У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Виробнича стратегія підприємства
Количество страниц 42
ВУЗ Європейський університет
Год сдачи 2008
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИРОБНИЧОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність виробничої стратегії підприємства 5
1.2. Основні резерви розвитку виробництва, їх суть та класифікація 9
1.3. Розробка виробничої стратегії на підприємстві 11
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «КАНІВ-ДНІПРОБУД»
2.1. Організаційно-економічна характеристика ЗАТ «Канів-Дніпробуд» 15
2.2. Аналіз виробничої діяльності ЗАТ «Канів-Дніпробуд» 21
РОЗДІЛ ІІІ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ СТРАТЕГІЇ НА ЗАТ «КАНІВ-ДНІПРОБУД»
3.1. Напрямки вдосконалення виробничої стратегії на підприємстві ЗАТ «Канів-Дніпробуд» 29
3.2. Шляхи зменшення витрат на виробництво продукції ЗАТ «Канів-Дніпробуд» 32
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
ДОДАТКИ



ВСТУП
Виробнича стратегія - це стратегія, яка забезпечує досягнення певних рівнів розвитку виробництва (по обсягах, номенклатурі, яко¬сті, ефективності, технології) відповідно до вимог корпоративної, конкурентних і функціональних стратегій, особливо маркетингової. Основні завдання виробничої стратегії можна звести до наступних: планування виробництва відповідно до корпоративної, конкурентних і функціональних стратегій підприєм¬ства; створення системи контролю за реалізацією виробни¬чих планів і завдань по стратегічних строках; раціональне використання виробничих фондів, зростан¬ня фондовіддачі; раціональне використання особистого фактору вироб¬ництва і зростання продуктивності праці; систематичне оновлення техніки і обладнання; оновлення технологій, постійне освоєння ресурсозбері¬гаючих технологій; вдосконалення організації виробництва; вдосконалення організації праці її оплати; покращення умов праці; економія ресурсів, зниження собівартості продукції; інтенсифікація виробництва; розвиток мотиваційних механізмів і інші завдання.
Стратегія розвитку підприємства потребує відповідних стратегій розвитку виробництва, а навіть обґрунтована ліквідація частини виробничого процесу (з різних причин) становить певні труднощі для всього підприємства.
Виробнича стратегія представляє собою раціональну логічну побудову, керуючись якою підприємство розраховує вирішити свої виробничі завдання найбільш ефективним шляхом
Інформаційною основою роботи є вітчизняні і зарубіжні фундаментальні і практичні дослідження сутності та здійснення фінансового планування на підприємстві, Закони України, Укази президента України, постанови Кабінету Міністрів України, статистичні дані по Україні, матеріали ЗАТ «Канів-Дніпробуд» (фінансова звітність, баланс тощо).
Метою курсової роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів виробничої стратегії на підприємстві.
Для досягнення мети були поставлені такі завдання:
- викладення теоретичних основ виробничої стратегії на підприємстві;
- розглянути основні організаційні резерви розвитку підприємства;
- довести необхідність розробки виробничої стратегії на підприємстві в сучасних умовах господарювання;
- дослідити стадії розробки виробничої стратегії;
- проаналізувати виробничу діяльність ЗАТ «Канів-Дніпробуд»;
- запропонувати шляхи вдосконалення виробничої стратегії на ЗАТ «Канів-Дніпробуд»;
- розробити пропозиції шодо зменшення витрат на виробництво продукції ЗАТ «Канів-Дніпробуд».
В процесі досліджень при вирішенні поставлених завдань застосовувалися методи порівняння, систематизації і логічного узагальнення, прийоми економічного аналізу інші методи наукових досліджень. В курсовій роботі було розглянуто маркетингову стратегію підприємства. Розглянуто фінансово-майновий стан підприємства і надано рекомендації по удосконаленні ефективності виробничої стратегії.


Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії Верховної ради України 28.06.1996 р. – К.: Просвіта, 1996.
2. Господарський кодекс України / Стаття 19 / (від 16.01.2003 р. № 436 - IV) // ВВР. – 2003. – № 18, – № 19-20, – № 21-22, с. 144.
3. Ассзль Г. Маркетинг: принципи и стратегия. - М.: ИНФРА, 2000. - 804 с .
4. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., АннХ, Маркетинг. - М.: Экономика, 2000.
5. Білик М. Д. Фінансове планування на підприємстві в сучасних умовах - Фінанси України: журнал, 2006 р. № 4.
6. Бочаров В.В. Финансовій анализ. – С.П., 2001.
7. Гаркавенко С.С. Маркетинг - К.: Лібра, 2002. — 382 с
8. Гранатуров В.М., Шевчук О.Б. Ризики підприємницької діяльності: Проблеми анализу. – К.: Зв’язок, 2000.
9. Грачев А.В. Анализ и управление финансовой финансовой устойчивостью предприятия: Учебно – практическое пособие. – М.: Издательство “Финпресс”, 2002.
10. Гриньова В. М., Коюда В. О. Фінанси підприємств: Навч. Посіб. – 2-ге вид., перероб. І доп. – К.: Знання – Прес, 2004.
11. Економіка підприємства: Підручник/за заг.ред. С.Р. Покропивного. Вид. 2-ге перероб. та доп.- К.: КНЕУ, 2000.
12. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А.Белюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток; за ред. Акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. – К.: КИЄУ, 2001.
13. Економічна енциклопедія (у трьох томах). То м 2. Відп. редактор С.В.Мочерний. — К.: Видавничий центр "Академія", 2001.- 848 с.
14. Иванов Г.П. Антикризисное управление: от банкротства к финансовому оздоравлению. М. ЮНИТИ 2005.
15. Задорожний І.С., Задорожний В.І. Комбінований метод підвищення ефективності проектування системи управління підприємством.// Пошук.-2002. – № 1 (2).
16. Карлоф Б. Деловая стратегия фирмы . Концепция, содержс- символи. — М : Зкономика, 2001. - 238 с.
17. Котлер Ф., Армстронг Г, Сондерс Дж., Вонг В. Ос новы маркетинга. - К: Вильямс, 2006. - 1055 с.
18. Крамаренко Г. О. Фінансовий аналіз і управління. – К.: Центр навчальної літератури, 2003.
19. Кузьменко Л.В., Кузьмін В.В., Шаповалова В.М. Фінансовий менеджмент. Навч. посіб. – Херсон: Олді – плюс, 2003.
20. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. - СПб.: Наука, 1996. - 590 с.
21. Мак-Дональд . М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб.: Питер, 2000. - 276 с.
22. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. Київ, 2001.
23. Савчук В. П. Финансовый менеджмент предприятий: прикладные вопросы с анализом деловых ситуаций. – К.: Максимум, 2001.
24. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 2–ге доповн. і переробл. – Луцьк, Ред. – вивідд. “Вежа” Вашен. держ. ун–ту ім. Лесі Українки, 2001.
25. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 3–тє доповн. і переробл. – К.: ЦНЛ., 2004.
26. Таркуцяк А.О. Фінансовий аналіз та управлінські рішення (на прикладі роботи вищого навчального закладу): Навч. посібник. – К.: Вид.– во Європ. ун–ту, 2001.
27. 1.Тєлєтов О. С. Маркетинг у промисловості: Монографія / О.С. Тєлєтов. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 248 с.
28. Фінансовий менеджмент: Навч. посібник /за ред. проф. Кірейцева Г.Г. – К.: ЦНЛ, 2002.
29. Фінансовий менеджмент: Навч. метод. посібник. – К.: Вид.–во Європ. ун–ту, 2002.
30. Чечевицина Л.Н., Чуев Т.Н. Анализ финансово – экономической деятельности. – М., 2002.
31. Швайка Л. А. Планування діяльності підприємства Навч. посіб. Львів “Новий світ – 2000”, - 2004.
ВИСНОВКИ
Кожне підприємство, що діє в галузі, користується виробничою стратегією очевидною або неочевидною. Така стратегія може розроблятися через процес планування результатів його діяльності або ж розгортатися приховано через діяльність різних відділів підприємства. Маючи свободу дій кожен підрозділ неминуче використовуватиме методи, продиктовані його професіональною орієнтацією та стимулами. Проте суму таких методів кожного відділу навряд чи можна назвати найкращою стратегією.
Виробнича стратегія представляє собою раціональну логічну побудову, керуючись якою підприємство розраховує вирішити свої виробничі завдання найбільш ефективним шляхом. Діяльність будь-якого підприємства націлена на створення вартості, тобто на збільшення вартості ресурсів, що споживаються. Підприємство має виготовити таку продукцію, яка була б привабливішою для покупців за сукупністю окремих її складових, інакше споживач не оцінить зусилля виробника і купуватиме вихідні ресурси й створюватиме необхідний йому продукт на власний розсуд.
Виявлення і використання резервів виробництва залежить від процесу планування на підприємстві, розробки перспективних і поточних планів, в яких передбачені взаємозв’язані завдання по всіх факторах інтенсифікації виробництва.
Прибуток підприємство отримало у сумі 25,9 тис. грн. і у відсотках становить 29,9 %, це пов'язано зі зростанням рентабельності реалізованої продукції. Збільшення прибутку є фінансовою та стратегічною метою будь-якої організації чи підприємства і його отримання сприяє підвищенню конкурентних позицій на ринку. Завдяки цим грошовим коштам підприємство нарощує виробництво, має можливість глибшого проникнення на ринок чи освоєння нових ринків, або сегментів збуту своєї продукції.
Модернізація та удосконалення виробничого процесу стосується механізації високовитратних робіт, переобладнанню виробничих ліній з метою продуктивності праці (наприклад, технологічний процес виготовлення валу на ЗАТ «Канів-Дніпробуд» здійснюється на декількох верстаках із застосуванням декількох робітників, а можна здійснювати всі операції на одному верстаті за допомогою одного працівника, тим самим зменшити витрати по пересуванню та рівню оплати праці ).
Пропонується підприємству ЗАТ «Канів-Дніпробуд» впродовж трьох місяців, тобто кварталу, щотижня закуповувати 5 тис. л дизельного пального за ціною 7,5 грн./л. Перейдемо тепер безпосередньо до розрахунку рівня витрат, пов'язаних з придбанням і зберіганням пального. Зробимо розрахунок спочатку за величиною змінних витрат.
Так як ринок, на якому діє ЗАТ «Канів-Дніпробуд» знаходиться на стадії зрілості, необхідно здійснити ряд заходів та прийняти наступні стратегічні рішення в межах обраної стратегії:
- удосконалити та модернізувати виробничий процес;
- посилити увагу до зниження витрат;
- збільшити обсяги продаж споживачам, які мають стратегічне значення.
Зусилля по модернізації виробництва можуть мати трьохкратну віддачу. По-перше, знизити витрати; по-друге, покращити контроль якості товару; по-третє, збільшити можливості по виробництву різних модифікацій товару.
Модернізація та удосконалення виробничого процесу стосується механізації високовитратних робіт, переобладнанню виробничих ліній з метою продуктивності праці (наприклад, технологічний процес виготовлення валу на ЗАТ «Канів-Дніпробуд» здійснюється на декількох верстаках із застосуванням декількох робітників, а можна здійснювати всі операції на одному верстаті за допомогою одного працівника, тим самим зменшити витрати по пересуванню та рівню оплати праці ).

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.