У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ (ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ) В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Количество страниц 86
ВУЗ ДРИДУ
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………….. 3-4
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ ( посадової особи місцевого самоврядування) в сучасних умовах……………………………………………………….………… 5-31
1.1 Адміністративно-правовий статус службовців державних органів і органів місцевого самоврядування…………………………………………….5-8
1.2 Основні принципи та ознаки місцевого самоврядування……….8-9
1.3. Імідж державного службовця, його сутність та особливості формування………………………………………………………………………. 9-14
1.4. Державна служба як «етичний» інститут прояву культури державного службовця……………………………………… …………………14-22
1.5. Технології формування позитивного іміджу службовця………. 23-31
РОЗДІЛ 2. СТАН ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ СЛУЖБОВЦЯ ( посадової особи місцевого самоврядування) в сучасних умовах………………………………………………………………... 32-58
2.1. Правове забезпечення етики поведінки державних службовців .32-42
2.2. Аналіз і оцінка стану етики державних службовців України….. 42-53
2.3. Оцінка іміджевих характеристик діяльності державних службовців……………………………………………………………………… 53-58
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ...……………… 59-79
3.1. Формування культури державної служби в системі підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації………………………………….. 59-64
3.2. Формування іміджу державного службовця для створення успішної кар’єри…………………………………………………………………………... 64-69
3.3. Формування іміджу керівника вищої ланки…………………….. 69-79
ВИСНОВОК……………………………………………………………………
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..



ВСТУП
Актуальність теми дослідження. Формування нової системи державної служби в умовах реформування українського суспільства супроводжується зміною світоглядних засад, норм і цінностей, переорієнтацією масової свідомості, що впливає на моральні позиції і принципи діяльності державних службовців.
Управлінська й кадрова ситуація залишається в Україні складною і успішність адміністративної реформи значною мірою залежить від формування нового типу державного службовця. Значна частина службовців виявляється недостатньо морально мотивованою в цілому до своєї діяльності й до інноваційної діяльності зокрема. Заходи, що вживаються проти порушень моралі в середовищі державних службовців, хоч і дають певний ефект, але суттєво не оздоровлюють державну систему. Державні службовці на сьогодні не готові взяти на себе відповідальність за соціальні перетворення, бути здатними на їх звершення, що значною мірою пояснюється недостатнім розвитком їх моральної культури, формуванню якої в підготовці, перепідготовці та підвищенні кваліфікації кадрів не приділяється належної уваги.
Державні службовці з їх професійними навичками, менталітетом і культурою відрізняються від інших соціально-професійних груп такою важливою особливістю, як відповідальність за управління в державі. Саме ця особливість на всіх етапах суспільного розвитку викликала пильний інтерес науковців, який автоматично поширювався і на працівників цієї соціально-професійної групи.
Важливість теми полягає в необхідності дослідження стану, особливостей, функціонування та формування моральної культури державних службовців, етики та позитивного іміджу державних службовців.
Державні службовці визначаються як соціальна підгрупа інтелігенції, що формується за спеціальним відбором із представників усіх класів і соціальних груп суспільства, об’єднана професійним виконанням державних функцій. Представники цієї підгрупи характеризуються різними соціальними й професійними здібностями, особливостями способу життя (психології, спілкування, поведінки), специфічною системою потреб, норм і цінностей.
Проблеми моральності державної служби актуалізуються в зв'язку з необхідністю подолання негативного іміджу державної служби.
Державний службовець, здійснюючи службові функції, зобов'язаний керуватися моральними принципами безкорисливості, незалежності, відповідальності і непідкупності, узгоджуючи свої особисті інтереси із суспільними, що є неодмінною умовою його службової діяльності. Порушення цих принципів призводить до проявів бюрократизму, свавілля, несправедливості й аморальності тощо. Етичні вимоги, що забороняють посадовим особам приймати подарунки і різного роду винагороди за дії, пов'язані з виконанням ними службових обов'язків, знайшли своє відображення в низці встановлених законами обмежень, пов'язаних із державною службою, зокрема в Законах України "Про державну службу" та "Про боротьбу з корупцією" .

Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 р. – К. : Преса України, 1997. – 80 с.
2. Закон України Про державну службу : від 16.12.1993 р. // Голос України. – 1994. – 5 січня
3. Закон України "Про боротьбу з корупцією" від 5 жовтня 1995 р. // Вісник державної служби України, 1995. – № 3-4.
