У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ЗВІТ ПРО ВИРОБНИЧУ ПРАКТИКУ на комунальному підприємстві Геронимівської сільської ради «Благоустрій»
Количество страниц 51
ВУЗ Європейський університет
Год сдачи 2009
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 СТРУКТУРА І ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА 5
РОЗДІЛ 2 ФІНАНСОВІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ПІДПРИЄМСТВА ІЗ ГОСПОДАРЮЮЧИМИ СУБ’ЄКТАМИ 9
РОЗДІЛ 3 ФОРМУВАННЯ ТА РОЗПОДІЛ ПРИБУТКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 14
РОЗДІЛ 4 ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 18
РОЗДІЛ 5 УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ КОШТАМИ ПІДПРИЄМСТВА 23
РОЗДІЛ 6 ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 32
РОЗДІЛ 7 ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 35
РОЗДІЛ 8 АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 38
ВИСНОВОК 46
ДОДАТКИ

ВСТУП
В умовах ринкової економіки України при підготовці кваліфікованих кадрів необхідною задачею постає проходження виробничої практики з метою засвоєння теоретичних навиків на практиці.
Базою виробничої практики є комунальне підприємство Геронимівської сільської ради «Благоустрій». Комунальне підприємство знаходиться в с. Геронимівка.
Метою звіту із виробничої практики є дослідження діяльності комунального підприємства Геронимівської сільської ради «Благоустрій», вивчення організаційної структури, фінансових взаємовідносин підприємства з іншими господарюючими суб’єктами, аналіз формування та розподілу прибутку, здійснення процесу оподаткування, аналіз інвестиційної діяльності, здійснення процесу управління оборотними коштами, розгляд проекту фінансового планування, а також оцінка фінансового стану підприємства в у мовах ринкової економіки та світової фінансової кризи.
Звіт із виробничої практики складається із 8 розділів, вступу, висновку, а також додатків.
У першому розділі звіту потрібно проаналізувати: мету створення та задачі, які стоять перед підприємством; структуру підприємства; взаємовідносини з складовими частинами фінансової системи.
У другому розділі звіту про виробничу практику необхідно розглянути організацію та стан розрахунків за продукцію та надані послуги, форми грошових розрахунків, проаналізувати стан дебіторської та кредиторської заборгованості.
У третьому розділі потрібно дослідити процес формування та розподілу прибутку на КПГСР «Благоустрій».
У четвертому розділі потрібно проаналізувати капітальні вкладення, амортизаційні відрахування, нарахування та використання, інвестиційний проект, інвестиційний ризик та інвестиційний портфель.
У п’ятому розділі звіту потрібно дослідити джерела формування оборотних коштів, власні оборотні кошти, використання кредитів для формування оборотних коштів, кредиторську заборгованість як джерело формування оборотних коштів, стан оборотних коштів підприємства, оборот оборотних коштів.
У шостому розділі потрібно проаналізувати процес оподаткування прибутку підприємства, розглянути структура сплати податків в місцеві та державний бюджети, ознайомитись із штрафними санкціями, які можуть бути накладені на підприємство за невірну, невчасну сплату податків.
У сьомому розділі необхідно розглянути структуру фінансового плану, здійснити аналіз фінансового плану, охарактеризувати ступінь стратегічного та оперативного планування, здійснити контроль за виконанням фінансового плану.
У восьмому розділі потрібно дослідити методи аналізу фінансового стану КПГСР «Благоустрій», здійснити загальний аналіз балансу підприємства, проаналізувати показники платоспроможності та кредитоспроможності підприємства, здійснити аналіз прибутковості підприємства, розробити шляхи поліпшення фінансового стану підприємства, та перспективи розвитку комунального підприємства.
При написанні звіту із виробничої практики при вирішенні поставлених завдань застосовувалися методи порівняння, систематизації і логічного узагальнення, прийоми економічного та фінансового аналізу, а також інші методи наукових досліджень.






Список литературы ВИСНОВОК
Основними напрямками діяльності КПГСР «Благоустрій» є: збір очищення та розподіл води; інша діяльність з прибирання сміття та очищення інших територій; водопровід, каналізаційні роботи.
