У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Управлінський вплив на зовнішнє середовище підприємства ТОВ "КАМІА ПЛЮС"
Количество страниц 135
ВУЗ МетНау
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ У БІЗНЕСІ 6
1.1.Організація як відкрита система 6
1.2. Зовнішнє середовище: суть, загальні характеристики 18
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ «КАМІА ПЛЮС» 33
2.1. Загальна характеристика організації 33
2.2. Аналіз факторів непрямого впливу на ТОВ «КАМІА ПЛЮС» 38
2.3. Характеристика факторів прямого впливу 54
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СТОСУНКІВ ТОВ «КАМІА ПЛЮС» З ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ 70
3.1. Побудова ефективної стратегії розвитку підприємства 70
3.2. Раціоналізація зв'язків з постачальниками капіталу 80
3.3. Маркетингова діяльність як шлях поліпшення стосунків зі споживачами 89
3.4. Створення сприятливого іміджу підприємства 111
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 125
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 129
ДОДАТКИ 133

ВСТУП

У сучасних умовах української економіки успішне функціонування підприємств обумовлене обґрунтованим прийняттям стратегічних рішень відповідно до стану зовнішнього середовища й динамікою його розвитку. Сьогодні ситуація більш стабільна, ніж наприкінці XX століття: формується відносно збалансоване правове поле і в основному дотримується право приватної власності. Однак, наслідуючи світові тенденції, в Україні відбуваються швидкі, іноді непередбачені зміни макросередовища організацій, що вимагає нових підходів до управлінської діяльності, переорієнтації керівників у питаннях управлінської взаємодії.
Це підвищує вимоги до кваліфікації, знань, навичок і здатностей управлінського персоналу, володіння якими допомагає організації справлятися зі змінами, що відбуваються в зовнішньому середовищі, і, як наслідок, є одним із ключових факторів її успіху та здатності вижити. Прийняті керівниками якісні й ефективні стратегічні рішення забезпечують підприємству достатній ступінь конкурентоздатності й стійке положення на ринку.
З погляду попередження кризових ситуацій, важливим завданням кожної організації є оперативне вивчення змін факторів ділового середовища й відповідна постановка процесу прийняття антикризових стратегічних рішень. Прийняття таких рішень сьогодні здійснюється без адекватного урахування можливостей і загроз зовнішнього середовища на основі фінансових методик і інструментів.
Трансформація економічної системи України, її інтеграція у світове господарство породило справжній бум досліджень присвячених стратегічному управлінню суб'єктів економічної діяльності. Наукові теорії стратегічного управління суб'єктів господарювання досить повно висвітлені в закордонній літературі і української економічної літературі.
Відомі зарубіжні дослідники, такі як Д. Аакер,. Р.Акофф, І.Ансофф, у своїх працях розглядали загальні проблеми управління пристосуванням підприємств до змін. Вони докладно проаналізували види та форми адаптації, визначили методи та напрямки адаптації.
Наукові розробки українських вчених В.Г. Герасимчука , К.І.Радченко, В.В. Василенко, Т.П. Ткаченко присвячені окремим питанням дослідження стратегічних напрямків підприємства
Вагомий внесок у дослідження проблем стратегічного управління внесли російські вчені О.С.Виханский , А.І Наумов, М.І. Круглов, Р.А. Фатхутдинов та інші. Вивчення праць дозволяє визначати основоположні теоретичні аспекти стратегічного управління.
Існування великої кількості робіт, присвячених досліджуваній галузі, не усуває необхідності уточнення ряду важливих теоретичних і методичних положень, що стосується вивчення умов і методів оцінки зовнішнього середовища українських організацій, які забезпечують прийняття ефективних стратегічних управлінських рішень. Практика показує, що на українських підприємствах необхідне ретельне вивчення умов і небезпек з боку зовнішнього середовища, на основі якого проходить інформаційне забезпечення процесів прийняття рішень і вибір відповідного стилю поводження керівників, які приймають управлінські рішення.
