У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Особливості саморегуляції навчальної діяльності учнів старших класів з низьким рівнем успішності
Количество страниц 37
ВУЗ ЖДУ
Год сдачи 2010
Содержание Вступ. Актуальність дослідження.
Саморегуляція, в даному дослідженні розглядається як сутнісна характеристика людини взагалі, адже саме детермінація, здатність «творити себе» робить людину вільним та свідомим суб’єктом життєдіяльності. Таким чином, значення формування навчальної діяльності, самостійності старшокласників виходить за вузькі межі дидактики загальноосвітніх закладів навчання, перетворюючись на проблему більш глобальну.
Суттєвою специфікою усвідомленої саморегуляції навчальної діяльності є самопрограмованість діяльності, в якій дитина ініціативно виступає і творцем її ідеального плану, і її виконавцем, демонструючи при цьому варіативність способів навчальної діяльності.
Саморегульована діяльність завжди доцільна. Іншими словами, вона узгоджується з ціллю. Ціль діяльності, що приймається суб’єктом, є головною ланкою саморегуляції. Тобто проблема самостійності учня старших класів залежить від напряму цілей діяльності. Все, здається, стає простим та вирішується само по собі. Поставимо перед старшокласником ціль — одержимо його самостійну діяльність із засвоєння нових знань. Однак, навіть з першого погляду зрозуміло, що дана схема грішить тим, що занадто вже проста. Вчителі знайомі з цим з досвіду своєї професійної діяльності. Навіть без особливих доказів їм відомо, що далеко не завжди поставлена перед старшокласником ціль зумовлює його самостійність.
Тому актуальність розвитку саморегуляції навчальної діяльності учнів старших класів, її теоретичне обґрунтування та осмислення практичного значення обумовили тему нашого дослідження – «Особливості саморегуляції навчальної діяльності учнів старших класів з низьким рівнем успішності».

Об’єкт дослідження – саморегуляція навчальної діяльності учнів з низьким рівнем успішності.

Предмет дослідження –
Мета виявлення особливостей саморегуляції навчальної діяльності учнів старших класів з низьким рівнем успішності
Гіпотеза дослідження – ефективність правильної саморегуляції навчальної діяльності учнів старших класів, підвищить рівень знань дітей.

Відповідно до мети , гіпотези та предметадослідження було поставлено такі завдання:
1. .Аналіз проблеми саморегуляції навчальної діяльності.
2. Проаналізувати характеристика навчальної діяльності старшокласників – як провідного типу діяльності.
3. Провести дослідження саморегуляції навчальної діяльності старшокласників з низьким рівнем знань.
4. Проаналізувати результати експериментально – дослідної роботи

Для реалізації поставлених у дослідженні завдань, перевірки сформульованої гіпотези було використано комплекс методів:
теоретичні методи ( системно-структурний аналіз, синтез, порівняння, моделювання, узагальнення, проектування, абстрагування й класифікація) ;
емпіричні методи (анкетування, опитування, бесіда, спостереження, тестування, метод експертних оцінок, узагальнення досвіду роботи вчителів, самоаналіз, самооцінювання) використано з метою діагностики якості навчального процесу учнів старших класів.
методи математичної статистики для аналізу одержаних даних і з’ясування кількісних залежностей між явищами і процесами, що досліджувались.


Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
250





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.