У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
звіт з предвипускної практики
Количество страниц
31
ВУЗ
Год сдачи
2011
Содержание
Зміст
ВСТУП 4
1.ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ 5
1.1 Загальна характеристика підприємства 5
1.2. Організаційна структура Філії «Ясинуватський автодор» 7
2. АНАЛІЗ СТАНУ РИНКУ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА 9
3.АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 12
3.1. Аналіз конкурентів 12
3.2. Аналіз постачальників 14
3.3.Аналіз споживачів 16
3.4. Оцінка підприємства за допомогою SWOT- аналізу 16
4. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 19
4.1. Аналіз економічної діяльності 19
4.2. Аналіз фінансового стану 22
5. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ ПЛАНУ МАРКЕТИНГУ 27
ВИСНОВКИ 31
ДОДАТКИ
ВСТУП
В умовах ринкових відносин особливе значення набуває маркетингова діяльність як система управління діяльністю підприємства, націлена на ефективне задоволення потреб ринку.
Метою практики є практичне використання набутих теоретичних знань, ознайомлення з діяльністю конкретної фірми,збір нормативно-довідкових та інформаційних матеріалів для написання звіту з практики, формування професійних вмінь і навичок для прийняття самостійних рішень.
В ході проходження практики і виконання звіту необхідно вирішити наступні задачі:
- ознайомлення з діяльністю конкретного підприємства на ринку товарів та послуг;
- ознайомлення з організаційною структурою підприємства;
- аналіз стану ринку, на якому працює підприємство;
- аналіз маркетингового середовища підприємства;
- аналіз матеріалів з фінансово-економічної діяльності підприємства;
- розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності підприємства за допомогою впровадження маркетингових заходів на основі плану маркетингу.
Об’єкт практики - Філія «Ясинуватський автодор» Дочірнього підприємства «Донецький облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України».
Предметом господарської діяльності суб’єкта є будівництво та ремонт автомобільних доріг.
Основні джерела інформації – положення, форма №1 «Баланс», форма №2 «Звіт про фінансові результати» за 3 роки.
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
250
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.