У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОРГАНІЗАЦІЯ ПОТОКОВИХ ПРОЦЕСІВ НА МЕРЕЖЕВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
Количество страниц 208
ВУЗ ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
1.1. Мережеві підприємства як нова форма підприємницької діяльності в умовах інформатизації
1.2. Логістика як парадигма управління потоковими процесами підприємств
1.3. Вплив інформатизації на управління мережевими
підприємствами
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗМІН В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОТОКОВИХ ПРОЦЕСІВ НА МЕРЕЖЕВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
2.1. Металургійні підприємства як типові мережеві підприємства
2.2. Аналіз рівня інформатизації діяльності металургійних підприємств
2.3. Зміни в організації потокових процесів мережевих підприємств під впливом інформатизації
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ОБ’ЄДНАННЯ МЕРЕЖЕВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ПОТОКОВИХ ПРОЦЕСІВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
3.1. Побудова об’єднання мережевих підприємств
3.2. Процедура інтегрування суб’єкта господарчої діяльності до мережевого підприємства
3.3. Вибір моделі інтеграції мережевого підприємства в умовах інформатизації
3.4. Оцінка результативності інтеграції до мережевих підприємства
Висновки до розділу 3

Висновки
Список використаних джерел
Додатки

ВСТУП

Актуальність теми. Зміни протягом останніх років, що асоціюються з глобальною мережею Internet та електронним бізнесом, виникають з таких явищ, як глобалізація та інтеграція ринків капіталу, спрощення виробничих процесів, трансформація промисловості. Ці зміни відбуваються дуже швидко й упливають на все: змінюється середовище бізнесу, видозмінюється сам бізнес, трансформуються методи та форми управління ним, стають іншими люди, що здійснюють ці зміни.
Серед тенденцій, що характеризують цей процес, слід виділити інформаційну економіку, концепції якої сконцентровані на можливому впливі нових інформаційних і комунікаційних технологій на продуктивність різних секторів економіки. Масована інформатизація суспільства приводить до того, що інформація стає життєво важливим елементом сучасної бізнес-системи. її можна розглядати як агента координації та управління. Якщо час є головним чинником конкурентоспроможності підприємств, то інформація дає реальну можливість управління фактором часу як новим виробничим фактором, безпосередньо пов'язаним з управлінням потоковими процесами.
Крім того, нові витки глобалізації та інтернаціоналізації приводять до змін форм організацій, підприємств і вимагають нових інструментів їх управління. До найбільш ефективних інструментів організації та управління потоковими процесами належить логістичний інструментарій, що в умовах інформаційної економіки забезпечує уявлення про управління бізнес-процесами в межах складної економічної системи на основі синтезу окремих потоків.
Питанням ефективного управління логістичними процесами в інформаційному просторі України присвячено мало праць. Усі вони носять загальнотеоретичний або вузькоспеціальний характер. На даний час немає праць, які присвячені переходу України до інформаційної економіки, аналізу логістичного менеджменту на підприємствах, що використовують сучасні інформаційні технології, прикладним моделям підвищення ефективності логістичного менеджменту з використанням інформаційних систем. Формування та реалізація нових бізнес-моделей, об'єднання організацій і підприємств для розвитку в єдиних мережах (інформаційних, логістичних тощо) в Україні стримується через недостатнє опрацювання прикладних і теоретичних аспектів застосування універсальної концепції логістики, тому розробка науково-практичних аспектів організації логістичного управління мережевими підприємствами в умовах інформаційної економіки є досить актуальною.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисерта¬ційна робота виконана відповідно до плану науково-дослідних робіт Донецького державного університету управління Міністерства освіти і науки України в межах теми «Теоретико-методичні основи розвитку маркетингу в управлінні економікою України» (номер держреєстрації 0100U003067, 2004-2006 pp.). За темою автором проведено аналіз впливу інформаційних технологій на організацію управління підприємствами та сформульовано принципи моделювання підприємницьких мереж.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційної роботи є розвиток теоретичних положень і розробка практичних рекомендацій щодо організації в умовах інформатизації потокових процесів на мережевих підприємствах металургійної галузі. Для досягнення мети поставлені й вирішені такі завдання:
розглянуто передумови виникнення мережевих підприємств;
проаналізовано українські мережеві металургійні підприємства та шляхи вдосконалення управлінської діяльності на основі інформатизації;
досліджено форму організації підприємницької діяльності в умовах інформатизації – електронний бізнес та організацію потокових процесів у його моделях;
проаналізовані зміни в організації мережевих підприємств, що відбуваються під впливом інформатизації;
розглянуто особливості створення мережевих підприємств та їх об'єднання – гіперлогістичні мережі.
Об'єктом дослідження є діяльність мережевих підприємств. Предметом дослідження є організація потокових процесів на мережевих підприємствах мета¬лургійної галузі в умовах інформатизації.
Методи дослідження. Методологічною основою дисертації є сукупність способів наукового пізнання, методів і прийомів та загальнонаукові принципи, що використовувалися в процесі дослідження. Теоретичною основою дослідження послугували фундаментальні положення сучасної теорії організації, наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених у сфері логістики, менеджменту, інформаційних і комунікаційних технологій. Інформаційною базою роботи є офіційні статистичні матеріали, дані первинного обліку та звітності промислових підприємств, результати власних досліджень і спостережень.
У роботі використано методи теоретичного узагальнення (для вивчення передумов виникнення мережевих підприємств), емпіричного пізнання (для аналізу стану інформаційних технологій і логістичних рішень у моделях мережевих підприємств); класифікації (для вивчення та узагальнення ознак інформаційних потоків), системний аналіз (при розробці рекомендацій щодо процедури введення підприємства в електронний бізнес); дисперсійний аналіз (для перевірки та підтвердження гіпотез); моделювання та інформаційно-комп'ютерної підтримки (при обробці статистичної інформації та розробці комп'ютерної програми); інтерв'ю й анкетування (для виявлення тенденцій використання українським ринком інформаційних технологій).
Наукова новизна одержаних результатів. Основний науковий результат дисертаційної роботи полягає в обгрунтуванні доцільності та можливості створення мережевих підприємств як форми організації електронного бізнесу, умовами здійснення якого є перетворений статус потоків інформації та поява нового виду товару – інформації про товар. Наукова новизна основних результатів до¬слідження полягає в такому:
уперше:
доведено, що електронний бізнес сприяє організації потокових процесів на мережевих підприємствах в умовах інформатизації, об'єктом якого є новий товар – інформація про товар;
розроблено модель гіперлогістичної мережі як складного інтегрованого утворення, що виникає при взаємодії мережевих підприємств в електронному бізнесі та характеризується здатністю до швидкого реагування на зміни ринку, максимальною чутливістю до запитів споживачів і прозорістю бізнес-процесів;
удосконалено:
інтеграцію бізнес-процесів, які відбуваються на мережевих підприємствах шляхом формування інформації за ланцюжком доданої вартості, який розглядається відповідно до особливостей їх діяльності, завдяки чому створюються умови для функціонування гіперлогістичної мережі;
класифікацію інформаційних потоків, що утворюють мережеві підприємства, шляхом уведення таких ознак, як: складність обробки, швидкість відновлення, рівень співтовариства користувачів, рівень інтеграції інформаційної системи, що дає можливість вибирати тип інформаційної системи, який є підґрунтям електронного бізнесу як основи мережевого підприємства;
поняття «контекст», яке в залежності від об'єкта діяльності мережевого підприємства розглядається або як місце концентрації інформації, або як метод організації та подачі інформації про певний вид товару або групу товарів.
Практичне значення отриманих результатів. Отримані результати й розроблені рекомендації є організаційно-економічним забезпеченням об'єднання потокових процесів мережевих підприємств в умовах інформатизації. До результатів, які мають найбільше практичне значення, належать пропозиції щодо:
процедури введення підприємства в електронний бізнес;
рекомендацій щодо вибору типу інформаційної системи електронного бізнесу, яка є основою мережевого підприємства;
комплексної системи показників в оцінці ефективності інвестицій в інформатизацію підприємства;
комп'ютерної програми для виконання процедури вибору типу інформаційної системи електронного бізнесу.
Результати дисертаційної роботи використовуються в практичній діяльності підприємств, що підтверджується відповідними результатами, які вміщено в додатках: ПІК «Укрпідшипник» (довідка № 00417 від 22.05.2007), ВАТ «Леман-Україна» (довідка № 24-05 від 18.04.2007).
Особистий внесок здобувача. Наукові положення, розробки та висновки дисертації є результатом самостійно проведеного автором дослідження в галузі організації потокових процесів на мережевих підприємствах в умовах інформатизації. Внесок автора в праці, видані в співавторстві, конкретизований у списку публікацій.
Апробація результатів дослідження. Основні положення дисертаційної роботи доповідалися на Міжнародній науково-практичній конференції «Україна та її регіони у світовій глобалізованій системі»
(м. Донецьк, 2000 p.), Міжнародній науково-практичній конференції «Глобалізація: трактування та дійсність» (м. Донецьк, 2002 p.), Міжнародній науково-практичній конференції «Проблеми становлення глобально-інформаційного укладу в країнах СНД і Китаї» (м. Донецьк, 2003 p.), Всеукраїнській науково-практичній конференції «Сучасні проблеми економіки підприємства» (м. Дніпропетровськ, 2003 p.), Міжнародній науково-практичній конференції «Перехідний час формування нової епохи» (м. Донецьк, 2004 p.), XIV Міжнародній науково-практичній конференції «Формування стратегії розвитку регіону на інноваційній основі» (м. Чернівці, 2004 p.), Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів й молодих учених "Шевченківська весна. Сучасний стан науки: досягнення, проблеми та перспективи розвитку" (м. Київ, 2005 p.).
Публікації. Основні результати дослідження опубліковані в 15 наукових працях, серед яких 1 монографія, 7 статей – у збірниках наукових праць, 2 статті – у наукових журналах і 5 публікацій – у матеріалах наукових конференцій. Загальний обсяг публікацій – 10,31 д.а., з яких автору належать 7,96 д.а.
Структура й обсяг роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів і висновків, викладених на 184 сторінках машинописного тексту. Робота містить 20 таблиць і 36 рисунків, які подано на 28 сторінках. Список використаних джерел з 218 найменувань уміщено на 22 сторінках, 14 додатків – на 45 сторінках.
Список литературы ВИСНОВКИ

