У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Звіт з виробничої практики. КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛІВ. САНІТАРНІ ВИМОГИ ДО ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Количество страниц 32
ВУЗ Полтавський факультет менеджменту і бізнесу
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП.....................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛІВ..................................................................................................................5
1. 1. Характеристика готелю “Галерея”.................................................................7
РОЗДІЛ 2. САНІТАРНІ ВИМОГИ ДО ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА................................................................11
ВИСНОВКИ..........................................................................................................19
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.................................................21
ДОДАТКИ.............................................................................................................22




ВСТУП
Перехід країни на ринкові умови господарювання призвів до кардинальних змін у структурі закладів ресторанного господарства: суттєво поширилася частка закладів з колективною і приватною формою власності, значно зросла мережа ресторанів, закладів швидкого обслуговування і загальнодоступних закладів ресторанного господарства в цілому; середній розмір підприємств зменшився на третину. Усе це супроводжувалося певними змінами в організації роботи закладів ресторанного господарства у тому числі організації процесу обслуговування споживачів, трансформації вимог до приготування та оформлення страв, посилення уваги до потреб споживачів, їх платоспроможності. У цей час створюються заклади ресторанного господарства, які можуть задовольнити потреби як споживачів з високим рівнем доходів, так і споживачів, які потребують соціального захисту. При цьому в усіх закладах ресторанного господарства важливо забезпечити рівень обслуговування, який створює споживачеві як безпеку при споживанні продуктів харчування, так і відповідності асортименту та властивостей реалізованої продукції та послуг рівню цін. Тому поряд із закладами ресторанного господарства з високими технологіями обслуговування створюються заклади, в яких використовують традиційну технологію приготування та подавання страв і традиційні форми обслуговування споживачів.
Особлива увага приділена ресторанам і барам. Ці підприємства надають споживачам багато різних послуг. Для споживачів з помірними доходами створені підприємства, які реалізують традиційні страви і напої та використовують традиційні форми обслуговування.
Значна увага приділена організації обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелях, при проведенні культурних, громадських, спортивних заходів, ділових зустрічей тощо, організації
4


обслуговування організованих контингентів споживачів за місцем роботи та навчання.
Поряд із стрімким розвитком підприємств ресторанного господарства набуває розвитку і готельна справа. Започатковується стрімке будівництво готелів, спочатку самих примітивних та звичайних. Та з розвитком економіки ці незначні побудови перетворюються на готелі найвищої європейської якості, які щорічно з великим задоволенням зустрічають гостей та туристів з іноземних країн.
Отже, розвиток готельно-ресторанного господарства почав стрімкий розвиток і зробив великий внесок у розвиток країни, оскільки збільшилась кількість туристів, що дало змогу показати красу нашої країни. Розвиток цієї індустрії дав роботу великій кількості людей, що дало ще один поштовх до виходу країни на новий, вищий рівень розвитку.
Список литературы ВИСНОВКИ
Сучасні умови господарювання вимагають від підприємств різних форм власності постійного підвищення їх конкурентоспроможності як на вітчизняному так і на міжнародному ринках. Нормування праці є складовою частиною, елементом організації праці на підприємстві, а також інструментом управління працею. Основною метою нормування є активний вплив на підвищення ефективності виробництва і забезпечення неюбхідної конкурентоспроможності продукції за допомогою проектування і застосування норм витрат праці, орієнтованих на найбільш повне використання техніки, технології, трудового і творчого потенціалу працівників підприємства.
Українським підприємствам надані права самостійного рішення питань по організації, нормуванню та оплаті праці. В удосконаленні нормування праці зацікавлені перш за все керівники та власники підприємства, тому що заходи, напрвлені на удосконалення нормування праці дозволяють раціонально використовувати робочу силу, що призводить до зменшення витрат на виробництво продукції і як наслідок до підвищення результативності діяльності підприємства.
В умовах становлення ринкових умов господарювання на багатьох підприємствах України були ліквідовані служби організації та оплати праці, на більшості підприємств припмнена робота з перегляду існуючих норм та нормативів праці, не планується зниження трудомісткості продукції, не проводиться робота по зниженню трудовитрат.
Закордонний досвід нормування праці також свідчить про взаємозв'язок нормування праці з усіма сторонами діяльності підприємств і організацій: економічною, соціальною, організаційною, техніко-технологічною, фінансовою. Багаторічний досвід розвинутих країн свідчить про постійне вдосконалення методів нормування праці, що призводить до підвищення ефективності діяльності підприємств.
На сьогоднішній день ми бачимо явну недооцінку питань нормування праці на вітчизняних підприємствах. Ця проблема не тільки не втрачає свого значення, але ще більше набуває актуальності в ринкових умовах господарювання, які не тільки посилюють вимоги до нормування, але і створюють сприятливі умови для підвищення якості нормування праці, його впливу на ефективність праці виробництва.



СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
1. Організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства: Підручн. для ВУЗів/ За ред. проф. Н. О. П'ятницької. – К.:/ Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. – 632 с.
2. Туризм и гостиничное хозяйство: Учебное пособие. 2-е изд-е. – М: Ику «МарТ»; Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ», 2005. – 352 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.