У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Організація стратегічного планування на торговельному підприємстві
Количество страниц 64
ВУЗ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Год сдачи 2012
Содержание РЕФЕРАТ

Дипломна робота містить 65 сторінок, 1 таблиць, 3 рисунків, список літератури з 27 найменувань.
Робота виконана за матеріалами діяльності торговельного підприємства ООО «ТП Нова Торгівельна Мережа».
Предметом дослідження є процес стратегічного планування.
Мета дипломної роботи полягає в аналізі існуючої на підприємстві торгівлі системи стратегічного планування і розробка рекомендацій щодо її удосконалення.
Завданнями роботи є :
- аналіз теоретичних основ системи планування на підприємстві;
- аналіз ринкової діяльності підприємства ООО «ТП Нова Торгівельна
Мережа»;
- аналіз організаційної структури підприємства;
- аналіз існуючої системи планування на підприємстві ООО «ТП Нова
Торгівельна Мережа».
За результатами дослідження сформульовані стратегічні альтернативи подальшої ринкової діяльності підприємства ООО «ТП Нова Торгівельна Мережа» та запропоновані рекомендації щодо удосконалення системи стратегічного планування на підприємстві.
Одержані результати можуть бути використані в практичній діяльності підприємства ООО «ТП Нова Торгівельна Мережа».
Рік виконання і захисту роботи – 2012.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ, ПЛАН, МАКРОСЕРЕДОВИЩЕ, МІКРОСЕРЕДОВИЩЕ.




РЕФЕРАТ

Дипломная работа содержит 65 страниц, 1 таблиц, 3 рисунков, список литературы из 27 наименований.
Работа выполнена по материалам деятельности торгового предприятия ООО «ТП Новая Торговая Сеть».
Предметом исследования является процесс стратегического планирования.
Цель дипломной работы заключается в анализе существующей на предприятии торговли системы стратегического планирования и разработка рекомендаций относительно ее усовершенствования.
Задачами работы есть :
- анализ теоретических основ системы планирования на предприятии;
- анализ рыночной деятельности предприятия ООО «ТП Новая Торговая
Сеть»;
- анализ организационной структуры предприятия;
- анализ существующей системы планирования на предприятии
ООО «Новая Торговая Сеть».
По результатам исследования, сформулированные стратегические альтернативы дальнейшей рыночной деятельности предприятия ООО "ТП Новая Торговая Сеть" и предложенные рекомендации относительно усовершенствования системы стратегического планирования на предприятии.
Полученные результаты могут быть использованы в практической деятельности предприятия ООО "ТП Новая Торговая Сеть".
Год выполнения и защиты работы - 2012.
КЛЮЧЕВЫЕ СЛОВА: СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ, СТРАТЕГИЯ, ПЛАН, МАКРОСРЕДА, МИКРОСРЕДА.

ABSTRACT

Diploma work contains 65 pages, 1 tables, 3 pictures, list of literature from 27 the names.
Work is executed on materials of activity of point-of-sale enterprise of LTD. «TP New Point-of-sale Network».
The article of research is a process of the strategic planning.
The purpose of diploma work consists in the analysis of the existing on the enterprise of trade system of the strategic planning and development of recommendations in relation to its improvement.
The tasks of work it is been :
- analysis of theoretical bases of the planning system on an enterprise;
- analysis of market activity of enterprise of LTD. «TP New Point-of-sale
Network»;
- analysis of organizational structure of enterprise;
- analysis of the existent system of planning on an enterprise
LTD. «New Point-of-sale Network».
On results research, formulated strategic alternatives of further market activity of enterprise of LTD. "TP New Point-of-sale Network" and offered recommendations in relation to the improvement of the system of the strategic planning on an enterprise.
The got results can be drawn on in practical activity of enterprise of LTD. "TP New Point-of-sale Network".
Year of implementation and defence of work - 2012.
KEYWORDS: STRATEGIC PLANNING, STRATEGY, PLAN, MACROENVIRONMENT, МИКРОСРЕДА.


