У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Діагностика банкрутства як складова антикризового управління на прикладі ВАТ „Сумський завод „Насосенергомаш”
Количество страниц 140
ВУЗ СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2011
Содержание Реферат

Випускна робота спеціаліста містить 138 стор. тексту, 5 розділів, 11 таб-лиць, 17 рисунків, 37 формул, 3 додатки, список використаної літератури з джерел.
Мета кваліфікаційної роботи – вивчення механізму діагностики банк-рутства як складової антикризового управління та вибір найбільш ефективної моделі імовірності банкрутства з метою прийняття обґрунтованих рішень.
Об’єкт дослідження – фінансовий стан ВАТ „Сумський завод ”Насосе-нергомаш” на можливість його банкрутства.
Метод дослідження – методи логічного аналізу, узагальнення для удо-сконалення класифікації кризових явищ; методи багатомірного дискримінант-ного, факторного аналізу, групування для діагностики імовірності банкрутства підприємств. Для наочного подання статистичного матеріалу, схематичного зображення теоретичних і практичних положень кваліфікаційної роботи використано графоаналітичний метод.
У першому розділі роботи „Основи антикризового управління на підп-риємстві” розглянуто економічну суть та роль антикризового управління; фактори виникнення кризових явищ на підприємстві; теоретичні аспекти банкрутства та порядок його проведення на підприємстві; досліджуються і аналізуються головні інструменти антикризового управління; напрямки державного регулювання антикризового управління.
У другому розділі „Механізм діагностики банкрутства” визначені і об-ґрунтовані конкретні методи діагностики імовірності банкрутства, а саме : методи інтегральної оцінки загрози банкрутства, діагностика банкрутства на основі обмеженого кола показників фінансового стану підприємства, законо-давчо закріплені методи діагностики банкрутства, що застосовуються в Україні.
У третьому розділі „Аналіз діагностики банкрутства ВАТ „Сумський за-вод ”Насосенергомаш”” на основі поданих у другому розділі методів дослі-дження здійснюються розрахунки, що ілюструють використання вибраних методик, проводиться аналіз їх результатів для ВАТ „Сумський завод ”Насо-сенергомаш”, на основі сформульовані конкретні заходи, щодо запобігання банкрутства та поліпшення фінансового стану підприємства.
У четвертому розділі „Вдосконалення антикризового управління” розг-лянуто вітчизняний і зарубіжний досвід антикризового управління, його особливості та запропоновані основні напрямки щодо вдосконалення антикризового управління на макро- і мікро- рівнях.
У п’ятому розділі роботи „Охорона праці” аналізується стан охорони праці в економічному відділі ВАТ „Сумський завод „Насосенергомаш”.
Ключові слова: антикризове управління, вдосконалення антикризового управління, банкрутство, платоспроможність, діагностика імовірності банк-рутства, методи та моделі банкрутства, санація, реструктуризація, кризові фактори.




Зміст

Вступ
1. Основи антикризового управління на підприємстві
1.1 Фактори кризового стану
1.2 Банкрутство як складова антикризового управління
1.3. Основні інструменти антикризивого управління
1.4 Державне регулювання антикризового управління
2. Механізм діагностики банкрутства
2.1 Етапи проведення діагностики банкрутства
2.2 Діагностика банкрутства за допомогою обмеженого кола показників фінансового стану підприємства
2.3 Методи інтегральної оцінки загрози банкрутства
2.4 Законодавчо закріплені методи діагностики банкрутства, які застосовуються в Україні
3. Аналіз діагностики банкрутства ВАТ ”Сумський завод ”Насосенерго-маш”
3.1. Загальна характеристика ВАТ ”Сумський завод ”Насосенергомаш”
3.2 Діагностика банкрутства ВАТ „Сумський завод „Насосенерго-маш”на основі обмеженого кола показників.
3.3. Застосування інтегральної оцінки фінансової стійкості для діагнос-тики банкрутства ВАТ „Сумський завод „Насосенергомаш”
4. Вдосконалення антикризового управління
4.1. Досвід антикризового управління
4.2 Оосбливості антикризового управління підприємством
4.3 Вдосконалення антикризового управління
5. Охорона праці
5.1 Характеристика приміщення
5.2 Аналіз стану охорони праці
5.3 Заходи щодо поліпшення умов праці
Висновок
Список використаних джерел
Додатки








Вступ

Сучасний стан розвитку економіки України характеризується гострими кризами галузей та окремих підприємств. Негативні фактори, труднощі, які супроводжують реалізацію реформ у державі, загострили проблему плато-спроможності й активізували питання щодо дослідження передумови масового банкрутства вітчизняних підприємств. Все це потребує нових підходів до формування й діяльності систем управління підприємствами.
