У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Поняття ефективності менеджменту в туризмі
Количество страниц 54
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП…………………………………………………………………………..…3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ…5
1.1 Сучасні підходи до визначення поняття ефективності управління організацією………………………………………………………………..5
1.2 Аналіз методів оцінювання ефективності менеджменту підприємства………………………………………………………………10
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ В ТУРИЗМІ…………………………………………………………………………16
2.1 Показники і методи оцінки ефективності функціонування туристичного підприємства………………………………………………16
2.2 Аналіз ефективності функціонування туристичного підприємства «САМ»………………………………………………………...24
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «САМ»………………..35
3.1 Вдосконалення організаційного механізму туристичного підприємства «САМ»…………………………………………35
3.2 Шляхи оптимізації управління якістю в діяльності туристичного підприємства «САМ»……………………………....................38
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….47
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….50








ВСТУП

Україна є однією з найбільших європейських держав, геополітичне розташування, природні та антропогенні ресурси якої сприяють розвитку національного туризму. Успішний розвиток туризму в державі здійснює вагомий вплив на головні сектори національної економіки, надає значні можливості для зайнятості населення за рахунок створення нових робочих місць. Завдяки туризму розвиваються об’єкти і інфраструктура, в яких враховуються місцеві культурні, політичні та історичні традиції. Національний туризм сприяє покращенню збалансованості економіки, являє собою сильний об’єднуючий фактор, який допомагає забезпечувати взаєморозуміння між різними мовними, релігійними і національними групами, сприяє укріпленню національної єдності та культурної інтеграції.
Сучасна система господарювання обумовлює зміну форм і методів управління діяльністю туристичного підприємства, вимагає нових підходів до визначення ефективності його функціонування. Важливим аспектом ефективного функціонування туристичного підприємства є діагностика його потенціалу, якою зумовлена перспектива розвитку підприємства та зміцнення його конкурентних позицій на ринку.
Проблемам оцінювання ефективності управління присвячено роботи багатьох вітчизняних та зарубіжних учених. Серед них найцікавішими є роботи Н. Тулєнков, І.І. Мазур, В.Д. Шапіро, Н.Г. Ольдерогге, М.М. Максимцов, А.В. Ігнатьєва, М.А. Комаров, Н.І. Кабушкін, П.В. Журавльов, Р.С. Седегов, В. Г. Янчевський, М. Вудкок, Д. Френсіс, Р. Каплан, Д. Нортон, Е. Нілі, К.Адамс, М.Кеннерлі, З.П. Румянцева та ін.
Проте питання ефективності управління туристичним підприємством залишаються актуальним в сучасних умовах. Тому дана проблема вимагає поглибленого вивчення, а обрана тема курсової роботи є актуальною як в теоретичному, так і в практичному аспектах.
Мета даної роботи полягає в розкритті поняття ефективності менеджменту в туризмі, що потребує аналіз методів оцінювання ефективності менеджменту діяльності туристичного підприємства.
Відповідно до мети в роботі необхідно вирішити наступні завдання:
 дослідити сучасні підходи до визначення поняття ефективності управління організацією, проаналізувати методи оцінювання та з’ясувати вплив чинників зовнішнього середовища на ефективність менеджменту підприємства;
 з’ясувати особливості показників і методів оцінки ефективності функціонування туристичного підприємства;
 надати характеристику діяльності туристичного підприємства «САМ» і зробити оцінку ефективності його функціонування;
 окреслити шляхи підвищення ефективності функціонування підприємства на принципах сучасного менеджменту;
 розробити програму заходів підвищення ефективності функціонування туристичного підприємства «САМ»
Об‘єктом дослідження є система менеджменту підприємства.
Предметом дослідження є поняття ефективності менеджменту в туризмі.
Теоретичною базою дослідження є сучасні теорії ринкової економіки, наукові концепції, монографії та періодичні публікації українських та зарубіжних учених з питань економіки підприємств, менеджменту, управління туристичним підприємство і формування механізмів ефективного менеджменту в туризмі.
Для розв’язання визначених в роботі завдань, досягнення мети використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження: методи системного аналізу, методи причинно-наслідкового аналізу, методи порівняльного аналізу, методи прямого структурного аналізу, моделювання.
Список литературы ВИСНОВКИ

Узагальнюючи все вище наведене в курсовій роботі можна зробити наступні висновки.
