У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название РОЗРОБКА ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ
Количество страниц 66
ВУЗ Киевский Институт Бизнеса и Технологий
Год сдачи 2011
Бесплатно скачать 22080.doc 
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ТОВАРУ 5
РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ 30
2.1 Аналіз діючої політики комунікацій організації та проблемних аспектів, що впливають на неї 30
2.2 Розробка політики комунікацій підприємства 40
РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗРОБЛЕНОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ 48
ВИСНОВКИ 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 58
ДОДАТКИ 61



ВСТУП

Дослідження теми проводиться на основі товариства з обмеженою відповідальністю «МБК «Сіленд». Метою діяльності підприємства, згідно Статуту компанії, є задоволення потреб підприємств, організацій, установ та населення в послугах і товарах, створення ринкової інфраструктури на території України, а також одержання прибутку від здійснення підприємницької і господарської діяльності.
Статутний капітал сформований із часток учасників-засновників, між якими укладено установчий договір і є Статут організації.
Вищим органом суспільства є загальні збори його учасників. Для поточного керівництва діяльністю товариства створений виконавчий орган. У ТОВ "МБК «Сіленд" він є одноособовим в особі генерального директора.
Товариство виконує:
 Функції генерального підрядника;
 Роботи з проектування і узгодженню проектної документації;
 Повний юридичний супровід будівництва об’єктів;
 Оформлення дозволу на будівництво;
 Роботи з архітектурного макетування і внутрішнього дизайну приміщень;
 Будівництво від підготувальних робіт до здачі об'єкту «під ключ»;
 Реконструкція і капітальний ремонт будівель різноманітного призначення;
 Зовнішнє облицювання фасадів споруд;
 Внутрішнє оздоблення будівель, приміщень і квартир;
 Роботи, пов'язані із введенням будівель і споруд у експлуатацію;
 До сфери послуг, що надає компанія входять також дизайн, розробка і виготовлення меблів.
Охарактеризуємо галузь, на якій працює підприємство. За даними Держкомстату станом на 1 січня 2009 кількість будівель та інженерних споруд незавершеного будівництва становить 19989, що свідчить про тенденції підвищення будівельної активності на противагу 2008 року (станом на 1 січня 2008 кількість будівель та інженерних споруд незавершеного будівництва сягала 21516 одиниць).
Що стосується введення житла в експлуатацію, то з 2001 по 2008 роки спостерігалась позитивна динаміка (хоча значно сповільнився темп росу у 2008), а вже станом на 2009 рік приріст до попереднього року склав 61,0% (у 2008 року в експлуатацію було введено 10496тис.м2 загальної площі, у 2009 – 6400 тис.м2 ).
Ринок будівництва – один із найбільш конкурентних у Києві й області. Свідчення того – збільшення кiлькостi фiрм, що займаються цим бiзнесом обсягiв будiвництва.
У Києві і областi будiвельний бiзнес розпочав активно вiдроджуватись iз початку 90-х років. На ринку активно продовжують працювати уже відомі компанiї і з’являються новi. Та і проблема кадрiв не дуже торкнулася галузi. У Києві спостерігається велика кількість працівників будівельних спеціальностей, що прибувають до столиці з усіх регіонів країни у пошуках роботи.
У Київській областi існує тенденцiя до зростання кiлькостi суб’єктiв господарювання, якi займаються будiвельною дiяльнiстю: за останнiх п’ять рокiв їх кiлькiсть зросла на 51,2%. Про це повiдомляє головне управлiння статистики у Київській областi. Протягом 2007 року в областi створено 143 нових пiдприємства, основним видом економiчної дiяльностi яких задекларовано будiвельну дiяльнiсть.
Список литературы ВИСНОВКИ

