У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Управління науково-методичною роботою в сучасних ВНЗ І-ІІ рівня акредитації на основі системного підходу
Количество страниц 98
ВУЗ УКРАЇНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ
Год сдачи 2007
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ І-ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ
1.1. Становлення й розвиток науково-методичної роботи в технікумах
1.2. Поняття про науково-методичну роботу, її мета, завдання та особливості управління
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. Механізм управління науково-методичною роботою в ВНЗ І-ІІ рівня акредитації
2.1. Харківський автотранспортний технікум в системі освіти України в контексті приєднання її до Болонського процесу
2.2. Структура управління науково-методичною роботою в ВНЗ І-ІІ рівня акредитації
Висновки до 2 розділу
Розділ 3. Модель управління науково-методичною роботою в Харківському автотранспортному технікумі на основі системного підходу
3.1. Системний підхід в управлінні ВНЗ І-ІІ рівня акредитації
3.2. Обґрунтування та побудова моделі управління науково-методичною роботою
Висновки до 3 розділу
Розділ 4. Рекомендації щодо застосування моделі управління науково-методичною роботою
4.1. Організація роботи міжрегіонального методичного об’єднання
4.2. Структура управління роботою міжрегіонального методичного об’єднання
Висновки до 4 розділу
Розділ 5. Економічна перевірка ефективності прийнятих рішень
5.1. Обґрунтування вибору напрямку організаційно-економічного
дослідження науково-педагогічного продукту з урахуванням аналізу існуючих підходів рішення проблеми
5.2. Основні положення оцінки вартості науково-педагогічного продукту як об'єкта інтелектуальної властивості (сутність, ціль оцінки, основні принципи, методичні підходи та процедури оцінки)
5.3. Короткий опис продукту і аналіз ринку науково-педагогічного продукту та його найбільш ефективного використання
5.4. Оцінка науково-педагогічного продукту у рамках витратного підходу (виявлення витрат на створення НПП, складання калькуляцій і кошторису витрат, визначення зносу кінцевої вартості)
5.5. Оцінка об’єкту інтелектуальної власності (ОІВ) у рамках доходного підходу
Висновки до 5 розділу
Висновки
Література
Додатки






ВСТУП


Підписання Болонської конвенції у 1999 р. 29 європейськими країнами – подія, що стала підставою для розвитку Болонського процесу, згідно з яким передбачено, що до 2010 р. буде завершено формування єдиного європейського освітнього простору.
Реформування системи освіти, шляхи якого було визначено ще в Державній національній програмі «Освіта» («Україна XXI століття»), нерозривно пов'язане з оптимізацією системи управління освітою на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях.
Створення на загальнодержавному та регіональному рівнях цілісної системи управління методичною роботою, для якої були б характерні гнучкість, демократизм, мобільність і яка забезпечувала б можливості самореалізації, значною мірою залежить від рівня внутрішнього управління навчальним закладом будь-якого рівня і типу, від того, наскільки ефективно в умовах розбудови української державності, культурного та духовного відродження українського народу забезпечується відповідність навчання і виховання запитам особистості, суспільним потребам та світовим досягненням [15].
Перехід економіки України на ринкові відносини зумовив необхідність
підвищення вимог до всієї вітчизняної системи освіти. Промислові підприємства та приватні фірми формують замовлення на фахівців різного рівня кваліфікації, що суттєво впливає на розвиток галузевої і регіональної спеціалізації вищих навчальних закладів, які сьогодні перебувають у стані реформації. У всіх законодавчих та нормативних документах про освіту (Закон України «Про освіту», Закон України «Про вищу освіту», «Національна доктрина розвитку освіти» та ін.), в яких визначені основні концептуальні положення освітньої діяльності вищих навчальних закладів, підкреслюється значення високої кваліфікації педагогів, що здійснюють підготовку фахівців для різних галузей промисловості. Зокрема, у «Національній доктрині розвитку освіти» зазначається, що «настав час для модернізації управління освітою, враховуючи при цьому регіональні особливості і тенденції розвитку навчальних закладів, зростання конкурентності освітніх послуг, змін в економічному стані країни». Нова модель системи управління закладами освіти має ґрунтуватись на удосконаленні професійної підготовки педагогічних і науково-педагогічних працівників, які спроможні працювати зі зростаючими потоками наукової інформації, вивчати і впроваджувати інноваційні освітні технології. Саме тому виникла проблема підготовки нової генерації педагогічних кадрів, підвищення їх професіонального, та загальнокультурного рівня, радикальної перебудови системи управління сферою освіти шляхом її демократизації та гуманізації.
