У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Переміщення транспортних засобіб між митними органами
Количество страниц 151
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
Год сдачи 2014
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЕРЕМІЩЕННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ МІЖ МИТНИМИ ОРГАНАМИ 8
1.1. Доктринальні підходи дослідження переміщення транспортних засобів між митними органами 8
1.2. Загальна характеристика транзитних перевезень 13
1.3. Поняття та сутність переміщення транспортних засобів між митними органами 30
Висновки до розділу 37

РОЗДІЛ 2.ПОРЯДОК ПЕРЕМІЩЕННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ МІЖ МИТНИМИ ОРГАНАМИ 39
2.1. Митні режими транспортних засобів, які переміщуються через митний кордон 39
2.2. Нормативно-правові засади переміщення транспортних засобів між митними органами 51
2.3. Порядок виконання митних формальностей при здійсненні переміщення транспортних засобів між митними органами 60
2.4. Україна в міжнародній системі регулювання переміщення транспротних засобів між митиними органами 76
Висновки до розділу 82

РОЗДІЛ 3.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПЕРЕМІЩЕННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ МІЖ МИТНИМИ ОРГАНАМИ 85
3.1. Поняття та види порушень митних правил щодо переміщення транспортних засобів між митними органами 85
3.2. Адміністративна відповідальність за недоставлення транспортних засобів та документів до митного органу 105
3.3. Необхідність посилення інституційно-правового механізму боротьби з контрабандою транспортних засобів 110
Висновки до розділу 116

POЗДIЛ 4.OХOPOНA ПPAЦI ТA БEЗПEКA В НAДЗВИЧAЙНИХ CИТУAЦIЯХ 118
4.1. Cиcтeмa упpaвлiння oхopoнoю пpaцi нa пiдпpиємcтвi, opгaнiзaцiї тa уcтaнoви 118
4.2. Oхopoнa пpaцi у вiддiлi (пiдpoздiлi, нa poбoчoму мicцi) 128
4.3. Poзpoбкa peкoмeндaцiй пo пoкpaщeнню умoв oхopoни пpaцi нa пiдпpиємcтвi 132
ВИСНОВКИ 136
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 140







ВСТУП

Актуальність теми дослідження. Зростання обсягів транснаціональних перевезень, зумовлене посиленням інтеграційних процесів, є важливою ознакою сучасного етапу розвитку світової економіки. З огляду на це, транспортні коридори перетворюються на один з найважливіших чинників сучас¬ної геополітики. Оскільки в епоху глобалізації пріоритетним для будь-якої держави є створення ефективної системи захисту своїх національних інтересів, а стратегічний потенціал держави значною мірою залежить від транзитного потенціалу, то держави, які контролюють транзитні маршрути володіють дієвим інструментом впливу в своєму регіоні.
Вигідне географічне положення України на шляху основних транзитних потоків між Європою та Азією, наявність незамерзаючих чорноморських портів, функціонування на її території чотирьох міжнародних ко¬ридорів - складових єдиної транспортної системи TRACECA створюють реальні умови для комбінованої схеми перевезення вантажів та транспортних засобів найкоротшим шляхом у напрямку басейнів Балтійського, Чорного та Каспійського морів та зумовлюють домінування України як країни-транзитера. Втім транзитні можливості наша держава використовує не повною мірою. Можна стверджувати, що розвиток самостійної митної політики, правове регулювання контролю за дотриманням чинного законодавства України про митну справу та боротьба з порушеннями митних правил у частині транзиту здійснюються повільно і не відповідають умовам сьогодення.
Причин до того багато. Аналіз чинного законодавства, зокрема нового Митного кодексу України (далі – МКУ), вказує, що чинна система нормативних актів, які регулюють порядок переміщення товарів через митний кордон України в режимі транзиту, не є досконалою. Водночас, Україна знаходиться на шляху реформування митного законодавства, значною віхою якого стало прийняття нового Митного кодексу України 2012 року.
