У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название СТРАТЕГІЧНА ПОВЕДІНКА ПІДПРИЄМСТВА НА ОЛІГОПОЛІСТИЧНОМУ РИНКУ
Количество страниц 259
ВУЗ Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Год сдачи 2010
Содержание Вступ…………………………………………………………………….
Розділ 1. Теоретичні засади дослідження стратегічної поведінки підприємства на ринку продукту............................................................
1.1. Стратегічна поведінка підприємства: міждисциплінарне дослідження та впорядкування понятійно-категоріального апарату..
1.2. Еволюція концепцій стратегічної поведінки підприємств...........
1.3. Базові положення побудови моделей стратегічної поведінки підприємства-олігополіста......................................................................

Висновки до розділу 1.............................................................................

Розділ 2. Діагностика галузі, ринків та ринкової поведінки вітчизняних підприємств-виробників мінеральних добрив................
2.1. Узагальнююча характеристика галузі, галузевого ринку та визначення тенденцій їх розвитку..........................................................
2.2. Порівняльний аналіз підсистем внутрішнього потенціалу підприємств-конкурентів азотних добрив.............................................
2.3. Діагностування зон монополії і конкурентної боротьби на ринку азотних добрив..............................................................................

Висновки до розділу 2………………………………………………….

Розділ 3. Методичне та організаційно-інформаційне забезпечення формування, обґрунтування і реалізації стратегічної поведінки підприємства-олігополіста......................................................................
3.1. Особливості моделювання поведінки олігополістів з використанням інструментарію теорії динамічних систем.................
3.2. Оцінка стабільності і мультирівноваги у олігополістичних моделях з двома та більше учасниками.................................................
3.3. Моделювання стратегічної поведінки азотно-тукового підприємства на внутрішньому ринку з використанням інструментарію теорії ігор......................................................................
3.4. Організаційно-економічні аспекти впровадження моделей стратегічної поведінки підприємства-олігополіста..............................

Висновки до розділу 3.............................................................................

Висновки...........................................................................…....................
Додатки..........................…………………………………....…...............
Список використаних джерел...............................................…..............


ВСТУП



Актуальність теми дослідження. В умовах постійного зростання рівня складності, непередбачуваності та динамізму середовища функціонування підприємства змушені більш гнучко і швидко реагувати на ці зміни. Зокрема, для забезпечення результативної діяльності підприємств, що функціонують на олігополістичному ринку, особлива увага повинна приділятися розробці та реалізації обґрунтованих управлінських рішень. Головною особливістю ринку олігополії є наявність стратегічної взаємозалежності між основними учасниками ринку, тому будь-який учасник в процесі прийняття рішень повинен робити певні припущення щодо реакції конкурентів на його власні дії. Проте неточні прогнози та недооцінювання реакції контрагентів, в тому числі конкурентів, при плануванні діяльності підприємства призводить до того, що більшість підприємств змушені працювати в умовах невизначеності.
Теоретичні і практичні аспекти проблем розвитку, стратегічного вибору та досягнення успіху підприємствами, що функціонують на олігополістичному ринку, знайшли відображення у роботах багатьох закордонних і вітчизняних вчених. Значний внесок у становлення та розвиток теорії олігополії у різні роки зробили: А. Курно, Дж. Бертран, А. Боулі, Ф. Еджворт, Г. Хотеллінг, Е. Чемберлен, Дж. Робінсон, Г. фон Штакельберг, Т. Паландер, Р. Фріш, П. Свізі, Дж. фон Нейман і О. Моргенштейн, Дж. Неш, Р. Теохаріс, Д. Ранд, І. Гумовскі, К. Міра, Джіан-Італо Біші, Ф. Ламантія, Л. Штефаніні, Л. Гардіні, М. Копел, К. Чіарела, Т. Пу, Дж. Дж. Стіглер, С. Б. Авдашева, І.М. Сушко, Н.М. Розанова, А. Мацумото, Т. Онозакі та інші вчені.
Разом з тим, у переважній більшості робіт питання формування стратегічної поведінки підприємств, що працюють на олігополістичному ринку, залишаються фрагментарно дослідженими і потребують подальшого наукового обґрунтування. Перш за все, це обумовлено тим, що в процесі еволюції постійно ускладнюються схеми взаємодії між учасниками ринку олігополії. У відповідності до цього назріла необхідність удосконалення існуючих та розробки нових методів дослідження олігополістичних структур.
Перші спроби поєднання концепції теорії ринкових структур і концепції стратегічного управління в більш загальну концепцію в рамках системного підходу висвітлюються роботах Дж. Байе, Ф. Шерера, Д. Хея, Д. Морріса, Ж. Тіроля та ін. Але слід відзначити, що вагомі теоретичні досягнення вітчизняних і закордонних науковців не знайшли належного втілення в практичній діяльності вітчизняних підприємств; спеціалісти з області стратегічного управління не забезпечені методичними інструментами, використання яких дозволило б приймати обґрунтовані рішення. Поточний стан теоретичних і практичних проблем вимагає узагальнення і систематизації існуючих моделей стратегічної поведінки підприємств шляхом проведення міждисциплінарного аналізу, тобто за допомогою поєднання розроблених і нових підходів, концепцій, теорій з області економіки та інших областей наукового пізнання – математики, фізики, філософії.
Сукупність визначених проблемних питань зумовила необхідність проведення системного дослідження теоретичних, методичних і прикладних аспектів стратегічної поведінки підприємств-олігополістів та вибір теми наукового дослідження.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертацію виконано на кафедрі стратегії підприємств ДВНЗ “Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана” згідно з планами наукових досліджень за темами: «Стратегія та економічна безпека підприємства» (№ ДР 0101U002945) – особисто автором досліджені теоретичні аспекти розробки і реалізації стратегічної поведінки підприємства, що функціонує на ринку олігополії та сформовані науково-методичні підходи до її обґрунтування; «Базові положення сучасної економічної теорії як методологічна основа обґрунтування стратегії підприємства» (№ ДР 0189U100397) – особисто автором розроблені методичні засади діагностування можливих стратегічних намірів або вже реалізованої стратегії підприємством-конкурентом на ринку олігополії та проведено їх апробацію на підприємствах з виробництва азотних добрив в Україні.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційної роботи є наукове обґрунтування теоретико-методичних аспектів і прикладних інструментів для формування та реалізації стратегічної поведінки підприємств, що функціонують на ринку олігополії.
