У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Митні процедури на морському та річковому транспорті
Количество страниц 111
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
Год сдачи 2014
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 4

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ МИТНИХ ПРОЦЕДУР НА МОРСЬКОМУ ТА РІЧКОВОМУ ТРАНСПОРТІ 9
1.1. Поняття та сутність дефініцій «митні процедури» та «митні формальності» 9
1.2. Характеристика морського та річного транспорту України 17
1.3. Класифікація митних формальностей на морському та річковому транспорті 22
1.4. Нормативно-правові засади митних формальностей на морському та річковому транспорті 31

РОЗДІЛ 2. ЗДІЙСНЕННЯ МИТНИХ ФОРМАЛЬНОСТЕЙ НА МОРСЬКОМУ ТА РІЧКОВОМУ ТРАНСПОРТІ 39
2.1. Загальні положення щодо організації здійснення митних формальностей на морському та річковому транспорті 39
2.2. Порядок здійснення митних формальностей на морському та річковому транспорті 51
2.3. Особливості здійснення митних формальностей на окремих видах морського та річкового транспорту 62

РОЗДІЛ 3. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЗДІЙСНЕННЯ МИТНИХ ФОРМАЛЬНОСТЕЙ НА МОРСЬКОМУ ТА РІЧКОВОМУ ТРАНСПОРТІ 73
3.1. Проблеми забезпечення законності при здійсненні митних формальностей на морському та річковому транспорті 73
3.2. Досвід здійснення митних формальностей у ЄС та використання його в Україні 83
3.3. Шляхи вдосконалення нормативно-правового регулювання митних формальностей на морському та річковому транспорті 90

ВИСНОВКИ 96

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102






ВСТУП

Актуальність теми. Курс України в міжнародний економічний простір поставив перед вітчизняною наукою принципово нові фундаментальні питання.
Серед них особливе місце займає розробка й вирішення проблеми належного здійснення митних процедур на морському та річковому транспорті, приведення цієї важливої галузі транспортного господарства у відповідність до завдань розбудови в Україні правової, демократичної держави, формування справжньої ринкової економіки. Без якісного вдосконалення митних процедур неможливо вирішити жодного із цих завдань зовнішньоекономічної торгівлі, вийти на новий етап взаємодії з міжнародними норами і стандартами.
Більшість нинішніх проблем, виникаючих у відносинах митних органів з фізичними особами, а також суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності, що задіяні в цій сфері, спричиняються незрозумілістю, складністю, неоднозначністю, суперечливістю чинних нормативно-правових актів, що регламентують провадження митних процедур на морському та річковому транспорті в нашій країні. Однак ці проблеми можна вирішити, уникнути, створивши прозорі, чіткі, однозначні, зрозумілі правила стосовно здійснення вищевказаних процедур. Важливим кроком на цьому шляху стало прийняття нового Митного кодексу 2012 року, який кодифікував значну кількість нормативно-правових актів митного законодавства.
Однак, стверджувати, що в Україні остаточно сформовано цілісну систему нормативно-правового регулювання митних процедур на морському та річковому транспорті не є можливим. Системі джерел митного права все ще притаманні прогалини та неузгодженість її складових між собою. У подальшому необхідно провести вдосконалення всієї системи підзаконних нормативних актів, що регулюють здійснення митних процедур на морському та річковому транспорті. При цьому на меті слід мати спрощення порядку проходження митного контролю та митного оформлення. Адже надмірно ускладнений порядок здійснення митних процедур, високі ставки митних зборів у наш час знижують інтерес іноземних перевізників до переміщення власних товарів через митний кордон України та зумовлюють зростання кількості порушень митних правил, особливо за рахунок приховування товарів від митного контролю. Зазначені законодавчі зміни потребують наукового обґрунтування, що зумовлює актуальність обраної теми.
Об’єктом даного дослідження є митні процедури на морському та річковому транспорті.
Предметом дослідження є правове регулювання митних процедур на морському та річковому транспорті.
Метою даної роботи є дослідження митних процедур на морському та річковому транспорті.
Відповідно до поставленої мети, автором окреслено наступне коло завдань:
1. Встановити поняття та сутність дефініцій «митні процедури» та «митні формальності».
2. Здійснити характеристику морського та річного транспорту України.
3. Класифікувати митних формальностей на морському та річковому транспорті.
4. Визначити нормативно-правові засади митних формальностей на морському та річковому транспорті.
5. Розглянути загальні положення щодо організації здійснення митних формальностей на морському та річковому транспорті.
