У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МАРКЕТИНГ В ПІДПРИЄМСТВАХ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ
Количество страниц 210
ВУЗ ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ ІМЕНІ МИХАЙЛА ТУГАН-БАРАНОВСЬКОГО
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМСТВАХ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛИ
1.1 Маркетинг як функція управління підприємством оптової торгівлі
1.2 Маркетинг в вуглеторговельних підприємствах: сутність, задачі, проблеми
1.3 Міжнародний досвід становлення ринку вугільної продукції
Висновки з розділу 1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ У ПІДПРИЄМСТВАХ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ
2.1 Маркетинговий аналіз ринку вугільної продукції України
2.2 Аналіз товарної та цінової політики вуглеторговельних підприємств
2.3 Аналіз збутової та комунікаційної політики вуглеторговельних підприємств
Висновки з розділу 2
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
3.1 Підвищення ефективності маркетингової діяльності вуглеторговельних підприємств
3.2 Визначення попиту на вугільну продукцію та позиціювання вугільної продукції на ринку
3.3 Розробка маркетингової стратегії вуглеторговельного підприємства
Висновки з розділу 3
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ВСТУП

Актуальність теми. Маркетинг грає важливу роль в діяльності підприємства оптової торгівлі, є, до певної міри, двигуном його розвитку. Маркетинг підприємства оптової торгівлі орієнтується на більш повне задоволення потреб споживачів, збільшення продажів та прибутку за рахунок позбавлення від посередників і забезпечення більш тісного контакту з клієнтами, включаючи інформаційне забезпечення і аналітичну підтримку.
При часто змінних обсягах попиту і цін, високому ризику оптові торговельні підприємства ухвалюють стратегічні рішення без глибокого маркетингового обґрунтовування. Це приводить до збитковості і нестабільної роботи більшості оптових підприємств. Внаслідок цього вельми актуальною стає задача розгляду та вирішення проблемних питань розробки та використання маркетингових стратегій в діяльності оптових торговельних підприємств.
Дослідженням маркетингової діяльності підприємств оптової торгівлі в умовах ринку присвячені роботи таких авторів, як О.М. Азарян, О.І. Амоша, Л.В. Балабанова, Е.Н. Братков, В.К.Бранчугов, Ф.И. Гальчев, Ю.І. Голуб, Ю.Н. Малишев, В.П. Пономарев, С.А. Прокопенко, Л.Н. Рассуждай, С.М. Романов, О.Д. Репинський, С.М. Самборський, М.Г. Чумаченко, А.І. Хохотва, О.О. Шубін, Л.М. Шульгіна Л.М., М.І. Щадов, Л.О. Юзик, О.У. Юлдашева і ін.
Водночас аналіз наявних підходів в організації маркетингової діяльності на підприємствах оптової торгівлі на сучасному етапі показує, що багато питань з теорії, методологічного забезпечення і практики знаходяться ще в стадії розробки, є предметом творчих дискусій вчених і спеціалістів у цій галузі. Таким чином, в умовах якісно нової ситуації розвитку господарського комплексу України посилюється актуальність розробки теоретичних і методичних питань маркетингової діяльності підприємств оптової торгівлі.
Актуальність проблеми, недостатня її розробленість обумовили вибір теми дисертаційної роботи, її мету і задачі.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Робота виконувалася відповідно до комплексного плану науково- дослідних робіт Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського: держбюджетна тема кафедри маркетингу і комерційної справи № Д – 2003/15 «Основні напрями розвитку ринків торгівлі Донецького регіону»; госпдоговірна тема № 288/2006 «Розробка науково-методичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності» (№ державної реєстрації 0107V008256) – автором розроблено методику оцінки маркетингової діяльності підприємства.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є розробка науково - методичних і практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємств оптової торгівлі, а також розробка портфелю маркетингових стратегій підприємств оптової торгівлі.
Для досягнення цієї мети в ході наукового дослідження були поставлені і вирішені наступні завдання:
дослідження теоретичних підходів до маркетингу, уточнення сутності поняття «маркетинг оптової торгівлі вугільною продукцією»;
здійснення маркетингового аналізу привабливості ринку вугільної продукції України;
проведення діагностики товарної та цінової політики підприємства;
аналіз збутової та комунікаційної політики в підприємствах;
розробка структури процесу управління маркетингом оптового торговельного підприємства;
розробка етапів визначення маркетингової стратегії для оптових торговельних підприємств;
розробка портфелю маркетингових стратегій оптових торговельних підприємств.
Об'єктом дослідження - процес маркетингової діяльності підприємств оптової торгівлі.
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні і практичні проблеми маркетингової діяльності підприємств оптової торгівлі.
Методи дослідження. Теоретичною та інформаційною основою дослідження стали: законодавчо – нормативна база України; наукові розробки вітчизняних і закордонних вчених з проблем маркетингу, менеджменту, стратегічного управління, стратегічного маркетингу; статистична і бухгалтерська звітність підприємств; матеріали періодичних видань; ресурси Internet.
