У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Запровадження нових інструментів щодо стимулювання соціально-культурного розвитку регіону
Количество страниц 118
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП………………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ……………………………………………………………….6
1.1 Теоретичні основи визначення регіональної соціально-культурної політики, її сутність, цілі та принципи……………………………………....6
1.2 Сучасні підходи до визначення сутності розвитку регіону: умови і напрями розвитку…………………………………………………………....16
1.3 Адміністративні та ринкові інструменти забезпечення сталого розвитку регіону………………………………………………………..……25
1.4 Система управління соціально-культурним розвитком регіону…..…30
1.5 Бюджетне регулювання розвитком регіону……………………………39
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ ІЛЛІЧІВСЬКОГО РАЙОНУ М. МАРІУПОЛЯ……………………...….45
2.1 Загальна характеристика діяльності Іллічівської районної адміністрації Маріупольської міської ради………………………………..45
2.2 Управління розвитком системи охорони здоров'я, фізичної культури та спорту……………………………………………………………………...53
2.3 Державно-громадське управління освітнім комплексом регіону…….63
2.4 Управління розвитком культури і мистецтва в регіоні……………….71
РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ЩОДО СТИМУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ…77
3.1 Шляхи оптимізації використання фінансових інструментів розвитку соціально-культурної сфери регіону……………………………………….77
3.2 Впровадження інноваційних механізмів реалізації стратегії розвитку Іллічівського району м. Маріуполя………………………………………...81
3.3 Удосконалення діючих механізмів фінансового забезпечення соціально-культурної сфери ………………………………………………..90
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….100
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...…106
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………113



ВСТУП

Суспільний розвиток в Україні характеризується загостренням соціальних проблем і суттєвим зниженням рівня та якості життя населення, що зумовлено як кризовим спадом виробництва, так і процесами глибинного розшарування суспільства за рівнем доходів. Посилення соціально-культурної компоненти в стратегії подальшого розвитку держави, орієнтація на підвищення якості і рівня життя населення, його соціального самопочуття вимагають запровадження нових інструментів щодо стимулювання соціально-культурного розвитку регіону.
Головна ж проблема державного управління в сфері соціально-культурної політики полягає в забезпеченні його адекватності потребам суспільства в кожний конкретний проміжок часу. Однак, очевидно, що розроблена і реалізована соціально-культурна політика не буде відповідати потребам суспільства, якщо створюватиметься лише на основі суб’єктивних міркувань носіїв відповідних повноважень. Тому потрібні нові інструменти щодо стимулювання соціально-культурного розвитку регіону.
На сьогодні дослідження теоретичних та практичних аспектів соціально-культурного розвитку регіонів, фінансового забезпечення суспільних потреб відображено у працях багатьох вітчизняних вчених-економістів: Балацький Є.О., Батіщева С.М., Бідак В.Я., Васильєва Т.А., Долішній М.І., Єпіфанов А.О., Єрохін С.А., Мединська Л., Михуринская Е.А., Ніколіна І.І., Палій О.М., Ситник П.К., Скуратівський В.А., Соляр В.В. Трощинський В.П., Холостова Е.И., Яременко О.О. та інших. Проте, потреба пошуку шляхів використання нових інструментів щодо стимулювання соціально-культурного розвитку регіону залишається актуальною і потребує подальшого дослідження. Саме це зумовило вибір теми дипломної роботи, її структуру, визначило об’єкт і предмет, мету і конкретні завдання дослідження.
Метою дипломної роботи є розробка теоретичних, методологічних і методичних положень, наукових і практичних рекомендацій запровадження нових інструментів щодо стимулювання соціально-культурного розвитку регіону.