6. Дослідити порядок здійснення митних формальностей на морському та річковому транспорті
7. Виявити особливості здійснення митних формальностей на окремих видах морського та річкового транспорту.
8. Проаналізувати проблеми забезпечення законності при здійсненні митних формальностей на морському та річковому транспорті.
9. Дослідити досвід здійснення митних формальностей у ЄС та використання його в Україні.
10. Запропонувати шляхи вдосконалення нормативно-правового регулювання митних формальностей на морському та річковому транспорті.
Методи дослідження. Методологія дослідження спирається на систему філософських, загальнонаукових та спеціальних методів, що забезпечують об’єктивний та всебічний характер аналізу досліджуваного предмету.
Серед філософських методів використовувалися передусім (для систематизації і класифікації джерельної бази та фактологічного матеріалу, встановлення вірогідності та повноти інформації тощо) принцип об’єктивності, гносеологічний та діалектичний підходи.
Системно-структурний, логічний та інші загальнонаукові методи було використано для виявлення діалектичного зв’язку між функціями та структурою, правовою діяльністю та правовими відносинами в межах митних процедур на морському та річковому транспорті.
Використання спеціальних методів, зокрема формально-юридичного, порівняльно-правового, тлумачення правових норм і узагальнення юридичної практики дозволило проаналізувати позитивні та негативні особливості системи джерел митних процедур на морському та річковому транспорті.
На основі методу правового моделювання визначено специфічні ознаки митних процедур на морському та річковому транспорті і напрями вдосконалення системи їх джерел.
Науково-теоретична основа виконання дослідження. Проблематика переміщення транспортних засобів між митними органами була розроблена в роботах С.А. Трофімова [1-11], П.В. Пашка [12], М. В. Воробйова [13], О.О. Зотенко [14-19], Л. О. Копцевої [20], В. В. Прокопенко [21], В.Ф. Мешера [22], Е.В. Додин [23-24], О.В. Прядко [25-32] та ін.
Однак з прийняттям чинного МКУ виникла необхідність у здійсненні нових комплексних досліджень митних процедур на морському та річковому транспорті, що враховували б останні зміни митного законодавства. Виходячи з наведеного, слід констатувати значну актуальність теми дослідження, яка потребує ретельної уваги з урахуванням послідовного курсу України на інтеграцію в ЄС та інші організації світового господарства. Актуальність теми даної наукової роботи зумовлена також необхідністю підвищення рівня правової культури українського населення, значна частина якого вбачає в нормах митного законодавства тільки бюрократичні, жорсткі обмежувальні заходи й не враховує їх справжнього позитивного потенціалу для економічного розвитку нашої країни.
Нормативно-правову базу дослідження складають Конституція України, Митний кодекс України від 13.03.2012, Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.1991 № 959-XII, Закон України «Про транспорт» від 10.11.1994 № 232/94-ВР та ін.
Наукова новизна та практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що вперше було здійснено комплексне дослідження нормативно-правового регулювання митних процедур на морському та річковому транспорті, з у рахуванням нового Митного кодексу України. В роботі системно розглядається порядок здійснення митних процедур на морському та річковому транспорті, досліджується міжнародний досвід здійснення митних процедур.
Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що сформульовані у дослідженні висновки і рекомендації мають важливе значення для теорії митного та адміністративного права і удосконалення роботи митних органів України щодо здійснення митних процедур на морському та річковому транспорті та їх правового регулювання. Дослідження розширює і поглиблює існуючі погляди на сутність та місце митних процедур на морському та річковому транспорті в системі митної справи нашої держави.
Сформульовані в даній роботі пропозиції і рекомендації відносно удосконалення чинної нормативно-правової бази можуть бути використані під час доопрацювання нового Митного кодексу України, при розробці комплексних державних і локальних програм, спрямованих на вдосконалення митних формальностей на морському та річковому транспорті та у навчальному процесі – при викладанні курсу «Митне право».
Структуру роботи складають десять підрозділів, об’єднаних у три розділи, в яких послідовно розкривається тема дослідження, а також вступ, висновки та список використаної літератури.
Список литературы ВИСНОВКИ

В результаті проведеного дослідження, автор сформулював наступні висновки:
1. Митні процедури — це сукупність операцій з митного конт¬ролю, які здійснюються у визначених формах, необхідних і достатніх для забезпечення додержання вітчизняного законо¬давства з питань митної справи і міжнародних договорів України, відповідно до типової технологічної схеми пропуску через її державний кордон транспортних засобів, а також документального закріплення відомостей та оформлення резуль¬татів, одержаних під час митного контролю, які мають юридичне значення для подальшого використання цих товарів і транспортних засобів за заявленим митним режимом, вико¬нуються посадовими особами митних органів на певних те¬риторіях цілодобово зі справлянням передбачених законодав¬ством податків і зборів із товарів і транспортних засобів. Митні формальності – це сукупність дій, що підлягають виконанню відповідними особами і органами доходів і зборів з метою дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи.
