У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО КОМПЛЕКСУ
Количество страниц 217
ВУЗ ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ


ВСТУП..................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ПІДПРИЄМСТВ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО КОМПЛЕКСУ ...........................................................................................................10
1.1. Методологічні підходи до маркетингу на підприємствах санаторно-курортного комплексу...............................................................................................10
1.2. Сучасні концепції і принципи формування маркетингових інформа-ційних систем.............................................................................................................27
1.3. Еволюція методів, які використовуються в маркетингу санаторно-курортних послуг.......................................................................................................46
Висновки до першого розділу..........................................................................62
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИС-ТЕМИ ПІДПРИЄМСТВ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО КОМПЛЕКСУ............64
2.1. Аналіз маркетингової діяльності підприємств санаторно-курортного комплексу...................................................................................................................64
2.2. Формування інформаційного поля для забезпечення маркетингової ді-яльності підприємств санаторно-курортного комплексу......................................90
2.3. Аналіз системи маркетингових досліджень на підприємствах сана-торно-курортного комплексу.................................................................................110
Висновки до другого розділу ........................................................................123
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО КОМПЛЕКСУ.......................125
3.1. Формування структури і змісту маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу....................................................125
3.2. Удосконалення аналітичної системи маркетингу підприємств санаторно-курортного комплексу..........................................................................136
3.3. Оцінка ефективності маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу....................................................159
Висновки до третього розділу........................................................................175
ВИСНОВКИ.....................................................................................................177
ДОДАТКИ........................................................................................................181
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.......................................................211
ВСТУП


Актуальність теми. У сучасних умовах розвиток санаторно-курортного комплексу справляє істотний вплив на економіку України і її регіонів. Рекреаційна діяльність в світі є однією з найбільш прибуткових і порівнянна з роллю інших галузей за вартістю, глобалізацією і соціальною значущістю.
Ефективне управління рекреаційним комплексом у зв'язку з широким спектром завдань управління, великим обсягом облікової інформації і складністю алгоритмів її обробки вимагає обов'язкового використання сучасних інформаційних технологій і приводить до зростання вимог щодо обробки інформації. Управління інформацією за допомогою технологій і використовування інформаційних систем стало одним з найважливішим елементів ефективного управління і маркетингу рекреаційних підприємств.
У зв'язку зі зростанням значенням ролі маркетингових інформаційних систем в санаторно-курортному комплексі зросла кількість наукових досліджень цього характерного явища сучасного розвитку суспільства. Автор в своїй роботі базувався на дослідженнях, які здійснили такі зарубіжні учені, як Дихтль Е., Кеннет Р., Котлер Ф., Крофт М., Томпсон Д., Черчилль Г.А, Хаскінд А., Еванс Дж., Ветітнев О.М. Серед вітчизняних учених треба зазначити роботи Буркинського Б.В., Герасименка В.Г., Гродзінської І.А., Ґудзя П.В., Данільчука В.Ф., Єфремова А.В., Любіцевой О.О., Осипова В.І., Подсолонка В.А., Прімишева І.Н., Скопеня М.М., Харічкова С.К., Шаптали І.А.
Проте залишається невирішеним велика кількість питань. Так, дотепер не визначені принципи забезпечення єдиного інформаційного простору й ефективних комунікацій виконавців. Сьогодні практично відсутні вітчизняні теоретичні і методичні дослідження, які давали б можливість здійснювати ефективну організацію діяльності підприємств санаторно-курортного комплексу з урахуванням поточного стану і перспектив розвитку маркетингових інформаційних систем. Крім того, практичний досвід використання маркетингових інформаційних систем, який мають підприємства в нашій країні, як правило, є інформацією для службового користування і не може бути надбанням широкого круга фахівців.
Об'єктивна необхідність поглиблення теоретичних, методологічних, методичних і прикладних досліджень у сфері створення маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортних комплексу із метою підвищення ефективності їх роботи зумовили вибір теми дисертаційного дослідження і її актуальність.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. В основу дисертації було покладено теоретичні й практичні авторські розробки, які виконувалися на кафедри економіки і управління туризмом Одеського державного економічного університету в межах науково-дослідної роботи „Управління розвитком туристичної-рекреаційної і курортної сфери регіону” (номер державної реєстрації 0104U005272), затвердженої рішенням вченої ради Одеського державного економічного університету (протокол № 4 від 27.01.2004) за напрямом „Наукові проблеми трансформації економіки і становлення ринкової економіки”.
Мета і завдання дисертаційної роботи.
Метою дисертаційного дослідження є теоретичне обґрунтування науково-методичного підходу і практичних рекомендацій до формування маркетингової інформаційної системи санаторно-курортного комплексу, її складу і структури.
Для досягнення поставленої мети послідовно розв’язувалися такі завдання:
− науково обґрунтувати концептуальні положення розвитку маркетингових інформаційних систем, принципи і методи їх побудови і вирішальне значення інформації в управлінні маркетингом у санаторно-курортному комплексі;
- встановити закономірності формування маркетингової інформаційної системи в санаторно-курортному комплексі, сучасний стан маркетингової інформації, методи її збору і аналізу;
- проаналізувати розвиток підприємств санаторно-курортного комплексу і основних показників їх діяльності задля виявлення проблем і обґрунтування маркетингових заходів для їх вирішення;
- обґрунтувати підходи до формування структури і складу маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу;
- запропонувати методику визначення цілей, функцій і завдань маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу;
- удосконалити методи розв’язання задач у складі маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу.
Об'єкт дослідження – процес формування маркетингових інформаційних систем підприємств санаторно-курортного комплексу.
Предмет дослідження - сукупність теоретико-методологічні підходів до формування та розвитку маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу.