Організація, як функція управління, має фундаментальний характер, оскільки її призначенням є упорядкування численної сукупності елементів, процесів, ситуацій, діяльності окремих людей, встановлення їх взаємозв’язку для досягнення мети діяльності підприємства.
Вибір конкретного методу для оцінювання ефективності управління діяльністю підприємства визначається наступними критеріями: інтерпретація результатів, виявлення слабких сторін, різноманітність показників, кількість аналітиків, витрати часу, фінансові витрати, рівень об’єктивності, доступність використання, оперативність застосування, поширеність застосування, доступність програмного продукту, достовірність результатів.
Для забезпечення ефективного майбутнього туристичного підприємства «САМ» та задоволеності зацікавлених сторін у виробництві якісного туристичного продукту (послуг) керівництву необхідно налагодити на підприємстві таку виробничу культуру, яка б спонукала кожного працівника до активного пошуку можливостей поліпшення характеристик процесів, а також визначити і запровадити процес безперервного вдосконалення системи якості, який застосовуються до основних і допоміжних процесів та видів діяльності.
Успішне вирішення завдань підвищення якості туристичних послуг туристичного підприємства «САМ» вимагає ефективного управління на основі різнобічного використання факторів зовнішнього та внутрішнього середовища.
З позиції зростаючої конкуренції на туристичному ринку України в усіх туристичних підприємствах існує природне бажання розширити свою частку на ринку. Для того, щоб досягнути цього, туристичному підприємству «САМ» необхідно або розширити сферу діяльності географічно (тобто відкрити філіали для залучення більшої кількості клієнтів) чи (що є більш доступним і дешевим) використовувати комп'ютерні системи бронювання та резервування, що розповсюджують свої можливості по всьому світу.
Пошук найбільш раціональних напрямів розвитку туристичного підприємства «САМ» на сьогодні пов'язаний із розробкою практичних рекомендацій, які б сприяли підвищенню ефективності роботи підприємства. З цією метою необхідно забезпечити:
 найбільш повну відповідність туристичних послуг запитам та смакам реальних і потенційних споживачів;
 підготовку інформації щодо запропонованого туристичного продукту у найбільш переконливій формі (засобом рекламної діяльності);
 встановлення такої ціни на туристичний продукт, яка б була прийнятною для достатньо широкого кола потенційних споживачів (засобом проведення відповідної політики цін);
 максимальну доступність пропонованих послуг (засобом проведення відповідної політики їх реалізації).
Все наведене вище дасть змогу спрогнозувати наявні зміни і своєчасно відреагувати на них, розробивши якісний конкурентоспроможний туристичний продукт, який буде відповідати запитам споживачів.







СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Атаманчук Г. В. Управление: сущность, ценность, эффективность: учеб. пособ. / Г. В. Атаманчук. – М.: Академический Проект: Культура, 2006. – 544 с.
2. Бабарицька В.К., Малиновська О.Ю. Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення турпродукту. - К.: Альтерпрес, 2004. -288 с
3. Белошапка В. А. На пути к эффективному менеджменту: живая модель управленческой деятельности / В. А. Белошапка. – К.: “Агентство” Стандарт, 2005 – 198 с.
4. Веснин В. Р. Менеджмент: учебник / В. Р. Веснин. – 3-е изд. – М.: ТК Вел Издательство Проспект, 2007. – 512 с.
5. Воронкова А.Э. Современные технологии управления промышленным предприятием: [монография] / А.Э. Воронкова, А.В. Козаченко, С.К. Рамазанов, Л.Е. Хлапенов. – К.: Либра, 2007. – 256 с.
6. Дурович А.П. Маркетинг в туризме: Учебное пособие. – Минск: Новое знание, 2003. – 496 с.
7. Изучение сезонных колебаний в туризме [Електронний ресурс] / Новости в мире туризма. – Режим доступу : http: //www.kukiani.ru/index.php? page=content&subpage=s&r=9&p=28&s=103.
8. Кизим Н.А. Оценка и прогнозирование неплатежеспособности предприятий: Монография. / Кизим Н.А., Благун И.С., Копчак Ю.С. – Х.: Издательский Дом «ИНЖЭК», 2004. – 144 с.
9. Ковальчук А.С. Організація і обслуговування туристів туристичною фірмою: Навчально-методичний посібник. – Львів: ВКП «ВМС», 2005. – 152 с.
10. Козьменко С.Н. Менеджмент для магистров : учебное пособие : / Козьменко С.Н. – Сумы: Университетская книга, 2003 – 689 с.
