У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Преміювання, як елемент мотивації робітників банка (на прикладі АКІБ «УкрСиббанк»)
Количество страниц 83
ВУЗ Сумський державний університет ітитут заочної, дистанційної та вечірньої форм навчання
Год сдачи 2012
Содержание Анотація

Дипломна робота розглядає систему мотивації персоналу, стимулювання, а також преміювання.
В 1 розділі розглянуті основні поняття мотивації та преміювання, описана організація преміювання на підприємстві.
В 2 розділі розглянута специфіка управління персоналом в банку, перелічені основні мотиви його роботи, а також розглянуті особливості преміювання в комерційному банку.
В 3 розділі розглянута система преміювання пресоналу на прикладі АКІБ «Укрсиббанк», а також запропоновані заходи щодо її модернізації.
В 4 розділі розглянутий стан охорони праці на підприємстві та зроблені відповідні висновки.


Зміст
РЕФЕАТ........................................................................................................................4
ВСТУП..........................................................................................................................5
РОЗДІЛ І. Економічний зміст мотивації та преміювання
1.1. Основні поняття мотивації персоналу............................................................7
1.2. Матеріальна мотивація трудової діяльності.................................................14
1.3. Організація преміювання персоналу.............................................................19
РОЗДІЛ ІІ. Основи преміювання в комерційних банках
2.1. Специфіка управління персоналом комерційних банків..............................34
2.2. Мотивація персоналу банку.............................................................................37
2.3. Особливості преміювання у комерційному банку........................................44
РОЗДІЛ ІІІ. Управління преміюванням в АКІБ «УкрСиббанк»
3.1. Управління персоналом в банку.....................................................................46
3.2. Мотивація персоналу на основі системи персональних премій..................47
3.3. Удосконалення мотивації робітників банку на основі акцій.......................55
РОЗДІЛ ІV. Охорона праці
4.1. Характеристика приміщення...........................................................................62
4.2. Дослідження природного освітлення.............................................................65
4.3. Дослідження штучного освітлення.................................................................68
4.4. Дослідження достатності вентиляції..............................................................69
4.5. Дослідження пожежобезпеки..........................................................................72
4.6. Загальна оцінка приміщення...........................................................................73
4.7. Висновки за станом охорони праці.................................................................74
ВИСНОВКИ...............................................................................................................75
ЛІТЕРАТУРА.............................................................................................................77




Реферат
Структура та обсяг дипломної роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, який містить 92 найменування. Загальний обсяг роботи становить 82 стор., у тому числі 3 таблиці, 16 рисунків, список використаних джерел 7 сторінок.
Мета роботи. Розроблення теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо формування системи мотивації персоналу банку на основі преміювання.
Відповідно до поставленої мети були вирішені такі задачі:
- дослідити та ідентифікувати основні поняття і розробити теоретичну модель мотивації продуктивності персоналу;
- здійснити порівняльний аналіз і узагальнити існуючі теорії мотивації з огляду на прийнятність їх практичного застосування;
- розробити структурно-логічну схему, теоретичну модель дослідження та формування системи мотивації продуктивності;
- вивчити і узагальнити світовий досвід мотивації;
- розробити рекомендації щодо моделювання та вибору систем матеріального стимулювання продуктивності;
Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади формування системи преміювання персоналу банку.
Об’єктом дослідження є преміювання персоналу підприємства.
Методи дослідження. Основні методи: історичний та порівняння – при дослідженні існуючих теорій мотивації; ідеального моделювання та системний підхід – при формуванні та дослідженні системи мотивації продуктивності персоналу; формалізації та ідеального моделювання – при розробленні рекомендацій щодо моделювання та вибору систем матеріального стимулювання.
Ключові слова: МОТИВАЦІЯ, МОТИВ, ПРЕМІЯ, СТИМУЛЮВАННЯ.


Вступ
Актуальність дослідження. На етапі ринкової трансформації економіки життєво важливим для банківської системи є пошук шляхів активізації праці персоналу, які б забезпечили фінансову стабілізацію та зростання конкурентоспроможності. У сучасних умовах ця проблема загострюється: за даними НБУ лише кожен третій комерційний банк працює стабільно, а рейтинг навіть провідних банків не досягає абсолютної надійності.
