У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Дистанційне обслуговування клієнтів банків та його розвиток в Україні
Количество страниц 132
ВУЗ Киевский Институт Бизнеса и Технологий
Год сдачи 2011
Бесплатно скачать 22075.doc 
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ В УКРАЇНІ 8
1.1. Сутність та класифікація дистанційного банківського обслуговування клієнтів в Україні 8
1.2. Еволюція дистанційного обслуговування клієнтів в Україні 17
1.3. Економіко-правове регулювання діяльності банків з електронною продукцією 27
РОЗДІЛ ІІ. МЕХАНІЗМ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ НА ПРИКЛАДІ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» 35
2.1. Основні напрямки діяльності ПАТ КБ «ПриватБанку» 35
2.2. Розвиток інтернет продуктів ПАТ КБ «ПриватБанк» 47
2.3. Оцінка ефективності дистанційного обслуговування банку 67
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ 76
3.1. Сучасний стан та тенденції розвитку ринку дистанційного обслуговування клієнтів в Україні 76
3.2. Порівняння робот систем «Клієнт-Банк» та «Інтернет-банкінг» 90
3.3. Перспективи розвитку ринку дистанційного обслуговування клієнтів в Україні 101
ВИСНОВКИ 113
СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ 120
ДОДАТКИ




ВСТУП
Успішний економічний розвиток держави неможливий без добре розвиненої банківської системи, на стан якої впливає як внутрішня економічна і політична ситуація, так і зміни світової банківської системи. Ці зміни є наслідком глибинних макроекономічних процесів у світовій економіці (інтеграція, лібералізація, різкий науково-технічний підйом) і вони зачіпають всі банки, незалежно від рівня їх розвитку. Однією з основних особливостей сучасної вітчизняної банківської системи є стрімкий розвиток комп’ютерних і телекомунікаційних технологій, впровадження мережевих пристроїв, що скорочує час обробки інформації, дозволяє провести комплексну автоматизацію діяльності, розробити механізми дистанційного обслуговування клієнтів і запропонувати новий асортимент послуг. Крім того, раціоналізація платіжної системі в країні потребує суттєвого скороченні операцій із готівкою на користь безготівкових розрахунків. Розвиток дистанційного банківського обслуговування має на меті скорочення в Україні готівкових розрахунків, залучення у банківську систему значного обсягу коштів населення.
Актуальність дослідження обумовлена підвищеним інтересом до дистанційного обслуговування, збільшенням кількості банків, які надають послуги дистанційного обслуговування, та кількомті клієнтів, які користуються дистанційним банківським обслуговуванням.
Вперше банк, який обслуговував клієнтів через мережу Інтернет, з’явився у 1995 році – Security First Network Bank. За підсумками першого року роботи, його активи становили 110 млн. доларів, щомісячний приріст капіталу складав 20 %, а кількість клієнтських рахунків перевищила 10 тисяч. У березні 2001 р. японський уряд видав ліцензію на відкриття онлайнового банку корпорації Sony, який тільки за перший місяць роботи відкрив 21 тис. рахунків. Успіхи американських і японських віртуальних банкірів зумовили те, що у 2004 р. приблизно кожен третій банк у світі пропонував послуги Інтернет-банкінгу.
Переважна більшість експертів вважають, що Інтернет є одним з найбільш ефективних інструментів просування кредитних продуктів, що обумовлено значним розширенням використання Інтернет-послуг в цілому і активним Інтернет-просуванням банків. За середньозваженою оцінкою експертів, більше 40 % фізичних осіб у світі, зацікавлених у отриманні кредиту, використовують як основний інструмент пошуку кредитних продуктів Інтернет, і число таких осіб неухильно зростає.
В останні роки динамічно розвивається український ринок дистанційного банківського обслуговування. Декілька років тому основною послугою, пропонованої банками у сфері дистанційного обслуговування, була послуга «Клієнт-Банкінг». Поступово система «Клієнт-Банкінг» стала замінюватися системою «Інтернет-Банкінг». В даний час багато банківських установ надають клієнтам ці обидві послуги.
В умовах розвиненої конкуренції банки змушені шукати нові шляхи залучення клієнтів, і Інтернет-простір є тією сферою, де можна залучити зацікавлених у використанні технологій дистанційного банківського обслуговування. У зв’язку з цим важливою складовою стратегії розвитку фінансових установ України стають розробки та впровадження високотехнологічних дистанційних послуг із метою динамічного розвитку ринку банківських продуктів. Тому тема дипломної роботи є актуальною для сучасного стану банківської системи України, має важливе теоретичне і практичне значення і потребує подальшого розроблення.