Необхідність вивчення і розробки методів антикризового управління на-буває особливого значення через зростання кількості збиткових підприємств, недостатність теоретико-методичного забезпечення процесів банкрутства, реструктуризації, санації, кількості кваліфікованих фахівців у сфері антикризового управління.
Широке коло питань, пов’язаних як з концептуальною основою процесів антикризового управління, так і з моделюванням керованого розвитку підприємств, висвітлено в роботах вітчизняних і зарубіжних учених: І. Бланка, С.Беляєва, А. Градова, А.Ковальова, Л.Лігоненко, Е. Уткіна та інші.
Невід’ємною складовою антикризового управління є банкрутство. Інститут банкрутства служить могутнім стимулом ефективної роботи підприємницьких структур, а процедура банкрутства використовується для очищення ринку від неефективних суб’єктів господарської діяльності. Одночасно, реалії вітчизняної економіки фактично дозволяють заперечити зазначене, адже із часів прийняття першого Закону України „Про банкрутство”, його „жертвами” на 90% стали представники приватного бізнесу внаслідок тимчасової непрацездатності, у той час, коли „недоторканними” залишаються державні підприємства, більшість яких є нежиттєздатними в умовах ринку. В останні роки інститут банкрутства в Україні став ключовим механізмом тіньової приватизації і відкрив можливості для незаконного перерозподілу власності.
Запобігти нецільовому використанню інституту банкрутства можна ли-ше на законодавчому рівні, регулюючи процес розвитку всієї країни.
Закон «Про банкрутство» повинен виконувати три основні функції:
1) слугувати в якості механізму запобігання непродуктивного викорис-тання активів підприємства;
2) бути інструментом реабілітації підприємств, які виявилися на межі банкрутства, але мають істотні резерви для успішної фінансово-господарської діяльності в майбутньому. Як правило, така реабілітація передбачає фінансову реорганізацію;
3) сприяти повній оплаті боргів кредиторам.
В ринковій економіці банкрутство підприємств – нормальне явище. З кожних 100 знов створених підприємств на ринку продовжує функціонувати від 20 до 30.
Щоб більш результативно запобігти банкрутству, необхідно вирішити завдання запровадження ефективних, адаптованих до вітчизняних умов меха-нізмів передбачення запобігання та нейтралізації загрози банкрутства, реаліза-ції якісних змін у тенденціях розвитку підприємств і забезпечення їх довго-строкового функціонування на ринку. Це і є основною метою моєї дипломної роботи.
Метою даної роботи є вивчення механізму діагностики банкрутства як складової антикризового управління та вибір найбільш ефективної моделі імовірності банкрутства з метою прийняття обґрунтованих рішень.
Об’єктом дослідження є фінансовий стан ВАТ „Сумський завод ”Насо-сенергомаш” на можливість його банкрутства.
Задачами даної роботи є вивчення теоретичних аспектів антикризового управління; аналіз основних інструментів антикризового управління; діагнос-тика банкрутства як основної складової антикризового управління; розробка механізму діагностики банкрутства та вибір найбільш ефективної моделі імо-вірності банкрутства з метою прийняття обґрунтованих рішень; розробка заходів щодо вдосконалення механізму антикризового управління.
Структура роботи. Дипломна робота складається з п’яти розділів.
У першому розділі роботи „Основи антикризового управління на підп-риємстві” розглянуто економічну суть та роль антикризового управління; фактори виникнення кризових явищ на підприємстві; теоретичні аспекти банкрутства та порядок його проведення на підприємстві; досліджуються і аналізуються головні інструменти антикризового управління; напрямки державного регулювання антикризового управління.
У другому розділі „Механізм діагностики банкрутства” визначені і об-ґрунтовані конкретні методи діагностики імовірності банкрутства.