2. До складу морського транспорту входять підприємства морського транспорту, що здійснюють перевезення пасажирів, вантажів, багажу, пошти, судна, судноремонтні заводи, морські шляхи сполучення, а також підприємства зв'язку, промислові, торговельні, будівельні і постачальницькі підприємства, навчальні заклади, заклади охорони здоров'я, фізичної культури, науково-дослідні, проектно-конструкторські організації та інші підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, що забезпечують роботу морського транспорту. До складу річкового транспорту входять підприємства річкового транспорту, що здійснюють перевезення пасажирів, вантажів, багажу, пошти, порти і пристані, судна, суднобудівно-судноремонтні заводи, ремонтно-експлуатаційні бази, підприємства шляхового господарства, а також підприємства зв'язку, промислові, торговельні, будівельні та постачальницькі підприємства, навчальні заклади, заклади охорони здоров'я, фізичної культури та спорту, культури, проектно-конструкторські організації та інші підприємства, установи і організації незалежно від форм власності, що забезпечують роботу річкового транспорту. Як морський, так і річковий транспорт України в силу своєї специфіки має значний, але, нажаль, мало реалізований в нашій країні потенціал.
3. Існують два основних критерії класифікації митних процедур, відповідно, митних формальностей, на морсько¬му та річковому транспорті, які є спеціальними стосовно останнього. Це процедури, пов’язані з: (1) типом морського транспорту (на пасажирських, вантаж¬них, військових суднах тощо); (2) водотоннажністю суден і пасажиромісткістю (зокрема, залежно від водотоннажності 5-20 тис. тонн митні процедури тривають відповідно 1,5-3 год; залежно від пасажиромісткості 300 — 500 людей вони провадяться за 3-4 год).
4. Особливістю нормативно-правового регулювання митних формальностей на морському та річковому транспорті є те, в ньому широко використовуються міжнародні договори, оскільки специфіка даного виду транспорту вимагає цього. У цій галузі також частіше використовуються звичаєві норми, що не властиво іншим інститутам митної справи. Ще однією особливістю є те, що діяль¬ність морського транспорту пов’язана з переміщенням од¬разу великої маси вантажів, що потрібно враховувати при розробці й застосуванні відповідних нормативних актів (приміром, визначення маси вантажу по осадці судна тощо).
5. Органи доходів і зборів здійснюють митний контроль на морському та річковому транспорті в зонах митного контролю на територіях морських та річкових портів, а також в акваторіях портів, відкритих для міжнародних перевезень. Отже, згідно з чинним законодавством практично всі митні процедури щодо конт¬ролю й оформлення цього виду транспорту і товарів, пере¬міщуваних ним, провадяться в портах України. Указане по¬ложення є застарілим, адже міжнародні правила передбачають можливість здійснення таких процедур і у прилеглій зоні держави. Митний контроль і митне оформлення здійснюються органом доходів і зборів у взаємодії з органами державної влади, на які законодавством покладено функції з проведення інших видів контролю, з метою забезпечення дотримання норм законодав¬ства України з питань митної справи, відповідно до порядку взаємодії, який установлює старший митного наряду. Указана форма співробітництва різних державних служб є чинником, що впливає на швидкість, повноту, комплексність виконання процедур контролю й оформлення, відповідає нормам і стан¬дартам, визнаним на міжнародному рівні. Митний контроль, на відміну від митного оформлення, реалізується завжди й безперервно на всіх стадіях здійснення митних процедур.
6. Порядок виконання митних формальностей на окремих видах морського та річкового транспорту не дуже відрізняється від загально¬го порядку здійснення митних процедур на морському та річковому тран¬спорті. Але вони мають свою специфіку і врегульовані до¬датково за портами, що спеціалізуються на рибному промис¬лі, а також за місцем і часом проведення такої діяльності
7. Митні процедури на морському та річковому транспорті становлять вкрай важ¬ливу сферу для держави, вони мають могутній потенціал і виступають важливим чинником економічної безпеки Украї¬ни. Однак для ефективного їх здійснення необхідне ефективне законо¬давче регулювання, якісно вищого рівня, ніж те, що існує на сьогодні. Нажаль на сьогодні в митному законодавстві залишаються неузгодженості, норми, що су¬перечать одні одним. Такий стан справ створює підґрунтя для свавілля й корупції у митних органах, що веде до негативних наслідків для економічної безпеки, погіршення авторитету нашої держави на світовому рівні.