Теоретичні, методичні, економіко-організаційні питання формування ринку дистанційних банківських послуг стали темами дослідження відомих зарубіжних та вітчизняних економістів. Ці проблеми відображено і у вітчизняній науковій літературі, зокрема в дослідженнях Т. Андрійкова, С.В. Афанасьєвої, М.П. Березіної, Г.Л. Бєлоглазової, О. Вовчак, Л.П. Кролівецкої, Л.П. Куракова, В.О. Лаврушина, В. Марченко, Г.А. Титоренко, В.Г. Тімірясова та ін.

Мета і завдання дослідження. Метою дипломного дослідження є обґрунтування теоретичних та науково-методологічних засад дистанційного банківського обслуговування кліентів та розробка на цій основі рекомендацій щодо вдосконалення системи дистанційного банківського обслуговування.
Для досягнення поставленої мети в дипломній роботі передбачено постановку та вирішення таких завдань:
• обгрунтувати сутність та надати класифікацію банківських послуг, які надаються дистанційно;
• проаналізувати нормативно-правову базу дистанциіного банківського обслуговування;
• дослідити еволюцію дистанційного банківського обслуговування в Україні;
• порівняти роботу систем «Клієнт-Банк» та «Інтернет-банкінг»;
• дослідити сучасний стан та тенденції розвитку ринку дистанційного
обслуговування клієнтів в Україні;
• визначити основні напрями вдосконалення механізму дистанційного обслуговування клієнтів в Україні;
• виявити альтернативні можливості розвитку ринку дистанційного обслуговування клієнтів в Україні;
• з’ясувати сутність, основні принципи, форми та методи системи дистанційного обслуговування клієнтів в Україні;
• обкреслити перспективи розвитку інтернет-продуктів банків;
• надати рекомендації щодо розвитку дистанційного банківського обслуговування клієнтів в Україні.
Об’єктом дослідження є дистанційне банківське обслуговування в України.
Предметом дослідження є розвиток системи дистанційного банківського обслуговування в Україні.
Методи дослідження. Дослідження базується на використанні наступних методів пізнання: для узагальнення та розкриття фінансово-організаційних цілей банківських установ у процесі розробки та просування дистанційних послуг - методи логічного синтезу, системний та комплексний підхід; для обґрунтування та визначення основних положень, що стосуються організації управління інструментарієм позиціонування дистанційних послуг; економіко-математичне моделювання - для визначення наслідків, перешкод, залежностей процесів розвитку мереж від кон'юнктури, вимог і обмежень фінансового ринку.
Теоретичну та методологічну основу дипломної роботи складають дослідження вітчизняних та зарубіжних авторів у галузі інтерактивних банківських послуг, аналітичні матеріали практикуючих менеджерів і банкірів, а також нормативні та законодавчі акти України.
Інформаційною базою дипломного дослідження стали звітні документи АКБ «ПриватБанк» за 2009-2010 роки, статистичні матеріали Національного банку України, Асоціації українських банків, Держкомстату України.
Робота складається з трьох глав, вступу, висновків, списка літератури та додатків.
Список литературы ВИСНОВКИ

Підводячи підсумки проведеного дослідження необхідно відзначити наступне. Розвиток інформаційних технологій є дієвим інструментом підвищення ефективності діяльності банку в умовах постійного зростання клієнтської бази, обсягів операцій, попиту на нові високоякісні послуги та посилення конкуренції. Слідуючи розвитку банківських технологій високорозвинутих країн Західної Європи, США та Азіатського регіону, Україна долає перепони недостатності капіталу для впровадження високих технологій та скорочує прірву між українським банківським ринком та банківським ринком вищеперелічених країн за рівнем послуг, що надаються клієнтам, зокрема й рівнем системи «Клієнт-банк». Віддалені банківські послуги надають клієнтам банку можливість оперування коштами без безпосереднього контакту з банківськими службовцями. Основними проектами з дистанційного банківського обслуговування можна вважати: «Інтернет-банкінг», систему «Клієнт-банк», мобільний та телефоний банкінг. Але ж на вимогу споживачів розробляються та впроваджуються нові технології віддаленого доступу. Враховуючи функціональні особливості систем дистанційного обслуговування, можна припустити, що і в подальшому вони будуть співіснувати, доповнюючи один одного. А превалювання будь-який з систем буде залежати виключно від переважної моделі ведення бізнесу і, відповідно, практики її фінансового обслуговування.
