У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Звіт про проходження переддипломної практики. Логістична система на прикладі салону-магазину «Паркетний світ»
Количество страниц 42
ВУЗ СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2011
Бесплатно скачать 22181.doc 
Содержание Зміст
Вступ……………………………………………………………………………...3
Розділ 1 Характеристика салону-магазину «Паркетний світ»………..………4
1.1 Загальна характеристика підприємства. Історія розвитку…………...……4
1.2 Аналіз ефективності роботи салону-магазину «Паркетний світ»………..13
1.3 Аналіз системи управління персоналом…………………………..….……17
1.4 Аналіз управління фінансами……………………………………….….….20
1.5 Аналіз управління маркетинговою діяльністю………………………...…26
Розділ 2 Діяльність логістичної системи на прикладі салону-магазину «Паркетний світ»…………………………………………………………….…33
2.1 Аналіз управління матеріальними ресурсами (логістика)………………33
Висновок………………………………………………………………………..39
Список використаних джерел…………………………………………………41




Вступ
В умовах ринкових відносин та загострення конкурентної боротьби ринок визначає коло тих організацій, які можуть задовольнити попит кращим та ефективнішим шляхом, ніж конкуренти. Кожне підприємство намагається зберегти та покращити свої позиції, вдаючись до покращення якості продукції, зниження ціни, удосконалення логістичної системи, впровадження системи знижок, розширення асортименту, при неоптимальній структурі якого відбувається зниження як потенційного, так і реального рівня прибутку, втрата конкурентних позицій на перспективних ринках і, як наслідок цього, спостерігається зниження економічної стійкості підприємства.
Функціонуючи у ринковій економіці, керівництво магазину «Паркетний світ» має забезпечити таку роботу магазину, щоб найефективніше та у повному обсязі задовольняти потреби своїх клієнтів.
Об’єктом дослідження виступає салон-магазин «Паркетний світ». На сьогоднішній день магазин є одним з провідних лідерів у місті та області з продажу підлогового покриття та надання послуг з укладки.
Метою дослідження є вивчення ефективності роботи салону-магазину, системи управління персоналом, управління фінансами, маркетинговою діяльністю, проведення аналізу діяльності логістичної системи.
У даному звіті розглянуті наступні питання: загальна характеристика підприємства та його історія розвитку; аналіз ефективності роботи салону-магазину; дослідження системи управління персоналом, фінансами, маркетинговою діяльністю; розгляд діяльності логістичної системи.
Список литературы Висновок
Салон-магазин «Паркетний світ» є сучасним підприємством, яке пропонує спектр послуг з продажу підлогового покриття (включаючи визначення необхідної кількості покриття, розробка індивідуального дизайн-проекту з подальшою інсталяцією підлогових покриттів, безкоштовний виїзд консультанта на об’єкт, консультації щодо догляду за покриттям. та інш.), виконання послуг з укладання покриття. Підприємство має налагоджені стосунки з посередниками, дилерами, дизайнерами, архітекторами. Продукція, що пропонується в салоні-магазині «Паркетний світ» відповідає усім необхідним стандартам якості щодо екологічності, тривалості використання, стійкості до зносу, до впливу різних хімічних речовин. Салон-магазин пристосовує свою товарну та асортиментну політику до потреб та можливостей споживачів. Цінова політика підприємства орієнтована перш за все на споживача та на успішну конкурентну боротьбу із підприємствами – конкурентами.
Одна з характерних рис роботи магазину «Паркетний світ»- постійне оновлення асортименту. Підприємство веде досить активну інноваційну діяльність, постійно з’являються нові види продукції; застарілі види підлогового покриття та ті, що не користуються попитом, виводяться з продажу.
Щодо цінової політики - магазин в основному використовує стратегію цінової дискримінації по відношенню до споживачів, що передбачає встановлення окремої ціни для кожного замовника. Відповідно до стандартів, що встановлюються центральним офісом у Києві, магазин «Паркетний світ» у м. Суми пропонує своїм покупцям систему знижок.
Для покращення роботи магазину «Паркетний світ» були розроблені рекомендації щодо вдосконалення логістичної системи, а взагалі слід відмітити, що магазин може скласти вагому конкуренцію лідерам з продажу підлогового покриття, в основному шляхом високої якості продукції, помірних цін, індивідуальному підходу до замовників та вдало організованих зовнішніх зв’язків із громадськістю.



Список використаних джерел
1. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. — Львів: Світ, 1995. — 296 с.
2. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом. — М.: Экономика, 1991.
3. Бороноева Т.А. Современный рекламный менеджмент.-М.: Аспект Пресс, 2002.-141 с.
4. Дейян А., Троадек Л. Стимулирование сбыта и реклама на месте продаж. - М.: Прогресс-Универс, 1994.
5. Кальченко А.Г. Логістика: Підручник.- К.: КНЕУ, 2003.-284с.
6. Козьменко С.Н., Козьменко О.В., Лукьянихин В.А., Науменкова С.В. Управление персоналом организаций (конспект лекций). – Сумы: УАБД, 1996. –с. 95-100.
7. Лагун М.І. Послідовність проведення комплексного аналізу фінансового стану підприємства // Формування ринкових відносин в Україні (укр.). 2006. № 6. C. 31-36.
8. Маркетинг: Учебник / А. Н. Романов, Ю. Ю. Корлюгов, С. А. Красильников и др.; Под ред. А. Н. Романова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – 560 с..: ил.
9. Маслов Е.В.. Управление персоналом предприятия. – М.: Инфра-М, 1999 г., 295 стр.
10. Организация и регулирование ВЭД: Учебник. – М.: «Юность». – 456 с.
11. Предприятие на внешних рынках: Внешнеторговое дело: Учебник /
Под ред. С. И. Долгова, И. И. Кретова – М.: Издательство БЕК, 1997. – 784 с.
12. Руделіус В., Азарян О.М. Маркетинг-2е видання.- К.: НМЦ «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008.- 648с.
13. Сборник внешнеэкономического законодательства / Сост. К. М. Лаврова – Одесса: «Информ-Бизнес», 1996. – 232 с.
14. Храмов В. О., Бовтрук А. Основи управління персоналом: Навч.-метод. посіб. — К.: МАУП, 2001. — С.44-48.
15. Шмален Г. Основы планирования сбыта // Основы и проблемы экономики предприятия. 1996.
16. Щекин Г.В. Основы кадрового менеджмента: учебник. – Кн. 2; Подбор, обучение и развитие персонала. – 2-е изд., перераб. и доп. – К.:МЗУУП, 1993. – с. 80-91.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 22181.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.