Ринкова трансформація банківської системи обумовила об’єктивні зміни у змісті праці, трудових відносинах, використанні трудового потенціалу. Ефективність банківської діяльності стає залежною переважно від активізації людського фактору. Акценти управління працею зосередилися на підвищенні вимог до ефективності праці, ускладненні її змісту. Водночас, існування жорсткої реґламентації банківської праці у формі інструкцій, нормативів тощо у сучасних складних умовах передбачає прояв ініціативи, творчості, ринкового мислення. Такі риси потребують максимальної трудової віддачі працюючих, реалізації усіх потенційних можливостей і здібностей персоналу, підвищують вимоги до кваліфікації, інтелектуального розвитку, гнучкості й оперативності в роботі.
Об’єкт – мотивація персоналу підприємства до підвищення його продуктивності .
Предмет – теоретичні та практичні засади формування системи мотивації продуктивності персоналу підприємства.
Мета – розробити теоретичні положення і практичні рекомендації щодо формування системи мотивації персоналу банку на основі преміювання.
Завдання дослідження:
- дослідити та ідентифікувати основні поняття і розробити теоретичну модель мотивації продуктивності персоналу;
- здійснити порівняльний аналіз і узагальнити існуючі теорії мотивації з огляду на прийнятність їх практичного застосування;
- розробити структурно-логічну схему, теоретичну модель дослідження та формування системи мотивації продуктивності;
- вивчити і узагальнити світовий досвід мотивації;
- розробити рекомендації щодо моделювання та вибору систем матеріального стимулювання продуктивності;
- розробити науково-методичні основи оцінювання й аналізу соціально-психологічних передумов зростання продуктивності.
Методи та інформаційна база дослідження. В роботі застосовано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, зокрема: історичний та порівняння – при дослідженні існуючих теорій мотивації; ідеального моделювання та системний підхід – при формуванні та дослідженні системи мотивації продуктивності персоналу; формалізації та ідеального моделювання – при розробленні рекомендацій щодо моделювання та вибору систем матеріального стимулювання; аксіоматичний, формалізації та наукової індукції – при розробленні методу економічного оцінювання комфорту персоналу.
Список литературы Висновки

Концепція матеріального і морального стимулювання праців¬ників банку є важливим елементом стратегії банку, частиною загальної системи оплати праці. Матеріальне й моральне стиму¬лювання забезпечує індивідуальну оцінку праці та винагороду діяльності працівників усіх підрозділів.
В 1 розділі розглянуті основні поняття мотивації та преміювання, описана організація преміювання на підприємстві.
Мотивація – це сукупність внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, які спонукають людину до діяльності, визначають поведінку, форми діяльності, надають цій діяльності спрямованості, орієнтованої на досягнення особистих цілей і цілей організації.
У комплексі проблем, безпосередньо пов’язаних з формуванням якісно нових мотиваційних настанов працюючих, найважливіша роль належить удосконаленню систем заробітної плати, більшість з яких передбачає преміювання персоналу за досягнення певних кількісних і якісних результатів діяльності.
Практика господарювання засвідчує, що нагальною потребою теоретико-методичного характеру є опрацювання загальних вимог до побудови преміальних положень.
Обов’язковими складниками будь-якої преміальної системи мають бути:
• показники та умови преміювання;
• розміри премій;
• джерела виплати премій;
• категорії персоналу, які підлягають преміюванню;
• періодичність преміювання;
• порядок виплати премій.
В 2 розділі розглянута специфіка управління персоналом в банку, перелічені основні мотиви його роботи, а також розглянуті особливості преміювання в комерційному банку.
Мотиваційний вплив форм оплати праці, що використовуються в організації, тим вищий, чим більше вони пов’язані як з реальними показниками діяльності окремих робітників, так і з результатами, які досягаються підрозділом та організацією в цілому. Саме тому додаткова заробітна плата повинна базуватися на принципах персоналізації й багатофакторності та складатися з трьох компонентів:
1. колективна премія – стимулює колективну працю та залежить від результатів діяльності банку в цілому;
2. індивідуальна премія – враховує індивідуальні досягнення працівника;
3. інші заохочувальні виплати.
В 3 розділі розглянута система преміювання пресоналу на прикладі АКІБ «УкрСиббанк», а також запропоновані заходи щодо її модернізації.
Система персональних премій введена з метою підвищення ефективності праці і якості виконуваних посадових обов'язків співробітниками торгової мережі АКІБ «УкрСиббанк».
Система персональних премій складається з особистої премії, командної премії та змагання. В роботі розглянені всі ці види премій та наведені приклади їх розрахунку в АКІБ «УкрСиббанк»
В роботі було запропоновано ще один вид преміювання робітників банку за ефективну праці – преміювання акціями. Система мотивації в сучасній корпорації припускає преміювання ключових співробітників компанії не тільки грошовими виплатами (бонусами), але і опціонами, акціями або іншими правами. Ця форма винагороди співробітників не вимагає витрат з боку учасників.