Дистанційне обслуговування, як один з напрямків банківської справи має великий потенціал для подальшого розвитку і широкі перспективи. Враховуючи стрімкий розвиток високотехнологічних банківських продуктів нового покоління, закономірними є плани розвитку дистанційного банкингу у вигляді віртуального фінансового супермаркету банківських продуктів для фізичних і юридичних осіб. Але за таких швидких умов розвитку банкам необхідно звернути особливу увагу на забезпечення інформаційно-технологічної безпеки електронних послуг шляхом захисту комунікацій та трансакцій, ідентифікації продавців і покупців.
Сьогодні нерозвиненість у цілому або фрагментарність правових норм, що належать до сфери електронних товарів та послуг, а також значні суперечності між існуючими нормами законодавства є перешкодами для успішного функціонування on-line banking. Не має чітких визначень як електронного документу, так і процедур використання електронного документообігу. Використання системи «Клієнт-банк» та «Інтернет-банк» фактично базується на рівні договірних відносин між банком та користувачами послуги. Підтримки чи захисту з боку держави у вигляді нормативних документів практично не існує. Потрібно створити правову структуру, що повністю визначала би сферу електронного документообігу, як аналогічну сфері паперового документообігу. Це дозволить перевести розрахунки через електронну систему в зовсім інше русло – абсолютної безпеки, з рівнем захисту не меншим, аніж у паперових документів.
Поряд з перевагами електронної торгівлі, наявні й потенційні ризики, серед яких: ухилення від податків, шахрайство, порушення прав інтелектуальної власності та ін. Закріплення основ електронної комерції у законодавстві України, подальший розвиток її правового регулювання з окремих категорій у спеціальних законах, внесення відповідних змін до чинного законодавства, яке стосується питань електронного обміну даними, укладання угод у електронній формі, – це питання, що потребують невідкладного вирішення. Створивши режим найбільшого правового сприяння для розвитку електронної комерції в Україні, ми тим самим створимо необхідний фундамент, на якому будуватиметься добробут нашого суспільства в ХХІ столітті.
Проводячи послідовну політику укріплення стабільності банку та вдосконалення якості обслуговування, ПАТ КБ «Приватбанк» вважає одним з пріоритетних напрямів своєї роботи розвиток комплексу сучасних послуг для індивідуального клієнта. Зараз банк пропонує громадянам України понад 150 видів найсучасніших послуг, серед яких поточні, вкладні операції, карткові продукти, різноманітні програми споживчого кредитування, які здійснюються в партнерстві з провідними вітчизняними торговими, ріелтерськими компаніями та автовиробниками.
ПАТ КБ «ПриватБанк» за діючими угодами обслуговував у 2009 році біля 9 млн. клієнти, у тому числі 355 013 корпоративних клієнтів та 343 178 приватних підприємців. На 1 січня 2010 року банком емітована 18 643 651 пластикова картка.
ПАТ КБ «Приватбанк» є лідером серед українських банків по кількості емітованих міжнародних платіжних карток Visa, MasterCard, Eurocard. Міжнародні платіжні картки розраховані на обслуговування різних сегментів клієнтів, використовуються як для внутрідержавних так і для міжнародних розрахунків. На сьогодні банком випущено понад 18 мільйона пластикових карток (40% від загальної кількості карток, емітованих українськими банками). Чистий прибуток від діяльності банку за 2009 рік склав 1 050 489 тис. грн., що є а 18,68 відсотків менше, ніж прибуток за 2008 р. Значною мірою на фінансовий результат вплинув зріст витрат від здійснення операцій.
З метою підвищення операційної ефективності та прямого доступу до рахунків клієнтів, ПриватБанк пропонує клієнтам таки новітні системи, як Клієнт-Банк; Інтернет-Кліент-Банк; Приват 24; Privat Mobile. Клієнтів постійно супроводжує власний Процесінговий Центр, завдяки якому зменшується час та витрати на проведення операції. CallCenter створено для вирішення раптово виниклих проблем клієнтів банку при користуванні банківськими продуктами.
Послуга Інтернет-банку ПриватБанка включає в себе додаткові сервіси: онлайн - калькулятори; форми, договори; безкоштовний доступ до веб - ресурсів ПриватБанку.
Аналіз динаміки підключення до сервісів через систему Приват24 показав значне зростання кількості операцій через систему по всім регіонам.

