У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Управление системой брендов на примере ООО «ТД «Мегаполис»
Количество страниц 99
ВУЗ СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ
Стор.
Реферат....................................................................................................... 3
Введення.................................................................................................... 5
1 Брендінг як перспективний напрям рекламній діяльності………....... 7
1.1 Поняття бренду, види і способи створення.................................... 7
1.2 Історія розвитку брендінга в зарубіжній рекламній практиці.............................................................................................
25
1.3 Досвід, проблеми і перспективи брендінга в Україні.................. 29
2 Методика управління системою брендів............................................... 38
2.1 Теоретичні основи управління системою брендів........................ 38
2.2 Побудова архітектури портфелів брендів...................................... 52
2.3 Концепція стратегічного позиціонування брендів........................ 55
2.4 Ефективність бренд-менеджмента.................................................. 61
3 Розвиток управління системою брендів ТОВ «ТД «Мегаполіс»........ 63
3.1 Характеристика брендів ТОВ «ТД «Мегаполіс» як об'єкту дослідження.......................................................................................
63
3.2 Оцінка ефективності бренду «Хортиця»............................................. 66
3.3 Розробка стратегії управління системою брендів
ТОВ «ТД «Мегаполіс»...........................................................................
70
4 Підвищення заходів з охорони праці в ТОВ «ТД «Мегаполіс»……... 76
4.1 Характеристика приміщення........................................................... 76
4.2 Аналіз стану охорони праці............................................................. 77
4.3 Розробка заходів щодо поліпшення умов праці............................ 88
Висновки та пропозиції............................................................................ 89
Список використаної літератури............................................................. 93
Додатки...................................................................................................... 100

РЕФЕРАТ

Дипломна робота складається з введення, чотирьох розділів, висновку, списку використаної літератури з 100 джерел, 5 застосувань. Об'єм основного тексту дипломної роботи складається з 99 сторінок, зокрема: 16 малюнків, 10 таблиць, 14 формул.
Метою дипломної роботи є вивчення підходів до управління системою брендів на прикладі ТОВ «ТД «Мегаполіс».
Об'єкт дослідження – процес управління системою брендів на підприємстві.
Предметом дослідження є теоретичне і методичне забезпечення управління системою брендів на підприємстві в рамках його господарської діяльності.
Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою дипломної роботи являюются книги, періодичні видання, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з питання управління системою брендів, статистичні дані.
Для досягнення поставленої в роботі мети були використані такі методи дослідження: системний аналіз, метод порівняльного аналізу, графічний метод, анкетування.
У першому розділі «Брендінг як перспективний напрям рекламній діяльності» розглянуто поняття брендінга, види брендів і способи їх створення; історія розвитку брендінга в зарубіжній рекламній практиці; досвід, проблеми і перспективи брендінга в Україні.
У другому розділі «Методика управління системою брендів» вивчені теоретичні основи управління системою брендів, технологія побудови архітектури портфелів брендів, концепція стратегічного позиціонування, ефективність бренд-менеджмента.
Третій розділ «Управління системою брендів ТОВ «ТД «Мегаполіс» присвячений характеристиці брендів ТОВ «ТД «Мегаполіс» як об'єкту дослідження, оцінці ефективності бренду «Хортиця», розробці стратегії управління системою брендів компанії.
У четвертому розділі «Охорона праці» проаналізований стан охорони праці в торговому відділі ТОВ «ТД «Мегаполіс».
Ключові слова: бренд, система брендів, брендінг, бренд-менеджмент, архітектура портфелів брендів, позиціонування, оцінка бренду, ефективність бренду.

ВВЕДЕННЯ

В цей час, коли асортимент товарів постійно стає все ширшим і ширшим, і технологічний рівень виробництва досяг такого положення, що якісні характеристики аналогічних товарів практично не відрізняються, для виробників стало дуже важливим додати своєму продукту індивідуальність, образ, що запам'ятовується, який би виділяв його в своїй товарній групі. Багато фахівців все більше схиляються до виводу, що основним чинником успіху більшості підприємств є вірність споживачів, іншими словами їх лояльність. Цю задачу вирішує брендінг, який, використовуючи різні художньо-графічні, колірні можливості в зображенні назви, поєднанні з ним слів і звуків, що народжують певні асоціації, а так само різних рекламних заходів оточує продукт певним міфом. При цьому відбувається дія не тільки на раціональні мотиви здійснення покупки, але і на емоції споживача, якими часто вони керуються, особливо здійснюючи покупку товарів щоденного використання.
