У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ПРАВОВИЙ СТАТУС РАХУНКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ
Количество страниц 202
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
Год сдачи 2007
Содержание Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ_1. РОЛЬ ОРГАНІВ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ В МЕХАНІЗМІ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ УКРАЇНИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.1. Стан розробки питання фінансового контролю у вітчизняній та зарубіжній юридичній науці . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2. Система, функції та завдання органів фінансового контролю держави . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки до розділу 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ_2. ЗАВДАННЯ, ФУНКЦІЇ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ РАХУНКОВОЇ ПАЛАТИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1. Місце Рахункової палати в системі органів державної влади України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.2. Завдання та функції Рахункової палати . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.3. Повноваження Рахункової палати в галузі фінансового контролю
Висновки до розділу 2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ_3. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ РАХУНКОВОЇ ПАЛАТИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.1. Правове регулювання організаційних принципів Рахункової палати . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.1.1. Принципи єдиноначальності та колегіальності . . . . . . . . . . .
3.1.2. Принципи системності та плановості . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2. Правове регулювання принципів діяльності Рахункової палати. . .
3.2.1. Роль принципу законності в діяльності Рахункової палати. .
3.2.2. Гарантії забезпечення принципу незалежності в діяльності Рахункової палати . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.3. Об’єктивність як один з фундаментальних принципів діяльності Рахункової палати . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.4. Значення принципу доказовості в діяльності Рахункової палати . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.5. Принцип гласності в роботі Рахункової палати . . . . . . . . . . .
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Вступ

Актуальність теми дослідження. Головним завданням правової держави є максимально повне забезпечення юридичними засобами охорони і захисту прав людини і громадянина. Державу, побудовану на принципах захисту прав і свобод людини, неможливо уявити без упорядкованої системи фінансів. Адже ефективність виконання поставлених перед державою завдань безпосередньо залежить від того, наскільки повноцінно в ній функціонує ця система. У свою чергу, дієвість системи фінансів залежить від організації належного бюджетного контролю.
В Україні створено ряд державних органів, на які покладено функцію здійснення фінансового контролю: Головне контрольно-ревізійне управління України, Державна податкова адміністрація України, Державне казначейство України тощо. Рахункова палата вирізняється серед них наданим їй статусом. Виходячи з того, що парламент безпосередньо є представником інтересів всього народу, який є джерелом влади і делегує свої владні повноваження обраному ним представницькому органу, Рахункова палата є особливим органом фінансового контролю, оскільки отримує повноваження безпосередньо від вищого представницького органу держави.
Досвід діяльності Рахункової палати в Україні вимагає відповідного осмислення й узагальнення результатів її функціонування, надання пропозицій щодо покращення ряду аспектів роботи даного органу. Як показує практика, неправильне розуміння статусу і завдань Рахункової палати призводить до конфліктних ситуацій у державному апараті і зводить нанівець заходи щодо здійснення її ефективної діяльності. Так, у 1997 році, на початку діяльності Рахункової палати, лише правова позиція Конституційного Суду України дозволила розв’язати проблемні питання, які виникли через визначення природи Рахункової палати та її взаємозв’язку з Верховною Радою України.
Набуття чинності в січні 2006 року Закону України "Про внесення змін до Конституції України" є важливим етапом у розвитку всієї вітчизняної системи фінансового контролю. Нове завдання Рахункової палати щодо контролю за доходною частиною Державного бюджету України вимагає переосмислення її ролі в системі фінансового контролю держави. Якщо раніше Рахункова палата, відповідно до ст. 98 Конституції України, повинна була здійснювати лише контроль за використанням коштів Державного бюджету України, то визначення нового завдання є суттєвим практичним кроком на шляху до становлення Рахункової палати як вищого органу фінансового контролю в Україні. Це перший крок до міжнародного визнання України як держави з надійною та ефективною системою державного фінансового контролю.
На сьогодні нерозв’язаними на законодавчому рівні залишаються питання щодо місця Рахункової палати в системі органів державної влади України, щодо гарантій реалізації завдань та функцій, покладених на Рахункову палату, а також низка інших важливих питань, пов`язаних із функціонуванням зазначеного органу.
Дослідження проблематики дисертації, аналіз розвитку наукової думки щодо правового статусу Рахункової палати базуються на загальних досягненнях юридичної науки, у тому числі на результатах досліджень учених-фахівців загальної теорії права, а також конституційного, адміністративного та фінансового права.
Під час роботи над дисертацією автор використав важливі в науковому плані теоретичні висновки фахівців сучасної української та російської думки: В.Б.Авер’янова, О.Ф.Андрійко, К.С.Бєльського, О.І.Барановського, Е.О.Вознесенського, Л.К.Воронової, О.Ю.Грачової, Л.А.Дробозіної, І.І.Д’яконової, А.О.Єпіфанової, В.Ф.Журко, І.К.Залюбовської, О.А.Кузьменко, О.В.Мельника, П.С.Петренка, Н.Д.Погосяна, Н.В.Сидорової, Л.А.Савченко, В.К.Симоненка, Г.П.Толстоп’ятенка, І.П.Устинової, М.В.Харенко, Н.І.Хімічевої, В.С.Шостака, С.О.Шохіна, О.А.Ялбулганова.
Окремі висновки щодо характеристики правового статусу Рахункової палати зроблені з урахуванням теоретичних розробок Л.А.Савченко, вітчизняної дослідниці загальнотеоретичних проблем правового регулювання фінансового контролю. У ході дослідження автор використав роботи О.Ф.Андрійко, присвячені проблемам державного контролю, та творчі доробки С.О.Шохіна, який досліджував окремі питання правового статусу вищих органів фінансового контролю. Питанням формування єдиної системи державного фінансового контролю присвячені праці О.І.Барановського, П.С.Петренка та В.К.Симоненка.
Водночас поза увагою дослідників залишилась низка питань, зумовлених вимогами сьогодення. Із набуттям чинності змін до Конституції України виникла потреба в нових ґрунтовних наукових дослідженнях щодо правового статусу Рахункової палати. Закріплення на конституційному рівні нового завдання Рахункової палати щодо контролю за надходженням коштів до державного бюджету дає підґрунтя для проведення більш поглиблених досліджень у цьому напрямі. Незважаючи на пропозиції науковців надати Рахунковій палаті можливість винесення приписів про усунення порушень фінансової дисципліни, практично не розроблено рекомендацій щодо гарантій їх виконання. Відсутня єдина позиція щодо складу функцій, якими пропонується наділити регіональні підрозділи Рахункової палати. Нове законодавство вимагає відповідного наукового опрацювання та аналізу його застосування, а також формування науково обґрунтованих пропозицій щодо підвищення ефективності здійснення фінансового контролю.
