У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название АНАЛІЗ БРЕНДІВ НА УКРАЇНСЬКОМУ ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
Количество страниц 102
ВУЗ ХАРКІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ І МЕНЕДЖМЕНТУ
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОМИСЛОВИХ БРЕНДІВ
6
1.1. Процес створення бренду 19
1.2. Категорії та показники оцінки бренду 24
1.3. Аналіз тенденцій розвитку вітчизняного ринку товарів та послуг
Висновки за першим розділом 29
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ БРЕНДУ НАК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ» 32
2.1. Загальна характеристика компанії 32
2.2. Оцінка виробничо-господарської діяльності компанії 36
2.3. Показники фінансової діяльності НАК«Нафтогаз України» 43
2.4. Характеристика та аналіз охорони праці і техніки безпеки
Висновки за другим розділом 50
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ БРЕНДУ НАК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ» 53
3.1. Оптимізація бренду НАК «Нафтогаз України» в системі державного управління 53
3.2. Міжнародна діяльність компанії як інструмент зміцнення позитивного іміджу «Нафтогаз України» 57
3.3. Напрямки розвитку бренду НАК «Нафтогаз України» 63
Висновки за третім розділом 79
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 83
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90
ДОДАТКИ 96





ВСТУП

Практично усі організації, включені в ринкову систему, випробовують тиск конкурентів. Бренд є засобом вирізнення товару або групи товарів, що дозволяє власникові досягти бажаних конкурентних переваг на ринку. Бренд, особливо на промисловому ринку, потребує постійних капіталовкладень у вигляді фінансових ресурсів, Сильний бренд є найціннішим активом компанії, інструментом формування довгострокових конкурентних переваг підприємства, оскільки сильний бренд є найціннішим активом компанії, інструментом формування довгострокових конкурентних переваг підприємства.
Тобто, бренд можна і навіть потрібно будувати, як би дивно це ні звучало, оскільки бренд є досить могутнім активом, незважаючи на свою нематеріальність.
В останні роки техніка брендінгу прийшла в Україну і широко стала використовуватися спочатку в діяльності транснаціональних корпорацій, що просувають на українському ринку свої мегабренди, а потім до неї стали уважно придивлятися і українські виробники.
Поступово до учасників українського ринку приходить розуміння того, що гроші, вкладені в рекламу і маркетинг, неможна відносити до витрат. Засоби, вкладені в бренд, - це інвестиції, це зусилля и ресурси, що задіяні для того, щоб встановити міцний зв’язок між продуктом підприємства і споживачем. Що, в свою чергу, допоможе виробнику продавати продукцію дорожче і при цьому збільшувати темпи росту продажів на протязі багатьох років. Робота по створенню бренду має проводитись послідовно, з детальним аналізом усіх етапів розробки і виводу бренду на ринок.
Увага до проблем створення, управління торговими марками, або брендінгом посилюється у всьому світі. Велика кількість публікацій та досліджень з цієї тематики, існування спеціалізованих періодичних видань (наприклад, “Управління брендом”, “Маркетолог”, “EconoMix” та ін.), проведення міжнародних конференцій свідчать про актуальність застосування вітчизняними підприємствами бренду. Такі англійські вчені, як П. Сміт, К. Беррі та А. Пулфорд називають брендінг стратегічною проблемою XXI сторіччя. Я. Ельвуд у своїх роботах застосовує прийоми ефективного брендінгу, П. Чевертон розкрив питання, як змусити працювати неефективний бренд, Д. Макнеллі та К. Спік висвітлюють поняття про персональний брендінг. Серед українських фахівців, які займаються питаннями теорії і практики розвитку вітчизняного брендінгу, можна назвати О. Зозульова, М. Купчинську, В. Пустотіна. Водночас аналіз вітчизняних літературних джерел свідчить, що дуже небагато українських практиків та теоретиків намагаються з’ясувати питання про актуальність застосування вітчизняними підприємствами брендінгу, а також його позитивні і негативні сторони. Ці проблеми ще недостатньо досліджені та опрацьовані.
Саме тому дослідження теоретично-практичних основ аналізу брендів є важливим актуальним напрямком, що зумовило вибір теми дипломної роботи «Аналіз брендів на українському промисловому ринку».
Теоретико-методичною базою для написання дипломної роботи явилися Закони України (Господарський кодекс України та ін.), результати практичної підготовки на промисловому ринку, матеріали комерційної діяльності базової організації НАК «Нафтогаз України», статистичні дані, джерела Інтернет. У роботі використана наукова і учбова література з загальної теорії маркетингу, менеджменту, складових маркетинг-міксу (Акімова І. М., Балабанова Л. В., Дойль П., Кардаш В. Я., Котлер Ф., Крикавський Є. В., Чухрай Н. І. та ін.).
Мета роботи – теоретичне обгрунтування сутності і особливостей брендів на промисловому ринку і, на цій основі, надання рекомендацій щодо брендінгу підприємств нафтогазового комплексу.
Предметом дослідження даної дипломної роботи є теоретико-методологічні та методичні аспекти аналізу брендів на українському промисловому ринку. Об'єктом дослідження є вертикально інтегрована нафтогазова компанія НАК «Нафтогаз України».