У дисертаційній роботі здійснено теоретичних обґрунтування та розроблено практичні рекомендації щодо обґрунтування доцільності та можливості створення мережевих підприємств як форми організації електронного бізнесу, умовами якого є перетворений статус потоків інформації та поява нового виду товару – інформації про товар. Основні висновки й результати, отримані в ході проведених досліджень, є такими.
1. На основі дослідження передумов виникнення мережевих підприємств в умовах інформатизації доведено, що використання інформаційно-комунікаційних технологій сприяє організації потокових процесів на мережевих підприємствах. Обставини відділення інформаційних потоків від фізичних дають змогу розглядати інформаційний компонент підприємницької діяльності як самостійний товар, що відділений від матеріальних потоків, або як послуги.
Електронний бізнес, який за рахунок організації потокових процесів привносить у бізнес-модель мережевого підприємства свою здатність розвиватися в обмеженому взаємозв'язку з інноваціями, виробничими системами та потребами ринку, зберігаючи при цьому кінцеву мету будь-якого бізнесу - отримання прибутку, є основою мережевих підприємств.
2. Для аналізу змін в організації потокових процесів на мережевих підприємствах було проведено дослідження сучасного стану діяльності підприємств української металургії, яке показало, що особливістю українських підприємств металургійної галузі є їх вертикальна інтеграція. Важливість ефективного управління посилюється тому, що підприємства галузі, як правило, інтегровані у великі об'єднання. Створення подібних об'єднань спрямоване на підвищення ефективності діяльності за рахунок загальних інтересів і реалізації загальних цілей. Таким чином, усі розглянуті підприємства є мережевими. Такі особливості, як експортна орієнтація, складна інфраструктура діяльності, висока світова конкуренція металургійної галузі вимагають для організації потокових процесів використовувати інформаційні системи для інтеграції бізнес-процесів з формування інформації за ланцюжком доданої вартості.
3. Електронний бізнес запропоновано розглядати як сукупність економічних потокових процесів, які відбуваються на мережевих підприємствах. Дослідження організації потокових процесів у моделях електронного бізнесу дозволило сформулювати вимоги до інформаційних потоків, які пов'язані зі складністю обробки, швидкістю відновлення, рівнем співтовариства користувачів, рівнем інтеграції інформаційної системи. Це розширює класифікацію інформаційних потоків і дає можливість вибирати тип інформаційної системи, який є підґрунтям електронного бізнесу як основи мережевого підприємства.
4. Перенесення бізнесу в Internet закладає потенціал для підприємств малого й середнього бізнесу, оскільки фізичний та обіговий капітал втрачають своє первинне значення для розвитку бізнесу, бо першочерговою позицією в бізнесі стає контекст. У роботі запропоновано поняття «контекст», яке в залежності від об'єкта діяльності мережевого підприємства слід розглядати або як місце концен¬трації інформації, або як метод організації та подачі інформації про певний вид товару або групу товарів.
Контекст може бути трьох видів: відкритий контекст – місце концентрації інформації; закритий контекст – метод організації та подачі інформації про визначений товар або групу товарів, недоступний для вільної експлуатації; вертикальний контекст – контекст, обмежений рамками галузі. Об'єднання підприємств навколо контексту створює багаторівневі мережі. Дослідження показали, що металургійна галузь представлена тільки в багаторівневих мережах, побудованих навколо вертикального контексту,
5. Аналіз особливостей створення мережевих підприємств та їх об'єднання, перетинання багаторівневих мереж, динамічна взаємодія між ними приведе до створення більш складної формації – гіперлогістичної мережі, забезпечення компетентності якої потребує універсальної логістичної та інформаційної платформи. Рисами гіперлогістичної мережі є постійна динаміка для поліпшення якості, прозорість для розуміння архітектури бізнес-процесів у своїх партнерів, управління бізнес-процесами через Internet. Створення гіперлогістичної мережі передбачає використання таких моделей електронного бізнесу, як E-supply chain / e-procurement.
6. Розроблені процедури введення підприємства в електронний бізнес дозволяють оцінити ступінь готовності підприємства до умов нової економіки та особливостей галузі. За результатами дослідження типів інформаційних систем електронного бізнесу розроблено рекомендації щодо їх вибору. Це дає можливість підприємству зіставляти свої можливості, у тому числі за витратами на впровадження інформаційної системи та галузевими потребами. Запропоновано комплексну систему показників на базі методів опціонів і BSC для оцінки ефективності інвестицій в інформатизацію підприємства на основі розроблених характеристик. Для виконання процедури вибору типу інформаційної системи електронного бізнесу розроблено комп'ютерну програму, яка виконує розрахунки з двофакторного дисперсійного аналізу.



СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Авдашева С., Дементьев В. Акционерные и неимущественные механизмы интеграции в российских бизнес-группах // Российский экономический журнал. – 2000. – №1. – С.14.
2. Албитов А., Соломатин Е. Введение в CRM, обзор решений, присутствующих на российском рынке [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.cfin.ru/itm/crm/index.shtml
3. Амітан В. Н., Ларіна Р. Р., Пілюшенко В. Л. Логістизація процесів в організаційно-економічних системах / Національна академія наук України. Інститут економіко-правових досліджень. – Донецьк: ТОВ “Юго-Восток”, 2003. – 73 с.
4. Андерссон С., Виктор И. Инновационная интернационализация в новых фирмах (опыт Швеции) // Проблемы теории и практики управления. – 2004. – № 1. – С. 41-47.
5. Бабкин Ф. В. Электронная коммерция и новые организационные формы компаний // Менеджмент в России и за рубежом. – 2000. – №1. –
С. 24-39.
6. Базаров Р. Во всех измерениях // CIO. – 2006. - №2006. – С. 34-42
7. Батчиков С., Петров Ю. Корпоративный сектор в переходной российской экономике // Российский экономический журнал. – 1997. – №8. – С.16.
8. Белков А. М. Поддержка и развитие диверсифицированных корпоративных объединений как путь оздоровления национальной экономики // Экономика Российской Федерации в условиях реформирования. Вып. 3. – М.: «Экономика», 2002. – С.19-28.
9. Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество. Опыт социального прогнозирования. – М.: Academia, 1999. – 956 с.
10. Бизнес–Украина proUA.com [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://baza.proua.com/
11. Богиня Д., Волынский Г. Структурная перестройка экономики в условиях глобализации и информатизации // Экономика Украины. – 2003. – №7. – С.19-28.
12. Брун М. Гиперконкуренция: характерные особенности, движущие силы и направления // Проблемы теории и практики управления. – 1998. – №3. – С. 104-109.
13. Буткевич О. В., Лепа Р. М. Інформаційні технології прийняття рішень у соціально-економічних системах // Прометей: Регіональний зб. наук. праць з економіки. Вип.1 (19). – Донецьк: Донецький економіко-гуманітраний інститут, Інститут економіко-правових досліджень НАН України. – 2006. – С. 227-229.
14. Бутрин А. Г. Управление предприятием на базе триединства его материальных, финансовых и информационных потоков // Сборник материалов межрегиональной научно-практической конференции «Проблемы совершенствования управления предприятием в современных условиях». – Пенза: Наука, 2000. – С. 124-129.
15. Бухвалов А. В. Реальные опционы в менеджменте: классификация и приложения // Российский журнал менеджмента. – 2004. – №2. – С. 27–56.
16. Вайбер Р. Эмпирические законы сетевой экономики // Проблемы теории и практики управления. – 2003. – № 4. – С. 82-88.
17. Васелевський М. Ключевые зоны информатизации в логистике предприятий // Тези доповідей ІІІ Міжнародної конференції «Маркетинг і логістика в системі менеджменту». – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2000. – С. 30-31.
18. Вассель M. Логистика в управлении взаимосвязями с потребителями // Логинфо. – 2001. – № 7-8. – С.12-16.
19. Винарик Л. С., Щедрин А. Н., Васильева Н. Ф. Информационная экономика: становление, развитие, проблемы / НАН Украины. Институт экономики промышленности. – Донецк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд.», 2002. – 312 с.
20. Винслав Ю., Дементьев В., Мелентьев А., Якутин Ю. Развитие интегрированных корпоративных структур в России // Российский экономический журнал. – 1998. – №11. – С. 28.
21. Вовканич С. Україна: здецентраліхований єврожбрак чи конкурентний партнер? // Львівська газета. –Липень 2003. – № 21 (209).
22. Вютрих Х., Филипп А. Виртуализация как возможный путь развития управления // Проблемы теории и практики управления. – 1999. – №5. – С. 112-120.
23. Гаджинский А. М. Логистика: Учебник. – М.: Дашков и Ко, 2003. – 408 с.
24. Гайфуллин Б., Обухов И. Современные системы управления предприятием // КомпьютерПресс. – 2001. – №9. – С. 34-40.
25. Геец В. Характер переходных процессов к экономике знаний // Экономика Украины. – 2004. – №4 . – С. 4-14.
26. Гейтс Б. Бизнес со скоростью мысли. – М.:ЭКСМО-Пресс, 2003. – С. 480.
27. Глобалізація і безпека розвитку: монографія / О. Г. Білорус, Д. Г. Лук’яненко та ін.; керівник авт. колективу і наук. ред. О. Г. Білорус. – К.:КНЕУ, 2002. – 789 с.
28. Григорян А. К., Пронина В. А., Суховеров В. С. Концепция логистики в ERP-системах // Материалы конференции и выставки «Системы проектирования, технологической подготовки производства и управления этапами жизненного цикла промышленного продукта. CAD/CAM/PDM-2001». – Москва: Наука, 2001. – С. 215-226.
29. Дамодаран А. Инвестиционная оценка. Инструменты и методы оценки любых активов. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. – 1344 с.
30. Делани К. Тотальная слежка за товарами // Ведомости. –
27 января 2004 г.
31. Державна програма розвитку та реформування гірничо-металургійного комплексу на період до 2011 року/ Постанова Кабінету Міністрів України вiд 28.07.2004. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rada.gov.ua.
32. Державний комітет статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua.
33. Дракер П. Новая постиндустриальная волна на Западе: Антология/ Под ред. В. Л. Иноземцева. – М.: Академия, 1999. – 631 с.
34. Драчева Е. Л., Либман А. М. Проблемы определения и классификации интегрированных корпоративных структур // Менеджмент в России и за рубежом. – 2001. – №4. – С.37-53.
35. Дубницкий В. И. Логистическая маркетинговая концепция формирования экономического потенциала региона // Тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів: «НУ Львівська політехніка», 2002. – С. 107-108.
36. Дубницкий В. И., Лозикова А. Н. Эволюция, сущность, классы, инструментарий электронного бизнеса: монография / НАН Украины. Институт экономики промышленности, Донецкий экономико-гуманитарный институт. – Донецк: ООО «Юго-Восток, Лтд», 2003. – 86 с.
37. Дубницький В. І., Лозікова Г. М. Нормативно-правові аспекти інформатизації: логістизація // Економіка та право. – 2004. - № 1 (8). –
С. 101-107.
38. Дымшаков А. Управляя, оценивай // Управление компанией. – 2004. – №9. – С. 38-41.
39. Елисеева И. И., Юзбашев М. М. Общая теория статистики: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 480 с.
40. Ефремов В. С. Бизнес-системы постиндустриального общества // Менеджмент в России и за рубежом. – 1999. – № 5. – С. 5-24.
41. Есенькин Б. С., Крылова М. Д. Логистика в книжном деле: Учебник / Московский государственный университет печати [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.hi-edu.ru/e-books/xbook118/01/ index.html?part-003.htm
42. Жданко E. ЕС – Украина: болевые точки металлоторговли [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ugmk.info/print.php?art= 1112202383.
43. Забелин П.В. Основы корпоративного управления концернами. – М.: ПРИОР, 1998. – С. 3.
44. Захарченко В. Суспільно-економічні трансформації і „осьовий час” промислового розвитку // Вісник НАН України. – 2002. – №11. –
С. 17-24.
45. Інформаційні системи на підприємствах: розвиток теорії та практики / Левицький С.І., Лепа Р.М., Коваленко Ю.О., Фінагіна О.В., Харіна К.В.: Монографія. – Национальная академия наук Украины.
Институт экономики промышленности. – Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2007. – 250 с.
46. Иноземцев В.Л. Парадоксы постиндустриальной экономики // Мировая экономика и международные отношения. – 2000. – № 3. – С. 3-11.
47. ИТ-Стратегия. Учет стоимости владения ИТ (TCO): Курс лекций открытого Интернет-университета [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.intuit.ru/department/itmngt/itstrategy.
48. Исследования CNews Analytics, 2005 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.cnews.ru/reviews/free/industry2005.
49. Исследования CNews Analytics, 2005 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.cnews.ru/reviews/free/industry2005/ articles/machinery_imp.shtml.
50. Каира З. А., Лукьянченко А. А., Омельянчук А. Н.,
Янукович В. Ф. Основы логистики: Учебное пособие/ Донецкая государственная академия управления. – Донецк: ТОВ “Юго-Восток”, 2003. – 512 с.
51. Калин С. Электронная торговля между предприятиями — дело тонкое // Мир электронной коммерции. – М.: Изд-во «Открытие системы», 2000. – № 1. – С. 48–55.
52. Кальченко А.Г. Логістика: Навч.посібник. – К.:КНЕУ, 2000. –
148 с.
53. Каплан Р., Нортон Д. Сбалансированная система показателей. – М.: Олимп-Бизнес, 2003. – 304 с.
54. Карпачев И. О стилях и классах [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://cfin.ru/itm/styleclass.shtml.
55. Кастельс М. Информационная эпоха: экономика, общество и культура: Пер. с англ. под науч. ред. О.И. Шкаратана. – М.: Государственный университет «Высшая школа экономика», 2000. – 608 с.
56. Каталог IStock [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.istock.com.ua.
57. Каточков В. М. Вопросы методологии взаимодействия потоковых процессов производственного предприятия // Материалы Международной научно-практической конференция «Тoргово-экономические проблемы регионального бизнес-пространства». Сб. «Современные проблемы коммерческой деятельности и пути их решения». – Челябинск, 2004. – С. 15-24.
58. Катачков В.М. Оптимизация взаимодействия логистических потоков на основе информатизации коммерческой деятельности промышленных предприятий: Автореф. дис. д-ра экон. наук: 08.00.05 / Уральский государственный экономический университет. – Екатеринбург: Уральский государственный экономический университет, 2006. – 31 с.
59. Кибовская А., Привалов М., Шаренко С.Ожидаемый дЭффект // Бизнес.– 11 августа 2003 года. – №32(551).
60. Кириченко О.А. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. – К.: Знання-Прес, 2002. – 384 с.
61. Кідій М.В. САLS-стратегія – як інформаційна логістика // Тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2002. – С. 149-150.
62. Кляшторная О. Оценка ИТ-проектов. Что выбрать? //Директор ИС. – 2003. – № 6. – С. 24-28.
63. Князевська О.В. Логістична стратегія: формування логістик-плану // Тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції. –Львів: НУ «Львівська політехніка», 2002. – С. 404-405.
64. Когаловский В. Происхождение ERP // Директор ИС. – 2000. – №5. – С. 24-28.
65. Козак Н. Новые роли для сотрудников // Рынок капитала. – Октябрь, 2001. – №10.
66. Козаченко А. В., Воронкова А. Э., Коренев Э. Н. Основы корпоративного управления: Учебное пособие. – Луганск: ВНУ, 2001. –
480 с.
67. Козаченко А. В., Воронкова А. Э. Корпоративное управление: Учебник. – К.: Лібра, 2004. – 368 с.
68. Козаченко Г. В. Організаційно-економічний механізм як інструмент управління підприємством // Економіка. Менеджмент. Підприємницство. Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Вип. 11. – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2003. – С. 107-111.

