У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Організація бухгалтерського обліку, аудиту діяльності та складання фінансової звітності бюджетної установи
Количество страниц
102
ВУЗ
Сумський державний університет
Год сдачи
2011
Содержание
РЕФЕРАТ
Звіт про дипломну роботу: с., табл., рис., джерел інформації, додатків.
Ключові слова: БЮДЖЕТНА УСТАНОВА, ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ, КОШТОРИС, ВЛАСНІ НАДХОДЖЕННЯ, БАЛАНС, АКТИВ, ПАСИВ, ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД, СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД, ЗАБОРГОВАНІСТЬ.
Об'єктом дослідження є 9 гарнізонний Будинок офіцерів м. Харків.
Метою роботи є аналіз фінансової звітності та балансу бюджетної установи.
Дипломна робота розкриває економічну сутність фінансової (бухгалтерської) звітності, особливості методики складання форм фінансової звітності бюджетних установ на прикладі 9 гарнізонного Будинку офіцерів.
В роботі приведені основні принципи складання форм фінансової звітності, розглянута організація обліку в установі, висвітлений порядок аналізу Форми № 1 "Баланс"; Звіту про виконання загального фонду кошторису установи (форма №2д та №2м); Звіту про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами (форма №4-1д, №4-1м); Звіту про заборгованість бюджетних установ (форма №7д, №7м,).
Також в роботі розглянуті питання цивільної оборони та охорони праці і навколишнього середовища.
ABSTRACT
A report is on diploma work: s., tabl., rice., information, additions generators.
Keywords: BUDGETARY ESTABLISHMENT, FINANCIAL REPORTING, ESTIMATE, OWN RECEIPTS, BALANCE, ASSET, passive VOICE, GENERAL FUND, SPECIAL FUND, DEBT.
A research object is 9 garrison House of officers Kharkov.
The purpose of work is an analysis of the financial reporting and balance of budgetary establishment.
Diploma work exposes economic essence of the financial (book-keeping) reporting, feature of method of drafting of forms of the financial reporting of budgetary establishments on an example 9 garrison House of officers.
Basic principles of drafting of forms of the financial reporting are resulted in work, organization of account is considered in establishment, the order of analysis of Form is lighted up № 1 "Balance"; To the report on implementation of general fund of estimate of establishment (form №2д, №2м); To the report on a receipt and use of facilities, got as paying for services which are given budgetary establishments (form №4-1д, №4-1м); To the report on the debt of budgetary establishments (form №7д, №7м,).
Also the questions of civil defensive and labour and environment protection are considered in work.
ЗМІСТ
Вступ .....................................................................................................................
1 Види та склад звітності бюджетних установ..................................................
1.1 Фінансова звітність бюджетних установ...................................................
1.1.1 Загальні положення, види та склад звітності бюджетних установ...
1.1.2 Форми річної, квартальної та місячної фінансової звітності............
1.2 Податкова звітність бюджетних установ .................................................
1.3 Статистична звітність бюджетних установ..............................................
2 Організація бухгалтерського обліку, аудиту діяльності та складання фінансової звітності бюджетної установи 9гарнізонний Будинок офіцерів.
2.1 Техніко–економічна характеристика діяльності бюджетної установи..
2.2 Бухгалтерський облік діяльності бюджетної установи..........................
2.3 Методика складання фінансової звітності бюджетної установи............
2.3.1 Методика складання Форми №1 "Баланс"..........................................
2.3.2 Методика складання звіту про виконання загального фонду кошторису..............................................................................................................
2.3.3 Методика складання звіту про надходження і використання коштів ......................................................
2.3.4 Методика складання звіту про заборгованість...................................
2.4 Графік документообороту первинних бухгалтерських документів.............................................................................................................
2.5 Організація аудиту бюджетної установи..................................................
3 Аналіз фінансової звітності бюджетної установи 9 гарнізонний
Будинок офіцерів..............................................................................................
3.1 Аналіз форми №1 "Баланс"........................................................................
3.2 Аналіз звіту про виконання загального фонду кошторису.....................
3.3 Аналіз звіту про надходження і використання коштів............................