Методи дослідження. Теоретичною і методологічною базою дослідження є положення економічної теорії, теорії менеджменту і маркетингу, наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених. В роботі використані різні способи і прийоми наукових досліджень: статистичні спостереження (під час розгляду ретроспективних даних), аналіз і синтез (під час вивчення складу і структур маркетингових інформаційних систем), системний підхід (в процесі вибору принципів формування нових послуг), метод опитування (в процесі визначення показників, які впливають на діяльність санаторно-курортного комплексу), експертний метод (у процесі оцінки важливості чинників). Для проведення аналізу і виявлення тенденцій розвитку санаторно-курортного комплексу використані методи комп'ютерної обробки даних за допомогою пакетів прикладних програм.
Правове поле дисертаційного дослідження забезпечили нормативно-законодавчі акти, які стосуються питань розвитку і управління санаторно-курортною діяльністю.
Наукова новизна отриманих результатів полягає у поглибленні теоретико-методологічних положень щодо формування маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу. При цьому:
вперше:
- розроблені концептуальні положення маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу, які на відміну від тих, що існують, засновані на поєднанні когнітивного маркетингу і маркетингу взаємодії;
- обґрунтовані склад і структура інформаційного поля маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу, котрі визначаються політикою створення і реалізації санаторно-курортної послуги і дають загальне розуміння структури комунікаційних процесів;
вдосконалено:
- понятійний апарат досліджуваної проблеми: уточнені поняття „маркетинг санаторно-курортного комплексу” як філософії діяльності підприємств та системи управління як усередині підприємства, що забезпечує зв'язки „лікар-пацієнт, „адміністратор-клієнт”, так зовні, щодо ринку санаторно-курортних послуг, та „маркетингова інформаційна система” як системи, що призначається для збору й інтеграції медичних, економічних і управлінських даних із різних джерел для забезпечення своєчасною інформацією процесу ухвалення інституціоналізованих маркетингових рішень, які орієнтуються на задоволення потреб клієнтів, що дозволяє збільшити ринкову прозорість для користувачів і надати їм можливості отримувати значущу інформацію щодо послуг підприємств санаторно-курортного комплексу;
- класифікацію маркетингових інформаційних систем (вертикальну, горизонтальну і централізовану) та типів даних, що збираються, які на відміну від наявних дозволяють враховувати нові тенденції в маркетингу санаторно-курортного комплексу і забезпечують повноту обліку ринкових чинників;
- методичну схему формування комплексу маркетингових завдань у складі маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу, котра дозволяє подолати розрізненість ринкових чинників;
- комплекс маркетингових завдань у складі маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу, для розв’язання яких запропоновані економіко-математичні, експертні і матричні методи;
набув подальшого розвитку:
- комплекс маркетингових, економіко-організаційних, інформаційно - технічних принципів, покладений в основу побудови маркетингової інформаційної системи.
Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що одержані наукові результати комплексного теоретико-методологічного дослідження маркетингової інформаційної системи санаторно-курортного комплексу суттєво доповнили організацію і методологію управління підприємствами санаторно-курортного комплексу конкретними методиками, котрі можуть бути використані в їх практичній діяльності. Впровадження результатів дослідження сприятиме вдосконаленню інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю в санаторно-курортному комплексі. Практичне значення мають запропоновані методики і процедури: формування структури маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу, визначення і вибору мети, функцій і завдань, проведення опитування експертів із метою оцінювання якості маркетингової інформації, збору внутрішньої інформації, організації маркетингових досліджень, що, звісно, дозволить сформувати маркетингову інформаційну систему на підприємствах санаторно-курортного комплексу.
Основні практичні результати і рекомендації були використані в навчальному процесі кафедри економіки і управління туризмом Одеського державного економічного університету (акт впровадження від 17.10. 2006 р.), впроваджені в практику роботи ЗАТ „Укрпрофоздоровниця” (довідка № 12 від 21.03.2006 р.), а також Южненської міської ради (довідка № 02-02-192 від 27.09.2004 р.). Крім того, рекомендації з визначення складу і змісту маркетингової інформаційної системи і розробки структури туристичного інформаційно-довідкового сайту СКК впроваджені відділом туризму, реклами і маркетингу Херсонської міської ради (довідка № 1-13-74 від 15.04.2004 р.).
Особистий внесок претендента. У роботі викладений авторський підхід до формування маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу. Розробки і висновки дисертаційного дослідження є особистим внеском автора. З наукових праць, опублікованих в співавторстві, в дисертації використовуються тільки ті ідеї і положення, котрі одержані в результаті особистої роботи здобувача і складають індивідуальний внесок автора: в роботі [22] визначена база даних підприємств санаторно-курортного комплексу, яка формується на основі внутрішньої інформації, у роботі [94] обґрунтовано зміну маркетингових завдань, що відбулися під впливом сучасних інформаційних технологій, в роботі [132] уточнені основні елементи інформаційного забезпечення маркетингових програм, в роботі [133] сформульовані індикатори, які впливають на формування маркетингової стратегії підприємства, в роботі [134] обґрунтована роль інформації як стратегічного ресурсу підприємства.
Апробація результатів дослідження. Основні положення дисертації доповідалися і були схвалені на IV Міжнародній конференції „Маркетинг: теорія і практика” (Ялта, 2000 р.), міжнародній науково-практичній конференції „Управління інформаційними ресурсами” (Мінськ, 2003 р., 2004 р., 2005 р.), науково-практичній конференції „Вдосконалення методів та засобів управління регіональним розвитком в умовах зростання економіки Україні“ (Одеса, 2003р.), першій республіканській науково-практичній конференції „Туризм, курорти і наука“ (Алушта, 2003 р.), на підсумкових науково-практичних конференціях професорсько-викладацького складу ОДЕУ (Одеса, 2005 р.), міжнародній науково-практичній конференції „Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи” (Одеса, 2007 р.). Загальна кількість доповідей і повідомлень - 8.
