У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МОДЕЛЮВАННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ СФЕРИ
Количество страниц 190
ВУЗ ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ПОЛІТИКИ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ СФЕРИ
1.1. Дослідження розвитку курортно-рекреаційної економіки
1.2. Теоретичні підходи до формування оптимального механізму ціноутворення
1.3. Дослідження економіко-математичних методів моделювання
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2 МОДЕЛІ ОПТИМАЛЬНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ ГАЛУЗІ
2.1. Концепція моделювання оптимальної системи ситуативного ціноутворення на послуги підприємств санаторно-курортної сфери
2.2. Побудова моделі оптимального ціноутворення в період максимального попиту на санаторно-курортні послуги
2.3. Оптимізація діяльності підприємств санаторно-курортної сфери в період міжсезоння на основі диференціації цін та раціонального управління фінансовими потоками
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2
РОЗДІЛ 3 РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЛЕКСУ МОДЕЛЕЙ ОПТИМАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ СФЕРИ
3.1. Аналіз результатів фінансово-господарської діяльності підприємств ЗАТ «Приазовкурорт»
3.2. Застосування моделей ціноутворення для періоду максимального попиту
3.3. Застосування моделей прийняття рішень управління підприємствами санаторно-курортної галузі в період міжсезоння
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ

ВСТУП


Актуальність дослідження. На сучасному етапі одним із пріоритетних напрямів розвитку України є розвиток туризму та санаторно-курортної галузі. Підвищення ефективності функціонування цієї галузі сприятиме як поліпшенню конкурентоспроможності економіки, так і формуванню позитивного впливу на якість життя населення. Тому дослідження, спрямовані на забезпечення якісно нових результатів функціонування підприємств санаторно-курортної сфери є досить актуальними.
Проблема розвитку туризму та санаторно-курортної галузі займає значне місце в стратегії регіонального розвитку, відноситься до ключових проблем державної регіональної політики.
Основними негативними факторами, які впливають на перспективу її комплексного розвитку [133], є:
значна територіальна диференціація в господарському використанні рекреаційного потенціалу (неповною мірою, зокрема, використовується потенціал Херсонської, Запорізької, Донецької і Миколаївської областей);
невідповідність якісних характеристик (у тому числі рівня комфортності) та організаційно-економічного механізму функціонування рекреаційної інфраструктури міжнародним нормам і стандартам;
неефективність механізму регулювання цін на туристсько-екскурсійні, санаторно-курортні та готельні послуги, рівень та динаміка яких повинні визначатися забезпеченістю індустрії оздоровлення, відпочинку та туризму;
низький рівень маркетингових досліджень у сфері туристсько-екскурсійної та санаторно-курортної діяльності, недостатність її інформаційно-рекламного забезпечення, передусім на зовнішньому ринку.
Дослідження результатів діяльності й особливостей функціонування вітчизняних підприємств санаторно-курортної сфери підтверджують висновок про недостатнє використання науково-обгрунтованих підходів у практичній діяльності, у тому числі й в області ціноутворення, що приводить до зниження ефективності. Аналіз механізмів ціноутворення, які використовують санаторії, показав, що в умовах сучасної економіки ще існують недоліки застосування наукових підходів, деякі, істотно важливі механізми ціноутворення не використовуються взагалі.
На сучасному етапі підвищується активність досліджень процесів управління підприємствами санаторно-курортної сфери, але в них недостатньо використовуються економіко-математичні методи і моделі.
Актуальність вирішення цих проблем і зумовила вибір теми наукової роботи, у процесі якої передбачалася розробка економіко-математичних моделей оптимального ціноутворення для підвищення ефективності діяльності підприємств санаторно-курортної сфери. Де під оптимальним ціноутворенням розуміється механізм формування цін на основі розв’язання оптимізаційних задач, перші дослідження якого відображенні в працях академіка АН СРСР Петракова М.Я. [126, 127, 128].
Так, проблемам розвитку туризму та рекреації присвячені роботи Ґудзя П.В. [31, 32, 33], Казачковської Г.В. [49], Коніщевої Н.Й. [12, 70, 71], Семенова В.Ф. [148, 149, 150]. Рішення проблеми удосконалення процесу ціноутворення відображені у роботах таких вчених, як, Корінєв В.Л. [72, 73, 74, 76, 77, 123], Павленко А.Ф. [123], Несторенко О.В. [116].
Вагомий внесок в дослідження питань підвищення ефективності діяльності економічних систем внесли праці відомих вчених: Порохні В.М. [131, 132], Сергєєвої Л.Н. [153, 154, 155, 158], Салиги С.Я. [143, 144], Семенова Г.А. [151, 152], Тяна Р.Б. [171, 172].
Застосуванню математичних моделей як засобу підтримки прийняття рішень присвячені дослідження українських вчених Вітлінського В.В. [19, 20, 21], Геєця В.М. [25, 165], Вовка В.М. [22], Діордиці С.Г. [164], Заруби В.Я. [43], Ковальчука К.Ф. [67], Лисенка Ю.Г. [93, 94, 95, 96], Черняка О.І. [184, 185, 186], Даніча В.М. [34], Іванова М.М. [46] та багатьох інших.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Проведені в дисертаційній роботі дослідження виконані в межах науково-дослідних робіт, що проводились на кафедрі економічної кібернетики Запорізького національного університету Міністерства освіти і науки України за держбюджетною темою № 11/06 «Розробка моделей і методів аналізу складних економічних систем» (номер держреєстрації 0106U000589), 2006 р.
Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є розробка економіко-математичних моделей ситуативного диференційованого ціноутворення на послуги підприємств санаторно-курортної сфери, які гнучко реагують на зміни зовнішніх та внутрішніх факторів та призводять до підвищення економічного та соціального ефектів.