3.4 Аналіз звіту про заборгованість бюджетних установ..............................
4 Охорона праці та навколишнього середовища..............................................
4.1 Загальні положення....................................................................................
4.2 Управління охороною праці в економічній структурі.............................
4.3 Промислова санітарія..................................................................................
4.3.1 Мікроклімат...........................................................................................
4.3.2 Вентиляція та опалення........................................................................
4.3.3 Виробниче освітлення..........................................................................
4.3.4 Промисловий шум................................................................................
4.3.5 Водопостачання....................................................................................
4.3.6 Випромінювання від ПЕОМ...............................................................
4.4 Ергономічні вимоги до робочого місця...................................................
4.5 Електробезпека...........................................................................................
4.6 Пожежна безпека........................................................................................
4.7 Охорона навколишнього середовища.......................................................
4.8 Індивідуальне завдання: розрахунок природного освітлення................
5 Цивільна оборона..............................................................................................
Висновки...............................................................................................................
Список джерел інформації..................................................................................
Додаток А Звітність 9 гарнізонного Будинку офіцерів за 2006 рік...........................................................................................................................
Додаток Б Звітність 9 гарнізонного Будинку офіцерів за 2007 рік...........................................................................................................................
Додаток В Звітність 9 гарнізонного Будинку офіцерів за 2008 рік...........................................................................................................................
ВСТУП
На сучасному етапі функціонування суспільства в Україні відбуваються істотні зрушення. Постійно йде безперервна робота по вдосконаленню бухгалтерського обліку на Україні з застосуванням міжнародних стандартів фінансової звітності, прийнятих в міжнародному суспільстві.
Складання фінансової звітності є завершальним етапом бухгалтерського обліку, яка несе інформацію про фінансовий стан, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства (установи) за звітний період.
Значення фінансової звітності полягає в тому, що вона являється інформаційною базою фінансового аналізу.
Сутність фінансової звітності, дослідженої за допомогою різних прийомів, використаних у фінансовому аналізі, полягає насамперед в тому, щоб допомогти її користувачам напрацювати кваліфіковані судження і прийняти відповідні рішення, спрямовані на покращення фінансового стану підприємства (установи). Існують різні групи користувачів, які мають різні інформаційні потреби.
Користувачі фінансової звітності поділяються на внутрішніх (керівники) та зовнішніх (розпорядники бюджетних коштів вищого рівня, головні розпорядники бю¬джетних коштів).
Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" [2] визначає правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні.
Звітність про виконання бюджету – це метод узагальнення планових і звітних показників, приведених в таку систему, яка характеризує виконання бюджету, зобов’язань, затверджених кошторисами за відповідний звітний період.
Звітність про виконання кошторису доходів і видатків – це система показників, яка характеризує виконання бюджету та допомагає регулюванню діяльності організації та установи за відповідний звітний період часу.
Метою дипломної роботи є вивчення теоретичних основ складання фінансової звітності бюджетної установи та проведення аналізу основних показників господарської діяльності.
Мета роботи обумовила постановку наступних завдань:
- вивчити сутність та особливості побудови фінансової звітності бюджетної установи;
- розглянути структурні елементи фінансової звітності;
- вивчити організаційно-методологічні основи складання фінансової звітності в установі;
- розглянути організацію та проведення аудиту у бюджетній установі;
- вивчити зміст статей та етапи підготовки Балансу, Звіту про виконання загального фонду кошторису, Звіту про надходження і використання коштів, Звіту про заборгованість.
Об'єктом дослідження є господарський механізм складання фінансової звітності бюджетної установи та її аналіз в сучасних умовах господарювання.
Предметом дослідження є теоретичні положення складання фінансової звітності і практичні аспекти бухгалтерського обліку та аудиту бюджетної установи - 9 гарнізонний Будинок офіцерів.
В роботі наведено форми фінансової звітності, основні принципи і вимоги щодо її складання у бюджетній установі. Також буде проведено аналіз діяльності 9 гарнізонного Будинку офіцерів на основі даних річної фінансової звітності за 2006 - 2008 роки.