В процесі дослідження були використані системний і комплексний підходи, що забезпечують усебічно дослідження практики маркетингової діяльності на підприємствах. Вирішення поставлених у дисертаційній роботі завдань здійснено з використанням наступних методів: методи соціологічних досліджень: опитування (для визначення експертних оцінок за окремими аспектами дослідження), спостереження (при оцінці маркетингової комунікаційної політики), традиційні методи і прийоми економічного аналізу табличний (для представлення розрахунків і конкретних результатів досліджень), порівняння (при проведенні оцінки за визначеними аспектами дослідження), групування, графічний (для побудови діаграм), економіко-математичні методи (при оцінці конкурентоспроможності вугільної продукції), метод експертних оцінок (для оцінки результативності товарної, збутової, цінової та комунікаційної політики), маркетингові методи: метод PEST – аналізу (при проведенні маркетингового аналізу привабливості вугільного ринку). Обробка даних здійснювалася з використанням сучасних комп'ютерних технологій.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в наступних теоретичних, методологічних і методичних розробках:
Вперше:
запропоновано методичний підхід до визначення маркетингової стратегії, який передбачає: оцінку маркетингової діяльності вуглеторговельного підприємства; визначення коефіцієнтів активності товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики вуглеторговельного підприємства як відношення експертної оцінки політики досліджуваного підприємства та підприємства – еталона; оцінка коефіцієнтів активності товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики; визначення коефіцієнту маркетингової активності; визначення позиції вуглеторговельного підприємства в матриці альтернатив результативності маркетингової діяльності; визначення зони маркетингової активності досліджуваного підприємства згідно піраміди поступового зростання маркетингової активності; визначення маркетингової стратегії підприємства. Використання даного методичного підходу дозволить оптовому торговельному підприємству визначити оптимальну маркетингову стратегію;
Вдосконалено:
маркетинг-мікс підприємства оптової торгівлі, який на відміну від традиційного, містить елементи специфічні для маркетингу оптової торгівлі вугільною продукцією: Prodakt(товар) (Вугілля, концентрат. Характеристики вугілля. Стандарти України. Міжнародна система кодифікації вугілля середнього і високого ступеня вуглефікації. Гарантії. Обслуговування. Система доставки.) Place (збут) (Кінцевий розподіл вугілля – теплові електростанції, коксохімічна промисловість, комунальне господарство. ОРВПУ. Price(ціна) (Адекватність ціни та якості вугілля. Спеціальна система крупно-оптових знижок). Promotion (просування). (Особистий продаж. Пряме рекламне звернення. Ділові газети, журнали. Участь у виставках, Веб-сайт «Вугілля України»). Personnel (персонал) (Потреба у фахівцях з маркетингу. Комплектування служби маркетингу. Розставлення персоналу. Розподіл прав і обов’язків. Підготовка та перепідготовка. Стимулювання). Використання маркетинг-мікс в підприємствах оптової торгівлі дозволить значно підвищити ефективність їх маркетингової діяльності;
методичний підхід до оцінки привабливості цільового ринку збуту вугільної продукції, який на відміну від існуючого враховує особливості окремих цільових сегментів та життєвий цикл вугілля як товару, і здійснюється за наступними критеріями: доступність ринку, рівень монополізації ринкового сегменту, темп зростання об'єму збуту на ринку, тривалість життєвого циклу вугілля, потенціал прибутку від збуту продукції підприємства на даному ринку, рівень цінової конкуренції на ринку, діапазон цін на ринку. Використання запропонованого методичного підходу дозволить приймати рішення щодо виходу на цільовий ринок з урахуванням його привабливості;
Одержало подальший розвиток:
понятійний апарат: «маркетинг оптової торгівлі вугільною продукцією» визначено як систему управління господарською діяльністю підприємства, яка орієнтовна на встановлений платоспроможний попит суб’єктів вугільного ринку, та спрямована на доведення до проміжного оптового покупця або безпосереднього споживача крупних та дрібних партій вугільної продукції необхідної якості і забезпечення його додатковими послугами для полегшення процесу транспортування і споживання;
структура процесу управління маркетингом вуглеторговельного підприємства, в якій, на відміну від існуючої, елементи більш широко охарактеризовані та притаманні маркетингу оптової торгівлі вугільною продукцією: маркетингові дослідження (аналіз зовнішнього середовища, аналіз можливостей вуглеторговельного підприємства, оцінка положення підприємства на окремих сегментах вугільного ринку, прогноз макроекономічних параметрів, прогноз параметрів ринку вугільної продукції, складання альтернативних цілей розвитку та визначення сценаріїв розвитку вуглеторговельного підприємства); портфель маркетингових стратегій вуглеторговельного підприємства (визначення стратегічної цілі підприємства в залежності від обраного сценарію, вибір маркетингової стратегії підприємства, визначення функціональних стратегій); тактика маркетингу (розробка та реалізація тактичних заходів щодо досягнення цілей підприємства); маркетинговий контроль (стратегічний та тактичний маркетинговий контроль). Впровадження даної структури процесу управління маркетингом дозволить оптимізувати маркетингову діяльність підприємств оптової торгівлі.