Для досягнення визначеної мети були поставлені такі основні завдання:
 провести аналіз особливостей діяльності підприємств санаторно-курортної сфери України;
 дослідити природу тих факторів, які впливають на діяльність підприємств санаторно-курортної сфери і обумовлюють її особливість;
 дослідити існуючу політику ціноутворення, визначити її основні недоліки;
 розробити концепцію оптимального ціноутворення послуг підприємств санаторно-курортної сфери;
 побудувати модель оптимального ціноутворення для періоду максимального попиту;
 побудувати модель оптимальної діяльності підприємств санаторно-курортної сфери в період міжсезоння;
 запропонувати механізм діяльності підприємств санаторно-курортної сфери на основі раціонального управління фінансовими потоками.
Об‘єктом дослідження є процеси ціноутворення послуг підприємств санаторно-курортної сфери, зокрема санаторіїв.
Предметом дослідження є комплекс економіко-математичних моделей оптимального ціноутворення для підвищення ефективності діяльності підприємств санаторно-курортної сфери в умовах ринкової економіки України.
Методи дослідження. Методологічну основу дослідження складають праці вітчизняних і зарубіжних вчених в області теорії управління підприємствами сфери послуг і моделювання процесу ціноутворення, а також методи економічної теорії, системного аналізу, статистичного аналізу, економетричні методи, методи оптимізації.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у вирішені задачі ефективного управління підприємствами санаторно-курортної сфери на основі оптимального ціноутворення, зокрема:
вперше:
 сформовано концепцію оптимальної системи ціноутворення на послуги підприємств санаторно-курортної сфери на основі повної диференціації цін і послуг, яка ґрунтується на засадах системного підходу та дозволяє комплексно вирішувати проблему ціноутворення;
 розроблено модель оптимального ціноутворення у період максимального попиту на основі диференціації цін на відповідні послуги у вигляді моделі нелінійного програмування, яка дозволяє підвищити ефективність діяльності в конкурентному середовищі;
удосконалено:
 модель оптимальної діяльності підприємств санаторно-курортної сфери в період міжсезоння, що заснована на методах економіко-математичного моделювання та дає змогу не тільки збільшувати прибуток, а й отримувати позитивний соціальний ефект;
 модель раціонального управління фінансовими потоками підприємств з сезонним характером результатів діяльності, яка дозволяє зменшити негативний вплив сезонності та отримати додатковий прибуток;

дістали подальшого розвитку:
 принципи ціноутворення на основі диференціації послуг та урахування впливу конкурентного середовища в галузі, які дозволяють підприємству враховувати особливості ринків та потреби споживачів.
Практичне значення одержаних результатів. Запропоновані в дисертації моделі і методи управління процесом ціноутворення послуг підприємств санаторно-курортної сфери регіону є придатними для використання підприємствами даної сфери в різних регіонах України і поза її межами. Розроблена концепція моделювання оптимальної політики ціноутворення на основі повної диференціації цін на усі послуги дозволяє підвищити не тільки економічний результат діяльності підприємств санаторно-курортної сфери, а і отримати позитивний соціальний ефект.
Основні результати дослідження були впровадженні в практичну діяльність санаторіїв – філій ЗАТ «Приазовкурорт» (довідка про використання результатів дослідження № 01/1241-1 від 21.12.07), ТОВ «Санаторій Арктика» (довідка про використання результатів дослідження № 224/02 від 14.12.07) та ПП «Фантом» (довідка про використання результатів дослідження № 347 від 03.12.07).
Теоретичні положення, моделі і методи, що складають наукову новизну дисертації, використовуються в навчальному процесі при підготовці фахівців зі спеціальності «економічна кібернетика» та «менеджмент організацій» зі спеціалізацією «менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу» в Азовському регіональному інституті управління Запорізького національного технічного університету (довідка про використання результатів дослідження № 95/01 від 30.11.07).
Особистий внесок здобувача. Всі наукові результати, що представлені в дисертаційній роботі, отримано автором самостійно. З публікацій, що написані в співавторстві, використано лише ті результати, які отримані автором особисто.
Апробація результатів дисертації. Основні положення дисертаційного дослідження доповідались та одержали схвалення на VI Міжнародній науково-практичній конференції «Системний аналіз та інформаційні технології» (липень 2004 р., м. Київ); Міжнародній науково-практичній конференції «Проблеми економічної кібернетики» (вересень 2004 р., м. Запоріжжя); Міжнародній науково-практичній конференції «Трансформаційні процеси в економіці держави та регіонів» (жовтень 2004 р., м. Запоріжжя); Міжнародній науково-практичній конференції «Розвиток економіки в трансформаційний період: глобальний та національний аспекти» (квітень 2005 р., м. Запоріжжя); ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Стан і проблеми трансформації фінансів та економіки регіонів у перехідний період» (травень 2005 р., м. Хмельницький); Міжнародному Форумі молодих вчених «Ринкова трансформація економіки постсоціалістичних країн» (травень 2005 р., м. Харків); Міжнародній науково-практичній конференції «Інформаційні технології в управлінні туристичною і курортно-рекреаційною економікою та проблеми підготовки фахівців» (вересень 2005 р., м. Бердянськ); Другій науково - практичній конференції «Інформаційні технології в управлінні туристичною і курортно - рекреаційною економікою» (вересень 2006 р., м. Бердянськ); XI Всеукраїнській науково-методичній конференції «Проблеми економічної кібернетики» (жовтень 2006 р., м. Алушта, смт. Партеніт); ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Трансформаційні процеси в економіці держави та регіонів» (жовтень 2006 р., м. Запоріжжя); III науково-практичній конференції «Інформаційні технології в управлінні туристичною та курортно-рекреаційною економікою» (вересень 2007 р., м. Бердянськ); XIІ Всеукраїнській науково-методичній конференції «Проблеми економічної кібернетики» (жовтень 2007 р., м. Львів).
