У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Вдосконалення товарної та цінової маркетингової політики підприємства (на прикладі ........................................)
Количество страниц 147
ВУЗ
Год сдачи 2010
Содержание Вступ ……………………………………………………………………........
Розділ 1. Теоретичні основи поняття та напрямків маркетингової діяльності підприємства..................................................................................
1.1. Поняття та розвиток маркетингу. Види маркетингу.........................
1.2. Особливості маркетингу споживчих товарів..........................................
1.3. Напрямки покращення впровадження комплексу маркетингу на підприємстві.................................................................................................
Висновки до розділу 1.....................................................................................
Розділ 2. Аналіз господарської та маркетингової діяльності ВАТ «........................».............…………………………………….............................
2.1. Загальна характеристика ВАТ «............................».......................................
2.2. Аналіз маркетингового середовища ВАТ «......................».....................
2.2.1 Аналіз макросередовища...................................................................
2.2.2 Аналіз мікросередовища.....................................................................
2.2.3 Аналіз товарної і цінової політики...................................................
2.3. Аналіз використання виробничих ресурсів та оцінка фінансових результатів ВАТ «............................»......................................................................
Висновки до розділу 2.....................................................................................
Розділ 3. Вдосконалення товарної та цінової маркетингової політики ВАТ «.....................»..........................................................................................
3.1. Обґрунтування доцільності розширення асортименту продукції підприємства……………………………………………………....................
3.2. Вдосконалення цінової політики щодо ефективності використання ресурсів……......................................................................................................
3.3. Заходи по охороні праці.....…….............................……………………..
3.4. Вплив запропонованих заходів по вдосконаленню товарної та цінової політики підприємства на ефективність його діяльності...………
Висновки до розділу 3.....................................................................................
Висновки та пропозиції...................................................................................
Список використаної літератури .............................................................
Додатки ……………………………………………………………………..
Список литературы 1. Господарський кодекс України: Чинне законодавство зі змінами та допов. станом на 1 вересня 2005 року (відповідає офіц. текстові). - К.:Вид. ПАЛИВОДА А.В., 2005. – 178с.
2. Закон України «Про внесення змін до Закону «Про ціни і ціноутворення» вiд 17.03.1999 № 495-XIV // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1999, № 24, с.210.
3. Балабанова Л. В., Сардак О. В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації. — Донецьк: ДонДУЕТ ім. М.Туган-Барановського, 2003. — 149с.
4. Балабанова Л. В., Мажинський Р. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2005. – 144 с.
5. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. – К.: Знання-Прес, 2004. – 645 с.
6. Білобловський С. Ціноутворення як складовий елемент системи управління підприємством // Економіка, фінанси, право. – 2006. - №9.- с.13-17.
7. Бойчик І. та ін. Економіка підприємства. Навч посібник. - 2-е вид., випр. і доп. - К : Каравела і Львів: Новий світ, 2001. - 298 с.
8. Бойко Є. Формування цінової політики в умовах інноваційного розвитку підприємства // Регіональна економіка. - 2003. - №4. - С. 44-50.
9. Василенко В.О., Шматько В.Г. Інноваційний менеджмент: Навчальний посібник. – Київ: ЦУЛ, Фенікс, 2003. – 440 с.
10. Василенко В.О. Антикризове управління підприємством: Навч. посібник. – Київ: ЦУЛ, 2003. – 504 с.
11. Васильков В.Г. Організація виробництва: Навч. посібник — К.: КНЕУ, 2003 - 524 с.
12. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. – К.: КДЕУ, 1996. – 254 с.
13. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – Київ: Лібра, 2002. – 712 с.
14. Генеза ринкової економіки (політекономія, мікроекономіка, макроекономіка, економічний аналіз, економіка підприємства, менеджмент, маркетинг, фінанси, банки, інвестиції, біржова діяльність, планування). Терміни. Поняття. Персоналії. : Навч.екон.слов.-довід./ За ред. Г.І.Башнянина. -Л.: Магнолія плюс, 2004.-682 c.