Список литературы
ВИСНОВКИ
Однією з основних функцій бухгалтерського обліку є забезпечення керівництва інформацією про діяльність установи. Важливою складовою такої інформації є фінансова звітність, на основі даних якої можна не тільки аналізувати поточний стан установи, але й робити прогнози на майбутнє.
Метою проведення аналізу фінансової звітності є не тільки поточна оцінка діяльності установи, але й виявлення недоліків в роботі для подальшого їх усунення.
На даний час 9 гарнізонний Будинок офіцерів виконує культурно-виховну функцію.
В ході виконання роботи була вивчена економічна сутність фінансової звітності бюджетної установи, методика складання форм тощо. Було з'ясовано, що користувачами звітності є як керівництво установи, так і розпорядники бюджетних коштів вищого рівня. Вивчений порядок і строки подання звітності.
Приведена загальна характеристика бюджетної установи: вивчена її організаційна структура, характер діяльності – надання культурно-виховних послуг, також вивчена організаційна структура відділу бухгалтерії. Організація бухгалтерського обліку в установі здійснена відповідно до нормативних документів і згідно наказу про облікову політику.
Також була детально вивчена методика складання балансу - основним правилом щодо його зведення є дотримання рівності активу і пасиву; звіту про виконання загального фонду кошторису установи, який складається за кожним кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету; звіту про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами, який включає: плату за послуги, надання яких пов'язане з виконанням основних функцій та завдань бюджетної устано-ви; кошти, що отримуються бюджетними устано¬вами від господарської діяльності; плату за оренду майна бюджетних установ; звіту про заборгованість бюджетних установ, який містить інформацію про заборгованість бюд¬жетних установ як за видатками, так і за нарахованими доходами.
“Баланс” (форма №1) містить узагальнені підсумкові показники, отримані на підставі звірених даних бухгалтерських документів станом на початок та на кінець бюджетного періоду.
Установи складають єдиний “Баланс” (форма №1), який відображає результат про всі проведені господарські операції за коштами загального і спеціального фондів, за всіма виконуваними програмами (функціями).
У 2006 році на кінець року зменшився залишок коштів на рахунках у казначействі, що свідчить про більш ефективне використання надходжень, що у розрізі зменшення дебіторської заборгованості є не тільки позитивним фактором, а й свідчить про більш якісний контроль за надходженням коштів від надання послуг.
В той же час суттєво знизилася вага основних засобів, тому що основні засоби (будинок та споруди) було передано на баланс КЕО в зв'язку з реорганізацією Збройних Сил, що також призвело до зниження кредиторської заборгованості.
У 2007 році збільшилася вага необоротних активів. В той же час збільшився залишок коштів на рахунках у казначействі, що свідчить про менш якісний контроль за надходженням коштів від надання послуг.
У 2008 році збільшилася вага необоротних активів.
Також зменшився залишок коштів на рахунках у казначействі, що свідчить про більш ефективне використання надходжень, що є не тільки позитивним фактором, а й свідчить про більш якісний контроль за надходженням коштів від надання послуг.
Також у 2006 році станом на кінець року в структурі до балансу сукупних активів найбільш питому вагу займають необоротні активи –72,9%. Тоді як в їх структурі значну частку складають інші необоротні активи – 66,66%. Тоді як оборотні активи займають відповідно 27,1% (майже однакову частку в їх структурі займають матеріали – 12,75% та МШП – 12,11%).
У 2007 році станом на кінець року в структурі до балансу сукупних активів найбільш питому вагу займають необоротні активи –68,72%. Тоді як в їх структурі значну частку складають інші необоротні активи – 64,39%. Тоді як оборотні активи займають відповідно 31,28% (майже однакову частку в їх структурі займають матеріали – 12,11% та МШП – 12,25%).
У 2008 році станом на кінець року в структурі до балансу сукупних активів найбільш питому вагу займають необоротні активи –74,46%. Тоді як в їх структурі значну частку складають інші необоротні активи – 63,00%. Тоді як оборотні активи займають відповідно 25,54% (майже однакову частку в їх структурі займають матеріали – 10,58% та МШП – 11,36%).
