У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Економічне обґрунтування заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності ТОВ "................"
Количество страниц 105
ВУЗ
Год сдачи 2010
Содержание Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади визначення конкурентоспроможності
підприємства
1.1. Сутність конкурентоспроможності продукції
1.2. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства
1.3. Підвищення конкурентоспроможності підприємства
Висновки до розділу
Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності ТОВ-фірми «Бриз-Північ»
2.1. Загальна характеристика ТОВ-фірми «Бриз-Північ»
2.2. Аналіз маркетингового середовища ТОВ «Бриз–Північ»
2.2.1 Аналіз макросередовища
2.2.2 Аналіз мікросередовища
2.2.3 Аналіз конкурентоспроможності підприємства
2.3. Аналіз витрат та фінансових результатів ТОВ «Бриз-Північ»
Висновки до розділу
Розділ 3. Економічне обґрунтування заходів, спрямованих
на підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Бриз-Північ»
3.1. Організація виробництва замороженої плодоовочевої продукції
3.2. Організація діяльності підприємства на принципах маркетингу
3.3. Розробка зразків рекламно-інформаційного характеру
3.4. Розрахунок економічної ефективності планованих заходів
та їх вплив на результати господарської діяльності
Висновки до розділу
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Список литературы 1. Білорус О. Г., Панченко Є.Г. Менеджмент: конкурентноздатність і ефективність. - К.: Т-во “Знання”, 2006. - 40 с.
2. Білорус О., Рогач В. Про концепцію стратегічного менеджменту// Економіка України. - 2006. - № 1. - С. 35 - 42.
3. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: Підручник. - К.: Таксон, 2004. – 704 с.
4. Бойчик І. та ін. Економіка підприємства. Навч посібник. - 2-е вид., випр. і доп. - К : Каравела і Львів: Новий світ, 2001. - 298 с.
5. Бойко Є. Формування цінової політики в умовах інноваційного розвитку підприємства // Регіональна економіка. - 2003. - №4. - С. 44-50.
6. Василенко В.О., Шматько В.Г. Інноваційний менеджмент: Навчальний посібник. – Київ: ЦУЛ, Фенікс, 2003. – 440 с.
7. Василенко В.О. Антикризове управління підприємством: Навч. посібник. – Київ: ЦУЛ, 2003. – 504 с.
8. Васильков В.Г. Організація виробництва: Навч. посібник — К.: КНЕУ, 2003 - 524 с.
9. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. – К.: КДЕУ, 1996. – 254 с.
10. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – Київ: Лібра, 2002. – 712 с.
11. Генеза ринкової економіки (політекономія, мікроекономіка, макроекономіка, економічний аналіз, економіка підприємства, менеджмент, маркетинг, фінанси, банки, інвестиції, біржова діяльність, планування). Терміни. Поняття. Персоналії. : Навч.екон.слов.-довід./ За ред. Г.І.Башнянина. -Л.: Магнолія плюс, 2004.-682 c.
12. Гончаров А.Б. Фінансовий менеджмент: Навчальний посібник. – Х.:ВД «ІНЖЕК», 2003 р. – 240 с.
13. Данілова Л. Л., Петровська С. В. Ціноутворення та маркетингова цінова політика: Навч. посіб. / Київський національний торговельно-економічний ун-т. — К.: КНТЕУ, 2006. — 130с.
14. Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємства: Навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.
15. Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник / Київський національний економічний ун-т. — К.: КНЕУ, 2005. — 392с.
16. Економіка підприємства: Навчальний посібник/ А. В. Шегда, Т. М. Литвиненко, М. П. Нахаба та ін.; За ред. А. В. Шегди. – 2-ге вид., пер. – К.: Знання-Прес, 2002. – 335 с.
17. Економіка підприємства: Підручник / за заг. ред. С. Ф. Покропивного. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2001. – 528 с.
18. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток; За ред. акад. ПАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. — К.: КНЕУ, 2001. - 540с.
19. Завадская О. Замораживание плодоовощ- ной продукции / О. Завадская // Настоящий хозяин. – 2009. – № 1. – С. 52–59.
20. Іванов Ю.Б. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток : монографія / Ю.Б. Іванов, П.А. Орлов, О.Ю. Іванова. – Х.: ВД "ІНЖЕК", 2008. – 352 с.
21. Кіндзерський Ю., Паламарчук Г. Проблеми національної конкурентоспроможності та пріоритети конкурентної політики в Україні// Економіка України. – 2006, № 8. – С. 19-29.
22. Кобиляцький Л.С. Управління конкурентоспроможністю: Навч. посібник. – К.: Зовнішня торгівля, 2003. – 304 с.
23. Колісник М.К. Тривекторний підхід до оцінювання позиції конкурентоспроможності фінансово-промислової групи / М.К. Колісник, А.М. Ульянова // Вісник Національного університету ВГП. Сер. Економіка : зб. наук. праць. – 2007. – № 1(37) – С. 130-137.
24. Конкурентна стійкість на ринок: оцінка конкурентоспроможності як чинник визначення стійкості підприємства ринку// Легка промисловість. – 2003, № 3. – С. 37.
25. Конкурентная диагностика фирмы: концепция, содержание, методология : моно- графия / Шевченко Л.С., Торкатюк В.И., Кизим Н.А., Шутенко А.Л. – Х. : ИД "ИНЖЭК", 2008. – 240 с.
26. Лифиц И.М. Теория и практика оценки конкурентоспособности товаров и услуг - М : Юрайт-М, 2001. – 224 с.
27. Мостовой Ю. Рынок плодоовощной замо- розки– взгляд специалистов / Ю. Мостовой, Г. Шубина // Продукты&Ингредиенты. – 2008. – № 10. – С. 64–68.
28. Мостовой Ю. Сильные, и не только потому, что «донецкие» / Ю. Мостовой // Продукты&Ингредиенты. – 2008. – № 11. – С. 69–70. Немцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. - К.: ТОВ "УВПК "ЕксОб", 2002. — 560 с.
29. Покропивний С.Ф., Соболь Г.О., Швиданенко Г.О., Дерев’янко О.Г. Бізнес-план: технологія розробки та обґрунтування: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2002. – 379 с.
30. Примак Т. О. Маркетинг: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2001. – 200 с.
31. Радченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навчальний посібник. Видання 2-ге, доповнене. – Львів: „Новий Світ-2000”, 2003. – 272 с.
32. Скибінський С. В. Маркетинг. Ч. 1: Підручник. -Львів: Львівська комерційна академія, 2000. - 640 с.
33. Старостіна А.О., Длігач А.О., Кравченко В.А. Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник / за ред. А.О.Старостіної. – К.: Знання, 2005. – 764 с.
34. Старостіна А.О., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посібник. – 3-тє вид., перероб. – К.: Знання, 2006. – 327 с.
35. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 351с.
36. Федонін О. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка. - К. КНЕУ, 2005. – 234 с.
37. Фінанси підприємств: Підручник / За загальною редакцією А.М.Поддєрьогіна. – К.: КНЕУ, 2000. – 460 с.
38. Шпаганко А. Про сутність поняття "стратегічна конкурентоспроможність"// Економіка України. – 2007, № 6. – С. 45-49.
39. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій: Навч. посіб. / за ред. Л.В.Балабанової. – К.: Знання, 2005. – 301 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.