4. Загальні правила поведінки державного службовця // Наказ Головдержслужби України від 23 жовтня 2000 р. № 58, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 7 листопада 2000 р. за № 783/5004. // Бюлетень законодавства та юридичної практики України. – К., 2002. –314 с.
5. Про програму кадрового забезпечення державної служби : Указ Президента України // Урядовий кур’єр : Орієнтир.- 1995. – 10 лист.
6. Про створення Української Академії державного управління при Президентові України: Указ Президента України // Урядовий кур’єр : Орієнтир – 1995. – 5 черв.
7. Аболіна Т.Г. Етичний кодекс у контексті проблеми сучасної нормотворчості : матеріали наук.-практ. конф. “Професійна етика працівника державної податкової служби як складова етики державного службовця України” / Т.Г. Аболіна [та ін.] – Ірпінь : ДПА України, 2006. – 88 с.
8. Актуальні питання організації навчання і методики викладання в системі підвищення кваліфікації державних службовців : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. / Українська акад.держ.упр. при Президентові України; редкол. : В.І. Луговий [та ін.] – К. : Вид-во УАДУ, 2008. – 350 с.
9. Балобанов А. Понимание эффективности муниципального управления в городах России и Украины (Сравнительное инструментальное исследование) / А.Балбанов, Город. упр. – 2001. – № 1.
10. Бендикс Р. Образ общества у Макса Вебера. Избранное. Образ общества/ Р. Бендикс. – М. : Юрист, 1994. – 704 с.
11. Биков Л.Ф. Етика поведінки державних службовців. Норми етики в управлінні : матеріали укр.-америк. симп. (м. Київ, 24-25 трав. 1994) / Л.Ф. Биков, С.Д. Дубенко. – К. : Інтек, 1994. – 89 с.
12. Буяльський Б.А. Як ми спілкуємося : Мовленнєвий етикет українського народу / Б.А. Буяльський, А.В. Оверчук. – Вид-во УАДУ, 2000. – 192 с.
13. Браун Л. Имидж путь к успеху / Л. Браун. – СпБ. : Питер, 2006, – 288 с.
14. Воронько О.А. Керівні кадри : державна політика та система управління : [навч. посіб.] / О.А. Воронько – К. : Вид-во УАДУ, 2000. - 156 с.
15. Гарань О. Політико-державні перетворення в Україні : Політичні і економічні перетворення в Росії і Україні / О. Гарань, С. Макєєв – М. : Три квадрата, 2003. –211 с.
16. Гаєвський Б.А. Культура державного управління: Організаційний аспект : [монографія] / Б.А. Гаєвський, В.А. Ребкало – К. : Вид-во УАДУ, 1998. –144 с.
17. Глушаков В., Современные технологии менеджмента, маркетинга и практической психологи / Глушаков В., Глушакова Т. – Мн. : УП „Технопринт”, 2000. – 440 с.
18. Державне управління в Україні : організаційно-правові засади : [навч. посіб.] / Н.Р.Нижник, С.Д.Дубенко, В.І. Мельниченко та ін.; За заг. ред. проф. Н.Р.Нижник. – К. : Вид-во УАДУ, 2002. – 164 с.
19. Дерлоу Д. Ключові управлінські рішення. Технологія прийняття рішень. [пер. з англ.] / Д. Дерлоу. – К. : Наукова думка, 2001. – 242 с.
20. Довгань Л.Є. Праця керівника, або Практичний менеджмент / Л.Є. Довгань. – К. : ЕкСоб, 2002. – 384 с.
21. Етика ділового спілкування : [курс лекцій] / М.П. Лукашевич, І.Б.Осичанська, Т.К. Чмут, Г.Л.Чайка, – К. : МАУП, 1999. – 208 с.
22. Євдокимов В.О. Культура спілкування державного службовця // Теорія та практика державного управління. Вип. 2. Державне управління та місцеве самоврядування : тези ІІІ між нар. наук конгресу, 26 лют. 2003 р. – Х. : Вид-во Харіні НАДУ «Магістр», 2003.
23. Інформаційна відкритість української влади : [аналіт. доп.] / О.В. Литвиненко та ін. – К. : Ліра, 2005. – 57 с.
24. Карнеги Д. Язык успеха / Д. Карнеги. – М. : Эксмо-Пресс, 2001. – 256 с.