Разом з тим, стверджувати, що в Україні остаточно сформовано цілісну систему нормативно-правового регулювання транзиту транспортних засобів не є можливим. Системі джерел митного права все ще притаманні прогалини та неузгодженість її складових між собою. У подальшому необхідно провести вдосконалення всієї системи підзаконних нормативних актів, що регулюють здійснення перевезень транспортних засобів у режимі транзиту. При цьому на меті слід мати спрощення порядку проходження митного контролю та митного оформлення. Адже надмірно ускладнений порядок здійснення митних процедур, високі ставки митних зборів у наш час знижують інтерес іноземних перевізників до переміщення власних товарів територією України транзитом та зумовлюють зростання кількості порушень митних правил, особливо за рахунок приховування товарів від митного контролю. Зазначені законодавчі зміни потребують наукового обґрунтування, що зумовлює актуальність обраної теми.
Об’єктом даного дослідження є переміщення транспортних засобів між митними органами в Україні.
Предметом дослідження є правове регулювання транзиту транспортних засобів між митними органами в Україні.
Метою даної роботи є дослідження переміщення транспортних засобів між митними органами.
Відповідно до поставленої мети, автором окреслено наступне коло завдань:
1. Здійснити загальну характеристику транзитних перевезень.
2. Визначити поняття та сутність переміщення транспортних засобів між митними органами.
3. Дослідити митні режими транспортних засобів, які переміщуються через митний кордон.
4. Проаналізувати нормативно-правові засади переміщення транспортних засобів між митними органами.
5. Розглянути порядок виконання митних формальностей при здійсненні переміщення транспортних засобів між митними органами
6. Визначити поняття та види порушень митних правил щодо переміщення транспортних засобів між митними органами.
7. Встановити адміністративну відповідальність за недоставлення транспортних засобів та документів до митного органу
Методи дослідження. Методологія дослідження спирається на систему філософських, загальнонаукових та спеціальних методів, що забезпечують об’єктивний та всебічний характер аналізу досліджуваного предмету.
Серед філософських методів використовувалися передусім (для систематизації і класифікації джерельної бази та фактологічного матеріалу, встановлення вірогідності та повноти інформації тощо) принцип об’єктивності, гносеологічний та діалектичний підходи.
Системно–структурний, логічний та інші загальнонаукові методи було використано для виявлення діалектичного зв’язку між функціями та структурою, правовою діяльністю та правовими відносинами в межах транзиту транспортних засобів.
Використання спеціальних методів, зокрема формально-юридичного, порівняльно-правового, тлумачення правових норм і узагальнення юридичної практики дозволило проаналізувати позитивні та негативні особливості системи джерел переміщення транспортних засобів між митними органами. На основі методу правового моделювання визначено специфічні ознаки переміщення транспортних засобів між митними органами і напрями вдосконалення системи джерел розглянутого режиму.
Науково-теоретична основа виконання дослідження. Проблематика переміщення т транспортних засобів між митними органами була розроблена в роботах К.Г. Борисова, С.В. Ківалова, О.Н. Козиріна, Б.А. Кормича, О.О. Крестьянінова, В.Д. Ларічева, В.В. Мицика, В.В. Прокопенка, К.К. Сандровського, В.М. Скавроніка, С. С. Терещенка, В.М. Шевченко, Р.Б. Шишки, В.К. Шкарупи, А.Н. Яцушка та інших. Однак з прийняттям чинного МКУ виникла необхідність у здійсненні нових комплексних досліджень переміщення транспортних засобів між митними органами, що враховували б останні зміни митного законодавства.
Нормативно-правову базу дослідження складають Конституція України, Митний кодекс України від 13.03.2012, Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.1991 № 959-XII, Закон України «Про транспорт» від 10.11.1994 № 232/94-ВР, Наказ ДМСУ «Положення про порядок допущення дорожніх транспортних засобів до перевезень вантажів під митними печатками і пломбами із застосуванням книжки МДП» від 06 березня 1995 р. № 82, Наказ Мінфіну «Про затвердження Порядку виконання митних формальностей при здійсненні транзитних переміщень» від 09.10.2012 № 1066 та ін.
Наукова новизна та практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що вперше було здійснено комплексне дослідження нормативно-правового регулювання переміщення транспортних засобів між митними органами, з у рахуванням нового Митного кодексу України. В роботі системно розглядається порядок транзитного переміщення транспортних засобів та правила проведення митних процедур, досліджується специфіка адміністративної відповідальності за порушення митних правил щодо транзиту.
Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що сформульовані у дослідженні висновки і рекомендації мають важливе значення для теорії митного та адміністративного права і удосконалення роботи митних органів України щодо транзитних перевезень та їх правового регулювання. Дослідження розширює і поглиблює існуючі погляди на сутність та місце митно-правового режиму транзиту транспортних засобів в системі митної справи нашої держави.
Пропозиції і рекомендації відносно удосконалення чинної нормативно-правової бази можуть бути використані під час доопрацювання нового Митного кодексу України, при розробці комплексних державних і локальних програм, спрямованих на підвищення ролі України як транзитної держави та у навчальному процесі – при викладанні курсу «Митне право».
Структуру роботи складають сім підрозділів, об’єднаних у три розділи, в яких послідовно розкривається тема дослідження, а також вступ, висновки та список використаної літератури.
Список литературы ВИСНОВКИ

В результаті проведеного дослідження, автор зробив наступні висновки:
1. Транзит є одним з 14 передбачених чинним Митним кодексом України видів митного режиму переміщення товарів і транспортних засобів. Поміщення товарів у митний режим здійснюється шляхом їх декларування та виконання митних формальностей, передбачених МКУ. Транзит - це митний режим, відповідно до якого товари та/або транспортні засоби комерційного призначення переміщуються під митним контролем між двома органами доходів і зборів України або в межах зони діяльності одного органу доходів і зборів без будь-якого використання цих товарів, без сплати митних платежів та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.
2. Переміщення транспортних засобів між митними органами – це здійснення дій з транзиту через територію України у будь-який передбачений законодавством спосіб транспортних засобів. Порядок переміщення транспортних засобів між митними органами - це визначені законодавством України митні процедури, яким підлягають транспортні засоби, що переміщуються між митними органами України (органами доходів і зборів України), а також передбачені законодавством України дії юридичних та фізичних осіб з транзиту через митну територію України у будь-який передба¬чений законодавством України спосіб транспортних засобів.
3. Поняття митного режиму може бути ви¬ражене в широкому і вузькому значеннях. У широкому сенсі поняття митного режиму слугує як правовий ре¬жим, що виражається в певному сполученні адміністративно-правових і фінансово-правових засобів регулювання, встановлених митним законодавством, та який має за мету регламентувати відносини, що виникають у зв’язку з переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон між митним органом і особою, що їх переміщує. У вузькоспеціальному значенні – це статус товарів або транспортних засобів для митних цілей: наявність або відсутність заборон і обмежень, порядок застосування мита, використання (або заборона на використання) на митній території та за її межами. З метою застосування законодавства України з питань державної митної спра¬ви запроваджуються митні режими: імпорт (випуск для вільного обігу); реімпорт; експорт (остаточне вивезення); реекспорт; транзит; тимчасове ввезення; тимчасове вивезення та ін. Митні режими встановлюються винятково МК України.
4. Основні засади переміщення транспортних засобів між митними органами викладені у чинному Митному кодексі Україні. Серед джерел нормативно-правового регулювання переміщення транспортних засобів між митними органами слід також відзначити Закон України «Про режим іноземного інвестування», Закон України «Про транспорт», Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку надання складським об’єктам статусу «митний склад» та позбавлення такого статусу» від 16.07.2012 № 835, Закон України – «Про захист іноземних інвестицій на Україні» та багато інших.
5. Митні формальності – це сукупність дій, що підлягають виконанню відповідними особами і органами доходів і зборів з метою дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи. Порядок виконання митних формальностей при здійсненні переміщення транспортних засобів між митними органами регламентовано Митним кодексом України (глава 33 МКУ), Наказом Міністерства фінансів України від 09.10.2012 № 1066 «Про затвердження Порядку виконання митних формальностей при здійсненні транзитних переміщень».
6. Позитивною новелою МКУ є те, що в ньому за¬кріплено строки транзиту залежно від виду транспорту. Нове митне законодавство втілює у собі кардинально новий підхід до регулю¬вання відносин у галузі митної справи, зокрема щодо переміщення транспортних засобів між митними органами. Слід констатувати, що реформування цього інституту митного права є кроком упе¬ред на шляху до лібералізації митної справи, навіть незважаючи на певні правові проблеми. Слід сподіватися лише на позитивний вплив цих трансформаційних процесів на стан економічного розвитку, імідж української митної системи та держа¬ви в цілому на міжнародній арені.
