У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Корпоративна стратегія
Количество страниц 50
ВУЗ Європейський університет
Год сдачи 2009
Содержание ВСТУП
Актуальність теми зумовлена тим, що подальший розвиток національної економіки потребує нових підходів в управлінні підприємствами. Значна роль при цьому належить стратегічному аспекту управління підприємством, а саме: формуванню і реалізації стратегії на підприємстві як інструменту забезпечення ефективної діяльності не тільки на поточний момент, але і на довгострокову перспективу.
Сучасна глобалізована ринкова економіка формує нові вимоги до підприємства. Вони обумовлюються наявністю жорсткої конкуренції та необхідністю гнучко реагувати на неоднозначні зміни ситуації на ринках і в галузях діяльності підприємств. При цьому, успіх підприємства залежатиме від здатності адаптуватися до змін в середовищі їх діяльності: передбачати і змінювати структуру бізнесу, розробляти і впроваджувати у виробництво нові види продукції, правильно визначати напрями інвестицій за різними видами діяльності тощо, щоб досягти успіху і забезпечити процвітання підприємства у перспективі. Це, власне, і є проблематикою його (підприємства) стратегії.
Практичне вирішення проблем, пов’язаних з необхідністю забезпечення існування підприємства не тільки сьогодні, а й у перспективі, залежить від ступеня засвоєння методології і методів формування менеджментом підприємства його стратегії.
Стратегія дає можливість підприємству вирішувати в комплексі низку проблем, пов’язаних з: цілеспрямованою переорієнтацією на випуск нової продукції; розширенням чи скороченням номенклатури та асортименту традиційної продукції; впровадженням та використанням ефективніших технологій; формуванням стратегічного потенціалу, необхідного для досягнення стратегічних цілей; перебудовою виробничої та організаційно-економічної структури; розвитком спеціалізації і кооперації; диверсифікацією діяльності; розвитком маркетингу; удосконаленням організаційної структури управління тощо, тобто з чинниками, які визначатимуть діяльність та сприятимуть позитивному розвитку підприємства в досить тривалому періоді.
Стратегія як інтегральний системний підхід до організації діяльності підприємства дозволяє: визначити і порівнювати цілі розвитку підприємства; формувати лінію поведінки відповідно до внутрішніх та зовнішніх можливостей і загроз для розвитку підприємства в контексті досягнення його цілей; організовувати і стимулювати діяльність підприємства щодо досягнення його цілей.
Мета роботи – розробка корпоративної стратегії підприємства, організація і стимулювання діяльності підприємства щодо досягнення довгострокових цілей.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
- розробка корпоративної стратегії підприємства;
- вибір стратегічних альтернатив;
- диверсифікація діяльності розв’язання стратегічних проблем.
Об’єктом дослідження у цій роботі виступає відкрите акціонерне товариство «Черкасибудматеріали».
Предмет дослідження – сучасний стан підприємства та розробка корпоративної стратегії ВАТ «Черкасибудматеріали».
Практичне значення курсової роботи: матеріали і результати дослідження можуть бути використані у подальшій роботі по розробці стратегії ВАТ «Черкасибудматеріали», запровадженні нових видів діяльності, вдосконаленні структури управління підприємства.
Структура роботи складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків.

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність корпоративної стратегії підприємства 5
1.2. Процес розробки корпоративної стратегії підприємства 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ВАТ «ЧЕРКАСИБУДМАТЕРІАЛИ»
2.1. Характеристика господарської діяльності ВАТ «Черкасибудматеріали»15
2.2. Аналіз макросередовища та ділового середовища ВАТ «Черкасибудматеріали» 22
2.3. Аналіз стратегічного набору підприємства 28
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ВАТ «ЧЕРКАСИБУДМАТЕРІАЛИ»
3.1. Використання матричних підходів при формуванні корпоративної стратегії підприємства 37
3.2. Врахування стратегічних альтернатив при виборі стратегії 40
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
ДОДАТКИ