Досягнення поставленої мети передбачало вирішення наступних завдань:
 дослідити теоретичні основи визначення регіональної соціально-культурної політики, її сутність, цілі та принципи;
 проаналізувати сучасні підходи до визначення сутності розвитку регіону;
 визначити адміністративні та ринкові інструменти забезпечення сталого розвитку регіону;
 розкрити тенденції управління соціально-культурним розвитком регіону;
 з’ясувати особливості бюджетного регулювання розвитку регіону
 надати загальну характеристику діяльності Іллічівської районної адміністрації Маріупольської міської ради;
 проаналізувати управління розвитком системи охорони здоров'я, фізичної культури та спорту
 визначити особливості управління освітнім комплексом, розвитком культури і мистецтва в регіоні;
 окреслити шляхи оптимізації використання фінансових інструментів розвитку соціально-культурної сфери регіону;
 обґрунтувати впровадження інноваційних механізмів реалізації стратегії розвитку Іллічівського району м. Маріуполя;
 надати пропозиції удосконалення діючих механізмів фінансового забезпечення соціально-культурної сфери.
Об’єктом дослідження є система соціально-культурного розвитку регіону.
Предметом дослідження є система стимулювання соціально-культурного розвитку регіону.
Теоретичною і методологічною базою дослідження є праці українських і зарубіжних авторів, нормативно-правові акти й інші офіційні матеріали, що регламентують і репрезентують формування та результати реалізації соціально-культурної політики.
Основні методи ґрунтуються на принципах дослідження, традиційних для вітчизняної науки з державного управління: узагальнення, системності та структурності.
Специфіка предмета дослідження і конкретні дослідницькі завдання зумовили використання наступних методів: контент- та конкретно-пошуковий аналіз – для уточнення основних понять та термінів; структурно-функціональний метод – дозволив проаналізувати структуру та функції державного управління в сфері соціально-культурного розвитку регіону; діалектичний метод – забезпечив виявлення сучасних тенденцій і суперечностей в соціально-культурній сфері та обґрунтування основних напрямків удосконалення діючих механізмів фінансового забезпечення соціально-культурної сфери; абстрактно-логічний метод використано з метою теоретичного узагальнення й формулювання висновків; математико-статистичний аналіз офіційної статистичної інформації – забезпечив формування бази даних фактичного стану соціально-культурного розвитку регіону.
Сукупність використаних методів, на наш погляд, надала можливість забезпечити повноту та об’єктивність висвітлення теми, реалізацію завдань дослідження.
Практичне значення одержаних результатів визначається тим, що теоретичні положення роботи доведені до рівня конкретних пропозицій і мають форму, придатну для використання в практичній діяльності органів державного управління, зокрема розроблено методичні рекомендації щодо впровадження інноваційних механізмів реалізації стратегії розвитку Іллічівського району м. Маріуполя.
Список литературы ВИСНОВКИ

У дипломній роботі розкриті теоретичні аспекти соціально-культурного розвитку регіону, зроблено аналіз управління розвитком соціально-культурної сфери Іллічівського району м. Маріуполя і обґрунтовано пропозиції впровадження нових інструментів щодо стимулювання соціально-культурного розвитку регіону. За результатами дослідження сформульовані висновки концептуальної, теоретичної та науково-практичної спрямованості.
Регіональна соціально-культурна політика – це особлива інституційно й законодавчо оформлена діяльність органів влади й місцевого самоврядування, яка націлена на територіальну організацію та розвиток соціально-культурної сфери територіальних суспільних систем і забезпечення на цій основі добробуту її мешканців. Вона охоплює такі сфери життєдіяльності людини: національну, соціальну, культурну, демографічну та екологічну; і локалізується на державному та місцевому рівні, тобто, вона складається з двох частин – державної регіональної політики та політики самих регіонів.
Регіональна соціально-культурна політика зорієнтована на реалізацію системи довгострокових і поточних цілей соціально-культурного розвитку країни і містить комплекс відповідних рішень та заходів, спрямованих на досягнення цих цілей з використанням економічних важелів. Основною метою регіональної соціально-культурної політики держави є дотримання балансу інтересів центру держави і регіонів шляхом формування раціональних бюджетних взаємовідносин між державними і місцевими бюджетами. Це необхідно для вирівнювання стану соціально-культурного розвитку різних регіонів, у першу чергу, умов життя населення, виходячи з прогресивних соціальних нормативів і аналогів показників регіонального розвитку в розвинутих країнах світу.