Публікації. Основні результати дисертаційних досліджень відображені в 13 публікаціях загальним обсягом 4,7 др. арк., у тому числі 7 статей в спеціалізованих збірках наукових праць, 6 - в матеріалах і тезах наукових конференцій. Особисто автору належить 4,05 др. арк.
Структура і обсяг роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів і висновків, списку літератури з 167 найменувань, 4 додатків – на 30 сторінках. Повний обсяг дисертації – 226 сторінок, з них 180 сторінок основного тексту. Матеріали дисертації містять 23 рисунки на 11 сторінках і 38 таблиць на 30 сторінках.
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Абчук В. А. Предприимчивость и риск / Абчук В. А. − Л. : ЛФ ВИПР РП, 1994. − 64 с.
2. Автономна Республіка Крим в 2002 році. Статистичний щорічник. / упоряд. та голов. ред. В. М. Заболотько − Сімферополь : Головне управління статистики в АРК, 2003. – 601 с. (Нормативні директивні правові документи).
3. Автономна Республіка Крим в 2005 році. Статистичний щорічник. / упоряд. та голов. ред. В. М. Заболотько − Сімферополь : Головне управління статистики в АРК, 2006. – C. 150−178 с. (Нормативні директивні правові документи).
4. Алексеев А. О. Технологические методы проблемных маркетинговых исследований: «опрос техническими средствами» и «полевой эксперимент» / А. О. Алексеев // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. − 2000. − № 2. − С. 20–27.
5. Алихашкина Е. Н. Формирование информационной системы маркетинговых исследований / Е. Н. Алихашкина // Российская академия государственной службы при Президенте Российской Федерации. − М. : 1998. – 476 с.
6. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия [Текст] / И. Ансофф ; [пер. с англ. С. Жильцова ; под ред. Ю. Н. Каптуревского. М. [и др.]. – СПб. : Питер, 1999. – 414 с. – (Серия „Теория и практика менеджмента”).
7. Айламазян А. К. Информатика и теория развития / А. К. Айламазян, Е. В. Стась − М. : Наука, 1989. − 174 с.
8. Баззел Р. Д. Информация и риск в маркетинге / Р. Д.Баззел, Д. Ф.Кокс, Р.В. Браун ; пер. с англ. под ред. М. Р. Ефимовой. – М. : Финстатинформ, 1993. − 93 с.
9. Бландел Р. Эффективные бизнес-коммуникации. Принципы и практика в эпоху информации / Р. Бландел ; [пер. с англ. С. Е. Кузнєцова]. – СПб. : Питер. – 2000. – 381 с. – (Серия „Теория и практика менеджмента”).
10. Бєлявцев М.І. Маркетинг : [навч. посібн.] / Бєлявцев М.І., Іваненко Л.М. − К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 328 с.
11. Бондаренко М. А. Маркетинговый менеджмент : [учебный курс] / М. А. Бондаренко – К.: Эльга, Ника-Центр, 2002. – 448 с.
12. Ветитнев А. М. Современная концепция маркетинга санаторно-курортных услуг / А. М. Ветитнев // Вопросы курортологии, физиотерапии и лечебной физической культуры. – 2005. – № 4. – С. 35–37.
13. Ветитнев А. М. Некоторые подходы к оценке рынка санаторно-курортных услуг / А. М. Ветитнев // Практический маркетинг. – 2002. – № 11. – С. 23–32.
14. Ветитнев А. М. Маркетинговые исследования санаторно-курортных услуг / А. М. Ветитнев // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2002. – № 4. – С. 27–35.
15. Ветитнев А. М. Ценообразование в комплексе маркетинга санаторно-курортных услуг / А. М. Ветитнев, С. В. Пупенко // Курортные ведомости – 2003. – № 3. – С. 5.
16. Волкова В. Н., Чудесова Г. П. Структуризация целей и функция управления маркетингом : [учебно-метод. пособие] / В. Н. Волкова, Г. П. Чудесова. – Спб. : Изд-во СпбГТУ, 2000. – 43 с.
17. Волкова В. Н. Управління інвестиційною діяльністю в рекреаційно –туристичної сфери : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.02.03 „Організація управління, планування. та регулювання економікою” / В. Н. Волкова. – Львів, 2002. – 20с.
18. Герасименко В. Г. Маркетинговая информационная система в туризме (на примере Австрии) / В. Г. Герасименко // Проблеми міжнародного туризму : зб. наук. праць – К. : Інститут туризму Федерації профспілок України, 1997. – С. 26–29.
19. Герасименко В. Г. Основы туристического бизнеса : [уч. пособие] / В. Г. Герасименко – Одесса: Черноморье, 1997. – 160 с.
20. Герасименко В. Г. Принципы организации маркетинговой информационной системы в туризме. / В. Г. Герасименко // Туризм – высокорентабельная отрасль национальной экономики : 2-ая междунар. научно-практич. конф. 22 окт. 1997 г. : тезисы докл. – Донецк : ДНТБ, 1997. – С. 84–87.
21. Герасименко В. Современные тенденции развития туризма в Украине / В. Герасименко, С. Нездойминов // Судоходство. – 1997. – № 1. – С. 61– 62.
22. Герасименко В. Г. Внутриорганизационная отчетность как элемент маркетинговой информационной системы санаторно-курортного учреждения / В. Г. Герасименко, П. А. Петриченко // Управление информационными ресурсами : III междунар. науч.-практ. конф., 12 марта 2005 г. : тезисы докл. / Академия управления при Президенте Республики Беларусь, 2005. – С. 197–200.
23. Герчикова И. Н. Менеджмент / И. Н. Герчикова. – М. : Банки и биржи. КНИТИ, 1995. – 479 с.
24. Герчикова И. Н. Маркетинг и международное коммерческое дело / И. Н. Герчикова. – М. : Внешторгиздат, 1990 – 236 с.
25. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, практика, методология / Е. П. Голубков. – М. : Финпресс, 2000. – 248 с.
26. Гнездова Ю. А. Проектирование маркетинговых информационных систем / Ю. А. Гнездова // Маркетинг. – 2006. – № 5 (90). – С. 27–33.
27. Горелова А. А. Маркетинговые исследования: многоаспектный взгляд / А. А. Горелова // Маркетинг. – 2000. – № 6. – С. 19–23.
28. Гудзь П. В. Маркетинг курортного міста / П. В. Гудзь // Маркетинг и реклама. – 1999. – № 7-8. – С. 16–21.
29. Гудзь П. В. Механізм розвитку курортно – рекреаційних територій у сучасних умовах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра. екон. наук. спец. 08.10.01 „Розміщення продуктивних сил і регіональна економіка” / П. В. Гудзь – Донецьк, 2003. – 36с.
30. Гудзь П. В. Економічні проблеми розвитку курортно-рекреаційних територій / П. В. Ґудзь. – Донецьк : ІЕП НАН України, ТОВ „Юго-восток, Лтд”, 2001. – 270 с.
31. Гуляев В. Г. Организация туристской деятельности : [учеб. пособие]. / В. Г. Гуляев. – М.: Нолидж, 1996. – 226 с.
32. Данильчук В.Ф. Разработка модели свободного времени населения на примере туристско-рекреационной деятельности / В.Ф. Данильчук, А.Я. Бовсуновская, Г.А. Крапивина // Культура народов Причерноморья. – № 45. – С. 33-36.
33. Дихтль Е. Управление маркетингом: учебное пособие / Е.Дихтль, Х.Хершген ; [пер. с нем. А.М. Макарова ; Под ред. И. С. Минко. М.] : Высшая школа, 1995. – 255 с.
34. Дибб С. Практическое руководство по сегментированию рынка / С.Дибб, Л. Симкин ; [пер. с англ. С. А. Айвазяна]. – СПб : Питер, 2001. – 128с.
35. Джемилев Н. И. О некоторых экономических и математических проблемах моделирования, функционирования и развития курортной зоны, региона (концептуальные проблемы) / Н. И. Джемилев, И. Х. Османов, З. Р. Османова // Культура народов Причерноморья. 2003. – № 45. – С. 33–36.
36. Дмитриева Е. В. Фокус-группы в маркетинге и социологии / Е. В. Дмитриева. – М. : Центр 1998. – 324 с.
37. Днестров А. Уроки курортного сезона / А. Днестров // Деловая Одесса. –2001. – № 48. – С. 18.
38. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика / Дойль П. ; [пер. с англ. М. И. Соколовой]. – СПб. : Питер, 1999. – 234 с.
39. Дракер П. Рынок: как выйти в лидеры. Практика и принципы / П. Дракер ; [пер. с англ. И.А. Ушакова]. – М. : 1992. – 352 с.
40. Дроздов А. В. Выявление, оценка и использование туристских ресурсов России: современная ситуация, проблемы и пути их решения / А. В. Дроздов // сб. научных трудов Российской международной академии туризма – М. : 1997. Вып.1. С. 228–250.
41. Дурович А. П. Маркетинг в туризме : [учебно-практическое пособие] / А. П. Дурович – Мн. : БГЭУ, 1999. – 174 с.
42. Дышловой И. Н. Методы стимулирования инноваций в сфере развития рекреационной отрасли АР Крым / И. Н. Дышловой // Культура народов Причерноморья. – 1997. – № 2. – С. 25–28.
43. Дышловой И. Н. Принципы управления санаторно-курортными и туристическими учреждениями Украины / И. Н. Дышловой // Культура народов Причерноморья, 2004. – № 45. – С. 33–36.
44. Дишловий І. М. Управління рекреаційними процесами і формуванням ринку продовольства в Автономній Республіці Крим / І. М. Дишловий . – К. : Дніпро, 1999. – 19с.
45. Дишловий І. М. Формування ринково-орієнтованої стратегії розвитку санаторно-курортного комплексу України / І. М. Дишловий // Экономические инновации. – Одесса : ИПРЭЭИ НАН Украины. – 2005. – № 22. – С. 88–96.
46. Ефремов А. В. Рекреационно-территориальный комплекс как социально-экономическая система / А. В. Ефремов, И. В. Бережная // Социально-экономические проблемы региона. – Симферополь : Крымский институт природоохранного и курортного строительства, 1996. – С. 4–28.
47. Ефремов А. В. Системный подход к формированию организационной структуры управления рекреационно-экономическим комплексом Крыма / А. В. Ефремов, И. В. Бережная, Н. М. Ветрова // Культура народов Причерноморья. – 1997. – № 2. – С. 263–266.
48. Жукова Н. Елементи комплексу маркетингу в туристичному бізнесі / Н. Жукова // Торгівля і ринок України. – вип. 10. – Т. 1. – Донецьк: Дон дует, 2000. – С. 290–297.
49. Жарлінська Р.Г. Маркетингова інформаційна система комерційного банку: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.06.01 / Р.Г. Жарлінська / Київ. нац. торг.-екон. ун-т. – К., 2003. – 23 с.
50. Жарлінська Р.Г. Методичні аспекти вирішення маркетингових задач у складі маркетингової інформаційної системи / Р.Г.Жарлінська, Н. І.Архипова, А. А.Крещенецька // Вісник Харківського національного економічного університету. – 2005. – № 3. – С. 37–39.
51. Закон України „Про туризм” від 15.09.1995 г. №324\95-ВР. – К.: Ін-т законодавства Верховної Ради України. – 1995. – 134 с.
52. Закон України „Про курорти” від 05.10.2000 г. №20\26-III. – К.: Ін-т законодавства Верховної Ради України. – 1995. – 127 с.
53. Игорева Н. Проблемы и тенденции российского экспорта туристских услуг / Н. Игорева // Внешняя торговля. – 1994. – № 6. – С. 38–41.