У сучасному бізнесі співвідношення між матеріальними і нематеріальними активами компанії радикально міняються. З цієї причини актуальним стає питання оцінки цінності і ефективності управління нематеріальними активами, зокрема брендами.
У гонитві за нарощуванням вартості акцій компанії потребують встановлення процедур бренд-менеджмента – таких, які узгоджувалися б з процедурами управління, іншими активами і компанією в цілому.
Метою дипломної роботи є вивчення підходів до управління системою брендів на прикладі ТОВ «ТД «Мегаполіс».
Для досягнення даної мети необхідно вирішити ряд завдань:
 визначити поняття бренду і брендінга;
 розглянути способи створення брендів;
 вивчити історію розвитку брендінга в зарубіжній рекламній практиці;
 проаналізувати досвід, проблеми і перспективи брендінга в Україні;
 розглянути теоретичні основи управління системою брендів;
 вивчити технологію побудови архітектури портфелів брендів;
 розглянути концепцію стратегічного позиціонування брендів;
 вивчити методику визначення ефективності бренд-менеджмента;
 розглянути бренди ТОВ «ТД «Мегаполіс» як об'єкт дослідження;
 провести оцінку ефективності бренду «Хортиця»;
 розробити стратегію управління системою брендів ТОВ «ТД «Мегаполіс».
Список литературы ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Управління брендом (Brand Management) - це процес управління торговими марками направлена на розробку довготривалих стратегічних засобів, підвищення прибутковості і зміцнення положення бренду на ринку.
Система брендів – це сукупність всіх брендів в портфелі компанії, що характеризується певною ієрархічністю і складними взаємозв'язками між окремими складовими.
Існує 2 підходи до побудови архітектури брендинга:
1. House of Brands (компанія брендів).
2. Branded House (компанія-бренд).
Основним елементом в процесі створення успішного бренду є концепція стратегічного позиціонування.
Важливим інструментом управління портфелем брендів є методи матричного аналізу - матриця BCG, багатофакторні матриці. Оцінка привабливості ринку і конкурентоспроможності підприємства, на підставі чого грамотно перерозподіляються фінансові потоки між брендами є першим необхідним кроком в управлінні портфелем брендів.
Для ефективного управління портфелем необхідно також:
 розноситься брендів по ціновій лінійці, щоб уникнути їх суперництва
 стеження за покриттям цільового ринку окремими брендами (для попередження суперництва і для повноти задоволення варіацій потреб на ринку)
 війна з конкурентами (не по окремо узятому продукту, а проти конкретної компанії, оскільки протистояння конкретних брендів – лише один з аспектів глобальнішої війни за місце на ринку для компанії в цілому)
 використання принципів синергії для підвищення ефективності окремого бренду і системи в цілому, і так далі
Першочерговим завданням управління системою брендів, взаємодію складників якої представляє цілісна дія, повинне бути прагнення до досягнення важливих показників, а саме:
• взаємодіючи, наші бренди повинні забезпечувати синергію;
• сукупний попит і рентабельність повинні збільшуватися.
Для того, щоб ці цілі були досягнуті, повинне існувати стратегічне бачення брендів і системи брендів в цілому (середньо- і довгострокова перспектива), чіткість позицій по кожному бренду і, поза сумнівом, певна ресурсна база (зокрема фінансова).
Компанія ТОВ «ТД «Мегаполіс», заснована в 1995 році, на сьогодні є найбільшою компанією-дистриб'ютором алкогольних напоїв на ринку України. Концепція управління «марочним портфелем» торгового дому «Мегаполіс» базується на використанні підходу House of brand, який припускає просування декількох брендів одночасно. Зараз біля торгового будинку «Мегаполіс» 10 «позицій» брендів вартістю більше $500 млн.
Давно відмічено, що при управлінні мультибрендовым портфелем спрацьовує ефект Парето: 80% прибутки компанії отримують від продажу 20% своїх брендів; останні 80% або приносять мінімальний прибуток, або взагалі є збитковими. Причому прямі втрати від змісту непопулярних брендів — це далеко не єдина небезпека надмірного брендового набору. Торгові марки однієї компанії можуть почати конкурувати один з одним, аж до повного взаємного знищення. Управління безліччю брендів віднімає багато сил, і може відвернути увагу менеджерів від важливіших завдань конкурентної боротьби. У виробництві велика кількість брендів вимагає більше часу для впровадження нових продуктів, і приводить до простою устаткування. Все це свідчить про те, що жодна компанія, прагнуча успішно працювати, не зможе обійтися без періодичного перегляду «марочного портфеля».
