У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
Количество страниц 229
ВУЗ ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП................................................................................................................... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ..................................
1.1. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій........
1.2. Сутність, принципи, функції та різновиди реклами…………………..
1.3. Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг..................................................................................................................
Висновки до розділу 1......................................................................................
РОЗДІЛ 2. ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ…………
2.1. Вплив факторів-тенденцій на процес організації ефективної рекламної кампанії підприємствами.................................................................
2.2. Значення факторів непрямої дії при стимулюванні розвитку господарської діяльності суб'єктів туристичного ринку................................
2.3. Визначення факторів прямого впливу туристичного підприємства……
Висновки до розділу 2......................................................................................
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ.........
3.1. Оцінка туристичного потенціалу та його значення при плануванні рекламної діяльності підприємства ……………............................................
3.2. Планування основних показників туристичного ринку та визначення пріоритетних напрямів розвитку діяльності підприємств..............................
3.3. Вдосконалення механізму формування рекламної діяльності туристичних організацій....................................................................................
Висновки до розділу 3........................................................................................
ВИСНОВКИ..........................................................................................................
ДОДАТКИ.............................................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ВСТУП


Актуальність теми. У зв'язку з ускладненням умов функціонування підприємств на ринку туристичних послуг виникає необхідність виявлення додаткових конкурентних переваг. Прагнення суб'єктів господарювання реалізувати туристичні послуги та отримати максимальний прибуток в умовах жорсткої конкуренції спонукає їх до переоцінки власних можливостей, аналізу інформаційно-рекламної діяльності, вивчення інфраструктури туристичного ринку, дослідження рівня підготовки персоналу та визначення здатності вітчизняного бізнесу адаптуватися до вимог споживачів. Закономірним наслідком є потреба детального вивчення, обґрунтування і застосування успішного вітчизняного та міжнародного досвіду в цій сфері, особливо щодо розроблення та впровадження практичних методик для підвищення ефективності рекламних заходів туристичних підприємств. Все це зумовлює необхідність розробки рекомендацій та пропозицій щодо формування рекламної діяльності на туристичному ринку.
Серед іноземних дослідників, здійснивших вагомий внесок у розвиток концепції та методології реклами, найбільш ґрунтовними є праці: У. Аренса, Дж. Берета, К. Бове, І. В. Крилова, С. Моріарті, П. А. Пименова, К. Ротцола,
І. Я. Рожкова, У. Уельса та ін. У сфері туризму: М. Б. Биржакова, Дж. Боуэна,
О. П. Дуровича, В. А. Квартального, Дж. Мейкензі та ін. Дослідженню цієї теми присвячено праці таких вітчизняних науковців, як: О. В. Ареф'євої,
Л. І. Воротіної, А. В. Войчак, О. Л. Каніщенко, Т. І. Лук'янець, О. П. Луція,
Г. Г. Почепцова, Т. О. Примак, Є. В. Ромата, Л. М. Шульгіної (у галузі реклами) і В. Ф. Кифяка, М. П. Мальської, В. В. Худо (в індустрії туризму) та ін.
У 2002 р. Кабінет Міністрів України прийняв Постанову «Про Державну програму розвитку туризму на 2002 – 2010 роки». Цей документ має важливе значення для розбудови туристичної галузі та економічного життя країни і надає додаткової актуальності дослідженню характеру впливу рекламної діяльності на формування туристичного потенціалу України, розвиток вітчизняних підприємств. Такий стан потребує подальшого вивчення теоретичних і практичних питань щодо ефективності рекламної кампанії туризму з узагальненням та можливою адаптацією зарубіжного досвіду.
Однак у іноземній та вітчизняній економічній літературі майже відсутні наукові теоретичні положення та практичні рекомендації для формування рекламної діяльності туристичних підприємств. Крім того, недостатню увагу приділено економічному механізму ефективного використання коштів на зазначений вид діяльності, який є передумовою підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг. Це й визначило актуальність цього дисертаційного дослідження.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційну роботу, що узгоджено з планами наукових досліджень Європейського університету, зокрема, виконано відповідно до теми «Менеджмент стратегічного розвитку підприємств та підприємництва невиробничої сфери» (номер державної реєстрації – 0107U002009).
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є поглиблення теоретичних і методичних положень та розробка практичних рекомендацій для формування рекламної діяльності туристичних підприємств на підставі виявлення закономірностей і тенденцій розвитку туризму в умовах ринкової економіки, посилення впливу на споживачів та стимулювання попиту на туристичні послуги.
Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань:
– проаналізувати й узагальнити наукові погляди щодо визначення змісту та сутнісних характеристик понять «реклама», «рекламна діяльність» та виявити фактори, що підсилюють значення цих категорій у сучасній економіці;
– розробити методичні підходи та інструментарій формування рекламної діяльності на туристичних підприємствах з урахуванням змін складових системи за параметром часу;
– дослідити фактори, тенденції і складові, що визначають роль туризму в сучасному суспільстві в умовах глобалізації економіки;
– здійснити аналіз стану суб'єктів туристичного ринку в Україні та на його основі згрупувати вітчизняні туристичні підприємства за типами відповідно до притаманних їм характерних ознак;
– визначити та дослідити особливості формування та функціонування рекламної діяльності в умовах сучасного туристичного ринку;
– виявити пріоритетні напрями рекламної діяльності підприємств національної галузі туризму через їхнє всебічне дослідження з урахуванням адаптивного світового досвіду та системного аналізу;
– відокремити сукупність факторів, що впливають на формування рекламної діяльності підприємств та розробити модель оцінки туристичного потенціалу країни;
– запропонувати методичні підходи та практичні рекомендації щодо прогнозування рекламного бюджету для суб'єктів туристичного ринку;
– розробити та науково обґрунтувати економіко-математичну модель визначення ефективності використання рекламної комунікації на туристичному підприємстві.