Практичне значення одержаних результатів дисертаційної роботи полягає в розробці рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємств оптової торгівлі вугільною продукцією. Найбільшу практичну цінність мають запропоновані методики оцінки привабливості цільового ринку збуту вугільної продукції; оцінки маркетингової діяльності вуглеторговельного підприємства; визначення маркетингової стратегії.
У дисертації розроблено комп'ютерну програму щодо оцінки позиції підприємства в матриці альтернатив маркетингової активності та вибору на цій основі маркетингової стратегії у середовищі табличного процесора MS Excel, використання якої забезпечить можливість оцінки маркетингової активності підприємства і вибір маркетингової стратегії підприємства.
Висновки і рекомендації, запропоновані в дисертаційній роботі, схвалені і впроваджені в практику діяльності підприємств оптової торгівлі вугільною продукцією: ОП «Ш. ім. Засядька» ( акт № 418 від 27.02.08) - методику оцінки привабливості цільового ринку збуту вугільної продукції, ТОВ «Діком» (акт № 187 от 27.02.08) - структуру процесу управління маркетингом, Донецької обласної державної адміністрації Управління вугільної промисловості (акт № 1-6-32 від 27.02.08 р.) - в процесі роботи над «Програмою розвитку вугільної промисловості Донецької області» використані пропозиції щодо структури процесу управління маркетингом вуглеторговельного підприємства.
Результати дослідження отримані в дисертаційній роботі можуть використовуватися у навчальному процесі при вивченні дисциплін: «Маркетинг», «Маркетинг торговельного підприємства», «Маркетингові дослідження», «Стратегічний маркетинг», а також в процесі виконання курсових, дипломних і магістерських робіт.
Особистий внесок здобувача. Дисертаційна робота є результатом самостійних наукових досліджень автора. Сформульовані й обґрунтовані в дисертаційній роботі наукові положення, висновки і рекомендації отримані автором самостійно на основі проведеного дослідження практики маркетингової діяльності підприємств оптової торгівлі Донецької області. Аналітична частина роботи виконана на основі обробки звітних даних підприємств, експертних оцінок керівників і фахівців підприємств, проведених автором.
Апробація результатів дисертації. Основні положення і результати дисертації доповідалися й обговорювалися на 9 науково-практичних конференціях, а саме: на 5 Міжнародних науково-практичних конференціях; 1 Всеукраїнській, 3 науково – практичних конференціях викладачів і аспірантів ДонНУЕТ (2006, 2007 р.).
Публікації. За матеріалами дисертації опубліковано 9 робіт, із них 3 – у фахових виданнях, і 6 тез доповідей загальним обсягом 2,89 др. арк.., у тому числі особисто автору належить 2,79 др. арк.
Структура роботи. Дисертація складається з вступу, 3-х розділів, висновків, списку використаних джерел з 122 найменувань і 8 додатків (обсягом 14 сторінок). Об’єм текстової частини складається з 175 сторінок, ілюстрована 59 таблицями (обсягом 38 сторінок) і 33 рисунками (обсягом 22 сторінок).
Список литературы ВИСНОВКИ

1. Запропоноване визначення маркетингу оптової торгівлі вугільною продукцією як системи управління господарською діяльністю підприємства, яка орієнтовна на встановлений платоспроможний попит суб’єктів вугільного ринку, та спрямована на доведення до проміжного оптового покупця або безпосереднього споживача крупних та дрібних партій вугільної продукції необхідної якості і забезпечення його додатковими послугами для полегшення процесу транспортування і споживання. Основні етапи маркетингової діяльності вуглеторговельних підприємств: встановлення задач і цілей підприємства; аналіз маркетингових можливостей підприємства; встановлення цілей маркетингу; встановлення стратегії розвитку підприємства; розробка комплексу маркетингу; розробка програми маркетингу; реакція цільових маркетингових сегментів; маркетинговий контроль.
2. Проведене дослідження привабливості вугільного ринку України за допомогою показників обсягу ринку, конкурентної ситуації, динаміки цін на ринку, якість вугільної продукції, характеристика споживачів вугілля та ризики на ринку показало, що в цілому ринок вугільної продукції має середню привабливість (3,3 бали).
3. Аналіз результативності маркетингової товарної політики проведений у розрізі широти та глибини асортименту, частки конкурентоспроможної продукції, СГП, які домінують в товарному портфелі підприємства дозволив зробити висновок, що висока результативність спостерігається в ВП «Добропільське збутове підприємство» (4,45 балів), ОП «Шахта ім. Засядька» (4,0 бали); середня - в ВП «Управління по збуту продукції» (3,8 бали); ДП «Вуглекоксзбут» (3,75 бали); низька - в «Шахтарськзбутпостачання» (2,8 бали). Дослідження цінової політики дозволило зробити висновки, що цінова політика в 4 досліджуваних підприємствах оцінюється дуже низько, тому що: собівартість продукції цих підприємств значно перевищує ціну і підприємства не отримують прибутку від такої ціни на вугільну продукцію; попит на вугільну продукцію не еластичний, тому змінення ціни на вугілля ніяк не відображається на розмірі попиту, рішення щодо рівня цін на вугільну продукцію приймається на рівні ДП «Вугілля України», а не самостійно, як того вимагає ринок, відсутність коректування цін.