8. Державний контроль за діяльністю митних органів здійснюють:Верховна Рада України; вищий та центральні органи виконавчої влади, як-от: Кабінет Міністрів України, Рада Міністрів Автономної Рес¬публіки Крим, міністерства, державні комітети тощо; судові органи; керівники, спеціальні підрозділи власної безпеки мит¬них органів, органи виконавчої влади загальної компетенції обласного, Київського, Севастопольського міського, район¬ного та міського рівнів. Для переважної більшості державних органів та їх поса¬дових осіб функція контролю становить лише незначну частину повсякденної діяльності та має загальний характер.
9. Найбільш суттєву роль за повнотою, швидкістю реагуван¬ня та постійністю здійснення відіграє внутрішній контроль, який проваджується у відповідних установах їх керівниками або спеціально створеними підрозділами, окремими посадо¬вими особами. Вну¬трішньовідомчий контроль являє собою надзвичайно ефек¬тивний засіб виявлення й усунення недоліків і порушень за¬конності в діяльності митних органів на морському та річковому транспор¬ті, надання практичної допомоги в удосконаленні їх роботи. Однак, на жаль, на сьогодні ще немає єдиного, комплексного нормативно-правового акта, в якому була б закріплена систе¬ма контролю у митних органах, а саме — в регіональних митницях, митницях, спеціалізованих митних установах та організаціях. Усе це дозволяє вести мову про невизначеність стосовно функціональних обов’язків осіб, що провадять контрольну діяльність у межах митних органів. Отже, в існуючих нормативних актах необхідно передбачити чітке визначення об’єктів конт¬ролю, серед яких виокремити діяльність щодо забезпечення законності у функціонуванні митних органів, оскільки це до¬зволить об’єднати всі митно-контрольні заходи в окрему групу задля здійснення найбільш повного, всебічного відом¬чого контролю за законністю їх реалізації.
10. Найбільш неупереджений контроль може відбуватися лише з боку судової влади, оскільки суддя не заінтересований у результатах вирішення справи, він має керуватися лише законом і власною виваженою думкою. Пріоритетним завданням суду в процесі вирішення справи за скаргою на дії митних органів є саме контроль за їх законністю, а захист суб’єктивного права, свободи чи законного інтересу є необ¬хідним кінцевим підсумком вирішення цього завдання.
11. Автор поділяє думку щодо необхідності передання повноважень щодо нагляду за митними органами, при провадженні митних процедур на морському та річковому транспорті, транспортним прокуратурам. При цьому вагоме значення прокурорського нагляду за реалізацією адміністративних повноважень митними органами не зменшує ролі інших засобів забезпечення законності. Нагляд прокуратури повинен не підміняти внутрішній контроль, а доповнювати його.
12. Автор вважає перспективним запровадження в Україні системи митного пост-аудиту, подібного до європейського, як складовій митного контролю, основна функція якого - перевірка та виявлення недостовірних відомостей, декларування товарів після їх випуску та запобігання втрат надходжень митних платежів до Державного бюджету України. При цьому зміна напряму діяльності митних органів до митного пост-аудиту повинна супроводжуватися запровадженням попереднього електронного декларування, застосуванням фінансових гарантій, розробленням системи ризиків до підприємств, які здійснюють зовнішньоекономічні операції, запровадженням спеціального статусу для сумлінних платників митних платежів та іншими заходами.
Впровадження до вітчизняного митного законодавства викладених пропозицій дозволить підвищити ефективність організації й безпосереднього провадження митних процедур на морському та річковому транспорті, служитиме гарантією забезпечення прав, свобод і законних інтересів фізичних і юридичних осіб, задіяних у цій сфері, якісно вплине на зміцнення національної й економічної безпеки України, на розвиток її економіки і зростання товарообігу між нашою країною й іншими державами світу. В подальших дослідженнях з цієї проблематики, на думку автора, доцільно розробити механізми впровадження європейського досвіду, зокрема системи митного пост-аудиту, у вітчизняне митне законодавство.







СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Трофімов С.А. Організаційно-правові засади здійснення митних процедур на морському транспорті. : Дис... канд. наук: 12.00.07 – 2008 – 169 с.
2. Трофімов С.А. Поняття, зміст і структура митних процедур на морському транспорті/ Трофімов С.А. // Митна справа. – 2006. – №1. – С. 18-23.