ЗМІСТ
Вступ…………………………………………………………….……..………… 7
1 Стратегічне планування як складова процесу формування
системи планів ідприємства………………………………. ……..…..………
8
1.1 Система планів на ідприємстві………………………............................... 8
1.2 Суть та процес стратегічного планування на підприємстві……..………. 12
1.3 Особливості планування діяльності підприємства торгівлі………….… 17
Аналіз господарської діяльності підприємства торгівлі
ООО «ТП Нова Торгівельна ережа»………………………………………….
22
2.1 Загальна характеристика дприємства…………………………………… 22
2.2 Аналіз зовнішнього середовища діяльності підприємства та
основних показників…………………………………………..…………
26
2.3 Аналіз організаційної структури підприємства………………………… 32
3 Удосконалення системи планування на ідприємстві…………….................. 36
3.1 Аналіз існуючої системи планування на підприємстві
ООО «ТП Нова Торгівельна Мережа»………………………………………
36
3.2 Удосконалення методики стратегічного планування на підприємстві………………………………………………………….......………
39
3.3 Пропозиції щодо впровадження рекомендації з використанням
методики стратегічного планування……………………..………….………
43
4 Охорона праці……………………………………………………….………… 51
4.1 Технічна естетика торгівельних залів…………………………………… 51
4.2 Розрахувати бокове одностороннє природне освітлення для
торгового залу……………………………………………………………………
56
4.3 Розрахувати систему загального рівномірного освітлення з
лампами розжарювання для торговельного приміщення…………………
56
Висновки та пропозиції………………………………………………………… 60
Список використаної літератури …………………………………….………… 63


ВСТУП

Актуальність дипломної роботи полягає в необхідності прийняття стратегічних рішень підприємствами, що працюють в умовах ринку та конкурентної боротьби.
Мета дипломної роботи полягає у аналізі існуючої на підприємстві торгівлі системи стратегічного планування і розробка рекомендацій щодо її удосконалення.
Завданнями дипломної роботи є :
- розглянути систему планів на підприємстві;
- суть та процес стратегічного планування на підприємстві;
- загальна характеристика підприємства та аналіз;
- аналіз організаційної структури підприємства;
- аналіз існуючої системи планування на підприємстві
ООО «ТП Нова торгівельна Мережа».
Об’єктом дослідження є ООО «ТП Нова Торгівельна Мережа» м. Харків, вул. Шарикова 44 а.
Предметом дослідження є процес стратегічного планування.
За результатами дослідження мають бути сформульовані стратегічні альтернативи подальшої ринкової діяльності підприємства ООО «ТП Нова Торгівельна Мережа» та запропоновані рекомендації щодо удосконалення системи стратегічного планування на підприємстві.
Список литературы ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