Об’єктом дослідження є процес формування та вдосконалення рекламної діяльності підприємств на ринку туристичних послуг як складного економічного явища та специфічної форми економічної діяльності на сучасному етапі розвитку в Україні.
Предметом дослідження є система теоретико-методологічних, науково-методичних, прикладних та інших взаємозв'язків, що виникають у процесі формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг.
Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дисертаційного дослідження є праці вітчизняних і зарубіжних вчених з теорії маркетингових комунікацій, маркетингу, реклами, економічних відносин, організації та розвитку туризму, державні нормативно-правові акти. Інформаційну базу дослідження склали статистичні, інформаційні та аналітичні матеріали Всесвітньої Туристичної Організації, ООН, ГАТТ, Державної туристичної адміністрації України, Міністерства статистики України, публікації у вітчизняних та зарубіжних періодичних виданнях, дані офіційної статистичної звітності та матеріали досліджуваних підприємств.
У процесі дослідження реалізовано системний підхід і використано такі загальнонаукові методи: аналіз, синтез, індукція, дедукція, історичний та логічний аналіз (для узагальнення поглядів вітчизняних та іноземних науковців щодо понять «реклама», «комерційна реклама», «некомерційна (соціальна) реклама», «рекламна діяльність», «туристичний продукт», «реклама в туризмі»); спостереження, експеримент, порівняння, аналогія та діалектичний матеріалізм, який передбачає вивчення та дослідження категорій від найпростіших до більш складних (під час оцінки організації рекламної діяльності туристичних підприємств в Україні та світі). З-поміж спеціальних методів дослідження обрано анкетні опитування, експертні оцінки, економіко-математичні розрахунки та методи економічної статистики (при розробленні прогнозів, пропозицій і рекомендацій для організації, вдосконалення та розвитку рекламної діяльності вітчизняних підприємств на туристичному ринку), метод послідовної серії цільових квотних вибірок (під час формування сукупності туристичних підприємств для аналізу їхньої діяльності). Оброблення даних здійснено за допомогою комп’ютерних технологій, зокрема табличного процесора Microsoft Excel, Access та програми Java.
Наукова новизна одержаних результатів. Наукова новизна дисертаційного дослідження, що визначена науково-теоретичним обґрунтуванням концепції формування рекламної діяльності та розробленням шляхів її застосування на вітчизняних туристичних підприємствах, полягає у такому:
вперше одержано:
– схему оптимізації рекламної діяльності туристичного підприємства, що базується на комплексній оцінці обґрунтованих економічних показників функціонування турагентів та туроператорів, визначених на підставі авторської моделі прогнозування результатів проведення рекламної кампанії, та дозволяє розрахувати значення доцільного обсягу асигнувань на рекламу в плановому періоді;
– методику оцінки туристичного потенціалу країни для підвищення ефективності рекламної кампанії підприємства з використанням розробленої економіко-математичної моделі, яка враховує результати аналізу людського сприйняття;
удосконалено:
– підходи до визначення понять «реклама» та «рекламна діяльність у туризмі», що, на відміну від існуючих, базуються на дослідженні специфічних рис, та є підставою для обґрунтування особливості рекламної діяльності підприємств на туристичному ринку;
– процес формування рекламної діяльності на туристичному підприємстві у вигляді алгоритму певних дій з можливістю контролювання їх виконання та корегування на всіх стадіях розроблення і практичної реалізації;
– систематизація туристичних підприємств на основі дослідження особливостей економічного розвитку, асортименту послуг і підходів до формування рекламної діяльності з метою виділення цільових аудиторій споживачів для визначення відповідних маркетингових стратегій і напрямів рекламної діяльності;
дістало подальший розвиток:
– п'ятирівнева економічна блок-схема, побудована на основі ранжування певних факторів, яка доводить чітку послідовність та значення основних елементів, необхідних для реалізації високоякісного туристичного продукту
на ринку;
– класифікаційна система реклами за ознакою залежності від засобів її поширення, до якої, на відміну від існуючих, віднесено: рекламу в пресі, поліграфічну рекламу, аудіорекламу, аудіовізуальну рекламу, зовнішню рекламу, комп'ютеризовану рекламу, виставки та ярмарки і яка дозволяє згрупувати численні засоби поширення реклами за зазначеними категоріями;
– методика проведення маркетингового дослідження при формуванні рекламної діяльності підприємств, що базується на якісному та кількісному аналізі тенденцій розвитку туристичної сфери, оцінці дії факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища організації, згрупованих у три блоки: фактори-тенденції, фактори непрямого впливу та фактори прямого впливу;
– процес надання рекламної інформації цільовим групам споживачів на підставі використання різних форм передання інформаційного повідомлення, що дозволяє підвищити ефективність формування рекламної діяльності підприємства.
Практичне значення одержаних результатів. Практична цінність дисертації полягає у розробленні методичних підходів та інструментарію формування ефективної рекламної діяльності підприємства в туристичній сфері з урахуванням різних факторів впливу. Методичний підхід та розроблена на його основі спеціальна комп'ютерна програма дає змогу туристичним підприємствам адекватно реагувати на вплив нестабільного ринкового середовища завдяки певним змінам в організації власної рекламної діяльності.