54. Интернет и современные методы ведения бизнеса // Бизнес Уик. – 1995.– С. 27–33.
55. Информационные технологии в маркетинге : [учебник для вузов] / [ Г. А. Титоренко Г. Л. Макарова, Д. М. Дайитбеков и др.] ; [под ред. проф. Г. А. Титоренко]. − М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 335 с.
56. Кабушкин Н. И. Менеджмент туризма / Н. И. Кабушкин. − М.: Финансы и статистика, − 1999. −№ 7−8. − С. 16−21.
57. Казаков А. Интуристский рынок России: состояние и перспективы / А. Казаков // Внешняя торговля. − 1992. − № 7. − С. 12–15.
58. Казачковская Г. В. К вопросу формирования понятия «Рекреационно-курортное и туристическое хозяйство» / Г. В. Казачковская // сб. науч. трудов докторантов, аспирантов и соискателей ИЭП НАН Украины [Экономические проблемы и перспективы стабилизации экономики Украины]. – Т. 2. – Донецк : ИЭП НАН Украины, 2002, – С. 122–129.
59. Калитюк В. В. Управління санаторно-курортними підприємствами: нові реалії / B.B. Калитюк // Економіка України. – 1997. – № 1. – С. 71–74.
60. Канаева Н. Н. Проблемы организации и функционирования рекреационной отрасли в Крыму / Н. Н. Канаева, Н. И. Лыхина, В. В. Матвеев // Культура народов Причерноморья. – 2003. – № 45. – С. 33–36.
61. Кендэл М. Временные ряды / Кендэл М. ; [пер.с. англ. под. ред. Ю. Н. Каптуревского]. – М. : Финансы и статистика, 1991. – 540 с.
62. Кеннет Р. Д. Маркетинговые информационные системы / Кеннет Р. Д. ; [пер.с. англ. В. П. Аверчева]. – М. : Экономика, 2001. – 239 с.
63. Когородова Е. А. Эффективность деятельности предприятий рекреационно-туристического комплекса (РТК) / Е. А. Когородова // Труды Крымского государственного аграрного университета. – Вып. 67. – 2003. – С. 58–62.
64. Колбовский Е. Ю. Ландшафтно - геоэкологическая оценка территории для целей развития туризма и рекреации в регионе (на примере русского Севера) / Е. Ю. Колбовский // Теория и практика туризма. – Вып. 2. СПб. : Академия Туризма. – 1997. – С. 61–72.
65. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер ; [пер. с. англ. В. Я. Лумельского] ; 10-е изд. – СПб. : Питер Ком. – 2006. – 464 c.
66. Котлер Ф. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм: учебник / Ф.Котлер, Дж. Боуэн, Дж. Мейкенз ; [пер.с. англ. под. ред. Р. Б. Ноздревой]. – М.: ЮНИТИ-ДАНА. – 2002. – 1063 с.
67. Колесник Е. О. Розвиток та здобутки санаторно-курортної справи в системі ЗАТ „Укрпрофоздоровниця” / Е. О. Колесник // Урядовий кур’єр. – 2002. – 20 черв. (№ 112).
68. Концепція розвитку санаторно-курортної галузі / Розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 231-р. – www.zakon.rada.gov.ua
69. Криничанский А. В. Алгоритм ценовых решений при производстве дополнительных курортных услуг ведомственными здравницами / А. В. Криничанский, К. А. Георгиани-Авдиенко // Экономика здравоохранения. 2002. – № 1 (60). – С. 36–40.
70. Крылов И. В. Маркетинг (социология маркетинговых коммуникаций): учебное пособие / И. В. Крылов – М. : Центр. – 1998. – 192 с.
71. Крылова Г. Д. Маркетинг. Теория и 86 ситуаций: [учебное пособие для вузов] / Г. Д. Крылова, М. И. Соколова – М. : ЮНИТИ – ДАНА. – 1999. – 519 с.
72. Кулагина Г. Туристская деятельность в сателлитных счетах СНС / Г. Кулагина, А. Татаринов // Вопросы статистики. – 1999. – № 1. – С. 27–32.
73. Лендєл М. Туризм як стимул до розвитку. Перспективи цієї галузі в контексті інтересів регіонів і громад України. Розвиток громад і регіонів України: Проект Київського центру ін-ту Схід-Захід / В. Гудак, Г. Линевич, О. Бойко-Бойчук [та ін.] ; [за ред. С. Максименка]. – К. : Логос. – 1999. – С. 94–132.
74. Лугова О. В. Організація управління туристичною галуззю в умовах інтеграції України до Європейського Союзу / О. В. Лугова // Державне управління в умовах інтеграції України в Європейський Союз. Київ, Вид-во УAДУ, –2002. – С. 307–309.
75. Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О. О. Любіцева – [2-е вид., перероб. та доп.] – К. : „Альтерпрес”. – 2003. – 436 с.
76. Льюис К. Д. Методы прогнозирования экономических показателей ; [пер. с англ. и предисл. Е.З. Демиденко]. – М. : Финансы и статистика, 1986. – 130 с. – (Библиотечка иностранных книг для экономистов и статистиков).
77. Магомедов М. А. Региональный санаторно-курортный комплекс: сегодня и завтра / М. А. Магомедов // Социология власти. М. : РАГС. – 2007. – № 1. – С. 34–39.
78. Маркетинговые исследования в туризме : [учеб.-практ. пособие] / Дурович А., Анастасова Л. – М. : Новое знание, 2002. – 348 с.
79. Маркова Н. И. Маркетинг услуг / Н. И. Маркова. – М. : „Финансы и статистика”. – 1996. – 245 с.
80. Николаенко Т. В. Процесс рекреационного освоения региона (на примере Крыма) / Т. В. Николаенко // Новый Крым. – 1998. – С. 23–31 (Спец. выпуск).