2008 рік став кризовим для будівельної галузі України. Відбувається не просто стагнація, а реальний спад виробництва.
Під впливом споживачів компанія знаходиться у постійному пошуку нових і удосконаленні вже існуючих засобів задоволення потреб клієнтів. Ця конкуренція виливається у високоякісне виконання робіт, гнучку цінову політику та постійне декларування своєї унікальної пропозиції на ринку.
Відносини «ТОВ «МБК «Сіленд» - покупець" – це взаємовигідний союз і той сервіс, який на сьогоднішній день в Україні пропонують лише деякі. Під цим у даній фірмі розуміється не тільки виконання бездоганних по якості робіт, а і:
 мінімальний строк виконання замовлень;
 здійснення робіт будь-якої складності
 можливість співавторства з дизайнерами і архітекторами в розробці персональних проектів;
 надійне гарантійне обслуговування;
 гнучкі ціни.
Також застосувуються елементи концепції маркетингу відносин, що передбачає створення тривалих, міцних і стабільних відносин з контактними групами компанії (вищевказаними силами).
Функціональні обов'язки, які покладено на відділ маркетингу у розрізі політики комунікацій:
- розробка економічно обґрунтованих медіапланів. Сюди входять дії по визначенню цілей і завдань реклами, визначається стратегія й тактика рекламних кампаній, відбір необхідних ЗМІ, складаються поточні й перспективні плани
- іміджева реклама, спрямована на створення сприятливого образу фірми;
- оцінка ефективності рекламних кампаній під час і після їхнього проведення;
- розробка рекомендації керівництву для вибору сторонніх рекламних фірм;
- підготовка і укладання договорів на розміщення реклами фірми, контроль виходів рекламних повідомлень у ЗМІ, по прямому друкованому розсиланню, місцях й інших каналах поширення реклами.
- планування і організація розміщення зовнішньої реклами, контроль стану рекламних об'єктів.
- організація презентацій і виставок (участь у даних заходах). Визначання їх цілей і завдань, складання кошториси видатків, підготовляє през-релізи, візитні картки учасників і іншу поліграфію. Після всіх проведених заходів підводить підсумки і складається звіти керівництву.
Основне джерело розробки стратегії рекламної діяльності – загальна програма маркетингу.
Ключовий елемент рекламної стратегії – впевнена аргументація конкурентних переваг ТОВ «МБК «Сіленд».
ТОВ «МБК «Сіленд» співпрацює з рекламною агенцією «Суббота» (незалежна організація, яка спеціалізується на розробці, підготовці, виробництві і розміщенні рекламної продукції). Воно виконує усі види послуг від імені та коштів своїх клієнтів рекламодавців. Має перед рекламодавцями певні фінансові, юридичні , морально- етичні зобов»язання.
Охарактеризуємо рекламу, яка була у ТОВ «МБК «Сіленд» у 2009 році:
- за видом – реклама носить бізнесовий характер;
- реклама носить на меті отримання прибутку;
- за способом передачі інформації – реклама у ЗМІ та особиста (індивідуальна);
- за методом розповсюдження – пресова, зовнішня і поліграфічна;
- за характером емоційного впливу – раціональна; звертається до розсудливості, наводить аргументи;
- за способом передачі – «м’яка»; поінформувати про компанію і створити доброзчливий і позитивну імідж;
- предмет реклами – послуги та фірма;
- за формою використання носіїв реклами – звичайні рекламні оголошення.
- Повноту здійснення комплексу маркетингу можна оцінювати через коло розв'язуваних маркетингових задач із загального переліку типових задач маркетингу. Оцінка повноти виконання маркетингових задач може бути проаналізована за наступними напрямками:
- - вивчення конкурентів
- - дослідження споживачів
- - функція ціноутворення на журнал
- - організація розповсюдження журналу
- - організація просування журналу
- - розробка стратегії і планів маркетингу.
На підставі виконаного дослідження ми можемо зробити висновок про те, що розроблена політика комунікацій є ефективним способом покращення бізнес-показників ТОВ «МБК «Сіленд».




СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ:

1. Амблер Тим. Практический маркетинг / И. Петрова (пер. с англ.), В.Васильева (пер. с англ.). – С.Пб., 2007. – 400с.: ил.
2. Андреева О.Д. Технология бизнеса: маркетинг: Учеб. Пособие по курсу «Маркетинг». – М. Инфра*М-Норма, 2005. – 224с.
3. Аникеев С.Н. Методика разработки плана маркетинга. – М.: Фолиум, 2007. – 128с.
4. Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 2008. – 519с.
5. Близнюк С.В. Стратегічний маркетинг торгівельної фірми: методичні та організаційні аспекти управління / Українська академія зовнішньої торгівлі. – К.,2004. – 150с.
6. Бойко И.И. Аналитический маркетинг: учеб. пособие / Інститут экономики, управления и хозяйственного права (Киев). – К.:Таксон, 2006. – 111с.
7. Бондаренко А.Ф. Маркетинг и менеджмент инноваций. – Сумы: Инициатива, 2007. – 76с.
8. Власова В.М., Волков Д.Л., Кулаков С.Н. Основы предпринимательской деятельности: маркетинг: учеб. пособие для студ. сред. спец. заведений . – М.: Финансы и статистика, 2008. – 240с.
9. Гінгстон Пітер. Найкраща книжка про збут і маркетинг: Практичний порадник для малого бізнесу / І.Смольянінова (пер.з англ..). – Львів: 2005. – 208с.
10. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. – М.: Дело, 2005. – 192с.
11. Голубков Е.П. Основы маркетинга: учебник. М.: Финпрес, 2003. – 656с.
12. Дайновский Ю.А. 505 приемов бизнеса: маркетинг, менеджмент, реклама, торговля, производство, налоги, стимулирование труда. – К.: А.С.К., 2007. – 269с.
13. Дурович А.П. Маркетинг в предпринимательской деятельности. – Мн.: 2001. – 464с.
14. Забелин П.В., Моисеева Н.К. Основы стратегического управления: Учеб. пособие / Информационно-внедренческий центр «Маркетинг». – М.,2004. – 195с.
15. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг (сто вопросов - сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке). - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Международные отношения, 2000. - 416 с.
16. Іванов Ю.Б., Кравченко Ю.І. Вступ до бізнесу. К.: Видавництво Лібра, 2005. - 255с.
17. Карлоф Б. Деловая стратегия: Пер. с англ./Науч. ред. и авт. послесл. В.А. Приписнов. - М.: Экономика, 2001. - 239с.
18. Коршунов В.И., Савченко В.И., Коршунова И.А., Пасичник И.Ю. Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции / В.И. Коршунов (ред.). – Х.: Основа, 2000. – 186с.
19. Основы маркетинга: Пер. с англ. / Ф.Котлер, Г. Армстронг, 2-е европ. изд. – К.: Вильямс; М., 2001 – 1055 с.
20. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч.посібник / Київський національний економічний ун-т. – К., 2002. – 151с.
21. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг; Европейская перспектива: пер. с фр. – СПб.: Наука, 2003. – 589с.
22. Лунев В.Л. Тактика и стратегия управления фирмой: учеб. пособие. – М.: Финпресс, 2000. – 356с.
23. Панкрухин А.П. Маркетинг: учеб. для вузов / Институт международного права и экономики им. А.С. Грибоедова (ИМПЭ). – М.: ИМП, 2004. – 398с.
24. Пивоваров И.С. Стратегический менеджмент холдинга. – Санкт-Петербург: «Печатный двор», 2004. – 171с.
25. Романов А.Н., Корлюгов Ю.Ю., др. Маркетинг: учебник / А.Н. Романов (ред.). – М.: Банки и биржи, 2005. – 560с.
26. Старостіна А.О. маркетингові дослідження. Практичний аспект. – К.; М.; СПб.: “Вильямс”, 2001. – 268с.
27. Тимонин А.М., Олейник С.С. Стратегии маркетинга: учеб.пособие к курсу «Маркетинг»/ Харьковский гос. экономический ун-т. – Х.: ОКО, 2000. – 177с.
28. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учебник. – М.: ЗАО «Бизнес-школа «Интел-синтез», 2000. – 640с.
29. Федоровский В.А. Основы антикризисного маркетинга. - Николаев: "Эолис", 2000. - 144с.
30. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка: учеб.пособие. – 2.изд., перераб. и доп. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 528с.: ил.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Скачать бесплатно 22080.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.