Проте, управління методичною роботою в технікумах досліджена, на нашу думку, недостатньо. Водночас, в умовах інтенсивного розвитку вітчизняної освіти, особливого значення набуває науково-методичної роботи у вищих навчальних закладах, до яких віднесено і технікуми (І рівень акредитації). Головними її завданнями є створення умов для підвищення кваліфікації педагогів без відриву від основного місця роботи, розвитку їх педагогічної майстерності і творчого потенціалу. Важливий аспект функціонування названої системи - залучення викладачів і студентів до наукової, творчої діяльності.
Об’єкт дослідження – науково-методична робота у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації.
Предмет дослідження – управління науково-методичною роботою в Харківському автотранспортному технікумі.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати і розробити модель управління науково-методичною роботою на основі системного підходу.
Концепція дослідження ґрунтується на таких положеннях: технікум як вищий навчальний заклад І рівня акредитації — це певна соціально-педагогічна система з усіма притаманними їй ознаками; зміст підготовки фахівців має відповідати вимогам державних стандартів освіти; науково-методична робота успішно функціонує, якщо створені необхідні організаційно-педагогічні умови управління нею, що, в свою чергу, впливає на якість підготовки молодших спеціалістів; використання науково обгрунтованої моделі управління науково-методичною роботою дозволяє підвищувати професійну кваліфікацію і педагогічну майстерність викладачів, що безпосередньо впливає на результати підготовки фахівців.
Гіпотеза дослідження полягала в тому, що створення необхідних
організаційно-педагогічних умов управління науково-методичною роботою в технікумі сприятиме підвищенню її ефективності, якщо:
- розглядати науково-методичну роботу в технікумі як цілісну соціально-педагогічну систему, яка потребує обгрунтованого управління;
- зміст і форми організації науково-методичної роботи в технікумі будуть відповідати сучасним вимогам розвитку вищих навчальних закладів І рівня акредитації;
- впроваджувати модель науково-методичної роботи в технікумі;
- для оцінки результативності функціонування науково-методичної роботи використовувати критерії, адекватні за змістом рівню професійної кваліфікації викладачів технікуму.
Відповідно до мети та гіпотези дослідження були визначені основні завдання дослідження:
1. Розкрити процес становлення і розвитку системи науково-методичної роботи в технікумах в умовах реформування вітчизняної освіти. :
2. Виявити та обґрунтувати зміст, форми організації науково-методичної роботи і сучасні вимоги до професійних якостей викладачів.
3. Визначити та теоретично обґрунтувати організаційно-педагогічні умови успішного управління науково-методичною роботою в сучасних вищих навчальних закладах.
4. Розробити модель управління науково-методичною роботою в технікумі на основі системного підходу.
5. Визначити ефективність застосування моделі управління науково-методичною роботою в Харківському автотранспортному технікумі.
Методологічну основу дослідження становлять: основні положення теорії науки управління та теорії моделювання управлінської діяльності; системно-діяльнісний підхід як методологічний спосіб пізнання соціально-педагогічної дійсності; принципи перебудови сучасної освіти та основні положення щодо її розвитку, викладені в Конституції України, Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», Державній національній програмі «Освіта: Україна XXI століття», «Національній доктрині розвитку освіти».
