У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Використання інноваційних технологій в управлінні педагогічним персоналом дошкільного навчального закладу
Количество страниц 112
ВУЗ КГТУ
Год сдачи 2015
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП…………………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ ПЕДАГОГІЧНИМ ПЕРСОНАЛОМ ДНЗ………..7
1.1. Зміст та характеристика інноваційних технологій в управлінні педагогічним персоналом ДНЗ………………………………………………....7
1.2. Закордонний досвід та особливості використання інноваційних технологій в управлінні сучасним ДНЗ………………………………………21
1.3 Аналіз підходів до оцінки ефективності управління педагогічним персоналом ДНЗ………………………………………………………………..24
Висновки до розділу 1………………………………………………………….34
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПЕРСОНАЛОМ ДНЗ………………………….36
2.1. Характеристика ДНЗ……………………………………………………....36
2.2.Аналіз та оцінка використання інноваційних технологій в управління педагогічним персоналом ДНЗ………………………………………………..48
Висновки до розділу 2…………………………………………………………62
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПЕРСОНАЛОМ…………………………………………………64
3.1. Вдосконалення механізму управління педагогічним персоналом шляхом впровадження інноваційних технологій в систему менеджменту ДНЗ….…64
3.2. Розробка рекомендацій щодо оптимізації управління педагогічним колективом ДНЗ………………………………………………………………..71
Висновки до розділу 3………………………………………………………….84
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………...86
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………….90
ДОДАТКИ……………………………………………………………………………..97






ВСТУП

Актуальність теми дипломної роботи полягає у тому, що сучасна ситуація розвитку системи управління освітою в Україні характеризується пошуком нових концепцій. Цей процес зумовлений змінами економічних відносин, суспільної свідомості, людських цінностей і орієнтацій. У зв’язку з цим актуалізується проблема використання інноваційних технологій в управлінні педагогічним персоналом, вирішення якої дозволить забезпечити на практиці збіг поставлених цілей управління та досягнутих результатів діяльності дошкільних навчальних закладів.
Сучасний стан дошкільної освіти в Україні, зміна її парадигми (перехід від авторитарної до особистісно-орієнтованої моделі виховання), орієнтація на освітні запити дітей і батьків вимагають ряд актуальних напрямів діяльності дошкільних навчальних закладів, забезпеченню реалізації яких сприяє керівник, спроможний організувати колектив і який володіє певними знаннями освітнього менеджменту. Ефективної діяльності дошкільній установі можливо досягти лише тоді, коли керівник використовує сучасні інноваційні технології, як інструменти впливу, котрі сприяють розвитку активності та ініціативи, творчості членів педагогічного колективу для досягнення ключових результатів, і які ґрунтуються на науковій основі.
Стає необхідним наукове обґрунтування теоретичних основ використання інноваційних технологій в управлінні дошкільним навчальним закладом та їх впровадження в управлінській діяльності керівника закладу. Тому питання використання інноваційних технологій в управлінні педагогічним персоналом дошкільного навчального закладу спрямовані на упорядкування навчально-виховного процесу і його вдосконалення на сьогодні набувають надзвичайної актуальності для вітчизняних сучасних установ дошкільної освіти.
Аналіз досліджень і публікацій свідчить, що дослідження шляхів удосконалення управлінського процесу на різних рівнях діяльності освітніх організацій стає актуальною проблемою сучасного менеджменту в освіті. Дослідження проблемних питань управління в освіті знайшло відображення у працях вітчизняних і зарубіжних вчених і педагогів-практиків. Теоретичні засади управління освітніми закладами викладені у працях вітчизняних вчених В. Бондаря, Л. Даниленко, М. Дарманського, Л. Калініної, Г. Єльнікової, В. Олійника, а також зарубіжних – К. Бєлої, А. Кокіля, Ш. Палфі, П. Третьякова, К. Ющака та інших. Теорія і практика управлінської діяльності, інформаційно-аналітичне забезпечення управління освітніми системами та шляхи впровадження принципів менеджменту в цей процес розкриті у дослідженнях Ю. Конаржевського, М. Поташніка, Н. Кузьміної, Т. Шамової, Л. Даниленко, В. Маслова та ін. Проблеми управління дошкільним навчальним закладом у різних її аспектах висвітлені Л. Артемовою, К. Крутій, Н. Лисенко, М. Марусинець, Т. Махинею, Н. Платохіною, Л. Покроєвою, І. Улюкаєвою, Т. Філімоновою, Р. Чумічовою та іншими. Разом з тим залишається ще багато невирішених питань які потребують подальшого дослідження, серед них актуальними залишаються питання використання інноваційних технологій в управлінні педагогічним персоналом дошкільного навчального закладу. Тому обрана тема дипломної роботи є актуальною як в теоретичному, так і в практичному аспектах.