У третьому розділі „Аналіз діагностики банкрутства ВАТ „Сумський за-вод ”Насосенергомаш”” на основі поданих у другому розділі методів дослі-дження здійснюються розрахунки, що ілюструють використання вибраних методик, проводиться аналіз їх результатів для ВАТ „Сумський завод ”Насо-сенергомаш”, на основі сформульовані конкретні заходи, щодо запобігання банкрутства та поліпшення фінансового стану підприємства.
У четвертому розділі „Вдосконалення антикризового управління” розг-лянуто вітчизняний і зарубіжний досвід антикризового управління, його особливості та запропоновані основні напрямки щодо вдосконалення антикризового управління на макро- і мікро- рівнях.
У п’ятому розділі роботи „Охорона праці” висвітлені питання, що сто-суються охорони праці на підприємстві.
Фактологічну основу роботи складають матеріали періодичних видань, нормативно-законодавча база, довідкова література, методичні рекомендації щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства, матеріали фінансової звітності підприємства ( форма №1 „Баланс” і №2 „Звіт про фінансові результати ”за 2005 рік).
Список литературы Висновок

Таким чином дослідження довело, що антикризове управління являє со-бою гнучку систему, яка змінюється залежно від фінансово-економічного стану підприємства та відповідно до глибини розвитку кризи, що дає можливість ввести в дію одну з відповідних антикризових програм управління, які являють собою сукупність заходів управління, спрямованих на оперативне створення відповідних передумов для своєчасного подолання кризи і недопущення виникнення ситуації його банкрутства та ліквідації.
Проблеми, пов’язані зі з’ясуванням сутності антикризового управління, зумовлені значною мірою складністю і неоднозначністю цього поняття, наяв-ністю та взаємопереплетінням багатьох видів кризових явищ.
Кризові явища і ситуації можуть бути класифіковані за такими ознаками: приналежність до країни функціонування суб'єкта управління, рівень виник-нення, сфера походження, причини виникнення, ступінь системності, можли-вість прогнозування, ступінь реалізації, адекватність часу ухвалення рішення з антикризового управління, вплив на діяльність суб'єкта управління.
Антикризове управління істотно відрізняється від традиційного управ-ління підприємствами, має свою специфіку, яка пов'язана з суттєвими змінами в умовах діяльності підприємства, а також з непередбачуваністю ситуації та новими управлінськими проблемами.
Невід’ємною складовою антикризового управління є банкрутство підп-риємств.
Під банкрутством розуміють пов'язана з недостатністю активів в ліквід-ній формі нездатність юридичної особи – суб'єкта підприємницької діяльності задовольнити у визначений термін пред'явлені до нього з боку кредиторів вимоги і виконати зобов'язання перед бюджетом.
Проведення справи про банкрутство складається, як правило, з таких головних складових:
1. Процедури встановлення факту неплатоспроможності боржника і без-перечності вимог кредитора, якщо саме він ініціював порушення справи.
2. Виявлення всіх кредиторів і можливих санаторів.
3. Санації (якщо така можлива) або висновки світової угоди.
4. Визнання боржника банкротом.
5. Процедури задоволення вимог кредиторів за рахунок ліквідації майнових активів боржника.
Для розв’язання проблем, які виникають в процесі життєдіяльності підприємства та створення аналітичного підґрунтя важливе значення моє проведення діагностики банкрутства.
Етапи послідовності проведення діагностики банкрутства:
1. Створення інформаційної бази дослідження.
2. Діагностика кризового стану та загрози банкрутства .
3. Прогнозування наслідків виникнення ситуації банкрутства підприємс-тва.
4. Дослідження та оцінка потенцалу виживання підприємства .
5. Узагальнення результатів кризового розвитку підприємства .
Така поетапна структуризація процесу діагностики банкрутства підприємства дає можливість виділити завдання та об’єкти на кожному етапі діагностики, надати користувачам повну та об’єктивну інформацію про поточний та перспективний стан підприємства для прийняття ефективного управлінського рушення та обгрунтування програми антикризових заходів.
Основною метою даної роботи було вивчення механізму діагностики банкрутства як складової антикризового управління та вибір найбільш ефективної моделі імовірності банкрутства з метою прийняття обґрунтованих рішень. Для вирішення цієї задачі було розглянуто різноманітні методи прогнозування банкрутства, а саме: методи інтегральної оцінки загрози банкрутства, діагностика банкрутства на основі обмеженого кола показників фінансового стану підприємства, законодавчо закріплені методи діагностики банкрутства, що застосовуються в Україні.
