У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Аптеки України та США. Порівняльна характеристика.
Количество страниц 66
ВУЗ Киевский Институт Бизнеса и Технологий
Год сдачи 2011
Бесплатно скачать 22089.doc 
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………3
Розділ 1. Поняття якості торговельного обслуговування покупців………..5
1.1. Сутність і завдання якості обслуговування покупців…………………5
1.2. Управління обслуговування покупців…………………………………..13
Розділ 2. Характеристика фармацевтичної організаційно-господарської
діяльності………………………………………………………………………19
2.1. Організаційно-правова форма аптек України та США………………...19
2.2. Структура персоналу аптек України та США
його якісні характеристики……………………………………………………29
Розділ 3. Аналіз складових якості, торгового обслуговування покупців
аптек України та США………………………………………………………...34
3.1. Матеріально-технічна база фармацевтичних
торгівельних підприємств……………………………………………………..34
3.2. Аналіз факторів, що визначають рівень культури
торговельного обслуговування………………………………………………..39
3.2.1. Стабільність асортименту товарів……………………………………...42
3.2.2 Послуги, надані покупцям………………………………………………54
Розділ 4. Шляхи вдосконалення якості торговельного обслуговування
і їх вплив на ефективність діяльності аптек України та США……………...61
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………….67
ДОДАТКИ………………………………………………………………………73


ВСТУП
В умовах формування ринкових відносин у України та США істотно зростає роль торгівлі. Торгівля стає найбільш стійкою сферою в розвитку ринкових відносин.
Завдання торгівлі - не тільки доводити товари до кінцевого споживача, але й активно впливати на формування споживчого попиту, що неможливо без якісного торговельного обслуговування.
Проблема якості торговельного обслуговування постійно хвилює й покупців і продавців. І це закономірно. Росте матеріальний добробут людей, росте їхній культурний рівень. У цих умовах цілком природно бажання покупців придбати необхідний йому товар у зручне для нього час, у зручному місці, у потрібному асортименті.
Тому в умовах ринкової конкуренції велике значення приділяється торговельному обслуговуванню, тому що від якості й рівня торговельного обслуговування залежить ефективна торговельна діяльність будь-якого підприємства, основним показником якої є розмір прибутку.
Таким чином, актуальність теми нашого дослідження обумовлена наступними обставинами:
• торговельне обслуговування є інструментом у конкурентній боротьбі;
• торговельне обслуговування впливає на настрій і задоволеність покупців, тому що 90% всіх їхніх потреб задовольняється в торгівлі;
• ефективне торговельне обслуговування сприяє стимулюванню збуту товару, тобто спонукує покупця придбати товар.
Метою даної дослідницької роботи є проведення порівняльної характеристики роботи аптек України та США.
Для досягнення поставленої мети в ході виконання дослідницької роботи необхідно виконати наступні завдання:
1. Розглянути питання про поняття якості торговельного обслуговування покупців
2. Дати характеристику організаційно-господарської діяльності аптек України та США
3. Провести аналіз складових якості, торгового обслуговування покупців в аптеках України та США
4. Запропонувати шляхи вдосконалення якості торговельного обслуговування і їх вплив на ефективність діяльності аптек України та США.
Список литературы ВИСНОВКИ
Українські аптеки співробітничають більш ніж з 30 постачальниками фармацевтичних товарів. Основними з них є фармацевтична фірма «Дарниця» (яка має у своєму розпорядженні досить об’ємний портфель лікарських засобів для лікування пацієнтів із серцево-судинними захворюваннями, які використають у своїй клінічній практиці як кардіологи, так і лікарі інших спеціальностей. У ньому представлені препарати різних фармакотерапевтичних груп - блокатори -адренорецепторів, блокатори кальцієвих каналів, інгібітори ангіотензинперетворюючого ферменту, гіполіпідемічні й антиаритмічні препарати), Фра-М, Медфармсервис, Гедеон Рихтер-Укрфарм, Фалвест-Фарм, Натурпродукт-Вега, Сбс-фармация, Фармвест, Микс, Фармація-2000 (Київ), Обласна аптечна холдингова компанія, Себ-Фармация, Мегаполіс, Медопт-авс, Интерфарма-Киев, Кампус Коттон Клаб, Едельвейс, Фарм-Союз, Лакс, Мегаком.