25. Козієвська О. Особливості формування культури мовлення у професійній діяльності державних службовців : [автореф. дис. канд. наук : 25.00.03] / О. Козієвська. – К., 2003. – 20 с.
26. Королько В.Г. Паблік рілейшнз. Наукові основи, методика, практика : [підручник] – 2-е вид., доп. / В.Г. Королько – К. : Видавн. дім «Скарби», 2002
27. Кредісов А., Менеджмент для керівників / А. Кредісов, В. Кредісов, Є. Панченко. – К. : Знання, 1999. – 556 с.
28. Кривошеїн В. В. Політичний імідж як феномен масового сприймання : Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави : матер. другої Всеукр. наук. конф. 15 - 16 листоп. 2005 р. – К. : АТ „Реклама”, 2005. – 329 с.
29. Кривошеїн В. Політичний імідж в аксеологічній структурі політичної ментальності українського народу : Національна ідея у формуванні громадянського суспільства та правової держави в Україні : матер. конф. / В. Кривошеїн . – К., 1996. – 57 с.
30. Крушельницька О. В. Управління персоналом : [навч. посіб.] / О.В. Крушельницька, Д.П. Мельничук. – К. : „Кондор”, 2003.– 296 с.
31. Курбатов В. Стратегия делового успеха / В. Курбатов. – Ростов н/Д : Феникс, 2000. – 416 с.
32. Ладатко Л.В. Этика и культура управления : [учеб. пособие] / Л.В. Ладатко. – Ростов н/Д : Феникс, 2006. – 317 с.
33. Логунова М.М. Соціально-психологічні аспекти управлінської діяльності / М.М. Логунова. – К. : центр сприяння інститутному розвитку державної служби, 2006. – 196 с.
34. Малиновський В. Державна служба : теорія і практика [навчальний посібник] / В. Малиновський. – К. : Атіка, 2003. – 160 с.
35. Мухаровский М. Персонал-новый объект подтверждения соответствия / О. Глухова, М. Мухаровский, Н. Рудовская // Персонал. – 2002. – № 7.– 95 с.
36. Нижник Н. Р. Государственно - управленческие отношения в демократическом обществе : [монографія] / Н.Р. Нижник – К. : 1995. – 206 с.
37. Нижник Н. Управлінська культура : теоретичне поняття чи управлінська поведінка? / Н. Нижник, Л. Пашко // Політичний менеджмент. – 2005. - № 5 (14). – 120с.
38. Нижник Н. Р. Державний службовець в Україні (пошук моделі) / [Н.Р. Нижник, В.В.Цвєтков, Г.І. Леліков, О.Д. Крупчан та iн.] – Київ : Ін-Юре, 1998. – 272 с.
39. Нижник Н. Державне управління в Україні : мета реформування / Нижник Н. // Укр. правов. часопис – 1999. – Вип. 5.
40. Оболенський О. Ю. Державна служба : [навч.посіб.] / О.Ю. Оболенський.– К. : КНЕУ, 2003. – 344 с.
41. Поль Л.Сопер. Основы искусства речи / Л.Сопер Поль. – Ростов н/Д. : Изд-во “Феникс”, 1995. – 448 с.
42. Паламарчук С. Шляхи вдосконалення підготовки керівників вищого рівня : Актуальні проблеми економіки / С. Паламарчук, М. Францов, С.Цвілий – К. : ВIП, 2004. – 191 с.
43. Почепцов Г.Г. Паблік рілейшнз : [навч.посіб.] / Г.Г. Почепцов. – К. : АДЕФ-Україна, 2000. – 97 с.
44. Почепцов Г.Г. Имиджеология / Г.Г. Почепцов.– К. : Ваклер, 2000. – 768 с.
45. Почепцов Г.Г. Имидж: от фараонов до президентов. Строительство воображаемых миров в мифе, сказке, анекдоте, рекламе, пропаганде и паблик рилейшенз / Г.Г. Почепцов.– К. : АДЕФ-Украина, 1997. – 328 с.
46. Протасова Н.Г. Теоретичні основи навчання державних службовців у системі підготовки та підвищення кваліфікації : [навч.посіб.] / Н.Г. Протасова. – К., 2000. – 260 c.
47. Протасова Н.Г. Особливості процесу навчання в системі підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців / Н.Г. Протасова // Вісник УАДУ. – 2002. – №2. – 438 с.