Публікації. Основні наукові положення, висновки і результати дисертаційного дослідження опубліковані в 15 наукових працях. У спеціалізованих виданнях, включених у перелік ВАК за економічними науками, – 7 публікацій. Загальний обсяг публікацій складає 4,97 д.а., із них особисто автору належить 4,25 д.а.
Обсяг і структура дисертації. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. Повний обсяг дисертації становить 177 сторінки комп’ютерного тексту, що включає 23 таблиці, 43 рисунки, 5 додатків на 5 сторінках. Список використаних джерел із 197 найменувань займає 19 сторінок.
У розділі 1 «Теоретичні основи побудови політики ціноутворення послуг підприємств санаторно-курортної сфери» проведено дослідження розвитку рекреаційної економіки, визначені основні тенденції та проблеми. Також проаналізовано методологічні підходи до формування оптимальної політики ціноутворення, зокрема ретроспектива теорії вартості, проаналізовані основні моделі ціноутворення, а також математичні методи, які доцільно використовувати при моделюванні ціноутворення на послуги підприємств санаторно-курортної сфери.
У розділі 2 «Моделі оптимального ціноутворення на підприємствах санаторно-курортної галузі» побудовано концепцію моделювання оптимальної системи ситуативного ціноутворення на послуги підприємств санаторно-курортної сфери, схему моделювання ціноутворення визначених послуг, сформульовано принципи ціноутворення та розроблено модель оптимального ціноутворення для періоду максимального попиту на санаторно-курортні послуги, модель оптимізації діяльності підприємств санаторно-курортної сфери в період міжсезоння на основі диференціації цін та раціонального управління фінансовими потоками.
У розділі 3 «Реалізація комплексу моделей оптимального управління підприємствами санаторно-курортної сфери» аналізуються результати впровадження розроблених моделей у діяльність підприємств санаторно-курортної сфери.
Список литературы ВИСНОВКИ

У дисертаційній роботі на теоретичному та методичному рівнях сформовано та реалізовано концепцію моделювання ціноутворення послуг підприємств санаторно-курортної сфери. Проведене дослідження дозволило дійти наступних висновків:
1. Аналіз ефективності функціонування підприємств санаторно-курортної сфери дозволив виділити як негативні сторони їх функціонування, так і позитивні закономірності у розвитку цієї галузі. Не дивлячись на те, що поліпшується якість послуг, незначно, але збільшується їх різновидність, все ж таки існують ключові проблеми, які негативно впливають на діяльність зазначених підприємств. Однією з них є неефективне функціонування в конкурентному середовищі в період максимального попиту. Іншою – неприбуткова діяльність в період міжсезоння.
2. Вирішенням виокремленних проблем є розробка оптимальної системи диференційованого, ситуативного ціноутворення, яка дозволить підвищити рівень попиту на санаторно-курортні послуги, а відповідно і оптимізувати результати діяльності санаторіїв. Для забезпечення надійності планування результатів необхідно використовувати економіко-математичні методи.
3. Для моделювання ціноутворення послуг підприємств санаторно-курортної сфери найбільш придатними є моделі оптимізації та регресійні моделі. Регресійні моделі використовуються у дослідженнях рівня попиту при зазначеній системі ціноутворення, оптимальність якої визначається при використанні моделей нелінійної оптимізації.
4. Сформована концепція оптимальної системи ціноутворення на послуги підприємств санаторно-курортної сфери на основі повної диференціації цін і послуг, ґрунтується на засадах системного підходу та дозволяє комплексно вирішувати проблему ціноутворення.
5. Розроблена схема моделювання ціноутворення дозволяє знайти оптимальні механізми та принципи ціноутворення з урахуванням типів ринків, в яких функціонують санаторії. Це дозволяє підприємству розширити сегмент ринку, що обслуговується і максимізувати прибуток.
6. Модель оптимального ціноутворення у період максимального попиту на основі диференціації цін на відповідні послуги дозволяє знайти такі ціни, які зможуть урівноважити структуру попиту та структуру ліжкового фонду підприємств санаторно-курортної сфери, підвищити ефективність діяльності в конкурентному середовищі.
7. Використання розробленої моделі оптимальної діяльності підприємств санаторно-курортної сфери в період міжсезоння дає змогу не тільки збільшувати прибуток, а й отримувати позитивний соціальний ефект, який виражається в можливості оздоровлення людей з низьким рівнем доходу, в підвищені рівня зайнятості населення, в зменшені обсягу грошових допомог держави громадянам, які мають сезонний характер зайнятості. Реалізація цієї моделі дозволяє максимізувати заповнення ліжкового фонду санаторію на основі розрахунку оптимальних значень знижок до цін на відповідні послуги.
8. В процесі дослідження була удосконалена модель раціонального управління фінансовими потоками підприємств з сезонним характером результатів діяльності, яка дозволила отримати додатковий прибуток, як засіб підтримки діяльності санаторіїв в період міжсезоння.
9. Проведено практичну реалізацію запропонованих моделей моделювання ціноутворення в ЗАТ «Приазовкурорт», ПП «Фантом» та в санаторії «Арктика». В результаті підприємства одержали економічний ефект, який у загальному обсязі складає 290 тис. грн.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Алексеев А.А. Модель ценообразования в схеме экономического равновесия Вальраса // Кибернетика и систем. анализ. — 2001. — N 1. — С. 115-123.
2. Алєксєєв А.А. Модель оптимізації у стані економічної рівноваги// Мат. машини і системи. — 2005. — N 2. — С. 89–95.