В ході дослідження ми дійшли висновку, що стратегія розвитку регіону – це документально представлена думка про бажаний майбутній стан, система заходів та ресурсів, використовуваних владою регіону для наближення цього майбутнього. Вона ґрунтується на розробці і затвердженні нормативів: соціальних, економічних, трудових та економіко-екологічних.
Становлення та розвиток ринкових відносин, а також світовий досвід розбудови національних систем соціального захисту підводить нас до необхідності переосмислити реальний стан речей у цій галузі. Зокрема, моделі соціально-захисної політики та механізми соціального захисту населення в Україні ще довго доведеться виробляти з урахуванням негативних проявів і суперечностей, пов’язаних з тривалою трансформацією суспільно-політичної та економічної системи. Тому важливою складовою регіональної соціальної політики є інформаційний моніторинг процесів соціального розвитку та соціального захисту.
Інструменти забезпечення сталого розвитку – це сукупність регуляційних і стимулюючих адміністративних важелів та ринкових засобів цілеспрямованого впливу на процес запровадження засад сталого розвитку. Інструменти забезпечення регіонального розвитку можна поділити на дві групи: адміністративні та ринкові, залежно від природи їхнього виникнення.
Система управління розвитком соціально-культурної системи має складну синергетичну природу, яка по-різному постає на загальносуспільному, регіональному рівнях і на рівні індивідуальних людських взаємин. Лише системний підхід до оцінювання соціально-культурного розвитку за усіма переліченими сферами і пріоритетними для кожного регіону напрямами здатен забезпечити його всебічність, об'єктивність та надійність.
На нашу думку, щоб виконати завдання щодо вимірювання та оцінювання соціально-культурної політики, необхідно виявити сукупність факторів, які впливають на функціонування та розвиток соціально-культурної системи – визначити певний ряд простих об'єктів. Це полегшує формулювання конкретної цілі соціально-культурної політики, визначення завдань та конкретних результатів, які, у свою чергу, забезпечують можливість детального оцінювання стану виконання поставлених завдань. Оцінювання соціально-культурного розвитку має охоплювати вимірювання усієї сукупності змін, відображати їх основні тенденції та забезпечувати можливі способи корекції у бажаному напрямі. Результати проведеного дослідження довели, що оцінювання результативності соціально-культурної політики на основі вимірювання соціального розвитку регіону за відповідними сферами і пріоритетами дозволяє забезпечити належний інформаційний супровід управлінських рішень.
Бюджетування сфери соціально-культурних послуг – це сукупність програмно-цільових заходів, які міністерства та відомства використовують у процесі бюджетного планування, фінансового забезпечення сфери соціально-культурних послуг та контролю за витрачанням бюджетних коштів на соціально-культурний розвиток. Формування критеріїв оцінки бюджетування сфери соціально-культурних послуг дає змогу визначити й узагальнити стан і тенденції функціонування даної сфери та спрогнозувати на майбутнє перспективні зміни у соціально-культурному розвитку регіону, держави та суспільства в цілому.
Вважаємо, що синтез досягнень вітчизняної науки і кращих світових здобутків повинен бути спрямований на розроблення в Україні концептуальної моделі розвитку бюджетування сфери соціально-культурних послуг як на рівні держави, так і на рівні регіонів. На нашу думку, це сприятиме закладенню надійних підвалин для вдосконалення функціонування досліджуваної сфери у нашій країні.
Підсумовуючи загальну характеристику діяльності Іллічівської районної адміністрації Маріупольської міської ради, нами відмічено спрямованість керівництва адміністрації на досягнення конкретних результатів роботи, пошук шляхів удосконалення форм і методів роботи з населенням району, керівниками підприємств та інших закладів, підвищення персональної відповідальності керівного складу району за стан справ на доручених ділянках роботи.
