У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название СПОРТИВНІ НОВИНИ В ІНФОРМАЦІЙНИХ ВИПУСКАХ НА FM-РАДІОСТАНЦІЇ
Количество страниц 98
ВУЗ ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ

І. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА……………………………………………..3
ВСТУП ……………………………………………………….................................3
1. Теоретичні засади………………………………………………………………6
1.1. Класифікація радіостанцій……………………………………………6
1.2. Функції радіомовлення………………………………………………10
1.3. Особливості випусків новин на FМ-радіостанціях…………...........11
1.4. Специфіка спортивних новин…………………………………….…18
2. Специфікація продукту………………………………………………………22
2.1. Технічні характеристики ……………………………………………22
2.2. Опис інформаційного спортивного випуску «Тайм-аут»………….22
2.3. Структура та особливості написання спортивних повідомлень…..24
2.4. Звуковий супровід новин «Тайм-аут» …….......................................28
2.5. Технічні і програмні засоби …………………………………………29
2.6. Мова новинних повідомлень………………………………………...29
2.7. Специфікація аудиторії………………………………………………31
2.8. Джерела інформації та робота з ними.………………………………31
3. Список використаних джерел ...…………………………………………......33
ІІ. ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ……………………………………………..35
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...97




ВСТУП

У сучасному світі спорт набув статусу національної іміджетвірної категорії. Як соціальний інститут, він є мікромоделлю державної системи, економіки і культури країни. Складність і багатозначність спорту відбивається в складності та поліфункціональності аудиторних характеристик матеріалів, у яких він висвітлюється. Спорт як важливий соціальний феномен пронизує всі рівні сучасного соціуму, широко впливаючи на основні сфери життєдіяльності суспільства. Він впливає на національні відносини, ділове життя, суспільне становище, формує моду, етичні цінності, спосіб життя людей. Феномен спорту має потужну соціалізуючу силу. Політики давно розглядають спорт як національне захоплення, здатне згуртувати суспільство єдиною національною ідеєю, наповнити своєрідною ідеологією, прагненням людей до успіху, до перемоги.
Слід зауважити, що спорт набув авторитету й став тим, чим є нині в житті пересічної людини, завдяки журналістиці.
Із кінця 50-х років ХХ століття поступово збільшувалася кількість спортивних передач і прямих трансляцій спортивних змагань. Спортивні передачі починає дивитися і слухати велика кількість реципієнтів. У зв’язку із цим спортивні мас-медіа стають невід’ємною частиною свідомості будь-якої сучасної людини, навіть якщо вона не цікавиться спортом. Великі спортивні змагання не проходять повз увагу жодного глядача чи слухача, бо це стосується іміджу команд, за які вони (глядачі чи слухачі) вболівають, а отже, країни у світі. Спортивні повідомлення стають явищем масової культури, стосуються життя багатьох людей, а не тільки активних вболівальників. Отже, як бачимо, спорт посідає головне місце у системі ЗМІ.
Проте не всі ЗМІ приділяють належну увагу питанням висвітлення спортивної тематики. Особливо це стосується регіональних мас-медіа. Висвітлення спорту, зокрема в сумських ЗМІ, проходить непропорційно і недостатньо. Загально кажучи, місто та область не знає своїх героїв, не отримує достатньої та глибокої інформації.
На території Сумської області транслює свої програми близько 12 FM-радіостанцій та дротове радіо на базі СОДТРК. Більшість із FM-каналів – ретранслятори столичних недержаних інформаційно-музичних радіостанцій (наприклад, «Наше Радіо», «ЕРА FM», «Радіо 5 - Ретро FM», «ХIT FM», «Русское радио (Україна)», «Авторадіо-Україна»). Включення місцевої студії на цих радіоканалах базується винятково на рекламних блоках. Усі інші непроводові радіостанції – це Сумські державні («Слобода FM», радіо «Говорять Суми») та недержавні («Радіо Всесвіт», «Топ-радіо», «Діва-радіо») музично-інформаційні радіостанції.
Як бачимо, список радіостанцій, які мають включення чи повністю транслюють свої програми для сумського регіону, доволі значний. Проте не всі радіостанції приділяють увагу висвітленню питань розвитку спорту загалом і Сумщини зокрема. Тому створення і реалізація спортивних новин (у сфері FM-формату) для мешканців нашої області на часі.
Актуальність роботи обумовлена необхідністю створення, крім основних розділів інформаційного випуску на радіо «Слобода FM», розділу «Спорт».
Мета роботи – створити та реалізувати блок спортивних новин в інформаційному випуску на радіо «Слобода FM», виходячи з необхідності задовольнити потребу аудиторії в отриманні щоденних повідомлень про результати вітчизняного та закордонного спорту.
Для реалізації поставленої мети ставимо такі завдання:
- дослідити рівень розвитку спортивної журналістики на регіональних радіостанціях;
- обґрунтувати необхідність існування спортивних новин на радіо «Слобода FM»;
- пояснити особливості інформаційного випуску на спортивну тематику;
- охарактеризувати технічне та програмне забезпечення, необхідне для створення програми;
- окреслити джерела та методи збору інформації для передачі;
- з'ясувати специфіку аудиторії, на яку розраховані спортивні випуски;
- окреслити умови впровадження програми.
Новизна роботи полягає у випуску в прямому ефірі єдиних в радіопросторі Сумщини щоденних спортивних новин. Вони здебільшого орієнтовані на популяризацію місцевого спорту. Існування такого роду новин дозволяє щоденно інформувати аудиторію про спортивні результати, що є реалізацією головної функції радіомовлення – оперативності подачі повідомлення.
Список литературы ВИСНОВКИ