11. Колосов А.Н. Адаптивная организация деятельности предприятия: Монограф. / Колосов А. – Луганск: Изд-во ВНУ им. В. Даля, 2008. – 440 с.
12. Кузьмін О.Є. Основи менеджменту : [підручник] / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник. 2-е вид., вип. і доп. . – К. : Академвидав, 2007. – 464 с.
13. Кукура С. П. Теория корпоративного управления / С. П. Кукура. – М.: ЗАО Издательство “Экономика”, 2004. – 478 с.
14. Кулагин О. А. Принятие решений в организациях: учеб. пособ. / О. А. Кулагин. – СПб.: изд. дом “Сентябрь”, 2001. – 148 с.
15. Ладико І. Ю., Сумцов В. Г. Загальний менеджмент: навч. посібник / І. Ю. Ладико, В. Г. Сумцов. – Луганськ: Видво Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, 2004. – 282 с.
16. Леоненков А.В. Нечеткое моделирование в среде MATLAB и fuzzyTECH. / Леоненков А.В. – СПб.: БХВПетербург, 2003. – 736 с.
17. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). – 3є вид., перероб. та доп. – К.: Альтерпрес, 2005. – 436с.
18. Мазур И.И., Шапиро В.Д., Ольдерогге Н.Г. Эффективный менеджмент: учебное пособие для вузов / под общ. ред И. И. Мазура. – М. : Высшая школа, 2003. – 555 с.
19. Макеєва О.А. Стратегія організації підприємництва в Україні в умовах розвитку світового господарства: моногр. / Макеєва О.А. – О. : Астропринт, 2007. – 268с.
20. Менеджмент туризма: Основы менеджмента: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 352 с.
21. Мересте У. Матричная концепция изучения экономической эффективности / Мересте У. // Изучение эффективности производства. – Таллинн: ТПИ, 2006. – С. 15-37.
22. Николаева Т. И. Менеджмент в торговле: учеб. пособ. / Т. И. Николаева. – М.: КНОРУС, 2006. – 320 с.
23. Новиков B. C. Менеджмент в туризме : учеб. пособие. – М. : Книгодел; МАТГР, 2006. – 166 с.
24. Организация туризма: Учеб. пособие / Ред. Н.Кабушкин. - Минск: Новое знание, 2003. - 632 с.
25. Основы теории управления: учеб. пособ.; под ред. В. Н. Парахиной, Л. И. Ушвицкого. – М: Финансы и статистика, 2003. – 560 с.
26. Осовська Г. В. Менеджмент организацій: навч. посіб. / Г. В. Осовська, О. А. Осовський. – К.: Кондор, 2005. – 860 с.
27. Роббинз С. Менеджмент / С. Роббинз, М. Коултер. – 8-е изд., пер. с англ. – М: Изд. Дом “Вильямс”, 2007. – 1056 с.
28. Сагалакова Н.О. Економічна діагностика діяльності торговельного підприємства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 "Економіка, організація і управління підприємствами". – К. : КНТЕУ. – 2006. – 22 с.
29. Сердюк О. Д. Теорія і практика менеджменту: навч. посіб. / О. Д. Сердюк. – К.: Професіонал, 2004. – 432 с.
30. Тищенко А.Н. Экономическая результативность деятельности предприятий: Монография. / Тищенко А.Н., Кизим Н.А., Догадайло Я.В. – Х.: ИД «ИНЖЭК», 2005. – 144 с.
31. Урубков А. Р. Курс МВА по оптимизации управленческих решений / А. Р. Урубков. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2006. – 176 с.
32. Хаммер M. Реинжиниринг корпорации: манифест революции в бизнесе. / Хаммер M., Чампи Д. – СПб. Питер, 2000. – 332 с.
33. Хміль Ф. І. Основи менеджменту: підручник / Ф. І. Хміль. – К.: Академ. видав., 2003. – 608 с.
34. Хотомлянский А.Л. Оценка и анализ производственнохозяйственной деятельности предприятия с использованием матричной модели. / Хотомлянский А.Л., Чернота Т.Н., Тузенко Д.В. // Вестник Приазовского Государственного технического университета. – Мариуполь: ПГТУ, 2000. – Вып.9. – С. 258-263.
35. Школа І.М. та ін. Менеджмент туристичної індустрії: Навчальний посібник. – Чернівці: ЧТЕІ КНЕУ, 2005. – 662 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.