У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Правове регулювання виробництва і реалізації цукру в Україні
Количество страниц 92
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
Год сдачи 2014
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ЦУКРУ В УКРАЇНІ 6
1.1. Державне регулювання виробництва цукру 6
1.2. Державне регулювання реалізації цукру 17
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВІДНОСИН У СФЕРІ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ЦУКРУ В УКРАЇНІ 29
2.1. Класифікація суб’єктів у сфері виробництва і реалізації цукру 29
2.2. Ціноутворення у сфері виробництва і реалізації цукру 38
2.3. Особливості договірних відносин у сфері виробництва і реалізації цукру 47
РОЗДІЛ 3. ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ У СФЕРІ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ЦУКРУ В УКРАЇНІ 60
3.1. Контролюючі органи у сфері виробництва і реалізації цукру 60
3.2. Відповідальність за правопорушення у сфері виробництва і реалізації цукру 70
ВИСНОВКИ 79
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 84







ВСТУП

Актуальність теми. Десятиріччями Україна славиться своїм бурякоцукровим виробництвом. Протягом багатьох років бурякоцукрова галузь агропромислового комплексу України забезпечувала досить значну частку у збільшенні валового внутрішнього продукту. Це було досягнуто за рахунок раціонального використання земельних, матеріальних і трудових ресурсів.
Однак за роки незалежності бурякоцукрова галузь агропромислового комплексу України зазнала значних змін. Після проведення приватизації, земельної та аграрної реформи, виникали нові форми господарювання, які дозволили товаровиробникам реалізувати свій інтерес шляхом підприємницької діяльності. Розпочався процес адаптації бурякоцукрового виробництва до ринкових умов. Проте, не дивлячись на певні позитивні наслідки, на поточний час бурякоцукровий підкомплекс знаходиться в стані затяжної економічної кризи. Основні виробничі фонди, що застосовуються у галузі буряківництва і цукровій промисловості, в основному зношені, значно загострилася ресурсна і фінансова незбалансованість виробництва. Недосконалість економічних відносин між виробниками цукросировини і цукру, між бурякоцукровим підкомплексом і державою значно знижує мотивацію сільськогосподарських товаровиробників до вирощування коренеплодів цукрових буряків. Обмін в основному відбувається на бартерній основі, з грубим порушенням паритету цін, строків платежів і повноти розрахунків [2].
Однією з головних причин кризового стану бурякоцукрового підкомплексу є недосконалість правового регулювання виробництва і реалізації цукру в нашій країні, що зумовлює актуальність його дослідження.
Стан наукової розробки. Дослідженню проблематики правового регулювання ринку цукру присвятили свої праці такі вітчизняні вчені, як П. Саблук, Л.А. Святченко, О. Шпичак, О.М. Варченко, В. Бондарь, О. Заєць, А. С. Фурса та багато інших і зарубіжні вчені – А. Зельднер, В. Клюкач, І. Ушачов. Однак ця проблематика багатогранна та зазнає постійних змін, а економічна криза в цій галузі триває багато років, що й зумовлює актуальність проведення подальшої наукової розробки, ґрунтуючись на розробках вітчизняної та зарубіжної науки і практики.
Метою даної роботи є дослідження правового регулювання виробництва і реалізації цукру в Україні.
Відповідно до поставленої мети, автором окреслено наступне коло завдань:
1. Визначити теоретичні засади державного регулювання виробництва і реалізації цукру в Україні.
2. Класифікувати суб’єкти у сфері виробництва і реалізації цукру.
3. Проаналізувати ціноутворення у сфері виробництва і реалізації цукру.
4. Дослідити особливості договірних відносин у сфері виробництва і реалізації цукру.
5. Охарактеризувати контролюючі органи у сфері виробництва і реалізації цукру.
6. Розглянути відповідальність за правопорушення у сфері виробництва і реалізації цукру.
Об’єктом дослідження є державне регулювання бурякоцукрової галузі агропромислового комплексу України.
Предметом дослідження є правове регулювання виробництва і реалізації цукру в Україні.
Методи дослідження. Методологічною основою дипломної роботи є діалектичний метод пізнання, який дає змогу комплексно дослідити правове регулювання виробництва і реалізації цукру в Україні, роль держави в регулюванні бурякоцукрового підкомплексу, у взаємозв’язку та взаємозалежності. У роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, які забезпечили вирішення поставлених завдань, а саме: метод теоретичного пошуку, економічно-статистичні методи, формально-юридичний, системно-структурний, прогностичний, тощо.