При вивченні даних моделей були виявлені їх основні обмеження, а саме те, що , не враховується специфіка та реалії економічного життя окремих країн, а також відсутність в моделях факторів, які б враховували вплив галузевої приналежності підприємства – об’єкта дослідження.
Таким чином, прогнозування банкрутства на підставі згаданих методик можливе тільки у формі додаткових індикаторів визначення загального еконо-мічного потенціалу підприємства.
Відповідно до результатів аналізу фінансової діяльності ВАТ «Сумський завод «Насосенергомаш» виявлено, що на підприємстві недостатньо оборот-них коштів для забезпечення платоспроможності; недостатній запас самих ліквідних активів для покриття поточних зобов'язань; недолік ліквідних влас-них засобів за рахунок яких можна погасити поточні зобов'язання. При цьому значення коефіцієнта автономії відображає стабільне фінансове положення, сприятливу структуру фінансових джерел і відсутність фінансового ризику.
Для вдосконалення механізму антикризового управління необхідно
На макро рівні: вдосконалити законодавство про банкрутство та санацію неплатоспроможних підприємств, яке є вагомим інструментом державної підтримки підприємств, що опинилися в ситуації банкрутства; проводити законотворчу діяльність держави, спрямовану на створення рівних умов для ведення бізнесу, захист справедливих вимог та майнових інтересів підприємств, протидію монополістичним тенденціям та недобросовісній конкуренції; державне регулювання процесу створення підприємства та формування їх статутного фонду, яке дозволяє протидіяти виникненню свідомо нежиттєздатних суб'єктів господарювання; вдосконалення соціальної, кадрової складової в процесі здійснення антикризового управління.
На мікро-рівні вдосконалення передбачає необхідність існування на кожному підприємстві відділу антикризового управління, в обов’язки якого входять відпрацювання та реалізація програм антикризового управління. Ре-алізація відділом антикризового управління функцій сприятиме запобіганню кризи, забезпечуватиме більш швидкий і менш хворобливий вихід підприємства з кризи, попередження катастрофічних явищ та негативних наслідків. Розроблено програми антикризового управління розвитком підприємства: попереджувального характеру, в умовах кризи та антикризового управління при загрозі банкрутства, які передбачають відповідні заходи, щодо стабільного, мікро-кризового та кризового стану підприємства. Використання обґрунтованих і запропонованих програм уможливлює передбачення, запобігання та ефективне вирішення кризових ситуацій з найменшими для підприємства втратами.









Список використаних джерел

1. Закон України від 14.05.92 р. № 2343 – ХII «Про відновлення плато-спроможності боржника або визнання його банкрутом”
2. Закон України від 30.06.99 р. № 784 – ХIV «Про відновлення плато-спроможності боржника або визнання його банкрутом » зі змінами та допов-неннями.
3. Методические рекомендации по выявлению признаков неплатежеспо-собности предприятия и признаков действий по сокрытию банкротства, фик-тивного банкротства либо доведению до банкротства, утвержденные приказом Минэкономики Украины от 17.01. 2001 г. № 10.
4. Методика проведения углубленного анализа финансово-хозяйственного положения неплатежеспособных предприятий и организаций, утвержденная приказом Агентства по вопросам предупреждения банкротства предприятий и организаций от 27.06.97 г. № 81, зарегистрированным в Минюсте 05.08. 97 г. № 288/2092.
5. Разъяснения Высшего арбитражного суда Украины от 18.11.97 г. № 02-5/444 « О некоторых вопросах практики применения Закона Украины « О банкротстве».
6. ГОСТ 12.0.003-74. Опасные и вредные производственные факторы. Классификация.
7. ДСН 3.3.6.042-99. Санітарні норми мікроклімату виробничих примі-щень.
8. СНиП 2.09.04-87. Административные и бытовые здания.
9. СНиП ІІ-4-79. Естественное и искусственное освещение.
10. СНиП 2.04.05-91. Отопление, вентиляция и кондиционирование воз-духа.
11. СНиП 2.09.02-85. Производственные здания промышленных пред-приятий. Нормы проектирования.
12. СНиП 2.01.02-85. Противопожарные нормы проектирования зданий и сооружений.