За формою товарної спеціалізації більшість українських аптек варто віднести до групи універсальних аптек, асортимент яких побудований на базі широкої номенклатури товарних груп.
По цінових рівнях реалізованих товарів більшість аптек України можна віднести до аптек середнього рівня цін. Такі аптеки розраховані на обслуговування найбільш масових покупців і мають найбільші можливості побудови різноманітних асортименту товарів із цінами, що задовольняють різні контингенти покупців.
Продаж товарів здійснюється традиційним методом, тобто через прилавок.
Питання ліцензування діяльності, пов’язаної з реалізацією лікарських засобів, врегульовано чинним законодавством, зокрема статтею 9 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» (далі - Закон) визначено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, як виробництво лікарських засобів, оптова, роздрібна торгівля лікарськими засобами.
Відповідно до пункту 1 Правил роздрібної реалізації лікарських засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.97 N 447, роздрібна реалізація лікарських засобів - це діяльність юридичних і фізичних осіб з медикаментозного забезпечення населення і лікувально-профілактичних закладів шляхом закупівлі та продажу через аптечну мережу лікарських засобів з метою отримання прибутку.
Контролем якості медичних препаратів в США займається FDA.
FDA є агентством в рамках Department of Health and Human Services.
FDA відповідальне за захист і охорону здоров’я за допомогою надання гарантій на використання медичних препаратів, біологічної продукції, косметики, і продукції, яка випускається.
Штатні одиниці більшості аптек України мають вище освіту й стаж роботи від 2 до 8 років: завідуючий, заступник завідуючого, провізор (має середнє фармацевтичне освіту), фармацевт (має середню фармацевтичне освіту), фасувальниця й санітарка вищу освіту не має.
Штат невеликої аптеки США складається з одного фармацевта і 2–3 технічних працівників. Фармацевт зобов’язаний знаходитися в аптеці протягом всього робочого дня, оскільки він несе особисту відповідальність за правильну відпустку ліків і внесення потрібної інформації в комп’ютер. В обов’язку фармацевта входить відповідати на все що цікавлять покупця питання відносно прописаних засобів і по можливості оцінювати ризик небажаних взаємодій що приймаються пацієнтом медикаментів. Це недивно, оскільки пацієнти придбавають ліки в одній аптеці, і, як було сказане, на кожного з них в комп’ютері є свій файл. Робота фармацевта досить напружена, оскільки йому доводиться уважно вислуховувати і консультувати покупців, у тому числі і по телефону, причому робити це не формально, а з виразом щирої участі і заклопотаності з приводу кожного обігу. Крім того, протягом всього дня він працює з комп’ютером, фасує таблетки в індивідуальні контейнери, складає щоденну заявку на медикаменти і робить багато що інше.
Оклад фармацевта складає 4 тис. дол. в місяць, технічних працівників - 2 тис. дол. в місяць. Якщо фармацевт є власником аптеки, то суму, рівну окладу, він одержує як прибуток. Багато фармацевтів для збільшення своїх доходів виконують додаткові медичні послуги: щеплення проти грипу (20 дол. за щеплення), біохімічні аналізи (наприклад, визначення рівня холестерину), дають консультації по дієтичному живленню і ін.



СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. «Менеджмент для магистров» А.А. Епифанов, С.Н. Кузьменко. С.: Университетская книга, 2003 - 762с.
2. «Менеджмент організацій» Методичны рекомендації С.: СумДУ 1999. - 18с.
