У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Нормування праці у закладах ресторанного господарства на прикладі ресторану першого класу
Количество страниц 64
ВУЗ Полтавський факультет менеджменту і бізнесу
Год сдачи 2011
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП.....................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. НОРМИ ПРАЦІ. ЗАВДАННЯ НОРМУВАННЯ ПРАЦІ...................6
1.1. Функції і принципи нормування праці...........................................................8
1.2. Загальна характеристика методів вивчення трудових процесів і витрат робочого часу..........................................................................................................12
1.3. Норми витрат праці і їх характеристика.......................................................18
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗРОБКИ НОРМАТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ ПЕРШОГО КЛАСУ........................................................................23
2.1. Класифікація витрат робочого часу..............................................................34
2.2. Хронометраж і його різновиди......................................................................40
ВИСНОВКИ..........................................................................................................46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..................................................49
ІМЕННИЙ ПОКАЖЧИК...................................................................................51
ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЖЧИК..........................................................................52
ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК..................................................................53
ДОДАТКИ..............................................................................................................55





ВСТУП

Готельно ресторанний бізнес на думку науковців, економістів і спостерігачів усього світу – це сфера людської діяльності, яка приречена на бурхливий розвиток у найближчі роки. Для створення нових і реконструювання старих підприємств галузі потрібні фахівці, озброєні новітніми досягненнями науки, такі, що вміло управляють великими колективами працівників, приймають ефективні, виважені професійні рішення, планують діяльність і реалізовують ідеї по-новому, адекватно реагують на негативні тенденції та явища макрооточення.
Наша країна перейшла до ринкових відносин у час, коли на міжнародному ринку сталися суттєві зміни у туристичній галузі, важливою складовою якої є готельно-ресторанний сервіс[4, с.67]. Актуальність завдань щодо формування й впровадження новітніх організаційно-управлінських засад зростає з поглибленням процесів входження України до високо розвиненого соціально-економічного, культурного й правового поля Європи й світу, в цілому вже опанованого досконало організованими, нормативно врегульованими та взаємопов'язаними туристичними системами.
На сучасному етапі функціонування підприємств готельно-ресторанного бізнесу виникають об'єктивні фактори, що ускладнюють процеси прийняття управлінських рішень, в умовах прискореного темпу суспільно-політичного життя. Збільшується обсяг «фахової» інформації, яку слід опановувати й використовувати у повсякденній діяльності, бурхливо розвивається наука й техніка, що спонукає до впровадження більш продуктивних і якісно нових зразків обладнання, новітніх виробничих технологій та надання широкого спектра послуг. Структура виробничих колективів сучасних підприємств готельно-ресторанної сфери значно ускладнилась, що зумовлене появою нових професій, суттєвими змістовними змінами праці фахівців традиційних спеціальностей, підвищенням рівня
4


освіти та духовної культури працівників, появою й диверсифікацією можливостей щодо реалізації особистості в умовах економічної й політичної демократії.
На сучасному етапі розвитку готельно-ресторанного бізнесу процесу прийняття рішень належить провідне місце в управлінні підприємствами, тому що рішення, прийняті керівником визначають не лише рівень ефективностійого діяльності, але й забезпечують стійкий розвиток об'єкта управління та утримання ним позицій на світовому ринку. Колективна раціональна діяльність на основі професійного управлінського рішення є запорукою досягнення високої організаційної культури суб'єктів сучасного готельно-ресторанного бізнесу.
Перехід країни на ринкові умови господарювання призвів до кардинальних змін у структурі закладів ресторанного господарства: суттєво поширилася частка закладів з колективною і приватною формою власності, значно зросла мережа ресторанів, закладів швидкого обслуговування і загальнодоступних закладів ресторанного господарства в цілому; середній розмір підприємств зменшився на третину. Усе це супроводжувалося певними змінами в організації роботи закладів ресторанного господарства, у тому числі організації процесу обслуговування споживачів, трансформації вимог до приготування та оформлення страв, посилення уваги до потреб споживачів, їх платоспроможності. При цьому в усіх закладах ресторанного господарства важливо забезпечити рівень обслуговування, який створює споживачеві як безпеку при споживанні продуктів харчування, так і відповідності асортименту та властивостей реалізованої продукції та послуг рівню цін. Тому поряд із закладами ресторанного господарства з високими технологіями обслуговування створюються заклади, в яких використовують традиційну технологію приготування та подавання страв і традиційні форми обслуговування споживачів.
5