7. За порушення митного законодавства передбачена цивільно-правова, головним чином, майнова відповідальність з боку фізичних та юридичних осіб, які своїми рішеннями, діями або бездіяльністю спричинили матеріальні та моральні збитки державі, підприємствам незалежно від форми власності; адміністративна відповідальність – за вчинення передбаченого МК порушення (порушень) митних правил; кримінально-правова відповідальність за вчинення злочинів, зокрема контрабанди.
8. Порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений МКУ та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред’явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів МКУ чи іншими законами України, і за які МКУ передбачена адміністративна відповідальність. Адміністративна відповідальність за правопорушення, передбачені МКУ, настає у разі, якщо ці правопорушення не тягнуть за собою кримінальну відповідальність. За порушення митних правил можуть бути накладені такі адміністративні стягнення: попередження; штраф; конфіскація товарів, транспортних засобів комерційного призначення.
9. Новий Митний кодекс покращив порядок застосування конфіскації транспортних засобів, які використовуються для перевезення товарів через митний кордон України. Однак його норми не завжди відповідають діючим в Україні міжнародно-правовим актам, що створює проблеми на практиці. Отже, потрібно привести норми вітчизняного МКУ у відповідність до міжнародного законодавства та виробити вірну практику його застосування в нашій країні. Однак зазначені зміни потребують наукового обґрунтування. Саме у цьому напрямку, на думку автора, потрібно проводити нові дослідження із даної проблематики.









СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


1. Конституція України від 28.06.1996р. // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 30. – Ст. 141.
2. Кoдекс зaкoнiв пpo пpaцю Укpaїни вiд 10.12.1971p. // Вiдoмocтi Веpхoвнoї Paди Укpaїни. – 1971. – № 50. – Ст. 375.
3. Кримінальний кодекс України від 05.04.2001р. // Відомості Верховної Ради України. 2001. – № 25-26. – Ст.131.
4. Митний кодекс України від 13.03.2012 // Відомості Верховної Ради України. – 2012. – № 44-48. – Ст.552.
5. Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.1991р. // Відомості Верховної Ради УРСР. – 1991. – № 29. – Ст. 377.
6. Закон України «Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання» від 20.02.2003р. // Відомості Верховної Ради України. 2003. – № 23. – Ст.148.
7. Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про приєднання України до Протоколу про внесення змін до Міжнародної конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур» від 15.02.2011 № 3018-VI // Відомості Верховної Ради України, 2011. - № 35. - Ст.347.
8. Закон України «Про захист іноземних інвестицій на Україні» від 10.09.1991р. // Відомості Верховної Ради України. 1991. – № 46. – Ст. 616.
9. Закон України «Про транспорт» від 10.11.1994р. // Відомості Верховної Ради України. – 1994. – № 51. – Ст. 446.
10. Закон України «Про режим іноземного інвестування» від 19.03.1996р. // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 19. – Ст. 80.
11. Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992р. // Відомості Верховної Ради України. – 1992. – № 49. – Ст. 668.
12. Закон України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» від 23.09.1999р. // Відомості Верховної Ради України. – 1999. – № 46-47. – Ст. 403.
13. Закон України «Про пожежну безпеку» від 17.12.1993р. // Відомості Верховної Ради України. – 1994. – № 5. – Ст. 21.
14. Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992р. // Відомості Верховної Ради України. – 1993. – № 4. – Ст. 19.
15. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. // Відомості Верховної Ради України. – 1994. – № 27. – Ст. 218.
16. Закон України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995р. // Відомості Верховної Ради України. – 1995. – № 12. – Ст. 81.
17. Указ Президента України «Про Міністерство доходів і зборів України» від 18.03.2013р. // Урядовий кур'єр. – 2013. – № 51. – Ст. 387.
18. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів військового призначення» від 20.11.2003р. // Офіційний вісник України. – 2003 – № 48. – Ст. 73.
19. Постанова Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011р. № 1030 «Деякі питання здійснення попереднього документального контролю в пунктах пропуску через державний кордон України »: [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1030-2011-%EF.
20. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку надання складським об’єктам статусу «митний склад» та позбавлення такого статусу» від 16.07.2012р. // Офіційний вісник України. –2012. – № 61. – Ст. 89.