3. Трофімов С.А. Особливості класифікації митних процедур на морському транспорті/ Трофімов С.А. // Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. – Х.: Нац. юрид. акад. України, 2006. – Вип. 79. – С. 170-174.
4. Трофімов С.А. Особливості правового регулювання митних процедур на морському транспорті / Трофімов С.А. // Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. – Х.: Нац. юрид. акад. України, 2006. – Вип. 77. – С.32-36.
5. Трофімов С.А. Нагляд прокуратури за діяльністю митних органів як засіб забезпечення законності при здійсненні митних процедур на морському транспорті / Трофімов С.А. // Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. – Х.: Нац. юрид. акад. України, 2007. – Вип. 92. – С.98-102.
6. Трофімов С.А. Загальні положення організації митних процедур на морському транспорті / Трофімов С.А. // Підпр-во, госп-во і право. – 2007. – №9. – С.138-141.
7. Трофімов С.А. Здійснення митних процедур на морському транспорті, який прибуває на митну територію України / Трофімов С.А. // Вісн. Акад. прав. наук України. – 2007. – №3(50). – С.233-240.
8. Трофімов С.А. Актуальні проблеми митного оформлення продукції морського промислу / Трофімов С.А. // Митна політика України в умовах інтеграції до світової спільноти: Матер. міжнар. наук.-практ. конф., 14 квіт. 2006 р. – Дніпропетровськ: Акад. мит. служби України, 2006. – С. 146, 147.
9. Трофімов С.А. Конституція як методологічна основа правового регулювання в царині морського транспорту / Трофімов С.А. // Конституція України: досвід реалізації та шляхи удосконалення: Матер. «круглого столу», 21 черв. 2006 р. – Х.: Право, 2006. – С. 110,111.
10. Трофімов С.А. Проблема здійснення прокурорського нагляду за митними органами під час провадження митних процедур на морському транспорті / Трофімов С.А. // Митна політика та актуальні проблеми економічної безпеки України на сучасному етапі: Матер. наук.-практ. конф. 30 бер. 2007 р. – Дніпропетровськ: Акад. мит. служби України, 2007. – С. 181, 182.
11. Трофімов С.А. До питання розширення списку обов’язкової інформації, що надається при здійсненні митних процедур на морському транспорті / Трофімов С.А. // Актуальні питання реформування правової системи України: Зб. наук. ст. за матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф., Луцьк, 2007 р., 1-2 черв.: У 2-х т. / Уклад. Т.Д. Климчук, І.М. Якушев. – Луцьк.: РВВ «Вежа» Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2007. – Т.1. – С.321-324.
12. Порядок Заповнення вантажної мітної декларації / За ред. П.В. Пашка . - К.: Знання , 2005 . - 399 с.
13. Воробйов М. В. Деякі аспекти регулювання забезпечення сплати митних платежів в Україні , Європейському Співтоваристві та РФ: порівняльний аналіз / М. В. Воробйов / / Правовий вісник Української академії банківської справи . - 2011. - № 1 ( 4). - С. 57-59 .
14. Зотенко О. О. Митне провадження на морському транспорті: автореферат ... канд. юрид. наук , спец. : 12.00.07 - Адміністративне право и процес ; фінансове право ; інформаційне право / О. О. Зотенко . - Одеса : Нац. Ун-т «Одеська юридична акад.», 2011 . - 18 с.
15. Зотенко О.О. Митне оформлення запасів, призначених для споживання на морському транспорті / О.О. Зотенко // Митна справа (Митний комплект). – 2006. – № 4. – С. 41–45.
16. Зотенко О.О. Аналіз митного законодавства України та міжнародно-правових актів, що регламентують порядок здійснення митних процедур на морському транспорті / О.О. Зотенко // Митна справа (Митний комплект). – 2006. – № 5. – С. 47–52.
17. Зотенко О.О. Визначення та зміст митних процедур на морському транспорті / О.О. Зотенко // Митна справа (Митний комплект). – 2007. – № 1. – С. 57–63.
18. Зотенко О.О. Удосконалення правового регулювання здійснення митного контролю та оформлення військових кораблів і суден забезпечення військово-морських сил / О.О. Зотенко // Визначальні тенденції генезису державності і права : зб. наук. праць. – Миколаїв : В-во «Іліон», 2007.
– С. 665–669.
19. Зотенко О.О. Запровадження поняття “вільна практика” в митне законодавство України / О.О. Зотенко // Актуальні проблеми правового регулювання організації та здійснення митної діяльності : матеріали міжнар. наук.-практ. конференції ( 27 листопада 2009 р.). – Дніпропетровськ : Академія митної служби України, 2009. – С. 79–80.