Майже усі радіостанції, які мають мовлення на Сумщині, транслюють спортивні новини. Але радіо, яке б висвітлювало і регіональний, і всеукраїнський, і світовий спорт, у Сумській області немає. Саме тому назріла проблема створення спортивного інформаційного випуску такого формату. Тим більше, це прямоефірний радіовипуск новин. Тобто «Слобода FM» робить це найбільш оперативно з усіх ЗМІ нашої області. Тож, як ми вважаємо, нам вдалося створити новий інформаційний продукт у межах інформаційного простору Сумщини.
Спортивні новини «Тайм-аут» є одним із розділів інформаційного випуску «Щоднини». Він впроваджується на частоті радіо «Слобода FМ» Сумської обласної телерадіокомпанії. Випуск виходить о 16-05 у прямому ефірі, повтор о 17-05.
Потреба виникнення такого випуску була зумовлена інформаційно-розважальним форматом радіостанції.
Наша робота може бути використана під час викладання таких навчальних дисциплін, як «Радіовиробництво», «Прямоефірне радіомовлення», «Спортивна журналістика» (дисципліна за вибором) та «Проблематика ЗМІ».
Точно оцінити ефективність розробки програми «Овертайм» ми практично не можемо, адже, по-перше, програма не передбачає прямого контакту зі своєю аудиторією. Тобто ми не можемо сказати, який відсоток аудиторії є слухачем програми. По-друге, аудиторія програми розірвана у просторі – радіо «Слобода FМ» мовить на 5 районів Сумської області (Білопілля, Шостка, Тростянець, Конотоп, Лебедин) та на незначну частину прилеглих регіонів Полтавської області. «Тайм-аут», що є тематичним випуском новин у межах загального випуску, має сталу аудиторію – спортсменів і тих, хто цікавиться спортом. Про це свідчать телефонні дзвінки до редакції, особисті контакти. Проте ми вирішили дізнатися у пересічного слухача (потенційної аудиторії), наскільки наші випуски є вдалими, ефективними.
Задля цього нами було опитано 30 студентів-журналістів. Ми свідомо обрали цю аудиторну групу: вважаємо, що лише майбутні фахівці у галузі журналістики можуть справедливо оцінити наш інформаційний продукт.
Опитані нами представники чоловічої статі, як і слід було сподіватися, цікавляться спортивними новинами – і вітчизняними, і закордонними. Жіночій аудиторії спорт здебільшого не до вподоби.
Основним джерелом отримання інформації щодо спортивних подій було названо телебачення та інтернет. На превеликий жаль, радіо як транслятор спортивних новин посідає у рейтингу лише третє місце. Тому власникам та дирекції комунальних радіостанцій слід замислитися про такий низький рівень довіри, популярності аудиторії.
Щодо запропонованого нами випуску «Тайм-аут», то потреби 80 % респондентів у новинах спорту він задовольнив – аудиторна група позитивно оцінила і добір матеріалу, і хронометраж випуску, і темп мовлення ведучої.
Щодо недоліків було названо беземоційність викладу матеріалу (21 %) та невдалий (занадто голосно) музичний супровід новин (9 %). Проте остання позиція – це більше недолік роботи звукорежисера прямого ефіру, аніж наш.
Отже, нам вдалося створити абсолютно новий радіоматеріал для Сумської області – спортивні радіоновини. Програма задовольняє потреби мешканців Сумщини, зокрема специфічної «спортивної аудиторії», в оперативній інформації про спорт. Ми розробили концепцію програмного блоку новин, зібрали необхідні матеріали, визначили цільову аудиторію, проаналізували умови впровадження та ефективність розробки. На нашу думку, спортивні новини й надалі матимуть успіх та прихильність аудиторії, тому що це новий та несхожий на інші продукт. Головне завдання виконано – сумський спорт все більше стає відкритим широкій аудиторії.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.