Якщо організація розглядається як відкрита система, вона органічно вписується в зовнішнє оточення і вважається її підсистемою. При цьому межі системи є замкнутою кривою, що проходить по периметру досліджуваних об'єктів
У зовнішньому середовищі підприємства існують фактори, на які підприємство може або не в змозі впливати використовуючи свій внутрішній потенціал, та які є важливими для нього в стратегічній перспективі. У внутрішньому середовищі організація – підприємство у змозі щось змінити на краще. Зміна значень характеристик цих факторів може призвести до того, що розроблена на підприємстві стратегія стане неактуальною. Отже існує об’єктивна необхідність моніторингу цих факторів, ретельного їх дослідження та врахування при розробці та реалізації стратегії підприємства для організації, як відкритої динамічної системи.
Усе вищевикладене визначило мету й побудову змісту дослідження.
Мета й завдання дослідження. Метою даної роботи є дослідження науково-методичних положень і розробка практичних рекомендацій з підвищення обґрунтованості стратегічних рішень на основі виявлення особливостей процесу їхнього прийняття в сучасних умовах зовнішнього середовища організації.
Предметом дослідження є середовище функціонування вітчизняних компаній.
Об’єктом дослідження обрано ТОВ «КАМІА ПЛЮС», яке надає послуги залізничних вантажних перевезень.
Реалізація мети дослідження потребує вирішення наступних завдань:
- розглянути поняття організації як відкритої динамічної системи;
- визначити сутність системного підходу у вивченні функціонування організації;
- охарактеризувати основні елементи зовнішнього середовища функціонування організації;
- проаналізувати діяльність компанії ТОВ «КАМІА ПЛЮС» як відкритої системи;
- визначити необхідність розробки та реалізації стратегії розвитку для ТОВ «КАМІА ПЛЮС».
Інформаційну базу дослідження склали законодавство України, монографії вітчизняних та зарубіжних вчених, статті з періодичних видань та збірок наукових праць.
Список литературы ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Аналіз зовнішнього середовища - це дуже важливий для вироблення стратегії організації й дуже складний процес потребуючого впливового відстеження в середовищі процесів, оцінки факторів і встановлення зв'язків між факторами й тими сильними й слабкими сторонами, а також можливостями й погрозами, які укладені в зовнішнім середовищі. Всі фактори зовнішнього середовища перебувають у стані сильного взаємовпливу. Зміна одного з факторів обов'язково приводить до того, що відбувається зміна інших факторів. Тому їхнє вивчення й аналіз повинні вестися не окремо, а системно з відстеженням не тільки властиво зміни одного фактора, але й з умовою того, як вони зміни позначаться на інших факторах. Також ступінь впливу окремих факторів на різні організації різна. Зокрема, ступінь впливу проявляється по різному залежно від розміру організації й галузей приналежності.
Показники діяльності підприємств, які характеризують сталість їх розвитку у часі (індикатори), та показники, що оцінюють рівень впливу значущих факторів на становище підприємства (чинники), складають предметну область моніторингу і визначають його структуру, побудовану за принципами ієрархії процедур, в якій чітко відслідковуються функції моніторингу і кінцева мета його здійснення. Вирішальним аспектом в побудові моніторингу виступає визначення критеріїв для оцінки складових сталого розвитку економіки підприємств. Пріоритетним критерієм оцінки діяльності підприємств залишається їх економічна стійкість.
В діяльності організацій має місце складна взаємодія і вплив змінних елементів організації на фактори зовнішнього середовища. Кожний окремо розглянутий фактор буде впливати на різноманітні організації по-різному.
Оточення прямого впливу складається з елементів, що безпосередньо мають влив на операції організації і зазнають на собі їх прямий вплив. Характеристики оточення відмінні, але в той же час зв’язані з її факторами. Такі характеристики як взаємопов’язаність, складність, рухливість і невизначеність зовнішнього середовища описують фактори як прямого, так і побічного впливу.