Створення умов для сталого соціально-економічного розвитку району як основна мета функціонування Іллічівської районної адміністрації базується на результатах роботи в попередні роки. Нами розглянуто основні складові цієї роботи та проаналізовано характерні тенденції, що окреслюють перспективи майбутнього стану району.
Стратегічним напрямком покращення економічної ситуації в районі керівництво адміністрації вважає модернізацію виробництва та інфраструктури, створення конкурентоспроможного промислового комплексу. Серед інших пріоритетних завдань економічного розвитку району керівництвом районної адміністрації виділяються забезпечення якісної роботи громадського транспорту і зв`язку, максимально повне забезпечення споживачів різноманітними високоякісними послугами, підвищення ефективної діяльності підприємств галузі, розширення асортименту продукції, збільшення обсягів виробництва харчової промисловості для задоволення попиту споживачів, зниження витрат енергетичних ресурсів, впровадження енергозберігаючих технологій і нетрадиційних джерел енергії, поліпшення стану житлово-комунального господарства.
В цілому в досліджуваному періоді, на нашу думку, стан соціально-економічного розвитку Іллічівського району міста Маріуполь покращився за рахунок багатьох як зовнішніх, так і внутрішніх чинників, неостаннє місце серед яких належало чіткій та якісній роботі менеджменту Іллічівської районної адміністрації Маріупольської міської ради
Вирішення проблем, пов’язаних з фінансовим забезпеченням соціально-культурної сфери не можливо без вирішення ряду інших проблем, в тому числі і організаційного характеру. Зокрема, при реалізації інвестиційно-інноваційних програм соціально-культурної спрямованості існує потреба впровадження ефективної організаційної складової системи фінансового забезпечення соціально-культурної сфери. Органом, який сьогодні здійснює контроль видатків на соціально-культурні потреби є державне казначейство, органом який здійснює планування соціальних видатків є фінансові управління місцевих адміністрацій, затверджує такі видатки місцева рада. Сьогодні постає питання хто несе відповідальність за результативність фінансового забезпечення соціально-культурної сфери? На нашу думку повинна бути створена установа, яка б займалася безпосередньо плануванням (включаючи і стратегічне планування), розподілом фінансових ресурсів запропонованого фонду розвитку і при цьому несла повну відповідальність за результати використання таких ресурсів.
На нашу дамку, дієвим механізмом вирішення зазначеної вище проблеми має стати формування єдиної інфраструктурної складової організаційного забезпечення системи фінансового забезпечення соціально-культурної сфери, основу якої буде складати Комітет розвитку при обласних органах влади, та його представництва при органах районної виконавчої влади. Перевагою запропонованої структури (порівняно з існуючими) є можливість забезпечення системності процесу фінансового забезпечення соціально-культурної сфери на місцевому рівні, комплексного вирішення різномасштабних та різнопланових завдань управління коштами фонду розвитку, що сприятиме підвищенню ефективності їх використання.
Крім вищезазначених проблем на сьогодні не втрачає актуальності і проблема формування ефективного нормативно-правового забезпечення фінансування соціально-культурної сфери, оскільки досить часто воно або є суперечливим, або обмежує можливості управління фінансовими ресурсами на місцях. Тому в рамках запропонованої організаційної складової системи фінансового забезпечення потрібно здійснити ряд удосконалень існуючої системи фінансового забезпечення соціально-культурної сфери і розробити нові методики відбору проектів і формування їх оптимального набору на законодавчому рівні.
Розроблені нами рекомендації нададуть змогу визначити перспективні напрями розвитку малого та середнього бізнесу Іллічівського району м. Маріуполя, спрямувати підприємницький потенціал на вирішення проблеми оптимізації спеціалізації господарства району в умовах поглиблення глобалізаційних процесів, забезпечать комплексність розвитку. Впровадження інноваційних механізмів взаємодії бізнесу та Іллічівського району м. Маріуполя дасть змогу активізувати процеси кластеризації економіки району, формування мережевих систем, нових територіально-виробничих форм господарства; забезпечити розвиток інноваційної інфраструктури; визначити оптимальні управлінські моделі інноваційного розвитку з урахуванням системи місцевих факторів впливу.