Метою дослідження є узагальнення теоретичних аспектів вдосконалення системи управління сучасним дошкільним закладом шляхом використання інноваційних технологій в управлінні педагогічним персоналом. Відповідно до поставленої мети в роботі необхідно вирішити наступні завдання:
 визначити особливості організації управлінської діяльності в системі дошкільної освіти;
 розглянути функції та технології управління педагогічним колективом;
 зробити аналіз підходів до оцінки ефективності управління педагогічним персоналом дошкільного навчального закладу;
 надати характеристику ДНЗ ____;
 провести аналіз системи управління ДНЗ____;
 зробити оцінку існуючих технологій в управлінні педагогічним персоналом ДНЗ____;
 окреслити шляхи підвищення ефективності управління сучасним дошкільним закладом;
 надати пропозиції щодо вдосконалення механізму управління педагогічним персоналом шляхом впровадження інноваційних технологій в систему менеджменту ДНЗ____;
 розробити рекомендації з оптимізації управління педагогічним колективом ДНЗ____.
Об’єктом дослідження є система управління педагогічним персоналом ДНЗ____.
Предметом дипломної роботи є дослідження теоретичних аспектів використання інноваційних технологій в управлінні педагогічним персоналом і шляхи їх впровадження в ДНЗ____.
Для досягнення поставленої мети і виконання окреслених завдань у дипломній роботі використано наступні методи дослідження: системно-структурний, порівняльно-зіставний, з позицій яких проаналізовано наукову літературу та матеріали, розміщені в мережі Інтернет; розглянуто нормативні, інструктивно-методичні матеріали, проведено аналіз документації ДНЗ____ для характеристики його діяльності; теоретичні загальнонаукові методи узагальнення, абстрагування.
Інформаційною базою дипломної роботи є: Укази Президента України, Постанови Верховної Ради України, Закони України, рішення уряду, нормативні документи Міністерства освіти і науки України, монографічна література, статті вітчизняних і зарубіжних вчених; матеріали науково-практичних конференцій і офіційних сайтів мережі Інтернет, дослідження, проведені у галузі педагогічного менеджменту взагалі і зокрема використання інноваційних технологій в управлінні педагогічним персоналом дошкільного навчального закладу, тощо.
Практичне значення результатів дослідження дипломної роботи полягає у тому, що основні положення і висновки щодо впровадження інноваційних технологій в управлінні педагогічним персоналом можна використовувати в системі менеджменту ДНЗ____. Запропоновані рекомендації використання інноваційних технологій в управлінні педагогічним колективом є путівником для керівника у створенні необхідних умов для успішного функціонування сучасних дошкільних навчальних закладів в Україні.
Структура роботи. Дипломна робота загальним обсягом 112 сторінок друкованого тексту складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури з 66 джерел, 11 додатків та містить 13 таблиці, 12 рисунків.
Список литературы ВИСНОВКИ

Узагальнюючи результати проведеного в роботі дослідження, можна зробити наступні висновки.
На основі аналізу теоретичних джерел у ході дослідження викладені загальні підходи до розуміння особливостей управлінської діяльності в ДНЗ і зроблено узагальнення, що освітній менеджмент ДНЗ – це особлива діяльність, у якій керівник ДНЗ за допомогою передбачення, організації, координації забезпечує спільну діяльність суб’єктів навчального процесу для того, щоб одержати позитивний результат цієї діяльності.