Основними факторами прямого впливу на організацію є: постачальники, конкуренти, споживачі, місцеві органи влади. Зміна впливу на організацію факторів зовнішнього середовища прямої дії відбувається не тільки в результаті залежності їх один від одного. В значний мірі вони змінюються під впливом факторів побічної дії. Це необхідно ураховувати при аналізі дії цих факторів на підприємство.
Рішення соціальних проблем дуже відрізняється від ведення бізнесу. Необхідно признавати наявність багатьох відмінних одна від одної сприймань дійсності, точок зору та ідеологій, котрі з’являються у відносинах з підприємством різноманітних впливових суспільних груп. Отже, зовнішнє оточення для організації є надзвичайно складним і різноманітним. Всі фактори зовнішнього оточення взаємопов’язані, і їх значення змінюється від організації до організації і від підрозділу до підрозділу в межах одного і того ж підприємства. У зазначеному ключі встановлена необхідність подальшого вдосконалення існуючої системи моніторингу зовнішнього середовища ТОВ «КАМІА ПЛЮС», яка в ринкових умовах набуває нової стратегічної орієнтації, заснованої на принципах сталого розвитку.
У роботі також було розглянуто систему аналізу взаємодії із середовищем, яка впроваджена на ТОВ «КАМІА ПЛЮС». Виявилося, що на даному підприємстві керівництво постійно отримує дані про події і зміни, що відбуваються у зовнішньому середовищі, проте систематично такий аналіз не ведеться, а тому інформація надходить не в повному обсязі, уривками, і до того ж, несвоєчасно. Тому на сьогоднішній день існує необхідність розробки чітких методичних рекомендацій щодо комплексного дослідження зовнішнього середовища підприємства.
Найбільший негативний вплив на діяльність ТОВ «КАМІА ПЛЮС» завдають наступні фактори зовнішнього середовища:
• високий ступінь залежності продавця від покупця;
• оцінка якості обслуговування клієнтів;
• діяльність компанії в області реклами, стимулювання збуту і підтримки каналів товароруху.
Серед позитивно впливають факторів відзначені наступні:
• високий ступінь залежності покупця від продавця і невисока вартість "переходу" до іншого продавцю;
• чутливість покупця до ціни;
• якість послуги.
Автором також була побудована матриця конкуренції на ринку. ТОВ «КАМІА ПЛЮС» займає нішу „послідовники”. Для фірми характерно тісна взаємодія з клієнтами, прагнення максимальне задовольнити їхні запити. Однак фірма повинна бути готова до проведення заходів щодо інтенсифікації маркетингових зусиль для просування свого продукту на регіональний і загальнодержавний рівень.
В ході дослідження нами було виявлено ключові фактори успіху компанії, а також на основі проведеного аналізу побудувати матрицю – аналізу для ТОВ «КАМІА ПЛЮС».
Нами було розглянуто готовність підприємства до до реалізації стратегії розвитку. Автором було виявлено, що компанія в цілому готова до формування єдиної служби маркетингу, на яку будуть покладені обов'язки по підготовці структури компанії і персоналу до реалізації стратегії розвитку підприємства.
Серед загальних недоліків в організації маркетингової діяльності можна назвати такі як відсутність єдиного методологічного підходу до маркетингової концепції компанії; орієнтацію керівництва компанії на застарілі маркетингові концепції; відсутність єдиної служби маркетингу на підприємстві і цілеспрямованій діяльності в області управління маркетинговою діяльністю; відсутність ясних стратегічних цілей і планів компанії і лінійних підрозділів; недостатня діяльність компанії в області реклами і стимулювання збуту; відсутність налагодженої системи „зворотнього” зв'язку з покупцями товарів і послуг компанії. З методологічної точки зору, причиною усіх вище наведених недоліків і недоглядів є недорозуміння й ігнорування керівництвом компанії ролі і місця маркетингу і маркетингу-менеджменту в управлінні підприємством. Головним і вирішальним заходом щодо подолання сформованої ситуації повинне бути формування єдиної служби маркетингу, що складається зі специалістів-маркетологів досить високої кваліфікації.