Таким чином, актуальним є проведення більш поглибленого наукового дослідження щодо правового статусу Рахункової палати, що дозволило б сформулювати рекомендації щодо забезпечення її ефективної діяльності.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертація виконана як частина загального плану науково-дослідної роботи кафедри конституційного та адміністративного права юридичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Обраний напрям дослідження є складовою частиною цільових комплексних програм: "Формування механізму реалізації та захисту прав та свобод громадян України" №01БФ042-01, яка розроблялась на юридичному факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка з 01.01.2001 р. до 31.12.2005 р., та "Механізм адаптації законодавства у сфері прав громадян України до законодавства Європейського Союзу" №06БФ042-01, яка розробляється на юридичному факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка з 01.01.2006 р. до 31.12.2010 р.
Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є системний аналіз правового статусу Рахункової палати, визначення її місця в системі органів державної влади України, аналіз її функцій, завдань і повноважень та розроблення рекомендацій щодо вдосконалення діючого законодавства, яке регулює правовий статус Рахункової палати.
Завдання, які необхідно вирішити для досягнення поставленої мети:
на основі загальних підходів до визначення органу державної влади надати дефініцію спеціального органу державного фінансового контролю;
визначити місце Рахункової палати в системі органів державної влади України;
проаналізувати завдання, функції та повноваження Рахункової палати у світлі змін до Конституції України;
визначити методи здійснення контролю Рахунковою палатою;
сформулювати рекомендації щодо вдосконалення діючого законодавства у сфері регулювання правового статусу Рахункової палати.
Об’єктом дослідження є суспільні відносини, що виникають при здійсненні контрольних повноважень Рахунковою палатою та регулюються Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Законом України "Про Рахункову палату", щорічними Законами України "Про Державний бюджет України" та іншими законами, постановами Верховної Ради України, указами Президента України.
Предметом дослідження є правові норми, що закріплюють правовий статус Рахункової палати, інших органів фінансового контролю, та законодавство іноземних держав, що регулює правовий статус органів, подібних до Рахункової палати.
Методи дослідження обрано з урахуванням поставлених у роботі мети і завдань дослідження, його об’єкта та предмета. Методологічною основою дисертації є комплекс наукових методів дослідження: діалектичний, історико-правовий, порівняльно-правовий, системно-структурний тощо.
Діалектичний метод зумовив розгляд проблем визначення правового статусу Рахункової палати, її положення в системі органів державної влади України.
Історико-правовий метод було використано під час дослідження історії становлення органів фінансового контролю, подібних за своїм статусом до Рахункової палати.
Порівняльно-правовий метод застосовувався під час зіставлення законодавства зарубіжних країн та України в галузі фінансового контролю та визначення правового статусу рахункових органів.
За допомогою метода системно-структурного аналізу з`ясовано основні завдання, які поставлені перед Рахунковою палатою, та методи, якими досягається їх вирішення.
Наукова новизна полягає в тому, що дисертація є однією з перших в Україні монографічних праць, у якій досліджено недостатньо розроблені питання правового статусу Рахункової палати, що дозволило обґрунтувати основні напрями удосконалення чинного законодавства, що регулює правовий статус Рахункової палати.
Зокрема, можна виокремити такі головні положення дослідження, які містять наукову новизну:
вперше:
– з урахуванням змін до Конституції України визначено Рахункову палату як орган державної влади спеціальної компетенції, на який покладено завдання здійснення контролю за надходженням коштів до державного бюджету України та їх використанням;
– запропоновано закріпити в Законі України "Про Рахункову палату" нову функцію цього органу – нагляд за законністю діяльності Державної митної служби та органів державної податкової служби;
– на теоретичному рівні сформульовано принцип доказовості в діяльності Рахункової палати та запропоновано визначити поняття доказів у Стандарті Рахункової палати "Порядок підготовки і проведення перевірок та оформлення їх результатів". Сформульовано визначення доказів як одержаних Рахунковою палатою у встановленому порядку відомостей, що стосуються предмета перевірки, необхідних для обґрунтування результатів перевірки. Докази повинні бути достатніми, достовірними, допустимими та належними;
обґрунтовано:
– необхідність надання Рахунковій палаті та її регіональним підрозділам повноважень щодо контролю за міжбюджетними трансфертами;
удосконалено:
– пропозиції щодо надання Рахунковій палаті повноважень щодо винесення приписів про усунення порушень фінансової дисципліни: запропоновано встановити адміністративну та кримінальну відповідальність за невиконання зазначених приписів;
– пропозиції щодо забезпечення законодавчих гарантій незалежності Рахункової палати: визначення в проекті Закону України "Про парламентську опозицію" положень про участь парламентської опозиції у формуванні персонального складу Рахункової палати;
запропоновано:
– визначити спеціальний орган державного фінансового контролю як організаційно відокремлену, структурно організовану одиницю державного апарату, що наділена відповідними повноваженнями та має виключне функціональне призначення здійснювати від імені та в інтересах держави контроль у галузі фінансової діяльності держави;
– розробити Положення про порядок взаємодії Рахункової палати та незалежних аудиторів під час проведення Рахунковою палатою контрольних заходів. Оскільки виконання багатьох суспільних функцій держава здійснює, використовуючи підприємницькі структури та передаючи їм необхідні грошові і матеріальні ресурси, виникає необхідність здійснення належного контролю за використанням зазначених ресурсів. Цьому мають сприяти незалежні аудитори, співпрацю з якими в цій сфері пропонується доручити Рахунковій палаті;
– на підставі порівняльно-правового аналізу законодавства України та іноземних держав (Австрії, Великобританії, Іспанії, Італії, Канади, Республіки Корея, Німеччини, Росії, США, Франції, Чехії) внести зміни до вітчизняного законодавства з питань правового статусу Рахункової палати.
Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що дисертація є внеском у теорію фінансового права. Сформульовані у дисертації висновки та пропозиції можуть бути використані:
– у науково-дослідній сфері – для подальших теоретичних розробок у сфері фінансового контролю;
– у нормотворчій діяльності – як теоретичний матеріал для вдосконалення нормативно-правових актів, що регламентують завдання, функції, права й обов’язки, принципи організації та діяльності Рахункової палати;
– у навчальному процесі – під час викладання курсу фінансового права, особливо такого його інституту, як фінансовий контроль.
Апробація результатів дослідження. Основні результати дослідження проходили апробацію на засіданнях кафедри конституційного та адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка, на науково-практичних конференціях студентів та аспірантів: “Правові проблеми сучасності очима молодих дослідників” (м. Київ, 11-12 квітня 2002 р.); “Проблеми реформування правовідносин у сучасних умовах очима молодих дослідників” (м. Київ, 10-11 квітня 2003 р.); Міжнародна науково-практична конференція студентів та аспірантів з актуальних проблем сучасного правознавства (м. Львів, 2003 р.); “Проблеми реформування правовідносин у сучасних умовах очима молодих дослідників” (м. Київ, 13-14 квітня 2005 р.).
Публікації. Основні наукові положення за темою дисертації опубліковані у п’яти наукових статтях, чотири з яких – у фахових наукових виданнях за переліком ВАК України. Загальний обсяг публікацій – 2,7 авторських аркушів.
Структура дисертації. Дисертація складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (202 найменування). Загальний обсяг дисертації складає 198 сторінок. Основний зміст викладено на 180 сторінках.


Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Нормативні матеріали
1.1. Конституція та закони України
1. Конституція України від 28 червня 1996 року № 254к/96-ВР // Відомості Верховної Ради. – 1996. – № 30. – Ст. 141.
2. Бюджетний кодекс України від 21 червня 2001 року № 2542-ІІІ // Відомості Верховної Ради. – 2001. – № 37-38. – Ст. 189.
3. Кримінальний кодекс України від 05 квітня 2001 року № 2341-ІІІ // Відомості Верховної Ради. – 2001. – № 25-26. – Ст.131.
4. Закон України “Про Рахункову палату” від 11 липня 1996 року № 315/96-ВР // Відомості Верховної Ради. – 1996. – № 43. – Ст. 212; Відомості Верховної Ради. – 1998. – № 24. – Ст. 136.
5. Закон України “Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні” від 26 січня 1993 року № 2939-ХІІ // Відомості Верховної Ради. – 1993. – № 13. – Ст. 110.
6. Закон України “Про державну податкову службу в Україні” від 04 грудня 1990 року № 509-ХІІ // Відомості Верховної Ради. – 1991. – № 6. – Ст. 37.
7. Закон України “Про аудиторську діяльність” від 22 квітня 1993 року № 3125-ХІІ // Відомості Верховної Ради. – 1993. – № 23. –Ст.243.
8. Закон України “Про Державний бюджет України на 1997 рік” від 27 червня 1997 року № 404/97-ВР // Відомості Верховної Ради. –1997. – № 33. – Ст. 207.
9. Закон України “Про Державний бюджет України на 1998 рік” від 30 грудня 1997 року № 796/97-ВР // Відомості Верховної Ради. – 1998. – № 21. – Ст. 109.
10. Закон України “Про Державний бюджет України на 1999 рік” від 31 грудня 1998 року № 378-IV // Відомості Верховної Ради. – 1999 – № 41. – Ст. 371.
11. Закон України “Про Державний бюджет України на 2000 рік” від 17 лютого 2000 року № 1458-ІІІ (з наступними змінами і доповненнями) // Відомості Верховної Ради. – 2000. – № 14-15-16. – Ст. 121.
12. Закон України “Про Державний бюджет України на 2001 рік” від 07 грудня 2000 року № 2120-ІІІ (з наступними змінами і доповненнями) // Відомості Верховної Ради. – 2001. – №2. – Ст. 10.
13. Закон України “Про Державний бюджет України на 2002 рік” від 20 грудня 2001 року № 2905-ІІІ (з наступними змінами і доповненнями) // Відомості Верховної Ради. – 2002. – № 12. – Ст. 92.
14. Закон України “Про Державний бюджет України на 2003 рік” (з наступними змінами і доповненнями) від 26 грудня 2002 року № 380- IV // Відомості Верховної Ради. – 2003. – № 10. – Ст. 86.
15. Закон України “Про Державний бюджет України на 2004 рік” від 27 листопада 2003 року № 1344-IV (з наступними змінами і доповненнями) // Відомості Верховної Ради. – 2004. – № 17-18. – Ст. 578.
16. Закон України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” від 01 лютого 2005 року № 2392-IV (з наступними змінами і доповненнями) // Відомості Верховної Ради. – 2005. – № 7. – Ст. 290.
17. Закон України “Про Державний бюджет України на 2006 рік” від 20 грудня 2005 року № 3235-IV (з наступними змінами і доповненнями) // Відомості Верховної Ради. – 2006. - № 9. – Ст. 256.
1.2. Укази Президента України
18. Указ Президента України “Про Державну митну службу України” від 29 листопада 1996 року № 1145/96 // Урядовий курґєр. – 05.12.1996. ¬¬– № 228.
19. Указ Президента України “Про Положення про Міністерство фінансів України” від 26 серпня 1999 року № 1081/99 // Офіційний вісник України. – 17.09.1999. ¬– № 35. – С.1.
20. Указ Президента України “Питання Державної митної служби України” від 24.08.2000 р. № 1022/2000 // Офіційний Вісник України._– № 35. – 15.09.2000. – С.2.
21. Указ Президента України № 1074 від 19.09.2000 р. “Про заходи щодо підвищення ефективності контролю за використанням бюджетних коштів” // Офіційний Вісник України. – № 38. – 06.10.2000 р. – С.16.
22. Указ Президента України від 25.12.2001р. “Про зміцнення фінансової дисципліни та запобігання правопорушенням у бюджетній сфері”// Урядовий кур’єр. – 2002. – №6.
23. Указ Президента України № 292/2003 від 04.04.2003 р. “Про Положення про Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України”.