Біля торгового будинку «Мегаполіс» існує власна процедура оцінки ефективності брендів. Зберігаються тільки ті з них, які відповідають наступним критеріям:
• у бренду є можливість зайняти перше або друге місце на ринку продуктів свого типу;
• бренд проявляє потенціал зростання. Він відповідає або вже існуючим перевагам споживачів, або прогнозованим майбутнім потребам;
• бренд достатньо прибутковий, щоб виправдати витрати компанії на маркетинг і технологічні інновації.
Стратегія управління портфелем брендів ТОВ «ТД «Мегаполіс» є забезпечення присутності продукції компанії у всіх цінових сегментах.
На основі проведеного нами аналізу портфеля брендів торгового дому «Мегаполіс» можна зробити наступні виводи:
1. Галузь, в якій працює компанія приваблива;
2. Бренди «Хортіца» і «Благов» займають позицію "лідер бізнесу" тобто, компанія має сильні позиції, будучи лідером в галузі; потенційний ринок великий, темпи зростання ринку високі, слабких сторін компанії, а також явних погроз з боку конкурентів не наголошується; необхідно продовжувати інвестування в бізнес, поки галузь продовжує рости, для того, щоб захистити свої провідні позиції;
3. Бренди «Медовуха», «Чарівна Лоза», «Феодосія», «Ореанда», «Wins», «Е» займають позицію "стратегія посилення конкурентних переваг", тобто середнє положення в привабливій галузі; щоб переміститися в позицію лідера, необхідно інвестувати, роблячи при цьому детальний аналіз інвестицій;
4. Бренди «Кримське марочное» і «Мікадо» займають слабку позицію "подвоїти об'єм виробництва або скрутити бізнес"; необхідно інвестувати або покинути даний бізнес.
На основі аналізу стану охорони праці в торговому відділі ТОВ «ТД «Мегаполіс» можна зробити наступні виводи. Основні параметри мікроклімату відповідають нормативним значенням. Природне освітлення і вентиляція у відділі ефективні. Іськуственноє освітлення є неефективним, тому для поліп-шення умов праці рекомендується використовувати не 16, а 20 люмінесцентних ламп. По пожаро- і вибухонебезпеці відділ відноситься до категорії В, по нор-мах, що діють, будівля приміщення забезпечене засобами пожарогасения, по-жежними інструментами і інвентарем.

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Аветісян С. Брендінг в Росії. //Маркетинг. – 2004. – №3. – с. 14-17.
2. Академія ринку: маркетинг: Пер, з фр. / А. Дайан, Ф. Букерель, Р. Ланкар і ін. Науч. ред. А.Г. Худокормов. - М.: Економіка, 2000. – 572с.
3. Акуліч і.Л., Герчиков і.З. Маркетинг: Навчальний посібник. – Мн.: Інтерпрессервіс; Місанта, 2003. – 374с.
4. Алексєєв А. Развітіє оптового ринку в Росії. //Маркетинг. – 2001. – №1. – с.5-7.
5. Андрєєва о.Д. Технологія бізнесу: маркетинг. Навчальний посібник. – М.: ІНФРА-М - НОРМА, 1997. – 224 с.
6. Ансофф І. Стратегичеськоє управління. – М.: Економіка, 2002.
Афанасьев м.П. Маркетинг: стратегія і практика фірми. – М.: Фінстатінформ, 2001. – 12с.
7. Артамонов б.В. Стратегічний менеджмент. – М.: 1997. – 125с.
8. Багиев г.Л. Маркетинг. – М.: Економіка, 2000. – 473с.
9. Базелл Р.Д, Коні Д-К., Браун н.В. Інформація і ризик в маркетингу. / Пер. з англ. – М.: Фінанси і статистика, 2001. – 241с.
10. Баришев а.Ф. Маркетинг: Підручник/Олександр Федорович Баришев. – 2-е видавництво, стер. – М.: Видавничий центр «Академія», 2003. – 287с.
