У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Правовое регулирование специальных пенсий в украине
Количество страниц 110
ВУЗ Киевский Институт Бизнеса и Технологий
Год сдачи 2011
Бесплатно скачать 22077.doc 
Содержание Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичо-методологічні засади формування привілейованої пенсійної системи України 6
1.1. Правові засади призначення та виплати державних пенсій в Україні 6
1.2.Поняття спеціальних пенсій, що передбачені законодавством України 33
1.3. Правові ознаки спеціальних пенсій, що передбачені законодавством України 46
Висновки до розділу 1 50
Розділ 2.Характеристика та аналіз спеціальних пенсій в Україні 53
2.1. Державні пенсії військовослужбовцям та особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ 53
2.2. Пенсії особам, які виконують обов'язки державної служби 65
2.3. Пенсія науковим (науково-педагогічним) працівникам 71
2.4. Пенсії за особливі заслуги перед Україною 75
2.5. Пенсії особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 78
Висновки до розділу 2 80
Розділ 3. Основні напрямки удосконалення законодавства, стосовно спеціальних пенсій 84
Висновки до розділу 3 97
Висновки 99
Список використаних джерел 102





Вступ
Актуальність теми. На міжнародному та конституційному рівні визнано та закріплено право трудящих на належні, безпечні, сприятливі та здорові умови праці. Вказане право здебільшого забезпечується шляхом різноманітних технічних, матеріальних та організаційних заходів на робочих місцях. Проте, усунути всі негативні фактори неможливо. Тому держава передбачає відповідні пільги та компенсації працівникам, що працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці. Одним із заходів, спрямованих на компенсацію роботи у негативних для здоров'я умовах, є відповідне пенсійне забезпечення працівників, що працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами.
Але сьогодні у правовому регулюванні пенсійного забезпечення зазначених працівників накопичено достатньо велику кількість проблем, що перешкоджають працівникам, які задіяні на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, ефективно реалізувати своє право на пенсію та отримати відповідну компенсацію від держави за працю в несприятливих для здоров'я умовах. Ситуація з пенсійним забезпеченням таких працівників ще більше ускладнюється у зв'язку із реформуванням пенсійної системи. Пенсійна реформа відобразилася та значно вплинула саме на працівників, що працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці. По-перше, солідарна пенсійна система була переобтяжена різноманітними пільгами та виплатами, у зв'язку із чим не могла забезпечити виплату пенсій пенсіонерам. По-друге, забезпечення належних та безпечних умов праці покладається законодавством на підприємство, організацію, установу, де працює робітник, що переносить тягар відповідальності за умови праці в більшій мірі на адміністрацію відповідного підприємства. За таких умов при реформуванні пенсійної системи було вирішено пенсійне забезпечення працівників, що працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, здійснювати через корпоративні та професійні недержавні фонди. Однак діяльність таких фондів ще достатньо не урегульована. В такій ситуації було вирішено до налагодження належного функціонування недержавних пенсійних фондів пенсійне забезпечення працівників, що працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці здійснювати за чинним раніше законодавством. Отже, виникло багато питань стосовно того, яким саме нормативно-правовим актом регламентується, в якому порядку здійснюється призначення пенсій зазначеним працівникам.
Проблеми пенсійного забезпечення були досліджені в працях багатьох вчених, зокрема: В.С. Андрєєва, В.М. Андріїва, Я.І. Безуглої, Н.Б. Болотіної, В.Я. Бурака, В.С. Венедіктова, В.Я. Гоца, К.Н. Гусова, В.В. Жернакова, А.Д. Зайкіна, М.Л. Захарова, Р.І. Іванової, М.І. Іншина, Р.І. Кондратьєва, Р.З. Лівшиця, О.Є. Мачульської, К.Ю. Мельника, П.Д. Пилипенка, С.М. Прилипка, В.О. Процевського, О.І. Процевського, С.М. Синчук, І.М. Сироти, Б.І. Сташківа, Б.С. Стичинського, В.К. Суботенка, В.А. Тарасової, Є.Г. Тучкової, Я. М. Фогеля, Н.М. Хуторян, Г.І. Чанишевої та ін. Проте, важливо звернути увагу, що, по-перше, в цій сфері залишається достатньо велика кількість дискусійних питань, по-друге, комплексне дослідження проблем пенсійного забезпечення працівників, задіяних на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, не проводилися в незалежній Україні.