4. Проведена діагностика збутової політики в розрізі наступних показників - оцінка позицій підприємства в цільовому «А» та «Б» сегменті, належність до зони матриці Мак-Кінзі, оцінка виконання функцій маркетингу в збутовій політиці – показала, що середню оцінку отримали 4 підприємства, низьку оцінку отримало «Шахтарськзбутпостачання». Аналіз комплексу маркетингових комунікацій, який використовується в підприємствах, показав, що цей елемент комплексу маркетингу не знайшов певного впровадження в діяльності підприємств: усіма досліджуваними підприємствами використовується такий елемент, як особистий продаж та участь у спеціалізованих виставках; тільки два підприємства мають статті або рекламні повідомлення у спеціалізованих ділових виданнях вугільної галузі, Інтернет – рекламу використовують у своїй збутовій діяльності лише три підприємства, вони ж мають свою електронну адресу для спілкування.
5. В цілому результативність маркетингової діяльності досліджуваних підприємств за результатами аналізу наступна: високу оцінку не отримало жодне підприємство, середню оцінку отримали всі досліджувані підприємства ОП «Ш. ім. Засядька» (3,8 бали), ВП «Управління по збуту продукції» (2,8 бали), ДП «Вуглекоксзбут» (2,4 бали), ДП «Добропільське збутове підприємство» (2,2 бали), «Шахтарськзбутпостачання» (2,0 бали).
6. Враховуючи результати дослідження підприємствам слід використовувати наступні схеми структури відділу (служби) маркетингу: ВП «Управління по збуту продукції» та ВП «Добропільське збутове підприємство» - товарно-ринкову організацію служби маркетингу; ДП «Вуглекоксзбут» та ОП «Шахта ім. Засядька» - функціональну організацію служби маркетингу; «Шахтарськзбутпостачання» - ринкову організацію.
7. Рекомендовано використовувати розроблену структуру процесу управління маркетингом вуглеторговельного підприємства, яка включає 4 елементи: маркетингові дослідження, портфель маркетингових стратегій; тактика маркетингу; маркетинговий контроль.
8. Проведені дослідження стали основою методичного підходу до визначення маркетингової стратегії вуглеторговельних підприємств на основі урахування результатів їх маркетингової діяльності та результатів маркетингового аналізу ринку вугільної продукції України, який передбачає: оцінку маркетингової діяльності вуглеторговельного підприємства; визначення коефіцієнтів активності товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики вуглеторговельного підприємства як відношення експертної оцінки політики досліджуваного підприємства та підприємства – еталона; оцінку коефіцієнтів активності товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики; визначення коефіцієнту маркетингової активності; визначення позиції вуглеторговельного підприємства в матриці альтернатив результативності маркетингової діяльності вуглеторговельних підприємств; визначення зони маркетингової активності досліджуваного підприємства згідно піраміди поступового зростання маркетингової активності; визначення маркетингової стратегії вуглеторговельного підприємства.
9. З метою вдосконалення маркетингової діяльності підприємствам рекомендований портфель стратегій: ВП «Управління по збуту продукції» (стратегія диверсифікації; стратегія втримування; стратегія гнучких цін, договірних цін, стратегія цін, що враховують географічний фактор; оборонна стратегія; стратегія втягування та стимулювання наміру купити); ВП «Добропільске збутове підприємство» (стратегія диверсифікації; стратегія втримування та підтримування; стратегія гнучких цін, договірних цін, стратегія цін, що враховують географічний фактор; наступальна стратегія, стратегія деінвестування; стратегія втягування та стимулювання наміру купити); ДП «Вуглекоксазбут» (стратегія «збирання врожаю»; стратегія втримування та підтримування; стратегія гнучких цін, договірних цін, стратегія цін, що враховують географічний фактор; наступальна стратегія; стратегія втягування та стимулювання наміру купити); «Шахтарськзбутпостачання» (стратегія «збирання врожаю»; стратегія підтримування; стратегія гнучких цін, договірних цін, стратегія цін, що враховують географічний фактор; оборонна стратегія; стратегія втягування та стимулювання наміру купити); ОП «Шахта ім. Засядька» (стратегія внутрішнього зростання; стратегія втримування; стратегія гнучких цін, договірних цін, стратегія цін, що враховують географічний фактор; наступальна стратегія; стратегія втягування та стимулювання наміру купити).


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Амоша А.И., Е.Н.Братков, Л.Н.Рассуждай. Адаптация организационных структур управления угольной промышленности Украины к рыночным ус-ловиям хозяйствования // Журнал „Уголь Украины”, №1 январь 2005. С. 16-20.
2. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Учеб. для вузов. – М.: ИН-ФРА-М, 1999. – 804 с.
