У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Внутрішній та зовнішній туризм країн Латинської Америки
Количество страниц 101
ВУЗ Киевский Институт Бизнеса и Технологий
Год сдачи 2011
Бесплатно скачать 22071.doc 
Содержание РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО ТУРИЗМУ
1.1 Туристичні послуги в структурі міжнародної торговлі послугами
1.2 Поняття та сутність внутрішнього та зовнішнього туризму
1.3 Динаміка та структура ринку міжнародного туризму

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО ТУРИЗМУ КРАЇН ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ
2.1 Характеристика регіону Латинська Америка
2.2 Аналіз внутрішнього туризму країн регіону
2.3 Аналіз зовнішнього туризму країн Латинської Америки

РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО ТУРИЗМУ В ДОСЛІДЖУВАНОМУ РЕГІОНІ
3.1 Проблеми та перспективи розвитку туризму в регіоні
3.2 Рекомендації щодо основних шляхів розвитку туризму

ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
ДОДАТКИ

ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО ТУРИЗМУ 5
1.1 Туристичні послуги в структурі міжнародної торговлі послугами 5
1.2 Поняття та сутність внутрішнього та зовнішнього туризму 13
1.3 Динаміка та структура ринку міжнародного туризму 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО ТУРИЗМУ КРАЇН ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ 33
2.1 Характеристика регіону Латинська Америка 33
2.2 Аналіз внутрішнього туризму країн регіону 46
2.3 Аналіз зовнішнього туризму країн Латинської Америки 64
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО ТУРИЗМУ В ДОСЛІДЖУВАНОМУ РЕГІОНІ 80
3.1 Проблеми та перспективи розвитку туризму в регіоні 80
3.2 Рекомендації щодо основних шляхів розвитку туризму 86
ВИСНОВКИ 90
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 94
ДОДАТОК 1 97
Список литературы ВИСНОВКИ