13. ОНТП 24-86 (общесоюзные нормы технологического проектирова-ния). Определение категорий помещений по взрывной и пожарной опасно-сти.
14. Авдошина З. Антикризисное управление организацией // Антикри-зисный менеджмент.
15. Андрущак Є.М., Підйомний О.М. Управління фінансовими ресурса-ми у процесі реструктуризації підприємств // Фінанси України. – 2002.– № 7. – С.30-35.
16. Бандурин В. Подходы к анти кризисному управлению // Антикризисный менеджмент №12/2007.
17. Бланк И.А. Финансовый менеджмент: Учебный курс.-К.: Ника-Центр,1999.
18. Бондик В. Трансформація власності у процедурі банкрутства // Право України. – 2001. – №7. – С.34-39.
19. Василенко В.О. Антикризове управління підприємством: Навчаль-ний посібник.-К.: ЦУЛ, 2003.
20. Великий Ю.М., Проскура О.Ю. Особливості кризового стану вітчизняних підприємств і методів його оцінки // Фінанси України. – 2002. – №10. – С.29-35.
21. Воробйов Ю.М. Формування власного фінансового капіталу підпри-ємств // Фінанси України. – 2002. – № 6. – С. 36-42
22. Востриков П.О. О банкротстве предприятий-заемщиков и банков за рубежом//Хозяйство и право. – 1999. – №3. – С.48-52.
23. Головін М.Методологічна основа досудової санації // Економіка України. – 2001. – №5. – С.74-77.
24. Грещак М.Г. В.М. Колот, А.П. Наливайко. Економіка підприємства. За заг. ред.. С.Ф. По кропивного- Вид. 2-ге, перероб. та доп.-К:КНЕУ, 2004-528с.
25. Гринькова В.М. Фінансова реструктуризація промислових підпри-ємств // Фінанси України. – 2002. – № 10. – С. 9-15
26. Дорогунцов С., Чижова В. Методологічні проблеми відтворення ос-новного капіталу в трансформаційний період // Економіка України. – 2002. – № 12. – С.29-35.
27. Дунь В. Напрями вдосконалення інституту неспроможності в законодавстві України // Право України. – 1995. – № 9–10. – С. 12-14.
28. Елецьких С.А., Гельмова Г.В. Фінансова санація та банкрутство під-приємства: навчальний посібник.-К.: Центр учбової літератури, 2007-176с.
29. Иванцов А. Как грамотно возбудить дело о банкротстве // Все о бухгалтерском учете. – 2002. – № 97 (765). – С. 30-41.
30. Іванюка С.М. Антикризове управління. Навчальний посібник.-К.: Центр учбової літератури, 2007-288с.
31. Кізима А., Кушнірик І. Прогнозування імовірності банкрутства на основі “Z-рахунку Альтмана”// Економіка України. –1999. – №12. – С.81-84.
32. Кириченко В. Антикризисное управление: принятие решений на краю попасти// антикризисный менеджмент №6/2007.
33. Кірейцев Г.Г. Фінансовий менеджмент. Навчальний посібник-Київ: ЦУЛ, 2002-496с.
34. Керанчук Т.Финансовая стабильность предприятия и методические аспекты ее оценки // Економіка України. – 2000. – №1. – С.82-89.
35. Ковальов В.В., Волкова О.И. Анализ хозяйственной деятельности предприятия .-М.: ПБОЮЛ, 2004-424с.
36. Коваленко Л.О., Ремньова Л.Н. фінансовий менеджмент: Навчаль-ний посібник-2-ге видання, перероб. і доповнене.-К.: Знання, 2005-485с.
37. Колесарь Е. Модели диагностики банкротства предприятий Ук-раины // Економіст. – 2002. - № 10. – С.60-63.
38. Колісник М.К., Ільчук П.Г., Відлий П.І. фінансова санація і антикри-зове управління підприємством: Навчальний посібник - К.: 2007-272с.
39. Кравченко О. И. Охрана труда: расходы, налоги, штрафы // Бухгал-терия. – 2002. – № 46/1-2(513) . – С.11-60.
41. Лігоненко Л.О. Антикризове управління підприємством: теоретико-методологічні засади та практичний інструментарій: Монографія.-К.: КНЕУ,2001.