Структуру дипломної роботи складають сім підрозділів, об’єднаних у три розділи, а також вступ, висновки та список використаної літератури.
Список литературы ВИСНОВКИ

Таким чином, в результаті проведеного дослідження, автор зробив наступні висновки.
Виробництво цукру в Україні має майже двохсотрічну історію і завжди залишалося в центрі уваги з боку держави. Цукор відноситься до категорії стратегічних продуктів, які забезпечують економічну безпеку нашої країни. Однак нині внутрішній ринок цукру практично перебуває у розбалансованому стані, він не перетворився у саморегулюючу систему, а його вплив на госпо¬дарюючі суб’єкти виявився мінімальним. Традиційні зовнішні ринки реалі¬зації українського цукру змінили конкуренти з інших європейських країн. Послаблення ролі держави та відсутність виваженої політики щодо розвитку цієї галузі, а також криза державного регулювання виробництва та реалізації цукру – призвели до деформації та дестабілізації вітчизняного цукробурякового підкомплексу, різкого падіння обсягів виробництва цукру та зниження його ефективності. Державні та ринкові регулятори ринку цукру на сьогодні діють нині настільки неефективно, що призводять до прискореного занепаду національного товаровиробництва і розширення сфери для зовнішньоторговельної експансії цукру та цукровмісних продуктів на український ринок.
На сьогодні у цукробуряковому підкомплексі законодавчо і на практиці існує квотування поставок продукції на внутрішній ринок, хоча потреба в цьому відсутня. Як правило, квотується виробництво і реалізація продукції з метою обмеження поставок її на ринок. Однак в умовах сьогодення ця задача для України неактуальна - перевиробництва цукру в країні немає.
Вітчизняний бурякоцукровий комплекс потребує державної підтримки у вигляді інвестування, кредитування, дотацій, субсидій, компенсаційних виплат, впровадження податкових пільг, адекватної цінової політики; модернізації; покращення якості цукру шляхом приведення до відповідності технічним регламентам ЄС вітчизняних стандартів, що регулюють якість цукру, та ін.
Наслідком гармонізації українського законодавства до вимог СОТ в частині митно-тарифного регулювання експортно-імпортного регулювання на ринку цукру стало послаблення митних економічних бар’єрів імпорту продукції до України, що спровокувало негативні наслідки щодо розвитку вітчизняного бурякоцукрового комплексу. Тому одним із основних шляхів забезпечення збереження конкурентоспроможності продукції вітчизняного виробництва на внутрішньому ринку цукру слід вважати встановлення достатнього рівня «захисних» ставок митних тарифів на імпортний цукор.
Увітчизняному законодавстві не закріплене поняття та перелік суб’єктів у сфері виробництва і реалізації цукру. На думку автора, суб'єктами у сфері виробництва і реалізації цукру можна вважати господарюючих суб'єктів усіх форм власності, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків) у сфері виробництва і реалізації цукру, мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством. Учасниками відносин у виробництва і реалізації цукру є аграрні підприємства, громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність у даній сфері, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, наділені організаційно-господарською компетенцією. При цьому законодавець в Законі України «Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру» уточнює, що роздрібна торгівля цукром може здійснюватися виключно особами, які зареєстровані як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством України.
Проведений автором аналіз законодавчих приписів у сфері виробництва і реалізації цукру показав, що Кабінет Міністрів України щорічно встановлює мінімальні ціни на цукрові буряки та цукор. Однак існуюча державна цінова підтримка національного цукробуряківництва далека від досконалості та потребує покращення. На сьогодні гостро назріла необхідність удосконалення процесу ціноутворення загалом та можливостей впливу на цей процес з боку держави. Потрібне узгодження існуючих нормативних актів щодо державного контролю за цінами в галузі цукробуряківництва, відповідальності за правопорушення у сфері ціноутворення, обсягу владних повноважень органів державного управління, а також запровадження досвіду країн ЄС з питання державного регулювання цін на цукрові буряки та цукор, у яких діють цільові, інтервенційні та порогові ціни на цукор.