3. Азарян Е. М. Международный маркетинг.- К.: ИСМО МО Украины, НВФ «Студцентр», 1998.- 200 с.
4. Алексеев А.А. Определение удовлетворенности потребителей свойствами товара при выведении новых товаров на рынок или модернизации старых// Маркетинг и маркетинговые исследования в России, - 1997. - N 3. - С.49-50.
5. Андрусенко Г.О. Основи маркетингу. - К.:Урожай, 1995. - с.133-134
6. Андрушків Б.М., Кузьмин О.Е. «Основи менеджменту».- Львів: «Світ», 1995. -296 с.
7. Бланк И.А. Торговый менеджмент . - К .: Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997. - 408с.
8. Болотова И.И Формирование ассортиментной политики предприятия розничной торговли // URL: http://www.bolshe.ru/unit/106/books/1523/s/1 - 2005.
9. Бреддик У. Менеджмент в организации: Учебное пособие. - М.: «Инфра-М», 1997. - 344с.
10. Валевський М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства//Економіка України. - 2003. - №12 - с.34-39
11. Варпаховская И. Консолидация фармацевтических компаний // Провизор.- 1998.- № 16.- С. 27-28.
12. Васнецова О.А. Маркетинг в фармации. - М., 1999. - 130 с.
13. Виханский О.С, Наумов А.И. Менеджмент: Учебник. - 3-е изд. - М.: Экономистъ, 2003. - 528 с.
14. Воронин В.П. Повышение комфортности торговых услуг. Воронеж: Издательство Воронежского ун-та , 1997.- 375 с.
15. Второй международный семинар по проблеме фальсификации лекарств // Провизор.- 1998.- С. 36.
16. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навчальний посібник.- К.: Вища школа, 1994 - 327 с.
17. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. - М.: Банки и биржи, «ЮНИТИ», 1995. - 480с.
18. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмента: Конспект лекций. - Таганрог: ТРТУ, 1997. 150 с.
19. Гольдштейн Г.Я. Стратегический инновационный менеджмент: тенденции, технологии, практика: монография. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2002. - 179с.
20. Громовик Б. П. Лікарське забезпечення з позицій логістики // Фармац. журн.- 2000.- № 1.- С. 34-41.
21. Громовик Б. П., Грицишин И. М. Инфраструктура рынка лечебной косметики // Провизор.- 1998.- № 8.- С. 16-19.
22. Громовик Б. П., Кухар О. О., Приємська В. О. Транснаціоналізація вітчизняного фармацевтичного ринку // Актуальні проблеми фармацевтичного маркетингу: Тез. доп. наук.-практ. конфер.- Харків: Основа, 1999.- С. 90-91.
23. Громовик Б. П., Кухар О. О., Приємська В. О. Транснаціоналізація вітчизняного фармацевтичного ринку // Актуальні проблеми фармацевтичного маркетингу: Тез. доп. наук.-практ. конфер.- Харків: Основа, 1999.- С. 90-91.
24. Громовик Б.П. Фармацевтичний маркетинг: Теоретичні та прикладні засади, 2004. - 464с.
25. Громовик Б.П., Терещук С.І. Практикум з організації та економіки фармації, 2004. - 325с.
26. Диксон П. Р. Управление маркетингом / Пер. с англ.- М., 1998.- 600 с.
27. Долбунов А.А. Разработка маркетинговой программы (на примере фармацевтического предприятия) // Маркетинг в России и за рубежом, - 1997. - №2. - С.16-17.
28. Елена Борсукова. ЧП «Фитомаркет» - новое имя на фармарынке Украины
29. Еремин О. Аптека: предоставляем медицинские услуги // Фармацевтический вестник. - 2005. - № 3. - С. 27.
30. Зверев Д.М. Ассортиментно-ценовой мониторинг розничных продаж // Маркетинг и маркетинговые исследования. - 2000. - №6. - С.28-29.