3. Аллэ М. Единственный критерий истины – согласие с данными опыта // Мировая экономика и международные отношения. – 1989. – №1. – С. 25 – 40.
4. Антонов С.П. Организация и проблемы содержания здравницы в межсезонье // Курорты Приазовья: управление, деятельность, перспективы: Сборник статей (по материалам научно-практической конференции).– 2001. – С. 34 – 40.
5. Артьомова Т.І. Еволюція ринкових механізмів ціноутворення // Екон. теорія. — 2004. — N 1. — С. 43 – 55.
6. Ачкан Л. Бердянськ – курорт державного значення // Аспекти самоврядування №1(27) 2005. – С. 28 – 30.
7. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації. — Донецьк, 2003. — 149 с.
8. Балита О.В. Розвиток нетрадиційних форм зайнятості: спроба економічної діагностики (на прикладі Карпатського регіону) // Регіональна економіка. – 2005. – №1. С. 56–66.
9. Бартенев С.А. История экономических учений: Учебник. – М.: Экономист, 2003. – 456 с.
10. Бланк И.А. Основы финансового менеджмента. Т.1 – К.: Ника-Центр, Эльга, 2001. – 592 с.
11. Блауг М. Економічна теорія в ретроспективі: Пер. з англ. — К.: Вид-во С.Павличко "Основи", 2001. — 670 с.
12. Близнюк А.М., Коніщева Н.Й., Давиденко Л.І. Механізми державного регулювання сфери туризму: сутність та шляхи удосконалення // Вісник ДІТБ. – 2007. №11. С. 76–84.
13. Большая энциклопедия Кирилла и Мефодия 2003. – Доступно з
14. Боровська Т.М. та інш. Оптимальне управління розвитком техніко-економічних систем. Цінові стратегії // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. — 2003. — N 6. — С. 143–150.
15. Боровська Т.М. та інш. Система для моделювання довільних ринків // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. — 2001. — N 6. — С. 72–76.
16. Бригхем Ю., Гапенски Л. Финансовый менеджмент. – СПб.: 1998, т.1, С. 36–101.
17. Булгакова Л.Н. Операционный леверидж. Золотое правило экономики. Теория и практика. // Финансовый мененджмент.—2001. – №4. – Доступно з < http://dis.ru.fm>.
18. Вальрас Л. Элементы чистой политической экономии, или Теория общественного богатства. — М.: Изограф, 2000. — 448 с.
19. Вітлінський В.В. Моделювання економіки: Навч. посібник.- К.: КНЕУ, 2003. – 408 с.
20. Вітлінський В.В., Верченко П.І., Сігал А.В. та ін. Економічний ризик: ігрові моделі: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2002. – 446 с.
21. Вітлінський В.В., Великоіваненко Г.І. Моделювання економіки: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2005. – 306 с.
22. Вовк В.М., Дрогомирецька З.Б. Основи системного аналізу: Навч. посібник. - Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2002. – 248 с.
23. Ворошилова Г.О. Дослідження асортименту туристичних послуг у м. Варна. // Регіональні проблеми розвитку туризму та рекреації: Зб. наук. праць / НАН України. Інститут економіко-правових досліджень; Ред. кол.: Мамутов В.К. та ін. – Донецьк: ТОВ „Юго-Восток, Лтд”, 2005. – С. 177 – 183.
24. Гальперин В,М., Игнатьев С.М., Моргунов В.И. Микроэкономика: В 2-х т. – СПб: Экономическая школа, 1998, т.2. – 462 с.
25. Гальчинський А.С., Геєць В.М., Кінах А.К. та інш. Інноваційна стратегія українських реформ. – К.: Знання України, 2002. – 326 с.
26. Гелбрейт Дж.К. Экономические теории и цели общества. – М., 1979. –С. 191 – 201.
27. Гернет Н.Д. Регулирование процессов ценообразования при пошаговом формировании магистральных свойств трансформируемой национальной экономики // Актуал. пробл. економіки: Зб. наук. пр. — Д., 2000. — Т. 7 — С. 33 – 39.
28. Горобчук Т.Т. Особливості ціноутворення при переході до ринкової економіки в Україні: Дис... канд. екон. наук: 08.01.01. — К., 2001. — 196 с.
29. Гребець О.Б. Ретроспектива методології ринкового ціноутворення. // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2007. – №2. – С. 84 – 86.
30. Гриценко А. Маржиналізм і трудова теорія вартості: чи можливий синтез? // Економіка України. – 1996. – №1 (410). – С. 73 – 79.
31. Гудзь П. В. Механізм розвитку курортно-рекреаційних територій у сучасних умовах: Дис... д-ра екон. наук: 08.10.01 / НАН України; Інститут економіко- правових досліджень. — Донецьк, 2003. — 464 с.
32. Гудзь П.В. Економічні проблеми розвитку курортно-рекреаційних територій. – Донецьк, 2001. – 270 с.
33. Гудзь П.В. Методологічні основи дослідження розвитку курортно-рекреаційної економіки // Регіональні проблеми розвитку туризму та рекреації: Зб. наук. пр./ НАН України. Ін-т економіко-правових досліджень. – Донецьк, 2005. – С. 20 – 30.
34. Данич В.Н. Моделирование лавинообразных процессов и социально-экономических системах: Дис... д-ра экон. наук: 08.03.02 / Восточноукраинский национальный ун-т им. Владимира Даля. — Луганск, 2006. — 364 с.
35. Деркач И.А., Толок В.А. Леверидж как инструмент экономического анализа// Модели управления в рыночной экономике. Донецк: ДонГУ. 2003.-Спец.выпуск. – С. 27 – 38.