В 4 розділі розглянутий стан охорони праці на підприємстві та зроблені відповідні висновки. В результаті розрахунків можна зробити висновок, що в цілому створені сприятливі умови для праці робочих.


Література

1. Абрамов В. М., Данюк В. М., Гриненко А. М. та ін. Нормування праці / За ред. В. М. Данюка і В. М. Абрамова. – К.: ВІПОЛ, 1995. – 207 с.
2. Адамчук В. В., Кокин Ю. П., Яковлев Р. А. Экономика труда. Учебник. – М.: ЗАО «Финстатинформ», 1999. – 431 с.
3. Аксенов Е.А., Базаров Т.Ю., Еремин Б.Л., Малиновский П.В., Малиновская Н.М. Управление персоналом: Учебник для студ. вузов / Тахир Юсупович Базаров (ред.), Борис Львович Еремин (ред.). – М.: Банки и биржи, 1998. – 423 с.
4. Алехина О. Служба персонала: мифы и реалии // Менеджмент и менеджер, 2007. –№4; С.15-18.
5. Андриенко В.Н., Беликова Т.Ю., Голтвенко В.А. Стратегическое управление персоналом / Юрий Григорьевич Лысенко (ред.). – 2. изд., перераб. и доп. – Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005. – 202 с.
6. Андросов Євген. Культура здоров’я персоналу та синдром психоемоційного „вигорання”: стратегія і тактика подолання // Персонал, 2007. -№1; С.72-78 .
7. Банківський менеджмент: Підручник/ за ред. О.А. Кириченка, В.І. Міщенка. – К.: Знання, 2005. – 831с.
8. Банківський менеджмент: Навч.посіб. / О.А. Кириченко, І.В. Геленко, С.Л. Рогольта ін.; за ред. О.А. Кириченка. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К.: Знання-Прес, 2002. – 438с.
9. Беляцкий Н.П. Управление персоналом, 2000.
10. Бизюков П.В. Служба управления персоналом: функции, типология,модели // Социологические исследования. – №5-2007; С.53-62.
11. Білан О.С. Система інвестиційного планування на промисловому підприємстві// Актуальні проблеми економіки. – № 7(61). – 2006; С. 107 - 113.
12. Богиня Д. П. Основи економіки праці. – К.: Знання-Прес, 2000.
13. Бондаренко О.О. Інвестиції у персонал як фактор формування та розвитку його компетенції //Актуальні проблеми економіки.-№6. – 2007; С.14-16.
14. Васюренко О.В. Банківський менеджмент: Посібник. – К.: Видавничий центр „Академія”, 2001. – 320 с.
15. Виноградський М.Д., Виноградська А.М., Шканова О.М. Менеджмент в організації: Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. зі спец. "Менеджмент організацій" усіх форм навч. \ "Менеджмент організацій\" усіх форм навч. / Київський економічний ін-т менеджменту - "Екомен". – 3.вид., випр. – К.: Кондор, 2004. – 596 с.
16. Волгина О.Н. Особенности и механизмы мотивации труда в финансово-кредитных организациях/Под редакцией доктора экономических наук, профессора Ю.Г. Одегова. - Издательство "Экзамен", http://www.examen.biz
17. Воротынцева Т. Посттренинг // Управление персоналом. -№4. –2007.; С. 21-27.
18. Галайко Н.Р. Форми і методи стимулювання персоналу для забезпечення ефективної діяльності банку //Регіональна економіка.-№2.– 2006; С.149-156.
19. Гордиенко Л.Ю., Зима А.Г. Основы кадрового менеджмента: Учеб. пособие / Харьковский национальный экономический ун-т. – Х.: ИД "Инжэк", 2004. – 375 с.
20. Гуменюк В.Я., Мазур Н.О. Метод економічного оцінювання комфорту праці // Соціально-економічні аспекти промислової політики. Економіка і соціологія праці, менеджмент персоналу. / НАН України. Ін-т економіки пром-сті. – Донецьк, 2003; С. 112-119.
21. Данилова Е .Типичные ошибки при создании системы мотивации//Финансовый директор. –№4. – 2006; С.2-7
22. Дафт Р. Л. Менеджмент. — СПб.: Питер, 2000. — 832 с.
23. Єганов О.Ю., Карась П.М., Красночубенко К.В. Економіка праці: Навч. посіб. — Миколаїв: УДМТУ, 2001. — 48 с
24. Жадан С. Теория мотивационного менеджмента и анализ понятия „мотивация” в работах А. Шопенгауэра. // Проблемы теории и практики управления.-№6. –2007; С.44-56.