Метою даної курсової роботи є вивчення завдань, функцій та методів нормування праці у закладах ресторанного господарства.
Актуальність теми в тому, щоб вивчити існуючі та знайти нові рішення щодо вдосконалення нормування праці на підприємствах.
Новизна роботи полягає в тому, щоб аналізувати вплив нових впроваджених технологій на норми праці у ресторанному господарстві.
Предметом є нормування праці у закладах ресторанного господарства.
Об'єктом даної курсової роботи є ресторанне господарство.
Завданнями даної роботи є:
1. Вивчення нормування праці у закладах ресторанного господарства.
2. Дослідження впливу нових впроваджених технологій на нормування праці на підприємствах.
3. Порівняльна характеристика нормування праці у закладах ресторанного го сподарства різних типів.
Структура даної курсової роботи складається з: вступу, основної частини, висновків, списку використаної літератури, іменного показчика, предметного покажчика, термінологічного словника та додатків.
Список литературы ВИСНОВКИ

Сучасні умови господарювання вимагають від підприємств різних форм власності постійного підвищення їх конкурентоспроможності як на вітчизняному так і на міжнародному ринках. Нормування праці є складовою частиною, елементом організації праці на підприємстві, а також інструментом управління працею. Основною метою нормування є активний вплив на підвищення ефективності виробництва і забезпечення неюбхідної конкурентоспроможності продукції за допомогою проектування і застосування норм витрат праці, орієнтованих на найбільш повне використання техніки, технології, трудового і творчого потенціалу працівників підприємства.
Українським підприємствам надані права самостійного рішення питань по організації, нормуванню та оплаті праці. В удосконаленні нормування праці зацікавлені перш за все керівники та власники підприємства, тому що заходи, напрвлені на удосконалення нормування праці дозволяють раціонально використовувати робочу силу, що призводить до зменшення витрат на виробництво продукції і як наслідок до підвищення результативності діяльності підприємства.
В умовах становлення ринкових умов господарювання на багатьох підприємствах України були ліквідовані служби організації та оплати праці, на більшості підприємств припмнена робота з перегляду існуючих норм та нормативів праці, не планується зниження трудомісткості продукції, не проводиться робота по зниженню трудовитрат.
Закордонний досвід нормування праці також свідчить про взаємозв'язок нормування праці з усіма сторонами діяльності підприємств і організацій: економічною, соціальною, організаційною, техніко-технологічною, фінансовою. Багаторічний досвід розвинутих країн свідчить про постійне вдосконалення методів нормування праці, що призводить до підвищення
ефективності діяльності підприємств.
Громадське харчування, як галузь народного господарства сприяє економії суспільної праці, внаслідок більш раціонального використання техніки, сировини і матеріалів, підвищенню продуктивності праці, організації раціонального збалансованого харчування з урахуванням енергетичних витрат.
На сучасному етапі розвитку суспільства, індустріалізація є головним напрямом в організації виробництва продуктів громадського харчування.
Для цього необхідно швидкими темпами розвивати громадське харчування, вдосконалювати організацію роботи, зміцнювати матеріально-технічну базу галузі на основі кооперації з галузями промисловості.
Передбачена широка автоматизація технологічних процесів на основі автоматизованих систем, машин і механізмів, уніфікація модулів обладнання, робото технічних комплексів і обчислювальної техніки.
Якість продукції випущена підприємствами загального харчування, здоров’я і працездатність людей, залежить від майстерності кухарів, від того на скільки вони оволоділи попередньою технологією та сучасною технікою.
На сьогоднішній день ми бачимо явну недооцінку питань нормування праці на вітчизняних підприємствах. Ця проблема не тільки не втрачає свого значення, але ще більше набуває актуальності в ринкових умовах господарювання, які не тільки посилюють вимоги до нормування, але і створюють сприятливі умови для підвищення якості нормування праці, його впливу на ефективність праці виробництва.
Складність завдань, що постали на сьогодні перед галуззю, обумовлена значною ємністю ринку ресторанного господарства, наявністю значної кількості своєрідних контингентів споживачів з притаманними тільки їм специфічними вимогами до організації процесу обслуговування. Це ускладнює вирішення проблем як на стадії організації обслуговування, так і
теоретичного осмислення суті процесу обслуговування, факторів впливу на його моделювання і управління.
На сучасному етапі відбулося розмежування у вивченні цих важливих питань. Комплексний розгляд усіх питань, пов'язаний з організацією процесу обслуговування різних контингентів споживачів, дозволив розкрити масштабність завдань, їх складність і специфічність розв’язання.