42. Лохман Я. Процедура банкрутства банків: нинішній стан та перспек-тиви // Право України. – 2001. – №3. – С.61-65.
43. Майборода О.Є. Розвиток методичного забезпечення антикризово-го управління на підприємстві //Автореферат дисертації на здобуття науково-го ступеня кандидата економічних наук. Харків. 2006р.
44. Мельник А. Відновлення платоспроможності боржника або ви-знання його банкрутом: окремі проблеми // Право України. – 2001. – №10. – С.60-65.
45. Поддерьогін А.М. Фінансовий менеджмент.-К.: КНЕУ, 2005-535с.
46. Погорелов И. Анализ деятельности предприятия-должника в процессе банкротства // Бухгалтерия. – 2002. - № 49. – С. 64-68.
47. Погорелов И. Раз Банкрот, два Банкрот // Бухгалтерия. – 2002. – № 44. – С. 58-61.
48. Поляков Б. Правове становище кредиторів у процесі банкрутства// Право України. – 2001. – №7. – С.39-43.
49. Притыка Д. О некоторых вопросах практики рассмотрения дел о банкротстве // Налоги и бухгалтерский учет . – 2002. - № 35-36. –С. 16-22.
50. Рудченко О.Ю. Відновлення платоспроможності підприємств //Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економіч-них наук. Київ. 2005р.
51. Савчук І. Механізм банкрутства: підсумки його дії в Україні // Цінні папери. – 2000. – №8. – С.5-9.
52. Савитская Г.В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия: 4-е изд. — Мн.: Экоперспектива, 2000. – 686с.
53. Специалисты ГНС. Ликвидационный марафон // Бухгалтерия. –2002. – № 48. – С.48-52
54. Стоянов Е. А. Новое в законодательстве об охране труда // Баланс. – 2003. – № 3 (441) . – С.9-22.
55. Сухомлин И., Юров С. Фиктивное банкротство // Бухгалтерия.-2002. - № 48.- С.20-32
56. Сухомлин И. Фиктивное банкротство // Бухгалтерия. – 2001. – № 35/1. – С.35-40.
57. Терещенко О. Санація підприємств у світлі нового законодавства
про фінансову неспроможність // Економіка України. – 2000. – №11. –С.31-36.
58. Терещенко О.О. Теоретичні основи антикризового управління фінансами підприємств // Стратегія економічного розвитку України.-2001.-№ 4.
59. Тітов М., Бондаренко В. Новий закон про банкрутство: проблеми за-стосування // Право України. – 2000. – №8. – С.95-98.
60. Терещенко О.О. Антикризове фінансове управління на підприємстві: Монографія. К.: КНЕУ, 2004.-268с.
61. Терещенко О.О. Фінансовий менеджмент санації та банкрутства // Фінанси України. – 2000. – №9 (с.в.). – С.28-34.
62. Терещенко О.О. Фінансова санація та банкрутство підприємств: На-вчальний посібник. - К.:КНЕУ, 2004.-412с.
63. Тинний І.В. Становлення інституту банкрутств підприємств в Украї-ні// Фінанси України. – 2000. – №8. – С.35-42.
64. Третяк О. Про проблему банкрутства підприємств // Економіка України. – 2000. – №2. – С46-50.
65. Третьяков С. Информация о ликвидации предприятия // Бухгалте-рия. – 2002. – № 44. – С. 23-24
66. Чернявський А.Л. Антикризове управління підприємством: Навч. посіб. –К.: МАУП, 2006.-256с.
67. Шабалин Е.М. Как избежать банкротства. – М.: ИНФРА - М, 1996. – 567с.
68. Шеремет А.Д., Негашев Е.В. Методика финансового анализа. – М.: Инфра-М, 1999. – 193с.
69. Шеремет А.Д., Сайфулин Р.С. Финансы предприятий. – М.: Инфра-М, 1999. – 303с.
70. Шеремет А.Д. Комплексный экономический анализ деятельности предприятий. – М.: Экономика, 1974. – 150 с.
71. Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия. – М.: Фи-нансы и статистика, 1996. – 511с.
72. Штангер А.М., Копилюк О.І. Антикризове управління підприємства: Навчальний посібник-К.: Знання, 2007.-335с.
73. Щербань І.О. Форми, методи і структури антикризового управління посередницькими організаціями. Актуальні проблеми економіки №8/2007.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.