1.3. Інші підзаконні нормативні акти
24. Постанова Верховної Ради України “Про створення Контрольної палати Верховної Ради України та проект Закону України про Контрольну Палату Верховної Ради України” від 22.11.1995 р. № 445/95-ВР // Голос України. – 01.12.1995. – С. 2.
25. Постанова Верховної Ради України “Про тлумачення статті 98 Конституції України” від 01.11.1996 р. // Голос України. – 14.01.1997. – С. 2.
26. Постанова Колегії Рахункової палати України № 25-1 від 03.12.99 про затвердження Інструкції про порядок проведення перевірок, ревізій Рахунковою палатою // Офіційний Вісник України. – 1999. – №51 від 06.01.2000. – С. 2580.
1.4. Акти Конституційного Суду України
27. Рішення Конституційного Суду України від 23 грудня 1997 року №_7-зп у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Закону України “Про Рахункову палату Верховної Ради України” (справа про Рахункову палату) // Офіційний вісник України. – 1998. – №1. – С. 151 – 164.
28. Висновок Конституційного Суду України у справі за зверненням Верховної Ради України про надання висновку щодо відповідності проекту Закону України “Про внесення змін до статті 98 Конституції України” вимогам статей 157 і 158 Конституції України від 21.12.2000 № 4-в/2000 // Офіційний вісник України. – 2000. – №52. – Ст. 2276.
29. Висновок Конституційного Суду України від 16 жовтня 2002 року № 1-в/2002 у справі щодо внесення змін до 81, 82, 85, 87, 89, 90, 94, 97, 98, 106, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 118, 122 Конституції України та доповнення її статтею 891 // Офіційний вісник України. – 2002. – № 42. – Ст. 1958.
1.5. Міжнародно-правові акти та нормативні акти іноземних держав
30. Лимская декларация руководящих принципов контроля // Контроллинг. – 1991.– № 1. – С. 56-65.
31. Устав Европейской организации высших контрольных органов (ЕВРОСАИ) // Контроллинг. – 1991. – № 4. – С. 46-52.
32. Конституция Российской Федерации. – М.: Акалис, 1996. – 48 с.
33. Федеральный закон “О Счетной палате Российской Федерации”. – СЗ РФ. – 1995. - №3. – Ст. 167.
34. Конституция Франции (Ст. 47) // Конституции зарубежных государств. Учебное пособие. – М.: Издательство БЕК, 1996. – С. 47.
35. Конституция Германии (Ст. 114) // Конституции зарубежных государств. Учебное пособие. – М.: Издательство БЕК, 1996. – С. 211.
36. Конституция Италии (Ст. 100) // Конституции зарубежных государств. Учебное пособие. – М.: Издательство БЕК, 1996. – С. 264.
2. Спеціальна література
2.1. Монографії, підручники, посібники
37. Авер’янов В.Б., Андрійко О.Ф. Виконавча влада і державний контроль. – К.: Вища школа права при інституті держави і права ім._В.М. Корецького НАН України, 1999. – 47 с.
38. Алешин С.М., Нефедов В.П. Анализ исполнения смет расходов, контроль и ревизия в бюджетных учреждениях: Учеб. пособие для фин. техникумов. – Тбилиси: ТГУ, 1990. – 245 с.
39. Альский А.С. Задачи и методы финансового контроля. – М.: Финиздат НКФ СССР. – 1925. – 31 с.
40. Андреев И.А. Финансовый контроль в СССР. – Казань: Изд-во Казанского ун-та, 1974. – 197 с.
41. Андрійко О.Ф. Державний контроль: теорія і практика. – К., 1999. – 23 с.
42. Анисимов А.А. Финансовый контроль в капиталистических странах. – М.: Финансы, 1966. – 186 с.
43. Афанасьев В.Г. Человек в управлении обществом. – М.: Политиздат, 1977. – 273 с.
44. Бабаев Ю.А., Гаджиев Н.Г. Контроль и ревизия в условиях аренды. – М.: Финансы и статистика, 1992. – 144 с.
45. Бабич В.П., Сало И.В. Государственное управление финансами в рыночной экономике. – К.: УкрИНТЭИ, 1994. – 100 с.
46. Бачило И.С. Функции органов управления (правовые проблемы оформления и организации). – М.: Юрид. лит., 1976. – 200 с.
47. Белобжецкий И.А. Финансовый контроль и новый хозяйственный механизм. – М.: Финансы и статистика, 1989. – 256 с.
48. Белуха Н.Т. Теория финансово-хозяйственного контроля. – К.: Вища
школа, 1990. – 279 с.
49. Білуха М.Т. Теорія фінансово-господарського контролю і аудиту: Підручник. – К.: ПП. “Влад і Влада”. – 1996. – 320 с.
50. Білуха М.Т., Микитенко Т.В. Фінансовий контроль: теорія, ревізія, аудит: Підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К. : Українська академія оригінальних ідей, 2005. — 888 с.
51. Бельский К.С. Финансовое право. – М.: Юрист, 1994. – 208 с.
52. Борьян Б.А. Государственный контроль в Союзе ССР и Западной Европе. – М.: Наркомторг СССР и РСФСР, 1928. – 289 с.
53. Василик О.Д., Павлюк К.В. Державні фінанси України: Підручник. – К.: НІОС. – 2002. – 608 с.
54. Вознесенский Э.А. Финансовый контроль в СССР. – М.: Юридическая литература, 1973. – 134 с.
55. Горшенев В.М., Шахов И.Б. Контроль как правовая форма деятельности. – М.: Юрид. лит., 1987. – 176 с.
56. Государственный финансовый контроль: Учебник для вузов / С.В.Степашин, Н.С.Столяров, С.О.Шохин, В.А.Жуков. – СПб.: Питер, 2004. – 557 с.
57. Грачева Е.Ю. Проблемы правового регулирования государственного финансового контроля. – М.: Юриспруденция, 2000. – 192 с.
58. Гриценко О.І. Рахункова палата: державно-правова природа, сучасний стан, перспективи розвитку. – Запоріжжя : Видавництво ВАТ "Мотор Січ", 2004. – 138 с.
59. Данилевский Ю.А., Мезенцева Т.М. Финансовый контроль в отраслях народного хозяйства при различных формах собственности. – М.: Финансы и статистика, 1992. – 132 с.