3. Багиев Г.Л. Маркетинг: Учеб. для вузов / Г.Л.Багиев, В.М.Тарасевич, Х.Анн; Под общ. ред. Г.Л.Багиева. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Эконо-мика, 2001. – 718 с.
4. Беляевский И.К. Маркетинговые исследования: информация, анализ, про-гноз.- М.: Финансы и статистика, 2001.- 320 с.
5. Березин И.С. Маркетинговый анализ. Принципы и практика. Российский опыт.- М.: Изд-во Эксмо, 2002.- 400с.
6. Виханский О.С. Стратегическое управление. - М.: Изд-во Моск.унверситета, 1995. – 250 с.
7. Виханский О.С. Стратегическое управление: Учеб. – 2-е изд.перераб. и доп. - М.: Гарзарики, 1999. – 296 с.
8. Вовчак І.С. Інформаційні системи та комп’ютерні технології в менеджмен-ті: Навч.посіб. – Т.: Карт – Бланш, 2001. – 354 с.
9. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підруч. – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с.
10. Володькина М.В. Стратегический менеджмент: Учеб. пособие. - К.: Знання-Прес, 2002.- 149 с.
11. Вугільна промисловість України (Аналітична доповідь Центру Разумкова) // Національна безпека і оборона.-2003. -№8 (44). – С.2 -38.
12. Вугілля заміть газу // Демократична Україна, 01.02.2007.
13. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – 4-те вид.доп.- Київ: Лібра, 2006. – 720 с.
14. Гаркавенко Е.Е. Совершенстоввание системы контроля качества угля // Уголь Украины, февраль 2005. С 3-4.
15. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделю-вання: Навч.посіб. – К.: КНЕУ, 2000. – 360 с.
16. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учеб. – М.: Банки и биржи: ЮНИТИ, 1994. – 685 с.
17. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учеб. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: ЮНИ-ТИ, 2000. – 501 с.
18. Гірничий енциклопедичний словник, Т.1 / За загальною редакцією В.С. Бі-лецького. – Донецьк: Східний видавничий дім, 2001. – 512 с.
19. Гірничий закон України від 06.10.1999 № 1127 - Х IV Із змінами і допов-неннями, від 19 січня 2006 року N 3370-IV
20. Гилберт А. Черчилль Маркетинговые исследования – СПб: Издательство «Питер», 2000. – 752 с.
21. Глушаков В.Е. Стратегический менеджмент: Учеб. пособие. – Минск.: Экоперспектва, 2001. – 167 с.
22. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и прак-тика. – М.: Издательство «Финпресс», 1998. – 416с.
23. Голубь Ю.И. Оценка угледобывающей компании с точки зрения маркетин-га// Уголь.- 1999.- № 2. - С. 41-47.
24. Голубь Ю.И. пути повышения эффективности функционирования угольных компаний в условиях перехода к рынку // «Уголь» .- Апрель 1999, С. 63 - 65
25. Грабауров В.А. Информационные технологии для менеджеров. – М.: Фи-нансы и статистика, 2001. – 368 с.
26. Гловацкий Р. Маркетинг: Учеб.: Пер. с польск. / Гловацкий Р., З Коссут, Крамер Т. – К., 1990. – 409 с.
27. Демб А. Корпоративне управління. Віч – на – віч з парадоксами: Пер. с англ. / Демб А., Нойбацер Ф. – К.: Основи, 1997. – 302 с.
28. Данько Т.П. Управление маркетингом: Учеб. пособие. – М.: ИНФРА-М, 1997. – 280 с.
29. Дибб С. Практическое руководство по маркетинговому планированию / Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. – С.Пб: Питер, 2001. – 256 с.
30. Дибб С. Практическое руководство по сегментированию рынка / Дибб С., Симкин Л. – С.Пб: Питер, 2001. – 240 с. – (Сер. «Маркетинг для профес-сионалов»).
31. Диксон Р. Питер. Управление маркетингом / Пер с англ. Ю.В.Шленова. – М.: ЗАО «Издательство БИНОМ», 1998. – 556 с.
32. Дихтль Е. Практический маркетинг: Учеб.пособие / Дихтль Е., Хершген Х.; Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С.Минко. - М.: Высш.шк., 1995. – 255 с.
33. Дойль П. Маркетинг, ориентированный на стоимость / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – С.Пб:Питер, 2001. – 480 с. – (Сер. «Маркетинг для профессионалов»).
34. Дорошев В.И. Введение в теорию маркетинга: Учеб. пособие. – М.: ИН-ФРА-М, 2001. – 285 с. – (Сер. «Высш. образование»).
35. Друкер П. Эффективное управление. - М.: Изд-во ТД “Гранд”, 1998.- 288 с.
36. Ефремов В.С. Стратегия бизнеса.- М.:Финпресс, 1998. - 192 с.
37. Єжова.Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2002. – 560 с.
38. Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах: Учеб. пособие. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 496 с.