81. Николаенко Т. В. Оздоровлення курортної галузі / Т. В. Николаенко // Дзеркало тижня. – № 102. – 2003. – 5 червня. – С. 17.
82. Окушко Я. Г. Проблемы рекреационного использования территории Донецкой области / Я. Г. Окушко, И. В. Фомина. - М. : ВИНИТИ, 1994. – 19 с. – Деп. 12.09.94. № 2178-В94.
83. Отчет о научно-исследовательской работе "Разработка методических рекомендаций по расчету неорганизованных отдыхающих в Крыму на основании данных пассажиропотока. / Шифр 2248. – Симферополь : КАПКС, 2002. – 87 с.
84. Охріменко А. Г. Особливості функціонування рекреаційного комплексу в умовах сталого розвитку / А. Г. Охріменко // Регіональна економіка. – 2002. – № 2. – С. 224–228.
85. Песоцкая Е. В. Маркетинг услуг / Е. В. Песоцкая. – СПб. : Питер, 2000. –160 с.
86. Петриченко П. А. Визначення маркетингової інформаційної системи та комплексу маркетингових завдань у санаторно-курортній установі / П. А. Петриченко // Вісник Одеського інституту внутрішніх справ. – Одесса : Вид-во Одеського юридичного інституту НУВС, 2005. – № 2. – С. 236–241.
87. Петриченко П. А. Інформаційна розробка нових туристичних маршрутів / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень. Вип. 16. – Одесса : ОДЕУ, – 2004. – С. 228–232.
88. Петриченко П. А. Особливості функціонування туристичного ринку півдня України / П. А. Петриченко //Вісник соціально-економічних досліджень. Вип.14. – Одесса : ОДЕУ, 2003. – С. 248–252.
89. Петриченко П. А. Роль информационных технологий в организации туристической деятельности / П. А. Петриченко // Управление информационными ресурсами : II междунар. науч.-практ. конф. Академии управления при Президенте Республики Беларусь, 16 марта 2004 г. : тезисы докл. – Минск, 2004. – С. 237–239.
90. Петриченко П. А. Удосконалення маркетингової діяльності в санаторно-курортних установах на основі маркетингової інформаційної системи / П. А. Петриченко // Торгівля і ринок України : тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. – Донецьк : ДОНДУЕТ, 2005. – Вип. 19. – Т. 2. – C. 257–262.
91. Петриченко П. А. Формування маркетингової інформаційної системи санаторно-курортних установ Одеського регіону / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень. – Одеса : ОДЕУ, – 2005. – Вип.19. – С. 228–232.
92. Петриченко П. А. Решение маркетинговых задач санаторного комплекса с помощью Интернет / П. А. Петриченко // Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи : міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 березня 2007 р. : тезисы докл. – Одеса, 2007. – С. 74–76.
93. Петриченко П. А. Усовершенствование организационных структур управления туризмом в регионе / П. А. Петриченко // Туризм, курорты и наука : I республик. науч.-практ. конф., 24-25 октября 2003 г. : тезисы докл. – Алушта, 2003. – ВИП 98. – С. 97–100.
94. Петриченко П. А. Информационные технологии в менеджменте – важный фактор конкурентоспособности / П. А. Петриченко, Е. В. Пугачевская, С. А. Яромич // Кафедра. – 1999. – №1. – С. 24-26.
95. Пінчук Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу : [навч. посіб.] / Н. С. Пінчук, Г. П. Галузінський, Н. С. Орленко. – К. : КНЕУ, 1999. – 328 с.
96. Подсолонко В.А. Основные направления концепции развития рекреационного комплекса / В. А. Подсолонко, Е. А. Подсолонко // Экономика Крыма : Ежемесячный научно-практический журнал Крымского отделения Академии экономических наук Украины. – 1995. – № 1. – С. 44 – 52.
97. Подсолонко М. Сравнительный анализ официальных туристических сайтов государств и регионов / М. Подсолонко // Культура народов Причерноморья, 2005. – № 45. – С. 33–36.
98. Прімишев І.М. Концепція економічного розвитку регіону: поняття, методичні підходи, практика розробки та удосконалення системи стратегічного управління розвитку регіону (на прикладі Автономної Республіки Крим) / Прімишев І. М.: – Сімферополь : Видавництво „Кримполіграфбумага”, 2003. –228 с.
99. Про стан та перспективи розвитку туризму в Україні: Інформаційно-аналітичний матеріал до парламентських слухань. – К. : Парламентське вид-во, 2000. – 88 с.
100. Постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2001 № 805. “Про затвердження Загального положення про санаторно-курортний заклад” – www.zakon.rada.gov.ua
101. Наказ Комітету туризму від 25.12.97 р. № 108 “Про затвердження форми державної статистичної звітності про санаторно-курортні (оздоровчі) заклади та Інструкції щодо її заповнення” – www.zakon.rada,gov.ua
102. Постанова Кабінету Міністрів України від 06.2001 № 425. “Про утворення Державного департаменту з питань діяльності курортів” – www.zakon.rada,gov.ua
103. Развитие рекреационно-туристического комплекса Закарпатья: пути и перспективы. – Ужгород : Ужгородский госуниверситет, 1997. – 223 с.
104. Рекреация: социально-экономические и правовые аспекты / [В. К. Мамутов, А. И. Амоша, Т. Н. Дементьева и др.]. – К. : Наук. думка, 1992. –143 с.
105. Ручка С. И. Этапная модернизация экономической деятельности курортов Подмосковья / С. И. Ручка // Экономика здравоохранения. – 2002, № 1 (60). – С. 36–40.
106. Русанов И. В. Применение информационного подхода к определению ценности рекреационных территорий / И. В. Русанов // Экономическая география. – К. : Высшая школа, 1984. – Вып. 36. – С. 13 – 20.