Як нами було з’ясовано, на сьогодні провідна роль у фінансуванні соціально-культурної сфери України належить державним методам. Проте бюджетний механізм фінансового забезпечення соціально-культурного сектору не є досконалим. Потребує структурних змін бюджетне планування та прогнозування, кошторисний порядок фінансування видатків на соціально-культурні заходи та бюджетний контроль. Ключовим аспектом у вирішенні зазначених проблем має стати широке впровадження у бюджетну практику програмно-цільового методу. Невідкладного перегляду потребують міжбюджетні відносини, соціальні стандарти та нормативи, а також існуюча система надання пільг. Необхідно також з боку державної та місцевої влади створити відповідні стимули для підприємницького сектору, благодійних організацій щодо зацікавленості останніх у вирішення соціально-культурних проблем регіону. І не менш важливою має стати політика підвищення та захисту власних доходів громадян як головного джерела задоволення соціально-культурних потреб кожного громадянина України.
Отримані результати дипломної роботи не вичерпують всієї багатоаспектної проблематики розвитку соціально-культурної сфери, але вони дають відповіді на актуальні питання запровадження нових інструментів щодо стимулювання соціально-культурного розвитку регіону.




СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії: Закон України від 5.10.2000 р. №2017-ІІІ (зі змінами та доповненнями). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2017-14.
2. Про прожитковий мінімум: Закон України від 15.07.1999 р. №966-ХІV(зі змінами та доповненнями). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=966-14.
3. Про соціальні послуги: Закон України від 24.06.2004 р. № 1891IV // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 50. – Ст. 537
4. Про стимулювання розвитку регіонів: Закон України від 08.09.2005 № 2850-IV (Редакція від 01.01.2012) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2850-15
5. Про схвалення Концепції реформування системи соціальних послуг: Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.04.2007 р. № 178р [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. rada. gov.ua.
6. Матеріали Парламентських слухань „Шляхи реформування охорони здоров’я та медичного страхування в Україні” від 20 травня 2009 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rada.gov.ua/zakon/ new/par_sl/SL200509.htm.
7. Постанова Кабінету Міністрів України “Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) від 29.12.2009 р. № 1417 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. rada.gov.ua.
8. Програма економічних реформ України на 2010-2014 роки // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: president. gov.ua
9. Азаров, М.Я. Роль органів місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку/ М. Я. Азаров //Фінанси України. - 2007. - № 3. - C.3-14
10. Актуальні проблеми теорії та практики соціальної роботи на межі тисячоліть : монографія. - К. : УДЦССМ, 2001. - 344 с. - Кн. І. - Соціальна робота.
11. Алимов О.М., Микитенко В.В. Стратегічний потенціал - сукупні можливості національної економіки по досягненню цілей збалансованого розвитку // Продуктивні сили України. - № 1. -2006. - С.135-150.
12. Бабін Б. В., Кроленко В. О. Державні цільові програми – організаційно-правові засади розроблення, затвердження та виконання. – Донецьк: Дон ДУЕТ, 2006. – 206 с.
13. Балацький, Є. О. Бюджет міста у системі фінансів території: монографія [Текст] / Є. О. Балацький. – Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2011. – 302 с.
14. Батіщева, С.М. Фінансові стимули соціально-економічного розвитку як складова фінансового механізму/ С. М. Батіщева //Формування ринкових відносин в Україні. - 2007. - № 11. - C.14-18
15. Бідак В.Я. Соціальний захист населення та вдосконалення державних механізмів його регулювання : монографія / В.Я. Бідак. – Л. : Інститут регіональних досліджень НАН України, 2004. – 250 с.
16. Благодійні інституції України: сучасний стан та перспективи розвитку (за результатами соціологічного дослідження) / [Безпалько О.В., Галустян Ю.М. та ін.]; за ред. А.В. Гулевської-Черниш. – К.: Книга плюс, 2008. – 120 с.