Відповідно до мети роботи поставлено та вирішено наступні науково-практичні завдання:
 розкрито сутність і генезис економіко-управлінської категорії “стратегічна поведінка” підприємства, що функціонує на ринку олігополії, визначено місце, роль та значення цієї категорії як невід’ємної частини понятійно-категоріального апарату стратегічного управління;
 розглянуто еволюцію існуючих кількісних та цінових моделей стратегічної поведінки олігополістів, здійснено їх конструктивний аналіз;
 оцінено переваги і недоліки застосування інструментарію теорії динамічних систем та ймовірнісного підходу при моделюванні поведінки олігополістів;
 визначено концептуальні засади побудови моделей стратегічної поведінки, технологій їх розробки та реалізації підприємством-олігополістом;
 ідентифіковано структуру ринку мінеральних добрив України, а також стратегічну поведінку азотно-тукових підприємств;
 запропоновані напрямки посилення конкурентної позиції підприємства-олігополіста за рахунок кращого використання його внутрішнього потенціалу;
 проведено адаптацію теоретичних моделей стратегічної поведінки підприємства відповідно до потреб учасників олігополістичного ринку та перевірено їх прикладну значущість;
 запропоновано рекомендації щодо організаційного та інформаційного забезпечення впровадження моделей стратегічної поведінки підприємства-олігополіста.
Об’єктом дослідження виступають процеси забезпечення ефективного довгострокового функціонування підприємств-олігополістів.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів розробки і реалізації стратегічної поведінки підприємства-олігополіста, направленої на підтримку та зміцнення його конкурентної позиції на ринку.
Методи дослідження. У роботі використані загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, які дозволяють комплексно вирішувати поставлені завдання з обраного напрямку дослідження. Найвагоміші теоретичні і прикладні розробки ґрунтуються на положеннях сучасної економічної теорії, загальної теорії управління, стратегічного управління, теорії організації промисловості, маркетингу, теорії динамічних систем і використанні методів: типології і класифікації – для уточнення та впорядкування понятійного апарату за обраним напрямком дослідження; історико-логічного аналізу при вивченні еволюції теорії статичної і динамічної олігополії, тенденцій розвитку ринків та окремих підприємств-олігополістів; спостереження, узагальнення, порівняння, групування, математичного моделювання (лінійного, матричного, теорії ігор), факторного аналізу, статистичних методів, графічних зображень та ін. – для дослідження характеристик галузі, ринку, окремих підприємств та їх стратегічних намірів; кореляційно-регресійного аналізу – для моделювання сезонних коливань і визначення функції попиту на продукцію азотно-тукових підприємств на внутрішньому ринку України; експертні методики (статистично-факторного аналізу та інструментарій теорії нечітких множин) – для визначення напрямків посилення конкурентної позиції підприємства-олігополіста за рахунок кращого використання його внутрішнього потенціалу; спеціальний інструментарій теорії динамічних систем (атрактори та біфуркації) – для вивчення можливості досягнення рівноваги за умов нелінійності процесів із складною схемою взаємодії учасників.
Інформаційну базу дослідження складають: нормативні та законодавчі акти України, що регламентують діяльність підприємств; основні положення наукових праць вітчизняних і закордонних вчених у межах досліджуваного проблемного поля; матеріали наукових конференцій, семінарів, періодичних видань і мережі Інтернет; офіційні матеріали Держкомстату; планова, звітна та організаційно-управлінська документація підприємств-виробників мінеральних добрив.
Наукова новизна отриманих результатів полягає у наступному:
вперше:
 обґрунтовано доцільність розгляду економіко-управлінської категорії “стратегічна поведінка” як процесу формування, обґрунтування і застосування власної манери стратегічних дій з урахуванням своєчасної та ефективної реакції підприємства на обрану поведінку конкурентів на основі попереднього аналізу їх стратегічних намірів, з метою забезпечення ефективного довгострокового функціонування підприємства в ринковому просторі;
 запропоновано концептуальні засади управління стратегічною поведінкою підприємства через проектування основних її процесів: проведення стратегічного моніторингу середовища підприємства, створення бази знань про стратегічні наміри та можливу поведінку контрагентів, розробку і вибір оптимальної моделі стратегічної поведінки, реалізація обраної моделі стратегічної поведінки, оцінка та контроль досягнутих результатів;
 формалізовано концепцію оцінки просторових меж ринку з використанням математичного інструментарію роботи з множинами, відображеннями та тригонометричного аналізу за умов рівномірного чи нерівномірного розташування споживачів в ринковому просторі.
дістали подальший розвиток:
 методи оцінки конкурентних позицій азотно-тукових підприємств на галузевому рівні на базі використання інструментарію статистичного факторного аналізу та інструментарію теорії нечітких множин;
 методичні підходи щодо оцінки рівноваги у нелінійних динамічних моделях олігополії шляхом використання інструментарію теорії динамічних систем: відображень взаємозв’язків між учасниками ринку, біфуркаційного аналізу та аналізу атракторів.
удосконалено:
 понятійний апарат досліджуваної предметної галузі через розмежування та уточнення наступних категорій: “економічна поведінка підприємства”, “ринкова поведінка підприємства” та “стратегічна поведінка підприємства”;
 класифікацію типів(видів) стратегічної поведінки підприємства шляхом виділення таких основних ознак, як цільова спрямованість, характер взаємодії з учасниками ринку, ступінь обґрунтованості рішень, швидкість реагування на дії конкурентів тощо;
 методику визначення можливих зон конкуренції та зон монопольних позицій підприємств на основі модифікації моделі просторової оцінки меж ринку Г. Хотеллінга, яка передбачає попередній розрахунок виробничих і невиробничих витрат підприємства, витрат на транспортування, оцінку рівня прибутковості (збитковості) підприємства та визначення максимально допустимої ціни на продукцію підприємств;
 підходи до інформаційного та організаційного забезпечення впровадження моделі стратегічної поведінки азотно-тукового підприємства.