Висновки та узагальнення, запропоновані в результаті дослідження, використано у підготовці та викладанні лекційних курсів «Маркетингова політика комунікацій», «Маркетинг сфери послуг», «Рекламний менеджмент» в Європейському університеті та Навчально-науковому центрі професійно-технічної освіти АПН України. Розроблені та викладені в дисертації пропозиції і рекомендації схвалено й впроваджено на туристичних підприємствах:
ТОВ «Атлас Тур» (довідка № 41 від 14.11.2006 р.), ПП «Валанта» (довідка № 27 від 08.11.2006 р.), ТОВ «Турекс» (довідка № 81 від 24.11.2006 р.), ТОВ «Арена-тур» (довідка № 66/1 від 26.10.2006 р.) та СПД Пастух М. Г. (довідка № 7
від 23.05.2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є результатом самостійного дослідження автора. У процесі роботи здійснено огляд наукової літератури з досліджуваної проблеми. Аналітичну частину виконано на основі обробки зібраних безпосередньо автором фактичних статистичних (первинних та вторинних) даних у цілому у світі, національній туристичній сфері та на окремих туристичних підприємствах України.
Апробація результатів дисертації. Основні положення дисертації пройшли апробацію у доповідях і виступах здобувача на семи всеукраїнських наукових конференціях: VII, VIII Всеукраїнських науково-практичних конференціях «Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість» (м. Київ, 15–16.04.2004 р., 12–13.05.2005 р.); III Всеукраїнській науково-практичній конференції «Економіка: сучасні проблеми та перспективи розвитку» – «Economics: current affairs and development prospects» (м. Київ, 18–19.03.2005 р.); IХ, Х Всеукраїнських науково-практичних конференціях «Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість» (м. Київ, 25–27.04.2006 р., 6–18.05.2007 р.); II Міжнародній науково-практичній конференції «Наукові дослідження – теорія та експеримент '2006» (м. Полтава, 15–17.05.2006 р.); ХIV Міжнародній науково-практичній конференції «Інформаційні технології в економіці, менеджменті та бізнесі (м. Київ, 23–24.11.2007 р.) та опубліковані в збірниках матеріалів конференцій.
Публікації. За результатами дослідження опубліковано дванадцять наукових праць загальним обсягом 3,6 друкованих аркуша, з них: 6 статей у фахових виданнях обсягом 2,3 друкованих аркуша та 6 тез доповідей обсягом 1,3 друкованих аркуша.
Структура і обсяг роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. ЇЇ загальний обсяг – 228 сторінок, у тому числі основний текст – 173 сторінки. Дисертація містить 21 таблицю, 47 рисунків та 14 додатки. Список використаних джерел нараховує 211 найменувань.

Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Аванс Дж. Р., Бермак Б. Маркетинг. – М.: Сирин, 2001. – 308 с.
2. Академия рынка: маркетинг/ А. Дайан, Ф. Буккерель, П. Ланкар и др.: Пер. с фр. – М.: Экономика, 1993. – 572 с.
3. Акулич И. Л., Демченко Е.В. Основы маркетинга. – 2-е изд., испр. – Мн.: Высшей шк., 1999. – 236 с.
4. Александрова А. Ю. Международный туризм. – М.: Аспект Пресс,
2001. – 464 с.
5. Альфред Кус. Основы маркетинга: Пер. с нем. / Под ред.
А. Ф. Павленко. – К.: НКЭУ, 1998. – 272 с.
6. Амблер Т. Практический маркетинг: Пер. с англ. И. Петровой,
В. Васильевой; Под общ. ред. Ю. Н. Каптуревского. – СПб: Питер,
1999. – 395 с.
7. Аналітична записка про стан та перспективи розвитку туризму в Україні. – К.: Держтурадміністрація України, 2003. – 16 с.
8. Андреева О. Д. Технология бизнеса: Маркетинг: Учеб. Пособ. /
О. Д. Андреева. – М.: Дело, 2000. – 224 с.
9. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегии. – М.: Инфра-М, 1999. – 804 с.
10. Баркан Д. И. Маркетинг для всех: Беседы для начинающих. – Л.:Культинформпресс,1991. – 256 с.
11. Баркан Д. И. Управляем фирмой в условиях рынка: маркетинг – ключ к успеху. – Л:АКВИЛОН,1991. – 48 с.
12. Басовский Л. Е. Маркетинг: курс лекций / Л. Е. Басовский. – М.:
ИНФРА-М, 2000. – 218 с.
13. Батра Р., Майерс Д. Дж., Аакер Д. А.. Рекламный менеджмент: Пер. с
англ. – М.: Вильямс, 1999. – 784 с.
14. Баширов И. Х., Коноплев В. Т. Практический маркетинг. – Донецк: Юго-Восток, 1996. – 52 с.
15. Белявцев М. И., Иваненко Л. М. Маркетинг: Учеб. пособ. – Донецк, 2003. – 336 с.
16. Белявцев М. І., Шестопалова Л. В. Інфраструктура товарного ринку. – К.: ЦНЛ, 2005. – 416 с.
17. Биржаков М. Б. Введение в туризм. – СПб.: Изд. торг. дом «Герда», 1999. – 192 с.
18. Бобров В. Б. Англо-русский словарь по рекламе и маркетингу: English-Russian Dictionary of Advertising and Marketing: 40 000 терминов. – М.: РУССО, 1999. – 752 с.
19. Бобров В. Я. Основи ринкової економіки. – К.: Либідь, 1995.– 361 с.
20. Бове К. Л. Современная реклама / Пер. с англ. О. А. Феофанова. –Тольятти: Изд. дом «Довгань»,1995. – 704 с.
