У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ПРЯМІ ПОДАТКИ В СИСТЕМІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДОХОДІВ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ НА ПРИКЛАДІ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Количество страниц 115
ВУЗ КНУ імені Тараса Шевченка
Год сдачи 2012
Содержание Вступ
Розділ 1 Теоретико-методичні основи прямого оподаткування юридичних осіб……………………………………………
1.1. Економічна сутність прямого оподаткування підприємств…………………………………………….
1.2. Прибуткове та майнове оподаткування юридичних осіб в Україні……………………………………………
1.3.Теоретичні засади розвитку податкового регулювання доходів підприємств……………………
Розділ 2 Аналіз сучасного стану прямого оподат¬ку¬вання юридичних осіб в Україні (на прикладі податкової служби Волинської області)……………………………...
2.1.Наповнення Державного та місцевих бюджетів в Україні за рахунок прямих податків………………..
2.2. Оцінка ефективності регулюючої функції прямих податків в сучасних умовах України………………..
2.3. Аналіз ролі прямого оподаткування юридичних осіб в системі податкового регулювання на прикладі Державної податкової служби Волинської області….
Розділ 3. Податкова реформа та розвиток стимулюючих основ оподаткування юридичних осіб в Україні…………..
3.1 Зарубіжний досвід прямого оподаткування юридичних осіб та можливості його застосування в Україні…………………………………………………
3.2 Комплексний підхід до реформування прямого оподаткування………………………………………….
Висновки …………………………………………………………………
Список використаної літератури………………………………….
Додатки
Список литературы ВИСНОВКИ
Згідно чинного законодавства України, податком є обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до Податкового кодексу.
Податковий кодекс не містить поділу податків на прямі та непрямі, проте Коментар до Податкового кодексу передбачає можливість такої класифікації податків залежно від форми оподаткування. Поділ податків на прямі та непрямі існує також в офіційних документах впливових міжнародних організацій, словниках, довідниках і енциклопедіях фінансово-економічного спрямування, в документах СОТ та ЄС.
Прямі (прибутково-майнові) податки – це податки, які справляються в процесі придбання й акумуляції матеріальних благ, визначаються розміром об’єкта оподаткування та включаються в ціну товару й сплачуються виробником або власником: особисті – податки, що сплачують платником податків за рахунок і залежно від отриманого ним доходу (прибутку) і враховують платоспроможність платника; реальні (від англ. real – майно) – податки, що сплачують з майна, в основі яких лежить не реальний, а передбачуваний середній дохід.
В Україні спрявляються наступні прямі податки: податок на прибуток підприємств; податок на доходи фізичних осіб; плата за землю; збір за першу реєстрацію транспортного засобу; екологічний податок; рентна плата; плата за користування надрами та ін.
Порівняно з непрямими прямі податки більш справедливі, оскільки враховують дохідність платника і стягуються саме на стадії отримання доходу. Прямі податки виступають дійовим фінансовим регулятором доходів платників, інвестицій, нагромадження капіталу, ділової активності, сукупного споживання тощо. Отже, прямі податки об’єктивно більшою мірою володіють стимулюючими можливостями щодо безпосередніх товаровиробників. Їх вплив на відтворювальні процеси здійснюється безпосередньо, через зменшення чи збільшення прибутку (доходу), який залишається в розпорядженні платників податків. З точки зору макроекономіки, регулюється як інвестиційний, так і споживчий попит та пропозиція.
На сьогодні в Україні чинне податкове законодавство залишається певною мірою неврегульованим, хоча з прийняттям податкового Кодексу знижено податкове навантаження на прибуток підприємств; вітчизняний податок на прибуток мало пов’язаний з фінансовими результатами діяльності підприємств, і його основні функції - стимулююча і регулююча – спрацьовують недостатньо; залишається актуальним питання податкових преференцій для виробничих підприємств.
Провівши аналіз прямого оподаткування юридичних осіб в Украні, можемо зробити висновок, що реформа оподаткування, введення Податкового кодексу в цілому позитивно впливають на доходи та ділову активність юридичних осіб, хоча остаточні підсумки підводити ще рано. Також не варто ігнорувати незавершеність реформ та ті питання, що лишаються не вирішеними.