У розвинених країнах дистанційні банківські послуги набули у новому тисячолітті широке розповсюдження у першу чергу серед клієнтів-фізичних осіб. Кількість користувачів послугами дистанційного банківського обслуговування в Європі досягла близько 170 млн. європейців. Найбільші світові банки здійснюють понад 80% всіх платежів за допомогою Інтернету. В Україні є незначна частка банків (5,5%) надає Інтернет-послуги, а з числа Інтернет-користувачів тільки 1,2% користуються послугами інтернет-банкінгу.
Ринок Інтернету в Україні зосереджується у великих центрах: Києві (76%), Одесі (понад 5%), Дніпропетровську (близько 5%), Донецьку (близько 3%), Львові (близько 2%). Останні області в сумі складають 9%. Ці цифри наразі не дозволяють розглядати розвиток електронного банкінгу, як заміну створенню традиційних відділень банків, що здійснюють регіональну експансію. Крім того, сумнівно, що за невеликих обсягів діяльності цей напрям бізнесу окупиться у найближчому майбутньому.
Це обумовлено рядом технічних та економічних причин. Так за даними дослідження 39% населення України не мають банківського рахунку. Решта населення зводять спілкування з банком лише до оплати комунальних послуг (78%). Серед банків, що надають послуги дистанційного-банкінгу на території України, - АППБ «Аваль», банк «АЖІО», «Вабанк», «Кредитпромбанк», банк «Надра», «Правекс-банк», «ПриватБанк», банк «Фінанси і Кредит» та деякі інші. Ці банки пропонують такі ДБО як, надання фінансової інформації щодо стану валютного та кредитного ринку, управління рахунком, платіжна картка +Інтернет, мобільний банкінг, обслуговування інтернет-комерції.
Удосконалення системи електронного банкінгу в Україні доцільно проводити за двома наступними напрямами:
• зниження фінансового та нефінансового ризиків;
• підвищення ефективності функціонування платіжних систем.
Крім невисокого рівня обізнаності й окреслених вище соціальних причин, перешкодою на шляху розвитку дистанційних послуг в Україні є побоювання стосовно забезпечення захисту інформації. З цього приводу в вітчизняних банківських установах рекомендовано реалізовувати Базельські принципи стосовно мінімізації ризиків щодо дистанційних банківських продуктів.
Основними тенденціями розвитку дистанційного банківського обслуговування в Україні найближчими роками є постійне збільшення кількості користувачів «Інтернет-банкінгу», зростання інтенсивності використання таких послуг, та попиту на додаткові інтегровані функції, такі як Інтернет-трейдинг, можливості ведення декількох рахунків у одній системі електронного банківського обслуговування, навіть рахунків різних банків. Як додаткові Інтернет-послуги банки пропонуватимуть консультації у сфері інвестицій, щодо мінімізації ризиків фінансових вкладень, укладення договорів страхування. Надалі системи «Інтернет-банкінгу» перетворяться на єдиний віртуальний простір фінансових послуг і продуктів, що необхідно і зручно як для приватних осіб, так і для великих компаній.
Удосконалення системи електронного банкінгу в Україні доцільно проводити за двома наступними напрямами:
• зниження фінансового (системного, кредитного, ліквідності) та нефінансового (операційний, політичний) ризиків;
• підвищення ефективності функціонування платіжних систем.
Лідером на ринку Інтернет-послуг в Україні є ПриватБанк, який пропонує клієнтам широке коло дистанційних сервісів та послуг. В ПриватБанку сьогодні застосовується найсучасніше мережеве та телекомунікаційне обладнання, від правильної побудови яких залежить ефективність і надійність її функціонування. Практично всі мережеві технології, які з’являються на ринку, банк у стані брати на озброєння. Неминучими є процеси його інтеграції в рамках національних і світових банківських спільнот. Це забезпечить стале зростання якості банківських послуг, від якого виграють, як банк, так і його клієнти.
Вдосконалення систем ДБО має орієнтуватися на протидію широкому спектру загроз різного роду. Таким чином, тільки комплексне використання різних технологічних рішень і організаційних заходів дозволить забезпечити високий рівень безпеки при роботі в системі ДБО і, тим самим, підвищити якість обслуговування клієнтів. Інтернет дає можливість зробити значний крок вперед у розвитку традиційних каналів надання дистанційних банківських послуг та суттєво скоротити пов'язані з цим витрати. Розвиток банківських послуг, а, отже, й успіх у клієнтів стає залежним від набагато більшої кількості технологій та індустрій, ніж раніше. Це і телекомунікації, телефони, інтернет, а також його доступність, і мінливий образ медіа для фінансових послуг. Навіть ринок інтерактивного телебачення, при певному уяві, відкриває для роздрібного банку багато можливостей.