21. Бодров В. Г. Современный экономический консерватизм: переоценка ценностей или повторение прошлого? – К.: Лыбидь, 1990. – 132 с.
22. Борисов Б. Л. Технологии рекламы и PR. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2001. –
642 с.
23. Борисов К. Г. Международный туризм и право. – М.: Изд. «НИМП»,
1999. – 352 с.
24. Бородько А. Как определить эффект // Новый маркетинг. – 2004. – №5. –
С. 45–46.
25. Бродель Ф. Игры обмена: Материальная цивилизация, экономика и капитализм. ХV–XVIII вв. / Пер. с фр. Л. Е. Куббеля; Ред.
Ю. Н. Афанасьев. – Т.2. – М.: Прогресс, 1988. – 632 с.
26. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху: Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха: Пер с нем. – М.: Интерэкспорт; Экономика, 1995. – 344 с.
27. Валовая М. Д. Азы древнейшего ремесла или 13 бесед о рекламе и маркетинге. – М.: Остроженка-Инвест, 1994. – 109 с.
28. Владимирова Л. П. Прогнозироание и планирование в условиях рынка: Учеб. пособ. – М.: Изд. дом «Дашков и Ко», 2000. – 308 с.
29. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент. – К.: КНЕУ, 1998.– 268 с.
30. Войчак А. В., Примак Т. О. Маркетингові комунікації у внутрішньому середовищі підприємства: психологічний аспект// Маркетинг в
Україні. – 2003. – №1. – С. 29 – 33.
31. Воронкова А. Э. Стратегическое управление конкурентоспособным потенциалом украинского предприятия: диагностика и организация: Монография. – Луганск: Изд-во Восточноукр. нац. ун-та, 2000. – 315 с.
32. Воротіна Л. І., Воротін В. Є., Мартинюк Л. А., Черняк Т. В. Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання: Навч. посіб. – 3-є вид., перероб. і допов. – К., 2004. – 306 с.
33. Гаагская Декларация по туризму // – Бюл. тур. информ. – 1989. – № 3. –
С. 38–48.
34. Гаркавенко С. С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1996. – 382 с.
35. Герасимчук В. Маркетинг. Теорії і практика. – К.: Вищ. шк., 1994. –
246 с.
36. Гилберт А. Черчилль. Маркетинговые исследования. – СПб: Питер, 2001. – 752 с.
37. Головкіна Н. В. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи // Маркетинг в Україні. – 2003. – №2. – С. 47–52.
38. Головкіна Н. В. Теоретична спадщина сучасних маркетингових комунікацій // Маркетинг в Україні. – 2002. – №3. – С. 54–58.
39. Голубков Е.П. Еще раз о понятии «бренд» // Маркетинг в России и за рубежом. – 2006. – № 2. – С. 4–15.
40. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Финпресс, 2000. – 464 с.
41. Голубков Е. П. Проектирование элементов комплекса маркетинга: формирование продуктовой политики // Маркетинг в России и за
рубежом. – 2001. – №5. – С.117–137.
42. Голубкова Е. Н. Маркетинговые коммуникации. – М.: Финпресс,
2000. – 256 с.
43. Грауде В. Р., Білий О. Б. Маркетинг. – К.: Вищ. шк., 1994.– 256 с.
44. Губернія Г. К. Рынок: новые условия управления. – Донецк: ИЭП НАН Украины, 1995. – 110 с.
45. Дані за формою 1–ТУР, 2005 р. www.tourism.gov.ua
46. Даниленко В. М., Кокін С. А. Всесвітня історія: Хронологія основних подій. – К.: Либідь, 1997. – 264 с.
47. Данько Т. П. Управление маркетингом (методолог. аспект). – М.: Инфра-М, 1997. – 280 с.
48. Дахно И. М. Патентоведение. – Х.: Ксилон, 1997. – 314 с.
49. Дейян А., Троадек А., Троадек Л. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи; Пер. с фр. А. В. Мигачева; Общ. ред. В. С. Загашвили. — М.: Прогресс, 1994. — 188 с.
50. Дейян А. Реклама /Пер. с фр. В. Мазо; Общ.ред. В. С. Загашвили. –5-е изд., испр. – М.: Прогресс, 1993. – 172 с.
51. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг / Пер. с нем.
А. М. Макарова; Под ред. И. С. Минко. – М.: Высш. шк., 1995. – 255 с.
52. Добробабенко Н. С. Имидж: что это, зачем и как? // Маркетинговые исследования, практика рекламы. – 1998. – №1–2. – С. 34–36.
53. Добровольська А. Б. Формування ринку міжнародного туризму в Україні і організаційні пріоритети його розвитку: Дисертація канд. екон. наук. / Ін-т світової економіки і міжнар. відносин. – К., 1997 – 170 с.
54. Довідка про динаміку туристичних потоків в Україні, 2006 р. (за даними адміністрації Держприкордонслужби України). www.tourism.gov.ua
55. Доклад генерального секретаря о предварительных результатах развития туризма в мире в 1999 г. и предварительных прогнозах на 2000 г., а также о деятельности организации. – Мадрид: Исполнител. совет Всемир. тур. орган., 1999. – 17 с.
56. Дурович А. П. Маркетинг в туризме: Учебн. пособ. – 2-е изд., перераб. и доп. – Мн.: Новое знание, 2001. – 496 с.
57. Дурович А. П. Реклама в туризме: Учебн. пособ. – М.: Новое знание, 2003. – 254 с.
58. Євдокимова Н. М., Кирієнко А. В. Економічна діагностика. – К.: КНЕУ, 2005. – 110 с.