Прибуток КПГСР «Благоустрій» утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат і витрат на оплату праці. З балансового прибутку Товариства відраховуються передбачені законодавством України податки та інші платежі до бюджету. Чистий прибуток, одержаний після зазначених розрахунків, залишається у повному розпорядженні КПГСР «Благоустрій».
З АКБ “ПриватБанк” КПГСР «Благоустрій» заключив договір на розрахунково–касове обслуговування, в цьому банку у підприємства відкриті поточні рахунки, на яких здійснюються операції підприємства. В договорі на розрахунково-касове обслуговування оговорюються наступні пункти: предмет договору; обов’язки сторін; права сторін; фінансові взаємовідносини сторін; відповідальність сторін; форс-мажор; рахунки в іноземних валютах; порядок вирішення суперечок; термін дії договору, порядок його зміни і доповнення; юридичні адреси і реквізити сторін. У даному договорі рекомендується передбачити взаємні зобов’язання щодо користування коштами і банківськими послугами, а саме: користування тимчасово вільними коштами клієнта; здійснення розрахункових операцій; касове обслуговування; транспортне обслуговування перевезень готівки.
Постачальниками КПГСР «Благоустрій» є підприємства, які забезпечують наше підприємство електроенергією, газом, водою, а також підприємства зв’язку “Укртелеком” та постачальники оборотних засобів. З постачальниками заключаються договори-поставок. За невиконання договірних зобов’язань з боку КПГСР «Благоустрій» на підприємство накладаються штрафні санкції, які оговорюються в договорах.
Перевага на підприємстві віддається безготівковому грошовому обороту. Грошові розрахунки можуть проводитись з використанням платіжних доручень, платіжних вимог-доручень, векселів. З покупцями та постачальниками КПГСР «Благоустрій» заключає договори, у яких передбачені всі умови поставок та відповідальність за порушення цих умов. Після проведення аналізу якості дебіторської та кредиторської заборгованості, було з’ясовано, що на підприємстві існує велика частка простроченої дебіторської заборгованості, тому підприємство повинно переглянути свою політику щодо управління нею.
Чистий прибуток КПГСР «Благоустрій» формується за рахунок реалізації послуг, тобто проведення водопроводу та каналізаційних робіт, розподіл води, отримання плати за воду, за очищення каналізацій, за прибирання сміття та очищення територій. Плата за воду складає 3,914 грн за м^3. Населення с. Геронимівка складає 893 особи. В місяць одна особа споживає приблизно 7-8 м^3. Тобто щомісяця дохід від розподілу води становить 3,914*7*893 = 24466,4 грн.
Перерозподіляється чистий прибуток КПГСР «Благоустрій» на оплату заробітної плати працівникам, на оплату оренди приміщення, на оплату комунальних послуг, а також на розширення діяльності з метою отримання більшого прибутку.
Що стосується шляхів зниження витрат, то такими є:
покращення організації виробництва, праці і управління, а саме поліпшення організації обслуговування виробництва; поліпшення організації праці, зменшення витрат на управління виробництвом;
зміна використання природних ресурсів; зміна норм витрат сировини, зміна складу та якості природної сировини;
пошук постачальників, які пропонують сировину, матеріали, паливо, газ тощо за найнижчими цінами;
зниження позавиробничих витрат тощо.
Фінансовий контроль за витратами на виробництво та реалізацію продукції проводять безпосередньо начальники певних структурних підрозділів, а в цілому працівники фінансового відділу. В кінці звітного періоду проводяться перевірки за обґрунтованим витрачанням грошових коштів контрольно – ревізійним бюро та бюро внутрішнього аудиту головної бухгалтерії. Виявлені недоліки відображаються в бухгалтерському і податковому обліку, затверджуються заходи з усунення виявлених недоліків.
На КПГСР «Благоустрій» використовують підрядний спосіб проведення ремонту основних засобів. Такі ремонти фінансуються за рахунок собівартості продукції, тобто на підприємстві створюється ремонтний фонд для більш рівномірного включення витрат на ремонт до собівартості продукції.
Було з’ясовано, що на КПГСР «Благоустрій» існує значний знос основних засобів.