Отже, наявність проблем у пенсійному забезпеченні працівників, задіяних на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, в умовах реформування пенсійної системи; проблемний характер застосування норм щодо пенсійного забезпечення зазначеної категорії працівників; недостатня правова урегульованість у даній сфері; відсутність досліджень з означеної теми - все це обумовлює актуальність та доцільність проведення дослідження щодо пенсійного забезпечення працівників, задіяних на роботах із шкідливими та важкими умовами праці.
Мета і завдання дослідження. Мета дослідження полягає у визначенні сутності та особливостей пенсійного забезпечення працівників, задіяних на роботах із шкідливими та важкими умовами праці та внесенні відповідних пропозицій щодо удосконалення порядку призначення та виплати пенсій цим працівникам.
Для досягнення поставленої мети у процесі дослідження необхідно виконати наступні завдання:
- визначити місце та роль пенсійного забезпечення працівників, задіяних на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, в системі їх соціально-правового захисту;
- визначити сутність та особливості пенсійного забезпечення працівників, задіяних на роботах із шкідливими та важкими умовами праці;
- уточнити правові підстави виникнення, зміни та припинення пенсійних правовідносин в сфері пенсійного забезпечення працівників, задіяних на роботах із шкідливими та важкими умовами праці;
- виявити та охарактеризувати особливості правового статусу суб'єктів даного виду пенсійних правовідносин;
- визначити особливості призначення пенсій на пільгових умовах;
- охарактеризувати сучасний стан нормативно-правового забезпечення пенсійного забезпечення працівників, задіяних на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці;
- виробити конкретні пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення правового регулювання пенсійного забезпечення працівників, задіяних на роботах із шкідливими та важкими умовами праці.
Об'єктом дослідження є суспільні відносини у сфері пенсійного забезпечення працівників, задіяних на роботах із шкідливими та важкими умовами праці.
Предметом дослідження є правове регулювання пенсійного забезпечення працівників, задіяних на роботах із шкідливими та важкими умовами праці.
Методи дослідження. В роботі дослідження проводились із застосуванням широкого кола загальнотеоретичних методів. Зокрема, методи системного аналізу, порівняння та синтезу.
Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.
Список литературы Висновки
В дослідження, виконаного на основі аналізу чинного законодавства України і практики його реалізації, теоретичного осмислення численних наукових праць у різних галузях юриспруденції, автором сформульовано ряд висновків, пропозицій і рекомендацій, спрямованих на удосконалення теоретичних засад та правового регулювання пенсійного забезпечення працівників що працюють на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці. До основних із них віднесено такі:
1. Одним із найважливіших заходів врегулювання проблеми забезпечення нешкідливих та безпечних умов праці є компенсація працівникам, які працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами, за такі умови шляхом відповідного пенсійного забезпечення. Таке пенсійне забезпечення покликане якомога повніше врахувати особливості умов праці, в яких працювали працівники, та відповідно до цього визначити вік, з якого працівник має право на пенсію; встановити порядок обчислення пенсії в залежності від важкості та шкідливості умов праці; визначити критерії розмежування деяких видів пенсійного забезпечення працівників, що працюють на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці; з’ясувати, хто може бути суб’єктом даного виду пенсійного забезпечення; встановити підстави та умови як виникнення права на досліджуваний вид пенсії, так і підстави та умови призначення пенсії працівникам, що працюють на вказаних роботах.
2. Пенсія – це грошова виплата, що призначається у встановленому Законом порядку за умови настання чітко визначених Законом юридичних фактів, яка може бути регулярною, систематичною, періодичною або одноразовою. Пенсійне забезпечення працівників, які працюють у важких та шкідливих умовах, є проявом диференціації пенсійного забезпечення. Основною метою диференціації пенсійного забезпечення є індивідуалізація загальної правової норми стосовно окремих категорій пенсіонерів, які під час здійснення трудової діяльності володіли неоднаковими здібностями або працювали у різних умовах.
3. Об’єктивними умовами диференціації пенсійного забезпечення працівників, що працюють на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, є: 1) особливі умови праці; 2) необхідність особливого правового регулювання суспільних відносин, що виникають з приводу пенсійного забезпечення тих працівників, які працюють на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці. Така необхідність зумовлена особливостями призначення, обчислення пенсій для таких пенсіонерів; 3) особливість підстав та умов, що дають право на пенсію на пільгових умовах; 4) особливі суб’єкти правовідносин в сфері пенсійного забезпечення працівників, працюючих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці.