17. Василенко, О. В. Основні підходи до формування ефективних механізмів фінансового забезпечення інвестиційного потенціалу місцевих бюджетів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/natural/npkntu_e/2009_l 5/ stat_09/25.pdf
18. Висновки Рахункової палати України про виконання Державного бюджету України за 2002-2010 рр. / Електронний ресурс. – Режим доступу: http://www.acrada.gov.ua/control/main/uk/ publish/category/32826.
19. Гілко В. І. Соціальні орієнтири державної політики. Діагностика соціального розвитку Одеського регіону : монографія / В. І. Гілко, Л. І. Кормич, Е. А. Гансова. - О. : ОРІДУ НАДУ, 2005. - 376 с.
20. Диба, О. М. Механізм залучення зовнішніх ресурсів формування інвестиційного потенціалу місцевих бюджетів [Текст] / О. М. Диба, В. В. Крук В // Вісник ДНУЕТ ім. М. Туган-Барановського. Економічні науки. – 2010. № 3. – С. 306-314.
21. Долішній М.І. Регіональна політика на рубежі ХХ-ХХІ століть: нові пріоритети / М.І. Долішній. – К. : Видво "Наук. думка", 2006. – 510 с.
22. Єпіфанов, А. О. Бюджет і фінансова політика України : навч. посібник [Текст] / А. О. Єпіфанов, І. В. Сало, І. І. Дьяконова. – К. : Наукова думка, 2007. – 302 с.
23. Єрохін, С.А. Оцінювання сучасного стану соціально-економічного розвитку України і напрями її трансформації/ С. А. Єрохін, О. А. Кириченко //Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 5. - С. 27-42
24. Єщенко, П. Відновлення соціально-економічного розвитку - пріоритет номер один у світі та в Україні/ П. Єщенко, А. Арсеєнко //Економіка України. - 2012. - № 1. - С. 36-51
25. Жибер, Т.В. Удосконалення процесу бюджетування в Україні [Текст] // Фінанси України. – 2009. – №8. – С.76-81.
26. Зайчикова, В. В. Місцеві фінанси України та європейських країн [Текст] / В. В. Зайчикова. – К. : НДФІ, 2007. – 299 с.
27. Зінь Е.А. Регіональна економіка : підруч. / Е.А. Зінь. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 528 с.
28. Інвестиційне забезпечення соціально-економічного розвитку міста: монографія : у 2-х т. Т.2: Інструменти інвестиційного забезпечення соціально-економічного розвитку міста/ ДВНЗ "Українська академія банківської справи НБУ"; ред.: А. О. Єпіфанов, Т. А. Васильєва. – Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2009. – 264 с.
29. Інвестиційне забезпечення соціально-економічного розвитку міста: монографія : у 2-х т.. Т.1: Системний підхід інвестиційного забезпечення соціально-економічного розвитку міста / ред. А. О. Єпіфанов, Т. А. Васильєва. - Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2009. - 270 с.
30. Кабаченко Н. Європейський Союз: проблеми держави соціального захисту / Н. Кабаченко // Зб. наук. пр. НАДУ / за заг. ред . О. Ю. Оболенського, С. В. Сьоміна. - К. : Вид-во НАДУ, 2006. - Вип. 2. - С. 281-290.
31. Концептуальні засади соціогуманітарного розвитку на регіональному рівні : експертні матеріали : за результатами НДР кафедри соціальної і гуманітарної політики НАДУ у 2007 р. / В. П. Трощинський, В. А. Скуратівський, П. К. Ситник, та ін. - К. : НАДУ, 2008. - 90 с.
32. Кравченко М. В. Розробка моделей організації управління соціальним захистом населення: національний та зарубіжний досвід : навч.метод. посіб. для слухачів дистанц. курсу / М. В. Кравченко, О. М. Петроє; Асоц. міст України та громад. - К., 2007. - 250 с.