Практичне значення отриманих результатів полягає у подальшому розвитку теорії стратегії підприємств, що слугує підґрунтям для подальших теоретичних і прикладних досліджень факторів довгострокового успіху підприємства, а також підтверджується їх використанням у практиці діяльності: хімічних підприємств України з виробництва мінеральних добрив ВАТ «Рівнеазот» (довідка №844 від 26.02.2008 р.), ВАТ «Дніпроазот» (довідка № 624/01-6 від 02 квітня 2008 р.) і ВАТ «Одеський припортовий завод» (довідка №1453 від 25.03.2008 р.); Рівненської філії ДП «Інститут азотної промисловості і продуктів органічного синтезу» (довідка №9 від 14.03.2008 р.), а також у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» в навчальному процесі при викладанні дисциплін «Планування і контроль на підприємстві», «Управління витратами», «Економічна діагностика», «Стратегія підприємства» (довідка від 5.03.2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є самостійно виконаною науковою працею, подані до захисту рекомендації і пропозиції розроблені автором особисто, публікації відображають основний зміст дослідження.
Апробація результатів дослідження. Основні положення, результати та висновки дисертації обговорено та схвалено на міжнародних і всеукраїнських наукових та науково-практичних конференціях: “Стратегія підприємства: теорія і практичне втілення за умов структурно-мінливого середовища” (м. Київ, 3-4 квітня 2003 р.); “Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень на сучасному етапі” (м. Дніпропетровськ, 24 березня 2004 р.); “Наукова робота – складова діяльності університету” (м. Київ, 3 лютого 2005 р.); “Наука і освіта ‘2005” (м. Дніпропетровськ, 7-21 лютого 2005р.); “Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті” (м. Тернопіль, 24-25 лютого 2005 р.); “Управління стратегічними змінами на підприємстві: концептуальні засади, методологія та практика” (м. Київ, 27-28 жовтня 2005 р.); “Економічна організація та економічна освіта: взаємообумовленість стратегій розвитку” (м. Київ, 7-8 лютого 2007 р.); “Проблеми управління у сфері підприємництва” (м. Київ, 5-6 квітня 2007 р.).
Публікації. Основні положення та найважливіші результати дослідження опубліковано автором у 12 наукових працях, загальним обсягом 2,82 д. а., у тому числі 4 з них загальним обсягом 1,75 д.а. у наукових фахових виданнях.

Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ



1. Аакер Д. Маркетинговые исследования / Аакер Д., Кумар В., Дэй Дж. ; [пер. с англ. А. Шалек]. – 7-е изд. – М.[и др.] : Питер, 2004. – 840 с. – (Серия “Маркетинг для профессионалов”).
2. Абдикеев Н. М. Интеллектуальные информационные системы / Н. М. Абдикеев ; под общ. ред. К. И. Курбакова. – М. : КОС-ИНФ : РЭА им. Г. В. Плеханова, 2003. – 187 с.
3. Абдикеев Н. М. Проектирование интеллектуальных систем в экономике : учеб. [для студ. вузов] / Н. М. Абдикеев ; Российская экономическая академия им. Г.В.Плеханова ; под ред. Н. П. Тихомирова. – М. : Экзамен, 2004. – 526 с.
4. Айвазян С. А. Прикладная статистика и основы эконометрики : учеб. [для студ. экон. спец. вузов] / С. А. Айвазян, В. С. Мхитарян. – М. : ЮНИТИ, 1998. – 1022 с.
5. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / Игорь Ансофф ; при содействии Эдварда Дж. Макдоннелла ; [пер. с англ. С. Жильцов]. – СПб. : Питер, 1999. – 416, [1] с. – (Теория и практика менеджмента).
6. Арнольд В. И. Теория катастроф / Владимир Игоревич Арнольд. – 3-е изд., доп.. – М. : Наука, 1990. – 126, [2] с.
7. Ашманов С.А. Введение в математическую экономику / Ашманов С.А.– М. : Наука, 1984 с. – 296 с.
8. Байе М. Управленческая экономика и стратегия бизнеса : учеб. пособие для студентов вузов / Майкл Р. Байе ; [пер. с англ. В.Н. Егоров]. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1999. – 743 с.
9. Безручко Б.П., Смирнов Д.А. Математическое моделирование и хаотические временные ряды / Б.П. Безручко, Д.А. Смирнов. – Саратов : ГосУНЦ “Колледж”, 2005.– 320 с.
10. Белошапка В. А. Стратегическое управление. Принципы и международная практика : учеб. для слушателей программ по стратегическому управлению и маркетингу / В. А. Белошапка, Г. В. Загорий – К. : Абсолют-В, 1998. – 351 с.
11. Богданов А.А. Тектология : Всеобщая организационная наука: в 2 т. / Александр Александрович Богданов ; [ред. Л.И. Абалкин и др.]. – М. : Экономика, 1989.– (Экон. наследие)
Т. 2. – 1989. – 351 с.
12. Бойетт Д. Путеводитель по царству мудрости: лучшие идеи мастеров управления / Джозеф Г. Бойетт, Джимми Т. Бойетт ; [пер. с англ. А.А. Калинин]. – 2-е изд. – М. : Олимп-Бизнес, 2004. – XVI, 395 с.
13. Большая советская энциклопедия / [гл. ред. А.М. Прохоров]. – М. : Советская энциклопедия, 1975. – (в 30 томах; 3-е изд.).
Т. 20 : Плата-проб. – 1975. – 608 с.
14. Василькова В.В. Порядок и хаос в развитии социальных систем. Синергетика и теория социальной самоорганизации / Валерия Валентиновна Василькова. – СПб. : Лань, 1999. – 480 с. – (Синергетика).
15. Вентцель Е. С. Исследование операций : Задачи, принципы, методология : [учеб. пособие для студ. втузов] / Елена Сергеевна Вентцель. – 2-е изд., стер. – М. : Высшая школа, 2001. – 210 с.
16. Веріан Гел Р. Мікроекономіка: проміжний рівень. Сучасний підхід : підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / Гел Р. Веріан ; [пер. с англ. С. Слухай]. – 6-те вид. – К. : Лібра, 2006. – 632 с.
17. Вехи экономической мысли : в 3 т. / [сост. и общ. ред. Гальперин В.М. ; ред. Алешина И.В.]. – СПб. : Экономическая школа, 2000. – (Библиотека “Экономической школы”; Вып.27).
Т. 2 : Теория фирмы. – 2000. – 534 с.