59. Ермашенко М. М. Маркетинговый менеджмент. – К.: НАУ, 2001. –
204 с.
60. Жукова М. А. Индустрия туризма: менеджмент организации. — М.: Финансы и статистика, 2002. — 197 с.
61. Жукова М. А. Менеджмент в туристском бизнесе: Учеб. пособ. для студ. вузов. – М.: КНОРУС, 2005. – 190 с.
62. Жукова Н. Л. Розвиток системи маркетингу туристичних послуг: Дисертація канд. екон. наук, Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі
ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк – 2002. – 180 с.
63. Завьялов П. С., Демидов В. Е. Формула успеха: маркетинг (сто вопросов –сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке): Монография. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Междунар. отношения, 1991. – 416 с.
64. Закон України «Про туризм»: 100 запитань та відповідей. – К.: Нац. Тур. Організація України, 2004. – 48 с.
65. Зимен С., Бротт А. Бархатная революция в рекламе / Пер. с англ.
М. Котельниковой. – М.: ЭКСМО, 2003. – 286 с.
66. Зубовський В. М. Економіка підприємства. – К.: Вид-во Європ.ун-ту, 2000. – 64с.
67. Економіка підприємства: Навч. посіб. / О. В. Ареф'єва, В. Г. Сахаєв,
О. В. Ареф'єв та ін. – К.: Вид-во Європ.ун-ту, 2003. – 237 с.
68. Иллюстрированный вестник культуры и торгово-промышленного прогресса России. – СПб.: Изд-во А.С. Шустова, 1899. – 682 с.
69. Имидж страны. Бизнес // Корреспондент. –2006. 5 июл. – С. 26 – 30.
70. Каневский Е. М. Эффект рекламы. – М.: Экономика, 1980. – 176 с.
71. Канищенко Е. Л. Международный маркетинг. – К.: ІВЦ «Видавництво «Політехніка», 2003. – 152 с.
72. Картер Г. Эффективная реклама: Путеводитель для малого бизнеса / Пер. с англ. В. Б. Боброва – М.: Бизнес-Информ, 1998. – 243 с.
73. Квартальнов В. А. Иностранный туризм. – М.: Финансы и статистика,
1999, – 312 с.
74. Кваснюк Б. Соціально-економічні аспекти розвитку України у середньостроковій перспективі // Вісн. НБУ. – 1998. – №2. – С. 57–58.
75. Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Книги – XXI, 2003. – 300 с.
76. Ковшова І. О. Особливості реклами в туристичній сфері // Вісн. Харків. нац. ун-ту ім. В.Н. Кармазіна. – 2004. – С. 62–65.
77. Корольов О. А. Економетрія: Навч. посіб. – 2-е вид., випр. та скор. – К.: Книга, 2005. – 416 с.
78. Костіна Н. І., Алексєєв А. А., Василик О. Д. Фінансове прогнозування: методи та моделі. – К.: Т-во «Знання», КОО, 1997. – 183 с.
79. Котлер Ф. Основи маркетинга / Пер. с англ. В.Б.Боброва; Ред. О.Г.Радынова, Ю.И.Куколев. – М.: Ростинтэр, 1996. – 698 с.
80. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: Анализ, планирование, внедрение, контроль. – 9-е изд.– СПб: Питер Ком, 1998. – 896 с.
81. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учеб. для вузов / Пер. с англ.; Под ред. Р. Б. Ноздревой. – М.: Юнити,
1998. – 787 с.
82. Кривицкая Н. А. Как сделать карьеру в рекламном бизнесе. – М.: Вершина, 2006. – 144с.
83. Крылов И. В. Маркетинг (социология маркетинговых коммуникаций). – М.: Центр, 1998. – 188 с.
84. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг. – К.: КНЕУ, 1998. – 152 с.
85. Ліфінцев М., Ліфінцев С. Науково-практичні засади розвитку рекламної освіти в Україні // Зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. «Реклама і дизайн 21 сторіччя: освіта, культура, економіка». – К.: Вид-во Ін-та підприємництва, права і реклами. – 2001. – С. 11–14.
86. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій. – К.: КНЕУ,
2000. – 377 с.
87. Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент. – К.: КНЕУ, 2003. – 440 с.
88. Луцій О. П. Міжнародний маркетинг. – К.: Вид-во Європ. ун-ту фінансів, інформ. систем, менедж. і бізнесу, 2000. – 42 с.
89. Луцій О. П. Основи маркетингу. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2001. – 45 с.
90. Майдебура Е. Планирование и оценка эффективности выставочной деятельности промышленного предприятия // Отдел маркетинга. – К.,
2004. – №1. – С.44–48.
91. Майдебура Е. В. Маркетинг услуг. – К.: Вира-Р, 2001. – 574 с.
92. Малый экономический словарь / Под ред. А. Н. Азрилияна. – М.: Ин-т новой экономики, 2000. – 1088 с.
93. Мальська М. П., Худо В. В., Цибух В. І. Основи туристичного
бізнесу. – К.: Центр навч. літ-ри, 2004. – 272 с.
94. Маринин М. М. Туристские формальности и безопасность в туризме. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 144 с.
95. Маркетинг: Підручник / В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов та ін.; Уклад. О.І. Сидоренко, П.С. Редько. – К.: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005. – 422 с.
96. Маркетинг / Під ред. В. І. Крамаркенко, Б. І. Холода. – К: ЦУЛ, 2003. – 258 с.