33. Кудрин, А. Л. Трехлетний бюджет – бюджет диверсификации экономики [Текст] / А. Л. Кудрин // Финансы. – 2007. – № 4. – С. 3–8.
34. Ламбарт X. Социальная рыночная экономика. Германский путь / X. Ламбарт. - М.: «Дело», 2009 - 224 с.
35. Лібанова Е.М. Індекс людського розвитку // Інвестиційний рейтинг регіонів України. – Вип. 2/3. – К.: Інститут реформ, 2002. – С. 59–70.
36. Луніна, В. К. Формування місцевих бюджетів на основі принципу еквівалентності: шлях до ефективної бюджетної системи України [Текст] / В. К. Луніна // Фінанси України. – 2010. – №9. – С. 3-12.
37. Макарова О.В. Державні соціальні програми: теоретичні аспекти, методика розробки та оцінки: Монографія. – К.: Ліра-К, 2004. – 328 с.
38. Мандибура В.О. Рівень життя населення України та проблеми реформування механізмів його регулювання / В.О. Мандибура. – К. : Парламентське видавництво, 2000. – 256 с.
39. Мединська, Л. Правові форми фінансового забезпечення соціально-культурної сфери в Україні/ Л. Мединська //Підприємництво, господарство і право. - 2011. - № 5. - С. 98-102
40. Менеджмент социаной работы / Под ред. Е.И. Комарова и А.И. Войтенко. - М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2010. – 468 с.
41. Михеева Ю. Социальная зашита // Экономист. - 2008. - № 8. - C. 69 - 74.
42. Михуринская Е. А. Экономико-организационное обеспечение формирования социально ориентированной экономики региона (на материалах АР Крым) / Е. А. Михуринская. – Симферополь : НАПКС, 2009. – 464 с.
43. Мусис Н. Усе про спільні політики Європейського Союзу : пер. з англ. / Н. Мусис. – К. : К.І.С., 2005. – 466 с.
44. Мырынюк А.Н. Преимущества и общие формы взаимодействия властных органов управления и бизнес-структур // Микроэкономика. - 2008. - № 4. - С. 62-67.
45. Ніколіна І. І. Зумовленість соціальної політики соціальною структурою суспільства / І. І. Ніколіна // Демократичні стандарти врядування й публічного адміністрування : наук.-практ. конф. за міжнар. участю, 4 квіт. 2008 р. : тези доп. – Львів : ЛРІДУ НАДУ, 2008. – С. 181-185.
46. Ніколіна І. І. Механізм державного управління в сфері соціальної політики / І. І. Ніколіна // Вісник державної служби. – 2007. – № 3 – С. 39-41.
47. Огонь, Ц. Г. Програмно-цільовий метод та ефективність бюджетних програм [Текст] // Фінанси України. – 2009. – №7. – С.20-29.
48. Осовий Г. В. Соціально-трудові відносини : питання теорії та практики в Україні : навч. посіб. / Г. В. Осовий, В. І. Жуков, В. М. Руденко, В. О. Семеніхін. - К. : АПСВ, 2005. - 432 с.
49. Офіційний сайт Іллічівської Райадміністрації м. Маріуполя: Режим доступу: http://little.com.ua/administration/ilichevskaya-rayadministraciya.html
50. Офіційний сайт Мінфіну України – Режим доступу: http://www.minfin.gov.ua.
51. Офіційний сайт Районної адміністрації Маріупольської міської ради : Режим доступу: http://marsovet.org.ua/
52. Регіональна економіка : [підручник / під. ред. В. І. Відяпіна, М. В. Степанова]. – М.: ІНФРА-М, 2009. – 686 с.
53. Регіональна політика та механізм її реалізації : монографія / за заг. ред. акад. НАН України М.І. Долішнього. – К. : Вид-во "Наук. думка", 2003. – 503 с.
54. Регіональна політика: методологія, методи, практика / Долішній М.І., Бєлєнький П.Ю., Бідак В.Я. та ін. / відп. ред. М.І. Долішній. – Львів : НАН України; Ін-т регіональних досліджень, 2001. – 719 с.