18. Економічний ризик: ігрові моделі : навч. посібник / [В. В. Вітлінський, П. І. Верченко, А. В. Сігал, Я. С. Наконечний] ; [під ред. В. В. Вітлінського]. – К. : КНЕУ, 2002. – 446 с.
19. Вітлінський В.В. Моделювання економіки : навч. посібник / Вальдемар Володимирович Вітлінський. – К. : КНЕУ, 2003. – 406 с.
20. Воробьев Н. Н. Теория игр для экономистов-кибернетиков / Николай Николаевич Воробьев – М. : Наука, 1985. – 271 с.
21. Гальперин В.М. Микроэкономика : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по экон. спец. и направлениям : [в 2 т.] / В. М. Гальперин, С. М. Игнатьев, В. И. Моргунов ; [под общ. ред. В. М. Гальперина]. – СПб. : Экономическая школа, 1998. – (Библиотека “Экономической школы”; Вып.22).
Т. 2. – 1998. – 503 с.
22. Гантмахер Ф. Р. Теория матриц / Феликс Рувимович Гантмахер. – [5-е изд.]. – М. : Физматлит, 2004. – 559 с.
23. Глухов В. В. Экономика знаний : учеб. пособие [для подгот. магистров по направлению “Менеджмент”] / Глухов В. В., Коробко С. Б., Маринина Т. В. – СПб [и др.] : Питер, 2003. – 527с. – (Серия “Учебное пособие”).
24. Джексон П. Введение в экспертные системы / Питер Джексон ; [пер. с англ. В. Т. Тертышного]. – 3-е изд. – М. [и др.] : Вильямс, 2001 – 622 с.
25. Дюбин Г. Н. Введение в прикладную теорию игр / Г. Н. Дюбин, В. Г. Суздаль ; [под ред. Н. Н. Воробьева]. – М. : Наука, 1981 – 336 с.
26. Ефремов В. С. Стратегическое планирование в бизнес-системах / Виктор Степанович Ефремов. – М. : Финпресс, 2001. – 238 с.
27. Ефремов В. С. Стратегия бизнеса: концепции и методы планирования : учеб. пособие / Виктор Степанович Ефремов. – М. : Финпресс, 1998. – 191, [1] с. – (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом).
28. Жамбю М. Иерархический кластер-анализ и соответствия / Мишель Жамбю ; [пер. с фр. Б. Г. Миркина; предисл. С. А. Айвазяна, Б. Г. Миркина]. – М. : Финансы и статистика, 1988. – 342 с. – (Мат.-стат. методы за рубежом).
29. Заде Л. А. Понятие лингвистической переменной и его применение к принятию приближенных решений / Лотфи А. Заде. – М : Мир, 1976. – 165 с.
30. Заде Л. А. Основы нового подхода к анализу сложных систем и процессов принятия решений / Лотфи А. Заде // Математика сегодня : [Сборник статей ; перевод с англ.]. – М. : Знание, 1974. – С.5-49.
31. Закон України “Про антимонопольний комітет України” від 26.11.1993 №3659-ХІІ // Відомості Верховної Ради України. – 1993. – №50. – С.1145-1155.
32. Закон України “Про захист від недобросовісної конкуренції” від 07.06.1996 № 236/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – №36. – С.485-492.
33. Закон України “Про захист економічної конкуренції” від 11.01.2001 №2210-ІІІ // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – №12. –– С.485-492.
34. Закон України “Про природні монополії” від 20.04.2000 р. № 1682 – ІІІ // Відомості Верховної Ради України. – 2000. – №30. – С.552-559.
35. Зубанов Н. В. Анализ устойчивости относительно поставленной цели как один из подходов к описанию функционирования организации в условиях неопределенности : [монография] / Зубанов Н. В. – Самара : Издательство Самарского государственного технического университета, 2001. – 190 с.
36. Иберл К. Факторный анализ / Карл Иберл; пер. с нем. – М. : Статистика, 1980. – 198 с.
37. Интрилигатор М. Математические методы оптимизации и экономическая теория / Майкл Интрилигатор ; [пер. с англ. Г.И. Жуковой, Ф.Я. Кельмана]. – М. : Айрис-пресс, 2002. – 564, [1] с. – (Серия “Высшее образование”).
38. Исследование операций : в 2 т. / [Майзен Х., Эджин Н., Тролл Р. и др.]; [пер. с англ., под ред. Дж. Моудера, С. Єлмаграби]. – М. : Мир, 1981.
Т.1. – 1981. – 712 с.
39. Капица С. П. Синергетика и прогнозы будущего / С.П. Капица, С. П. Курдюмов, Г. Г. Малинецкий. – [3-е изд.]. – М. : УРСС, 2003. – 283, [2] с. – (Серия “Синергетика: от прошлого к будущему”).
40. Каплан Р. Организация, ориентированная на стратегию : Как в новой бизнес-среде преуспевают организации, применяющие сбалансированную систему показателей / Роберт С. Каплан, Дейвид П. Нортон ; [пер. с англ. М. Павлова]. – М. : Олимп-Бизнес, 2005. – 392 с.
41. Клейнер Г. Б. Предприятие в нестабильной экономической среде: риски, стратегии, безопасность / Г. Б. Клейнер, В. Л. Тамбовцев, Р. М. Качалов. – М. : Экономика, 1997. – 288 с.
42. Кобелев Н. Б. Основы имитационного моделирования сложных экономических систем : учеб. пособие [для студ. вузов, обуч. по спец. “Математические методы в экономике” и др. экон. спец.] / Николай Борисович Кобелев. – М. : Дело, 2003. – 335 с.
43. Ковалев Д. Экономическая безопасность предприятия / Д. Ковалев, Т. Сухорукова // Экономика предприятия. – 2001. – № 4 . – С. 23-30.
44. Кроновер Р. Фракталы и хаос в динамических системах : учеб. пособие [для студ. по спец. 01.02 “Прикладная математика”] / Ричард М. Кроновер : [пер с англ. Т. Э. Кренкель, А. Л. Соловейчик.] – [2-е изд., доп.]. – М. : Техносфера, 2006. – 484 с. – (Мир математики; 1-05).
45. Круглов М. И. Стратегическое управление компанией : [учеб. для вузов по экон. и технол. спец.] / Михаил Иванович Круглов. – М. : Русская деловая литература, 1998. – 767 с.