39. Защихин Д., Хроменко Н. Чи з'явиться світло … у шахтній імлі.// Енерге-тична політика України № 6 2000 р. – с.26-32
40. Завгородняя А.В. Маркетинговое планирование / Завгородняя А.В., Ямпо-льская Д.О. – С.Пб.: Питер, 2002. – 352 с. – (Сер. «Маркетинг для профес-сионалов»).
41. Зуб А.Т., Локтионов М.В. Системный стратегический менеджмент: методо-логия и практика. – М.: Генезис, 2001.- 752
42. Зуб А.Т. Стратегический менеджмент: Теория и практика.- М.: Аспект Пресс, 2002.- 415 с.
43. Инновационный менеджмент: Учеб. для вузов / С.Д. Ильенкова, Л.М. Гох-берг, С.Ю. Ягудин и др.; Под ред. С.Д.Ильенковой. – М.: ЮНИТИ, 2000. – 327 с.
44. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна полiтика: Навч. посiб. - К.: КНЕУ, 1997. - 156 с.
45. Карич Д. Предпринимательский маркетинг. - М.: Прогресс, 1995.- 216 с.
46. Кнорринг В.И. Теория, практика и искусство управления.- М.: РАГС, 1997.- 261 с.
47. Клочко Ю.О. Моделювання синергетичної складової оперативного плану-вання завантаження виробок постачання вугілля. ВІСНИК Донбаської дер-жавної машинобудівної академії № 1Е (6) . - 2006. – С. 324 – 328
48. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. – М.: Рефл-бук; К.: Ваклер. – 2000. – 528 с.
49. Костоглодов Д.Д. Маркетинг предприятия / Костоглодов Д.Д., Савиди И.И. - М.: Контур, 1999. – 112 с.
50. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / Пер. с англ. под ред. А.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. – С.Пб: Питер, 2000. – 752 с. (Сер. «Теория и практи-ка менеджмента).
51. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер с анг. В.Б.Боброва. – С.Пб.: АО «Кору-на», 1994. – 697 с.
52. Котлер Ф. Основы маркетинга / Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. – М.; С.Пб.; К.: Изд. дом «Вильямс», 1999.- 1056 с.
53. Кретов И.И. Маркетинг на предприятии: Практическое пособие.- М.:АО «Финстатинформ», 1994. –181 с.
54. Крикавский Є., Чухрай Н. Промисловий маркетинг і логістика: - Львів: ДУ «Львівська політехніка», 1998.- 307 с.
55. Круглова С. Мировой энергетический кризис повышает стоимость угля // «Ведомости» 7.07.2004.
56. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг. Теория и 86 ситуаций. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999. – 519с.
57. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч.посіб. – К.: КНЕУ, 1998. – 152 с.
58. Кулик В. Трейдеры- монополисты по-прежнему контролируют угольные предприятия, несотря на все усилия правительства по сокращению зависи-мости угольщиков от посредников // Комп&ньон online 28.08.2000.
59. Кулик В. Каное-либо изменение ситуации на угольном рынке Донецкой области, по мнению экспертов, уже не возможно без перераспределения сфер влияния между основними операторами // Комп&ньон online 25.09.2000.
60. Ламбен Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: Пер. с франц. – С.Пб.: Наука, 1996. – 589 с.
61. Лебедева Т.Ю. Паблик рилейшнз. Корпоративная и политическая режиссу-ра. – М.: Изд-во МГУ, 1999. – 350 с.
62. Лук`янець Т.І. Рекламний менеджмент. Навч. посіб.- К.: КНЕУ, 1998.
63. Мазаракі А.А. Економіка торговельного підприємства: Підруч. для вузів / Мазаракі А.А., Лігоненко Л.О., Ушакова Н.М.;Під ред. Н.М. Ушакової. – К. Хрещатик, 1999.- 800 с.
64. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб.-2-ге вид., доп. і перероб. / Під ред. Л.В.Балабанової. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2002. – 290 с.
65. Маркетинг: Учеб. / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корглюгов, С.А.Красильников и др., Под ред. А.Н.Романова. – М.: Банки и биржи: ЮНИТИ, 1996. – 560 с.
66. Маркетинг: Учеб. / Под ред. Уткина Э.А. - М.: Изд-во ЭКМОС, 1998. – 320 с.
67. Маркетинг: Учеб.: Практикум и учеб.-метод. комплекс по маркетингу / Р.Б. Ноздрева, Г.Д. Крылова, М.И. Соколова, В.Ю. Гречков. – М.: Юристъ.- 2000. – 568 с.
68. Мирошников А.І. Проблеми підприємства на ринку маркетинговими дослі-джень України / А.І. Мирошников // Торгівля і ринок України: Тематич. зб. наук. пр. Вип. 21, т.2 / Голов. ред. О.О. Шубін. - Донецьк: ДонДУЕТ, 2006.- С.65-70.