Аграрно-правовий договір у сфері виробництва та реалізації цукру можна визначити як угоду двох або більше сторін, спрямовану на встановлення, зміну, припинення прав й обов’язків, заснованих на взаємному вільному волевиявленні або ж на правових приписах з метою забезпечення ефективного розвитку аграрного виробництва й реалізації взаємних інтересів у зазначеній сфері. При цьому предметом договорів у галузі цукробуряківництва можуть висту¬пати два об’єкти матеріального світу - цукрові буряки чи цукор. Однак лише у разі відповідності цукрових буряків, цукру зазначеним Державним стандартам України, вони вважаються якісними та такими, що можуть задовольняти потреби суб’єктів цукробуряківництва та спожи¬вачів цукру. Учасниками до¬говірних відносин у сфері виробництва і реалізації цукру можуть бути: виробник сільськогосподарської продукції та контрактант (у догово¬рах контрактації сільськогосподарської продукції), продавець та покупець (у договорах купівлі-продажу, поставки, міни), комітент та комісіонер - у договорах комісії. При цьому специфічними їх учасниками є бурякосіюче господарство та цукровий завод.
Систему державних органів, які здійснюють регулювання у сфері виробництва і реалізації цукру, становлять: Міністерство аграрної політики та продовольства України, обласні та районні управління сільського господарства і продовольства, Державне агентство земельних ресурсів України і територіальні органи земельних ресурсів.
Контроль за виконанням умов виробництва та реалізації цукру, що встановлені Законом України «Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру», здійснюється Міністерством аграрної політики та продовольства України. Органами державного контролю за виконанням інших умов ведення сільського господарства, актуальних для виробників цукру, є Управління ревізії і контролю Мінагрополітики України, Державна служба з карантину рослин, Державний департамент ветеринарної медицини, Українська державна насіннєва інспекція, Державна інспекція з нагляду за технічним станом машин, обладнання та якістю паливно-мастильних матеріалів.
За правопорушення у сфері виробництва і реалізації цукру Законом України «Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру» передбачена адміністративна відповідальність. Аграрні правопорушення у цій сфері також можуть бути підставами для настання майнової та кримінальної відповідальності. До осіб, зайнятих у виробництві цукру, при вчи¬ненні пра¬во¬по¬ру¬шен¬ня мо¬жуть застосо¬вуватися дис¬циплінарні стяг¬нен¬ня, якщо вони пе¬ред¬ба¬чені ста¬ту¬та¬ми, інструкціями або пра¬ви¬ла¬ми внутрішньо¬го роз¬по¬ряд¬ку цих підприємств. За по¬ру¬шен¬ня тру¬до¬вої дис¬ципліни до працівника може бути засто¬сований тільки один з таких заходів стяг¬нен¬ня: 1) до¬га¬на; 2) звільнен¬ня з по¬са¬ди. Працівники, зайняті у виробництві цукру, також несуть матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну підприємству, уста¬нові, організації через по¬ру¬шен¬ня по¬кла¬де¬них на них трудо¬вих обов'язків.
Таким чином, правове регулювання виробництва і реалізації цукру в Україні має ряд суттєвих недоліків. Гостро назріла необхідність удосконалення процесу ціноутворення, узгодження існуючих нормативних актів в цій сфері, запровадження досвіду країн ЄС. Зміни до нормативно-правових актів, регулюючих відносини виробництва і реалізації цукру потребують наукового обґрунтування, що зумовлює актуальність проведення подальших досліджень даної проблематики.











СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Аг¬рарне право України: підруч¬ник / за заг. ред. В. М. Єрмо¬лен¬ка. - К.: Юрінком Інтер, 2010. - 608 с.
2. Гальчинська Ю.М. Вітчизняний досвід державного регулювання виробництва та реалізації цукру / Ю.М. Гальчинська // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки), 2010. - № 2 (10). – С. 117-120.
3. Господарський кодекс України від 16.01.2003 // Відомості Верховної Ради України, 2003. - № 18, 19-20, 21-22. - Ст.144.
4. Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016-97 [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://dkpp.rv.ua/.
5. Заєць О.С. Ринок цукру в Україні: проблеми створення, функціонування та розвитку. – К. Наукова думка, 1999.- 385с.
6. Закон України «Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру» від 17 червня 1999 p. № 758-XIV // Відомості Верховної Ради України, 1999. - № 32. - Ст.268.
7. Закон України «Про державну підтримку сільського господарства України» від 24 червня 2004 p. № 1877-IV // Відомості Верховної Ради України, 2004. - № 49. - Ст. 527.
8. Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру» від 30.11.2006 № 403-V // Відомості Верховної Ради України, 2007. - № 4. - Ст. 38.