46. Крушевский А. В. Теория игр / Аркадий Владимирович Крушевский. – К. : Вища школа, 1977. – 216 с.
47. Кузнецов С.П. Динамический хаос : курс лекций : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по физ. спец. / Кузнецов С.П. – М. : Физматлит, 2001. – 295 с. – (Современная теория колебаний и волн).
48. Лабскер Л. Г. Игровые методы в управлении экономикой и бизнесом : учеб. пособие для студ., обуч. по спец. “Финансы и кредит”, “Бухгалтерский учет, анализ и аудит” и “Мировая экономика” / Л. Г. Лабскер, Л. О. Бабешко ; Акад. нар. хоз-ва при Правительстве Рос. Федерации. – М. : Дело, 2001. – 463, [1] с.
49. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок : Стратегический и операционный маркетинг / Жан-Жак Ламбен ; [пер. с англ. С. Жильцова]. – М. [и др]. : Питер, 2004. – 796 с. – (Классика MBA).
50. Левицкий Е.М. Адаптация в моделировании экономических систем / Е.М. Левицкий – М. : Наука, 1977. – 253 с.
51. Лефевр В. А. Конфликтующие структуры / Владимир Александрович Лефевр. – [3-е изд.]. – М. : Институт психологии РАН, 2000. – 131, [3] с.
52. Лозовик Ю.М. Дослідження поведінки цін на ринку азотних добрив у період 2001-2003 рр. / Ю.М. Лозовик // Вчені записки. – Вип. 14. – К. : Університет економіки і права “Крок”, 2005. – С. 64-73.
53. Лозовик Ю.М. Економічне діагностування ринку аміаку: ціновий контекст / Ю.М. Лозовик // Стратегія економічного розвитку України : Наук. зб. – Вип. 17/ Гол. ред. А.П. Наливайко. – К. : КНЕУ, 2005. – С. 58-66.
54. Лозовик Ю.М. Збутова поведінка підприємств-виробників за умов сезонного попиту на мінеральні добрива в Україні / Ю.М. Лозовик // Менеджмент : збірник наукових праць. – Вип. 6. – К. : Міжгалузевий інститут управління, 2006. – С. 120-134.
55. Лозовик Ю.М. Моделювання поведінки олігополістів з використанням інструментарію теорії динамічних систем / Ю.М. Лозовик // UKRAINIAN JOURNAL “Економіст”. – №11. – 2007. – С. 61-65.
56. Лозовик Ю.М. Мультирівновага і динаміка у моделях олігополії з нелінійною функцією ринкового попиту / Ю.М. Лозовик // Економічна організація та економічна освіта : взаємообумовленість стратегій розвитку : збір. мат. Міжн. наук.-практ. конф., присвяч. 100 річчю від дня народження Бухала Сергія Максимовича, доктора економічних наук, професора, 7-8 лютого 2007 р. / Відп. за вип. А.П. Наливайко. – К. : КНЕУ. – 2007. – С. 299-301.
57. Лозовик Ю.М. Особливості поведінки підприємств-виробників мінеральних добрив в умовах невизначеності / Ю.М. Лозовик // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції “Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень на сучасному етапі”. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. – С. 91-93.
58. Лозовик Ю.М. Оцінка стабільності і рівноваги у відкритих соціально-економічних системах / Ю.М. Лозовик // Проблеми управління у сфері підприємсництва : Матеріали науково-практичної конференції. – К. : Університет економіки і права “Крок”, 2007. – С. 229-230.
59. Лозовик Ю.М. Оцінка стабільності у динамічних кількісних моделях стратегічної поведінки олігополістів / Ю.М. Лозовик // Економіка : проблеми теорії та практики : Збірник наук. праць. – Вип. 234. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2007. – С. 600-613
60. Лозовик Ю.М. Процес розробки і реалізації стратегії за умов структурно мінливого зовнішнього середовища / Ю.М. Лозовик // Наукова робота – складова діяльності університету : збір. мат. науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників. – К. : Університет економіки і права “Крок”, 2005. – С. 144-147.
61. Лозовик Ю.М. Стратегічна поведінка підприємств-виробників на олігополістичному ринку / Ю.М. Лозовик // Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції “Наука і освіта 2005”. – Т. 79. – Маркетинг та менеджмент. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2005. – С. 28-30.
62. Лозовик Ю.М. Стратегічна поведінка українських підприємств-експертів на ринку аміачної селітри / Ю.М. Лозовик //Збірник тез доповідей ТАНГ Другої міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених “Економічний і соціальний розвиток України в ХХ столітті : національна ідентичність та тенденції глобалізації”. – Ч. 1 – Тернопіль : Економічна думка, 2005. – С. 213-215.
63. Лозовик Ю.М. Формалізація методики дослідження внутрішнього потенціалу підприємств-конкурентів на базі інструментарію статистичного факторного аналізу / Ю.М. Лозовик //Управління стратегічними змінами на підприємстві: концептуальні засади, методологія та практика : Міжнар. наук.-практ. конф. / Відп. ред. А.А. Мазаракі. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. – С. 131-133.
64. Лоскутов А. Ю. Введение в синергетику / А. Ю. Лоскутов, А. С. Михайлов. – М. : Наука, 1990. – 269, [1] с.
65. Малинецкий Г. Г. Нелинейная динамика и хаос : основные понятия : учеб. пособие / Г. Г. Малинецкий., А. Б. Потапов. – М. : КомКнига, 2006. – 237 с. – (Серия “Синергетика”).
66. Матвійчук А.В. Аналіз та прогнозування розвитку фінансово-економічних систем із використанням теорії нечіткої логіки : [монографія] / Матвійчук А.В. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 206 с.
67. Минцберг Г. Стратегический процесс / Г. Минцберг, Дж. Б. Куинн, С. Гошал ; [пер. с англ. Т. Виноградова и др. ; под общ. ред. Ю. Н. Каптуревского]. – СПб. [и др.] : Питер, 2001. – 684 с. – (Теория и практика менеджмента).
68. Минцберг Г. Школы стратегий. Стратегическое сафари: экскурсия по дебрям стратегий менеджмента / Г. Минцберг, Б. Альстрэнд, Дж. Лэмпел ; [пер. с англ. Д. Раевская, Л. Царук ; под общ. ред. Ю. Каптуревского]. – СПб. [и др.] : Питер, 2000 – 330, [1] с.