69. Мирошников А.І. Сегментація ринку вугільної продукції / А.І. Мирошни-ков // Торгівля і ринок України: Тематич. зб. наук. пр. Вип. 21, т.2 / Голов. ред. О.О. Шубін. - Донецьк: ДонДУЕТ, 2007.- С.65-70
70. Мирошников А.І. Проблеми маркетингу вугільних підприємств в умовах інтенсифікації інноваційних процесів/ А.І. Мирошников // Наукові концеп-ції і практика реалізації стратегій інноваційного розвитку України та її ре-гіонів: Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції сту-дентів і молодих вчених / Заг. Ред.. к.е.н., професора Дубницького В.І. – Донецьк: ТОВ «ДЕГІ». – ч.2 – С. 159-161.
71. Мирошников А.І. Маркетингові дослідження цільового ринку збуту вугіль-ної продукції/ А.І. Мирошников // Матеріали 8 Міжнародної конференції студентів і молодих учених «Економіка і маркетинг в ХХІ сторіччі». В 2-х частинах. Ч.2. Донецьк: ДРУК-ІНФО, 2007.- С.27-29.
72. Мирошников А.І. Маркетинговий аналіз привабливості ринку вугілля України / А.І. Мирошников // Соціально-економічні, політичні та культурні оцінки і прогнози на рубежі двох тисячоліть: Тези доповідей V Міжнарод-ної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених. Відп. Ред.. З.В. Гу-цайлюк. – Тернопіль, 2007. – С.240-242
73. Мирошников А.І. Маркетингова діяльність підприємств оптової торгівлі вугільною продукцією. / А.І. Мирошников// Вісник соціально-економічних досліджень. Вип.. 28/ Одес. держ. екон. ун-т; Редкол.: проф.. Звєрков М.І., доц.. Ковальов А.І., проф.. Букринський Б.В., проф. Валуєв Б.І., проф. Редь-кін О.С., та ін. – Одеса: ОДЕУ, 2007 - С.91- 95
74 Мирошников А.І. Маркетинг оптової торгівлі вугільною продукцією. / А.І. Мирошников// Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Економічні , екологічні та соціальні проблеми вугільних регіонів СНД» . – Краснодон: Вид-во Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, 2007 - С.5 - 8
75. Мирошников А.І. Оліфіров В.П. Розробка маркетингової стратегії вуглез-бутового підприємства. / Управління підприємством: проблеми та шляхи їх вирішення: Матеріали міжнар.наук.-практ. конф. Т ІІ. – Донецьк:
ДонДУЕТ, 2007. – С. 203-206.
76 Мирошников А.І. Товарна політика підприємств оптової торгівлі вугіль-ною продукцією // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конфе-ренции «Відомості наукової мислі – 2007» Том 2. Економічні науки.- Pr-emysl. Nauka I studia , 2007 – С. 30-35
77. Нареш Малхотра маркетинговые исследования и эффективный анализ ста-тистических данных. Пер с англ. – К.: ООО «ТИД «ДС», 2002. – 768 с.
78. Наумов В.Н. Маркетинг сбыта. – М.: РАГС, 1999.- 165 с.
79. Немцов В.Д. Менеджмент організацій: Навч. посіб. / Немцов В.Д., Довгань Л.Э.– К.: ТОВ “УВПК “ЕксОб”, , 2001. – 392 с.
80 Немцов В.Д. Стратегічний менеджмент / В.Д.Немцов В.Д., Л.Є. Довгань.– К.: ТОВ “УВПК “ЕксОб”, , 2001. – 216 с.
81. Оптовая торговля: инфраструктура и тенденции развития: Моногр. / Под ред. д-ра экон. наук проф. Е.М. Азарян. – Донецк: ДонГУЭТ, 2005. – 292 с.
82. О’Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход / Пер. с англ. под ред. Д.О.Ямпольской. – С.Пб: Питер, 2001. – 964 с. – (Сер. «Биз-нес-класс»).
83. Оберемчук В.Ф. Стратегія підприємства: Короткий курс лекцій. – К.:МАУП, 2000. – 128 с.
84. Пендзин О. Аналіз сучасного стану паливно-енергетичного комплексу України // http:// eai.com.ua/ digest/ issue 2/ 1304/.
85. Пономарев В.П. Методические рекомендации по разработке годового плана угледобывающей компании. - Москва: МГУ.- 2004. - 38с.
86. Пономарев В.П., Романов С.М., Репинский О.Д. О традиционном и систем-ном подходах к сегментации рынка энергетического угля // Уголь.- 2001.- № 12. - С. 18-23
87. Портер М. Конкуренция.: Пер. с англ.: Учеб. пособие. – М.: Издат.дом «Вильямс», 2001. – 495 с.
88. Постанова КМУ від 15.03.2006 р. «Енергетична стратегія України на період до 2030 року»
89. Прауде В.Р. Маркетинг / Прауде В.Р., Білий О.Б. – К.: Вища шк., 1994. – 256 с.
90. Програма «Українське вугілля» Постанова КМУ № 1205 від 19.09.2001 р.
91. Програма «Донецька область – 2010». – Донецьк: Донецька обласна дер-жавна адміністрація, 1999. – 150 с.