Список литературы ВИСНОВКИ
Перехід національної економіки на ринкові засади функціонування призвів, з одного боку, до ускладнення і зростання нестабільності середовища діяльності кожного підприємства незалежно від його форми власності та організаційно-економічної структури, в з іншого, до перебудови системи управління, у тому числі на рівні підприємства, на засадах відмови від обов'язкового довгострокового і середньострокового (п'ятирічного) планування, спрощення процедури складання і структури річних планів та надання пріоритету ринковому саморегулюванню. Однак, діючи в умовах нестабільного середовища ринкової економіки, підприємства можуть досягти успіху в бізнесі тільки тоді (і це засвідчує та підтверджує, узагальнена з початку 50-х років ХХ століття, світова практика ведення бізнесу в умовах ринкової економіки), коли їм вдається передбачати зміни і, відповідно, вживати запобіжні адаптивні заходи щодо них.
Відтак, забезпечення стабільної ефективної діяльності підприємств у довготривалому періоді в умовах постійного ускладнення і нестабільності зовнішнього середовища їх функціонування: посилення конкуренції, зміни технологій, появи різноманітних нових цілей тощо, - висуває на перший план вимогу пошуку нових підходів до управління вітчизняним підприємством, як суб'єктом господарювання. На сьогодні у світовій практиці таким підходом до забезпечення ефективності і конкурентоспроможності господарювання підприємств в довгостроковому періоді в нестабільному агресивному ринковому середовищі і виступає стратегічний менеджмент – управлінський процес створення та підтримки стратегічної відповідності між цілями підприємства, його потенціалом і можливостями у зовнішньому середовищі.
На жаль, в Україні теорія і практика стратегічного управління не знайшли широкого розповсюдження.
Сьогодні, у час насичення та глобалізації національного ринку, перед вітчизняними підприємцями, які за попередній період проведення економічних реформ та налагодження ринкового господарського механізму у вітчизняному економічному просторі зуміли започаткувати, сформувати, розвинути та зберегти свій бізнес, гостро постає питання: «а куди та як йти далі?», щоб не бути витіснені з бізнесу більш сильними конкурентами або взагалі не зникнути у процесі формування ринків, у наслідок неврахування тенденцій їх розвитку. При цьому, застосування інструменту, який повинен давати відповідь на це ключове запитання менеджменту підприємства, а саме: продуманої та ефективної стратегії, є рідкістю для більшості вітчизняних підприємств.
В аналітичній частині курсової роботи було дано загальний аналіз діяльності ВАТ «Черкасибудматеріали».
Формування персоналу підприємства відбувається під впливом як внутрішніх факторів - характер продукції або надання послуг, особливості технологічних процесів, організаційна структура управління тощо, так і зовнішніх – ситуація на ринку праці, демографічні процеси, вимоги чинного законодавства.
Підприємство очолює керуючий, якому підпорядкований головний інженер, головний бухгалтер, економіст, а вони в свою чергу мають працівників, які підпорядковані їм.
Проаналізувавши структуру працівників можна зробити висновок, що основну частину працівників в ВАТ займають робітники, а саме: 60%.
Оцінивши фінансову звітність та звіти про витрати та фінансові показники діяльності підприємства від надання послуг за 2008 рік, можна зробити висновок, що показники покращилися. Прибуток підприємства формується на основі сукупного доходу, що утворюється на основі різних видів діяльності, враховуючи величину витрат та суму сплачених податків, за 2008 рік підприємством було отримано прибутку в розмірі 337,2тис.грн.
Отже, провівши аналіз підприємства можна зробити висновок про те, що діяльність ВАТ направлено на зростання практично всіх показників: значно зросли прибутки, збільшилось надання послуг та покращилася їх якість, зменшився коефіцієнт плинності кадрів, проте поряд з цим є і недоліки, зокрема відсутність стратегії розвитку підприємства.
У третьому розділі запропоновані основні заходи стратегічного розвитку ВАТ «Черкасибудматеріали»
1. Вдосконалення структури управління, запровадження посади заступника з будівництва та послуг з відповідними обов'язками.
З метою вдосконалення організаційної роботи керівника підприємства ввести в штат посаду секретаря-референта, розробивши відповідну посадову інструкцію. Затвердити згідно сучасних вимог посадові інструкції.
2. Вийти на ринок будівництва та послуг, виробництва будівельних матеріалів (пінобетон, столярні вироби).
3. Запровадження нового виду діяльності – пасажирські перевезення.
Запропонована стратегія диференціації дозволить підвищити ефективність діяльності підприємства, збільшить обсяги реалізації послуг, дозволить закріпитись на місцевому ринку, зміцнить позитивний імідж і ділову репутацію та дозволить отримати високі прибутки.
Таким чином, можна зробити висновок, що підприємства, які володіють стратегією і запроваджують стратегічний менеджмент, завжди мають можливість поводитись послідовно і системно у своєму бізнесі зокрема та в ринковому динамічному конкурентному середовищі в цілому, що збільшує імовірність досягнення ними поставленої мети. Тому запровадження організації управління бізнесом, який підвищує готовність підприємницьких організацій адекватно реагувати на передбачені зміни і сприяє обґрунтованому, узгодженому вирішенню як поточних так і стратегічних проблем (бо стратегічне управління в конкретний момент визначає, як організація має діяти в сучасних умовах, щоб досягти бажаної мети в майбутньому, виходячи з того, оточення змінюватиметься). В основу цього процесу необхідно покласти наявний іноземний досвід в сфері стратегічного менеджменту і забезпечити творче перенесення його, з урахуванням специфічних умов розвитку економіки України, на вітчизняні підприємства, щоб допомогти їм у становленні необхідних виробництв і зростанні їх ефективності.

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.