4. Пенсійне забезпечення працівників, що працюють на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, – це система організаційно-правових заходів, які забезпечують здійснення підвищених грошових виплат громадянам, що мають право на пільгову пенсію, з метою задоволення їхніх життєвих потреб та компенсації за шкідливі та важкі умови праці, а також гарантують даній категорії пенсіонерів здійснення свого права, державний захист та охорону їхніх прав.
5. Робота зі шкідливими та важкими умовами праці – це здійснення трудової діяльності в умовах, коли один із факторів виробничого середовища або один із факторів, що характеризує важкість трудового процесу, перевищує встановлені у відповідному порядку та відповідною процедурою норми, в зв’язку із чим відбувається негативний вплив на стан здоров’я працівника.
6. За рівнем небезпечності робіт, на яких працюють працівники, слід розрізняти пенсійне забезпечення: 1) осіб, які працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці(роботи, віднесені до Списку №2); 2) осіб, які працюють на роботах із особливо шкідливими та особливо важкими умовами праці(роботи, віднесені до списку №1). За ступенем шкідливості умов праці необхідно виділити пенсійне забезпечення: 1) осіб, як працюють на роботах із першим ступенем шкідливості умов праці; 2) осіб, які працюють на роботах із другим ступенем шкідливості умов праці; 3) осіб, які працюють на роботах із третім ступенем шкідливості умов праці; 4) осіб, які працюють на роботах із четвертим ступенем шкідливості умов праці.
7.Об’єктом пенсійних правовідносин, що виникають з приводу пенсійного забезпечення працівників, які працюють на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, є пенсія на пільгових умовах. Право на пенсію на пільгових умовах мають певні категорії громадян, чітко встановлені Законом України «Про пенсійне забезпечення».
8. Слід розрізняти умови та підстави виникнення права на пенсію. Умови – це ті юридичні факти, що сприяють виникненню, зміні та припиненню відповідних правовідносин. Підстави – це чітко визначені законодавством юридичні факти, які породжують, змінюють або припиняють відповідні правовідносини. Наразі умовами виникнення права на пенсію на пільгових умовах залишаються вік працівника та трудовий стаж. Щодо працівників, працюючих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, враховується також спеціальний трудовий стаж. Підставою для виникнення права на пенсію на пільгових умовах є закріплення у нормативно-правовому акті відповідної норми права, що встановлює існування такого виду пенсії.
Необхідно розрізняти підстави та умови виникнення права на пенсію на пільгових умовах та підстави та умови призначення пенсії на пільгових умовах. Умовою призначення пенсії на пільгових умовах є право на пенсію на пільгових умовах. Підставою для призначення пенсії на пільгових умовах є рішення компетентного органу про призначення відповідної пенсії конкретній особі.
9. Право на пенсію на пільгових умовах для працівників, що працюють на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, виникає на підставі низки факторів. По-перше, працівник працює на роботі, яка внесена до Списку №1 або Списку № 2,затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2003 року № 36. По-друге, право на пенсію на пільгових умовах для працівників, що працюють на роботах зі шкідливими(особливо шкідливими) та важкими(особливо важкими) умовами праці передбачене ст.13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» від 05.11.1991. По-третє, працівник досяг встановленого віку: чоловік – 50 років, жінка – 45 років, якщо він працює на роботах з особливо шкідливими та особливо важкими умовами праці (відповідно до Списку №1) та чоловік – 55 років, жінка – 50 років, якщо він працює на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці (відповідно до Списку №2). По-четверте, працівник має певний стаж роботи: при роботі в особливо шкідливих та особливо важких умовах праці: чоловік – не
менше 20 років, жінка – не менше 15 років; при роботі у шкідливих та важких умовах праці: чоловік – 25 років, жінка – 20 років. По-п’яте, в даному стажі доля роботи у шкідливих (особливо шкідливих) та важких (особливо важких) умовах дорівнює не менше половини від встановленого для призначення пенсії на пільгових умовах стажу.
10. Суб’єктний склад пенсійних правовідносин у сфері пенсійного забезпечення працівників, що працюють на роботах із шкідливими та важким умовами праці, залежить від виду відносин (матеріальні, процедурні, процесуальні). В кожному із даних видів обов’язковим суб’єктом виступає пенсіонер.