60. Державне управління: теорія і практика. За заг. ред. д.ю.н., проф. Авер’янова В.Б. – К.: Юрінком Інтер, 1998. – 432 с.
61. Державний фінансовий контроль / Н.С.Вітвицька, І.Ю.Чумакова, М.М.Коцупатрий, М.Т.Фенченко: Навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т. – К. : КНЕУ, 2003. – 408 с.
62. Державний фінансовий контроль виконання бюджетних програм / Т.І.Єфименко, І.Б.Стефанюк, Н.І.Рубан, М.В.Бариніна-Закірова та ін._– К. : НДФІ при Міністерстві фінансів України, 2004. – 320 с.
63. Дудко В.П. Державний фінансовий контроль: Навч. посіб. для вищих навч. закл. – Чернівці : Прут, 2005. – 483 с.
64. Евзлин З.П. Бюджетный контроль и государственная отчетность. – Л.: Наука и школа, 1928. – 169 с.
65. Єпіфанов А.О., Сало І.В., Д’яконова І.І. Бюджет і фінансова політика України. – К.: Наукова думка, 1999. – 304 с.
66. Журко В.Ф. Комплексная система ведомственного контроля. – М.: Финансы и статистика, 1985. – 255 с.
67. Заверуха І.Б. Банківське право. – Л.: Астролябія, 2002. – 221 с.
68. Загряцков М.Д. Административно-финансовое право. – М.: Финансовое издательство НКФ СССР, 1928. – 128 с.
69. Иткин Ю.М. Организация финансового контроля в переходный период к рыночной экономике. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 160 с.
70. Карасева М.В. Финансовое правоотношение. – Воронеж: Воронежский государственный университет, 1997. – 304 с.
71. Котляревский С.А. Финансовое право СССР. – Л.: 1926. – 125 с.
72. Кочерин Е.А. Контроль в системе управления социалистическим производством. Вопросы теории и практики. – М.: Экономика, 1982. – 216 с.
73. Кочерин Е.А. Контроль как функция управления. – М.: Знание, 1982. – 64 с.
74. Массарыгин. Ф.С. Финансовая система СССР. – М.: Изд-во МГУ, 1968._– 136 с.
75. Наринский А.С., Гаджиев Н.Г. Контроль в условиях рыночной экономики. – М.: Финансы и статистика, 1994. – 176 с.
76. Науково-практичний коментар Бюджетного кодексу України / Кол. авт.: Антипов В.І., Воронова Л.К., Вороніна Н.В. та ін. – К.: Юрінком Інтер, 2003. – 416 с.
77. Нерсесянц В.С. Общая теория права и государства. Учебник для юридических вузов и факультетов. – М.: Издательство НОРМА, 2001. – 552 с.
78. Носова С.С. Экономический контроль: сущность и формы проявления. – М.: Экономика, 1991. – 176 с.
79. Омаров А.М. Социальное управление. Некоторые вопросы теории и практики. – М.: Мысль, 1980. – 269 с.
80. Орлюк О.П. Фінансове право: Навч посібник. – К.: Юрінком Інтер, 2003. – 528 с.
81. Остапенко Ю.С. Внутриведомственный финансовый контроль. – М.: Финансы, 1975. – 110 с.
82. Пацурківський П.С. Правові засади фінансової діяльності держави: проблеми методології. – Чернівці: ЧДУ, 1997. – 244 с.
83. Пацурківський П.С. Проблеми теорії фінансового права. – Чернівці: ЧДУ, 1998. – 276 с.
84. Погосян Н.Д. Счетная палата Российской Федерации. – М.: Юристъ, 1998. – 304 с.
85. Понтович Э.Э. Казна и контроль. Государственно-правовая характеристика финансового контроля. – М.: Финансовое изд-во НКФ СССР. – 1927. – 136 с.
86. Ровинский Н.Н. Финансовый контроль в СССР. – М.: Госфиниздат, 1947. – 244 с.
87. Савченко Л.А. Правовий статус Рахункової палати України: Монографія. – Ірпінь: Академія державної податкової служби України, 2002. – 131 с.
88. Савченко Л.А. Правові проблеми фінансового контролю в Україні. – Ірпінь: Академія ДПС України, 2001. – 408 с.
89. Сало І.В. Фінансово-кредитна система України та перспективи її розвитку. – К., 1995. – 178 с.
90. Симоненко В.К., Барановський О.І., Петренко П.С. Основи єдиної системи державного фінансового контролю в Україні. – К.: Знання України, 2006. – 279 с.
91. Смирнова Н.Н. Финансовое право. – СПб.: ООО "Издательство "Альфа", 2001. – 128 с.
92. Советское финансовое право: Учебник. Отв. ред. Воронова Л.К., Химичева Н.И. – М.: С56 Юрид. лит., 1987. – 464 с.
93. Советское финансовое право: Учебник. Отв. ред. Гуревич Г.С. – М.: С56 Юрид. лит., 1985. – 272 с.
94. Соловьев Г.А. Экономический контроль в системе управления. – М.: Финансы и статистика, 1986. – 189 с.
95. Фаткин Л.В., Петросян Д.С., Раскатов А.В. Управление финансовой организацией: Теория и практика. – М.: ИНФРА – М, 1998. – 152 с.
96. Фінансове право України: Підручник / Бех Г.В., Дмитрик О.О., Криницький І.Є.; За ред. Кучерявенка М.П. – К.: Юрінком Інтер, 2004. – 320 с.
97. Финансовое право. Под ред. проф. Горбуновой О.Н.. – М.: Юристъ, 1996. – 400 с.
98. Финансы: Учебник для вузов/ Под ред. проф. Дробозиной Л.А. – М.: ЮНИТИ, 2001. – 527 с.
99. Финансовый контроль: Учеб. пособие /Грачева Е.Ю., Толстопятенко Г.П., Рыжкова Е.А. – М.: Издательский дом «Камерон», 2004. – 272_с.
100. Финансы / Родионова В.М., Вавилов Ю.Я., Гончаренко Л.И. и др.; Под ред. Родионовой В.М. – М.: Финансы и статистика, 1994. – 432 с.
101. Халфина Р.О. Общее учение о правоотношении. – М.: Юрид. литература, 1974. – 352 с.
102. Шохин С.О., Воронина Л.И. Бюджетно-финансовый контроль и аудит. Теория и практика применения в России. Научно-методическое пособие. – М.: Финансы и статистика, 1997. – 420 с.: ил.