25. Завіновська Г. Т. Економіка праці Навч посібник – К.-КНЕУ, 2003 –300с
26. Завиновская Г. Совершенствование управления персоналом организации // Персонал. - №3. – 2000; С. 70 - 72.
27. Зиновьев Ф.В., Зиновьев И.Ф. Управление персоналом: Учеб. пособие для студ. экон. спец.. –Симф.: Таврия, 2003. – 203 с
28. Зінченко С. Управління персоналом як особливий вид управлінської діяльності // Вісник Національної академії державного управління при президентові України.-№3. – 2005; С.156-162.
29. Жданов В. Управление персоналом в условиях антикризисного управления //Управление персоналом.-№12. – 2003; С.40-42.
30. Ізюмська І. О.Мотивація як фактор підвищення ефективності //Економiка: проблеми теорii та практики банківської діяльності.
31. Ильин Е. П. Мотивация и мотивы. – СПб.: Питер, 2000. – 512 с.
32. Камионский С.А. Менеджмент в российском банке. Опыт системного анализа и управления//Кадровые решения - №12. – 2006; С. 125-129.
33. Кибанов А.Я. Управление персоналом организации: Учебник. – М.: ИНФРА-М, 1997. – 512 с.
34. Козьменко С.Н., Козьменко О.В., Лукьянихин В.А., Науменкова С.В. Управление персоналом организации (конспект лекций). – Суми: УАБД, 1996. – 188 с.
35. Колот А. М. Мотивація персоналу: Підручник. — К.: КНЕУ, 2002. — 337с.
36. Консольодована фінансова звітність та аудиторський звіт АКІБ «УкрСиббанк» 31 грудня 2006 р.
37. Кошелупов І.Ф. Стійкі групи однорідних мотивів управлінського персоналу підприємств // Науковий вісник /Всеукраїнська асоціація молодих науковців.-№4(16).– 2005; С.44-51.
38. Логинов А. А. Современное корпоративное управление - мотивация сотрудников на основе акций // Акционерное общество: вопросы корпоративного управления. - №9. – 2007
39. Лукасевич И.Я. , А.Н. Израйлит Финансовая система мотивации менеджеров // http://www.cfin.ru/management/people/motivation/eva_salary.shtml
40. Лук'янихін В.О. Менеджмент персоналу: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Суми: Університетська книга, 2004. — 590 с.
41. Магура М.И. Секреты мотивации или мотивации без секретов //Управление персоналом.-№13-14. –2007; С.3
42. Маслоу А. Мотивация и личность. – М., 1998. – 316 с.
43. Маслов Е.В. Управление персоналом предприятия: Учеб. пособие / Новосибирская гос. академия экономики и управления / П.В. Шеметов (ред.). – М.: ИНФРА-М, 2003. – 309 с.
44. Менеджмент персоналу: Навч. посіб. / В. М. Данюк, В. М. Петюх, С. О. Цимбалюк та ін.; За заг. ред. В. М. Данюка, В. М. Петюха. – К.: КНЕУ, 2004. – 398 с.
45. Мерсер Д. ИБМ: Управление в самой преуспевающей корпорации мира. — М.: Прогресс, 1991. – 453 с.
46. Мескон М. Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М.: Дело, 1992. – 701 с.
47. Методичні вказівки до дипломного пректування з розділу “Охорона праці”.– Суми. Вид-во СумДУ . – 2001.
48. Милаш С.О. Классификация премирования// Кадровые решения - №5. – 2006; С. 170-173.
49. Мотивация персонала: выбор необходимой методики//Справочник по управлению персоналом - №9. – 2003; С. 5-6.
50. Моргунов Е.Б. Управление персоналом: исследования, оценка, обучение: Учебное пособие.- «Управление персоналом», 2005. – 550с.
51. Морозов В.А. Проблемы управления персоналом в коммерческих банках Украины //Персонал.-№11. – 2003; С. 77-85.
52. Мотиваційні основи ефективної праці в умовах ринкової трансформації економіки: Зб. наук. пр. – К.: Ін-т економіки, 1996. – 96 с.
53. Мурашко М.І. Менеджмент персоналу: Навч.-метод. посібник. – К.: Знання, 2002. – 311 с.
54. Нагорський Ю.А. Комплексний механізм оцінки персоналу в системі мотивації підприємства //Вісник економічної науки України. –№1. –2007; С. 99-105.