11. Благоєв В. Маркетінг у визначеннях і прикладах. – Санкт-Петербург.: Два три, 1991.- 377 с.
12. Болт Р. Дж. Практичне керівництво по управлінню збутом. – М.: Економіка, 1991. – 271 с.
13. Борисов А., Міхєєва Н. Шесть кроків на шляху до якісного бренду. http://www.marketing-ua.com/articles.php.
14. Бренд або не бренд? Ось в чому питання. //Наружная реклама Росії. - 2001. – № 10. – С. 52 – 54.
15. Буров в.Н. і ін. Стратегічне управління фірмами. Моделювання. Практикум. Ділові ігри. – М., 1997. – 314с.
16. Вартанов а.С. «Економічна діагностика діяльності підприємства: організація і методологія». – М.: Фінанси і статистика, 1991. – 112с.
17. Ващенко В. Смак, народжений в Празі. Вісім кроків на ринок України.// Маркетинг і реклама. – 2006. - №2 (114). – 34-37.
18. Верников Р. / Стратегічний менеджмент організації. Курс лекцій, присвячений основним підходам до управління стратегіями./ http://www.vernikov.ru/gate.html.
19. Вітт Ю. Управленіє збутом / Пер. з йому. – М.: ІНФРА, 1997. – 112 с.
20. Войчак А.В «Маркетінговій менеджмент». – До. : КНЕУ, 1998. – 268с.
21. Володченко О. Брендобудівніцтво. // Галіцькі контракти. – 2003. - №50 (грудень). – с.40-41.
22. Гаркавенко с.С. Маркетинг: теорія і практика. – К.: Лібера, 1998. – 384 с.
23. Герман Д. Созданіє стратегії бренду: перше докладне керівництво для унікальних і чарівних брендів. – Тель-Авів: Черіковер, 2001. – 125с.
24. Герчикова і.Н. Маркетинг: організаційна технологія. – М.: МГИМО, 2002. – 278с.
25. Гиссин в.І. Управління якістю продукції. – Ростов-на-Дону: Фенікс, 2000. – 255с.
26. Голубков е.П. Маркетинг як концепція ринкового управління.// Маркетинг в Росії і за кордоном. – 2000.-№1.– с. 37-40.
27. ГОСТ 12.1.003-83 ССБТ. Шум. Загальні вимоги безпеки.
28. ГОСТ 12.1.005-88 ССБТ. Загальні санітарно-гігієнічні вимоги до повітря робочої зони.
29. ГОСТ 12.1.005-88 ССБТ. Пожежна безпека. Загальні вимоги.
30. ГОСТ 12.1.030-81 CCБТ. Електробезпека. Захисне заземлення, занулення.
31. Громова О. Бренд на алкогольному грунті. // Маркетинг і реклама. – 2006. - №2 (114). – 44-49.
32. Громова О., Морозова І. Іспользованіє архетипов в брендинге. // Маркетинг і реклама. – 2006. - №3 (115). – с.40-44.
33. Гуджоян о.Л. і ін. Методи ухвалення управлінських рішень. Навчальний посібник. – М.: 1997. – 150с.
34. Гудушаурі г.В., Літвак б.Г. Управління сучасним підприємством. Маркетинг. Менеджмент. Право: Навчань. допомога. – М.:ЭКМОС, 2002. – 298с.
35. Дайан А. «Маркетинг». – К.: Економіка, 1993. – 245с.
36. Данько т.П. Управління маркетингом (методологічний аспект).: Навчань. допомога для вузів. - М.: ІНФРА-М, 2002. – 367с.
37. Дансон л.Р. Управління маркетингом. Пер. з англ. - М.: 1998.-156с.
38. Деккер Я., Уїтстхоф Х., Риму А. Маркетинг: теорія і практика. Том 1,2. - М.: ГАУ, 2003. – 289с.
39. Денісов Д. Позиціонування: знаходимо своє місце в свідомості споживача./www.thechief.ru.
40. Діксон п.Р. Управління маркетингом: Навчань. допомога для вузів. /Пер. з англ. – М.: БІНОМ, 2002. – 295с.
41. Дірах О’рейлі. Ділові відносини з покупцями: успішна торгівля і маркетинг в бізнесі. – Мінськ: Амалфея, 1998. – 186с.