103. Шохин С.О. Проблемы и перспективы развития финансового контроля в Российской Федерации. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 352 с.
104. Шутов М.І., Бабенко В.А., Стоянова Н.М. Державний фінансовий контроль в Україні: Теорія та практика / Одеська національна юридична академія. – О. : Юридична література, 2004. – 131 с.
105. Янжул И. Как англичане критикуют свои государственные расходы. – С. Пб.: Книгоиздательское товарищество “Просвещение”, 1908. – 167 с.
106. Premchand А. Government budgeting and expenditure controls. Theory and practice. – Washington, D.C.: International Monetary Fund, 1994, 4th printing. – 530 р.
2.2. Словники та енциклопедичні видання
107. Советский энциклопедический словарь/Гл. ред. Прохоров А.М. – 3-е изд. – М.: Сов. энциклопедия, 1985. – 1600 с.: ил.
108. Юридична енциклопедія: В 6 т. / Редкол.: Шемшученко Ю.С. (голова редкол.) та ін. - К.: 1998. – Т.1. – 672 с.
109. Юридична енциклопедія: В 6 т. / Редкол.: Шемшученко Ю.С. (голова редкол.) та ін. - К.: 1999. – Т. 2. – 744 с.
110. Юридична енциклопедія: В 6 т. / Редкол.: Шемшученко Ю.С. (голова редкол.) та ін. - К.: 2002. – Т.4. – 720 с.
111. Юридична енциклопедія: В 6 т. / Редкол.: Шемшученко Ю.С. (голова редкол.) та ін. - К.: 2003. – Т. 5. – 736 с.
3. Публікації
112. Андерль Г. Рахункова палата Австрійської Республіки // Доповідь на спільному семінарі Рахункової палати та UEPLAC, м. Київ, 11.05.1999 р. – С. 5.
113. Андреев А.Г., Соменков А.Д. Правовой статус аудиторов Счетной палаты Российской Федерации // Финансы. – 1998. – № 9. – С. 49-52.
114. Андреев А.Г., Соменков А.Д. Правовые основы финансового контроля // Финансы. – 1999. – № 12. – С. 62-64.
115. Андреев В.К. Правовые проблемы финансового контроля (О финансовом праве и полномочиях Счетной палаты Российской Федерации) // Право и политика. – №3. – 2001. – С. 89-96.
116. Андрусенко О.І. Інформація, яка служить платникам податків // Трибуна. – 1999. – № 1-2. – С. 31-32.
117. Андрюшин С.А., Дадашев А.З. Научные основы организации системы общегосударственного финансового контроля // Финансы. – №4. – 2002. – С. 59-63.
118. Базась М.Ф. Проблеми координації державного контролю в Україні // Світ бухгалтерського обліку. – 1998. – №10. – С. 61-64.
119. Барановська В., Шевченко О. Державний контроль в умовах ринкової економіки // Концепція розвитку бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту в умовах міжнародної інтеграції: Тези доповідей (20-22 квітня 2005 р.) Частина 1 / Відп. ред. А.Д. Бутко. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун.-т, 2005. – С. 195-197.
120. Берлач А., Остапишина Т., Тараненко Ю. Організаційно-правові проблеми діяльності суб’єктів державного фінансового контролю та напрямки їх вдосконалення // Підприємництво, господарство і право. – 2001. – №3. – С. 78-80.
121. Британський досвід використання коштів. // Урядовий кур’єр. – 2003. – № 210.
122. Булгакова С., Кукурудз О. Інформаційно-аналітичне забезпечення фінансового контролю коштів місцевого бюджету // Концепція розвитку бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту в умовах міжнародної інтеграції: Тези доповідей (20-22 квітня 2005 р.) Частина 2 / Відп. ред. А.Д. Бутко. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун.-т, 2005. – С. 136-138.
123. Васкотт Ф. Функции отчетности ВОФК в латинской системе: пример Бельгии // Отчет о проведении Международного симпозиума на тему: «Роль высших органов финансового контроля в бюджетном процессе и государственном управлении», Киев, 24 – 26 июня 1999 года. – ПРООН, 1999. – С. 27.
124. Вернер Г. Роль высших контрольных органов в борьбе с нарушениями в системе государственного управления // Отчет о проведении Международного симпозиума на тему: «Роль высших органов финансового контроля в бюджетном процессе и государственном управлении», Киев, 24 – 26 июня 1999 года. – ПРООН, 1999. – С. 15.
125. Воленик Л. Верховная контрольная палата Чешской Республики – процесс институционального развития на фоне переходного периода в политике и экономике // Отчет о проведении Международного симпозиума на тему: «Роль высших органов финансового контроля в бюджетном процессе и государственном управлении», Киев, 24 – 26 июня 1999 года. – ПРООН, 1999. – С. 21.
126. Волчихин В.Г., Швед И.А. Высший орган финансово-экономического контроля (комментарий) // Контроллинг. – 1991. – №_4. – С. 11-25.
127. Вторая сессия Совета руководителей высших органов финансового контроля государств-участников СНГ, 7-8 июня, 2001, г. Киев: Спец. вып./Счетная палата. – К.: Парламентське вид-во, 2002.
128. Головань М.М. Державний фінансовий контроль і його реформування. // Фінанси України. – 2003. – №9.
129. Грачева Е.Ю. Основные тенденции развития государственного финансового контроля в Российской Федерации // Правоведение. – 2002. – №5. – С. 73-80.
130. Данилевский Ю.А. Государственные контрольные финансовые органы за рубежом // Финансы. – 1993 – № 7. – С. 61-64.
131. Данилевский Ю.А. Проблемы становления государственного финансового контроля // Бухгалтерский учет. – 1996. – №3. – С. 3-6.
132. Джадавджи_З. Высшие органы финансового контроля в парламентской системе: независимость, структура и деятельность // Отчет о проведении Международного симпозиума на тему: «Роль высших органов финансового контроля в бюджетном процессе и государственном управлении», Киев, 24 – 26 июня 1999 года. – ПРООН, 1999. – С. 25.
133. Жакье Р. Управление финансовой деятельностью органов местного самоуправления в Швейцарии: Доклад // Управление финансовой деятельностью органов местного самоуправления во Франции, Швейцарии и Великобритании. – Council of Europe, 1999. – c. 197.