69. Михаэльсон Дж. Сунь-цзы. “Искусство войны” для менеджеров. 50 стратегических правил наступления и обороны в бизнесе / Джеральд Михаэльсон. – М. : Фаир-Пресс, 2004. – 191 с.
70. Мулен Э. Теория игр с примерами из математической экономики / Мулен Э.; [пер. с фр. О. Р. Меньшиковой, И. С. Меньшикова]. – М. : Мир, 1985 – 199 с.
71. Мун Ф. Хаотические колебания : Вводный курс для научных работников и инженеров / Фрэнсис Мун ; [пер. с англ. Ю. А. Данилова, А. М. Шукурова]. – М. : Мир, 1990. – 311 с.
72. Наконечний С. І. Економетрія : підручник / С. І. Наконечний, Т. О. Терещенко, Т. П. Романюк.– [3-тє вид., доп. та перероб]. – К. : КНЕУ, 2004. — 520 с.
73. Наливайко А.П. Теорія стратегії підприємства. Сучасний стан та напрямки розвитку: [монографія] / Анатолій Петрович Наливайко. – К. : КНЕУ, 2001. – 227 с.
74. Недосекин А.О. Нечеткие парные сравнения [електронний ресурс] / Алексей Олегович Недосекин. – Режим доступу до статті:
http://sedok.narod.ru/sc_group.html.
75. Недосекин А.О. Нечетко-множественный анализ риска фондовых инвестиций [монография ; електронний ресурс] / Алексей Олегович Недосекин. – Режим доступу до монографії:
http://sedok.narod.ru/sc_group.html#2.
76. Нейман, Дж. Теория игр и экономическое поведение / Дж. фон Нейман, О. Моргенштерн ; пер. с англ. под ред. и с доб. Н. Н. Воробьева. – Москва : Наука, 1970. – 707 с. – (Теория игр).
77. Одинцов Б.Е. Проектирование экономических экспертных систем : учеб. пособие [для студ. вузов, обуч. по спец. “Информационные системы в экономике”] / Борис Ефимович Одинцов А.Н. ; [под ред. А.Н. Романова]. – М. : Компьютер, 1996. – 164, [2] с.
78. Орлов А.И. Устойчивость в социально-экономических моделях / Александр Иванович Орлов. – М. : Наука, 1979. – 296 с.
79. Основы экономической безопасности : Государство, регион, предприятие, личность : учеб.-практ. пособие / Рос. экон. акад. им. Г.В. Плеханова / [В. И. Видяпин и др.] ; под ред. Е.А. Олейникова. – М. : Бизнес-школа "Интел-Синтез", 1997. – 288 с.
80. Оуэн Г. Теория игр. Игры двух лиц с задачами. Игры n лиц / Гильермо Оуэн ; [пер. с англ. И. Н. Врублевской, Г. Н. Дюбина, А. Н. Ляпунова ; под ред. А. А. Корбута]. – [3-е изд.]. – М. : ЛКИ, 2007. – 230 с.
81. Петросян Л. А. Теория игр : учеб. пособие [для студ. ун-тов, обуч. по спец. “Математика”] / Петросян Л. А., Зенкевич Н. А., Семина Е. А. – М. : Кн. дом “Ун-т” : Высшая школа, 1998. – 299,[1] с.
82. Питерсон Дж. Теория сетей Петри и моделирование систем / Джеймс Питерсон ; [пер. с англ. М. В. Горбатовой и др.]. – М. : Мир, 1984. – 264 с.
83. Портер М. Конкуренция : учеб. пособие / Майкл Э. Портер ; пер. с англ. ; [под ред. Я.В. Заблоцкого]. – СПб. [и др.] : Вильямс, 2000. – 495 с.
84. Портер М. Стратегія конкуренції : Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Майкл Е. Портер ; [пер. с англ. А. Олійника, Р. Скільського]. – К. : Основи, 1997. – 390с.
85. Пригожин И. Конец определенности : Время, хаос и новые законы природы / Илья Пригожин ; [пер. с англ. Ю.А. Данилова]. – Ижевск : Регулярная и хаотическая динамика, 1999. – 215 с.
86. Пригожин И. Порядок из хаоса. Новый диалог человека с природой / И. Пригожин, И. Стенгерс ; [пер. с англ. Ю.А. Данилова ; общ. ред. и послесловие В.И. Аршинова]. – [2-е изд.]. – М. : Эдиториал УРСС, 2000. – 310 с.
87. Пу Т. Нелинейная экономическая динамика / Тони Пу ; [пер. с англ.]. – Ижевск : Удмурский университет, 2000. – 200 с.
88. Рынок азотных удобрений в СНГ // Химкурьер. – 2002. – №5 – С. 15-35.
89. Рынок фосфор- и калийсодержащих удобрений в СНГ // Химкурьер. – 2002. – №6. – С. 15-38.
90. Рюэль Д. Случайность и хаос / Рюэль Д. ; [пер. с англ.]. – Ижевск : Регулярная и хаотическая динамика, 2001. – 192 с.
91. Саати Т. Аналитическое планирование. Организация систем / Т. Саати, К. Кернс ; [пер. с англ. Р. Г. Вачнадзе ; под ред. И. А. Ушакова]. – М. : Радио и связь, 1991. – 223, [1] с.
92. Селихов Н. Рынок минеральных удобрений / Н. Селихов // Химия Украины. – 2002. – №11(47) – С.44-45.
93. Селихов Н. Украинский аммиак: производство и потребление / Н. Селихов // Химия Украины. – 2001. – №8 – С. 3-8.
94. Современные проблемы хаоса и нелинейности / [Симо К., Смейл С., Шенсине А. И др.] – Ижевск : Институт компьютерных исследований, 2002, – 304 с.
95. Синология : [сборник / сост. Н.И. Фельдман-Конрад ; отв. ред. И. М. Ошанин, О. Л. Фишман]. – М. : Ладомир, 1995. – 622с.
96. Сио К. К. Управленческая экономика. Текст, задачи и краткие примеры : учеб. для вузов / Сио К. К. ; [пер. с англ.]. – [7-е изд.]. – М. : Инфра-М, 2000. – 671с. – (Университетский учебник).