Для досягнення поставленої мети в роботі використані наступні методи дослідження:
 діалектичний – для теоретичного обгрунтування сутності та особливостей управління брендами на промисловому ринку;
 аналізу і синтезу – для визначення сутності маркетингової діяльності на промисловому ринку та складових бренду;
 графічний – для наочного зображення теоретичних основ дослідження і результатів маркетингового аналізу.
Відповідно до мети в роботі було поставлено та вирішено ряд наступних завдань:
 визначено сутність, роль створення та необхідність оцінки бренду;
 узагальнено національний і світовий досвід створення брендів суб’єктами господарювання;
 досліджено стан і перспективи нафтогазового сектору України;
 проаналізовано організаційно-інституційне та нормативно-правове забезпечення роботи компанії «Нафтогаз України»;
 розроблено рекомендації щодо зміцнення позицій бренду НАК «Нафтогаз України»
Для вирішення задач дипломної роботи відповідно меті була розроблена структура роботи: у першому розділі «Теоретико-методологічні основи промислових брендів» досліджено процес створення бренду, визначені категорії та показники оцінки бренду, визначені тенденцій розвитку вітчизняного ринку товарів та послуг.
У другому розділі «Аналіз бренду НАК «Нафтогаз України»» надано загальну характеристику компанії, аналізуються показники фінансової діяльності НАК «Нафтогаз України», а також охорона праці і техніки безпеки.
Третій розділ роботи присвячено наданню рекомендацій щодо напрямків зміцнення позицій бренду НАК «Нафтогаз України».
Список литературы ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ

На підставі теоретичного дослідження основних складових марочного капіталу, проведеного в першому розділі роботи, можна зробити наступні висновки:
1. Бренд є інформаційним ядром просування товару і включає складові:
- концепцію бренду або імідж-цінності (образи, ідеали, філософія).
- товар - носій цінностей.
- ім'я бренду - символ цінностей.
2. Алгоритм побудови іміджу бренду включає наступні етапи:
1. Аналіз характеристик товару і послуги.
2. Аналіз нематеріальних цінностей, пов'язаних з товаром і послугою.
3. Вибір найпривабливіших для споживачів цінностей - образів, ідеалів, філософії.
4.Етичні і соціальні проблеми як засіб залучення громадськості.
5.Цінності референтної групи, соціального класу, суспільства, культурні і національні.
3. Імідж бренду об'єднує в єдиний образ:
- раціональну складову - конкуретные споживчі властивості товару;
- емоційну і ірраціональну складову - мрію, легенду, особисту історію, особливості світогляду і стереотипи споживача;
- людський чинник - стандарти обслуговування.
4. Показники, що беруть участь в процесі створення вартості марочного капіталу – це:
 Частка ринку.
 Темпи зростання попиту.
 Цінова премія.
 Витрати на просування.
 Витрати входу на ринок.
 Канали розподілу.
 Кредитоспроможність.
 Ризики.
 Захист від конкуренції.
5. Ключові категорії, що визначають результативність і силу торгової марки – це:
1. Лояльність.
2. Сприймана якість.
3. Особа марки.
4. Розумові асоціації.
5. Ринкова ціна.
6. Сфера розповсюдження.
7. Лідерство.
8. Визнання марки.
6. Бренд для підприємства представляє широкий спектр якостей, головними серед яких є:
- спосіб ототожнення, адже при розробці бренда фахівці намагаються створити сукупність візуальних знаків, що в ідеальному випадку несуть значене смислове навантаження (колір, символ, слоган, накреслення, упакування та ін.). Це дозволяє встановлювати зв'язок між брендом і покупцями, задавати чітку позицію бренда з системі цінностей і переваг споживачів;
- юридичний інструмент, а брендинг загалом – інвестиції з боку підприємства, що націлені на одержання яких-небудь результатів;
- спосіб відмінності, фактор вирізнення підприємства з маси подібних;
- компанія як така, її корпоративна культура, співробітники, програма розвитку, база для створення відносин зі споживачами;
- образ в уяві покупців, оскільки товар створює в підсві¬домому полі споживачів безліч унікальних для кожної людини асоціацій, що, цілком можливо, мало відповідають реаліям самого товару. Кожний сприймає товар по-своєму й створює свій власний образ товару;
- додана цінність: із усього спектра завдань, що постають перед брендом, найважливішими є відмінність його від ін¬ших, досягнення конкурентних переваг і можливість вста¬новлювати вищу, ніж у конкурентів, ціну.
7. Незалежно від того, чи компанія працює на споживчий або промисловий ринок, для брендінгу повинні бути налагоджені такі ключові бізнес-процеси:
1) розвиток бренду (включаючи створення нового продукту);
2) «розвиток споживача» (переважно зосередження на «вихованні» лояльності споживача);
3) управління споживачем (створення системи взаємодії із посередниками);
4) «розвиток постачальників» (посилення взаємозв'язків, крос-кластерні програми);
5) управління ланцюжками постачань/розподілу (включаючи процес розміщення заявок на продукцію).