134. Іванова І.М. Реформування системи державного фінансового контролю // Фінанси України. – 2005. – № 6. – С. 145-146.
135. Ионова А.И. Счетные палаты ФРГ: правовые основы и принципы деятельности // Государство и право. – 1998. – № 3. – С. 35.
136. Касьяненко М., Касьяненко Л. До питання про розвиток фінансового контролю у перехідній економіці // Концепція розвитку бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту в умовах міжнародної інтеграції: Тези доповідей (20-22 квітня 2005 р.) Частина 1 / Відп. ред. А.Д. Бутко. – К.: Київ. нац.торг.-екон. ун.-т, 2005. – С. 208-210.
137. Ковалева Н.А. О месте финансового контроля в системе финансового права // Проблемы совершенствования финансовой системы в современный период: Сборник научных трудов. – М.: ВЮЗИ, 1981. – С. 85-97.
138. Ковалева Н.А. О сущности и функциях финансового контроля при социализме // Актуальные проблемы советского административного и финансового права. Сборник научных трудов. Отв. ред. д.ю.н., проф. П.Т. Василенков. – М.: ВЮЗИ, 1984. – С. 127.
139. Ковалева Н.А. Понятие и классификация финансового контроля // Вопросы административного и финансового права в свете решений XXVI съезда КПСС. – М., 1983. – С. 81-90.
140. Кожна четверта гривня з бюджету – “тіньова” // Демократична Україна. – 2006. – №177.
141. Костишин А.В. Не чекати реформ за чужим сценарієм // Фінансовий контроль. – 2003. – № 4 (17). – С. 12-14.
142. Крутевич М. Рахункова палата як орган парламентського контролю (порівняльний аналіз подібних ревізійних органів законодавчої влади у Західній та Східній Європі) // Право України. – 2001. – № 11. – С._144-147.
143. Лаби Ф. Управление финансовой деятельностью органов местного самоуправления во Франции. Доклад для Руководящего комитета местных и региональных органов власти (CDLR) // Управление финансовой деятельностью органов местного самоуправления во Франции, Швейцарии и Великобритании. – Council of Europe, 1999. – c. 68 – 69.
144. Любенко А.М. Контроль ефективності управління бюджетними установами через призму зарубіжного досвіду // Фінансовий контроль. – 2002. – №3. – С. 42-48.
145. Мазур Т. Рахункова палата України. Проблеми вдосконалення правового статусу // Юридичний журнал. – 2003. – № 8. – С. 78-81.
146. Мамишев А.В. Засади організації контролю публічних фінансів та майна. – 2003 - № 4 (17). – С. 35-37.
147. Мамишев А.В. Характерні аспекти організації державного фінансового контролю за рубежем // Фінанси України. – 2003. – №_11. – С. 126-136.
148. Мельничук В.Г. Ми – одна із структур демократичного суспільства // Трибуна. – 1999. – № 1-2. – С. 11-12.
149. Мельничук В.Г. Незалежний державний фінансовий контроль в Україні та досвід зарубіжних країн // Фінансовий контроль. – 2002. – № 2. – С. 33-36.
150. Мельничук В.Г. Фінансовий контроль в системі державного управління. – Банківська справа. // 2002. – №2 (44). – С. 26-36.
151. Меншун В.І. Рахункова палата в Україні – два роки роботи по зміцненню законності і розвитку демократії (Інтерв’ю з головою Рахункової палати, доктором економічних наук В.К. Симоненком) // Трибуна. – 1999. – № 1-2. – С. 6-9.
152. Меншун В.І. Силою об’єктивного контролю. Рахунковій палаті України виповнилось чотири роки // Трибуна. – 2001. – № 1-2. – С. 9.
153. Мстиславский В.А., Волков В.С. Защитить финансовые интересы государства // Президентский контроль. – 1996. – № 4. – С. 3-6.
154. Мстиславский В.А., Волков В.С. К вопросу о регулировании аудита // Финансы. – 2000. – №7. – С. 45-47.
155. Мстиславский В.А., Волков В.С. Финансовый контроль // Президентский контроль. – 1996. – № 7. – С. 30-31.
156. Невідомий В. Гроші лік люблять, або Як контролюють бюджет на Рейні і Дніпрі? // Голос України. – №159 (3159). – 2003.
157. Нечай А.А. Правові засади незалежного аудиту державних видатків (на прикладі Канади) // Збірник наукових праць з фінансового права: Х., 1999. – С. 308.
158. Овсянников Л. Государственный финансовый контроль: кому он не нужен? // Президентский контроль. – 1996. – № 5. – С. 51-57.
159. Пацурківський П.С. Поняття фінансової діяльності держави // Проблеми фінансового права. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Чернівці, 1996. – вип. 2, С. 5.
160. Погосян Н.Д. Правовой статус высших органов финансового контроля (ВОФК) Великобритании, Франции, Германии и Польши // Государство и право. – 1998. – №2. – С. 104.
161. Погосян Н.Д. Формирование статуса Счетной палаты Российской федерации (историко-правовые аспекты и некоторые современные проблемы) // Государство и право. – 1998. – № 4. – С. 10-18.
162. Погосян Н.Д. Юрисдикция высших органов финансового контроля (зарубежный опыт) // Право и жизнь. – 1997. – № 11. – С. 6-8.
163. Порівняльний аналіз законодавства, що регулює діяльність вищих органів контролю державних фінансів ряду країн Європейського Союзу та України. – TACIS, Аудит державних фінансів, м. Київ, 2003.
164. Роговенко Д.С. Взаємодія незалежного аудиту з державними контрольно-фінансовими органами в процесі здійснення контролю за використанням бюджетних коштів // Vivat Justitia! Міжнародний студентський науково-юридичний альманах. – Львів, 2003. – С. 94-98.
165. Роговенко Д.С. До питання про статус Рахункової палати України // Право України. – 2004. – № 7. – С. 121-125.
166. Роговенко Д.С. Роль принципу незалежності в діяльності Рахункової палати України // Держава і право. Юридичні і політичні науки. – 2005. – вип. 28.– С. 464-473.
