У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Конкурентна стратегія
Количество страниц
ВУЗ Європейський університет
Год сдачи 2009
Содержание ВСТУП
Необхідність розробки конкурентної стратегії зумовлена обмеженістю ресурсів, які можуть бути спрямовані підприємством на забезпечення своєї стійкості у зовнішньому середовищі, яке постійно змінюється. Конкурентна стратегія повинна забезпечувати підприємству можливість збереження та посилення конкурентної позиції. Отже, дії, які плануються, з однієї сторони, будуть спрямовані на попередження та відбиття дій конкурентів, що здатні погіршити конкурентну позицію підприємства, а з іншої сторони, на створення таких умов, у яких можливості впливу конкурентів на досягнення підприємством своїх цілей будуть зведені до мінімуму.
Конкурентна стратегія підприємства спрямована на досягнення конкурентних переваг (певної конкурентної позиції). Якщо фірма зайнята тільки в одній сфері бізнесу, конкурентна стратегія є частиною загальної стратегії фірми. А коли фірма включає кілька структурних підрозділів, тоді кожен з них розробляє власну цільову стратегію. Під конкурентною позицією розуміють відношення ступеню затребування результатів діяльності підприємства зі сторони зовнішнього оточення до ступені затребуваності результатів діяльності конкурентів. Вигідність конкурентної позиції визначається сукупною величиною ресурсів, які потрапляють із зовнішнього середовища, які організація може спрямувати на досягнення цілей, власний розвиток, підтримані та посилення своєї конкурентної позиції.
Інформаційною основою роботи є вітчизняні і зарубіжні фундаментальні і практичні дослідження сутності та здійснення фінансового планування на підприємстві, Закони України, Укази президента України, постанови Кабінету Міністрів України, статистичні дані по Україні, матеріали ВАТ «Смілянський хлібозавод» (фінансова звітність, баланс тощо).
Метою курсової роботи є узагальнення поняття конкурентної стратегії на підприємстві, визначення фінансового стану підприємства та реалізація конкурентної стратегії на ВАТ «Смілянський хлібозавод», запровадження на підприємстві стратегічного управління тощо.
Досягнення поставленої мети здійснювалось послідовним вирішенням наступних завдань:
- Викласти теоретичні основи формування стратегії на підприємства;
- розкрити сутність поняття конкурентної стратегії, дослідити погляди різних економістів щодо цього і сформувати визначення терміну фінансової стратегії;
- розглянути проблеми, що виникають при розробці конкурентної стратегії підприємства;
- довести необхідність розробки конкурентної стратегії на підприємстві в сучасних умовах господарювання;
- дослідити техніко-економічний стан підприємства;
- запропонувати шляхи щодо досягнення стратегічних цілей;
- зробити порівняльний аналіз існуючого програмного забезпечення для автоматизації процесу реалізації стратегії підприємства;
- розробити заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства.
В процесі досліджень при вирішенні поставлених завдань застосовувалися методи порівняння, систематизації і логічного узагальнення, прийоми економічного аналізу інші методи наукових досліджень. В курсовій роботі було розглянуто конкурентну стратегію підприємства. Розглянуто фінансово-майновий стан підприємства і надано рекомендації по удосконаленні формування його стратегії.
В процесі написання роботи були використані праці таких зарубіжних вчених, як: В.Д.Нэмцов [22], Г.І.Тєлєтов [27], Ж.Ж.Ламбен [20], М. Мак-Дональд [21], та українських вчених: В.П.Савчук [23], С.С. Гаркавенко [7] та інші.
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ПОНЯТТЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та діагностика конкурентного середовища 5
1.2. Стратегічне планування та еволюція стратегії 8
1.3. Розробка конкурентної стратегії підприємства 13
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «СМІЛЯНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД»
2.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ «Смілянський хлібозавод» 16
2.2. Аналіз виробництва та реалізації продукції ВАТ «Смілянський хлібозавод» 19
2.3. Стратегічний аналіз конкурентоспроможності ВАТ «Смілянський хлібозавод» 25
2.4. Аналіз конкурентного середовища ВАТ «Смілянський хлібозавод» 27
РОЗДІЛ ІІІ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ НА ВАТ «СМІЛЯНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД»
3.1. Розробка та втілення динамічної стратегії розвитку підприємства ВАТ «Смілянський хлібозавод» 32
3.2. Заходи підвищення ефективності конкурентоспроможності ВАТ «Смілянський хлібозавод» та розрахунок їх економічної ефективності
Висновки 43
Список використаної літератури 47
Додатки

Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії Верховної ради України 28.06.1996 р. – К.: Просвіта, 1996.