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Багрова І. В. Нормування праці: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури. – 2003. – 212 с.
2. Гупалов В. К. Управление рабочим временем на предприятии. – М.: Финансы и статистика, 1991.
3. Гурьянов С. Х., Поляков И. А., Ремизов К. С. Справочник экономиста по труду. – М.: Экономиздат, 1993.
4. Дзюба С. Г., Гайдай І. Ю. Нормування праці в вітчизняній і міжнародній економіці. – монографія. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток Лтд». – 2005. – 172 с.
5. Інструкція щодо заповнення форми державного статистичного спостереження № 3-ПВ, наказ Держкомстату від 24.12.07 № 467.
6. Кодекс законів про працю України. – К.: Реко-прес, 1992.
7. Кузнецов К., Корпов С. Контроль качества норм и порядок их пересмотра. – Социалистический труд. 1993. № 5. с. 26-30.
8. Мельник С., Говоров В., Бендецкий Е. Современные методы изучения, проектирования и нормирования трудовых прцессов. – Социалистичечкий труд. 1983. № 4 с. 80-86.
9. Методические основы нормирования труда рабочих в народном хозяйстве. – М.: Экономика, 1987.
10. Методические рекомендации по научной организации труда рабочих. – М.: НИИ труда, 1997.
11. Методика розрахунку чисельності окремих категорій працівників на основі норм праці. – Краматорськ.: Центр продуктивності, 2000.
12. Наумко. В.І. Культура і побут населення України; К., 1993 “Либідь”.
13. Нікітін О. В. Збірник задач з економіки, нормування і організації праці в промисловості. – М.: Машинобудування, 1991.
14. Нормативные материалы по нормированию труда. – М.: Экономика, 1997.
15. Нормы времени на уборку служебных и культурно-бытовых помещений. – М.: ЦБНТ, 1995.
16. Нормативи чисельності психологів і прфконсультантів підрозділів державной служби зайнятості. – К.: АТ «Українська видавнича група», 1996.
17. Нормування праці / За редакцією В. М. Данюка і В. М. Абромова. – К. – 1995.
18. Организация производства и обслуживания в общественном питании: Учеб. для студентов вузов / Под ред. М.И. Беляева. – М.: Экономика, 1986. – 302 с.
19. Организация работы предприятий общественного питания: Учеб. пособие для вузов / Н.Н. Шаповалов, В.М. Платонов, В.И. Пивоваров, Б.А. Крымская. – М.: Экономика, 1990.
20. Погорелов Н. И. Нормирование труда в промышленности. – Харьков, 1991.
21. Соломонов С. Норми часу на навантажувально-розвантажувальні роботи. – К.: Медіа-про, 2007.
22. Физиологические принципы разработки режимов труда и отдыха. – Л.: Наука, 1994.
23. Фильев В. И. Нормирование труда на современном предприятии: Методическое пособие. – М.: Бухгалтерский бюллетень, 1996.
24. Черкасов Г. Н. Научная организация труда: содержание, методы. – М.: Профиздат, 1997.
25. Чернов В. І., Оленич Є. І. Нормування праці: навч. – метод. посбник для самост. вивч. дисц. / За ред. Є. І. Оленич. – К.: КНЕУ. 2002. – 148с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.