21. Наказ Державної служби експортного контролю України «Про затвердження Інструкції про порядок оформлення і використання дозвільних документів у галузі державного експортного контролю» від 29.11.2004р. // Офіційний вісник України. – 2004. – № 50. – Ст. 56.
22. Наказ ДМСУ «Про застосування статті 38 Конвенції МДП» від 26.10.1999 р. // Офіційний Вісник України. – 1999. – № 23. – Ст. 35.
23. Наказ ДМСУ «Положення про порядок допущення дорожніх транспортних засобів до перевезень вантажів під митними печатками і пломбами із застосуванням книжки МДП» від 06.03.1995р. // Бюлетень нормативних актів міністерств і відомств України. – 1995. – № 8. – Ст.117.
24. Наказ Державної митної служби України «Про затвердження Порядку підготовки наказів в митній службі України» від 01.06.2009 № 520 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1025.15922.0.
25. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку виконання митних формальностей при здійсненні транзитних переміщень» від 09.10.2012р. // Офіційний вісник України – 2013. – № 99. – Ст. 198.
26. Лист Міндоходів України «Про надання роз’яснення (щодо можливості накладення адміністративного стягнення за порушення митних правил, передбаченого ч. 3 ст. 470 Митного кодексу України впродовж шести місяців з дня його виявлення) (Витяг)» від 30.08.2013 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.visnuk.com.ua/ua/pubs/id/5954.
27. ДСАНПІН 3.3.2.007-98 «Державні санітарні правила і норми роботи з візуальними дисплейними терміналами ЕОМ». – [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?code=v0007282-98.
28. ДБН В.2.5-28-2006 «Природне і штучне освітлення». – [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://www.strоy-kаt.kiev.uа/dbn-v25-28-2006-prirоdne-i-shtuchne-оsvitlennyа.
29. ДСН 3.3.6.042-99 «Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень». – [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://mozdocs.kiev.ua/view.php?id=1972.
30. ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку». – [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?code=v0007282-98.
31. НПAOП 0.00-4.03-04 «Пoлoжeння пpo Дepжaвний peєcтp нopмaтивнo-пpaвoвих aктiв з питaнь oхopoни пpaцi». Нaкaз Дepжнaглядoхopoнпpaцi вiд 08.06.2004 p. № 151. – [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://mozdocs.kiev.ua/view.php?id=1789.
32. НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці». – [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://kiev.convdocs.org/docs/252/index-12726.html.
33. НПAOП 0.00-4.33-99 «Пoлoжeння щoдo poзpoбки плaнiв лoкaлiзaцiї тa лiквiдaцiї aвapiйних cитуaцiй i aвapiй. Нaкaз Дepжнaглядoхopoнпpaцi вiд 17.06.1999 p. № 112. – [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?code=v0007282-98.
34. НПAOП 0.00-6.03-93 «Пopядoк oпpaцювaння тa зaтвepджeння влacникoм нopмaтивних aктiв пpo oхopoну пpaцi, щo дiють нa пiдпpиємcтвi». Нaкaз Дepжнaглядoхopoнпpaцi вiд 21.12.1993 p. № 132. – [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://mozdocs.kiev.ua/view.php?id=1789.
35. НПAOП 0.00-6.13-05 «Пopядoк opгaнiзaцiї дepжaвнoгo нaгляду зa oхopoнoю пpaцi тa гipничoгo нaгляду в cиcтeмi Дepжнaглядoхopoнпpaцi Укpaїни». Нaкaз Дepжнaглядoхopoнпpaцi вiд 30.03.2004 p. № 92. – [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?code=v0007282-98.
36. Генеральна угода з тарифів і торгівлі (ГАТТ 1947) від 30.10.1947 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/995_264.
37. Конвенція Організації Об'єднаних Націй з морського права від 10.12.1982р. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/995_057.
38. Конвенція про тимчасове ввезення від 26.06.1990р. // Офіційний Вісник України. – 2004. – № 36. – Ст. 2445.
39. Конвенція про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів від 19.05.1956р. // Офіційний вісник України. – 2006. – № 34. – Ст. 67.
40. Митна конвенція про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП від 14.11.1975р. // Офіційний Вісник України. – 2007. – № 3. – Ст. 138.
41. Міжнародна конвенція про узгодження умов проведення контролю вантажів на кордонах від 21. 10. 1982 р. // Офіц. вісн. України. – 2004. – № 12 (ч. 2). – Ст. 789.