Теоретичну основу дослідження становлять: загальні положення теорії управління, зокрема соціально-педагогічними системами (В.І. Бондарь, Г.А. Дмитренко, Г.В. Єльникова, Л.М. Карамушка, Н.Л. Коломінський, В.І. Маслов, Б.В. Прикін, В.А. Семиченко, О.Л. Скідін, Є.М. Хриков, Н.П. Шапошнікова, В.В. Шаркунова, Г.В. Щокін), теорії моделювання управлінської діяльності (Л.І. Даниленко, В.П. Лясковський, Н.М. Островерхова, В.С. Пікельна); організаційно-педагогічні умови управління навчально-виховним процесом (О.О. Гаврилюк, Ю.Л. Лещинський, Н.В. Житнік, А.М. Зубко, В.А. Кушнір, В.В. Семенюк, В.П. Стельмашенко); системний підхід до управління методичною (науково-методичною) роботою в закладах освіти (Г.С. Данилова, О.Є. Остапчук, В.І. Пуцов, О.Л. Сидоренко, Л.Л. Сушенцева); основні положення становлення та розвитку системи безперервної професійної освіти (М.М. Кузьмін, І.А. Зязюн, М.С. Лисенко, В.В. Олійник); запровадження інноваційних освітніх технологій (І.М. Богданова, Л.М. Калініна, А.І. Каташов, О.О. Кіяшко).
Методи дослідження. В процесі дослідження використовувався комплекс методів, адекватних предмету, меті та поставленим завданням: а) теоретичні: ретроспективний, порівняльний і системний аналіз для співставлення різних поглядів учених на проблему управління науково-методичною роботою та уточнення понятійного апарату з проблеми дослідження; загальнонаукові методи (абстрагування, узагальнення, систематизація, моделювання), що дозволило моделювати науково-методичну роботу і розробити організаційну модель управління нею; б) емпіричні: бесіда, інтерв'ю, анкетування, за допомогою яких вивчався сучасний стан управління вищим навчальним закладом І рівня акредитації; методи експертної оцінки, спостереження, тестування для виявлення рівня ефективності функціонування науково-методичної роботи в технікумі.
Практичне значення полягає в розробці та впровадженні моделі управління науково-методичною роботою на основі системного підходу та рекомендацій щодо впровадження міжрегіонального методичного об’єднання в Харківському автотранспортному технікумі.


Список литературы ВИСНОВКИ
Аналіз сучасних наукових досліджень і вивчення стану науково-методичної роботи дозволили теоретично осмислити зміни, що відбуваються у її змісті та формах. Функціонування науково-методичної роботи повинно спиратись на всебічне діагностування та оцінювання її стану, визначення потреб викладачів щодо розвитку і вдосконалення їх особистісних, професійних та ділових якостей. Особливості розвитку вітчизняної освіти, зростання ролі особистості, процеси демократизації та інтелектуалізації педагогічної праці, розвиток сучасних технологій потребують створення умов, які б сприяли підвищенню професійної компетенції педагогічних працівників через науково-методичну роботу, ефективне функціонування якої – основа якісної підготовки майбутніх фахівців. Означена проблема залишається однією з найактуальніших у педагогіці. Здійснене нами дослідження дозволило визначити перспективи розвитку науково-методичної роботи в технікумі з позицій наукового управління нею і зробити наступні висновки:
1. Теоретичний аналіз проблеми становлення та розвитку науково-методичної роботи в технікумах (в історичному аспекті) доводить її адекватність сучасним завданням функціонування технікуму як вищого навчального закладу І рівня акредитації. Теоретично обґрунтовано, що науково-методична робота в технікумі повинна розглядатися як відкрита відносно цілісна динамічна соціально-педагогічна система, мета функціонування якої в сприянні безперервному розвитку творчої особистості педагога і підвищенню творчого потенціалу всього педагогічного колективу, оволодінню сучасними технологіями навчання і виховання; у свідомій участі викладачів в інтенсивній інноваційній діяльності; прагненні до захисту власних методичних ідей, розробок авторського методичного забезпечення навчально-виховного процесу.
2. Пропоновані у науковій літературі теоретичні основи вдосконалення організаційно-педагогічних умов управління науково-методичною роботою у навчальних закладах різних освітніх рівнів деякою мірою сприяють уточненню і конкретизації її цілей, завдань, змісту, форм організації, визначенню критеріїв оцінки результативності функціонування даної системи в технікумах. Водночас, наявні теоретичні засади недостатньо розкривають проблему управління науково-методичної роботи саме в технікумах.
