У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Особливості психологічної готовності до школи у дітей старшого дошкільного віку
Количество страниц 33
ВУЗ ХАРЬКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНЙ ІНСТИТУТ
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ
Вступ……………………………………………………………………………….3
Розділ 1 Особливості психологічного розвитку дітей старшого дошкільного віку
1.1 Психологічні особливості розвитку в старшому дошкільному віці…….5
1.2 Особистісні особливості мотиваційної і пізнавальної діяльності у дітей старшого дошкільного віку……………………………………………….11
Висновки……………………………………………………………………...….19
Розділ 2 Методи дослідження
2.1Характеристика методик, які були використані в роботі………………………………………………………………………….….20
2.2Аналіз та обробка отриманих результатів…………………………………………………………………..……21
Висновки…………………………………………………………………………29
Список джерел інформації………………………………………………………30



ВСТУП
Діагностика розвитку у дітей дошкільного віку була і залишається однією з найактуальніших проблем розвитку. Важливість проблеми готовності дитини до шкільного навчання обумовлюється тим важливим моментом, який відбувається в житті дитини в зв'язку зі зміною його соціального статусу. Коли дитина поступає в 1 клас, це безумовно переломний момент в його житті, і йому повинна приділятися особлива увага.
Готовність дитини до навчання в школі залежить від фізіологічного, соціального, а також психічного розвитку. По суті це не різні види готовності до школи, а єдине ціле, яке відображає індивідуальний рівень розвитку дитини до початку шкільного навчання.
Мета роботи – виявити психологічну готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в школі.
Об'єкт – психологічна готовність дітей до школи.
Предмет – вплив особистісних особливостей дитини старшого дошкільного віку на готовність до школи.
Список литературы ВИСНОВОК
Усі проведені тести діти сприйняли із радістю та певним зацікавленням. Як можемо бачити із результатів є дошкільники із низьким, середнім та високим рівнем. Також зауважимо, що у різних тестах діти показують себе по різному.
Під час проведення тестів діти вели себе спокійно, не нервували. Кожен по своєму розумів поставленні йому питання. З огляду на все це, та обробивши результати тестування можна зробити такі висновки:
1. Не зважаючи на юний вік діти відчувають себе індивідами та певну відповідальність за собою. Так у тесті “Ступінь психосоціальної зрілості” діти здебільшого відповідають середньому рівню(52%), а відсоток високого рівня(26%) вищий за відсоток низького рівня(22%).
2. З огляду на те, що більшість дошкільників отримали результат дуже високий(38%) у тесті, в якому потрібно було обвести фігуру, у дітей добре розвинене наочно-дієве мислення.
3. Образне мислення та фантазія у дітей переважно середнього рівня(26%) , це демонструють тести на наочно-образне мислення.
4. У тесті на рівень словесно-логічного мислення діти відчували певні труднощі, тому високий рівень зафіксований лише у 15 відсотків. Це найважчий із тестів, який потребує знання поняття о предметі, а не самого предмета.






Список джерел інформації
1. І. В. Шаповаленко. - М: Гардарики Вікова психологія (Психологія розвитку та вікова психологія): підручник для студентів вузів / І. В. Шаповаленко. - М: Гардарики, 2007.-249 с .
2. Упорядник і науковий редактор С Мухіна, А. А. Хвостів Вікова психологія: Дитинство, отроцтво, юність: Хрестоматія: навчальний посібник для студентів педагогічних вузів / Упорядник і науковий редактор В.С Мухіна, А. А. Хвостів. - М:. Видавничий центр "Академія", 2003 - 503 с.
3. Божович Л.І. Обрані психологічні праці: проблеми формування особистості / За редакцією [і з вступ. ст.] Д. І. Фельдштейна. - Москва: Міжнар. пед. акад., 1995.-209 с., з вчлюч. обл. - (Бібліотека шкільного психолога).
4. Виготський Л. С. Питання дитячої психології. / Виготський Л. С. - СПб. Союз, 1999. - 221, [1] с. - (Психологія дитини)
5. Дитяча психологія. Навчальний посібник для студентів педагогічних інститутів. М., "Просвіта", 1971-415 с.
6. Під редакцією Я. Коломинского, Е. А. Панько Дитяча психологія: Учеб. посібник / Мін. держ. пед. інститут ім. Горького; [Л. А. Холева та ін];./ Під редакцією Я. Коломинского, Е. А. Панько. - 1980-118 с.
7. Г. С. Абрамова Вікова психологія: підручник для вищої школи / Г. С. Абрамова. - Москва: Акад. проект, 2001. - 699, [4] с;. 21 см. - (Gaudamus)
8. Кулагіна І. Ю. Вікова психологія: розвиток дитини від народження до 17 років / Кулагіна І. Ю. Університет Російської академії освіти. - 4-те видання. - Москва: Видавництво УРАО, 1998.-175, [2] с.
9. Люблінська А. А. Дитяча психологія: Навчальний посібник для студентів педагогічних ін-тів. - М: «Просвещение», 1971-415с ..
10. Н. І. Гуткина Психологічна готовність до школи: для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за напрямом і спеціальностями психології / Н. І. Гуткина. - 4-те видання - Санкт-Петербург [и др.]: Пітер: Пітер Пресс, 2007.-207 с.
11. А. М. Поляков Психологія розвитку: навчальний посібник для студентів психологічних і педагогічних спеціальностей установ забезпечують отримання вищої освіти / А. М. Поляков. - Мн. Тетра Сістемс, 2006.-306 с.
12. Піаже Жан Мова і мислення дитини / Упоряд., Нова ред.пер. з фр., коммент. Вал.А.Лукова і Вл.А.Лукова. - М: Педагогіка-Прес, 1994.-527с ..
13. Попова М. В. Психологія зростаючої людини: Короткий курс вікової психології / М. В. Попова. - Москва: Творчий центр "Сфера", 2002-126, [2] с.
14. Б.. С. Волков, Н. В. Волкова, під редакцією Б. С. Волкова Вікова психологія: навчальний посібник для вищих навчальних закладів з педагогічних спеціальностей (ОПД.Ф.01 - Психологія): у 2ч / Б.. С. Волков, Н. В. Волкова, під редакцією Б. С. Волкова. - Москва: Владос, 2008. - 21 см. - (Бібліотека психолога)
15. Н. І. Вьюнова, К. М. Гайдар, Л. В. Темнова Психологічна готовність дитини до навчання в школі: психолого-педагогічні основи: навчальний посібник для вузів: за психологічними спеціальностями / Н. І. Вьюнова, К. М. Гайдар, Л. В. Темнова. - [2-е изд.]. - Москва: Константа: Академічний проект, 2005. - 503, [2] с.
16. Л. Ф. Обухова Вікова психологія: підручник для вищих навчальних закладів /Л. Ф. Обухова. - Вид. 4-е. - Москва: Педагогічне суспільство Росії, 2004.-443 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.