У сфері пенсійного забезпечення працівників, що працюють на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, пенсіонер – це особа, що на підставі рішення управління Пенсійного фонду про призначення пенсії на пільгових умовах, має право на отримання пенсії відповідного розміру. Суб’єктом досліджуваних відносин може стати не кожна особа, а тільки та, яка відповідає певним особливими вимогам, що характеризують зазначені правовідносини. Суб’єктом пенсійних правовідносин в сфері пенсійного забезпечення працівників, працюючих на зазначених роботах, не можуть бути у певних випадках неповнолітні та жінки, оскільки вони об’єктивно не можуть працювати на деяких видах робіт.
11. Щоб стати суб’єктом пенсійних правовідносин в сфері пенсійного забезпечення працівників, що працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, особі слід мати відповідну пенсійну правоздатність та дієздатністю. Пенсійна правоздатність в досліджуваній сфері залежить від наступних умов: 1) робота, на якій працює працівник, повинна бути віднесена до роботи із шкідливими та важкими умовами праці шляхом внесення її до відповідного Списку №1 або №2; 2) працівник досяг встановленого законом віку; 3) трудовий стаж працівника відповідає зазначеному в законі; 4) спеціальний трудовий стаж дорівнює не менше половини трудового.
Момент виникнення пенсійної дієздатності в сфері пенсійного забезпечення працівників, що працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, співпадає із моментом виникнення відповідної пенсійної правоздатності. Тобто, пенсійна дієздатність у працівника, що працює в особливих умовах, виникає після того, як він пропрацював стільки років, скільки встановлено законодавством для призначення пенсії, з них не менше половини на роботах, що зазначені в Списку №1 або в Списку №2.
12. Суб’єктами процесуальних пенсійних правовідносин є: 1)особа, яка звертається за призначенням пенсії; 2) орган, уповноважений розглядати заяву про призначення пенсії. Наразі суб’єктами процедурних правовідносин в сфері пенсійного забезпечення працівників, що працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, є: 1) працівник, що працює на роботі, зазначеній у Списку № 1 або у Списку №2, який досяг встановленого віку та має відповідний спеціальний стаж; 2) атестаційна комісія з питань умов праці на робочому місці; 3) державна експертиза умов праці, як контролюючий та відповідальний за правильність застосування списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, за якими встановлюються пільгові пенсії, орган; 4) уповноважена посадова особа підприємства, установи, організації, де працює працівник; 5) управління Пенсійного фонду.
13. При повному переході працівників, що працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, на недержавне пенсійне забезпечення суб’єктний склад даних правовідносин зміниться. Суб’єктами пенсійного забезпечення працівників, що працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, будуть: 1) працівник, що працює на роботі, зазначеній у Списку № 1 або у Списку №2, який досяг встановленого віку та має відповідний спеціальний стаж; 2) корпоративний пенсійний фонд/ професійний пенсійний фонд. Атестаційна комісія та державна експертиза умов праці також будуть приймати участь у зазначених відносинах.
14. Норми пенсійного забезпечення працівників, працюючих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, містяться в розрізнених нормативно-правових актах, що значно ускладнює та затягує процес застосування відповідних норм при призначенні пенсій зазначеним працівникам. Тому край важливим та необхідним є розроблення закону «Про обов'язкове пенсійне забезпечення окремих категорій осіб через професійні та корпоративні пенсійні фонди», який має містити основні засади та принципи правового регулювання пенсійного забезпечення працівників, які працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці. В цьому ж акті слід викласти проекти норм, запропонованих в ході здійснення дослідження.
15. Запропоновано розробити інструкцію, яка б чітко регламентувала проведення атестацій робочих місць в частині віднесення тієї чи іншої професії, яка зазначена у Списках, як така, що дає право на пільгову пенсію, до посади з шкідливими умовами праці.
16. Запропоновано проекти норм які мають бути викладені в законі «Про обов'язкове пенсійне забезпечення окремих категорій осіб через професійні та корпоративні пенсійні фонди», а саме: «Стаття. Види пенсійного забезпечення працівників, які працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці.