3. Обґрунтовані організаційно-педагогічні умови управління науково-методичною роботою, до яких належать: запровадження наукових основ управління даною системою; побудова моделі управління науково-методичною роботою; вивчення педагогічними працівниками основних державних нормативних документів про освіту, про організацію навчально-виховного процесу і науково-методичної роботи у вищому навчальному закладі; дотримання державних стандартів вищої освіти; знання актуальних проблем фундаментальних, психолого-педагогічних наук, які обумовлюють зміст навчальних предметів; реалізація принципів неперервної ступеневої освіти; комплексне науково-методичне забезпечення викладання дисциплін; впровадження інформаційних та інноваційних технологій навчання, передового педагогічного досвіду; проведення науково-дослідницької, експериментальної роботи викладачів і студентів; розвиток творчої особистості; наявність методики діагностування особистісних та професійних якостей педагогічних працівників; демократизація стилів керівництва, створення сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі; вдосконалення матеріально-технічної та науково-методичної бази навчального закладу, що включає достатній фонд спеціальної і навчально-методичної літератури, технічні та програмні засоби навчання тощо.
Результати вивчення стану створення організаційно-педагогічних умов управління науково-методичною роботою у вищих навчальних закладах І рівня акредитації вказують на необхідність подальшого їх удосконалення.
4. Побудова і функціонування науково-методичної роботи та моделі управління нею ґрунтується на відповідних методологічних і організаційних засадах, які розкривають її особливості та специфіку.
5. Розроблені модель системи науково-методичної роботи та рекомендації щодо впровадження міжрегіонального методичного об’єднання побудовані на основі системного підходу до управління. Головними її особливостями визначено: цілісність та цілеспрямованість на підвищення професійної кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів в умовах технікуму; створення системоутворюючих взаємозв'язків, які дозволяють побачити специфіку закономірностей управління даною системою.
Разом з тим, дане дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми управління науково-методичною роботою, а виводить на нові завдання, які вимагають розв’язання.







СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Азбука управлінської діяльності: Інформаційно-методичний посібник. Автори-укладачі: Б.С. Набока, С.І. Віденко. - Кіровоград : Світ, 1998. - Вип. 4.-102с.
2. Алфімов В.М. Педагогічні основи організації навчально-виховного процесу в ліцеї : Автореф. дис. . докт. пед. наук: 13.00.01 / Інститут педагогіки АПН України . — К., 1997. -51с.
3. Андрущенко В. Основні тенденції розвитку вищої освіти України на рубежі століть (Спроба прогностичного аналізу) // Вища освіта України. -2001.-№1.-С. 11-17.
4. Бондарь В.І. Управлінська діяльність директора школи: дидактичний аспект. - К.: Радянська школа, 1987. - 156 с.
5. Вища освіта і наука: пріоритетні сфери розвитку суспільства у XXI столітті: Із колегії МОН // Освіта України. - 2003. - № 20. - С.4-8.
6. Вища освіта України: інформаційно-аналітичні матеріали до засідання колегії Міністерства освіти і науки/Керівник проекту М.Ф.Степко.- К.: Департамент вищої освіти Міністерства освіти і науки України, 2003. - 211 с.
7. Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник для студентів вищих навчальних закладів.- К.: Академія, 2001. - 576 с.
8. Гаврилюк О.О. Організаційно-педагогічні умови підготовки молодших спеціалістів у вищому професійному училищі: Дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України . - К., 2001. - 276 с.
9. Гаєвський БА. Основи науки управління. - К.: МАУП, 1997.- 112с.
10. Гамаюнов В. Менеджер навчально-виховного процесу // Освіта і управління. - 2000 (2001). - Т. 4. - № 1-2. - С. 89-93.
11. Гриценко Т.С. Розвиток культури педагогічного спілкування в системі методичної роботи загальноосвітньої школи: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / Інститут педагогіки АПН України. - К., 1997. - 24 с.
12. Данилова Г.С. Методичні служби України: проблеми управління, професійна підготовка: Навч. методичний посібник.- К.: ІЗМН, 1997. - 256 с.