Розвиток Інтернет - продуктів в даний час має досить великий потенціал і різноманітність. Про це яскраво свідчить досвід ПриватБанку, який є лідером на ринку Інтернет-послуг в Україні. Але незважаючи на широку продуктову лінійку, наявність різноманітних сервіс і послуг просування цього продукту стримується з одного боку високою для масового споживача вартістю комп'ютера, а з іншого загальною недовірою до банківської системи. Щоб завоювати зараз клієнта електронних послуг, банку потрібна винахідливість. І ПриватБанк досяг в цьому значних успіхів, про що свідчить зростаюча кількість користувачів інтрентен-банкінгу серед клієнтів ПриватБанку..
Оцінити розвиток Інтернет-банкінгу однозначно не представляється можливим. У будь-якому разі, незважаючи на те, що Інтернет-банкінг не виправдав ті надії, які на нього були покладені фінансовими колами на зорі Інтернету, подібний вид сервісу визнано перспективним. Дискусії ведуться тільки про те, наскільки активно банкам треба розвивати сервіс online-банкінгу, але в необхідності його розвитку сумнівів немає. В ПриватБанку сьогодні застосовується найсучасніше мережеве та телекомунікаційне обладнання. Від правильної побудови яких залежить ефективність і надійність її функціонування.
Організація телекомунікаційних взаємодій - серйозна проблема, але незважаючи на вже досягнутий рівень розвитку Інтернет-послуг, цей напрямок в ПриватБанку найближчим часом буде тільки розвиватися і стрімко зростати. Практично всі мережеві технології, які з’являються на ринку, банк у стані братися на озброєння. Неминучими є процеси його інтеграції в рамках національних і світових банківських спільнот. Це забезпечить стале зростання якості банківських послуг, від якого виграють, як банк, так і його клієнти.



СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ

1. Закон України «Про банки та банківську діяльність» №2121-ІІІ від 07.12.2000. №2121-ІІІ / Відомості Верховної Ради України. – Офіц. вид. – К.: Парлам. вид-во, 2010. - №49. – С. 570.
2. Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003р. №851-IV / Відомості Верховної Ради України. – Офіц. вид. – К.: Парлам. вид-во, 2005. - №26. – С. 349.
3. Закон України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003р. №852-IV ( із змінами, внесеними згідно із Законом N 879-VI від 15.01.09).
4. Закон України «Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 рр.» №537-V від 09.01.2007 / Відомості Верховної Ради України. – Офіц. вид. – К.: Парлам. вид-во, 2007. - №12. – С. 102.
5. Закон України «Про обов’язків примірник документів» №595-ХІV від 09.04.1999 / Відомості Верховної Ради України. – Офіц. вид. – К.: Парлам. вид-во, 2007. - №27. – С. 362
6. Закон України «Про Концепцію Національної програми інформатизації» №75/98-ВР від 04.02.1998 / Відомості Верховної Ради України. – Офіц. вид. – К.: Парлам. вид-во, 2006. - №22. – С. 199.
7. Закон України «Про телекомунікації» № 1280-ІV від 18.11.2003 / Відомості Верховної Ради України. – Офіц. вид. – К.: Парлам. вид-во, 2007. - №13. – С. 132.
8. Закон України «Про Національну систему конфіденційного зв'язку» N 2919-III, 10.01.2002 / Відомості Верховної Ради України. – Офіц. вид. – К.: Парлам. вид-во, 2009. - №24. – С. 296.
9. Закон України «Про Національний банк України» №679-ХІV від 20.05.1999 / Відомості Верховної Ради України. – Офіц. вид. – К.: Парлам. вид-во, 2010. - №49. – С. 570.
10. Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» № 80-94/ВР від 05.07.1994 / Відомості Верховної Ради України. – Офіц. вид. – К.: Парлам. вид-во, 2009. - №32-33. – С. 485.
11. Цивільний кодекс України від 16.01.2003 №435-ІV: за станом на 05.11.2009 / Відомості Верховної Ради України. – Офіц. вид. – К.: Парлам. вид-во, 2010. - №5. – С. 40.
12. Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами, затверджене постановою Правління НБУ від 3 грудня 2003 р. № 516. // Законодавчі і нормативні акти з банківської діяльності. Щомісячний додаток до журналу “Вісник НБУ”.- 2004. - №2.-С.92-100.
13. Правила Національної системи масових електронних платежів / Затверджено остановою Правління Національного банку України №620 від 10.12.2004р. // Законодавчі та нормативні акти з банківської діяльності. – 2005. – №2. – С. 100-140.
14. Інструкція про порядок регулювання діяльності банків в Україні: затв. Постановою Правління НБУ №368 від 28.08.2001р. - Режим доступу: http// zakon.rada.gov.ua.
15. Постанова НБУ №22 від 21.01.2004 «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті». – Режим доступу http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0377-04
16. Постанова НБУ №223 від 30.04.2010 «Про здійснення операцій з використанням спеціальних платіжних засобів». – Режим доступу http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0474-10
17. Постанова Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок емісії платіжних карток і здійснення операцій з їх застосуванням» № 137 від 19 квітня 2005 року. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0543-05
18. Лист Департаменту платіжних систем Національного банку України «Про надання інформації про використання Інтернет-технологій клієнтами банків при здійсненні розрахунків» від 13 червня 2007 року № 25- 112/1151-6023. – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1045.8123.0
19. Алешкин С. Системы дистанционного банковского обслуживания / Алешкин С. // Оборудование. Технологии и оборудование для магазинов. – 2007. - №4. – С. 12-16.
20. Битва железных ящиков Банковское обозрение: режим доступу до журналу: http://bo.bdc.ru/2010/11/bitva_jawikov.htm.
21. Боггс Уэнди. UML и Rational Rose / Уэнди Боггс ; [пер. з англ. А. Попов]. — М.: Лори, 2007. — 585 с.
22. Богута Н. Деньги которые ходят по Сети / Богута Н. // Эксерт Украина. – 2006. - №39. – С.31-36.
23. Буздалин А. Банковская розница и инновационная конкуренция / Буздалин А. // Банковское дело. – 2008. - №4. – С.15-23.
24. Буздалин А. Банковская розница и инновационная конкуренция / Буздалин А. // Банковское дело. – 2008. - №4. – С. 25-30
25. Бюлетень Національного банку України 2010. - №12 (213). – Режим доступу: http://www.bank.gov.ua/Publication/econom/Buleten/2010/bull_12-10.pdf
26. Бюлетень Національного банку України. – Режим доступу до журналу: http://www.bank.gov.ua/Publication/econom/Buleten/2010/bull_01-10.pdf
27. Висящев А. Вытеснит ли Интернет-банкинг филиальные сети? / Висящев А. // Банковское дело в Москве. – 2006. - №8
28. Віднійчук-Вірван Л.А. Платіжні системи: [навч. посіб.] / Віднійчук-Вірван Л.А. – Львів: Магнолія плюс, 2007. – 190с.
29. Внукова Н.М. Управління розвитком платіжних інструментів в банку / Внукова Н.М., Костюкова Т.В. // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць .- 2009. - № 1(6). С. 13-20.
30. Вовчак О.Д. Платіжні системи.: [навч. посіб.] / Вовчак О.Д., Шпаргало Г.Є., Андрейків Т.Я. – К.:Знання, 2008. – 341с.
31. Воронін А. Електронний банкінг та ризики його використання /А. Воронін// Фінансовий ринок України. – 2009. - №1.- с. 8-9
32. Герасимова О. Спеціалізований підхід для оцінок економічної ефективності основних бізнес-процесів на прикладі платіжної системи комерційного банку / Герасимова О., Денисов В. // Вісник Національного банку України. – 2009. - №3.- С. 28-32.
33. Герасимович А.М. Аналіз банківської діяльності: [навч. посіб.] / Герасимович А.М. – К.: Атака, 2002. – 368с.
34. Глінський Є.Г. Критерії конкурентних позицій банків у контексті забезпечення конкурентоспроможності банківських продуктів / Глинський Є.Г. // Актуальні проблеми економіки. – 2010. - №6 (108). - С. 209-215.
35. Годин В.В. Управление информационными ресурсами \ Годин В.В., Корнеев И.К. – М.: Инфра-М, 2000. – 352с.
36. Головко С. І. Шляхи підвищення ефективності розрахунково-касових послуг комерційного банку / Головко С.І. // Інвестиції: практика та досвід. – 2008. - №20. – С.35-37.