31. Зупанец И. А., Черных В. П., Попов С. Б., Бездетко Н. В. Фармацевтическая опека - важнейший аспект клинической фармации // Провизор. - 2000. - № 11. - С. 6-7.
32. Инновационный менеджмент / под ред. С.Д. Ильенковой, - М.:ЮНИТИ, 1997.
33. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник - К.:К.Н.Е., 1997. - 95 с.
34. Карич Д. Підприємницький маркетинг: Навчальний посібник.-К.:Вища школа, 1994. - с.34-41
35. Копілова Е.Р. Особливості маркетингу акціонерного товариства. //Збірник наук праць луганського НАУ. Сер. «Економічні науки». - Вип.14. - Луганськ, 2002 - с. 410-414
36. Коротков С. Концепция менеджмента.: Учебное пособие. - 1996.-304с.
Кнорринг В.И. Искусство управления М БЕК, 1997. - 288 с.
37. Косова И.В. Организация и экономика фармации. Из-во «Академия», 2004. - 243с.
38. Котлер Ф. Основи маркетингу. - М.:Прогрес, 1997. -253 с.
39. Котлер Филип. Основы маркетинга: пер. с англ. - 2-е европ. изд. - М., СПб.; К.: Издательский дом «Вильямс», 2000. - 944 с. : ил. - Парал. тит. англ. Уч.пос. Герчикова Н.И. Менеджмент: Учебник. - М., Банки и биржи, ЮНИТИ, 1994. - 685 с.
40. Краснокутский А. Б., Лагунова А. А. Фармаэкономика // Системный анализ мирового фармацевтического рынка. Науч. ред. Падалкин В. П.- М.: Классик-Консалтинг, 1998.- 344 с.
41. Краснокутский А. Б., Лагунова А. А. Фармаэкономика. / Системный анализ мирового фармацевтического рынка. Науч. ред. Падалкин В. П.- М.: Классик-Консалтинг, 1998.- 344 с.
42. Ладанов И. Д. Практический менеджмент. -М. 1995. -491 с.
43. Ладнов И.Д. Практический менеджмент: В 3 ч. - М.,1992.
44. Менеджмент организации. Учебное пособие. Румянцева З.П., Саломатин Н.А., Акбердин Р.З. и др. - М.: ИНФРА-М. 1997. - 432 с.
45. Менеджмент: Учебное пособие / Кусков А.Н. , Чумаченко А.П. - М.: МГИУ, 1999 г. - 363с.
46. Менеджмент: Учебно-методическое пособие. / В. А. Баринов , Г. М. Голобокова , М. Юл-Бин - Магадан: Изд-во МПУ,1997, c. 276
47. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Учебник. - пер. с англ. - М.: «Дело», 1994. - 702с.
48. Мнушко З. М., Діхтярова Н. М. Менеджмент та маркетинг у фармації. Ч. II. Маркетинг у фармації: Підручник для фарм. вузів і факультетів / За ред. З. М. Мнушко.- Харків: Основа; Вид-во УкрФА, 1999.- 288 с.
49. Мотивація праці та формування ринку робочої сили// За ред Каблука П.Т., Богуцького О.А.- К.:Урожай, 1993.- 416с.
50. Наталія Бенюх. Умови роботи з постачальниками // Еженедельник «Аптека» №44 (265) от 13.11.2000г.
51. Нижерадзе Т. И., Чубенко А. В. Анализ состояния внедрения новых лекарственных средств в развитых странах за 1998 год // Провизор.- 1999.- № 13.- С. 13-16.
52. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Амстронг, Д. Сондерс, В. Вонг // Пер. с англ.- К.; СПб.: издат. дом «Вильямс», 1998.- 1056 с.
53. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Амстронг, Д. Сондерс, В. Вонг. Пер. с англ.- К.; СПб.: издат. дом «Вильямс», 1998.- 1056 с.
54. Практический менеджмент: Учебное пособие / Смирнов С.В.. Сароян Р.Р. - М.: МГИУ, 2001. - 69с.