92. Прокопенко С.А. Конкуренція и конкурентоспособность: природа и сущ-ность // http:// ooo – ps.narod.ru
93. Прокопенко С.А. Маркетинг кузнецьких углей на российском топливном рынке // http:// ooo – ps.narod.ru
94. Проект Концепції розвитку вугільної промисловості http:// mvp.gov.ua.
95. Роджер Л. Маркетинг. М., 1974, Rodger L. W. Marketing in a Competitive Economy. London. 1968. P.45
96. Ромат Е. Реклама:Учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов.- К.: Студцентр, 1996.- 229 с.
97. Рутковский И. Стратегия маркетинга: Пер. с польс. / Рутковский И., Вжосек В.- К., 1990. – 355 с.
98. Саранчу .И., Ошовский В.В., Власов Г.А. Химия и фізика горючих ископа-емых.- Донецк: Східний видавничий дым, 2003.- 204 с.
99. Сацков Н.Я. Методы и приёмы деятельности менеджера и бизнесмена / Ин-т праксеологии.-Б.м., 1993.-399 с.-(Б-чка деятельного человека).
100 Самборський С.М. Поговорим о посередниках // Уголь. – 2003. - №2. - С. 21-24
101 Стан роботи вугільної промисловості України за 12 місяців 2006 року (за оперативними даними) // http:// mvp.gov.ua.
102 Старостіна А.О., Длігач А.О., Кравченко В.А. Промисловий маркетинг: Те-орія, світовий досвід, українська практика: Підручник / За ред.. Старости-ної. – К.: Знання, 2005. – 764 с. – (Європейський маркетинг).
103 Стратегия и тактика антикризисного управления фирмой / Под общ. ред. Градова А.П., Кузина Б.И. – С.Пб.: Спец.лит., 1996. – 510 с.
104 Стратегические планирование / Под ред. Уткина Э.А. - М.: Экмос, 1998. - 440 с.
105 Соловьев Б.А. Управление маркетингом: 17-ти модульная программа для менеджеров «Управление развитием организации». Модуль 13. – М.: ИН-ФРА-М, 2000. – 288 с.
106 Сэндидж Г.Р. Реклама: теория и практика: Пер.с англ. / Сэндидж Г.Р., Фрайбургер В., Ротцолл К.;Под общ. ред. Е.М.Панковой).- М.:Прогресс, 1989.- 630 с.
107 Томпсон А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реали-зации стратегии: Учеб. для вузов / Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж.; Пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева, М.И. Соколовой. – М.: Банки и биржи: ЮНИ-ТИ, 1998. – 576 с.
108 Указ Президента України від 6.07.2004 року № 752/2004 « Про заходи що-до підвищення ефективності управління вугільною галуззю та її розвитку»
109 Указ Президента України від 5.10.2005 року № 1417/2005 «Питання Міністерства вугільної промисловості України»
110 Указ Президента України від 27.10.2005р. №1863/2005 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 9 грудня 2005 року "Про стан енергетичної безпеки України та основні засади державної політики у сфері її забезпечення" Із змінами і доповненнями, внесеними Указом від 24 бе-резня 2006 року N 257/2006
111 Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учеб. – М.: ЗАО «Бизнес-школа «Интел-Синтез», 2000. – 640 с.
112 Хованов А.А. Управление каналами распределения в оптовой торговле // Маркетинг в России и за рубежом. - №3. 2004г.- С. 5-9
113 Хохотва А.И. Развитие инвестиционных процессов в отрясли, пути повы-шения эффективного использования средств // Журнал „Уголь Украины”, №1 январь 2004. - С. 3-4
114 Черчиль Гилберт А. Маркетинговые исследования. – С.Пб: Питер, 2000. – 752 с.- (Серия «Маркетинг для профессионалов).
115 Шершньова З.Є. Стратегічне управління: Навч. посібник / Шершньова З.Є., Оборська С.В.– К.: КНЕУ, 1999. – 384 с.
116 Шевцов А., Земляний М., Дорошевич А., Вербинський В. та ін. Енергетич-на безпека України. Стратегія та механізми забезпечення. Дніпропетровськ: «Пороги», 2002. – 215с.
117 Щадов М.И., Бранчугов В.К. О маркетинге в угольной промышленности // Горный журнал. – 2004. - № 8. – С. 7- 10.
118 Щорічник УАМ 2006 (довідкове видання). Додаток до журналу «Марке-тинг в Україні». – К.: ПП «Демос Сервіс», 2006. 126 с.
119 Эванс Дж. Маркетинг: Сокр.пер. с англ. / Авт. предисл. и науч. ред. А.А. Горячев / Эванс Дж., Берман Б. – М.: Экономика, 1990. – 350 с.
119 Экономическая стратегия фирмы. Учеб. пособие / Под ред. Градова А.П. – 2-е изд., испр. и доп. – С.Пб.: Спец.лит., 1999. – 589 с.
121 «Енергетична стратегія України до 20030 року та на подальше» // http:// en-ergoatom.kiev.ua.
122 Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика.- М.: Акалис 1996. – 272 с.
123 Юлдашева О.У. Промышленный маркетинг: Теория и практика. – М., 2000. – 352 с.

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.