55. Романенко, О. Р. Фінанси: підручник [Текст] / О. Р. Романенко; Мін-во освіти і науки України. – 4-е вид. . – К.: ЦУЛ, 2009. – 312 с.
56. Сазонець, І. Л. Управління місцевими фінансами : навч. посіб. [Текст] / І. Л. Сазонець, Т. В. Гринько, Г. Ю. Придатко. – К. : Центр навч. літ-ри, 2006. – 264 с.
57. Салій І.М. Розвиток управління соціально-економічним комплексом крупного міста (на прикладі Києва): Дис. канд. екон. наук. – К.: КНЕУ, 1998. – 232 с.
58. Семикіна Т. Соціальна політика у глобальному вимірі. – К. : Унів. – Вид-во „Пульсари”, 2003. – 252 с.
59. Семів Л.К. Регіональна політика: людський вимір: Монографія. – Львів: ІРД НАН України, 2004. – 392 с.
60. Система соціального захисту та соціального забезпечення в Україні. Реальний стан та перспективи реформування. – К. : Центр громадської експертизи, 2009. – 104 с.
61. Скуратівський В. А., Палій О. М. Основи соціальної політики: Навч. посіб. - К.: МАУП, 2002. - 200 с.
62. Соляр В. В. Государственное регулирование развития социальной инфраструктуры и ее регионов / В. В. Соляр, Н. В. Беликова // Бизнес Информ. – 2010. – № 6. – С. 3-8.
63. Соціальне самопочуття, настрої та ціннісні орієнтації населення України / Ін-т соціол. НАН України [Електронний ресурс] : Режим доступу. - http://www.niss. gov.ua/Table/51006/socyolog.htm
64. Соціальний захист населення на сучасному етапі: стан і проблеми: Монографія. – Донецьк: Янтра, 2001. – 352 с.
65. Соціальні послуги в Україні: сьогодення та перспективи / Т.В. Семигіна, К.С. Міщенко, Т.Г. Кіча та iн - К, ВК «Зірка», 2007. – 124 с.
66. Соціогуманітарні виміри державної політики : навч. посіб. / В. П. Трощинський, В. А. Скуратівський, П. К. Ситник та ін. К. : Вид-во НАДУ, 2007. - 76 с.
67. Технологии социальной работы / Е. И. Холостова, П. Д. Павленок, В. Ц. Худовердян, Т. В. Шеляг. – М.: Издательский дом, 2009. – 399 с.
68. Трощинський В. Соціальний розвиток: опорний конспект навчальної дисципліни : навч. посіб. / В. Трощинський, О. Петроє, І. Горгес. - К. : Вид-во НАДУ, - 2008. - 192 с.
69. Управление социально-экономическими системами: проблемы и решения / [под ред. Е. В. Мартяковой]. – Донецк : ГВУЗ ДонНТУ, 2009. – 563 с.
70. Управління міським бюджетом за програмно-цільовим методом : (проект “Реформа місцевих бюджетів в Україні”) [Електронний ресурс] : посібник для органів місцевого самоврядування / Режим доступу: http://www.cld.org.ua/lib/84_UPRAVL_3.
71. Управління якістю соціальних послуг: теорія та практика. Досвід мікропроектів УФСІ з інноваційних соціальних послуг. - К, - 2010. – 210 с.
72. Харченко, В. А. Бюджет и его влияние на реализацию программы социально-экономического развития региона / В. А. Харченко // Економіка. Фінанси. Право. – 2008. – №2. – С. 9-13.
73. Яременко О. О. Соціальна політика: теоретикометодологічні основи до слідження процесів формування та ефективної реалізації : монографія: статті: виступи: інтерв'ю / О. О. Яременко. - К., 2006. - 408 с.
74. Armstrong N. / Taylor J. Regional Economic and Polici. – L, Harvester Wheatsheaf, 1993 / P. 397.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.