У перерахованих бізнес-процесах беруть участь не тільки маркетинговий відділ або відділ збуту. Не можна сказати, що традиційний маркетинг помер, але його трансформація є очевидною, що підтверджується необхідністю брендингу як частини стратегії конкуренції. Плани із брендингу реалізуються у планах виділених бізнес-процесів спеціалістами різних відділів.
В результаті аналізу нафтогазового сектору України та стратегічних напрямів діяльності НАК «Нафтогаз України» можна зробити наступні висновки:
1. Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» є провідним підприємством паливо – енергетичного комплексу, однією з найбільших компаній України.
2. До складу компанії «Нафтогаз України» входять:
 три дочірні компанії (ДК);
 три дочiрнiх пiдприємства (ДП);
 два державнi акцiонернi товариства (ДАТ);
 два вiдкритi акцiонернi товариства (ВАТ) (рис. 2.1, табл. 2.2).
3. НАК “Нафтогаз України” виробляє восьму частину валового внутрішнього продукту України та забезпечує десяту частину надходжень до Державного бюджету.
4. Загальна кількість працюючих на підприємствах Компанії складає 170 тисяч осіб, що становить близько 1% працездатного населення країни. Компанія виконує важливу соціальну роль, забезпечуючи населення, бюджетні установи та комунальних споживачів природним газом за цінами, що встановлюються державою.
5. Стратегічними напрямки розвитку та покращення основних характеристик нафтогазовидобувних підприємств НАК «Нафтогаз України» є:
 нарощування ресурсної бази нафти i газу та збiльшення обсягiв їх видобутку;
 розширення обсягiв бурових робiт на нафту та газ в акваторiї Чорного i Азовського морiв;
 участь в освоєнні нафтогазових ресурсів інших держав;
 реалiзацiя проекту Євро-Азiатського нафтотраспортного коридору;
 реконструкцiя та розширення системи магiстральних нафто- i газопроводiв;
 поглиблення переробки природного газу, збiльшення випуску скрапленого газу та iнших продуктiв переробки;
 впровадження сучасних засобів обліку природного газу.
6. Міжнародна діяльність НАК «Нафтогаз України» спрямована на реалізацію нафтогазових проектів, інтеграцію ринку нафти і газу, утвердження України як надійного та послідовного партнера з питань постачання та транзиту вуглеводнів, а також зміцнення позитивного іміджу нафтогазового комплексу України в цілому.
Протягом 2008-2009 років Національною акціонерною компанією «Нафтогаз України» було досягнуто значних позитивних зрушень по всіх напрямках фінансово-господарської діяльності. Компанія забезпечила сталу роботу внутрішнього ринку газу, стабілізувала та покращила фінансові показники діяльності, вирішила спірні українсько-російські питання у газовій сфері у спосіб, який був найбільш прийнятним на той час для української сторони та забезпечила стале функціонування євразійської газотранспортної системи.
Успішна діяльність НАК «Нафтогаз України» в стратегічно важливій галузі промисловості, має лише позитивний вплив на економічний розвиток країни.
Оскільки стратегічними цілями Компанії залишаються посилення вертикальної інтеграції з виходом на роздрібний ринок нафтопродуктів та у нафтохімічну промисловість; закріплення позицій головного транзитера російського газу до європейських країн, створення диверсифікованої ресурсної бази за межами України, необхідними для зміцнення позицій бренду «Нафтогаз України» є удосконалення аспектів корпоративного управління, а саме:
 корегування принципів режиму проведення засідань Наглядової ради (не рідше одного разу на три місяці);
 залучення до Наглядової ради незалежних представників , а не тільки представників держави;
 створення комітетів;
 регламентація відносин між членами правління та Урядом, захист від абсолютного втручання в їх діяльність державних органів;
 встановлення чітких повноважень членів правління;
 зниження впливу превалюючих адміністративних методів управління;
 визначення міри відповідальність між органами управління;
 вчасна публікація фінансової звітності;
 відкритість умов при укладенні угод;
 забезпечення прозорості фінансово-господарської діяльності.
Незважаючи на позитивнi тенденцiї розвитку ринку, велика конкуренцiя провокує на виникнення ризикiв у виробника. Можливi фактори ризику, що можуть виникнути в дiяльностi підприємства, наступні:
 змiни в законодавствi України стосовно оподаткування дiяльностi пiдприємствта реклами;
 загострення конкуренцiї на ринку, вхід на український ринок європейських мереж автозаправок;
 рiзке зростання вартостi енергоносiїв та складників;
 зниження платоспроможностi споживачiв продукцiї підприємства..
Таким чином, на даному етапі для НАК «Нафтогаз України» головним завданням є покращення виробничих запасів для виробництва високоякісної продукції і подальшого виходу на ринок Європи.
З цією метою, розроблено модель організаційно-економічного забезпечення управління виробничими запасами НАК «Нафтогаз України», основне завдання якої — застосовуючи сучасні науково-практичні підходи до загальноприйнятих розділів економічного аналізу, особливо у розрізі поєднання аналізу з управлінням, дати оцінку всім істотним чинникам, від яких залежить успішна діяльність підприємств НАК «Нафтогаз України».

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.