97. Сметана В. Світовий ринок мінеральних добрив : реалізація конкурентних переваг виробників / В.Сметана // Вісник КНУ імені Тараса Шевченка. – К. : Київський університет, 2001. – № 50. – С.73-75. – (Серія “Економіка”).
98. Статистичний щорічник України за 2005 рік / Держкомстат України: За ред. О.Г.Осауленка. – К. : Консультант, 2006. – 575 с.
99. Стиглер Дж. Ломаная кривая олигополиста и жесткие цены / Джордж Дж. Стиглер // Теория фирмы. – СПб. : Экономическая школа, 1995. – с. 402-431.
100. Стиглер Джордж Дж. Теория олигополии / Джордж Дж. Стиглер // Теория фирмы. – СПб. : Экономическая школа, 1995. – с. 371-401.
101. Стратегия и тактика антикризисного управления фирмой / [Градов А.П. Кузин Б. И., Федотов А. В.] ; под ред. А.П. Градова, Б.И. Кузина. – СПб. : Специальная литература, 1996. – 510 с.
102. Сунь-цзы : Искусство войны : Древнейший в мире трактат о войне / [пер. с кит., коммент., прим. Л. Джайлс]. – 2-е изд. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2003. — 283 с. – (Серия “Мастера боевых искусств”).
103. Тарасевич В. М. Ценовая политика предприятия : учеб. [для студ. вузов, обуч. по экон. спец.] / Валентина Михайловна Тарасевич ; [под общ. ред. Г.Л. Багиева]. – СПб. : Питер, 2001. – 271 с. – (Серия “Учебники для вузов”).
104. Тарифная политика железных дорог Украины на 2007 фрахтовый год : Сб. тарифов на транзитные перевозки грузов ж.-д. транспортом Украины / Государственная администрация железнодорожного транспорта Украины “Укрзализныця” / гл. ред. В.В. Чорный. – Офиц. изд. – К., 2006. – 173 с.
105. Тарифное руководство № 4 железных дорог Украины : Предназначено для определения тарифных расстояний перевозки грузов по железным дорогам Украины / Государственная администрация железнодорожного транспорта Украины “Укрзализныця” / гл. ред. В.В. Чорный – К., 2000 – 403с.
106. Таха Х. Введение в исследование операций / Хемди А. Таха ; [пер. с англ. и ред. А. А. Минько]. – [7-е изд.]. – М. : Вильямс, 2007. – 901 с.
107. Тироль Ж. Рынки и рыночная власть : теория организации промышленности : в 2 т. / Жан Тироль ; [пер. с англ. Ю. М. Донец ; под ред. В. М. Гальперина, Н. А. Зенкевича]. – [2-е изд., испр.]. – СПб. : Экономическая школа, 2000. – (Библиотека экономической школы; Вып.31.).
Т. 2. – 2000. – 450 с.
108. Томпсон А. Стратегический менеджмент : Искусство разработки и реализации стратегии / А. А. Томпсон, А. Дж. Стрикленд ; [пер. с англ. под ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовой А.Р]. – М. : Банки и биржи, 1998 – 576 с.
109. Томпсон А. Экономика фирмы: учеб. пособие [для студ., обуч. по экон. направлениям и спец.] / А. Томпсон, Дж. Формби ; [пер. с англ. под общ. ред. Ю. В. Шленова]. – М. : Бином, 1998. – 540 с.
110. Томпсон Дж. М. Т. Неустойчивость и катастрофы в науке и технике / Дж. М. Т. Томпсон ; [пер. с англ. В.Л. Бердичевский]. – М. : Мир, 1985. – 254 с.
111. Уотерман Д. Руководство по экспертным системам / Уотерман Д. ; [пер. с англ. ; под. ред. Стефанюка В.Л.]. – М. : Мир, – 1989. – 388 с.
112. Фандель Г. Теория производства и издержек / Гюнтер Фандель ; [пер. с нем. М. Г. Грещак]. – К. : Таксон, 1998. – 521 с.
113. Федер Е. Фракталы / Енс Федер ; [пер. с англ. Ю. А. Данилова, А. Шукурова]. – М. : Мир, 1991 - 260 с.
114. Фель У. Основи мікроекономіки / У. Фель, П. Оберендер ; [наук. ред. перевода А.П.Наливайко]. – Київ : Укртиппроект, 1998. – 478 с.
115. Фишберн П. Теория полезности для принятия решений / Фишберн П.; [пер. с англ.]. – М. : Наука, 1978. – 352 с.
116. Хакен Г. Принципы работы головного мозга : Синтетический подход к активности мозга, поведению и когнитивной деятельности / Герман Хакен ; [пер с англ. Ю.А. Данилова] – М. : Per Se, 2001. – 352 с.
117. Ханк Дж. Э. Бизнес-прогнозирование / Ханк Дж. Э., Райтс А. Дж., Уичерн Д. У.; [пер. с англ. В.В. Марченко и др.]. – 7-е изд. – М. [и др.] : Вильямс, 2003. – 651 с.
118. Хорн Р. Матричный анализ / Р. Хорн, Ч. Джонсон ; [пер. с англ.]. – М. : Мир. – 1989. – 655 с.
119. Хэй Д. Теория организации промышленности : в 2 т. / Д. Хэй, М. Дерик ; [пер. с англ. ; под ред. А. Г. Слуцкого]. – СПб. : Экономическая школа, 1999. – (Библиотека “Экономической школы”; Вып.24).
Т. 1. – 1999. – 381с.
120. Шерер Ф.М. Структура отраслевых рынков / Ф. М. Шерер, Д. Росс ; пер. с англ. – М. : Экон. фак. МГУ : ИНФРА-М, 1997. – 697 с. – (Университетский учебник).
121. Шершньова З. Є. Стратегічне управління : навч. посібник / З. Є. Шершньова, С. В. Оборська. – К. : КНЕУ, 1999. – 384 с.
122. Шредер М. Фракталы, хаос, степенные законы : миниатюры из бесконечного рая / Манфред Шредер ; [пер. с англ. Ю. А. Данилова, А. Р. Логунова ; под ред. А. В. Борисова]. – М. : Ижевск : Регулярная и хаотическая динамика, 2005. – 527 с.