48. Професійна етика працівника державної податкової служби як складова етики державного службовця України : матеріали наук.-практ. конф., 15 грудня 2005 р. – Ірпінь : ДПА України, 2006. – 384 с.
49. Рікер П. Етика і мораль. Навколо політики / П. Рікер. – К., 2005. – 283 c.
50. Робінс А. Основи менеджменту / [пер. з англ. А. Олійник та ін.] / А. Робінс, П. Стефан, А. Де Ченцо Девід. – К. : Видавництво Соломії Павличко „Основи”, 2002. – 671 с.
51. Роджерс Э. Коммуникация в организациях : [пер. с англ.] / Э. Роджерс, Р. Агарвала-Роджерс. – М. : Экономика, 2000. – 176 с.
52. Розвиток людського ресурсу адміністративної реформи в Україні : стан і перспективи / [М.І.Мельник, Ю.В.Бакаєв, Т.Є.Василевська та ін.] – К. : Нора-прінт, 2002. – 160 с.
53. Рудакевич М. І. Етика державних службовців : [монографія] / М.І. Рудакевич. — К. : НАДУ. – 2003. – 220 с.
54. Рябова Е. Л. Становление организационной культуры государственной службы Российской Федерации. Государственная служба : организация, кадры, управление / Е.Л. Рябова – М. : Изд-во РАГС, 2002. – 190 с.
55. Саймон Г. Менеджмент в организациях / Г. Саймон, В. Петрова. – М. : Экономика, 1995. – 335 с.
56. Саламатов В.А. Власть и общество : взаимоотношения между социальними институтами (по результатам экспертных опросов) : Розвиток демократії в Україні : матеріали міжнар. наук. конф., Київ, 29 вересня – 1 жовтня 2000 р. / В.А. Саламатов. – К. : Центр Освітніх Ініціатив.–2001. – 756с.
57. Саламатов В.О. Хто у центрі циклону? (Конфліктні структури сучасного суспільства України) : Концептуальні засади реформування політичної системи в Україні. Стан і перспективи розвитку політичних наук : матеріали “круглого столу”, 13 квітня 2001 р. Київ / Саламатов В.О. [за заг. ред. Лугового В.І., Князєва В.М.] – К. : Вид-во УАДУ. – 2001. – 74 с.
58. Саламатов В.О. Етика і ефективність державного/суспільного/громадського управління. Шляхи вдосконалення етики державних службовців : матеріали наук.-практ. конф., 30 листопада 2002 р. / В.О. Саламатов. [за заг. ред. М.І. Рудакевич] – К. : УАДУ, Американські Ради з міжнародної освіти : ACTR/AC. – 2002. – 98 с.
59. Сергєєва Л.М. Застосування методів оцінки рівня культури управління на державній службі. Інноваційні технології та механізми державного управління на регіональному рівні : матеріали наук.- практ. конф., 28 лист. та 21 груд. 2006 р. / Л.М. Сергєєва– Х. : Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2007. – 157с.
60. Серьогін С.М. Влада і державна служба : Історичний аспект / С.М. Серьогін. – К. : вид-во УАДУ, 1999. – 194 с.
61. Серьогін С.М. Державний службовець у відносинах між владою і суспільством / С.М. Серьогін. – К. : вид-во УАДУ, 1999. – 105 с.
62. Сорина С. Необходимый имидж, или Как произвести нужное впечатление с помощью одежды / С. Сорина. – М. : Гном и Д, 2000. – 208 с.
63. Ткачук П. М. Державний службовець в Україні (пошук моделі) / Я. В. Немировський, П.М. Ткачук. – Київ : Ін-Юре, 1998. – 272 с.
64. Хомуленко Т.Б. Теоретичні та практичні аспекти дослідження іміджу : монографія / Т.Б. Хомуленко, Ю.Г. Падафет, О.В.Скориніна. – Х. : ІНЖЕК, 2005.– 272 с.
65. Чухно А. Постіндустріальна економіка : теорія, практика та її значення для України / А. Чухно // Економіка України. 2001. – № 6 – 79 с.
66. Шейнов В. Психология и этика делового контакта / В. Шейнов. – Минск : Аналфея, 2003. – 384 с.
67. Шейн Э. Организационная культура и лідерство / Э. Шейн. – Издательство : Питер 2008. – 336 c.
68. Якименко Ю. Держслужба за правилами : про користь того, як корисно вчитися в інших / Ю. Якименко. // Дзеркало тижня. – 2005. – № 44 (572).
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.