Також за аналізом пасиву балансу у 2006 році в його структурі переважно становить власний капітал – 100,0%. Питому вагу в структурі до розділу складає фонд у необоротних активах – 72,89%.
У 2007 році в структурі пасиву також переважно становить власний капітал – 99,88%. Питому вагу в структурі до розділу складає фонд у необоротних активах – 68,72%. Також з'явилася кредиторська заборгованість, яка складає 0,12%. Порівняно з 2006 роком збільшилася відносна величина до балансу результату виконання кошторису за спеціальним фондом на 3,98%.
У 2008 році в структурі пасиву переважно становить власний капітал – 99,89%. Питому вагу в структурі до розділу складає фонд у необоротних активах – 74,46%.
“Звіт про надходження та використання коштів загального фонду” (форма №2д, №2м) складається установами, що отримують кошти загального фонду державного або місцевих бюджетів про отримані і використані асигнування згідно з кошторисом та планом асигнувань. Звіт складається за кожним кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету або тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів у розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету.
У 2006 році було заплановано на рік 241566,00 грн на проведення культурно-виховної роботи з особовим складом. Всі кошти надійшли на рахунок установи та були використані на видатки поточного року та погашення кредиторської заборгованості.
На оплату праці було заплановано, отримано та фактично витрачено 196270,00 грн. З них: на заробітну плату – 124130,00 грн.; на грошове утримання військовослужбовців – 72140,00 грн.
У 2007 році було заплановано на рік 232968,17 грн на проведення культурно-виховної роботи з особовим складом. Всі кошти надійшли на рахунок установи та були використані на видатки поточного року та погашення кредиторської заборгованості.
На оплату праці було заплановано, отримано та фактично витрачено 173350,87 грн. З них: на заробітну плату – 139930,00 грн.; на грошове утримання військовослужбовців – 334201,87 грн.
У 2008 році було заплановано на рік 3378796,00 грн на проведення культурно-виховної роботи з особовим складом. Всі кошти надійшли на рахунок установи та були використані на видатки поточного року та погашення кредиторської заборгованості.
На оплату праці було заплановано, отримано та фактично витрачено 251186,00 грн. З них: на заробітну плату – 213544,00 грн.; на грошове утримання військовослужбовців – 37642,00 грн.
“Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами” (форма №4-1д, №4-1м) складається установами, що мають право, відповідно до законодавства України, отримувати плату за послуги, надання яких пов’язане з виконанням основних функцій та завдань бюджетної установи; кошти, що отримуються бюджетними установами від господарської та/або виробничої діяльності; плату за оренду майна бюджетних установ; кошти, що отримуються бюджетними установами від реалізації майна.
У 2006 році кошторисом було затверджено 182 250,0 грн; залишок на початок року становив 10 704,0 грн. Надійшло коштів 157 816,0 грн і всі було нараховано. З них: від господарської діяльності – 154 716,0 грн; за оренду майна – 3 100,0 грн. Касові видатки становили 167 239,0 грн, а фактичні – 172 583,0 грн. Різниця становить 5344,0 грн – було погашено дебіторську заборгованість за 2005 рік. З неї: за послуги зв'язку – 1631,0 грн; за комунальні послуги – 3713,0 грн.
У 2007 році кошторисом було затверджено 228589,14 грн; залишок на початок року становив 1 281,30 грн. Надійшло коштів 236329,73 грн і всі було нараховано. З них: від господарської діяльності – 233779,73 грн; за оренду майна – 2 550,0 грн. Касові видатки становили 231136,70 грн, так як і фактичні – 231136,70 грн.
У 2008 році кошторисом було затверджено 274283,21 грн; залишок на початок року становив 6474,33 грн. Надійшло коштів 271199,07 грн і всі було нараховано. З них: від господарської діяльності – 271199,07 грн. Касові видатки становили 273 851,73 грн, і фактичні – 273 851,73 грн.
“Звіт про заборгованість за бюджетними коштами” (форма №7д, №7м) складається установами, що отримують кошти державного або місцевих бюджетів на підставі даних бухгалтерського обліку про фактичну дебіторську та кредиторську заборгованість, яка виникла в установі при виконанні кошторису за поточний та минулі роки. Звіт складається в розрізі кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету або тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів і кодів економічної класифікації видатків бюджету та містить інформацію про заборгованість бюджетних установ як за видатками, так і за нарахованими доходами.