97. Маркетинг: Принципы и функции: Учеб.-практ. пособ. для вузов / Под ред. Е. М. Азарян. – К.: МЦВО Мин-ва образования Украины; НФВ «Студцентр», 2000. – 320 с.
98. Медведєв М. Г. Дослідження операцій: Навч. посіб. / М. Г. Медведєв,
О. В. Колодінська. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. – 158 с.
99. Моисеев В. А. Паблик рилейшнз: теорія и практика. – К.: ВИРА-Р,
1999. – 376 с.
100. Мокшанцев Р. Психология рекламы: Учеб. Пособ. / Науч. ред.
М. Удальцова.– М.: ИНФРА-М, Новосибирск, 2000. – 230 с.
101. Моль А. Теория информации и эстетическое восприятие. – М.: Мир,
1966. – 348 с.
102. Мочерний С. В. Політекономія. – К.: Вікар, 2005. – 386с.
103. Норіцина Н. І. Маркетингова політика комунікацій. – К.: МАУП, 2003. – 120 с.
104. Николайчук В. Е., Николайчук Т. И. Методы иллюстративного анализа в маркетинге. – Донецк: ДонГУ. – КИТИС, 1999. – 67 с.
105. Новикова І. В. Маркетинг сфери послуг. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. – 71 с.
106. Огилви Д. Откровения рекламного агента: Пер. с англ. / Ред.
Д. В. Павлов. – М.: Сирин, 2001. – 137 с.
107. Огилви Д. Тайны рекламного двора: советы старого рекламиста: Дэвид Огилви и другие о рекламе / Сост. А. В. Гавриловец; Ред. Н. К. Винарова. – М.: Ассоц. работников рекламы, Б.г. – 111 с.
108. Основні показники суб'єктів туристичної діяльності України за
2006 р. www.tourism.gov.ua
109. Основи маркетингу / Пер. з нім. А. Ф. Павленка, В. П. Пилипчик. – К.: Нічлава, 1999. – 224 с.
110. Основы теории коммуникации. / Под ред. М. А. Василика. – М.: Гардарики, 2005. – 615 с.
111. Отт Р. Создавая спрос: эффективные советы и рекомендации по маркетингу ваших товаров и услуг / Пер. с англ. – М.: Филинъ, 1997. –
320 с.
112. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг. – К.: КТЕУ,2003. – 246 с.
113. Павленко А. Ф. Призначення і зміст освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця з маркетингу // Маркетинг в Україні – 2003. –
№1. – С. 53 – 60.
114. Панкратов Ф. Г., Баженов Ю. К., Шахурин В. Г. Основы рекламы. – М.: Изд.-торг. корпорація «Дашков и Ко», 2005. – 526 с.
115. Пешкова Е. П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. – М.: Ось-89, 1997. – 80 с.
116. Пименов П. А. Основы рекламы. – М.: Гардарики, 2006. – 399 с.
117. Пінчук Н. С., Галузинський Г. П., Орленко Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу. – К.: КНЕУ, 1999. – 328 с.
118. Писарева О. М. Методы социально-экономического прогнозирования. – М.: НФПК, 2003. – 395 с.
119. Попов Ю. Теофраст Ренодо – основатель французской журналистики // Вест. МГУ. – Сер. «Журналистика». – 1978. – № 4. – С. 38.
120. Почепцов Г. Г. Имеджеология: теория и практика. – К.: СП «АДЕФ-Украина», 1998. – 390 с.
121. Почепцов Г. Г. Имидж & выборы: Имидж-политика партии, президента. – К.: АДЕФ-Украина, 1997. – 136 с.
122. Почепцов Г. Г. Имидж – мейкер: Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов. – К.: Реклам. аг-ство Губерникова, 1995. – 235 с.
123. Почепцов Г. Г. Имидж: от фараонов до президентов: Строительство воображаемых миров в мифе, сказке, анекдоте, рекламе, пропаганде и паблик рилейшнз. – К.: АДЕФ-Украина, 1997. – 328 с.
124. Почепцов Г. Г. Информационные войны / Отв. ред. С. Л. Удовик. – М.: Рефл-бук; К: Ваклер, 2001. – 573 с.
125. Почепцов Г. Г. Информация & дезинформация. – К.: Эльга: Ника-Центр, 2001. – 251 с.
126. Почепцов Г. Г. Теория и практика коммуникации (от речей президентов до переговоров с террористами). – М. : Центр, 1998. –
352 с.
127. Почепцов Г. Г. Теорія комунікації. – К. : Вид. центр «Київ. ун-т»,
1999. – 307 с.
128. Про державну програму розвитку туризму на 2002 – 2010 рр. Постанова Кабінету Міністрів України. www.rada.gov.ua
129. Про запровадження імміграційної картки іноземця. Наказ Державного комітету у справах охорони Державного кордону України № 440 від 25.07.2001р. www.rada.gov.ua
130. Про затвердження Методики розрахунку обсягів туристичної діяльності. Наказ Державної туристичної адміністрації України та Державного комітету статистики України № 142/394 від 12.11.2003. www.rada.gov.ua
131. Про рекламу: Закон України від 25 січ. 2000 р. – К.: Парламент.
вид-во, 2000. – 18 с.
132. Про туризм: Закон України від 10 трав. 2005 р. – К.: Парлам. вид-во,
2005. – 31 c.
133. Про стан та перспективи розвитку туризму в Україні (інформаційно-аналітичний матеріал до парламентських слухань). – К.: Департамент туризму і курортів, 2000. – 87 с.
134. Равновесие в экономической системе переходного типа: предпосылки, механизмы, управление / Ред. О. Л. Яременко. – Х.: Изд-во НУА,
2004. – 416 с.