69. Колодізєва Т.О., Руденко Г.Р. Дослідження стану логістичного менеджменту на промислових підприємствах // Економіка розвитку: Наук. журнал. – Харків.: Харківський національний економічний університет, 2006. – № 2(38). – С.71-73.
70. Колодізєва Т.О., Руденко Г.Р. Моделювання логістичних витрат промислового підприємства // Прометей: Регіональний зб. наук. праць з економіки. Вип. 2 (23). – Донецьк: ДЕГІ, ІЕПД НАН України, 2007. –
С. 123-125.
71. Компанія SCM [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.scm.com.ua.
72. Котлер Ф., Ачрол Р. Маркетинг в условиях сетевой экономики // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. – 2000. – №2. – С. 2-19.
73. Коулман Дж. Капитал социальный и человеческий // Общественные науки и современность. – 2001. – №3. – С. 122 – 139.
74. Коупленд Т., Коллер Т., Муррин Дж. Стоимость компании: оценка и управление /Пер. с англ. – М.:Олимп-Бизнес, 1999. – 578 с.
75. Кочетов Э.Г. Геоэкономика (Освоение мирового экономического пространства): Учебник. – М.: БЕК, 1999. – 480 с.
76. Красноперов К. Оценка эффективности ИТ-инвестиций // Директор ИС. – 2003. – № 6. – С. 29-32.
77. Крикавський Є. В. Економічний потенціал логістичних систем. – Л.: Державний ун-т «Львівська політехніка», 1997. – 166 с.
78. Крикавський Є.В. Логістика підприємства: Навч.посібник. – Львов: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 1996. – 160 с.
79. Крикавський Є. В. Сучасні аспекти теорії і методології логістики// Тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції . – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2002. – С. 182-184.