2. Господарський кодекс України / Стаття 19 / (від 16.01.2003 р. № 436 - IV) // ВВР. – 2003. – № 18, – № 19-20, – № 21-22, с. 144.
3. Ассзль Г. Маркетинг: принципи и стратегия. - М.: ИНФРА, 2000. - 804 с .
4. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., АннХ, Маркетинг. - М.: Экономика, 2000.
5. Білик М. Д. Фінансове планування на підприємстві в сучасних умовах - Фінанси України: журнал, 2006 р. № 4.
6. Бочаров В.В. Финансовій анализ. – С.П., 2001.
7. Гаркавенко С.С. Маркетинг - К.: Лібра, 2002. — 382 с
8. Гранатуров В.М., Шевчук О.Б. Ризики підприємницької діяльності: Проблеми анализу. – К.: Зв’язок, 2000.
9. Грачев А.В. Анализ и управление финансовой финансовой устойчивостью предприятия: Учебно – практическое пособие. – М.: Издательство “Финпресс”, 2002.
10. Гриньова В. М., Коюда В. О. Фінанси підприємств: Навч. Посіб. – 2-ге вид., перероб. І доп. – К.: Знання – Прес, 2004.
11. Економіка підприємства: Підручник/за заг.ред. С.Р. Покропивного. Вид. 2-ге перероб. та доп.- К.: КНЕУ, 2000.
12. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А.Белюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток; за ред. Акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. – К.: КИЄУ, 2001.
13. Економічна енциклопедія (у трьох томах). То м 2. Відп. редактор С.В.Мочерний. — К.: Видавничий центр "Академія", 2001.- 848 с.
14. Иванов Г.П. Антикризисное управление: от банкротства к финансовому оздоравлению. М. ЮНИТИ 2005.
15. Задорожний І.С., Задорожний В.І. Комбінований метод підвищення ефективності проектування системи управління підприємством.// Пошук.-2002. – № 1 (2).
16. Карлоф Б. Деловая стратегия фирмы . Концепция, содержс- символи. — М : Зкономика, 2001. - 238 с.
17. Котлер Ф., Армстронг Г, Сондерс Дж., Вонг В. Ос новы маркетинга. - К: Вильямс, 2006. - 1055 с.
18. Крамаренко Г. О. Фінансовий аналіз і управління. – К.: Центр навчальної літератури, 2003.
19. Кузьменко Л.В., Кузьмін В.В., Шаповалова В.М. Фінансовий менеджмент. Навч. посіб. – Херсон: Олді – плюс, 2003.
20. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. - СПб.: Наука, 1996. - 590 с.
21. Мак-Дональд . М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб.: Питер, 2000. - 276 с.
22. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. Київ, 2001.
23. Савчук В. П. Финансовый менеджмент предприятий: прикладные вопросы с анализом деловых ситуаций. – К.: Максимум, 2001.
24. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 2–ге доповн. і переробл. – Луцьк, Ред. – вивідд. “Вежа” Вашен. держ. ун–ту ім. Лесі Українки, 2001.
25. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 3–тє доповн. і переробл. – К.: ЦНЛ., 2004.
26. Таркуцяк А.О. Фінансовий аналіз та управлінські рішення (на прикладі роботи вищого навчального закладу): Навч. посібник. – К.: Вид.– во Європ. ун–ту, 2001.
27. 1.Тєлєтов О. С. Маркетинг у промисловості: Монографія / О.С. Тєлєтов. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 248 с.
28. Фінансовий менеджмент: Навч. посібник /за ред. проф. Кірейцева Г.Г. – К.: ЦНЛ, 2002.
29. Фінансовий менеджмент: Навч. метод. посібник. – К.: Вид.–во Європ. ун–ту, 2002.
30. Швайка Л. А. Планування діяльності підприємства Навч. посіб. Львів “Новий світ – 2000”, - 2004.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.