37. Горбач Л. М. Ринок фінансових послуг: [навчальний посібник] / Л.М. Горбач, О.Б. Каун. - К.: Кондор, 2006. - 435с.
38. Грамматчиков А. Сервисное обслуживание / Грамматчиков А. // Експерт. – 2009. - №37. – С. 45-47.
39. Грачева М. Электронные банковские услуги: особенности управления рисками / Грачева М. // МЭ и МО. – 2008. - №11. – С.39.
40. Гриценко Л.Л. Банківська система України: сучасний стан і напрямки розвитку / Гриценко Л.Л., О опрієнко Є.Ю. // Актуальні проблеми економіки. – 2010. - №10 (112). – С. 111-117.
41. Дьяконов Б.П. Информационная безопасность в банках/ Б.П. Дьяконов // Банковское дело.-2008.-№11.- с. 86-89
42. Єпіфанов А.О. Операції комерційних банків: [навч. посіб. для студ. ВНЗ] / Єпіфанов А.О., Маслак Н.Г., Сало І.В. - Суми: Університетська книга, 2007. - 522с/
43. Заединов Р. Инновации без риска // Банковское обозрение: режим доступу до журналу: http://bo.bdc.ru/2010/11/inovation.htm.
44. Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава. Програма економічних реформ на 2010-2014 рр. / Комітет з економічних реформ при Президентові України (версія для обговорення 2 червня 2010 року) – 85с.
45. Засадна Х.О. Про захист послуг Інтернет-банкінгу / Засадна Х.О. // Вісник університету банківської справи Національного банку України. – 2008. - №3. – С. 225-229.
46. Илющенко, К. Принуждение к безопасности / К. Илющенко // Эксперт. — 2009. — № 12. – С. 45-47.
47. Калистратов Н.В. Банковский розничный бизнес / Калистратов Н.В., Кузнецов В.А., Пухов А.В. – М.: БДЦ-Пресс, 2007. – 256с.
48. Кашпрук Ю.А. Банківська інфраструктура: суть, функції та особливості розвитку / Кашпрук Ю.А., Львівська К.А. // Науковий вісник НЛТУ України. – 2010. – Вип. 20.4. – С. 210-215.
49. Колесник О.О. Підвищення ефективності антикризового управління банком шляхом впровадження сервісно-орієнтованої архітектури / Колесник О.О. // Актуальні проблеми економіки. – 2010. - №10 (112). – С. 125-131.
50. Косова Т.Д. Банківські операції: [навч. посібник] / Косова Т.Д., Циганов О.Р. - Донецьк: Норд-Прес ДонДУУ, 2008. - 350c/
51. Котковський В.С. Концепція інноваційного розвитку у сфері банківської діяльності України / Котковський В.С. // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць .- 2008. - №2 (5). – С. 13-18.
52. Коцовська Р.Р. Банківські операції: [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл]. / Коцовська Р.Р., Павлишин О.П., Хміль Л.М. - К.: УБС НБУ, 2007. - 390с.
53. Кочергин Д.А. Современные формы дистанционного банковского обслуживания / Кочергин Д.А.// Деньги и кредит. – 2008. - №1. – С. 63-65
54. Краевая А. Итоги и перспективы рынка платежных карт в Украине / Краевая А. // Банковская практика за рубежом. – 2008. - №5. – С. 70-73.
55. Криницька О. Цілодобовий контроль. Дистанційне управління банківським рахунком / Криницька О. // Консалтинг в Україні. – 2009. - №1-2 (42-43). – С. 39-41.
56. Лаврушина, О.И. Банковское дело / О.И. Лаврушина. — М.: КноРус, 2008, - 321с.
57. Лазепко І.М. Банківські операції: [навч. посібник для дистанційного навч.] / Лазепко І.М., Алексеєнко М.Д., Сивульський М.І., Брегеда О.А. - К.: Університет "Україна", 2007. - 328с.
58. Лобозинська С.М. Удосконалення правового регулювання банківської системи України / Лобозинська С.М. // Вісник ДДФА: економічні науки. – 2009. - №1. – С. 110-115.
59. Лямин Л.В. Проблемы управления рисками, связанными с электронным банкингом / Лямин Л.В. // Банковское дело. – 2010. - №10. – С. 34-41.
60. Мирошников Д.А. Виртуальный офис в 16 раз дешевле или расчет экономической эффективности системы ДБО / Мирошников Д.А. // Банки и технологии. – 2007. - №4. – С. 23-34.