20. Копцева Л. О. Вплив міжнародніх Мітні правил на законодавство України Щодо митного аудиту / Л. О. Копцева / / Митна справа . - 2010 . - № 4 . - С. 62-71.
21. Прокопенко В. В. Митні формальності: Поняття, Зміст (міжнародно - правовий аспект ) / В. В. Прокопенко // Митна справа . - 2011. - № 5. - С. 61-69 .
22. Мешера В.Ф. Морское право: Общ. ч. / Мешера В.Ф. – М.: Мор. транспорт, 1958. – 44 с.
23. Додин Е.В. Таможенные операции на морском транспорте: Учеб. метод. пособ. / Додин Е.В. – Одесса: Юрид. лит., 2001. – 96 с.
24. Додин Е.В. Основы таможенного права Европейского Сообщества / Додин Е.В. // Митна справа. – 2002. – №2. – С. 3-19.
25. Майстренко О.В. Митні Пільги / / Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. - Х.: Нац. юрид. акад. України. - 2000. - № 44 - С. 129. - 132.
26. Майстренко О.В. Митно-тарифна регулювання / / Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. - Х.: Нац. юрид. акад. України. - 2001. - № 46. - С. 151.
27. Майстренко О.В. Адміністративна відповідальність за Правопорушення, пов'язані з незаконним Використання Мітні пільг в умів ринковий відносін / / Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. - Х.: Нац. юрид. акад. України. - 2001. - № 47. - С. 117-120.
28. Майстренко О.В. Визначення Поняття Мітні пільг / / Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. - Х.: Нац. юрид. акад. України. - 2003. - № 62. - С. 65.
29. Майстренко О.В. Контроль за наданням тарифних пільг на етапі митного оформлення / / Конституція - основа державно-правового будівніцтва и соціального розвітку України: Тези доп. та наук. повідом. учасников наук. конф. молодих вчених. - Х.: Нац. юрид. акад. України, 2001. - 219 с.
30. Майстренко О.В. Пільгові Операції у Мітні кодексі ЄС / / Актуальні проблеми Економічної безпеки України в умів ее інтеграції до СВІТОВОГО співтоваріства: Матер. наук.-практ. конф. курсантів, студентов и молодий. науковців (м. Дніпропетровськ, 31 бер. - 1 квіт. 2005 р.) - Дніпропетровськ: Академія мітної справи України, 2005. - 149 с.
31. Майстренко О.В. Митне регулювання в умів Економічної інтеграції / / Економічна безпека держави в умів інтеграції до СВІТОВОГО співтоваріства: Матер. міжнар. наук.-практ. конф. (М. Дніпропетровськ, 24-25 лист. 2005 р.) - Дніпропетровськ: Академія мітної справи України, 2005. - С. 49-50.
32. Майстренко О.В. Митні переваги як институт митного права / / Тези Форуму вчених-адміністратівістів Південно-східніх регіонів (м. Запоріжжя, 19-20 Жов. 2006 р.). - Запоріжжя: ЗНУ. - 2006. - С. 91.
33. Азрилиян А.Н. Большой экономический словарь / А.Н. Азрилиян. - М.: Ин-т новой экономики, 2004. - 916 c.
34. Митний кодекс України від 13.03.2012 // Відомості Верховної Ради України, 2012. - № 44-45, № 46-47, № 48. - Ст.552.
35. Єгоров О.Б. Митна економіка (Україна - СОТ - ЄС): Посібник. - Одеса, 2005 – 226 с.
36. Габричидзе Б.Н. Таможенная служба в Российской Федерации / Б.Н. Габричидзе В.Е. Зобов. М.: Юрид. лит., 1993. - 208 с.
37. Міжнародна конвенція про спрощення і гармонізацію митних процедур (Кіотська конвенція) від 18.05.1973 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/995_643.
38. Про затвердження Типової технології митного контролю та митного оформлення товарів та інших предметів: наказ Держмитслужби Укра¬їни від 30.12.1998 р. № 828 // Офіц. вісн. України. - 1999. - № 4. - Ст. 78
39. Митний кодекс України від 11.07.2002 р. (втратив чинність) // Відомості Верхової Ради України. - 2002. - № 38. - Ст. 288.
40. Митне регулювання: Навч. посіб. / В.М. Голомовзий, Л.А. Панкова, О.Ю. Григор'єв та ін. — Л.: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2004. — 240 с.