42. Діхтль Е., Хершген Х. Практічеський маркетинг: Навчань. допомога. /Пер. з йому. – М.:ИНФРА-М, 2002. – 258с.
43. Длігач А., Пісаренко Н. Управленіє системою брендів, або портфельні війни. // Мапкетінг і реклама. – 2006. - №2 (114). – 26-33.
44. Добробабенко Н. Mission & vision: цінності мазкі і основа корпоративної стратегії // Реклама. - 2000.-№ 1.- С. 14-16.
45. Добунов а.А. Маркетингова концепція управління підприємством // Маркетинг в Росії і за кордоном. - 2002. №2.- с.25-36.
46. Дойль П. Маркетинг, орієнтований на вартість. – Спб.: Пітер, 2001. – С. 298.
47. Доян А., Троадек А., Троадек Л. Стімулірованіє збуту і реклама на місці продажу. Пер. з франц. – М.: Прогрес, 1994. – 189 з .
48. Захаричев л.С. Модель управління брендами предприятий-производителей// Маркетинг в Росії і за кордоном - №5 -2004. – с.21-23.
49. Зіміна н.В. Вдосконалення зв'язків виробників продуктів харчування з торговими організаціями //ЭКО. – 2000. - №2. – с.11-14.
50. Ільенкова н.Д. Попит: аналіз і управління / Під ред. І.К.Беляєвського.-м.: Фінанси і статистика, 2000.- 256с.
51. Ковальов а.І., Войленко в.В. «Маркетинговий аналіз».- М.: Центр економіки і маркетингу, 2000.-256с.
52. Колпакова І., Суханова О. Рожденіє бренду і його подальше життя. // Молочна промисловість. – 2006. - №1. – с. 30-32.
53. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент /Пер. з англ. під ред. О.Я. Третяк, Л.А. Волкової, Ю.Н. Контуревського. - Спб.: Пітер, 2000.
54. Котлер Ф. Основи маркетингу: Пер, з англ. / Общ-ред. і вступ. ст. М.Пенькової. - М.: Прогрес, 2001.- 736 с.
55. Крилов і.В. Маркетинг. - М.: Центр, 1998. - 192 с.
56. Кулжінський Г. Успешность бренду зумовлюється системним аналізом. // Маркетинг і реклама. – 2006. - №2 (114). – с.56-57.
57. Куликів П. Марочний портфель.//Секрет фірми - № 17 (56) – 2004.
58. Лебедев о.Т., Філіппова т.Ю. Основи маркетингу. Навчальний посібник. - Спб: ІД Мім,1997. - 224 с.
59. Лео Бурнетт – тато легендарних брендів // Експерт.- 1999.- № 16.- С. 88.
60. Лубчук І. Ніщо не вічне, окрім змін. // Компаньон. – 2005. - №42. – с15-17.
61. Маркетинг / Під ред. проф. Е.А.Уткина. - М.: ТАНДЕМ-ЕКМОС, 1998. - 320 с.
62. Матриця: революція. Як реалізовувався найдорожчий проект на молочному ринку. // www.advertology.ru/
63. Менар К. Созданіє і захист колективних товарних знаків /К. Менар, І. Вальцеськині // Питання економіки. - 2001.- № 3.- С. 74 – 86.
64. Методи проведення маркетингових досліджень. //Экономист. – 1995. - №3 - с.31-42.
65. Міронова Ю. Что потрібно знати про бренди? //Информация і бізнес. - 2000.- № 3.- С. 54 – 55.
66. Мурахтанова н.М., Ереміна е.І. Маркетинг: Навчань. пос. – М.: Видавництва центр «Академія», 2003. – 164с.
67. Муромкина І. Особенності використання брендинга на російському споживчому ринку /И. Муромкина, Е. Евтушенко //Маркетинг.- 2002.- № 1.- С. 69 –75.
68. Ноздрева Р. Би., Цигичко Л. І. Маркетинг: як перемагати на ринку. – М.: Фінанси і статистика, 2002. – 234с.
69. Носова І. Товарний знак – візитна картка підприємства //Тара і упаковка. - 2002.- № 2.- С. 16 –17.
70. ОНТП 24-86. Вказівки за визначенням категорій приміщень і будівель по взрывопожарной і пожежній небезпеці.
71. Пахомов С. Б. Международний маркетинг: Досвід роботи зарубіжних фірм. - М.: Анкил, 2001. - 92с.