13. Дарманський М.М. Соціально-педагогічні основи управління освітою в регіоні: Автореф. дис. . канд. пед. наук :13.00.01 / Інститут педагогіки АПН України. - К., 1999. -19с.
14. Демократизація управління і контролю за вищим навчальним закладом: Г.Пономарьова // Вища школа. – 2006. - № 5-6.-С.3-5.
15. Державна національна програма "Освіта: Україна XXI століття". -110 К.: Райдуга, 1994.-61с.
16. Джерело педагогічної майстерності. Управління якістю освіти в Харківському регіоні: Науково-методичний журнал. - Випуск №1 (35).- Харків: ХОНМІБО, 2006. – 148 с.
17. Дмитренко Г.А. Стратегічний менеджмент: цільове управління персоналом організацій: Навч. посібник. -К.: МАУП, 1998. - 188 с.
18. Дудніченко Н.В. Розвиток творчого стилю діяльності педагога засобами методичної роботи школи: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Криворізький держ. педагогічний ун-т. - Кривий Ріг, 2003. - 20 с.
19. Єльникова Г.В. Основи адаптивного управління (тексти лекцій). -X. Основа, 2004. - 128 с. - (Серія «Бібліотека журналу "Управління школою"; Вип. 3(15)).
20. Єрмола А.М. Василенко О.М. Технологія організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами: Науково-методичний посібник.- Харків: Курсор, 2006. - 312 с.
21. Житнік Н.В. Організаційно-педагогічні умови підготовки бакалаврів економіки у коледжі II рівня акредитації: Дис. канд. пед. наук: 13.00.04/ Криворізький державний педагогічний університет.- Кривий Ріг,2002.-233с.
22. Закон України "Про вищу освіту" // Освіта України. - 2002. - № 17.-С. 2-8.
23. З досвіду управлінської та методичної роботи. Збірник матеріалів до підсумкової колегії. – С.:ТОВ НВП «Росток А.В.Т.»,2006. – 140 с.
24. Зубко А.М. Організаційно-педагогічні умови удосконалення навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України. - К., 2002. - 22 с.
25. Зязюн І.А., Крамущенко Л.В., Кривонос І.Ф. та ін. Педагогічна майстерність: Підручник / За ред. І.А. Зязюна. - К.: Вища школа, 1997.-349 с.
26. Інформаційні технології в управлінні освітою. Л. Калініна // «Освіта і управління» - 2005. - том 8. - №2.- С. 35-37.
27. Карамушка Л. Принцип гуманізації управління як один з провідних принципів освітнього менеджменту // Освіта і управління. - 2002. - Т. 5. - Ч.4.- С. 41-60.
28. Кириченко М.О. Управління загальноосвітнім навчальним закладом (методологічний аспект) : Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України . - К., 2001.-22с.
29. Кіяшко О.О. Інноваційні педагогічні технології підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації: Дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Луганський держ. педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка. - Луганськ, 2001.-262с.
30. Коваленко О.Е. Дидактичні основи професійно-методичної підготовки викладачів спеціальних дисциплін: Автореф. дис. докт. пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. - К., 1999.-38с.
31. Комаренко Н.Г. Форми організації методичної роботи в гімназії: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.01 /Південноукраїнський державний педагогічний ун-т ім. К.Д. Ушинського. - О., 1997. - 24 с.
32. Конаржевский Ю.А. Совершенствование функций внутришкольного управления. - Челябинск: ЧГППИ, 1988. - 133 с.
33. Концепція підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації (Проект) // Інформаційний вісник . - 2001. - № 3. - С. 47-54.
34. Корогод Н.П. Стратегічні аспекти планування освітньої діяльності в ступеневій системі ліцей-технікум // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Ред. кол.: Б.І. Холод (головний редактор), О.Я. Савченко, О.І. Ляшенко та ін. - К.: НМЦ ВО, НМЦСО, 2001. - Вип. 29. - С. 97-103.
35. Корогод Н.П. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів// Проблеми освіти: Наук.-метод. зб. / Ред. кол.: В. Г. Кремень ( головний редактор), М.Ф. Степко, К.М. Левківський та ін. - К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2002. - Вип. 27.- С. 214-220.