Першим кроком на шляху створення служби маркетингу на підприємстві є визначення її системи організації.Обраховано первісні витрати на створення департаменту маркетингу і витрати на підтримку діяльності департаменту протягом 2008 року. В якості наступного заходу, який здатний уплинути на ріст валового доходу компанії, нами було запропоновано провести рекламну компанію в спеціалізованих виданнях і каталогах. Сукупне зростання валового доходу компанії від впровадження запропонованих заходів повинне скласти 703 858 тис. грн..


СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы: Учебн. - метод. Пособие. - М.: Финансы и статистика, 2000. - 248 с.
2. Ансофф И. Стратегическое управление. – М. Изд-во Моск. Ун-та, 1995.
3. Балабанова Л.В., Германчук А.М. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика. Київ: ВД "Професіонал", 2004, 288 с.
4. Бойко М.Г. Концепція підприємницького управління // Вісн. КДТЕУ.-2000.– № 4.– С. 66–73.
5. Бойко М.Г. Сучасний стан та особливості розвитку підприємництва в готельному господарстві України // Вісн. Акад. праці і соц. відносин Федерації профспілок України.–2001.– № 4.– С. 59–66.
6. Василенко В.А., Шостка В.І. Ситуаційний менеджмент. Київ: ЦУЛ, 2003, 285 с.
7. Василенко В.О., Ткаченко Т.І. Виробничий (операційний) менеджмент. Київ: ЦУЛ, 2003, 532 с.
8. Вітлінський В.В., Верченко П.І., Сігал А.В., Наконечний Я.С. Економічний ризик: ігрові моделі. Київ: КНЕУ, 2002, 446 с.
9. Воробйов Є.М., Гриценко А.А., Лісовицький В.М., Соболєв В.М. Економічна теорія. Харків, Київ: ТОВ "Карвін", 2003, 704 с.
10. Воротіна Л.І., Воротін В.Є., Мартинюк Л.А., Черняк Т.В. Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання. Київ: Видавництво Європейського університету, 2002, 307 с.
11. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання. Київ: КНЕУ, 2000, 360 с.
12. Гіл Ч.В.Л. Міжнародний бізнес: Конкуренція на глобальному ринку. Київ: Видавництво Соломії Павличко "Основи", 2001, 856 с.
13. Гіл Ч.В.Л. Міжнародний бізнес: Конкуренція на глобальному ринку. Київ: Видавництво Соломії Павличко "Основи", 2001, 856 с.
14. Голов С.Ф. Управлінський облік. Київ: Лібра, 2003, 704 с.
15. Головко Т.В., Сагова С.В. Стратегічний аналіз. Київ: КНЕУ, 2002, 198 с.
16. Гончарук Я.А., Павленко А.Ф., Скибінський С.В. Маркетинг. Київ: КНЕУ, 2004, 392 с.
17. Господарський кодекс України. – Х.: ТОВ “Одіссей”, 2004. – 248 с.
18. Гребельник О.П. Основи зовнішньоекономічної діяльності. Київ: Центр навчальної літератури, 2004, 384 с.
19. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. СПб.: Питер,2000.-318с.
20. Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства. Київ: Центр навчальної літератури, 2006, 384 с.
21. Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг. Київ: КНЕУ, 2002, 560 с.
22. Єлейко Я.І., Єлейко О.І., Раєвський К.Є. Інвестиції, ризик, прогноз. Львів: Львівський банківський інститут НБУ, 2000, 176 с.
23. Єрмошенко М.М. Комерційна діяльність посередницьких організацій. Київ: НАУ, 2003, 345 с.
24. Єрмошенко М.М. Маркетинговий менеджмент. Київ: НАУ, 2001, 204 с.
25. За заг. ред. В.М. Данюка, В.М. Петюха. Менеджмент персоналу. Київ: КНЕУ, 2004, 398 с.