41. Митна справа: Словник-довідник: А-Я: Навч. посіб. / Кер. авт. кол. Ю.П. Соловков; Акад. мит. служби України. – Х.: Кн. рекл. агентство «РА», 2000. – 320 с.
42. Адміністративне право України: Підручник / Ю.П. Битяк, В.М. Гаращук, О.В. Дьяченко та ін.; За ред. Ю.П. Битяка. - К.: Юрінком Інтер, 2006. - 544 с.
43. Илиева С. И. Таможенный надзор, контроль и проверка согласно законодательству Республики Болгария / С. И. Илиева // Митна політика України в умовах інтеграції до світової спільноти : матеріали між- нар. наук.-практ. конф. - Дніпропетровськ : Акад. митної служби України. 2006. - С. 123.
44. Міжнародна конвенція про узгодження умов проведення контролю вантажів на кордонах від 21. 10. 1982 р. // Офіц. вісн. України. - 2004. - № 12 (ч. 2). - Ст. 789.
45. Основи митної справи.: Навч. посібник / П.В.Пашко, В.А.Аргунов, В.П.Батіг та ін.; За заг. ред Ю.П.Соловкова, П.В.Пашко. – Х.: Вид група «РА – Каравела», 2000. – 320 с.
46. Желудков А. Таможенное право: конспект лекций / А. Желудков. - М. : Приориздат, 2003 – 128 с.
47. Трофімов С. А. Митні процедури на морському транспорті: теоретичні й практичні аспекти : монографія / С. А. Трофімов. — Х. : Право, 2010. — 188 с.
48. Скляренко В.К. Экономика фирмы: Слов.-справ. / Под ред. В.К. Скляренко, О.И. Волкова. - М., 2000 – 400 с.
49. Закон України «Про транспорт» від 10.11.1994 № 232/94-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1994. - № 51. - Ст.446.
50. Розміщення продуктивних сил і регіональна економіка / за ред. Є.П. Качана. — К.: Юрид. книга, 2005. — 704 с.
51. Про проведення експерименту з використання електронної форми декларування: наказ Держмитслужби України від 15. 09. 2004 р. № 671 // Офіц. вісн. України. - 2004. - № 46. - Ст. 3083.
52. Основы таможенного дела в Украине [Текст] : учеб. пособие / под ред. Н. Н. Каленского, П. В. Пашко. - Киев : О-во «Знання», КОО, 2003. – 493 с.
53. Про затвердження Інструкції про організацію митного контролю та митного оформлення суден і товарів, що переміщуються ними: наказ Держмитслужби України від 17. 09. 2004 р. № 678 // Офіц. вісн. України. - 2004. - № 41. - Ст. 2731.
54. Додин, Е. В. Таможенные операции на морском транспорте: учеб.-метод. пособие / Е. В. Додин. – Одесса : Юрид. лит., 2001. – 96 с.
55. Сандровский К.К. Международное таможенное право: Учебник. - 3-е изд., стереотип. / Сандровский К.К. - К.: О-во «Знання», КОО, 2002. – 461 с.
56. Мешера В.Ф. Морское право: Общ. ч. / Мешера В.Ф. - М.: Мор. транспорт, 1958. – 44 с.
57. Конвенція про територіальне море та прилеглу зону від 29.04.1958 р. [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon1. rada. gov. ua/cgi-bin/ laws/main. cgi?nreg=995_178.
58. Конвенція Організації Об’єднаних Націй з морського права від 10.12.1982 р. [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon1. rada. gov. ua/cgi-bin/laws/main. cgi?nreg=995_057.
59. Кодекс торговельного мореплавства України від 23. 05. 1995 р. // Відомості Верховної Ради України. - 1995. - № 47. - Ст. 349.
60. Закон України «Про морські порти» від 17.05.2012 № 4709-VI // Відомості Верховної Ради України, 2013. - № 7. - Ст.65.
61. Додин Е. В. Таможенные операции на морском транспорте: учеб.-метод. пособие / Е. В. Додин. – Одесса : Юрид. лит., 2001. – 96 с.
62. Наказ Держмитслужби України від 17. 09. 2004 р. № 678 «Про затвердження Інструкції про організацію митного контролю та митного оформлення суден і товарів, що переміщуються ними» // Офіційний вісник України. - 2004. - № 41. - Ст. 2731.
63. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку створення зон митного контролю» від 22.05.2012 № 583 // Офіційний вісник України від 03.08.2012. - № 56. - Ст. 2270.