80. Крикавський Є. В., Чухрай Н. І. Логістична концепція європейської інтеграції економіки України // Соціально-економічні дослідження в перехідній період. Податкова та фінансово-кредитна політика держави і механізми її реалізації в регіонах України. Вип. ХХІV НАН України. – Львів: Інститут регіональних досліджень, 2001. – С. 555-558.
81. Кутуков В. Мировой рынок В2В: состояние и тенденции развития: отчет I.B. Partners, LLC. – 2002. – 13 с.
82. Ламанов А. Новые формы российских промышленных сетей // Проблемы теории и практики управления. – 2004. – № 1. – С. 57-62.
83. Ларіна Р. Р. Потенціал логістики // Тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2002. – С. 208-209.
84. Ларіна Р. Р. Регіональні логістичні системи / НАН України. Інститут економіко-правових досліджень: монографія – Донецьк: Изд.”ВИК”, 2004. – 372 с.
85. Лафта Дж. К. Эффективность менеджмента организации: Учебное пособие. – М.: Русская Деловая Литература, 1999. – С.179-187.
86. Логистика / Под ред. Б.А.Аникина. – М.:ИНФРА-М, 2002. –
368 с.
87. Лозикова А.Н. IT-решения в области управления цепочками поставок// Прометей: Регіональний зб. наук. праць з економіки. Вип. 2(11). – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2003. – С. 153-162.
88. Лозикова А. Н. Информационные системы в экономике: Учебно-методическое пособие. – Донецк: ДЭГИ, 2004. – 125 с.
89. Лозікова Г. М. Термінологічний апарат логістики // Маркетинг: теорія і практика: Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2005. – С. 153-163.

90. Лозікова Г. М. Аналіз принципів логістичного менеджменту // Ученые записки Таврического национального университета им.
В. И. Вернадского. Серия «Экономика». – 2003. – Т. 16 (55), №1. – С. 89-
97.
91. Лыфарь В. В. Проблемы и перспективы развития логистики на предприятиях Украины // Вісник ТАНХ. Вип.5. – Тернопіль: Економічна думка, 2002. – С. 200-205.
92. Лыфарь В. В., Крымская Л. А. Проблемы и перспективы развития логистики на Украине // Материалы II Международной конференции «Экономика и маркетинг в XXI веке». – Донецк: РВА ДонНТУ, 2001. – С. 103-104.
93. Мазур И. И., Шапиро В. Д., Ольдерогге Н. Г. Корпоративный менеджмент. – М.: Высшая школа, 2003. – 1077 с.
94. Макаров А.М. Развитие концепции и инструментов маркетинга в ходе становления постиндустриального общества // Менеджмент: теория и практика. – Ижевск, 2003. – № 1- 2.
95. Макроэкономический обзор «Экономика Украины 2004». – ИК «Керамет Инвест», 2005. – 23 с.
96. Маленков Ю. А. Новый российский менеджмент корпоративных структур как стратегический фактор развития интеграционных процессов и экономического роста РФ // Образование и бизнес. –- 18 июля 2000 г. – № 27 (51).
97. Мартин К., Хэссиг А. Информационная логистика и менеджмент потока работ // Теория и практика управления. – 1997.– №5. – С. 78-94.
98. Машиностроение, металлургия / Украина Промышленная [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrindustrial.com/engineering.
99. Мейор Т. Методологии оценки ИТ // Директор ИС. – №9. – 2002. – C.23-27.