42. Міжнародна конвенція про спрощення і гармонізацію митних процедур ( Кіотська конвенція ) від 18.05.1973 [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/995_643.
43. Рішення Співдружності Незалежних Держав «Про Основи митних законодавств держав – учасниць» від 10.02.1995р. // Офіційний вісник України. – 2007. – № 85. – Ст. 102.
44. Угода між Урядом України і Урядом Російської Федерації про співробітництво та взаємодопомогу в митних справах від 24.06.1993 р. // Офіційний Вісник України. – 2004. – № 20. – Ст. 1402.
45. Угода між Україною та Словацькою Республікою про співробітництво і взаємодопо¬могу в галузі митної справи: Закон України від 12 липня 1996 року // Відомості Верховної Ради України. - 1996. - № 44. - Ст. 221.
46. Угода між Урядом України і Урядом Азербайджанської Республіки про співробітництво у митних справах від 24.031997 року // Офіційний Вісник України. - 2010. - № 9. - Ст. 485.
47. Угода між Урядом України і Урядом Республіки Вірменія про співробітництво і взає¬модопомогу у митних справах від 07.10.1994 року // Офіційний Вісник України. - 2006. - № 24. - Ст. 1795.
48. Угода між Урядом України і Урядом Грузії про співробітництво у митних справах від 14.02.1997 року // Офіційний Вісник України. - 2010. - № 13. - Ст. 648.
49. Угода між Кабінетом Міністрів України і Урядом Республіки Казахстан про співробітництво у митних справах від 17.09.1999 року // Офіційний Вісник України. - 2005. - № 21. - Ст. 1181.
50. Угода між Кабінетом Міністрів України і Урядом Республіки Таджикистан про співробітництво у митних справах від 06.07.2001 року // Офіційний Вісник України. - 2010. - № 4. - Ст. 185.
51. Угода між Урядом України і Урядом Республіки Узбекистан про співробітництво у митних справах від 05.12.1996 року // Офіційний Вісник України. - 2008. - № 10. - Ст. 260.
52. Адміністративне право України: Підручник / Ю.П. Битяк, В.М. Гаращук, О.В. Дьяченко та ін.; За ред. Ю.П. Битяка. – К.: Юрінком Інтер, 2006. – 544 с.
53. Бахрах, Д. Н. Адміністративне право : учебник / Д. Н. Бахрах. – М. : БЕК, 1997. – 370 с.
54. Бродський М.Ю. «Україна значно спрощує митний контроль» // «Дзеркало тижня. Україна» від 11.10.11: [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.krp.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=242095&cat_id=33070.
55. Ведєрніков Ю.А., Папірна А.В. Теорія держави і права: Навч. посіб.. – К.: Знання, 2008. – 333 с.
56. Ввезення авто в режимі тимчасового ввезення згідно Стамбульської конвенції – міф чи реальність? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://legalaid.ua/vvezennya-avto-v-rezhymi-tymchasovoho-vvezennya-zhidno-stambulskoji-konventsiji-mif-chy-realnist/.
57. Воробйов М. В. Деякі аспекти регулювання забезпечення сплати митних платежів в Україні , Європейському Співтоваристві та РФ: порівняльний аналіз / М. В. Воробйов / / Правовий вісник Української академії банківської справи . - 2011. – № 1 ( 4). – С. 57-59 .
58. Гребельник, О. П. Митне регулювання зовнішньоекономічної діяльності : підручник / О. П. Гребельник. – К. : Центр навч. літ., 2005. – 696 с.
59. Держмитслужба запросила громадськість до створення нового Митного Кодексу України» // Державна митна служба України, квітень 2008 р.: [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/dmsu/control/uk/publish/article?art_id=354197&cat_id=352590.
60. Додин Е.В. Основы таможенного права Европейского Сообщества / Додин Е.В. // Митна справа. – 2002. – №2. – С. 3-19.
61. Егизарова В. В. Таможенный режим: понятие, основы правового регулирования / В. В. Егизарова, А Н. Козырин // Таможенные режимы. – М.: Устав, 2000. – С. 6-40.