36. Добровольський В.К. Економіко-математична модель формально утворених цін в електроенергетиці// Пробл. заг. енергетики. — 2000. — N 3. — С. 28 – 31.
37. Добровольський В.К., Костюк В.О. Залежність між ціною та попитом на електроенергію за умов зонної тарифікації цін// Пробл. заг. енергетики. — 2001. — N 4. — С. 64 – 66.
38. Дубовик О.В. Управління маркетинговими дослідженнями у процесі формування конкурентних переваг. — Л.: ЛБІ НБУ, 2005. — 230 с.
39. Дурович А.П. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд., перераб. и доп. – Мн.: Новое знание, 2001. — 496 с.
40. Есипов В.Е., Маховиков Г.А. Ценообразование на мировом рынке. – Л.: Изд-во ЛФЭИ, 1991. – 144 с.
41. Жарова Л.В. Проблемы и перспективы развития курортно-рекреационного комплекса АР Крым // Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право): Наук. журнал. Вип 1. – К.: НАУ, 2003. – С. 404 – 409.
42. Живко З. Б. Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг: Дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Л., 2004. — 207 с.
43. Заруба В.Я. Аналитическое проектирование мотивационных процедур планирования. - Х.: Бизнес Информ, 1998. – 247 с.
44. Звіти о результатах соціологічних досліджень курортно-туристичного ринку м. Бердянська. – Рукопис.
45. Исследование операций в экономике: Учебн. пособие для вузов/ Кремер Н.Ш. и др.; Под ред. проф. Кремера Н.Ш. – М. Банки и биржи, Юнити., 1999. – 407 с.
46. Іванов М.М. Моделі інформаційного сервісу в управлінні складними економічними об'єктами: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.03.02 / Донецький національний ун- т. — Донецьк, 2006. — 35 с.
47. Історія економічних учень: Підручник: У 2 ч. / За ред. Базилевича. – К., 2005. – 567 с.
48. Казачковская Г.В. К вопросу о формировании понятия „городское рекреационно-курортное и туристическое хозяйство” // Экономические проблемы и перспективы стабилизации экономики Украины. – Донецк: ИЭП НАН Украины. – 2002. Т.2. – С 122 – 129.
49. Казачковська Г.В. Підвищення ефективності функціонування міського рекреаційно-курортного та туристичного господарства: Автореф. дис... канд. економ. наук: 08.10.01 / Інститут економіки промисловості НАН України. – Донецьк, 2003. – 20 с.
50. Кейнс Дж. Общая теория занятости, процента и денег. – М.: Гелиос АРВ, 1999. – 352 с.
51. Керимов В.Э. Производственный леверидж – эффективный инструмент управленческого учета. – Доступно з .
52. Кириленко В., Кириленко Л. Теория цены и современное ценообразование в Украине // Экономика Украины. – 2002. – №8.– С. 56 – 62.
53. Киркова Н.П. Комплексная оценка и проблема принятия решений в системе управления предприятием санаторно-курортной сферы. // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 195. Том IV. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2004. – С. 1014 – 1021.
54. Киркова Н.П. Модели оптимизации прибыли в условиях риска и неопределенности // Матеріали Міжнародної науково практичної конференції “Розвиток економіки в трансформаційний період: глобальний та національний аспекти”. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2005. – Том V. – С. 23 – 24.
55. Киркова Н.П. Моделирование оптимальной деятельности предприятий санаторно-курортной сферы // Модели управления в рыночной экономике: Сб.науч.тр. Общ.ред. и предисл. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т.-Донецк: ДонНУ, Том 2, 2004. – Вып.7. – С. 132 – 139.
56. Киркова Н.П. Моделирование экономической деяльности предприятий санаторно-курортного комплекса в осенне-зимний период // Системний аналiз та iнформацiйнi технологiї: Тези доповідей учасникiв VI Мiжнародної науково-практичної конференції студентiв, аспiрантiв та молодих вчених (1-3 липня 2004 року, мiсто Київ) – К.: НТУУ "КПI", 2004. – С. 106 – 107.
57. Киркова Н.П. Системное описание задач принятия решений для предприятий санаторно-курортной сферы // Стан і проблеми трансформації фінансів та економіки регіонів у перехідний період: Наукові праці III Міжнародної науково-практичної конференції 12 травня 2005 року у Хмельницькому економічному університеті-Чернівці: Букрек, 2005. – С. 193 – 194.
58. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2003. – 324 с.
59. Кіркова Н.П. Аналіз ефективності підприємств санаторно-курортної сфери // Новое в экономической кибернетике: (Сб. научн.ст.) Под общ. ред. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т. // Моделирование микроэкономических систем. – Донецк. – ДонНу, 2006. – № 2. – С. 75 – 86.
60. Кіркова Н.П. Дослідження статистичних моделей попиту на послуги санаторію // Матеріали II Міжнародної науково – практичної конференції «Трансформаційні процеси в економіці держави та регіонів». Запоріжжя: Видавництво ЗНУ, 2006. – С. 54 – 55.
61. Кіркова Н.П. Концепція моделювання системи ціноутворення послуг на підприємствах санаторно-курортної сфери // Новое в экономической кибернетике: (Сб.научн.ст.) Под общ. ред. Ю.Г.Лысенко; Донецкий нац. ун-т.// Моделирование микроэкономических систем. – Донецк: ДонНУ, 2007. – №3. – С. 71–77.
62. Кіркова Н.П. Моделювання механізму регулювання рівня та динаміки цін на санаторно-курортні послуги // Матеріали доповідей учасників другої науково-практичної конференції "Інформаційні технології в управлінні туристичною та курортно-рекреаційною економікою" (15 – 16 вересня 2006 року, Бердянськ). -Бердянськ: АУІТ "АРІУ", 2006. – С. 15 – 16.