167. Роговенко Д.С. Система державного фінансового контролю – гарантія стабільної фінансової діяльності держави // Держава і право. Юридичні і політичні науки. – 2006. – вип. 31.– С. 343-349.
168. Роговенко Д.С. Повноваження Рахункової палати у світлі змін до Конституції України // Юридична Україна. – 2006. – № 6. – С. 45-48.
169. Савченко Л.А. Законність як основний принцип діяльності органів фінансового контролю // Підприємництво, господарство і право. – №_2. – 2002. – С. 52-55.
170. Савченко Л.А. Законодавче закріплення поняття фінансового контролю, завдань органів фінансового контролю та принципів їх діяльності // Збірник наукових статей Донецького інституту внутрішніх справ при Донецькому державному університеті: Проблеми правознавства та правоохоронної діяльності. – 2000. – №_3. – С. 218.
171. Савченко Л.А. Об’єкти контрольних повноважень Рахункової палати України // Держава і право: Збірник наукових праць. Юридичні і політичні науки. Випуск 9. – К.: Інститут держави і права ім. В.М._Корецького НАН України. Спілка юристів України, 2001. – С._261-267.
172. Савченко Л.А. Принцип гласності та ефективності у роботі рахункових палат // Науковий вісник Чернівецького університету. – 2001. – Вип. 125. Правознавство. – С. 78.
173. Симоненко В.К. Бюджет без контролю – держава без бюджету // Демократична Україна. – 15.01.2002. – №4.
174. Симоненко В.К. В Україні закони не виконуються, а трактуються, як кому зручно // Подробиці. – 10.12.1998.
175. Симоненко В.К. Доходну частину бюджету ніхто в державі не контролює // Демократична Україна. – 2003. – № 23.
176. Симоненко В.К. Корупція – це реальна загроза безпеці держави // День. – 2006. – № 166.
177. Симоненко В.К. Пролонгована сенсація, або чому не діє перша поправка до Конституції України // Демократична Україна. – 2002. – №50.
178. Симоненко В.К. Счетная палата должна стать органом сугубо экономическим // Зеркало недели. – 18.01.1997.
179. Симоненко В.К. Тест на демократію: контроль плюс відповідальність // Персонал. – 2005. – № 2.
180. Симоненко В.К. Чому потрібна єдина державна система фінансово-економічного контролю // Дзеркало тижня. – № 15 (543). – 2005.
181. Смірнова О. Контролю буде більше? До створення Рахункової палати Верховної Ради України // Економіст. – 1997. – № 2. – С. 24.
182. Стефанюк І.Б. Проблеми організації і шляхи вдосконалення державного фінансового контролю в Україні // Фінансовий контроль._– 2002. – № 2. – С. 28-32.
183. Студеникина М.С. Административно-правовое регулирование в сфере экономики // Государство и право. – 2001. – № 12. – С. 18-44.
184. Счетная палата Великого герцогства Люксембург // EUROSAI. – 2000. – № 7. – С. 38-40.
185. Фещенко Л. Функціональна структура системи державного фінансового контролю в Україні // Банківська справа. – 2001. – №1. – С. 12.
186. Харенко М.В. Парламентський контроль за виконанням Державного бюджету // Науковий вісник Чернівецького університету. – 2001. – Випуск 125. Правознавство. – С. 85.
187. Чумакова І. Аудит державних фінансів: напрями розвитку в Україні // Концепція розвитку бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту в умовах міжнародної інтеграції: Тези доповідей (20-22 квітня 2005 р.) Частина 1 / Відп. ред. А.Д. Бутко. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун.-т, 2005. – С. 255-258.
188. Шевчук В.О. Проблеми організації та взаємодії суб’єктів фінансового контролю в умовах державно-правової реформи // 36 наук. праць НДФІ, 1998. – Вип. 5. – С. 68-69.
189. Шевчук В.О. Розвиток системи суб’єктів фінансового контролю // Фінанси України. – 1998. – №8. – С. 30-34.
190. Шерстюк О.Л. Контроль інвестиційної привабливості підприємств з часткою державної власності // Фінансовий контроль. – 2002. – №3. – С. 34-35.
191. Юргелевич С.В. Система державного фінансового контролю // Фінанси України. – 2002. – № 4. – С. 138-144.
192. Юхимчук А. Система фінансового контролю – з глибин історії до нинішніх днів // Трибуна. – 1999. – № 1-2. – С. 29-30.
193. Ялбулганов А.А. Финансовый контроль как правовой институт: основные этапы развития // Правоведение. – 2000. – №3. – С. 76.
194. Anthony Robert N. Making sense of Non-Business Accounting // Harvard Business Review. – May-June 1980. – Р. 83-93.
4. Дисертації та автореферати
195. Ващенко І.В. Державний фінансовий контроль та його вдосконалення у трансформаційній економіці України: Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.04.01 / К.: Київський національний університет ім. Тараса Шевченка. – К., 2005. – 20 с.
196. Грищенко О.І. Організаційно-правове забезпечення діяльності Рахункової палати: Дис. ... канд. юр. наук: 12.00.07. – К., 2005. – 224_с.
197. Кузьменко О.А. Контроль за виконанням Державного бюджету України як функція управління: Дис. ... канд. юр. наук: 12.00.07. – К., 2002. – 205 с.
198. Савченко Л.А. Правові проблеми фінансового контролю в Україні. – Автореф. дис. ... д-ра юр. наук: 12.00.07 / Нац. юр. акад. України ім._Ярослава Мудрого. – Х., 2002. – 29 с.
199. Савченко Л.А. Правові проблеми фінансового контролю в Україні: Дис. ... д-ра юр. наук: 12.00.07. – Ірпінь, 2002. – 455 с.
200. Стрельцов Ю. Державний фінансовий контроль діяльності органів місцевого самоврядування: Дис. ... канд. наук держ. управління: 25.00.02. – Х., 2005. – 210 с.
201. Устинова І.П. Правовий статус органів фінансового контролю в системі органів державної виконавчої влади України: Дис. ... канд. юр. Наук: 12.00.07. – К., 1997. – 207 с.
202. Шохин С.О. Правовое обеспечение деятельности контрольно-счетных органов субъектов Российской Федерации (проблемы и перспективы): Автореф. дис. ... д-ра юр. наук: 12.00.12 / Моск. гос. юрид. академия М., 1999. – 39 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.