На КПГСР «Благоустрій» розроблення норм і нормативів оборотних коштів провадиться методами прямого розрахунку по окремих видах (групах) сировини, матеріалів та інших ТМЦ. Для розроблення норм оборотних коштів на комбінаті створена комісія. Серед складових оборотного капіталу велику питому вагу займають товарно-матеріальні цінності. Для оцінки запасів підприємство може використовувати методи FIFO та LIFO. Серед складових оборотного капіталу необхідно приділити увагу дебіторській заборгованості. Відносно даного показника існує два підходи щодо управління: лібералізація умов кредитування та встановлення більш жорстких умов. На КПГСР «Благоустрій» розміри кредиторської заборгованості перевищують розміри дебіторської.
Підприємство сплачує наступні податки та обов’язкові платежі: податок на прибуток, податок на додану вартість, прибутковий податок з громадян, плата за землю, комунальний податок, податок з власників транспортних засобів, збір за забруднення навколишнього середовища, збір за використання водних ресурсів, збір на обов’язкове державне пенсійне страхування, збір до фонду зайнятості, відрахування на страхування від нещасних випадків.
До шляхів зниження податкового тиску слід віднести своєчасну та в повному обсязі проплату всіх податків та зборів з метою запобігання утворенню заборгованості, по якій нараховується пеня.
З метою перевірки правильності складання річного фінансового плану на КПГСР «Благоустрій» розробляється шахова таблиця. Цей документ не регламентовано на макроекономічному рівні, тому підприємство має право самостійно визначати її зміст. Баланс відрізняється від таблиці тим, що він передбачає включення статей фінансової звітності по підприємству. Розбивка інформації в шаховій таблиці проводиться на основі цільового призначення кожного джерела фінансування.
КПГСР «Благоустрій» кожного року складає фінансовий план з поквартальною розбивкою, органом, що затверджує фінансовий план є «Черкасиводоканал». Серед документів, які входять в систему оперативного фінансового планування, на КПГСР «Благоустрій» складаються лише платіжний календар і касова заявка.
Основною проблемою КПГСР «Благоустрій» є недостатність найбільш ліквідних активів (грошових коштів) та швидке зростання поточних зобов’язань. Резерв збільшення грошових коштів можна побачити у зменшенні дебіторської заборгованості внаслідок застосування пені і штрафів до партнерів за несвоєчасну оплату; операції факторинг тощо. Для зниження короткострокових зобов’язань необхідно перевести їх у довгострокові.
Шляхами підвищення рентабельності є, перш за все, збільшення величини прибутку, а це можливо досягти при зменшенні собівартості. Зменшити витрати на виробництво можна наступним чином: використовувати новітні технології, або хоча б слідкувати за строком експлуатації старого обладнання, не припускати надлишку запасів на складах, налагоджувати зв’язки з постачальниками, які пропонують ресурси за більш низькими цінами тощо. На рентабельність активів впливає їх оборотність, тому необхідно підвищувати оборотність залучених ресурсів. Рентабельність власного капіталу залежить від зміни рентабельності продукції, ресурсовіддачі та співвідношення сукупного та позичкового капіталу.
Таким чином, основним джерелом фінансового аналізу виступає фінансова звітність підприємства. На основі фінансової звітності КПГСР «Благоустрій» було проаналізовану його діяльність. Виходячи з результатів аналізу майна та джерел його формування, на кінець 2008 року вартість майна збільшилась на 47,06%, на що вплинули зміни у нерухомому майні. Співвідношення оборотних та необоротних активів на підприємстві є оптимальним. Комунальне підприємство не порушує „золоте правило фінансування”, частина короткострокових кредитів виступає джерелом для фінансування нерухомого майна. Після проведення аналізу ліквідності балансу КПГСР «Благоустрій» було з’ясовано, що його баланс є ліквідним. Виходячи з аналізу ліквідності підприємства КПГСР «Благоустрій» також є неліквідним, проте основна причина чого недостатність грошових коштів та збільшення короткострокових зобов’язань на кінець 2008 року. Серед показників фінансової стійкості відносні показники входять в нормативні межі, але показник чистих оборотних коштів на кінець 2008 року має від’ємне значення. Показники рентабельності на кінець звітного періоду зменшились. Відносно умов кредитування, то вони були менш сприятливими у 2008 році.

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.