64. Постанова Кабінету Міністрів України «Питання пропуску через державний кордон осіб, автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними» від 21.05.2012 № 451 // Урядовий кур'єр від 30.05.2012. - № 95.
65. Конвенції про полегшення міжнародного морського судноплавства від 09.04.1965 [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/995_064.
66. Кивалов С. В. Организационно-правовые основы таможенного дела в Украине (Общая часть) / С. В. Кивалов. - Одесса : Одес. юрид. ин-т ОГУ, 1994. – 72 с.
67. Кочетко С. Таможенные процедуры / С. Кочетко // Таможен¬ная параллель. - 1999. - № 7(23). - С. 8-11.
68. Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про встановлення безвізового порядку сходження на берег для іноземних громадян - круїзних туристів» від 19. 03. 1997 р. № 145-р // Офіційний вісник України. - 1997. - № 12. - Т. 1. - С. 186.
69. Закон України «Про порядок допуску та умови перебування підрозділів збройних сил інших держав на території України» від 22.02.2000 р. № 1479-III // Відомості Верховної Ради України. - 2000. - № 17. - Ст. 122.
70. Наказ Держмитслужби України від 1 грудня 2003 р. № 812 «Про затвердження Порядку митного контролю й митного оформлення військової техніки та військових транспортних засобів, що перетинають державний кордон України з метою використання їх при проведенні заходів оперативно-тактичного характеру» // Офіційний вісник України від 07.02.2003. - № 4. – Ст. 122.
71. Міжнародна конвенція про стандарти підготовки, сертифікації пер¬соналу риболовних суден та несення вахти від 07.07.1995 [Електронний ре¬сурс]. - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/995_707.
72. Трофімов С.А. Особливості правового регулювання митних процедур на морському транспорті / С.А. Трофімов // Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. – Х.: Нац. юрид. акад. України, 2006. – Вип. 77. – С.32-36.
73. Лист Держмитслужби України від 17. 02. 1997 р. № 11/6-1423 «Щодо митного оформлення матеріально-технічного постачання мор¬ських суден» [Електронний ресурс] - Режим доступу : http://www.nau.kiev.ua/ nau10/ukr/show. php?uid=1025. 3112.0.
74. Конституція України від 28. 06. 1996 р. // Відомості Верховної Ради України. - 1996. - № 30. - Ст. 141.
75. Закон України «Про Кабінет Міністрів України» від 07.10.2010 № 2591-VI // Відомості Верховної Ради України, 2011. - № 9. - Ст.58.
76. Настюк В. Я. Адміністративно-правові проблеми законодавчого регулювання митної справи в Україні: дис. ... д-ра юрид. наук : 12. 00. 07 / В. Я. Настюк. - Х., 2005. – 239 с.
77. Закон України «Про прокуратуру» від 05.11.1991 № 1789-XII // Відомості Верховної Ради України, 1991. - № 53. - Ст.793.
78. Наказ Генеральної прокуратури України № 3гн, 07.11.2012
«Про організацію прокурорського нагляду за додержанням і застосуванням законів» [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?code=%76%5F%30%30%33%39%30%30%2D%31%32.
79. Наказ Генеральної прокуратури України № 3/1гн від 28.12.2012 «Про особливості організації діяльності органів прокуратури у сфері транспорту» [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.gp.gov.ua.
80. Митний кодекс Європейського Союзу [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://kompmp.rada.gov.ua/kompmp/control/uk/doccatalog/list?currDir=47240.
81. Кернз В. Вступ до права Європейського Союзу: навч. посіб. / В. Кернз ; пер. з англ. – К. : Т-во «Знання» ; КОО, 2002. – 381 с.
82. Закон України «Про демократичний цивільний контроль над Воєнною організацією і правоохоронними органами держави» від 19.06.2003 № 975-IV // Відомості Верховної Ради України, 2003. - № 46. - Ст.366.
83. Основы таможенного дела: Науч. пособ. / Под общ. ред. В.Г. Драганова. - М.: Экономика, 1998.- 688 с.
84. Закон України від 18.02.1992 р., № 2135-XII «Про оперативно-розшукову діяльність» // Відомості Верховної Ради України. - 1992. - № 22. - Ст. 303.
85. Суворкін В.А. Україна - СОТ - ЄС: перепони до інтеграції / Суворкін В.А. // Митна справа. - 2006. - №2. - С.43-49.
86. Трофімов С. А. Актуальні проблеми у сфері здійснення митних процедур на морському транспорті та шляхи їх вирішення / С. А. Трофімов // Ученые записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского Серия «Юридические науки». Том 22 (61). № 1. 2009 р. - С. 389-394.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.