9. Закон України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» від 01.06.2000 № 1775-III // Відомості Верховної Ради України, 2000. - № 36. - Ст. 299.
10. Закон України «Про внесення зміни до статті 3 закону «Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру» щодо ліцензування оптової торгівлі цукром» від 03.02.2011 № 2975-VI // Відомості Верховної Ради України, 2011. - № 33. - Ст. 328.
11. Закон України «Про насіння і садивний матеріал» вiд 26.12.2002 р. № 411-IV // Відомості Верховної Ради України, 2003. - № 13. - Ст. 92.
12. Закон України «Про внесення зміни до Закону України «Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру» щодо декларування наявності цукру» від 17.02.2011 № 3039-VI // Відомості Верховної Ради України, 2011. - № 36. - Ст. 365.
13. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 15 травня 2003 p. № 755-IV // Відомості Верховної Ради України, 2003. - № 31-32. - Ст. 263.
14. Закон України «Про встановлення тарифної квоти на ввезення в Україну цукру-сирцю з тростини» від 30 листопада 2006 p. № 404-V // Відомості Верховної Ради України, 2007. - № 4. - Ст. 39.
15. Закон України «Про карантин рослин» від 30.06.1993 № 3348-XII // Відомості Верховної Ради України, 1993. - № 34. - Ст. 352.
16. Закон України «Про Митний тариф України» від 05.04.2001 № 2371-III // Відомості Верховної Ради України, 2001. - № 24. - Ст. 125.
17. Закон України «Про сільськогосподарську кооперацію» від 17.07.1997 № 469/97-ВР // Відомості Верховної Ради України, 1997. - № 39. - Ст. 261.
18. Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289-VI // Відомості Верховної Ради України, 2010. - № 33. - Ст. 471.
19. Закон України «Про фермерське господарство» від 19.06.2003 № 973-IV // Відомості Верховної Ради України, 2003. - № 45. - Ст. 363.
20. Закон України «Про ціни і ціноутворення» від 21.06.2012 № 5007-VI // Відомості Верховної Ради. – 2013. - № 19-20. - Ст.190.
21. Закон України «Про стимулювання розвитку сільського гос¬подарства України на період 2001-2004 років» від 18.01.2001 № 2238-III // Відомості Верховної Ради України. – 2001. - № 11. - Ст.52.
22. Закон України «Про Кабінет Міністрів України» від 07.10.2010 № 2591-VI // Відомості Верховної Ради України. – 2011. - № 9. - Ст.58.
23. Імас Е.В. Теоретико - методологічні сучасних досліджень розвитку цукробурякового комплексу в Україні / Е.В. Імас // Економіка АПК. - 2009 № 10. - С. 11 – 16.
24. Карпенко О. Сіяли — балакали, зібрали — заплакали. Дещо про ситуацію в бурякоцукровому комплексі / О. Карпенко // Сільські вісті. — 2007. — 16 лют. — С. 22— 24.
25. Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 // Відомості Верховної Ради УРСР від 17.12.1971. – Додаток до № 50.
26. Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 // Відомості Верховної Ради УРСР від 18.12.1984. - № 51. - Ст. 1122.
27. Красняк О.П. Тенденції розвитку ринку цукру України: проблеми та перспективи / О.П. Красняк // Збірник наукових праць ВНАУ, 2011. – Вип. 1. - С.49–55.
28. Красюк О.П. Ринок цукрових буряків та його інфраструктура / О.П. Красюк // Цукор України. - 2008. - № 5/6. - С. 2 – 4.
29. Кримінальний кодекс України від 05.04.2001 № 2341-III // Відомості Верховної Ради. – 2001. - № 25-26. - Ст.131.
30. Крупка Ю. М. Аграрне право України: Навч. посіб. / За наук. ред. Н. Р. Малишевої.— К.: Університет «Україна», 2006.— 160 с.
31. Лист Державного комітету України з питань регулярної політики та підприємництва Всеукраїнській молодіжній організації «Молодь проти корупції» від 30.09.2011 р. № 7691 [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://platinum-consulting.com.ua/697/.
32. Макаренко П. М. Формування національного ринку цукру: поняття та структура / П. М. Макаренко, О. В. Сіренко, Т. Б. Прийдак // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Економічні науки. – Вип. 1. –Т. 1. – Полтава : ПДАА. – 2010. – С. 127-131.
33. Марцінишин Г. Державна цукрова промисловість в роки НЕПу // Вісник ТДТУ. - 1996. - №1. – С. 58-63.
34. Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції цукровиків України «Бурякоцукрова галузь в умовах національного та світового ринків» - К.: «Цукор України», 2011. - 272 с.
35. Михайлов Ю. Цукрові пристрасті / Ю. Михайлов // Пропозиція. — 2000. - № 6. - С. 16-17.
36. Назаренко В. И. Аграрная политика Европейского Союза / Виктор Іванович Назаренко ; Ин-т Европы РАН. - М.: ООО «Маркет ДС Корпорейшн», 2004. - 359 с.
37. Наказ Міністерства аграрної політики України «Про затвердження порядків розподілу обсягів виробництва цукру та вирощування цукрових буряків для виробництва цукру в межах квоти «А» на конкурсних засадах між цукровими заводами та між бурякосіючими господарствами» від 28.08.2007 № 624 // Офіційний вісник України від 14.09.2007. - № 66.
38. Наказ Міністерства аграрної політики України «Про виробництво і поставку цукру на внутрішній ринок» від 12 вересня 2007 р. № 655 // Офіційний вісник України від 01.10.2007. - № 71.
39. Наказ Укрдержнасінінспекції від 25.12.2009 р. № 69 «Про затвердження Переліку основних питань для здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) в галузі насінництва» [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://udni.inf.ua/nakaz69.html.
40. Наказ Міністерства аграрної політики України «Про затвердження Правил пакування та маркування насіння сільськогосподарських культур в Україні» від 22.06.2009 № 426 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0639-09.
41. Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Порядку проведення атестації суб’єктів господарювання на право виробництва та реалізації насіння і садивного матеріалу, Положення про Державний реєстр виробників насіння і садивного матеріалу» від 20.02.2013 № 115 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0435-13.
42. Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Правил арбітражного (експертного) визначення якості насіння і садивного матеріалу та порядку оформлення заяв» від 26.03.2013 № 221 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0588-13.
43. Наказ Міністерства аграрної політики України «Про затвердження Типових умов господарських договорів між цукровими заводами, бурякосіючими господарствами та іншими суб'єктами бурякоцукрового комплексу незалежно від форми власності щодо вирощування та закупівлі цукрових буряків для виробництва цукру квоти «А»» від 13.05.2005 № 201 // Офіційний вісник України від 12.08.2005. - № 30.
44. Наказ Міністерства аграрної політики України «Про затвердження Фітосанітарних правил ввезення з-за кордону, перевезення в межах країни, транзиту, експорту, порядку переробки та реалізації підкарантинних матеріалів» від 23.08.2005 № 414 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1121-05.
45. Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Порядку проведення атестації суб’єктів господарювання на право виробництва та реалізації насіння і садивного матеріалу, Положення про Державний реєстр виробників насіння і садивного матеріалу» від 20.02.2013 № 115 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0435-13.
46. Наказ Міністерства аграрної політики України «Про затвердження Порядку реєстрації осіб, які здійснюють господарську діяльність, пов’язану з виробництвом та обігом об’єктів регулювання» від 21.11.2006 № 690 [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1286-06.
47. Наказ Міністерства аграрної політики України «Про затвердження Положення про умови визначення на конкурсних засадах підприємств, що здійснюватимуть переробку цукру-сирцю тростинного в 2001 році» від 4 липня 2001 р. № 195 // [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0564-01.
48. Офіційний сайт Національної асоціації цукровиків України «Укрцукор» // [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://sugarua.com.
49. Постановление правительства России от 29.12.2009 р. «О мерах государственного регулирования импорта товаров, ввозимых на таможенную территорию РФ с Украины» [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://www.tks.ru/docs/10030740.
50. Постанова Кабінету Міністрів України «Про державне регулювання виробництва цукру та цукрових буряків у період з 1 вересня 2010 р. до 1 вересня 2011 р.» від 3 лютого 2010 р. № 96 // Урядовий кур’єр від 18.02.2010. - № 31.
51. Постанова Кабінету Міністрів України «Про державне регулювання виробництва цукру та цукрових буряків у період з 1 вересня 2013 р. до 1 вересня 2014 року» від 03.04.2013 № 223 // Урядовий кур’єр від 24.04.2013. - № 77.
52. Постанова Кабінету Міністрів України «Про використання цукру, виробленого з цукру-сирцю з тростини, що ввезений в Україну в межах встановленої тарифної квоти» від 27 грудня 2008 р. № 1125 // Урядовий кур’єр від 30.12.2008. - № 246.