62. Зотенко О. О. Митне провадження на морському транспорті: автореферат ... канд. юрид. наук , спец. : 12.00.07 – Адміністративне право и процес ; фінансове право ; інформаційне право / О. О. Зотенко . – Одеса : Нац. Ун-т «Одеська юридична акад.», 2011. – 18 с.
63. Зотенко О.О. Митне оформлення запасів, призначених для споживання на морському транспорті / О.О. Зотенко // Митна справа (Митний комплект). – 2006. – № 4. – С. 41–45.
64. Зотенко О.О. Аналіз митного законодавства України та міжнародно-правових актів, що регламентують порядок здійснення митних процедур на морському транспорті / О.О. Зотенко // Митна справа (Митний комплект). – 2006. – № 5. – С. 47–52.
65. Зотенко О.О. Визначення та зміст митних процедур на морському транспорті / О.О. Зотенко // Митна справа (Митний комплект). – 2007. – № 1. – С. 57–63.
66. Іванченко О. С. Поняття переміщення товарів через митний кордон. України / О. С. Іванченко // Митна справа. – 2007. – № 2 (50). – С. 59–64.
67. Івашина О.Ф.Інституціоналізація еконо¬мічного розвитку: монографія / О.Ф. Івашина. - Дніпропетровськ: Наука та осві- та,2009.- 284 с.
68. Коваленко В.В. Про стан боротьби з контрабандою та заходи протидії щодо її вчинення // Науковий вісник Національної академії внутрішніх справ України. 2002. № 1. С. 83-92.
69. Комментарий к Таможенному кодексу Российской Федерации / под ред. А. Н. Козырина. – М. : ТК Велби, Проспект, 2004. – 1056 с.
70. Копцева Л. О. Вплив міжнародніх Мітні правил на законодавство України Щодо митного аудиту / Л. О. Копцева / / Митна справа . – 2010. – № 4. – С. 62-71.
71. Клепікова О. Окремі питання визначення транспортних засобів об’єктами майнових відносин у сфері господарювання / О. Клепікова // Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Юридичні науки. – 2007. – № 74–76. – С. 108–114.
72. Кравець М. О. Передумови та підстави кваліфікації порушень митних правил / М. О. Кравець. – Б.м., 2012. – С. 43-48.
73. Майстренко О.В. Митні Пільги / / Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. – Х.: Нац. юрид. акад. України. – 2000. – № 44 - С. 129-132.
74. Майстренко О.В. Митно-тарифна регулювання / / Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. – Х.: Нац. юрид. акад. України. – 2001. – № 46. – С. 151-157.
75. Майстренко О.В. Адміністративна відповідальність за Правопорушення, пов'язані з незаконним Використання Мітні пільг в умів ринковий відносін / / Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. – Х.: Нац. юрид. акад. України. – 2001. – № 47. – С. 117-120.
76. Майстренко О.В. Визначення Поняття Мітні пільг / / Пробл. законності: Респ. міжвідом. наук. зб. / Відп. ред. В.Я. Тацій. – Х.: Нац. юрид. акад. України. – 2003. – № 62. – С. 65-69.
77. Майстренко О.В. Контроль за наданням тарифних пільг на етапі митного оформлення // Конституція – основа державно-правового будівніцтва и соціального розвітку України: Тези доп. та наук. повідом. учасников наук. конф. молодих вчених. – Х.: Нац. юрид. акад. України, 2001. – 219 с.
78. Майстренко О.В. Пільгові Операції у Мітні кодексі ЄС / / Актуальні проблеми Економічної безпеки України в умів ее інтеграції до СВІТОВОГО співтоваріства: Матер. наук.-практ. конф. курсантів, студентов и молодий. Науковців. – Дніпропетровськ: Академія мітної справи України, 2005. – 149 с.
79. Майстренко О.В. Митне регулювання в умів Економічної інтеграції / / Економічна безпека держави в умів інтеграції до СВІТОВОГО співтоваріства: Матер. міжнар. наук.-практ. конф. – Дніпропетровськ: Академія мітної справи України, 2005. – С. 49-50.
80. Майстренко О.В. Митні переваги як институт митного права / / Тези Форуму вчених-адміністратівістів Південно-східніх регіонів (м. Запоріжжя, 19-20 Жов. 2006 р.). – Запоріжжя: ЗНУ. – 2006. – С. 91-97.
81. Мельник М. В. Правове регулювання митних режимів в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / М. В. Мельник. – К., 2012. – 21 с.