107. CRM-система Парус – Менеджмент и Маркетинг – Одесса : Корпорация „Парус”, 2005. – 8 с.
108. Соловьев Б. А. Управление маркетингом : [17-модульная программа для менеджеров „Управление развитием организации”. Модуль 13] / Б. А. Соловьев. – М. : ИНФРА-М, 1999. – 336 с.
109. Статистичний збірник “Санаторно-курортне лікування, організований відпочинок та туризм в Автономній Республіці Крим”. Сімферополь : Головне управління статистики в АРК. – 2005. –44 с.
110. Статистичний щорічник Одеської області. – Одеса : Головне управління статистики в Одеський області. – 2006. – 561 с.
111. Старостина А.А. Маркетинговые исследования в Украине / А.А. Старостина – К. : Вильямс. 1999. – 308 с.
112. Страчкова Н. В. Этапы и механизм оценки конкурентоспособности региональных рынков рекреационных услуг / Н. В. Страчкова // Культура народов Причерноморья. – 2005. – № 45.– С. 33–36.
113. Титов А. Б. Организация маркетинга туризма : [учеб. пособие] / А. Б. Титов. – Спб. : С.–Петерб. гос. ун-т экономики и финансов, 1999. – 108 с. – С. 102 - 108.
114. Товт М. Сілький туризм. Як регулюється він / М. Товт // Віче. – 2003. – № 3. – С. 68–73.
115. Туризм в экономике открытого типа [С .Ф. Легорнев, К. Лайкл, Дж. Хьюз, Р. Хабиб] // Экономика : вестн. Моск. ун-та. – Сер.6. – 1994. – № 2. – С. 62–70.
116. Ульянченко О. В. Дослідження операцій в економіці: [підруч. для студ. Вузів] / О. В. Ульянченко – Харків: Гриф, – 2002. –580 с.
117. Указ Президента України „Про заходи щодо забезпечення реалізації державної політики у галузі туризму” // Урядовий Кур’єр. – 2001. – 18 грудня. – С. 8.
118. Усеинова Э. И. Некоторые вопросы формирования стоимости услуг санаторно-курортных предприятий / Э. И. Усеинова // Культура народов Причерноморья. – 2004. – № 45. – С. 33–36.
119. Ферстер Э. Ренц Б. Методы корреляционного и регрессионного анализа / Ферстер Э. Ренц Б. ; пер. с нем. и предисл. В. М. Ивановой. – М. : Финансы и статистика, 1993. – 302 с.
120. Фінансове планування санаторно-курортних закладів, допоміжних підприємств : методичні рекомендації ЗАО „Укрпрофоздоровниця”. К. : Укрпрофоздоровниця, 2003. – 90 с.
121. Цінова політика санаторно-курортних закладів в умовах ринкової економіки : методичні рекомендації ЗАО „Укрпрофоздоровниця”. К. : Укрпрофоздоровниця, 2000. – 240 с.
122. Хоскинг А. Влияние компетенции потребителя на успех маркетинга отношений / А. Хоскинг // Проблемы теории и практики управления . – 1999. – № 6. – С. 82–94.
123. Чеботарь Ю. М. Туристический бизнес. Практическое пособие для турфирм и их клиентов / Ю. М. Чеботарь. – М. : Мир деловой книги, 1997. – 184 с.
124. Черчилль Г. А. Маркетинговые исследования / Г. А. Черчилль ; [пер. с англ. В.И. Кузина]. – Спб. : Питер, 2004. – 832 с. – (Серия „Маркетинг для профессионалов”).
125. Шаптала О. С. Автономна республіка Крим: проблемні питання державного управління сферою рекреаційного обслуговування : [монографія]. / О. С. Шаптала. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2003. – 264 с.
126. Шевченко Л. С. Введение в маркетинг : [учебно-практическое пособие]. / Л. С. Шевченко. – Харьков : Консум, 2000. – 672 с.
127. Шкардун С. А. Маркетинг в практике информационных служб организаций и предприятий НПО „Союзмединформ” / С. А. Шкардун. – М. : Дело. – 1992. – С. 13–14
128. Шторин А. Б. Основы управления туристическими ресурсами / А. Б. Шторин // Социология и политология : вестник Московского университета. – Серия 18. – 2000. – № 4. – С. 128–135.
129. Эванс, Дж. Маркетинг / Эванс Дж. Р., Берман Б. ; [пер. с англ. Т. В. Клекоты]. – М. : Сирин, 2001. – 308 с.
130. Уэно Х. Представление и использование знаний ; под ред. Х. Уэно, М. Исидзука ; [пер. с япон.]. – М. : Мир, 1989. – 220 с.
131. Яромич С. А. Исследование культурных различий стран и организаций при формировании маркетинговой стратегии / Яромич С. А., Пугачевская Е. В., Петриченко П. А. // Маркетинг: теорія і практика: IV міжнар. конф., 24-27 травня 2000 р. : тези доп. – Луганськ : СУДУ, 2000. – С. 122–124.
132. Яромич С.А. Использование информационных технологий при оценке привлекательности регионов для туризма / С. А. Яромич, П. А. Петриченко // Управление информационными ресурсами : III междунар. науч.-практ. конф. Академии управления при Президенте Республики Беларусь, 15 марта 2003 г. : тезисы докл. – Минск, 2003. – С. 141–143.
133. Яроміч С. А. Визначення взаємозв’язку культури та структури організації при аналізі маркетингової стратегії / С. А. Яроміч, Е. В. Пугачевська, П. А. Петриченко // Торгівля і ринок України: тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. – Донецьк : ДОНДУЕТ, 2000. – Вип. 10. – Т. 1. – С. 342–348.
134. Яроміч С. Стратегічна роль інформації в управлінні змінами / С. Яроміч, П. Петриченко, Д. Древницький // Торгівля і ринок України : тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. – Донецьк : ДОНДУЕТ, 1999. – Вип. 9. – Т. 2. – С. 121–126.