63. Кіркова Н.П. Обґрунтування необхідності використання моделей зміни механізму ціноутворення на послуги підприємств санаторно-курортної сфери. // Тези доповідей. XII Всеукраїнська науково-методична конференція „Проблеми економічної кіберенетики”. Львів, 2007р. – С. 59–60.
64. Кіркова Н.П. Оптимізація цін на санаторно-курортні послуги на основі диференціації // Держава та регіони. Економіка та підприємництво. –- 2007р. – №2. – С. 123–126.
65. Кіркова Н.П. Удосконалення механізмів підвищення ефективності функціонування підприємств санаторно-курортної сфери на основі моделювання оптимальної політики ціноутворення // Тези доповідей. XI Всеукраїнська науково-методична конференція "Проблеми економічної кібернетики". 2-4 жовтня 2006р. м. Алушта, смт. Партеніт. -Донецьк: ТОВ "Юго-Восток,Лтд", 2006. – С. 43–45.
66. Коваленко С.О. Методологічні основи легалізації тіньової економіки: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03. — К., 2000. — 25 с.
67. Ковальчук К.Ф. Интеллектуальная поддержка принятия экономических решений.- Донецк: ИЭП НАН Украины, 1996 – 224 с.
68. Колемаев В.А. Математическая экономика.–М.: ЮНИТИ, 1998 – 240 с.
69. Комплексные оценки в системе рейтингового управления предприятием/ Белый А.П., Лысенко Ю.Г., Мадых А.А, Макаров К.Г., под общей редакцией Ю.Г. Лысенко. – Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2003. – 120 с.
70. Конищева Н.Й., Ляхова Л.С., Рудь Д.В. Концепция формирования региональной сети туристско-информационных центров // Стратегія розвитку вітчизняних підприємств: Наук.-практ. конф. Тернопіль, 2003. – С. 34–41.
71. Конищева Н.Й., Рудь Д.В., Шинкаренко М.Н. Анализ ринка туристических услуг на основе маркетингово-социологических исследований // Вісник ДІТБ. – 2005. – №9 – С. 149–164.
72. Корінєв В. Дослідження мотивацій споживачів шляхом тестування цін // Економіка України. – 2002. – №1. – С. 30–35.
73. Корінєв В. Л. Маркетингове ціноутворення на підприємстві: Дис... д-ра екон. наук: 08.06.01. — К., 2002. — 453 с.
74. Корінєв В.Л. Аналіз ціноутворюючих чинників // Актуал. пробл. економіки. — 2004. — N 10. — С. 101–107.
75. Корінєв В.Л. Дослідження впливу ринкової ситуації на процес формування цін // Вчені записки Київського національного економічного університету: Наук. зб. Вип. 4/ Ред.: В.С. Савчук. – К., 2002. – С. 115–120.
76. Корінєв В.Л. Дослідження впливу ціни на прибутковість діяльності підприємства // Актуал. пробл. економіки. – 2005. – №2. – С. 92–98.
77. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства: Монографія. – К.: КНЕУ, 2001. – 257с.
78. Коробко М.В. Роль системы левериджей в риск-менеджменте предприятия // Научные труды ДонНТУ. Серия: экономическая. – 2002.-–№47. – С. 115–127.
79. Коробко М.В. Максимизация прибыли на основе оптимизации соотношения цены и объема реализации// Научные труды ДонНТУ. Серия: экономическая.-2000.-№22. – С. 160–166.
80. Коробов П.Н. Математическое программирование и моделирование экономических процессов. Учебник. – СПб.: ООО «Издательство ДНК», 2003. – 376 с.
81. Коровкин А.Г., Долгова И.Н. , Королев И.Б. , Подорванова Ю.А. , А.В. Полежаев. Что происходило на рынках труда стран СНГ в 1992-2002 годах. – Доступно з .
82. Косік А.Ф., Грантовська Г.Е. Мікроекономіка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 416 с.
83. Костевич Н. О. Управління ціною як фактором підтримання конкурентоспроможності підприємства: Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 . — К., 2001. — 184 с.
84. Костюк В.Н. История экономических учений. Курс лекций. – М.: Центр, 1997. – 224 с.
85. Кофі Аннан. Шанс забезпечити наше майбутнє // Урядовий кур’єр. – 2002. – № 101. – С. 4–5.
86. Кремень О. Асиметрія стану сфери зайнятості населення на регіональних ринках праці: методичні підходи та необхідність вивчення. // Економіст. – 2005. – №7. – С. 66–67.
87. Лабурцева О.І. Економіко-математична модель задачі оптимізації виробничої програми та цін на продукцію в умовах ринкової конкуренції // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. — 2000. — N 6. — С. 18–21.
88. Лабурцева О.І. Економіко-математичні моделі задач обгрунтування системи знижок з цін і оптимізації програми виробництва та реалізації продукції // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. — 2002. — N 1. — С. 20–24.
89. Лаговський В. Динамічна модель поведінки працездатної особи на ринку праці. // Економіст. – 2005. – №3. – С. 59–61.
90. Ларионов А.И. и др. Экономико-математические методы в планировании. – М.: Высшая школа, 1991. – 240 с.
91. Леонтьев В.В. Экономические эссе. Теории, исследования, факты и политика / Пер. с англ. под ред. С.С.Шаталина, Д.В.Волового. – М.: Полит. литература, 1990. – 415 с.
92. Лепа Р.Н. Динамическая модель развития проблемных ситуаций на предприятии // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток економіки в трансформаційний період: глобальний та національний аспекти”. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2005. – Том V. – С. 28–32.
93. Лысенко Ю.Г. и др. Имитационное моделирование экономических систем: Уч. пособие; изд. 1-е/ Под ред. проф. Лысенко. – Донецк: ООО «Юго-Восток, Лтд», 2007.—287 с.