У сучасних умовах підприємницької діяльності основними господарюючими суб'єктами на споживчому ринку, що здійснюють роздрібний продаж товарів, виступають торговельні підприємства (юридичні особи) і окремі підприємці.
У сучасних умовах найбільше поширення одержали партнерські торговельні підприємства. При цьому гнітюча їхня частина створена у формі товариств із обмеженою відповідальністю, по цьому об'єктом вивчення є торговельна діяльність ООО "ТП Нова Торговельна Мережа", ціль діяльності якого - одержання доходу. Дане підприємство розміщене в м. Харків і є універсальним маркетом, що для досягнення своїх цілей, реалізує продовольчі й непродовольчі товари й забезпечує комплексне задоволення купівельного попиту. ООО "ТП Нова Торговельна Мережа" реалізує товари за середніми цінами, методом самообслуговування покупців і є середнім маркетом, що розміщений у спеціально побудованому будинку.
До основних торгово-технологічних процесів у ООО "ТП Нова Торговельна Мережа" ставляться продаж товарів і обслуговування покупців, що включають організацію купівельних потоків у торговельному залі; викладення товарів на встаткуванні, що забезпечує покупцям оптимальні умови їхнього огляду й відбору; організацію розрахунків за товари; надання покупцям додаткових послуг і інші подібні їм технологічні операції.
Ефективність праці персоналу торговельних підприємств багато в чому залежить від інтенсивності купівельних потоків. А цей показник у ООО "ТП Нова Торговельна Мережа" має високий ступінь аритмії протягом робочого дня й в окремі дні тижня, що визначає нерівномірність завантаження працівників, більшу частку змушених перерв у їхній роботі. Таке положення негативно позначається на продуктивності праці персоналу магазина. Всі ці особливості діяльності торговельних підприємств визначають складність і великий обсяг функцій, пов'язаних з керуванням персоналом. Але при цьому, негативним аспектом при керуванні персоналом ООО "ТП Нова Торговельна Мережа" є те, що на даному підприємстві не організовуються "корпоративи", які більше споюють колектив, не виплачуються премії у зв'язку з ювілеєм. Крім того, необхідно враховувати побажання працівників при вдосконаленні їхньої праці, а також при керуванні торговельним підприємством.
Для підвищення рівня обслуговування з, розвитку товарообігу й росту економічної ефективності торговельної діяльності в ООО "ТП Нова Торговельна Мережа" організована внутрімагазина реклама, що допомагає активізувати процес продажу товарів, раціонально направляти купівельні потоки, скорочувати витрати часу покупців на пошук і придбання необхідних їм товарів.
У ООО "ТП Нова Торговельна Мережа" необхідно використовувати демонстраційну рекламу, основними засобами якої є виставки- демонстрації нових модних товарів, виставки- дегустації, виставки продажу й інші аналогічні демонстраційні заходи. Така реклама є одним з найбільш діючих способів активізації продажу окремих товарів і сприяє формуванню нового купівельного попиту. Крім того, у магазині необхідно організувати друковану рекламу, що включає різні рекламні листки, проспекти, каталоги й іншу аналогічну рекламну друковану продукцію, надавану покупцям у торговельному залі.
У ООО "ТП Нова Торговельна Мережа" продаж товарів здійснюється по методу вільного доступу до них покупців, а також по методу продажу товарів при повному самообслуговуванні покупців. Ці методи є ефективними оскільки сприяють задоволенню купівельного попиту.
У ООО "ТП Нова Торговельна Мережа" управлінські функції часто сполучаються з іншими видами робіт. Наприклад, керівник магазина може управляти справою, робить закупівлі товарів, а іноді й підмінює продавця. Але при цьому робота з керування повинна усе більш чітко відділяться від неуправлінської роботи, тому що керівник повинен координувати роботу своїх працівників.
Для торговельного підприємства ООО "ТП Нова Торговельна Мережа" важливим є своєчасна поставка товару, а також неприпустимість його псування, щоб був удоволений купівельний попит. Це сприятливо впливає не тільки на прибутковість і ефективність діяльності торговельного підприємства, але й на його імідж.
Персонал ООО "ТП Нова Торговельна Мережа" бере активну участь по його подальшому розвитку, однак широка участь у виробленні цілей не завжди має місце й навіть не завжди бажано. Нерідко керівники відділів, що звикли до незначної участі у виробленні цілей, не поліпшують показники своєї роботи. Крім того, число керівників, що фактично приймають участь у постановці цілей, скорочується від вищих до нижчих рівнів керування. Тому для успішного формулювання цілей менеджерам необхідна інформаційна підтримка керівництва, уточнення повноважень і відповідальності, підтримка фахівців і працівників.
Рекомендації.
1. Застосувати на підприємстві елементи стратегічного моделювання в процесі розробки плану підприємства, такі як SWOT – аналіз, матриця І. Ансоффа «продукт/ринок».
2. Вибрати для впровадження стратегію зростання. З чотирьох можливих стратегічних альтернатив:
- більш глибоке проникнення на ринок;
- розширення меж ринком;
- розробка товару;
- диверсифікація.
Надати пріоритет стратегії «розширення меж ринку», тобто освоєння нових сегментів ринку.
3. Супроводжувати реалізацію обраної стратегії:
- підвищенням кваліфікації персоналу;
- посиленням конкурентної позиції підприємства за рахунок використання змін в оточуючому середовищі.



СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Афанасьєв М. В., Селезньова Г. О Стратегія підприємства: Навчально –
методичний посібник – Х.: ВД «ІНЖЕК», 2007. – 485 с.
2. Бедрій Я. І., Дещинський Ю. Л., Мурик О. С. Основи охорони праці:
Навчальний посібник / 3-е вид., перероб. і доп. за ред. Я. І. Бедрія. –
Львів.: «Магнолія 2006» 2007. – 380 с. 1997. – 780 с.
3. Балабанова Л. В. Організація праці менеджера: Навчальний посібник /
Л. В. Балабанова, Сордак О. В.. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 250 с.
4. Белецкий Н. П. Управление персоналом: Учеб. пособие /
Н. П. Белецкий, С. Е. Велесько, П. Райм. – Минск: Экоперспектива,
2000. – 320 с.
5. Большаков Н. П. Менеджмент: Учеб. пособие / А. С. Большаков. – СПб.:
Питер, 2000. – 160 с.
6. Бланк И. А. Торговий менеджмент. – К.: Украинско - Финский
Институт менеджмента и бизнеса 1997. – 780 с.
7. Весник В. Р Основы менеджмента: Учеб. пособие / В. Р. Весник. – М.:
Эмет – 2000, 2001. – 440 с.
8. Виноградський М. Д. Менеджмент в організації: Навч. посіб. для студ.
економ. спец. вузів. / М.Д. Виноградський; А.М. Виноградська,
О. М. Шкапова. 2- е доп. і перероб. вид.. – Київ: Кондор, 2002. – 654 с.
9. Виханский О. С. Стратегическое управление: Ученик / О.С. Виханский.
- 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Гардарики, 1999. – 296 с.
10. Виханский О. С., Наумов А. И. Менеджмент: Ученик / 3-е изд. – М.:
1998. – 455 с.
11. Гакопенко А. Л. Стратегыческое управление: Ученик / А. Л. Га попенко;
А. П. Панкрухин. – М.: Омега – Л., 2004. – 472 с.
12. Гандзюк М. П., Желібо Є. П. Холімовський М. О. Основи охорони праці:
Підручник для студентів вищих навчальних закладів / За ред.
М. П. Гандзюка. – К.: Каравела, 2004. – 450 с.
13. Дашков Л. П., Памбухчиянц В. К. Организация, технология и
проектирование торговых предприятий: Учебник для студентов
высших учебных заведений / - 3-е изд., перераб. и доп. – М.: ИВЦ
«Маркетинг», 2000. – 550 с.
14. Економіка підприємства: Навчальний посібник для студентів вищих
навчальних закладів / - 2-е вид. – К.: Каравела, 2005. – 250 с.
15. Економіка підприємства: Підручник / За загальною редакцією
Петровича. – Львів.: «Магнолія плюс», видавець В. М. Піча. – 2004. –
356 с.
16. Житецький В. Ц., Джиги рей В. С., Сторокук В.М. Практикум з охорони
праці: Навчальний посібник / За ред. канд. техн. наук доцента
В. Ц. Жедецького. – Львів.: Афіша 2000. – 584 с.
17. Іванова І. В. Менеджмент підприємства. Практикум: Навч. Посібник /
І. В. Іванова; КНТЕУ. – К.: Київ. нац. торг. – екон. ун – т 2001 – 247 с.
18. Ігнатьєва І. А Стратегічний менеджмент: Підручник. – К.: Карела, 2008. –
320 с.
19. Кабушкин Н. И. Основы менеджмента: Учеб. пособие / Н. И. Кабушкин. –
3-е изд. – Минск.: Новое знание, 2000. – 336 с.
20. Круглов М. И. Стратегическое управление компанией: Учебник для
студентов ВУЗоВ. – М.: Русская Деловая Литература, 1998. – 238 с.
21. Леви М., Вейтц Б.А Основы розничной торговли / Пер. с англ. под ред
Ю. Н. Контуревского. – СПб.: Издательство «Питер» 1999ю – 276 с.
22. Лукашевич В. В. Основы менеджмента в торговле: Учебник /
В. В. Лукашевич. Изд. 2-е перераб. и доп. – М.: Экономика, 1998, -
238 с.
23. Мартиненко Н.М. Основы менеджмента: Учебник.- К.: Каравелла, 2003. –
345 с.
24. Самыгин С. И. Менеджмент персонала: Учеб. пособие / С. И Самыгин,
Л. Д. Столяренко. – Ростов н / Д: Феникс; М.: Зевс, 1997. – 480 с.
25. Шегда А.В Менеджмент: Підручник. - К.: Знання, 2004. – 335 с.
26. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: Навч. посібник /
З. Є. Шершньова, С. В. Об орська. – К.: КНТЕУ, 1999. – 384 с.
27. Юргутис І. А. Основи менеджменту: Навчальний посібник / І. А. Юргутис;
І. І. Кравчук. – К.: Освіта, 1998. – 256 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.