61. Міщенко В.І. Банківські операції: [підручник] / Міщенко В.І., Слав`янська Н.Г., Коренєва О.Г. - К.: Знання, 2007. - 796с.
62. Новожилова М.В. Моделі і методи забезпечення безпеки в системах електроної комерції / Новожилова М.В., Лєушина Н.А. // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць .- 2008. - №2 (5). – С. 43-48.
63. Островська Н.С. Основні аспекти інформаціно-технічної безпеки комерційних банків України та їх вплив на спроможність викуновати ними свою місію / Островська Н.С., Якуб'як І.М. // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць .- 2009. - № 1(6). С. 46-52.
64. Офіційний сайт Національного банку України. – Режим доступу www.bank.gov.ua
65. Паит И.Я. Оценка конкурентоспособности банковских продуктов / Паит И.Я. // Банковское дело. – 2009. - №11. – С. 72-76.
66. Первеев В.В. Автоматизація виконання банківських операцій на підприємствах / Первеев В.В. // Вісник Бердянскього унівеситету менеджменту і бізнесу. – 2009. - №2(6). – С. 61-65.
67. Пиріг С. О. Платіжні системи: [навч. посіб.] / Пиріг С.О. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 240с.
68. Поспелов А.Л. Интернет – банкинг: вопросы обеспечения безопасности/ А.Л. Поспелов// Деньги и кредит.-2009.-№4. с. 61-63
69. Савелко Т. Теоретичні аспекти ринку банківських послуг України / Савелко Т. // Еконоімка України. – 2007. - №8. – С. 27-32.
70. Семенча І.Є. Сучасний стан формування клієнтських служб в банках України: проблеми та перспективи розвитку / Семенча І.Є. // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць .- 2009. - № 2(7). С. 26-32.
71. Сенаторов, Ю. Риски в интернет-банкинге / Ю. Сенаторов // ПЛАС. - 2009.- № 7 (147). – С. 43-47.
72. Синкли Д. Финансовый менеджмент в коммерческом банке и в индустрии финансовых услуг / Синкли Д. – М.: Альпина Бизнес Брук, 2007. – 451с.
73. Сичов В.О. Банківська справа. Центральний банк і грошово-кредитна політика. Банківські операції / В.О. Сичов. - К.: Знання, 2004. - 521 с.
74. Солодка О.О. Оцінка інтенсивності конкуренції в цільовому сегменти ринку банківських послуг / Солодка О.О.// Фінанси України. – 2009. - №12 (169). – С. 81-88.
75. Старенков М.Ю. Банковские финансовые инновации: дистанционное банковское обслуживание на примере Интернет-банкинга / Старенков М.Ю. // Экономические вестник Ростовского государственного универсистета. – 2010. - №1. Том 8 (часть 2). – С. 106-111.
76. Степаненко В. Дистанционные банковские услуги на украинском рынке / Степаненко В. // Сети и бизнес. – 2008. - №4 (23). – С. 98-104.
77. Тедеев А.А. Проблемы развития интерент-банкинга / Тедеев А.А. // Банковксое дело. – 2008. - №6. – С. 12-17.
78. Тысячникова Н.А. Риски интернет-банкинга: принципы и организация надзора / Тысячникова Н.А. // Банковское дело. – 2010. - №10. – С. 41-50.
79. Чайковський Я. Становлення та розвиток національної системи масових електронних платежів / Чайковський Я. // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. – 2010. – Вип. 14-15 – С. 316-324.
80. Череп А.В. Банківські операції: [навч. посіб. для студ. ВНЗ] / Череп А.В., Андросова О.Ф. — К.: Кондор, 2008. — 407c.
81. Чернишов Д. Без відриву від стільця: система «Клієнт-Банк» / Чернишов Д. // Дебет-Кердит. – 2006. - №47. – С. 48-55.
82. Щукін Л. Інформаційні загрози для банківської системи: уроки українського антикризового PR / Щук ін Л. // Вісник Національного банку України. – 2009. - №1. – С. 24-30.
83. Щукін Л. Створення позитивного іміджу банківської системи / Щукін Л. // Вісник Національного банку України. – 2009. - №2. – С. 14-18.
84. Офіційний сайт ПриватБанку: http://privatbank.ua
85. http://finance.ua/
86. Офіційний сайт Асоціації українських банків: http://aub.org.ua
87. Офіційний сайт Держкомстату: http://ukrstat.ua
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
700
Скачать бесплатно 22075.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.