55. Никифоренко В.Т. Управління персоналом: Навчальний посібник.- Пальміра.– 2006. –260с.
56. Паладій М. Сучасні тенденції управління працею в банківській сфері // Демографія, економіка праці та соціальна політика: Зб. наук. пр. (Вип.7). - Кіровоград: КДТУ, 1999; С. 55-59.
57. Паладий Н.В. Оценка состояния мотивации труда персонала в коммерческом банке // Персонал. -№ 2. –1999; С. 70-73.
58. Пічахчі В.В. Теоретичне підгрунття сучасної практики управління мотивацією персонала//Науковий вісник /Всеукраїнська асоціація молодих науковців. –Вип. 1(13). –2005; С.86-96.
59. Поляков Д. Оценка и управление эффективностью деятельности персонала // Управление компанией .-№10. –2003; С.48-51.
60. Портер М. Международная конкуренция. –М.: Междунар. отношения, 1993. – 896 с.
61. Про оплату праці: Закон України // Урядовий кур’єр. – 1995. – 18 с.
62. Річний звіт АКІБ "УКРСИББАНК" за 2006 рік.
63. Річний звіт АКІБ "УКРСИББАНК" за 2007 рік.
64. Роздобудько В. В. Специфіка визначення ефективності управління персоналом комерційних банків// Кадровые решения - №4. – 2005; С. 17-19
65. Романишин Л.Л. Управление персоналом с учетом субъективных особенностей исполнителей // Вопросы управления предприятием.-№2. –2004; С.55-60.
66. Савченко Г.А. Совершенствование механизма управления персоналом. – Донецк: ИЕП НАН Украины, 1997; С. 6. – 37 с
67. Слезингер Г. Э. Труд в условиях рыночной экономики. — М.: ИНФРА-М, 1996. – 336 с.
68. Слиньков В.Н. Управление персоналом: Практические рекомендации. – К.: Алерта, 2004. – 240 с.
69. Современная экономика труда. – М.: ЗАО «Финстатинформ», 2001. – 660 с.
70. Сыроватко А. Теория мотивации персонала //Персонал.-№10. –2003; С.76-79.
71. Укрсиббанк: Система персональных премий.
72. Управління персоналом фірми: Навчальний посібник для студ. економ. спец./ Ред. В. Крамаренко, Б. Холод,. – К.: ЦУЛ, 2003. – 271 с.
73. Уткин Э. А. Мотивационный менеджмент. – М.: ЭКМОС, 1999. – 255 с.
74. Цветаев В.М. Кадровый менеджмент: Учебник. – М.: Проспект, 2004. – 159 с.
75. Цыпкин Ю.А. Управление персоналом: Учебное пособие.-ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 446с.
76. Хміль Ф.І. Управління персоналом комерційного банку: Навчальний посібник. – РДГУ, 2001. –245с.
77. Хорошев Г.И. Управление персоналом: Конспект лекций.– Политехника, 2000. –125с.
78. Щекин Р.Г. Приоритеты кредитной организации // Персонал. –№2. – 1998; С.22 – 25., – с. 22
79. Щербак В.Г. Управління персоналом підприємства: Наукове видання.–ХНЕУ, 2005. –220с.
80. Економічний словник-довідник // За ред. С.В.Мочерного. – К.: Феміна, 1995. –368с.
81. Экономика труда и социально-трудовые отношения / Под ред. Г. Г. Меликьяна, Р. П. Колосовой. – М.: Изд-во МГУ, 1996. – 623 с.
82. Эренберг Р. Дж., Смит Р. С. Современная экономика труда. Теория и государственная политика. – М.: Изд-во МГУ, 1996. – 777 с.
83. Якокка Ли. Карьера менеджера: Пер. с англ. – Минск: Попурри, 2001. – 416 с.
84. http://www.ukrsibbank.com
85. СниП 2.09.04-87. Административные и бытовые здания и сооружения.
86. ГОСТ 12.2.032-78 ССБТ. Рабочее место при выполнении работ сидя. Общие эргономические требования.
87. ОНТП 24-86. Определение категорий помещений и зданий по взрывопожарной и пожарной опасности.
88. ГОСТ 12.1.019-79 ССБТ. Электробезопасность. Общие требования и номенклатура защиты.
89. СНиП ΙΙ-4-79. Естественное и искусственное освещение.
90. ГОСТ 12.1.005-88 ССБТ. Общие санитарно-гигиенические требования к воздуху рабочей зоны.
91. СНиП 2.04.05-91. Отопление, вентиляция и кондиционирование.
92. СНиП 2.01.02-85. Противопожарные нормы.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.