100. Международный институт чугуна и стали International Institute of Steel and Iron [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.worldsteel.org.
101. Металлотрейдеры Украины [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.uam.com.ua/news/news30.html.
102. Міжнародний центр перспективних досліджень [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.icps.com.ua.
103. Минс Г., Шнайдер Д. Метакапитализм и революция в электронном бизнесе: какими будут компании и рынки в XXI веке. – М.: Альпина Паблишер, 2001. – 280 с.
104. Модельяни Ф., Миллер М. Сколько стоит фирма? Теорема ММ. – М.: Дело, 1999. – С.12-19.
105. Мюллер-Штевенс Г. Информационная технология и управление предприятием // Проблемы теории и практики управления. – 1998. – №1. – С.92-101.
106. Мясникова Л.А. Информационная логистика // Риск. – 1999. – №1. – C. 35-37.
107. Окландер М. А. Контуры экономической логистики. — К.: Наукова думка, 2000. – 176 с.
108. Паринов С. И., Яковлева Т. И. Экономика 21 века на базе Интернет-технологий [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://econom.nsc.ru/ieie/main.htm.
109. Парфенов А. В. Методология развития логистических межсистемных образований в реформируемой экономике: Автореферат дис. на соискание уч. степени доктора экономических наук 08.00.05 – Экономика и управление народным хозяйством (логистика)/ Петербургский государственный университет экономики и финансов. – Санкт-Петербург:


Петербургский государственный университет экономики и финансов, 2001. – 34 с.
110. Патюрель Р. Создание сетевых организационных структур // Проблемы теории и практики управления. – 1997. – № 3. – С. 84-89.
111. Петров В. Н. Информационные системы. – СПб.: Питер, 2002. – 688 с.
112. Петрова Ю. Информационные технологии «на вес» // Цифровой мир. – 2002. – № 8 (24). – С. 25-32.
113. Плужников К.И. Транспортное экспедирование. – М.:Россия, 1999. – 576 с.
114. Позин Б. А. ИТ будущего: потребности и возможности // Директору информационной службы. – 2002. – № 11. – С.56-60.
115. Попов В., Крайнюченко И. Парадигма потокового управления // Логистика. – 2003. – № 3. – С. 23-24.
116. Программно-технические средства / НИЦ CALS-технологий. Прикладная логистика. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://212.24.39.103/solutions.
117. Пургин А.Н. Фондовый рынок в системе макроэкономической стабилизации: Автор. дис. на соискания ученой степени кандидата экономических наук. – Екатеринбург: Уральский государственный экономический университет, 2004. – 22 с.
118. Разумная А.М. Факторы, оказывающие влияние на поддержание сетей взаимодействующих фирм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ecsocman.edu.ru/db/msg/153906.html.
119. Рач В. А., Солоп Е. Г. Статистическая оценка эффективности принятия управленческих решений в организациях с жестко ограниченными организационно-функциональными структурами // Економіка. Менеджмент. Підприємництво: Зб. наук. праць Східноукраїнського національного

університету імені Володимира Даля. – Луганськ: Видавництво СНУ ім.
В. Даля. – 2003. – №11. – С. 20-28.
120. Родионов А. Ю. Содержание электронного бизнеса в рамках информационной экономики // Центрально-азиатский Интернет форум: на пути к новой экономике. Интернет технологии. Бизнес и Интернет: материалы международной научно-практической конференции: Сб. науч. трудов. – Алматы: ITECA, 2001. – С. 23.
121. Родкина Т. А. Информационная логистика. – М.: Экзамен, 2001. – 288 с.
122. Родников А. Н. Логистика: Терминологический словарь. – М.: Экономика, 1995. – С. 251.
123. Рубцов С. В. Информационные технологии и «портфельное» управление // ComputerWorld Россия. – 1999. – № 44. – С. 42-43.
124. Румянцев М. В. Моделі промислової логістики в системі контролінгу підприємства: автореф. дис. д-ра екон. наук: 08.03.02 / Донецький національний університет. – Донецьк: Донецький національний університет, 2004. – 35 с.
125. Рынок стального проката/ Институт Стратегических Исследований [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstrategy.com.ua/?pg=11.
126. Семененко А. К универсальному пониманию сути и значения логистики // Логистика. – 2001. – №1. – С.38-39.
127. Семененко А. И., Сергеев В. И. Логистика. Основы теории: Учебник для вузов. – СПб.:Союз, 2001. – 544 с.
128. Сергеев В. И. Логистика в бизнесе: Учебник. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 608 с.
129. Сергеев В. И., Кизим А. А., Эльяшевич П. А. Глобальные логистические системы. – М.: Бизнес-пресса, 2001. – 240 с.

130. Сидоров И. И. Логистическая концепция управления предприятием / И. И. Сидоров; С.-Петерб. институт внешнеэкономических связей, экономики и права. Общество «Знание» Санкт-Петербурга и Ленинградской области – СПб.: Знание, 2001. – 164 с.
131. Смирнов И. Быстрое реагирование: эволюция логистических систем // Новый маркетинг. – 2003. – №2. – С. 48-60.
132. Смирнова Г. Н. Проектирование экономических информационных систем / Под ред. Ю. Ф. Тельнова. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 512 с.
133. Стасовский Ю. Стратегия инновационного развития горно-металлургического комплекса региона // Экономика Украины. – 2005. –
№2. – С.29-37.
134. Статистичний щорічник України за 2000 рік. – К.:Техніка, 2001. – 598 с.
135. Статистичний щорічник України за 2001 рік. – К.:Консультант, 2002. – 663 с.
136. Статистичний щорічник України за 2003 рік. – К.:Консультант, 2004. – 631 с.
137. Стерлин А., Ардишвили А. Предпринимательские сети – новая форма организации межфирменного взаимодействия // Международная экономика и международные отношения. – 1991. – № 4. – С.80-90.
138. Тимашова Л.А., Рамазанов С.К., Бондар Л.А., Лещенко В.А. Організація віртуальних підприємств. – Луганськ: Вид-во СНУ ім.В.Даля, 2004. – 368 с.
139. Тоффлер Э. Третья волна. – М.: АСТ, 1999. – 784 с.
140. Третьяк О. А., Румянцева М. Н.. Сетевые формы межфирменной кооперации: подходы к объяснению феномена // Российский журнал менеджмента. Т.1. – 2003. – №2. – С. 25-50.