135. Angot H. Systemes d’information de l’entreprise: analyse theorique des flux d’informations et cas pratiques Entreprise / H. Angot // Paris, Bruxelles. – HD 30.3. – ANG 1996. – 156 p.
136. Balfet Michel. L’audit marketing touristique / M. Balfet // MLC/HF. – 5413 BAL. – 1992. – 130 p.
137. Bitner М. Marketing touristique / М. Bitner // MLC/HF. – 6161. – T 63. – BAR. – 2000. – 211 p.
138. Brien R.H. Marketing information systems: a new dimension for marketing research / R.H. Brien // Journal of Marketing. – Vol. 32. – № 3. – 1998. – Р.19–23.
139. Conlon C. Decision support systems for marketers / C. Conlon // Marketing Communications. – Vol. 11. – № 3. – 1996. – Р.163–174.
140. Gronroos C. A service quality model and its marketing implications / C. Gronroos // Europien Journal of Marketing. – 1991. – № 4. – P. 36–44.
141. Expertises des systemes d’information SIM. – № 4. – vol.1. – 1996. – P. 26–32.
142. Huber G.P. A Theory of the Effects of Advanced Information Technologies on Organizational Design, Intelligence and Decision Making / G. Huber. – Academy of Management Review. – Vol. 15. – 1990. – № 1. – P. 47–71.
143. Huber G.P. Organizational information systems: determinants of their performance and behaviors Management Science / G. Huber // Vol. 28. – № 2. – 1994. – P.138–154.
144. Languar R. Le marketing touristique / R. Languar // MAG/ND. – №16 (1911). –1986. – Р. 67–87.
145. Kotler P. Marketing Management: Analysis Planning and Control / P. Kotler // Prentice-Hall. – 1988. – 426 p.
146. Laudon C. Management Information systems: organisation and technology in the networked enterprise / C. Laudon // ENS. – T58.6. – LAU. – 1987. – 103 p.
147. Li E.Y., McLeod R. Jr, Rogers J.C. Marketing information systems in the Fortune 500 companies: past, present, and future /E.Y. Li, R. Jr. McLeod, J.C. Rogers // Journal of Management Information Systems. – Vol. 10. – № 1. – 1993. – P.165–92.
148. Meffert H. Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik; mit Fallstudien Einfuuhrung der VW-Golf / H. Meffert. – Wiesbaden : Gafler, 1991. – 350 р.
149. Minzberg H. Structure et dinamique des organisations / H. Minzberg. – Paris : Edition d’Organisation, 1984. – 254 р.
150. Martell D. Marketing and information technology / D. Martell // European Journal of Marketing. – Vol. 22. – 1998. – № 9. – P.16-24.
151. Mouton Jean. Le Marketing du desir / J. Mouton. – Editions d’Organisation, Paris, 2000. –MLC/HF 5415. – 124 p.
152. Nuss Edith Le cyber marketing, mode d’emploi Edition d’Organisation / E. Nuss – Paris : 200 HF, 2000. – 5415.125 NVS. – 251 р.
153. Orzan G. Marketing Information Systems Academy of Economic Studies / G. Orzan // School of Marketing. – edition 1. – 2001. – Р. 45–58.
154. Orlikowski W.S., Robey D. Information Technology and the Structuring of Organizations / W.Orlikowski, D. Robey // Information Systems Research. –Vol.2. – № 2. – Juin 1991. – P.143–169.
155. Peter J.P., McManus-Bascom J.R., Donelly J.H. Marketing Management. Knowlegde and Skills. Text analysis. Cases. Plans. Second Edition / J.Peter, J. McManus-Bascom, J. Donelly. – Homewood. – 1989. – 928 p.
156. Piercy P., Evans M., Managing Marketing Information, Croom Helm Ltd / P. Piercy, M. Evans // Billing & Sons Ltd. – Worcester. – 1996. – Р 36–48.
157. Proctor R.A. Marketing information systems / R. Proctor // Management Decisions. – Vol. 29. – № 4. – 1991. – P. 55-60.
158. Rangaswamy A., Burke R., Wind J., Eliashberg J. Expert systems for marketing / A. Rangaswamy, R. Burke, J. Wind, J. Eliashberg // Marketing Science Institute. – Cambridge. – MA. – № 87–107. – 1987. – Р. 178-190.
159. Sadarnac Annie Information, Communication, Organisation Techniplus. – Paris : MLC/HD 2341. – 2001. – 672 р.
160. Senge P. The fifth Discipline: the art and practice of the learning organisation / P. Senge . – New York : Doubleday, 1990. – 482 р.
161. Sisodia R.S. Marketing information and decision support systems for services / R. Sisodia // The Journal of Services Marketing. – №.1. – 1992. – P. 51-64
162. Terner P. Systemes d’Information et management: article du recherche / P. Terner // Editions ESKA. – 1996. –№ 4. –Vol.1 – Р. 167-178.
163. Thompson Jr., Arthur A., Strickland III, A.J. Strategic Management: Concepts and Cases /Jr. Thompson, A. Arthur, A. Strickland III. – Homewood, I1.: Irvin, 1990. – 1011 p.
164. Tourism: principles, practices, philosophies. - 7th ed. / R. W. Mclntosh, Ch. R. Goeldner : John Wiley & Sons, Inc. – New York, 1995. – 367 р.
165. Veil A. Building marketing information systems / A. Veil // I/S Analyzer. – Vol. 28. – 1990. – № 4. – P.1-16.
166. Veil A. Tourisme et technologies de l’info et de la communication La documentation francaise / A . Veil. – Paris : MLC/6 15.A1. VET, 2000. – 462 р.
167. Vincent Alain Manager le systeme d’information de votre entreprise / A . Veil // HD 30.335. – VIN 2000. – Р. 37–48.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.