135. Редин О. С. Что нового? //Новий маркетинг. – 2005. – №8. – С. 9.
136. Реймерс Н. Ф. Природопользование: Сл.-справ. – М.: Мысль, 1990. – 637 с.
137. Реклама для миллионов. Региональная пресса. – К.: Реклам. аг-ство «Post Media», 2006. – 23 с.
138. Ривс Р. Реальность в рекламе. – М.: Внешторгреклама, 1984 – 116 с.
139. Рожков И. Я. Реклама: планка для «профи». – М.: Юрайт, 1997. – 208 с.
140. Ромат Е. В. Как провести эффективную рекламную кампанию // Маркетинг и реклама. – 2002. – №11. – С. 30 – 33.
141. Ромат Е. В. Реклама. – К.; Х.: НВФ «Студцентр», 2000. – 480 с.
142. Ромат Е. В. Реклама в системе маркетинга: Учеб. для студ. эконом. спец. вузов. – Х.: Студцентр, 1995. – 229 с.
143. Ромат Є. В. Маркетинг у державному управлінні // Маркетинг в Україні, 2003. – №4(20). – С. 32 – 35.
144. Руденко А., Хрипливий Л. Рынок «наружки» растет // Новий маркетинг. – 2004. – №9. – С. 66 – 72.
145. Руденко А., Хрипливий Л. Интуиция должна подкрепляться исследованиями. Технологичный подход к выбору рекламных плоскостей. // Новий маркетинг. – 2005. – №9. – С. 52 – 56.
146. Селезнев В. В. Основы рыночной экономики Украины. – К.: А.С.К., 2002. – 656 с.
147. Семенов Б. С. Рекламный менеджмент. – Минск: Экоперспектива, 1999. – 270 с.
148. Современный маркетинг / Под ред. В. Е. Хрумкого. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 256 с.
149. Старостіна А. Маркетингові дослідження в Україні // Маркетинг в Україні, 2004. – №6(28). – С.13.
150. Старостіна А. О., Зозульов О. В. Маркетинг. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання-Прес, 2003. – 326 с.
151. Старостіна А. О., Кравченко В. А. Ризик-менеджмент: теорія та практика. – К.: Кондор; Політехніка, 2004. – 200 с.
152. Старостіна А. О., Черваньов Д. М., Зозульов О. В. Маркетинг. – К.: Знання-Прес, 2002. – 191 с.
153. Стат. бюл. «Туризм в Україні», 2005. – К.: Держ. турист. адміністрація України, 2005. – 46 с.
154. Стат. бюл. «Туризм в Україні», 2004. – К.: Держ. турист. адміністрація України, 2004. – 43 с.
155. Стат. бюл. «Туризм в Україні», 2003. – К.: Держ. турист. адміністрація України, 2003. – 41 с.
156. Стат. бюл. «Туризм в Україні», 2002. – К.: Держ. турист. адміністрація України, 2003. – 44 с.
157. Стат. бюл. «Туризм в Україні», 2001. – К.: Держ. турист. адміністрація України, 2002. – 51 с.
158. Стеченко Д. М. Інноваційні форми регіонального розвитку. – К.: Вищ. шк., 2002. – 254 с.
159. Страны и территории начинают создавать собственные бренды для продвижения своего образа в мире // Новый маркетинг. – № 11(17). –
2002. – С. 51 – 55.
160. Сэндидж И., Фрайбургер В., Ротцол К. Реклама: теория и практика. – М.: Прогресс, 1989. – 630 с.
161. Тарасенко Н. В. Економічний аналіз: Навч. посіб. для студ. вищ. закл. освіти. – 3-є вид., випр. і доп. – Л.: Магнолія плюс, 2004. – 344 с.
162. Тарнавський В., Ковтун Е. Максимальная эффективность при минимальных затратах – основной принцип партизанського продвижения. // Новый маркетинг. – 2005. – №5. – С. 22 – 31.
163. Титаренко Г. А., Макарова Г. Л. Информационные технологи в марктинге. – М.: ЮНИТИ, 2000. – 335 с.
164. Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг. – К.: ЦНЛ, 2003. – 192 с.
165. Ткаченко Т. І., Бойко М. Г. Фактори ефективного розвитку підприємництва у сфері готельного господарства України // Економіка і підприємництво: стан та перспективи. – К., 2001. – С. 189 – 192.
166. Ткаченко Т. І., Гаврилюк С. П. Проблеми розвитку конкуренції на туристичному ринку України: теоретичні та практичні аспекти // Зб. наук. пр. «Громадське харчування і туристична індустрія у ринкових умовах». – К., 2001. – С. 4 – 15.
167. Ткаченко Т. І., Новак М. В. Витрати на якість у готельному господарстві: характеристика, склад за різними класифікаційними ознаками, методичний інструментарій розрахунку // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К., 2004. – С. 110 – 115.
168. Ткаченко Т. І., Гаврилюк С. П. Економіка готельного господарства і туризму. – К.: КНТЕУ, 2005. – 178 с.
169. Туган-Барановський М. І. Політична економія. – К.: Наук. думка,
1994. – 263 с.
170. Уніфіковані технології готельних послуг: Навч. посіб. / Л. Г. Лук'янова, Т. Т. Дорошенко, І. М. Маніч; За ред. В. К. Федорченка. – К.: Вищ. шк., 2001. – 237 с.
171. Уокер Дж. Р. Введение в гостеприимство. – М.: ЮНИТИ, 1999, –
463 с.
