У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Формування здорового способу життя за допомогою методів самоаналізу та самоконтролю
Количество страниц 35
ВУЗ Українська інженерно-педагогічна академія
Год сдачи 2012
Содержание ПЛАН


ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ. Педагогічні основи формування здорового способу життя за допомогою методів самоаналізу та самоконтролю 5
1.1. Особливості формування здорового способу життя учнів ПТНЗ 5
1.2. Методи самоаналізу та самоконтролю як ефективний метод у процесі формування здорового способу життя учнів ПТНЗ 17
Висновки до теоретичного розділу 22
2. ПРАКТИЧНИЙ РОЗДІЛ. Виховний захід для учнів ПТНЗ на тему: «ФОРМУВАННЯ ЗВИЧОК ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ» 24
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33




ВСТУП

В останні роки активізувалося увагу до здорового способу життя студентів, це пов'язано зі стурбованістю суспільства з приводу здоров'я фахівців, що випускаються вищою школою, зростання захворюваності в процесі професійної підготовки, наступним зниженням працездатності. Необхідно чітко уявляти, що не існує здорового способу життя як певної особливої форми життєдіяльності поза способу життя в цілому.
Здоровий спосіб життя відображає узагальнену типову структуру форм життєдіяльності студентів. В умовах здорового способу життя відповідальність за здоров'я формується у студента як частина загальнокультурного розвитку, що виявляється в єдності стильових особливостей поведінки, здатності побудувати себе як особистість відповідно до власних уявлень про повноцінну в духовному, моральному і фізичному відношенні життя.
Здоровий спосіб життя багато в чому залежить від ціннісних орієнтації студентами як особистісно значущі, але не завжди збігаються з цінностями, виробленими суспільною свідомістю. Так, в процесі накопичення особистістю соціального досвіду можлива дисгармонія пізнавальних (наукові та життєві знання), психологічних (формування інтелектуальних, емоційних, вольових структур), соціально-психологічних (соціальні орієнтації, система цінностей), функціональних (навички, вміння, звички, норми поведінки , діяльність, відносини) процесів. Подібна дисгармонія може стати причиною формування асоціальних якостей особистості. Тому у вузі необхідно забезпечити свідомий вибір особистістю суспільних цінностей здорового способу життя і формувати на їх основі стійку, індивідуальну систему ціннісних орієнтації, здатну забезпечити саморегуляції особистості, мотивацію її поведінки та діяльності.
Актуальність дослідження Сучасне суспільство характеризується різноманіт¬тям негативних впливів оточуючого середовища на здоров’я молоді. Окрім того, різке скорочення заходів оздоровчого спрямування серед молоді і одночасне стрімке зростання привабливих та несприятливих для здоров’я видовищ дають стійкі ознаки зниження якості життя. Про це свідчать неутішні дані всесвіт¬ньої організації охорони здоров’я, державних органів влади та інших організацій, що опікуються здоров’ям молоді.
Аналіз літературних джерел із проблеми форму¬вання здорового способу життя учнів ПТНЗ у другій половині ХХ століття свідчить про те, що в цей час відбувався активний процес пошуку нових напрямів, форм, методів та засобів формування здо¬рового способу життя учнів, а також збережен¬ня та зміцнення їхнього здоров’я. Рішенню проблем формування здорового способу життя присвячено праці сучасних науковців Л.Сущенко, Г.Апанасенко, М.Гончаренко, Т.Бойченко, Г.Будагьянц, О.Вакуленко, В.Горащук, О.Дубогай, С.Закопайло, О.Іонова, С.Кириленко, В.Кузьменко, С.Лапаєнко, С.Омельченко, В.Оржеховська, Н.Побірченко, В.Шпак та інш. Разом з тим сучасна практика потребує більш глибокого ви¬вчення досвіду того історичного періоду, коли рівень здоров’я старшокласників знаходився на значно ви¬щому рівні, ніж сучасний.
Об’єкт дослідження – виховання учнів ПТНЗ.
Предмет дослідження – формування здорового способу життя за допомогою методів самоаналізу та самоконтролю.
Мета роботи – узагальнити та проаналізувати досвід формування здорового способу життя за допомогою методів самоаналізу та самоконтролю учнів ПТНЗ
Список литературы ВИСНОВКИ