141. Українська гірничо-металургійна компанія: інвестиційний меморандум. – 2005. ¬– С. 8.
142. Управление крупным предприятием: Монография /
А. В. Козаченко, А. Н. Ляшенко, И. Ю. Ладико, Г. И. Дибнис, П. В. Кривуля, Ю. С. Погорелов. – К.: Лібра, 2005. – 384 с.
143. Федоров Б., Макаренко В. Внедрение информационных технологий в систему управления предприятием // Персонал Микс. – 2002. – №1. – С. 35-42.
144. Филипенко И. Выбор ПО для автоматизации управления // Корпоративные системы. – 2001. – №3. – С. 25-31.
145. Чешков М. Глобализация: сущность, нынешняя фаза, перспективы // Pro et Contra. Т. 4. – 1999. – №4. – С. 212-221.
146. Чухно А.А. Постіндустріальна економіка: теорія, практика та їх значення для України. – К.:ЛОГОС, 2003. – 632 с.
147. Шевчук О., Голобуцький О. E-Ukraine. Інформаційне суспільство: бути чи не бути [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://e-ukraine.org.ua/ index.php?mod=eukraine.
148. Экономическая теория [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://rudiplom.ru/lekcii/economika.
149. Экономический потенциал Донецкой области. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.cci.donbass.com/region/econom.html.
150. Яковлев А.А. Интеллектуальный потенциал России и экономический рост // Независимая газета. – № 84. – 27 апреля 2004.
151. Almor T., Hashai N. Competitive Advantage and Strategic Configuration of ‘Born Global’ Firms: A Modified Resource Based View. – School of Business Administration, 2003. – 31 p.
152. Ballou R. Basic Business Logistics: Transportation, Materials Management, Physical Distribution. – Prentice Hall, 1987. – 438 p.

153. Basic metals and fabricated metal products // Statistics in Focus. – European Communities, 2004. – 7 p.
154. Bauer J. Identification and Modeling of Contexts for Different Information Scenarios in Air Traffic. – Technische Universit¨at Berlin, 27 Marz 2003. – 104 p.
155. Beije P., Groenewegen J. A Network Analysis of Markets // Journal of economic issues. – March 1992. – Vol. XXVI, №1. – P. 87-106.
156. Bhatt G. D, Emdad A. An analysis of the virtual value chain in electronic commerce // Logistics Information Management. – 2001. - Vol. 14,
№1. – P. 78–85.
157. Bowersox D. J. Physical Distribution Development, Current Status, and Potential // Journal of Marketing. – 1969. – Vol.33, №1. – Р. 63-70.
158. Bowersox D. J. Readings in Physical Distribution Management // The Logistics of Marketing. – 1969. – №36. – P. 17-25.
159. Bowersox D. J., Closs D. J., Helferich O. K. Logistical Management. – Mc Millan Publishing, 1996. – 730 p.
160. Cohen M., Lee H. Resource Deployment Analysis of Global Manufacturing and Distribution Network // Journal of Manufacturing and Distribution Networks. – 1989. – №2. – P. 81-104.
161. Cooper M., Lambert D., Pagh J. Supply Chain Management: More Than a New Name for Logistics // International Journal of Logistics Management. – 1997. – Vol. 8, №1. – P. 1-14.
162. Coyle J. J., Bardi E. J., Langley C. J. J. The management of Business Logistics, 5th ed. – St. Paul, MN: West Publishing Co., 1992. – 580 p.
163. Eccles R. The quasifirm in the construction industry // Journal of Economic Behavior and Organization. – 1981. – Vol. 2. – P. 335-337.
164. Evans P., Wurster T.S. Getting real about virtual commerce. – Harvard Business Review, 1999. – P. 84-94.

165. Evans P., Wurster T.S. Strategy and the new economics of information. – Harvard Business Review, 1997. – P. 71-82.
166. Forrester J. Industrial Dynamics: A Major Breakthrough for Decision Makers // Harvard Business Review. – 1958. – № 36. – Р. 37-66.
167. Forsgren M., Johanson J. Managing Networks in International Business. – Philadelphia: Gordon & Breach, 1992. – P. 1-16.
168. Geoffrion A., Powers R. 20 Years of Strategic Distribution System Design: An Evolutionary Perspective // Interfaces. – 1995. – Vol. 25, №5. – P. 105-127.
169. Gosh S. Making business sense of the Internet. – Harvard Business Review, 1998. – Р. 126-35.
170. Håkansson Håkan. Evolution Processes in Industrial Networks / Axelsson, B.& Easton, G.(eds.). – London: Routledge, 1992. – P.29-143.
171. Hsu C., Pant S. Innovative Planning for Electronic Commerce and Enterprises // A Reference Model. – Kluwer Academic Publishers, Norwall, MA, 2000. – 183 p.
172. Hyötyläinen R. Development Mechanism of Strategic Enterprise Networks. Learning and innovation in Networks. – Espoo: Valtion teknillinnen tutkimuskeskus. – 142 p.
173. Isakowitz T., Michael B., Fabio V. Web information systems introduction // Communications of the ACM. – 1998. – Vol. 41. – P. 78-80.
174. Iskanius P., Haapasalo H. Collaboration in Steel Product Industry // Developing Order-delivery Process in Manufacturing Network. – University of Oulu, 2003. – 12 p.
175. Jelassi T., Figon O. Competing through EDI at Brun Passot: achievements in France and ambitions for the single European market // MIS Quarterly. – 1994. – № 18 (4). – P. 337–352.