82. Міщенко І.В. Митний кодекс України: проблеми термінології // Митна справа. - 2010. - № 5. - С. 3 - 5.
83. Митний кодекс України від 11.07.2002 (втратив чинність) // Відомості Верховної Ради України. – 2002. – № 38-39. – Ст.288.
84. Митний кодекс України від 12.12.1991 (втратив чинність) // Відомості Верховної Ради України, 1992. – № 16. – Ст.203.
85. Митний кодекс Російської Федерації [Електронний ресурс]. – Режим доступу :: http://www.tamognia.ru/legislation/12537/?VIEW=DETAIL.
86. Митний кодекс Республіки Білорусь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.tamognia.ru/sng/belarus.html.
87. Митне право України: навчальний посібник. За заг. ред. проф. В.В. Ченцова. – К.: – 2007. – 283 с.
88. Митне регулювання в ЄС та Україні: порівняльно-правове дослідження [Текст] : наук.-практ. посібник / за наук. ред. А. В. Мазура. – К., 2005. – 832 с.
89. Митна справа: Словник-довідник: А-Я: Навч. посіб. / Кер. авт. кол. Ю.П. Соловков; Акад. мит. служби України. – Х.: Кн. рекл. агентство «РА», 2000. – 320 с.
90. Науменко В.П. Применение таможенных режимов в Украине: теория, практика, рекоме¬ндации. Практ. пособие. - К.: Знання, 2005. – 430 с.
91. Науково-практичний коментар Кримінального кодексу України / За ред. М. І. Мельника, М. І. Хавронюка - 7-ме вид., переробл. та допов. – К.: Юридична думка, 2010 – 1288 с.
92. Основи митної справи.: Навч. посібник / П.В.Пашко, В.А.Аргунов, В.П.Батіг та ін.; За заг. ред Ю.П.Соловкова, П.В.Пашко. – Х.: Вид група «РА – Каравела», 2000. – 320 с.
93. Желудков А. Таможенное право: конспект лекций / А. Желудков. – М. : Приориздат, 2003 – 128 с.
94. Кернз В. Вступ до права Європейського Союзу: навч. посіб. / В. Кернз ; пер. з англ. – К.: Т-во «Знання» ; КОО, 2002. – 381 с.
95. О внесении изменений в отдельные законодательные акты Российской Федерации в связи с передачей полномочий по осуществлению отдельных видов государственного конт¬роля таможенным органам Российской Федерации: Федеральный закон от 28 декабря 2010 года № 394-ФЗ // Российская газета. - № 296 від 30.12.2010.
96. Підсумки роботи Держмитслужби за 2009 рік [Текст] - Київ:ДМСУ, 2010. - 120 с.
97. Потебенько М.О. Назріла необхідність у створенні дієвого організаційно-правового механізму боротьби з "відмиванням" доходів, здобутих злочинним шляхом, а це можливе тільки за умови об'єднання зусиль усіх державних правоохоронних та контролюючих органів // Крок. 2001. № 24.
98. Прокопенко В. В. Митні формальності: Поняття, Зміст (міжнародно - правовий аспект ) / В. В. Прокопенко // Митна справа . – 2011. – № 5. – С. 61-69 .
99. Приймаченко Д.В. Митна політика дер¬жави та її реалізація митними органами: Моно¬графія / Д.В. Приймаченко- Дніпропе¬тровськ: Академія митної служби України, 2006. - 332 с.
100. Пуригіна О.Г. Міжнародні економічні конфлікти: Навч. пос. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 280 с.
101. Розміщення продуктивних сил і регіональна економіка / за ред. Є.П. Качана. – К.: Юрид. книга, 2005. – 704 с.
102. Сандровский К.К. Международное таможенное право: Учебник. - 3-е изд., стереотип. / Сандровский К.К. – К.: О-во «Знання», КОО, 2002. – 461 с.
103. Словарь иностранных слов / Под общ. ред. И. В. Лёхина, С. М. Лешиной, Ф. Н. Петрова). – М., 1967. – 696 с.
104. Шульга М.Г. Митний режим як форма реалізації митної політики // Вістник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія : Економічна теорія і право. – Х., 2012. – № 4. – С. 204-216.
105. Glossary of international customs terms. World Customs Organization. – Brussels, 2006. – 211 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.