72. Петренко Р. Кейс: Нові стратегії для традиційних ринків.// Генеральний директор.– 2004. - №11. – с.9-12.
73. Пірогова ю.К. Комунікативні прийоми диференціації брендів. // Маркетинг і реклама. – 2005. - №9 (109). – с.29-35.
74. Погорелий С. Про значення товарного знаку // Тара і упаковка.- 1999.- №5.- С. 12 – 13.
75. Проблеми управління торговими марками (матеріали круглого столу). // Маркетинг і реклама. – 2006. - №2 (114). – с.18-25.
76. Пустотін В. Бренд-консалтинг: головні особливості і тенденції розвитку. // Маркетинг і реклама. – 2006. - №1. – с.31-34.
77. Рибак С. Отечественниє бренди наступають //Витрина – торговий журнал для менеджера ріс. продовольчого ринку. - 2001.- № 11.- З 16.
78. Репп С. Сніженіє престижу торгових марок відомих фірм / С. Репп, Т.Л. Коллінз //Рэпп С. Новий максимаркетинг: Пер з англ.- Челябінськ, 2000.- С. 34 – 36.
79. Санникова а.Г. Оцінка брендів і товарних знаків: від теорії до практики: (Метод. і практ. рекомендації за оцінкою вартості товар. знаків). - М.: ВНІЇПІ, 2001.- 127 с.
80. Селезнев а.З. До питання про конкурентні переваги на товарних ринках //Вестн. Моськ. ун-та, сірий. 6. Економіка, 2002. – №5. - C.3-18.
81. Семенова Е. Успешность бренду http://www.finansy.ru/publ/mark/003.htm.
82. Симоненко Ю. Как створюються бренди.//Секрет Фірми-2002-№4.
83. Ськоробогатих і.І., Чиняєва д.А. Порівняльний аналіз існуючих методик оцінки вартості торгової марки. // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. - №4.
84. Скотт М. Девіс. Управління активами торгової марки. – Спб.: Пітер, 2001. – С. 13.
85. Сніп 2.01.02-85. Протипожежні норми.
86. Сніп ІІ-4-79. Природне і штучне освітлення.
87. Тамбовцев В. Товарний знак як капітальний нематеріальний актив.// Питання економіки. - 2002.- № 3.- С. 87 –96.
88. Теліцина І. Большой Ап. Як Вімм-білль-данн переорієнтовував соки на дитячу аудиторію. //Компания. 2002. – № 1 (197).
89. Тлумачний словник маркетолога / Міжнародна Маркетингова Группа/ http://www.marketing-ua.com/marketing.dictionary.php
90. Траута Дж. і Е. Райса “Позиціонування: битва за розуми”. Спб., “Пітер”, 2006.
91. Федько в.П. Товарний знак в системі логістичного сервісу: Навчань. допомога для вузів.- Ростов н/Д., 1998.- Гл. 4.- С. 226 –262.
92. Філюрін а.С. Як Ви марку назвете. Три складових словесного товарного знаку //ЭКО: Економіка і організація промислового виробництва. - 2000.- № 10.- С. 184 – 191.
93. Філюрін а.С. Що нам коштує бренд побудувати: Ріс. особливості просування торгової марки і упр. нею // АЧ: Економіка і орг. пром. пр-ва.- 2000.- № 5.- С. 169 – 181.
94. Хруцкий В. Е., Корнєєва І. У., Автухова Е. Е. Современний маркетинг. /Под ред. В.Е. Хруцкого. - М.: Фінанси і статистика, 2001. – 264с.
95. Чармессон Г. Торговая марка: як створити ім'я, яке принесе мільйони /Пер. з англ. Л. Корпан.- Спб.: Пітер, 2002.- 224 с.
96. Шумілін А. Россию брендом не пройняти // Повідомлення: Пріл. до журн. “Експерт”.- 2000.- Окт. (спец. вып.).- С. 12 – 14.
97. Яновський а.М. Вплив на споживачів за допомогою непрямої реклами.// Маркетинг. - 2002.- № 6.- С. 50 – 59.
98. Яновський а.М. Торгові знаки – інструмент ринкової економіки.// НТІ. Сірий. 1, Орг. і методика информ. роботи. - 2001.- № 1.- С. 10 –12.
99. http://www.prizyv.ru/politic/?news=1277
100. http://www.akcyz.com.ua/ratings/16.html

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.