176. ones C., Hesterly W., Borgatti S. A General Theory of Network Governance: Exchange Conditions and Social Mechanisms, in: Academy of Management Review. – 1997. – Vol. 22, №4. – Р. 911-945.
177. Klein L., Quelch J. A. The Internet and international marketing. – Sloan Management Review, 1996. – Vol. 37, №3. – Р. 60-75.
178. Kotok A., Webber D. ebXML: The New Global Standard for Doing Business on the Internet. – New Riders Publishing and Que Books, 2001. – P.12-25.
179. Kumar K., Hillegersberg V. ERP experiences and evolution // Communications of the ACM, 2000. – Vol. 43, №4. – P.22-26.
180. Lambert D., Stock J., Ellarm L. Fundamentals of Logistics Management. – McGraw-Hill, Boston, 1998. – 599 p.
181. Langley C. J., Carlisle D. P., Probst S. B., Biggs D. F., Cail R. E. Microcomputers as a logistics information strategy // International Journal of Physical Distribution & Logistics Management. – 1995. – Vol. 25, №4. – P. 61-72.
182. Langley C. J. The Evolution of the Logistics Concept, from Logistics // The Strategic Issues, edited by M. Christopher. – 1992. – P. 5-16.
183. Laumann E. О., Galskeiwicz L., Marsden P. V. Community structure as interorganizational linkages // Annual Review of Sociology. – 1978. – Vol. 4. – P. 458.
184. Lee K.F. The five disciplines of ERP software implementation // Proceedings of the 2000 IEEE International Conference on Management of Innovation and Technology. – 2000. – Vol. 2. – P. 514-519.
185. Macharzina K. Unternehmensfuhrung: das internationale Managementwissen; Konzepte, Methoden, Praxis. – Wiesbaden: Gabler, 1999. –
S. 71.



186. Marketing in International Markets Glossary [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://users.wbs.warwick.ac.uk/dibb_simkin/ student/glossary/ch03.html.
187. Masters J. M., Pohlen T. L. Evolution of the Logistics Profession. The Logistics Handbook, Eds. Roberson. – Capcino & Howe, Free Press: New York, 1994. – 25 р.
188. Masuda Y. The Information Society as Postindustrial Society. – Washington.: World Future Soc., 1982. – 172 p.
189. Miles R. Adapting to technology and competition: A new industrial relations system for the 21st century // California Management Review. – 1989. – Vol. 31, №2. – P. 1-14.
190. Мizruchi M. Social network analysis: Recent Achievements and Current Controversies // Acta Sociologica. – 1994. – Vol. 37. – P. 332.
191. Nagurney A., Dong J. Urban location and transportation in the Information Age: A multiclass, multicriteria network equilibrium perspective // Environment & Planning. – 2002. – Vol. 29. – P. 53-74.
192. Nagurney A., Dong J., Mokhtarian P. L. Teleshopping versus shopping: A multicriteria network equilibrium framework // Mathematical and Computer Modeling. – 2001. – Vol. 34. – P. 783-798.
193. Nohria N., Eccles R. Networks and organizations: Structure, form and action. – Boston: Harvard Business School Press, 1992. – 544 р.
194. Ollus M., Ranta J., Ylä-Antilla P. Virtual companies. – Vanta: Sitra, 1998. – 133 p.
195. Overview of Global Steel Industry [Електронний ресурс]. –
Режим доступу: http://www.kwrintl.com/library/2006/OverviewOfGlobalSteel Industry.htm.



196. Pant S., Ravichandran T. A framework for information systems planning for e-business // Logistics Information Management, 2001. – Vol. 14, №1/2. – Р. 85-99.
197. Parr A.N., Shanks G.A taxonomy of ERP implementation approaches// Proceeding of 33rd Hawaii International Conference on System Sciences. – 2000. – P. 1-10.
198. Picot A., Reichwald R., Wigand R. Die grenzenlose Unternehmung. – Wiesbaden: Gabler, 2001. – 640 S.
199. Porter M. E. Competitive Advantage: Creating and Sustaining superior Performance. – London: Free Press, 1985. – 560 pp.
200. Porter M., Millar V. How information gives you competitive advantage // Harvard Business Review. – 1985. – Vol. 63, №4. – P. 149-161.
201. Prospects for the Global Metal Industry. – International Metalworker’s Federation, December 2000. – 64 р.
202. Rasmussen E., Madsen T. The Born Global concept: Paper for the EIBA conference. – December 2002. – 27 pp.
203. Rayport J. F., Sviokla J. J. Managing in the marketspace. – Harvard Business Review, 1994. – P. 141-50.
204. Rialp-Criado A., Rialp-Criado J., Urbano D., Vaillant Y. Determinants of the Born-global Phenomenon: A Multiple Case Study Research. – Autonomous University of Barcelona, 2002. – 51 p.
205. Shapiro C., Singhal V., Wagner S. Optimizing the Value Chain // Interfaces. – 1993. – Vol. 23, №2. – P. 102-117.
206. Shapiro C., Varian H.L. Information Rules: A Strategic Guide to the Network Economy. – Harvard Business School Press, Boston, MA, 1999. – 352 р.
207. Stensrud E. Alternative approaches to effort prediction of ERP projects // Information and Software Technology. – 2001. – Vol. 43. – P. 413-423.


208. Stevenson W.J. Production/Operation Management : A Multiple Case Study Research. – McGraw Hill, 1998. – 912 р.
209. Sydow J. Windeler A. Managing corporate networks. A structurationist perspective. In: Ebers, Mark (Hrsg.): Structures and Processes. Proceedings of the workshop Interorganizational networks: structures and processes. – Paderborn, 1993. – Р. 192-236.
210. The American Heritage Dictionary of the English language: 3-d edition. – Houghton Mifflin Company, 2000. – P.1214.
211. The Hollow Corporation // Business Week. – 1986. – March 3. –
P. 2.
212. Tully S. The modular corporation // Fortune. – 1993. – February 8. – P.52-56.
213. Webster F. The Changing Role of Marketing in the Corporation // Journal of Marketing. – 1992. – Vol. 56, №4. – Р. 1–17.
214. World Steel in Figures: Paper of the conference of International Iron And Steel Institute. – Belgium: International Iron And Steel Institute, 2002. – 24 р.
215. World Steel in Figures: Paper of the conference of International Iron And Steel Institute. – Belgium: International Iron And Steel Institute, 2003. – 23 р.
216. World Steel in Figures: Paper of the conference of International Iron And Steel Institute. – Belgium: International Iron And Steel Institute, 2004. – 26 р.
217. World Steel in Figures: Paper of the conference of International Iron And Steel Institute. – Belgium: International Iron And Steel Institute, 2005. – 34 р.
218. Zwass V. Electronic Commerce: Structures and Issues // International Journal of Electronic Commerce. – 1996. – Vol. 1, №1. – P. 3–23.

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.