26. Заблоцький Б.Ф. Перехідна економіка. Київ: Видавничий центр "Академія", 2004, 512 с.
27. Клейнер Г.Б., Гаврилова Л.В. Предприятие в нестабильной экономической среде. – М.: ОАО Издательство "Экономика", 2000. –293 с.
28. Конституція України. – К.: Україна, 1996.
29. Крикавський Є., Чухрай Н. Промисловий маркетинг. Львів: Видавництво Нац. ун. "Львівська політехніка", 2004, 472 с.
30. Лень В.С. Управлінський облік. Київ: Знання-Прес, 2003, 287 с.
31. Лоза В.О. Багаторівнева система маркетингових досліджень // Економіка України.-2002. - №5. – с.88-91.
32. Лукашук І.І. Теоретичні аспекти маркетингу // Регіональна економіка .-2003.- №1. – с.29-39.
33. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. С англ. /Академия народного хозяйства при Привительстве РФ /М.А. Майорова (пер.). - М.: Дело, 2000. - 704с.
34. Науменко В.І., Панасюк В.Я. Впрвадження методів прогнозування і планування в умовах ринкової економіки. - К.: Глобус, 2004. - 198 с.
35. Оберемчук В.Ф. Стратегія підприємства. Київ: МАУП, 2000, 128 с.
36. Осипов В.І. Економіка підприємства. Одеса: Маяк, 2005, 724 с.
37. Осовська Г.В. Основи менеджменту. Київ: Кондор, 2003, 556 с.
38. Покропивний С.Ф., Колот В.М. . Підприємництво: стратегія, організація, ефективність. Київ: КНЕУ, 1998, 352 с.
39. Покропивний С.Ф., Соболь С.М., Швиданенко Г.О., Дерев"янко О.Г. . Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування. Київ: КНЕУ, 2002, 379 с.
40. Покропивный С. Экономика предприятий / в 2-х томах.- К: Основы -1995 –1т. – 214 с.; 2-т – 226 с.
41. Попов В.М., Ляпунов С.І., Муртузалієва С.Ю. менеджмент и маркетинг бизнеса в международных
42. Портер М. Стратегія конкуренції / К.: Основи, 2002. – 390с.
43. Пушкар Р.М., Тарнавська Н.П. Менеджмент: теорія та практика. Тернопіль: Карт-бланш, 2003, 490 с.
44. Сазонець І.Л., Джусов О.А., Сазонець О.М. Міжнародна інвестиційна діяльність. Київ: Центр навчальної літератури, 2003, 156
45. Следзь С. Вежичанiн О. Следзь Н. Санвузол у стилі Сан-Марко. // Галицькі контракти . 14 сентября 2006 (№ 37) . С. 18-22
46. Стадник В.В., Йохна М.А. Інноваційний менеджмент. Київ: Академвидав (Альма-матер), 2006, 464 с.
47. Сумець О.М. Стратегія підприємства. Теорія, ситуації, приклади. Київ: ВД «Професіонал», 2005, 320 с.
48. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг. Київ: ЦУЛ, 2003, 192 с.
49. Томас В., Дайламі М., Дерешвар А. Якість економічного зростання. Київ: Видавництво Соломії Павличко "Основи", 2002, 350 с.
50. Томпсон А.А. Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент – М.:ЮНИТИ - 1998 – 576 с.
51. Тормоса Ю.Г. Ціни та цінова політика. Київ: КНЕУ, 2001, 122 с.
52. Фатхутдинов Р.А. Менеджмент конкурентоспособности товара.-М.:Интел-Синтез, 1995.-55 с.
53. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учебн. - М.: Бизнес - школа "Интел-Синтез", 2002. - 640 с.
54. Циганкова Т.М. Управління міжнародним маркетингом. Київ: КНЕУ, 2001, 132 с.
55. Шершньова З.Є. Стратегічне управління. Київ: КНЕУ, 2004, 699 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.