Нині системи прямого і непрямого оподаткування в Україні забезпечують приблизно рівні обсяги податкових надходжень, хоча раніше домінуючою була частка непрямого оподаткування. Частка прямих податків з юридичних осіб в останні роки зростає, і в 2011р. становила близько 18%. В 2011р. до державного бюджету надійшло 54,7 млрд. грн. податку на прибуток підприємств, що на 37,0 %, більше відповідного показника 2010р. Таке зростання відбулося попри зменшення ставки з 1 січня 2011 року. Річний плановий показник податку на прибуток виконано на 115,1 %. Податок на прибуток підприємств зріс у 2011 році передусім за рахунок збільшення надходжень податку з підприємств і організацій приватного сектору більш як у 1,5 раза. Крім того, збільшилися надходження податку на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів на 37,8 %. Водночас надходження податку з державного сектору скоротилося на 95,7 млн. грн
В 2011 р. до бюджету надійшло 10,7 млрд. грн. плати за землю, що на 1 907,375 млн. грн зборів та плати за спеціальне використання природних ресурсів, 1 085,384 млн.грн. становили надходження від екологічного оподаткування.
Значну кількість надходжень до бюджету недоотримано за рахунок надання пільг практично по всіх видах податків. Українську економіку називають «економікою пільг». Довідник пільг № 58, станом на 01.07.2011 р., містить 300 видів пільг. Найбільш масштабні обсяги втрат бюджету в 2011р. внаслідок пільгового оподаткування спостерігаються по таких видах податків: податок на додану вартість, податок на прибуток підприємств та плата за землю. Із прийняттям Податкового кодексу перелік податкових пільг для платників податків розширено, що, на нашу думку, може призвести до зростання податкових витрат. У 2005–2011 рр. простежується стійка тенденція зростання обсягів втрат бюджету від надання податкових пільг, тоді як у 2009 р. відбулось скорочення податкових надходжень унаслідок світової фінансової кризи. Така тенденція призводить до зменшення обсягів державних фінансів, недофінансування програм соціально-економічного розвитку країни і неспроможності держави виконувати свої функції.
В 2011р. втрати бюджету від пільг по податку на прибуток склали 29 % загальних втрат. Найбільші обсяги втрат задекларовані платниками, які мають від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток, беруть участь у міжнародному співробітництві, які скористались державною підтримкою літакобудівної промисловості, енергетичної галузі тощо.
Для того, щоб податкові пільги стали ефективним інструментом податкового стимулювання, необхідно, проводячи податкову політику, унеможливити вибірковий характер надання податкових пільг; порядок формування пільгового податкового портфелю затверджувати в законодавчому порядку центральною владою; не допускати неекономічного примушення й обов’язковості застосування податкових пільг.
У Волинській області станом на 1.01.2012р. налічувалось 187 великих, середніх та вагомих за обсягом малих промислових підприємств, де зосереджено понад 80 відсотків працівників та продукції промисловості області. Економічний потенціал промисловості області формує, в основному, обробна промисловість, зокрема харчова галузь і машинобудування. Волинь за темпами росту промислового виробництва входить у першу п’ятірку областей України. За 2011 рік до бюджетів усіх рівнів податковими органами Волинської області забезпечено 1840,0 млн. грн. платежів, що на 21,4 % більше, ніж у 2010 році. За 2011 рік до загального фонду державного бюджету надійшло 319,7 млн. грн. податку на прибуток, розрахункова база виконана на 106,4 %,. У 2011 році до загального фонду державного бюджету зібрано 37,5 млн. грн. ресурсних та неподаткових платежів. До місцевих бюджетів області за 2011 рік надійшло 983,6 млн. грн., що на 12,2 % більше, ніж у 2010 році. Надходження плати за землю – 85,1 млн. грн., що на 7,6 % більше. Виконання доведених показників на 2011 рік забезпечено усіма ДПІ області.....................................

Дані в роботі - 2011 - і півріччя 2012р., Податковий кодекс враховано, список літератури - 98 джерел
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
1500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.