172. Уперов В. В. Реклама – ее сущность, значение, историческое развитие и психологические основы // Гермес. Торговля и реклама. – СПб.: Аллегория. – 1994. – С. 361 – 440.
173. Уріс Н. Особливості сприйняття статичної реклами представниками різних сфер зайнятості // Грані. – 2000. – № 1 (9). – С. 67 – 69.
174. Уткин Э. А., Кочеткова А. И. Рекламное дело. – М.: Экмос, 1997. –
272 с.
175. Ученова В. В., Старых Н. В. История рекламы. – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2003. – 304 с.
176. Ученова В. В., Старих Н. В. История рекламы: детство и отрочество. – М.: Смысл, 1994. – 96 с.
177. Уэльс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципы и практика / Пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. – СПб: Питер, 2003. – 800 с.
178. Фегеле З. Директ-меркетинг: 99 практических советов, как найти потребителя / Пер. с нем. Н. А. Врублевская. – 3-е изд. – М.: Интерэксперт, 2001. – 253 с.
179. Франжіаллі Ф. Тенденції розвитку міжнародного туризму. – К.: Київ. ун-т туризму, економіки і права, 2002. – 24 с.
180. Хайн Т. Всё об упаковке: Эволюция и секреты коробок, бутылок, консервных банок и тюбиков / Пер. с англ. И.Шаргородской. – СПб.: Азбука, 1997. – 281 с.
181. Хейнокен В. Підручник з реклами. – М.: Юнити, 1995. – 306 с.
182. Хлусов В. П. Основы маркетинга. – М.: ПРИОР, 1997. – 160 с.
183. Чеботарь Ю. М. Туристический бизнес: Практ. пособ. для турфирм и их клиентов. – М.: Мир деловой книги,1997. – 70 с.
184. Чернина И. В. Международный туризм как фактор социально-экономического развития Украины: региональный аспект. – Донецк, 2000 – 193 с.
185. Шенерт В. Грядущая реклама: 199 правил и примеров достижения успеха / Пер. с нем. А. М. Чумакова. – М.: Интерэксперт, 1999. – 304 с.
186. Шульгіна Л. Моделі поведінки макросегментів споживачів туристичного продукту // Вісн. КНТЕУ. – 2005. – № 5. – С. 44 – 51.
187. Шульгіна Л. Роль деяких видів суміжників у створенні якісного туристичного продукту // Економіст. – 2005. – №2. – С. 64 – 67.
188. Шульгіна Л. Тенденції розвитку українського туризму: географічний та мотиваційний аспекти динаміки попиту // Вісн. Тернопіл. акад. народ. Господарства. – 2005. – Вип. 5 – 2. – С. 186 – 192.
189. Шульгіна Л. М. Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства // Проблеми науки. – 2005. – №10. –
С.24 – 30.
190. Шульгіна Л. М. Макроекономічна ситуація як фактор розвитку туризму в Україні // Маркетинг в Україні. – 2004. – №4(26). –
С.15 – 22.
191. Шульгіна Л. М. Маркетингова теорія продажу туристичного продукту // Проблеми науки. – 2005. – №4. – С. 33 – 39.
192. Шульгіна Л. М. Методика розрахунку конкурентоспроможності туристського продукту // Економіка і підприємництво: стан та перспективи. – К., 2004. – С. 54 – 60.
193. Шульгіна Л. М. Сегментація вітчизняних споживачів закордонного туристичного продукту // Маркетинг в Україні. – 2005. – № 6. –
С. 41– 47.
194. Шульгіна Л. М., Гаєвська Є. Є. Маркетингові дослідження суміжників туристичних підприємств України // Маркетинг в Україні. – 2004. – №5(27). – С. 25 – 33.
195. Эдвардс Ч., Браун Р. Реклама в розничной торговле США=Retail advertising and sales promotion: Практ. пособ. / Под ред. Беклешова Д., Курениной С. – М.: Экономика, 1967. – 269 с.
196. ЮНКТАД. Аналитический доклад секретариата конференции. Восьмая сессия. Картахена, 1992 г., Юнктад VIII. – N.Y.: UN, TD 358, 1992. – 440 с.
197. Boorstin D. Advertising and American civilization. Advertising and Society. – New Yоrk, 1974. – 217 р.
198. Boughton, James M. Silent revolution: the International Monetary Fund, 1979 – 1989. Washington D.C.: Publication Services of IMF, 2001. – 1111 p.
199. Buttle Francis A. Marketing Communication Theory: What do the Texts Teach Our Students. – International Journal of Advertising, 1995, 14. – Pp. 297-313.
200. Elliot B.A. History of English Advertising. – London, 1962. – P. 196 – 197.
201. Europ Assistance Group: Conference de Presse. – 6-eme Barometre Ipsos – Europ Assastance, 2006. – 37 p.
202. Fill Chris. Marketing Communications: Frameworks, theories, and applications. – London: Pretile Hall Europe, 1995. – 515p.
203. Goodrum Ch. And Dalrymple H. Advertising in America/ The first 200 Years. – New York, 1990. – 227 p.
204. How the world sees the world. / The Anholt Nation Brands Index powered by GMI, 2008. – 12 p.
205. Robert J. Coen, “Ad Gain of 5.2% in ’93 Marks Downturn’s End”, Advertising Age. –1994 – May 2. – P. 4.
206. The 2006 Travel & Tourism Economic Research. – London.: World Travel & Tourism Council, 2007. – 40 p.
207. www.ite-exhibitions.com
208. www.rada.gov.ua
209. www.tourism.gov.ua
210. www.umm.kiev.ua
211. www.world-tourism.org
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.