15. Гончаров А.Б. Фінансовий менеджмент: Навчальний посібник. – Х.:ВД «ІНЖЕК», 2003 р. – 240 с.
16. Данілова Л. Л., Петровська С. В. Ціноутворення та маркетингова цінова політика: Навч. посіб. / Київський національний торговельно-економічний ун-т. — К.: КНТЕУ, 2006. — 130с.
17. Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник / Київський національний економічний ун-т. — К.: КНЕУ, 2005. — 392с.
18. Економіка підприємства: Навчальний посібник/ А. В. Шегда, Т. М. Литвиненко, М. П. Нахаба та ін.; За ред. А. В. Шегди. – 2-ге вид., пер. – К.: Знання-Прес, 2002. – 335 с.
19. Економіка підприємства: Підручник / за заг. ред. С. Ф. Покропивного. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2001. – 528 с.
20. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток; За ред. акад. ПАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. — К.: КНЕУ, 2001. - 540с.
21. Кириченко О.А. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності: Навч. посіб. - 3-тє вид., перероб. і доп. - К.: Знання-Прес, 2002. - 384 с.
22. Кіндрацька Г.І. Основи стратегічного менеджменту: Навч. посібник. – Львів: Кінпатрі ЛТД, 2000. – 264 с.
23. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства: Монографія. – К.: КНЕУ, 2001. – 257 с.
24. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика. — К.: КНЕУ, 2001.-240 с.
25. Литвиненко Я.В. Сучасна політика цінотворення: Навчальний посібник. – К.: МАУП, 2001. – 152 с.
26. Основы менеджмента: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 352 с.
27. Мізюк Б.М. Стратегічне управління: Підручник. – 2-ге вид., перероб і доп. – Львів: Магнолія плюс, 2006. – 392 с.
28. Міщенко А.П. Стратегічне управління: Навч. посібник. – Київ: „Центр навчальної літератури”, 2004. – 236 с.
29. Панкратов Ф.Г., Серьогіна Т.К. Комерційна справа. – Навчальний посібник для вузів. Видю 2-е, виправ. – Рівне.: „Вертекс”, 2002 – 352 с.
30. Пастухова В.В. Стратегічне управління підприємством: філософія, політика, ефективність: Монографія. – К.: Київ.нац.торг.-екон. ун-т, 2002 . – 302 с.
31. Пінчук Н. С., Галузинський Г. П., Орленко Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1999. – 328 с.
32. Пономарьова Ю. Категорійні засади формування асортиментної політики торговель- ного підприємства // Маркетинг і реклама. – 2005. – № 11. – С. 30-37.
33. Примак Т. О. Маркетинг: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2001. – 200 с.
34. Радченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навчальний посібник. Видання 2-ге, доповнене. – Львів: „Новий Світ-2000”, 2003. – 272 с.
35. Старостіна А.О., Длігач А.О., Кравченко В.А. Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник / за ред. А.О.Старостіної. – К.: Знання, 2005. – 764 с.
36. Старостіна А.О., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посібник. – 3-тє вид., перероб. – К.: Знання, 2006. – 327 с.
37. Талах Т.А. Використання прийомів перспективного аналізу при оцінці рівня ефективності використання ресурсного потенціалу в умовах зміни кон’юнктури ринку // Вісник Луцького національного технічного університету. – 2009. – с.521-527.
38. Федонін О. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка К. КНЕУ, 2005. – 234 с.
39. Шинкаренко О.О. Механізм встановлення ціни // Актуальні проблеми економіки.-2006.-№9.-с.19-23.
40. Щербань М.Д. Ціна в ринкових умовах // Актуальні проблеми економіки.-2005.-№4.-с.22-25.
41. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій: Навч. посіб. / за ред. Л.В.Балабанової. – К.: Знання, 2005. – 301 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.