На основі вивчення архівних даних, матеріалів педагогічної спадщини узагальнено досвід форму¬вання здорового способу життя старшокласників у ві¬тчизняній педагогіці другої половини ХХ століття.
Виділено основні напрями формування здо¬рового способу життя старшокласників: форму¬вання здорового способу життя старшокласни¬ків у навчальній діяльності (у процесі вивчення обов’язкових предметів оздоровчого спрямування та факультативних курсів); формування здорового способу життя старшокласників у виховній роботі (позакласній та позашкільній діяльності); взаємодія учбового закладу й сім’ї у формуванні здорового способу жит¬тя учнів. Схарактеризовано форми навчальної діяльнос¬ті (уроки, семінарські заняття, факультативні занят¬тя), форми організації навчального дня (гімнастика до занять у ПТНЗ, фізкультурна пауза, фізкультурні хвилинки, організоване проведення перерв), форми виховання (тематичні класні години, лекції, тематичні конференції, медико-гігієнічні гуртки, фізкультурно-спортивні гуртки, спортивні олімпіади, змагання різного рівня, зустрічі з відомими спортсменами, походи, екскурсії), визначено особливості діяльності гуртків та секцій як форм позашкільної роботи учнів ПТНЗ. Визначено основні методи формування здорово¬го способу життя старшокласників: методи формуван¬ня свідомого ставлення до здорового способу життя (освічення, пояснення, переконання, розповідь, бесі¬да, приклад); методи формування позитивного досві¬ду дотримання здорового способу життя (привчання, вправи, доручення, використання виховних ситуацій і виховних обставин, проведення тренінгів та диспутів); методи стимулювання й корекції здоров’язберігаючої поведінки; методи самовиховання. Конкретизовано засоби формування здорового способу життя учнівської молоді: засоби наочної агі¬тації та засоби масової інформації.
Перспективу подальшого дослідження вбачаємо у вивченні науково-педагогічної діяльності вітчизняних і зарубіжних педагогів із проблеми формування здо¬рового способу життя старшокласників.




СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Алексюк А.М. Завдання організаторів позакласної і позашкільної виховної роботи з дітьми / А.М. Алексюк // Радянська школа. – 1969. - № 1. – С. 1-14.
2. Белоусова В.В. Воспитание в процессе занятий физической культурой / В.В. Белоусова, И.Н. Решетень. – М.: «Физкультура и спорт», 1964. – 96 с.
3. Березівська Л.Д. Реформування шкільної освіти в Україні у ХХ столітті: [монографія] / Л.Д.Березівська. – К.: Богданова А.М., 2008. – 406 с.
4. Богданов Г.П. Внеклассная работа по физической культуре. Ме-тодическое пособие для учителей физической культуры, воспи¬тателей и старших пионервожатых / Г.П. Богданов, В.А. Бонда¬ренко, Ю.Д. Железняк. – М.: Просвещение, 1965. – 189 с.
5. Болдырев Н.И. Роль школы и семьи в воспитании детей / Н.И. Болдырев. – М.: Учпедгиз, 1954. – 64 с.
6. Вінніченко І.А. Система позакласної роботи у восьмирічній школі / І.А. Винниченко, Е.М. Марієнгоф. – К.: «Радянська шко¬ла», 1968. – 418 с.
7. Волков Л.В. Физическое воспитание учащихся: Учебно-методическое пособие / Л.В. Волков. – К.: Радянська школа, 1988. – 184 с.
8. Волкова Н.В. Гигиеническое воспитание школьников / Н.В. Волкова. – М.: «Медицина», 1973. – 23 с.
9. Гугин А.А. Планирование учебного материала по физическому воспитанию в школе / А.А. Гугин //Теория и практика физиче¬ской культуры. – 1952. – №1. – С.71-73.
10. Державна програма розвитку фізичної культури і спорту в Україні. – К., 1994. – 31 с.
11. Кальченко Е.И. Гигиеническое обучение и воспитание в шко¬ле / Е.И. Кальченко, Н.М. Петров, В.Г. Георгиев. – Чебоксары: Чувашское книжное издательство, 1989. – 167 с. – (Книга для учителя и медицинского работника).
12. Качашкин В.М. Методика физического воспитания. Пособие для учащихся школьных педагогических училищ / В.М. Качашкин. – Изд. 3-е, испр. и доп. – М.: «Просвещение», 1968. – 304 с.
13. Киселев В. Старты надежд / В. Киселев, Т. Кузнецова. – М.: Мо-лодая гвардия, 1979. – 95 с.
14. Климова В.И. Человек и его здоровье / В.И. Климова. – М.: Зна¬ние, 1985. – 192 с.
15. Комплексная программа физического воспитания учащихся 1-11 классов в общеобразовательной школе. – М.: Просвещение, 1985.
16. Кохановская Л.С. Роль семинарских занятий в школе / Л.С. Ко-хановская // Советская педагогика. – 1986. - № 5. – С. 72-74.
17. Краснов И.С.Методологические аспекты здорового образа жиз¬ни россиян / И.С. Краснов // Физическая культура. – 2004. - № 2. – С. 61-63.
18. Кривицкая Э.И. Умей трудиться – умей отдыхать / Э.И. Кривиц-кая. – М.: Медицина, 1965. – 48 с.
19. Ляшенко О. Державний стандарт середньої освіти: концептуальні засади та підходи до його створення / О.Ляшенко // Шлях освіти. 1998. - №2. – С.5-8.
20. Манжинская В.П. О политехническом обучении детей. Гигиени-ческие требования при политехническом обучении / В.П. Ман-жинская. – Ленинград: МЕДГИЗ, 1961. – 48 с.
21. Методические рекомендации по планированию физкультурно-массовой и спортивной работы в школе / [сост. А.З. Леонов]. – К., 1985. – 19 с.
22. Никифоров И.И. Новый комплекс ГТО / И.И. Никифоров // Тео¬рия и практика физической культуры. – 1959. - № 2. – С.81-87.
23. Сабиров Ю.А. Физическое воспитание – составная часть гар-монического развития личности / Ю.А. Сабиров // Советская педагогика. – 1984. - № 3. – С. 81-90.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.