У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Вплив маніпуляції свідомістю на вибір електорату на прикладі США
Количество страниц
89
ВУЗ
Хмельницький національний університет
Год сдачи
2004
Бесплатно скачать
21882.doc
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП...................................................................................................................................................10
РОЗДІЛ 1. Проблема маніпуляції свідомістю в політичній діяльності...........................................13
1.1. Маніпуляція свідомістю як прихований вплив на вибір електорату........................................13
1.2. Технології маніпуляції свідомістю під час виборчої кампанії..................................................17
1.3. США як творець концепції і технології передвиборчих маніпуляцій......................................22
Висновки до розділу.............................................................................................................................26
РОЗДІЛ 2. Аналіз впливу маніпуляції свідомістю на вибір електорату на прикладі США..........27
2.1. Аналіз електоральної поведінки виборців на прикладі США...................................................27
2.2. Роль ЗМІ у передвиборчому процесі............................................................................................33
2.3. Аналіз умов та факторів успішної маніпуляції свідомістю електорату в США......................47
2.4. Розробка моделі дослідження передвиборчої кампанії Буша та перевірка її адекватності....54
Висновки до розділу.............................................................................................................................65
РОЗДІЛ 3. Роль та можливі тенденції американської політики у сфері передвиборчих маніпуляцій ...........................................................................................................................................66
3.1. Аналіз тенденцій американської політики у сфері маніпуляції свідомістю електорату та запобіганні цьому явищу......................................................................................................................66
3.2. Розробка рекомендацій щодо запобігання маніпуляції свідомістю електорату......................74
Висновки до розділу.............................................................................................................................77
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ПО РОБОТІ................................................................................................78
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................................................81
ДОДАТКИ……………………………………………………………………………………………..85
Список литературы
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Матвієнко В.Я. Соціальні технології – К.: Українські пропілеї, 2001
2. Кара-Мурза С.Г. Манипуляция сознанием // http://kara-murza.ru/books - 16.02.2004
3. Корнієнко В. Неправда як конструктивний параметр соціально-політичного ідеалу // http://www. lp-ua.info/2000/409.php – 21.03.2004
4. Бахтуридзе З. Манипуляция массами в политическом процессе // iwolga.narod.ru/docs /iswne/zeynab_manip.htm (99 КБ) 23.08.2003
5. Лець С.Є. „Чорні”, „білі” і „сірі” політичні технології // http://www.piar.kiev.ua/analityc/3 f57b2027ac1-20031009182821/ - 15.02.2004
6. Гаєвська Н. Політична реклама – розбір засобів впливу // http://www.tr.ukrtel.net/ psyholog/articles/Politycna_reklama-rozbir_zasobiv_vplyvu.shtml – 15.12.2003
7. Митин В. Простые черные PRичины // http://www.specnaz.ru/archive/11.2000/13.htm - 21.11.2003
8. Шіллер Г. Маніпулятори свідомістю – М., 1980, с. 174
9. Сокур Г. 7 ноября Украина может выиграть дважды // Дзеркало тижня. - №43(316) - 4-10 листопада 2000р.
10. Познак Д. Соціально-психологічні механізми політичного самовизначення учасників електорального процесу // http://politicon.iatp.org.ua/mag/PsP4/poznyak4.htm - 23.12.2003
11. Вишняк О.І. Електоральна соціологія: історія, теорії, методи – К.,2001.....................
12............................
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300
Скачать бесплатно
21882.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.