В зв'язку з тим, що в 2006 році касові видатки перевищили фактичні видатки на 694,00 грн, на початок 2007 року утворилася дебіторська заборгованість по Пенсійному Фонду (перераховано аванс), яку було погашено протягом року.
У 2007 та 2008 роках дебіторської заборгованості не було.
Проте у 2006 – 2008 роках є кредиторська заборгованість – 120,00 грн.
Аудит фінансової та господарської діяльності бюджетної установи (далі - фінансово-господарський аудит) - це форма державного фінансового контролю, яка спрямована на попередження фінансових порушень у бюджетній установі та забезпечення достовірності її фінансової звітності.
Планування та фінансування видатків для забезпечення діяльності досліджуваного закладу здійснювалося виключно за принципом утримання установи.
Так, із загального обсягу отриманих за період дослідження бюджетних коштів, більшу частину було витрачено на оплату праці працівників закладу, а решту коштів направлено на забезпечення поточних витрат.
Передача будинком офіцерів своїх приміщень на баланс КЕВ автоматично паралізувало можливість навіть ті незначні кошти, які отримував від оренди приміщень, витрачати відповідно до своїх потреб.
Теоретичну і методологічну основу роботи склали законодавчі та нормативні акти України; інструкції, що регламентують порядок складання фінансової звітності в бюджетних установах.
В процесі дослідження використовувались дані органів державної статистики України та фінансова звітність бюджетної установи, матеріали періодичних видавництв.
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ
1 Конституція України. Прийнята 28.06.1996 р. – К.: Преса України, 1997.
2 Закон України від 16.07.1999 року №996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
3 Закон України від 21.06.2001р. №2542-III "Бюджетний кодекс України".
4 Закон України від 21.05.1997р. №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування".
5 Закон України від 30.06.1999 р. № 783-XIУ "Про джерела фінансування органів державної влади".
6 Закон України від 21.12.2000 р. № 2181-ІІІ "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".
7 Закон України від 28.12.1994 р. № 334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств".
8 Указ Президента України від 27.04.1995 р. № 335/95 "Про Державне казначейство України".
9 Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. № 419 "Про затвердження Порядку подання фінансової звітності".
10 Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228 "Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ".
11 Наказ Міністерства фінансів України від 30.11.1999 р. № 291 "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку та Інструкції про його застосування".
12 Наказ Головного управління Державного казначейства України від 10.12.1999 р.№ 114 "План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ та Порядок застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ".
13 Наказ Міністерства фінансів України від 27.12.2002 р. № 604 "Про бюджетну класифікацію та її запровадження".
14 Постанова Верховної Ради України від 12.07.1996 р. № 1721 "Про структуру бюджетної класифікації України".
15 Інструкція про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядку їх складання: затверджено наказом Державного казначейства України від 27 липня 2000 року № 68.
16 Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої наказом Держкомстату від 28.09.2005 N 286, зареєстрованої в Міністерстві юстиції 30.11.2005 за N 1442/11722.
17 Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Держкомстату від 13.01.2004 N 5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції 27.01.2004 за N 114/8713.
18 Наказ ДПАУ від 11.10.2001 р. № 409 "Про затвердження податкового роз'яснення про порядок оподаткування власних надходжень бюджетних установ і організацій".
19 Порядок складання податкового звіту про використання коштів неприбутковими установами та організаціями, затверджений наказом ДПАУ від 11.07.1997 р. № 233 (у редакції від 03.04.03 р. № 153).
20 Перелік груп власних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та напрямків використання, затверджений постановою КМУ від 17.05.02 р. № 659.
21 Александров В.Т., Ворона О.І., Германчук П.К. Планування, облік, звітність, контроль у бюджетних установах, державне замовлення та державні закупівлі. – Київ: НВП "АВТ", 2004.
22 Алієва В. Аналіз казначейської системи виконання державного бюджету: переваги і недоліки // Економіст. – 2000. - № 12.