Пенсійне забезпечення працівників, які працюють на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, в залежності від ступеню шкідливості умов праці може бути:
1. пенсійне забезпечення осіб, які працюють на роботах із першим ступенем шкідливості умов праці;
2. пенсійне забезпечення осіб, які працюють на роботах із другим ступенем шкідливості умов праці
3. пенсійне забезпечення осіб, які працюють на роботах із третім ступенем шкідливості умов праці
4. пенсійне забезпечення осіб, які працюють на роботах із четвертим ступенем шкідливості умов праці.
Віднесення робіт до робіт із певним ступенем шкідливості умов праці здійснюється на підставі атестації робочого місця та відповідно до Гігієнічної класифікації праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу.
За залучення працівників до робіт із шкідливими та важкими умовами праці роботодавець зобов’язаний сплачувати до Пенсійного фонду відповідний розмір страхових внесків, який диференціюється в залежності від виду робіт».




Список використаних джерел

1. Конституція України, прийнята на пятій сесії Верховної ради України, 27 червня 1996 року.
2. Закон України «Про загальнообовязкове державне пенсійне страхування» № 1058-IV від 09.07.2003.
3. Закон України «Про недержавне пенсійне забезпечення» від 9 липня 2003 р. № 1057-ГУ
4. Закон України «Про пенсійне забезпечення» від 5 листопада 1991 р. № 1788-ХП
5. Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28 лютого 1991 № 796-ХІІ
6. Закон України «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ», від 9 квітня 1992 р. № 2262-ХП
7. Закон України «Про державну службу» від 16 грудня 11993 р. № 3723-ХІІ
8. Закон України «Про прокуратуру» від 5 листопада 1991 р. №Д789-ХП
9. Закон України «Про статус народного депутата України» від 17 листопада 1992 р. № 2790-ХІІ
10. Закон України «Про статус суддів» від 15 грудня 1992 р. № 2862-ХІІ
11. Закон України «Про судову експертизу» від 25 лютого 1994 р. № 4038-ХИ
12. Митний кодекс України від 11 липня 2002 р. № 92-ІУ
13. Положення про помічника-консультанта народного депутата України, затверджене Постановою Верховної Ради України від 13 жовтня 1995 р. № 379/95-ВР
14. Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 22 жовтня 1993 р. № 3551-ХН
15. Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні» від 16 грудня 1993 р. № 3721-XII
16. Закон України «Про реабілітацію жертв політичних репресій в Україні» від 17 квітня 1991 р. № 962-ХІІ
17. Закон України «Про зайнятість населення» від 1 березня 1991 р. №803-ХІІ
18. Закон України «Про донорство крові та її компонентів» від 23 червня 1995 р. № 239/95-ВР
19. Закон України «Про статус гірських населених пунктів в Україні» від 15 лютого 1995 р. № 56/95-ВР
20. Закон України «Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів» від 23 вересня 1997 р. № 540/97-ВР
21. Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність» від 13 грудня 1991 р. № 1977-ХІІ
22. Закон України «Про Національний банк України» від 20 травня 1999 р. № 679-ХІУ
23. Закон України «Про пенсії за особливі заслуги перед Україною» від 1 червня 2000 р. № 1767-Ш
24. 23. Закон України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування» від 26 червня 1997 р. № 400/97-ВР
25. Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 7 червня 2001 р. № 2493-ІП
26. Закон України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» від 23 вересня 1999 р. № 1105-ХІУ
27. Закон України «Про дипломатичну службу» від 20 вересня 2001 р. №2728-111
28. Закон України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» від 18 травня 2004 р. № 1727-ІУ
29. Закон України «Про соціальний захист дітей війни» від 18 листопада 2004 р. № 2195-ІУ
30. Закон України «Про загальнообовязкове державне пенсійне страхування» № 1058-IV від 09.07.2003, Науково-практичний коментар, «АТВ», Киїів, 2005.
31. Про створення Пенсійного фонду України: постанова Кабінету Міністрів України від 28 січня 1992 р. № 39 / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.rada.gov.ua
32. Про основні напрями реформування пенсійного забезпечення в Україні: Указ Президента України від 3 квітня 1998 р. / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.rada.gov.ua
33. Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати: Закон України від 20 жовтня 2009 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2010. – № 4. – Ст. 19
34. Б.О. Зайсук, О.Б. Зарудний, С.Б. Березіна, В.Т. Александров, С.М. Недбаєва, Загльнообовязкове державне пенсійне страхування, навчальний курс, «АВТ», Київ, 2005
35. Билаш М. Пенсионеры должны стать инвесторами. Профессор Владимир Ульянов: „Накопительный уровень пенсионной системы увеличит доходы пенсионеров” / М. Билаш // Пенсионный курьер. – 2009. – 11 декабря. – № 50. – С. 3.