94. Лысенко Ю.Г. Экономика и кибернетика предприятия: Современные инструменты управления: Монография. – Донецк: ООО «Юго-Восток, ЛТД», 2006. – 356 с.
95. Лысенко Ю.Г., Егоров П.В., Овечко Г.С., Тимохин В.Н. Экономическая кибернетика: Учебное пособие; изд. 2-е / Под ред. д-ра экон. наук, проф. Ю.Г.Лысенко, Донецкий национальный университет. – Донецк: ООО «Юго-Восток, Лтд», 2004. – 516 с.
96. Лысенко Ю.Г., Макаров К.Г., Петренко В.Л., Филипов А.В. Леверидж. Экономические приложения. Донецк: ДонГУ, Юго-Восток, 1999. – 104 с.
97. Льюис К.Д. Методы прогнозирования экономических показателей. - М.: Финансы и статистика, 1986. – 136 с.
98. Люткевич В.Б. Методологічні основи досліджень розвитку інфраструктури ринку праці. // Регіональна економіка. – 2005. – №1. – C. 51 – 56.
99. Ляшенко О.І. Динамічна рівновага виробництва і цін у відкритій економіці // Наукові записки Національного університету «Києво-Могилянська Академія». – 2000. – т.18 – С. 42–45.
100. Ляшенко О.І. Критерії з фіксованими цінами в умовах перехідної відкритої економіки // Моделювання регіональної економіки. Збірник наукових праць. – Івано-Франківськ: Плай, 2004. – №4. – С. 37–46.
101. Ляшенко О.І. Математичне моделювання динаміки відкритої економіки. Монографія. – Рівне: Волинські обереги, 2005. – 360 с.
102. Магнус Я.Р., Катышев П.К., Пересецкий А.А. Эконометрика. Начальный курс: Учеб. – М.: Дело, 2001. – 400 с.
103. Макаренко М.І. Кориснісна модель ціни та її придатність для використання у регуляторному процесі // Вісн. Укр. акад. банк. справи. — 2001. — N 1. — С. 3 – 6.
104. Макаренко О.І. Моделювання взаємодії підприємства з активним середовищем: Дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Донецький нац. ун-т. — 2007. — 152 с.
105. Макконнелл, К.Р., Брю С.А. Экономикс: принципы, проблемы и политика / Пер. с англ. 11-го изд. – К.: Ха Гар, 2000. – 785 с.
106. Маркс К. Капитал. Критика политической экономии. Т. 3, кн. 3. Процесс капиталистического производства, взятый в целом. Ч.1./ Под ред. Ф. Энгельса. – М.: Политиздат, 1978. – 508 с.
107. Маркс К. Капитал. Критика политической экономии. Т.1, кн. 1. Процесс производства капитала. – М.: Политиздат, 1988. – 891 с.
108. Мартиненко О. Чи стане туризм на Закарпатті тією куркою, що несе золоті яйця. – Доступно з .
109. Маршалл А. Принципы экономической науки. Т.1 / Пер.с англ. – Изд. группа “Прогресс”, 1993. – 415 с.
110. Математические модели экономических процессов: Сб. науч. трудов / Московский экономико-статистический институт. – М., 1987. – 160 с.
111. Махорт А.П. Моделювання та розрахунок впливу внутрішніх та зовнішніх чинників на ціноутворення в економічних системах: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.02. — К., 2005. — 20 с.
112. Мельник Т.С. и др. Комплексна оцінка конкурентоспроможності товарів за умов сучасного ринку// Вісник ВПІ. – 2002. – №5 – С. 23-28.
113. Менгер К. Основания политической экономии. – Доступно з < http://books.efaculty.kiev.ua/isekvc/8/>
114. Менеджмент туристичної індустрії: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І.М. Школа та інш. – Чернівці:, 2003. – 595 с.
115. Михайленко Е. Г. Маркетинговая стратегия развития хозяйственных комплексов (на примере рекреационного комплекса): Дис...канд. экон. наук: 08.06.02. — О., 2001. — 192 с.
116. Несторенко О.В. Моделі формування ціни в кластерних утвореннях (на прикладі підприємств санаторно-курортної сфери): Автореф. канд. екон. наук: 08.03.02. – Харків. – 2003. – 20 с.
117. Несторенко Т.П., Киркова Н.П. Ситуационный поход в ценообразовании как оптимизация деятельности предприятий санаторно-курортной сферы // Регіональні проблеми розвитку туризму та рекреації: Зб. наук. праць / НАН України. Інститут економіко-правових досліджень; Ред. кол.: Мамутов В.К. та ін. – Донецьк: ТОВ „Юго-Восток, Лтд”, 2005. – С. 247 – 256
118. Нормативно-правові акти України з питань туризму. Збірник законодавчих та нормативних актів. – К.: „Атака”, 2004. – 464 с.
119. Нурєєв Р.М. Основы экономической теории: Микроэкономика. – М., 1996. – 447 с.
120. Общественный центр научных исследований “Северное Приазовье”. – Доступно з .
121. Овчинникова М.О. Роль ціноутворення в формуванні ринкових відносин // Актуал. пробл. економіки. — 2004. — N 6. — С. 117–123.
122. Очеретін Д.В. Оцінка корисності абонементного ціноутворення // Матеріали доповідей учасників міжнародної науково-практичної конференції „Інформаційні технології в управлінні туристичною і курортно-рекреаційною економікою та проблеми підготовки фахівців”. – Бердянськ: АУІТ ”АРІУ”, 2005. – С. 85–86.
123. Павленко А.Ф., Корінєв В.Л. Маркетингова політика ціноутворення: Моногр. – Київ. нац. ун-т. – К., 2004. – 332 с.