23 Атамас П. Й. Основи обліку в бюджетних організаціях: Посібник. — К.: Дніпропетровський ун-т економіки і права, 2003. — 284 с.
25 Бухгалтерський облік у бюджетних установах: Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів / Л. Панкевич, М. Зварич, Р. Бойко та ін. — Львів: Аверс, 2002. — 316 с.
26 Бухгалтерський облік у бюджетних установах Збройних сил України: Посіб. для фахівців бюдж. військ. частин, установ та орг. Збройних сил України / О. І. Ворона, Р. Т. Джога, Л. І. Прохорова, І. Т. Ткаченко; Під ред І. Ю. Марко. — К.: Знання України, 2004. — 508 с.
27 Василик О.Д. Державні фінанси України : Навчальний посібник. – К.: Вища школа, 2000.
28 Єпіфанов А.О., Сало І.В., Д'яконова І.І. Бюджет і фінансова політика України. – К.: Наукова думка, 1999.
29 Иванова Н.Г., Маковник Т.Д. Казначейская система исполнения бюджетов. – СПб: Питер, 2001.
30 Казначейська система виконання бюджету: Підручник / С.О. Булгакова, Н.В. Базанова, Л.В. Єрмошенко. – К.: КНТЕУ, 2000.
31 Матвєєва В., Замазій С.Все про облік і оподаткування бюджетних організацій. – Х.: Фактор, 2005.
32 Чечуліна О.О. Становлення та розвиток казначейства України // Економіка і підприємництво: стан та перспективи: Зб. наук. праць. – К.: КДТЕУ,1999.
33 Юрій С.І., Бескид Й.Н. Бюджетна система України. – К.: НІОС, 2000.
34 Юрій С.І., Стоян В.І., Мац М.Й. Казначейська система: Підручник. – Тернопіль: Карт – бланш, 2002.
35 Закон України "Про охорону праці" від 21.11.2002 р.
36 Закон України "Про охорону навколишнього природного середовища" № 1264- XII від 25.06.1991 р.
37 ГОСТ 12.1.005-88 ССБТ, Общие санитарно-гигиенические требования к воздуху рабочей зоны. – Введен 01.01.89.
38 ГОСТ 17.1.3.03-77. Правила выбора и оценка качества источников централизованного хозяйственно-питьевого водоснабжения.
39 ГОСТ 12.1.004-91. ССБТ. Пожарная безопасность. Общие требования. – Введен 01.07.91.
40 НПАОП 0.00-1.31-99. Правила охорони праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин. – К.: Держнаглядохоронпраці, 1999.
40 СНиП 2.04.05-92. Нормы проектирования. Отопление, вентиляция и кондиционирование воздуха. – М.: Стройиздат, 1992.
42 СНиП 11-4-79. Естественное и искусственное освещение. Нормы проектирования. – М.: Стройиздат, 1980.
43 ДСанПіН 3.3.2-007-98. Державні санітарні правила і норми роботи з візуальними дисплейними терміналами електронно-обчислювальних машин. – Київ, 1998.
44 НАПБ Б.07-005-86. Определение категорий помещений и зданий по взрывопожарной и пожарной опасности. – М.: МВД, 1987.
45 ДБН В.1.1-7-02. Захист від пожежі. Пожежна безпека об'єктів будівництва. – К.: 2003.
46 ПУЕ-87. Правила устройства электроустановок. – М. Энергоатомиздат, 1988.
47 ГОСТ 12.1.030-81*. ССБТ. Электробезопасность. Защитное заземление. Зануление. – Введен 01.01.1982.
48 Лабораторний практикум з курсу «Основи охорони праці»/ В.В. Березуцький та ін.; за ред.. В.В. Березуцького. – Х.: Факт, 2005. – 348 с.
49 Закон України "Про цивільну оборону України". – 1999.
50 Положення "Про цивільну оборону України". – 1994.
51 Демиденко Г.П. и др. "Защита объекта народного хозяйства от оружия массового поражения". Справочник Киев. "Вища школа". 1989.
52 Кулаков Н.А. та інші. "Цивільна оборона" Х. 2008.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.