36. Болотіна Н.Б. Право соціального захисту України: навч. посіб / Н.Б. Болотіна. – К.: Знання, 2005. – 615 с.
37. Борис Надточій, Лариса Демчук, Пенсія в Україні, коментар до Закону України «Про загальнообовязкове державне пенсійне страхування», Київ, Юрінком Інтер, 2007.
38. В.І. Грушко, Н.В. Грушко, О.В. Бевзенко, О.В. Красота, С.М. Лаптєв, О.С. Лубунь, І.І. Рулік, К.В. Павлюк, К.В. Рясна, Т.І. Шпильова, Пенсійна система України, навчальний посібник, за редакціею доктора економічних наук, професора Грушка В.І., Київ, Кондор, 2006.
39. Вісник пенсійного фонду України, березень 2007, С. 32-35.
40. Вісник пенсійного фонду України, липень 2007, С. 26-27.
41. Вісник пенсійного фонду України, червень 2007, С. 26-29.
42. Гура М. Пенсійна реформа: виклик для України / [за ред. М. Свєнчіцкі, І. Чапко, А. Єрмошенко]. – К.: Аналітично-дорадчий центр Блакитної стрічки ПРООН, 2008. – 68 с.
43. Дорош Е. „Украине важен второй уровень пенсионной системы” / Е. Дорош, А. Нечай // Пенсионный курьер. – 2009. – 24 июля. – № 30. – С. 4.
44. Дорош Е. Накопительная система: обсуждение / Е. Дорош // Пенсионный курьер. – 2010. – 1 января. – № 1. – С. 2.
45. конкурентоспроможна економіка, ефективна держава” / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.president.gov.ua/docs/Programa_reform_FINAL_1.pdf
46. Концепція подальшого проведення пенсійної реформи, затв. розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.10.2009 р. № 1113 // Пенсійний кур’єр. – 2009. – 30 жовтня. – № 44. – С. 1-3.
47. Л.І. Харитонова, Пенсійна реформа в України, навчально-методичний посібник, «Юридична література», Одеса, 2006
48. Орел М. „Альтернативы накопительной системе нет”. Члены правительства и парламентарии обсуждали возможность введения ІІ уровня пенсионной системы уже в ближайшей перспективе / М.Орел, С.Тигипко // Пенсионный курьер. – 2010. – 24 сентября. – № 39. – С. 2.
49. Орел М. Накопительная система: время дискуссий / М. Орел // Пенсионный курьер. – 2010. – 14 мая. – № 20. – С. 3.
50. Орел М. Накопичувальна система: необхідно прийняти спеціальний закон / М. Орел // Пенсійний кур’єр. – 2010. – 12 лютого. – № 7. – С. 3.
51. Орел М. Необхідно затвердити страхові принципи пенсійної системи / М. Орел, В. Надрага // Пенсійний кур’єр. – 2010. – 23 квітня. – № 17. – С. 2.
52. Підсумки розвитку системи недержавного пенсійного забезпечення за І півріччя 2010 року / [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.dfp.gov.ua/fileadmin/downloads/dpn/npf_2kv_2010.pdf
53. Позняк-Хоменко Н. Старіти заборонено / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.glavred.info/archive/2010/08/19/090919-2.html
54. Про передачу органам Пенсійного фонду України функцій з призначення і виплати пенсій деяким категоріям громадян: постанова Кабінету Міністрів України від 2 листопада 2006 р. № 22 / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.rada.gov.ua.
55. Програма економічних реформ на 2010-2014 роки „Заможне суспільство,
56. Стратегія розвитку пенсійної системи, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2005 року № 525-р / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.rada.gov.ua.
57. Томенко М. Україні необхідна справедлива пенсійна реформа, а не підвищення пенсійного віку / М. Томенко / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kz. com.ua/12072.
58. Яценко Н. Критические дни пенсионной реформы / Н. Яценко // Зеркало недели. – 2010. – 21 августа. – № 30. – С. 1, 7.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
700
Скачать бесплатно 22077.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.