55. Рейхарт Д.В., Сухинина В.А., Шиленко Ю.В. Фармацевтический рынок: особенности, проблемы и перспективы. - М.: Славянский диалог, 1995. 304 с.
56. Рішення V з’їзду фармацевтів України // Провизор (журнал для работников формации и медицины), 1999. - №23
57. Розничная торговля: Учебное пособие - Екатеринбург: Издательство Урал. Гос. Экон. Ун-та,2000.-207 с.
58. Румянцева К.Р. Менеджмент в организации. - М.: УЦ «Перспектива», 1997. - 321с.
59. Сазонова А. Консультация пациента в аптеке // Провизор. - 2004. - № 8. - С. 5.
60. Сазонова А. Консультация пациента в аптеке // Провизор. - 2004. - № 9. - С. 3.
61. Сидоров В.О.Организация системы маркетинга//Бизнес - информ. - 1997. -№18 - с. 23-34
62. Скибінський С. В. Маркетинг: Навч. посібник.- К.: ІЗМН, 1997.- 328 с.
63. Скільгинський С.В., Мельник Н.Ф. Вплив маркетингу на показники фінансової діяльності підприємств // Фінанси України. - 1999. - №10 - с. 114-121
64. Соколова В.И. Бошнакова С. Расширяем продажи товаров сопутствующего ассортимента // Российские аптеки, - 1999, - №3. - С.14-15.
65. Соколова В.И. Использование элементов маркетинга в практике работы современной аптеки // Российские аптеки, - 1999, - №4. - С.4-5.
66. Стратегический менеджмент: Учебное пособие / В.И. Каспин - М.: МГИУ, 1998. - 267с.
67. Сятиня М. Л., Гром О. Л., Громовик Б. П. Організаційно-правове забезпечення роботи підприємств з іноземними інвестиціями в галузі фармації // Провизор.- 1997.- № 3.- С. 8-10.
68. Тихонов О.І., Ярних Т.Г. Аптечна технологія ліків, 2004. - 268
69. Ткаченко В. Роль маркетинговых исследований в деятельности предприятия // Бізнес-информ, 1998 р. - №18 - с. 12-14
70. Усенко В. А. Мировой фармацевтический рынок // Еженедельник «Аптека».- 1998.- № 42.- С. 6-8.
71. Усенко В. А. Фармацевтический маркетинг // Провизор.- 1999.- № 17, 19, 22.- С. 32-34, 27-30, 19-22. 2000.- № 2, 3.- С. 15-19, 4-6.
72. Ф. Друкер. Практика менеджмента. Издательство: Вильямс. Питер, 2000. - 398 с.
73. Фармацевтическая организация: успешное управление в условиях рынка в 1998-99 годах / Под. ред. А.А. Синичкина, А.М. Битеряковой. М.: Профессионал центр, 1998. 530 с.
74. Хомяков Г. В. Изменение ассортимента лекарственных средств на украинском рынке в 19992003 гг. // Провизор.- 2004.- № 10.- С. 20-23.
75. Хомяков Г. В. Монодистрибьюция - влияние на доступность и цены лекарственных средств // Провизор.
76. Чуйкин А.М. Основы менеджмента: Учебное пособие / Калинингр. ун-т. - Калининград, 1996. - 106с.
77. Экономика, организация и менеджмент. Том 1. Издательства: Экономическая школа, Высшая Школа Экономики (Государственный университет), 1999. - 468с.
78. Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів МОЗ України // http://www.dimoz.kiev.ua/about/inspection.asp
79. Щодо ліцензування діяльності аптеки лікувально-профілактичного закладу // http://vi-leghas.ua/content/view/97/36/
80. Амениканская аптека: взгляд со стороны // http://www.provisor.com.ua/archive/2004/N8/art_34.htm
81. U.S. Food and Drug Administration // http://www.fda.gov/
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Скачать бесплатно 22089.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.