У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Комп'ютеризована система розпізнавання психологічного стану людини + программа
Количество страниц 55
ВУЗ СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2012
Содержание РЕФЕРАТ

Записка: 55 стр., 16 рис., 1 табл., 1 додаток, 10 бібліографічних джерел.
Об’єкт дослідження — слабоформалізований процес психодіагностики.
Мета роботи — розробка алгоритму оцінки різноманітності ліво- та правопівкульного портретів людині, що діагностується, на основі інформаційних мір інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології (ІЕІТ).
Методи дослідження — метод функціонально-статистичних випробувань.
Результати — розроблено алгоритм та програмне забезпечення системи психодіагностики. При цьому задача оцінки різноманітності, як всього ліво- та правопівкульного портретів так і його фрагментів для людини, що діагностується, розв’язана в рамках інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології. Розроблений алгоритм реалізовано у формі програмного забезпечення, створеного за допомогою інструментального програмного середовища Delphi 7.0.

СИСТЕМА КОМП’ЮТЕРНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ, ІНФОРМАЦІЙНИЙ КРИТЕРІЙ, НАВЧАЛЬНА МАТРИЦЯ, МЕТОД ФУНКЦІОНАЛЬНО-СТАТИСТИЧНИХ ВИПРОБУВАНЬ, ІНФОРМАЦІЙНО-ЕКСТРЕМАЛЬНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТЕХНОЛОГІЯ, ЛІВО- ТА ПРАВОПІВКУЛЬНИЙ ПОРТРЕТ.


ЗМІСТ
ВСТУП 5
1 АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ 7
1.1Аналітичній огляд методів комп’ютерної психодіагностики 7
1.2 Метод відбору інформативних ознак на цифрових зображеннях 11
1.3 Постановка задачі 20
2 ІНФОРМАЦІЙНО-ЕКСТРЕМАЛЬНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА
ТЕХНОЛОГІЯ 21
2.1 Основні принципи, концепція та визначення ІEI-технології 21
2.2 Математична модель процесу навчання 24
2.3 Оцінка функціональної ефективності 27
3 РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОГО ТА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ 30
3.1 Формування навчальної матриці 30
3.2 Алгоритм оптимізації параметрів функціонування системи комп'ютерної психодіагностики в рамках ІЕІ-технології 31
3.3 Короткий опис програмної реалізації алгоритму 35
3.4 Результати моделювання 37
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТОК 45


ВСТУП
Психологічна діагностика, будучи невід'ємній складовій частиною психологічної науки, у цей час виходить за рамки властиво наукових досліджень, ставши інструментом цілеспрямованої практичної діяльності психологів, лікарів, педагогів, соціологів і інших фахівців в області "людинознавства". Остання обставина зв'язана з багатьма факторами, серед яких, насамперед, слід зазначити необхідність кваліфікації й самооцінки функціональних станів, особистісних властивостей і поведінкових характеристик у зв'язку з розвитком і широким впровадженням психотерапії в клінічній і профілактичній медицині, оцінкою прогнозу навченості й психологічної корекції в сфері освіти, практикою профвідбору й профорієнтації [4].
Спеціальний клас завдань представляє комплексне використання методів психологічної діагностики, головним чином, стандартизованих (тестових) методик у зв'язку з обстеженням контингентів осіб (часом досить значних), що проживають і працюють у зонах екологічних катастроф і "гарячих точках", складних кліматогеографічних, этно-соціальних і економічних умовах з урахуванням міграції населення, втратою життєвих орієнтирів, зайнятості, родинних зв'язків і т.п. Відзначені обставини, також як і надзвичайні ситуації, неминуче приводять до дезадаптації різного ступеня виразності.
Профілактика й корекція хворобливих порушень вимагає адекватної оцінки ролі психічних (психологічних) факторів, багатомірної психологічної діагностики, що у сучасних умовах неможлива без комп'ютеризації психодіагностичного процесу й створення "банку" інформації на основі інтеграції різних підходів: клінічних, медико-соціально - психологічних, психолого-педагогічних. Однак, незважаючи на настільки великий попит даної області знань, багатьма відзначається цілком обґрунтована незадоволеність тим обставиною, що відсутній загальнодоступне методичне посібник або коротке керівництво в цій області.
Метою даної роботи є дослідження розвитку й актуального положення комп'ютерної психодіагностики, засноване на численних, але здебільшого розрізнених описах спільної діяльності медичних психологів, фахівців з аналізу даних, штучному інтелекту й програмістів. Гіпотезою такого дослідження є можливість якісно нового, структурно організованого підходу до розглянутої теми. Комп'ютерна психодіагностика, як об'єкт дослідження, тут виступає у вигляді елементів теорії й технології застосування персональних комп'ютерів у психологічній діагностиці, як області прикладної психології.
Список литературы ВИСНОВКИ
В роботі запропоновано модифікацію технології відео-комп'ютерної психодіагностики та корекції, що застосовується в Центрі Екології Людини НИКАР при Інституті Проблем Керування Російської Академії Наук шляхом її інтеграції з інформаційно-екстремальною інтелектуальною технологією. Для сформованих навчальних матриць на базі фрагмента ліво- та правопівкульних портретів людини, що проходить психодіагностику, було запропоновано алгоритм обчислення інформаційної міри між цими портретами з метою визначення їх різноманітності. Порівняння максимальних значень інформаційних мір, що було отримані при оптимізації параметрів навчання системи за портретами людини до та після проведення психокорекції дозволило визначати ефект від даної процедури.
Надалі планується створення в системі психодіагностики модулю, що автоматично обирає між декількома фрагментами зображень найбільш інформативний, та оптимізує його параметри в інформаційному розумінні.

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. Ту Дж., Гонсалес Р. Принципы распознавания образов. - М.: Мир, 1978.
2. Фукунага К. Введение в статистическую теорию распознавания образов. – М.: Наука, 1979, 368 с.
3. Анисимов Б.В., Курганов В.Д., Злобин В.К. Распознавание и цифровая обработка изображений. – М.:Высш. шк., 1983. – 295с.
4. Ануашвили А.Н. Объективная психология на основе волновой модели мозга. - М.: Экон-Информ, 2008. - 292 с.
5. Рідкокаша А.А., Голдер К.К. Основи систем штучного інтелекту: Навчальний посібник - Черкаси: Відлуння ( Плюс, 2002( 240 с.
6. А.С. Краснопоясовський Інформаційний синтез інтелектуальних систем керування, що навчаються // Видавництво Сумду Суми - 2003.
7. Краснопоясовський А. С. Інформаційний синтез інтелектуальних систем контролю та управління, що навчаються //Матеріали Міжнародної конференції з управління “Автоматика  2002”. 1620 вересня 2002 р., м.Донецьк, Україна: В 2-х т. Донецьк, 2002. Т. 2.С. 124  126.
8. Краснопоясовський А. С., Черниш А. В. Алгоритм навчання системи розпізнавання за методом функціонально - статистичних випробувань // Вісник Сумського державного університету, 1998. - № 1. - С. 89 - 94
9. Краснопоясовський А. С. Інформаційний синтез системи підтримки прийняття рішень, що навчається // Праці Одес. политехн. ун-та, 2001.–Вып.4 (16).–С. 82-86
10. Краснопоясовський А. С. Оптимізація контейнерів класів розпізнавання за методом функціонально-статистичних випробувань //Автоматизовані системи керування й прилади автоматики, 2002.– Вып. 119. С. 69-76
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.