В результаті написання роботи було проведене вивчення сучасного рівня розвитку туристичної галузі в межах країн Латинської Америки. А саме, в роботі розкриті такі питання:
• Вивчення туристичних послуг в структурі міжнародної торговлі послугами;
• Вивчення поняття та сутності внутрішнього та зовнішнього туризму;
• Аналіз динаміки та структури ринку міжнародного туризму;
• Вивчення характеристики регіону Латинська Америка;
• Аналіз внутрішнього туризму країн регіону;
• Аналіз зовнішнього туризму країн Латинської Америки;
• Вівчення проблем та перспектив розвитку туризму в регіоні;
• Рекомендації щодо основних шляхів розвитку туризму.
На сучасному етапі масштаби розвитку туризму дуже великі. По об’єму діяльності і рівню доходів на сьогоднішній день туризм займає третє місце у світі, після експорту нафти і автомобілів. За оцінками експертів ВТО, туризм перетворився на ведучу галузь світової економіки.
Міжнародний туризм має багатосторонній вплив на економіку країн світу. Для деяких країн він став суттєвим, а в деяких випадках і головним джерелом надходжень валюти, що живить прибуткову частину національного бюджету.
Все це створює нові цінності, які сприяють росту національного доходу і в результаті підвищенню життєвого рівня суспільства.
Латинська Америка є одним із найбільших регіонів світу, розташованим на південь від США, який простягається до крайнього півдня материка Південна Америка.
Великий вплив на ріст туризму Латинської Америки має матеріально – технічний фактор. Найбільш важливе забезпечення для розвитку міжнародних туристських зв’язків між місцевими і міжнародними засобами переміщення, щоб туристські подорожі не мали розривів у транспортному сполученні. Головними видами транспорту в туризмі регіону є: авіація, автобуси, автомобілі, поїзди, теплоходи морські і річкові. Для розміщення туристів одне з головних місць займає формування інфраструктури (готелі, мотелі, пансіонати, туристичні села, кемпінги, приватні квартири).
Політичний фактор також активно може сприяти розширенню міжнародних туристських зв’язків, якщо держава має внутрішню політичну стабільність, тобто мирні, дружні, добросусідські відносини між державами. Але політичний фактор може стримувати зростання туризму, причиною цього може бути нестабільність у державах, відсутність між державами добросусідських відносин, військові конфлікти.
Серед економічних факторів виділяються потенціал транспортних показників і прибуток від іноземного туризму.
У країнах Латинської Америки туризм став самостійною галуззю господарства, яка займає провідне положення в економіці. Це пояснюється тим, що сучасна туристська індустрія надає великий обсяг послуг туристам в ході закордонної подорожі: транспортні, по розміщенню туристів, по забезпеченню харчуванням, по рекламі, по задоволенню культурних потреб і розваг, по задоволенню ділових інтересів та інших .
Індустрія туризму в регіоні сприяє розвитку господарського комплексу і економіки країн. Це відзначається в тому, що збільшуються доходи, створюються нові робочі місця, збільшуються валютні надходження в бюджет країн. Наприклад, Мексика мають позитивний баланс по надходженням від туризму.
Серед компонентів індустрії туризму вагоме місце займає готельне товариство. Поява масового туризму стала причиною появи багатьох різновидів ночівлі. Вони різноманітні в різних країнах. Наприклад, в Бразилії готель – кафе – ресторан пристосовані до житла, де функціонує ресторан, апартамент – готель, який надає житло в квартирах, або інших аналогічних приміщеннях.
В Мексиці окрім готелів, приміщення квартирного типу, будинки відпочинку і молодіжних гуртожитків, кліматичних курортах. У Венесуелі і Колумбії переважає проживання у готелях, мотелях, гостьових домах.
Готельний бізнес являючись одним із видів економічної діяльності, прямо або побічно створює нові робочі місця і є важливим засобом поповнення казни іноземною валютою. В світі постійно проходить освоєння нових концепцій готельного бізнесу і модернізації старих.
Вплив туризму має як позитивні, так і негативні наслідки. До позитивних наслідків можна віднести зростання прибутків і престижу країни, її значення у світовому співтоваристві. До негативних наслідків можна віднести руйнування і забруднення навколишнього середовища, порушення традицій місцевого населення.
Найбільш розвиненими видами туризму в межах регіону є: рекреаційний, розважальний, науковий – які є метою подорожі.
Важливе місце в розвитку туризму регіону має Мексика. Де природні ресурси, а також етнографічні особливості приваблюють туристів. Серед міст країни виділяється Мехіко, його особливості в тому, що воно розташоване на висоті 2240 метрів над рівнем моря, оточене кільцем гір, має глибоке історичне коріння, столиця ацтеків, багато храмів та інших туристичних об’єктів.
В Латиноамериканському регіоні також відвідуються закордонними туристами такі країни, як Бразилія, Венесуела, Колумбія. Ці держави мають складний етнічний склад (європейці, африканці, індіанці), багаті на природні ресурси, на історичні пам’ятки і є дуже перспективними для розвитку туристичної діяльності.
В цілому країни Латинської Америки на сучасному етапі їх розвитку не вичерпали свій туристський потенціал, який освоєний значно менше 50 %, як свідчать розрахунки спеціалістів.
В регіоні є проблеми використання основних туристичних ресурсів. Однією з головних проблем розвитку туризму в Латинській Америці є створення високого рівня матеріально-технічної бази, бо існує невідповідність неузгодження між сучасною матеріально-технічною базою туризму й сучасними потребами у комфортному відпочинку.
Для вирішення регіональних проблем в Латинській Америці необхідно входити в період постійного зростання об’ємів мандрівок й екскурсій при зростанні конкуренції серед країн їх перебування . При цьому з’являється велика кількість добре інформованих споживачів туристських послуг, які приділяють велику увагу якості і безпечності турпродукту.
Тому подальший розвиток туристичного ринку регіону буде визначатися новими інформаційними технологіями.
На даному етапі розвиток туризму стає важливим джерелом економічного розвитку країн регіону.



ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ

1. Білорус О. Г., Лук`яненко Д. Г. та ін. Глобалізація і безпека розвитку. Монографія. — К.: КНЕУ, 2001.
2. Губарев В.К. Географія світу: Довідник школяра і студента. – Донецьк: ТОВ ВКФ „БАО”, 2005. – 576 с.
3. Дурович А.П. Маркетинг в туризме: Учебное пособие. – Минск: Новое знание, 2003. – 496 с.
4. Енциклопедія для дітей. Т-3. Географія. - 3-е вид. доповнене./ Гол. Ред. М.Д. Аксьонова. – М.: Аванта, 2003. – 704 с.
5. Істомін В.І., Лагутенко Б.Т. Країни світу: довідник туроператора і туриста. – М., 2006.
6. Кифяк В. Ф. Організація туризму: Навч. посіб.− Чернівці: Книги − ХХІ, 2008.− 344 с.
7. Криховецький І.З. Туризм як економічна, соціальна й інтернаціональна галузь та джерело матеріального і духовного розвитку суспільства / І.З. Криховецький // Економіка та держава. — 2008. — № 10.
8. Луцишин Н. П., Луцишин П. В. Економіка й організація міжнародного туризму: Навч. посіб.− Луцьк: РВВ “Вежа” Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2003.
9. Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти).− К., 2004.− 436 с.
10. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). – К.: Альтерпрес, 2002. – 436 с.
11. Мальська М. П., Худо В. В. Туристичний бізнес: теорія та практика. Навч. посіб.− К.: Центр учбової л-ри, 2007.− 424 с.
12. Менеджмент туризма: Экономика туризма: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 320 с.
13. Міжнародний туризм: методика і матеріали статичних досліджень / [укл. О.Д. Король, Т.Д. Скутар]. — Чернівці : Рута, 2008. — 64 с.
14. Папирян Г.А. Менеджмент в индустрии гостеприимства (отели и рестораны). – М.: Экономика, 2000. – 207 с.
15. Проблеми міжнародного туризму. Збірник наукових статей.-К., 2004. – 264 с.
16. Пузакова Е.П., Честникова В.А. Международный туристический бизнес. – М., 2003. – 215 с.
17. Румянцев А.А., Коваленко Ю.О. Міжнародна торгівля послугами: Навчальний посібник. –К.: Центр навчальної літератури, 2003.
18. Смирнов І. Г. Туристично-фінансові потоки та моделі управління в міжнародному туристичному бізнесі // Географія і сучасність: Зб. наук. пр. Київ. нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова.− Київ, 2006.− Вип. 5 (15).
19. Степанов О. М. Світова торгівля, транспорт і тенденції розвитку портового господарства: Монографія. — Одеса: Астропринт, 2005.
20. Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. — 192 с.
21. Устименко Л. М., Афанасьєв І. Ю. Історія туризму: Навч. посіб.– К.: Альтер-прес, 2005.– 320 с.
22. Ухудшение положення в мировой индустрии туризма // Бюллетень иностранной коммерческой информации. — 2009. — № 68.
23. Чудновский А. Д., Жукова М. А. Менеджмент туризма: Учебник.— М.: Финансы и статистика, 2007.
24. Шваб Л.І. Міжнародні стандарти туристичних послуг: [навч. посібник] / Л.І. Шваб, М.М. Костриця. — Житомир : Житомирський державний технологічний університет, 2007. — 196 с.
25. Школа І.М., Козменко В.М., Бабінська О.В. Міжнародні економічні відносини: підручник. –Чернівці. –2007.
26. Юрківський В.М. Країни світу: Довідник. – 2 – ге вид. – К.: Либідь, 2003. – 368 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
600
Скачать бесплатно 22071.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.