123. Шумпетер Йозеф А. История экономического анализа: в 3 т. / Йозеф Шумпетер ; [предисл. М. Перлман] / Санкт-Петербургский гос. ун-т экономики и финансов ; Высшая школа экономики (Москва). – СПб. : Экономическая школа, 2004. – (Библиотека “Экономической школы”; Вып.33).
Т. 3 – 2004 – с. 989-1664
124. Экономика отрасли : учеб. пособие / [ А. С. Пелих и др.]. – Ростов на Дону : Феникс, 2003. – 445, [1] с. – (Серия “Учебники и учебные пособия”. Высшее образование).
125. Экономико-математические методы и прикладные модели : [учеб. пособие для вузов] / [В.В. Федосеев, А.Н. Гармаш, Д.М. Дайитбегов и др.] ; [Под. ред. Владилен Валентинович Федосеев]. – М. : Финстатинформ, 1996. – 391 с.
126. Экономическая динамика / [Лысенко Ю.Г, Петренко В.Л., Тимохин В.Н., Филиппов А.В.]. – Донецк : ДонГУ, 2000. – 176 с.
127. Экономическая стратегия фирмы: учеб. пособие / [под ред. А.П. Градова]. – [3-е изд., испр.]. – СПб. : Специальная Литература, 2000. – 589 с.
128. Экспертные системы : Принципы работы и примеры / [А. Брукинг, П. Джонс, Ф. Кокс и др.] ; под ред. Р. Форсайта ; пер. с англ. С. И. Рудаковой. – М. : Радио и связь, 1987. – 220, [3] с.
129. Эрроу К. Информация и экономическое поведение / Эрроу К. // Вопросы экономики. – 1995. – №5. – С.98.
130. Agiza H. N., Bischi G. I., Kopel M. Multistability in a dynamic Cournot game with three oligopolists / H. N. Agiza, G. I. Bischi, M. Kopel // Mathematics and Computers in Simulation. – 1999. – Vol. 51. – P. 63-90.
131. Agliari А. Global Bifurcations of basins in a Triopoly Game / А. Agliari, L. Gardini, T. Puu. // International Journal of Bifurcation and Chaos. – 2002. – Vol. 12(10). – P. 2175-2207.
132. Agliari А. The dynamics of a triopoly Cournot game / А. Agliari, L. Gardini, T. Puu // Chaos, Solitons & Fractals. – 2000. – Vol. 11 – P. 2531-2560.
133. Bertrand J. Theorie Mathematique de la Richesse Sociale / J. Bertrand // Journal des Savants. –1883. – № 48. – P. 499-508.
134. Bischi G. I. Multistability and cyclic attractors in duopoly games / G. I. Bischi, C. Mammana, L. Gardini // Chaos, Solitons & Fractals. – 2000. – Vol. 11. – P. 543-564.
135. Chiarella C. An Analysis of the Complex Dynamic Behaviour of Nonlinear Oligopoly Models with Time Delays / C. Chiarella, A. Khomin // Chaos, Solitons & Fractals. – 1996. – Vol. 7. – P. 2049-2065.
136. Cournot A.A. Researches in the Mathematical Principles of the Theory of Wealth / Augustin Cournot ; translated by N. T. Bacon // New York : Macmillan, 1960. – P. 79-89. – (Оriginally published in French in 1838 under the title “Recherches sue les principes mathématiques de la théorie des richesses”, Paris: Hachette).
137. Edgeworth F. Y. La Teoria Pura del Monopolio / F. Y. Edgeworth // Giornale degli Economisti. – 1897. – № 15. – P. 13-31.
138. Hotelling H. Stability in Competition / H. Hotelling // Economic Journal. – 1929. – Vol. 41. – P. 41-57.
139. Palander T. F. Instability in competition between two sellers / T. F. Palander // in Abstracts of Papers Presented at the Research Conference on Economics and Statistics held by the Cowles Commission at Colorado College, Colorado College Publications, 1936, General Series No. 208, Studies Series No. 21.
140. Palander T. F. Konkurrens och marknadsjämvikt vid duopol och оligopoly (Competition and market equilibrium in duopoly and oligopoly) / T. F. Palander // Ekonomisk Tidskrift. – 1939. – №41. – P. 124-145; 222-250.
141. Puu T. Chaos in Duopoly Pricing / T. Puu // Chaos, Solitons & Fractals. –1991. – Vol. 1. – P. 573-581.
142. Puu T. Complex Dynamics with Three Oligopolists / T. Puu // Chaos, Solitons & Fractals. – 1996. – Vol. 7. – P. 2075-2081.
143. Puu T. Cournot duopoly with kinked demand according to Palander and Wald / T. Puu, L. Gardini, I. Sushko // Oligopoly Dynamics, Models and Tools. – Springer-Verlag, 2002. – P. 111-146.
144. Puu T. The Chaotic Duopolists Revisited / T. Puu // Journal of Economic Behavior and Organization. – 1998. – Vol. 33. – P. 385-394.
145. Puu T. The Chaotic Monopolist / T. Puu // Chaos, Solitons & Fractals. – 1995. – Vol. 5. – P. 35-44.
146. Рuu T. Hotelling Type Duopoly and Oligopoly / T. Puu, L. Gardini // Oligopoly Dynamics, Models and Tools. – Springer-Verlag, 2002. – P. 265-310.
147. Rand D. Exotic Phenomena in Games and Duopoly Models / D. Rand // Journal of Mathematical Economics. –1978. – Vol. 5. – P. 173-184.
148. Rand. D. Exotic Phenomena in Games and Duopoly Models / D. Rand // Journal of Mathematical Economics. – 1978. – Vol. 5. – P. 173-184.
149. Salop S. Monopolistic Competition with Outside Goods / S. Salop // Bell Journal Econ. – 1979. – Vol. 10. – P. 141-156.
150. Stackelberg Von H. “Probleme der unvollkommenen Konkurrenz / H. von Stackelberg // Weltwirtschaftliches Archiv. – 1938. – №. 48. – S. 95-114.
151. Sweezy P. M. Demand under conditions of oligopoly / P. M. Sweezy // Journal of Political Economy. – 1939. –Vol. 47. – P. 568-573.
152. Theocharis R. D. On the Stability of the Cournot Solution on the Oligopoly Problem / R. D. Theocharis // Review of Economic Studies. – 1959. – Vol. 27. – P. 133-134.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.