У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Аналіз діяльності рекламного агентства та розробка маркетингових рішень,спрямованих на підвищення її ефективності
Количество страниц 102
ВУЗ Донецький державний університет управління
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ
Вступ 6
Розділ 1 Теоретичні основи діяльності рекламного агентства 8
1.1. Місце та роль реклами в бізнесі, види реклами 8
1.2. Рекламне агентство та його роль у рекламному бізнесі, основні типи агентств 19
1.3. Організація роботи рекламного агентства 26
Висновки за розділом 1 34
Розділ 2.Аналіз діяльності рекламного агентства повного циклу ТОВ «Ефект маркетинг» 36
2.1.Загальна характеристика рекламного агентства 36
2.2. Аналіз ринку рекламних послуг Донецької області 40
2.3. Аналіз маркетингового середовища підприємства 44
2.3.1. Аналіз конкурентів 44
2.3.2. Аналіз постачальників та споживачів 48
2.3.3. Стратегічний аналіз ТОВ «Ефект маркетинг» 53
2.4. Аналіз господарської діяльності підприємства 66
2.4.1. Аналіз економічної діяльності 66
2.4.2. Аналіз фінансового стану рекламного агентства 67
Висновки за розділом 2 73
Розділ 3. Маркетингові рішення щодо підвищення ефективності діяльності ТОВ «Ефект маркетинг» 76
3.1 Економіко-математична модель оптимізації портфеля замовлень за умовою максимізації прибутку 76
3.2. Маркетингові пропозиції щодо оптимізації портфеля замовлень та підвищення ефективності діяльсності рекламного агентства ТОВ «Ефект маркетинг» 82
3.3. Прогноз економічної ефективності діяльності агентства 87
Висновки за розділом 3 93
Висновки 97
Список використаної літератури 99


Список литературы СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

1. Про рекламу: Закон України від 3 липня 1996р. №270/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. - №39. – Ст..181 (у редакції Закону від 11 липня 2004р. №1121-IV (Відомості Верховної Ради України. – 2004. - №8. – Ст.62), зі змін. І доп.).
2. Антипов К.В. Основы рекламы / К.В. Антипов.-М.: Дашков и К, 2009. - 328 с.
3. Беляев В.И. Маркетинг. Основы теории и практики / В.И.Беляев.- М: Кнорус, 2006.- 671с.
4. Бердышев С.Н. Эффективная наружная реклама / С.Н Бердышев.- М: Дашков и Ко ,2012.-132 с.
5. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. – СПб.: Питер, 2007. – 864 с.
6. Васильев Г.А., Поляков В.А. Основы рекламы:Учебник для ВУЗов.-М: Вузовский учебник, Инфра-М ,2011.-416 с.
7. Вачевський М.В., Вачевський О.М., Стасишин Б.О. Маркетинг: основи теорії і практики .– Львів: Каменяр, 1999. – 223 с.
8. Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб / В.Г.Герасимчук. – К.: Вища шк., 2008. – 712 с.
9. Голованов В.А. Рекламное агентство. С чего начать, как преуспеть / В.А.Голованов. – Спб : Питер,2011, 256с.
10. Дайновський Ю.А. Маркетингові прийоми / Ю.А. Дайновський.- К.: А.С.К., 2006 – 112 с.
11. Дейян А. Реклама / Арман Дейан.– М.: Прогресс, 2006. – 176 с.
12. Джефкінс Ф. Реклама: Практ.посіб.: Пер. З 4-го англ..вид. / Допов-нення і редакція Д.Ядіна. – 2-ге укр. Вид., випр. і доп. – К.: Знання, 2008. – 565 с.
13. Долішній М. І. та ін. Маркетинг для менеджера / М.І. Долішній, М.В. Ва-чевський, В.І.Скотний. – Стрий: Просвіта, 2003. – 103 с.
14. Душкина М.Р. РR и продвижение в маркетинге. Коммуникации и воздействие, технологии и психология/ М.Р.Душкина.-Спб.:Питер,2010.-560с.
15. Исаенко Е.В., Васильев А.Г. Экономические и организационные основы рекламной деятельности.- М.:Юнити-Дана ,2009
...................................................
(всего 52 источника)
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
800





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.