36. Корогод Н.П. Управління як необхідна умова вдосконалення науково-методичної роботи в навчальних закладах // Рідна школа.-2005.-№4-С.44-46.
37. Кравченко Г.Ю. Освоєння вчителями початкової школи педагогічних інновацій в умовах внутрішкільної науково-методичної роботи: Автореф. дис. . канд. пед. наук: 13.00.04 / Криворізький держ. педагогічний ун-т. - Кривий Ріг, 2003. - 22 с.
38. Кушнір В.А. Теоретико-методологічні основи системного аналізу педагогічного процесу вищої школи: Автореф. дис. докт. пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України.-К., 2003.-39с.
39. Лисенко М.С. Становлення середньої спеціальної освіти в Україні (1922 - 1933 рр.) : Дис. канд. іст. наук: 07.00.01 / Харківський національний ун-т ім. В.Н. Каразіна. - X., 2000. -218с.
40. Литвин А.В. Наступність у професійній підготовці фахівців машинобудівного профілю в системі "ВПУ — вищі заклади освіти": Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки АПН України. - К.,2002. - 20 с.
41. Луценко Е.М. Развитие среднего специального образования на Украине во второй половине XIX столетия: Дис. канд. ист. наук: 07.00.02 /КГИК.-К., 1991.-196с.
42. Лясковський В.П. Моделі, методи і алгоритми побудови проектів систем організаційного управління вищим навчальним закладом : Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.13.22 / Національний транспортний ун-т МОН України. - К., 2001. - 20 с.
43. Набока Л.Я. Науково-методична робота у вищому закладі освіти І-ІІ рівнів акредитації. Методичні рекомендації. – К.: Міленіум, 2003. – 52 с.
44. Наука управління загальноосвітнім навчальним закладом / Т.М. Десятов, О.М. Коберник, Б.Л. Тевлін, Н.М. Чепурна - X.: Основа, 2003. - 240 с.
45. Національна доктрина розвитку освіти // Професійно-технічна освіта.- 2002.- № 3. - С. 2 - 8.
46. Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І.А. Зязюна. - К.: Вид-во "Віпол", 2000. - 636 с.
47. Нове покоління навчальних планів в умовах входження України до Болонського процесу: Науково-методичні матеріали. – 2-ге вид., стереотипне./– Харків: НТУ «ХПІ», 2006. – 64 с.
48. Олійник В.В. Наукові основи управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти: Монографія. - К.: Міленіум, 2003. - 594 с.
49. Пикельная В.С. Теория и методика моделирования управленческой деятельности: Дис. докт. пед. наук: 13.00.01/ Криворожский педагогический інститут.- Кривой Рог, 1993.- 374 с.
50. Рабченюк Т. Внутрішкільне управління. - К.: Рута, 2000. - 176с.
51. Робота з педагогічними кадрами.–Х.: Вид. група «Основа», 2006.- 208с.- (Б-ка журн. «Управління школою»; Вип.3(39)).
52. Рычихина Э.Н., Николаева Г.В. Совершенствование системы управления методической работой // Инновации в образовании – 2004.- №1.- С. 91-99.
53. Сушенцева Л.Л. Управління системою методичної роботи в сучасному професійно-технічному училищі: Дис. канд пед наук: 13.00.04/ Криворізький державний педагогічний ун-т.- Кривий Ріг, 1999.- 211 с.
54. Технологія експертизи управління освітнім процесом у загальноосвітньому навчальному закладі: Наук.-метод, посіб. /А.М. Єрмола, Л.Г. Москалець, О.Р. Суджик, О.М. Василенко. - X.: Пошук, 2000. – 260 с.
55. Фролов П.Т. Школа молодого директора. - М.: Просвещение, 1988. - 224 с.
56. Хриков Є.М. Управління навчальним закладом: навч. посіб. -К: Знання, 2006. - 365 с.
57. Цехмістрова Г.С., Фоменко Н.А. Управління в освіті та педагогічна діагностика. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів.- К.: Видавничий дім «Слово», 2005. – 280 с.
58. Шило В. До питання моделювання навчальної діяльності в системі інженерної освіти. // Вища освіта України.- 2002.- №4(6).- С.76-80.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.