124. Павлішак Ю.В. Економіко-математичне моделювання в управлінні підприємствами санаторно-курортної сфери: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Львівський національний ун-т ім. Івана Франка — Львів, 2006. — 20 с.
125. Папуша І.Д. Маркетингова стратегія розвитку туристично- курортного комплексу (на прикладі курортно- рекреаційного комплексу Велика Ялта): Дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — К., 2000. — 181 с.
126. Петраков Н.Я. Математические методы анализа и планирования цен. Экономико-математические модели. – Мысль, 1969. — 280 c.
127. Петраков Н.Я. Общественная потребность и проблемы планового ценообразования. Экономико-математические исследования затрат и результатов. - М.: Наука, 1976. — 230c.
128. Петраков Н.Я. Экономико-математические методы: отрасль знания или способ познания? Экономика и математические методы, № 6, 1987. – С. 17–26.
129. Пиндайк Роберт С., Рубинфельд Дєниел Л. Микроєкономика: Пер. с англ. – 2-е изд. – М. : Дело, 2001.— 808 с.
130. Політична економія: Навч. посібник / К.Т. Кривенко, В.С. Савчук, О.О. Бєляєв та ін.; За ред. д-ра екон. наук, проф. К.Т. Кривенка. – К.: КНЕУ, 2001. – 508 с.
131. Порохня В.М. Методи моделювання аналітичних систем економічних об'єктів: Дис... д-ра екон. наук: 08.03.02 / Донецький національний ун-т. — Донецьк, 2003. – 414 с.
132. Порохня В.М. Моделювання економіки / Запорізька держ. інженерна академія. — Запоріжжя : ЗДІА, 2001. — 382 с.
133. Постанова Кабінету Міністрів від 21 липня 2006р. N1001 „Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2015 року”.
134. Прийма С.С. Економіко-математичне моделювання ціноутворення в ринкових умовах: Дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. — Л., 2004. — 232 с.
135. Приймак В.І. Моніторинг регіонального ринку праці за умов неповноти первинної інформації. // Регіональна економіка. – 2006. – №2. – С. 98–107.
136. Приступа М.І. Моніторінг соціально-трудових відносин у системі регіонального ринку праці. // Регіональна економіка. – 2005. – №2. – С. 259– 264.
137. Про внесення змін до Закону України „Про туризм”: Закон України від 18.11.03 р. №1282-IV // Офіційний вісник України. – 2003. – №50. – Ст. 2600.
138. Про затвердження Положення про Державну службу туризму і курортів: Постанова Кабінету Міністрів України від 13.02.2006 р. №132 // Офіційний вісник України. – 2006. – №7. – Ст. 354.
139. Про курорти: Закон України від 5 жовтня 2000 р. №2026-Ш // Офіційний вісник України. 2000. – №44. – Ст.1884.
140. Проведение факторного анализа с помощью модели Дюпон. – Доступно з .
141. Рикардо Д. Начала политической экономии и налогового обложения / Пер. с англ. М.Н. Смит. – М.: Госполитиздат, 1955. – 358 с.
142. Розен В.В. Математические модели принятия решений в экономике: Учеб. пособие. – М.: Книжный дом «Университет», Высшая школа, 2002. – 288 с.
143. Салига С. Я., Салига К. С., Ткаченко Є. Ю. Управління формуванням прибутку / Гуманітарний ун-т "Запорізький ін-т держ. та муніципального управління". — Запоріжжя : ЗЦНТЕІ, 2006. — 282 с.
144. Салига С.Я. Антикризове фінансове управління підприємством. Навчальний посібник. – ЦУЛ. – 2005. – 208 с.

145. Самуэльсон П., Нордхаус В. Экономика: Пер. с англ. – М.: Бином, Лаборатория Базовых Знаний, 1997. – 800 с.
146. Сардак О. В.. Цінова політика підприємств у системі маркетингу: Дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 1999. — 256 c.
147. Сардак О. Концепції ціноутворення у системі маркетингу // Торгівля і ринок України: Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. — 1999. — Вип. 9, Т. 2. — С. 90 – 95.
148. Семенов В.Ф. Екологізація економіки регіону: Навчальний посібник. – Одеса: Оптимум, 2003. – 238 с.
149. Семенов В.Ф. Економічні трансформації та розвиток рекреаційно-туристичної сфери. // Вісник ОДЕУ. – 2004. – №16. – С 258–262.
150. Семенов В.Ф. Ринкові механізми розвитку рекреації і туризму: регіональний аспект. // Інноваційні шляхи розвитку курортно-туристичних регіонів та ринків: Зб. наук. пр. – Донецьк, 2007. С. 179–189.
151. Семенов Г.А. и др. Экономика предприятия: Учеб. пособие для студ. вузов / Запорожская гос. инженерная академия. — Запорожье : Издательство ЗГИА, 2003. — 252 с.
152. Семенов Г.А., Семенов А.Г. Организация и планирование хозяйственной деятельности на предприятии / Запорожская гос. инженерная академия. — Запорожье : ЗГИА, 2001. — 174 с.
153. Сергеева Л.Н. Моделирование поведения экономических систем методами нелинейной динамики (теории хаоса). – Запорожье: ЗГУ, 2002. – 227 с.
154. Сергеева Л.Н. Моделирование структуры экономических и процессов. – Запорожье: ЗГУ, 2002. – 88 с.
155. Сергеева Л.Н. Нелинейная экономика: модели и методы. – Запорожье: «Полиграф», 2003. – 218 с.
156. Сергєєва Л.Н., Кіркова Н.П. Оптимізація діяльності підприємств санаторно-курортної сфери в період міжсезоння на основі диференціації цін
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.