53. Постанова Кабінету Міністрів України від 06.03.2013 № 191 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності і визначається періодичність здійснення Державною інспекцією сільського господарства планових заходів державного нагляду (контролю)» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/191-2013-%D0%BF.
54. Постанова Кабінету Міністрів України «Про державне регулювання виробництва цукру та цукрових буряків у період з 1 вересня 2011 р. до 1 вересня 2012 р.» від 2 березня 2011 р. № 179 // Урядовий кур’єр від 16.03.2011. - № 47.
55. Постанова Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо державного регулювання виробництва і реалізації цукру та цукрових буряків» від 20 лютого 2006 р. № 171 // Офіційний вісник від 07.03.2006. - № 8.
56. Постанова Кабінету Міністрів України «Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України харчових продуктів для власного споживання» від 21 травня 2012 р. № 434 // Урядовий кур’єр від 29.05.2012. - № 94.
57. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку декларування наявності цукру» від 10.08.2011 № 851// Урядовий кур’єр від 17.08.2011. - № 150.
58. Постанова Кабінету Міністрів України «Про деякі питання реалізації Закону України «Про карантин рослин» від 12.05.2007 № 705 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/705-2007-%D0%BF
59. Постанова Кабінету Міністрів України «Про деякі питання державного регулювання виробництва і реалізації цукру» від 02.06.2000 № 868 // Офіційний вісник України. - 2000. - № 23. - Ст. 937.
60. Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 45 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень статей 6, 9 Закону України «Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру» (справа про визначення мінімальної ціни на цукор) від 15.04.2004 № 10-рп/2004 (справа № 1-7/2004) // Офіційний вісник України. - 2004. - № 17. - Ст. 1199.
61. Сафонов І. П. Правова регламентація державної підтримки аграрних товаровиробників : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. юрид. наук: спец. 12.00.06 «Земельне право; аграрне право; екологічне право; природоресурсне право» / І. П. Сазонов. - X., 2007. - 20 с.
62. Святченко Л. О. Державно-правове регулювання ціноутворення в бурякоцукровому комплексі / Л. О. Святченко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : Серія «Право». - 2011. Вип.157. - С. 80-87.
63. Святченко Л. О. Деякі особливості договірних відносин у цукробуряківництві / Л.О. Святченко. - // Часопис Київського університету права. - 2009. - №3. - С. 199-203.
64. Стасіневич С. А. Вплив державних регуляторів на ефективність виробництва та цінову ситуацію в цукробуряковому підкомплексі України / С. А. Стасіневич // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. -2011. - Вип. 168. - С. 172-180.
65. Статівка А. М. Організаційно-правові питання соціального розвитку села в Україні : [монографія] / Анатолій Миколайович Статівка. — Х. : Право, 2007. — 208 с.
66. Святченко Л. О. Правове регулювання цукробуряківництва в Україні: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.06 / Л. О. Святченко; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2010. - 19 с.
67. Стасіневич С.А. Ціни на основну продукцію бурякоцукрового підкомплексу та механізми їх державного регулювання/С. А. Стасіневич // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2010. - Вип.154. -Ч.1.-С.321-331.
68. Указ Президента України «Про Міністерство аграрної політики та продовольства України» від 23.04.2011 № 500/2011 // Урядовий кур’єр від 19.05.2011. - № 89.
69. Указ Президента України «Про Державне агентство земельних ресурсів України» від 8 квітня 2011 року № 445 // Урядовий кур’єр від 05.05.2011. - № 80.
70. Угода про сільське господарство від 15.04.1994 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/981_005.
71. Фурса А.В. «Державне регулювання цукробурякового підкомплексу в умовах ринкових відносин» / А.В. Фурса // Економіка України. - 2004. - №10. – С. 58-66.
72. Хаєцька О.П. Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності в цукробуряковому виробництві / О.П. Хаєцька // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету, 2012. - № 2 (18), том 5. – С. 324-330.
73. Цивільний кодекс України від 16.01.2003 // Відомості Верховної Ради України, 2003. - № 40-44. - Ст.356.
74. Ярчук М.М. Підсумки роботи цукрової галузі у 2008 році та її функціонування в умовах фінансової кризи / М.М. Ярчук // НАЦУ Загальні збори учасників НАЦУ «Укрцукор», м. Київ, 19 березня 2009 р.: тези доп. – К., 2009.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.