Сучасний стан вітчизняної освіти вимагає грамотного, науково обґрунтованого і ефективного управління дошкільним навчальним закладом. Доводиться враховувати, що реальних результатів в управлінській діяльності можна досягти лише за допомогою спільних зусиль керівника і колективу ДНЗ.
Основним змістом управлінської діяльності керівника ДНЗ є планування, організація, спрямування діяльності співробітників на досягнення поставлених цілей та особиста відповідальність за своєчасне прийняття і реалізацію управлінських рішень.
Висока ефективність професійної діяльності керівника сучасного закладу освіти зумовлена закономірностями, принципами, функціями управління та адекватністю методів, що використовуються ним у процесі вирішення конкретних завдань. До функцій управлінської діяльності менеджера освіти відносять: планувальну, організаційну, кадрову, керівну, контролюючу. Ефективність управління багато в чому визначається застосовуваними методами управління: економічними, адміністративно-правовими, організаційними, соціально-психологічними.
Отже, грамотне управління дає змогу усунути невизначеність, зосередити увагу на головних задачах, досягти ефективного економічного функціонування і полегшити контроль за роботою закладу загалом. Так управління будь-якого ДНЗ і зокрема КДНЗ №144 стане ефективнішим, якщо керівник цілеспрямовано буде удосконалювати свою управлінську діяльність і паралельно своїх співробітників.
Проведений аналіз системи управління КДНЗ №144 довів, що керівник дошкільного закладу робить все можливе для підвищення ефективності і досягнення високого кінцевого результату, однак, на нашу думку, все ж таки залишаються деякі проблеми і невирішені питання в управлінській діяльності. До недоліків в управлінні нами віднесені: застаріла система мотивації працівників, що може створювати напругу в колективі і послаблення морально-психологічного клімату, недосконала система стратегічного планування діяльності дошкільного закладу і не відповідна сучасним вимогам система використання у навчально-виховному процесі інтерактивних технологій.
Ефективність управління дошкільним закладом безпосередньо залежить від уміння керівника усвідомлювати себе і свої особисті цілі, правильно розподіляти час і зусилля, тобто від уміння вивчати і змінювати себе, уміння створювати власні управлінські концепції розвитку.
Разом з тим, завдання керівника полягає в здійсненні інформаційного забезпечення, аналізі, визначенні цілей, плануванні, виконанні, контролі і корекції всієї роботи дитячої дошкільної установи.
Велике значення для підвищення ефективності управління сучасним дошкільним закладом має ефективна система планування. Критерії професійної майстерності керівника при плануванні – це здатність проаналізувати ситуацію, уміння розкрити основні тенденції життєдіяльності (побачити перспективи розвитку) та окреслити шляхи розвитку (способи і засоби досягнення) дошкільного закладу.
Здійснюючи вибір напрямів оновлення педагогічного процесу і ефективного управління ним, сучасний керівник, повинен враховувати: тенденції соціальних перетворень в суспільстві, запити батьків, інтереси дітей та професійні можливості вихователів і педагогів.
Серед шляхів оновлення системи дошкільної освіти основними є:
 розвиток її на основі сучасних прогресивних концепцій;
 впровадження в навчально-виховний процес нових педагогічних технологій та науково-методичних досягнень;
 відпрацювання інноваційних моделей управління дошкільним навчальним закладом та важливих управлінських рішень.
Інноваційна освітня діяльність дошкільного навчального закладу – це діяльність завдяки якій відбувається розвиток освітнього процесу (тоді як традиційна освітня діяльність – це діяльність, що забезпечує стабільність освітнього процесу). Колектив, що реалізує інноваційну освітню діяльність виробляє нове уявлення про освітні цілі і завдання і засобами реалізації.
Отже підводячи підсумок можна стверджувати, що проблема управління інноваційним розвитком є дійсно актуальною в освіті. Науковці здебільшого розглядають окремі питання даної проблеми на рівні середньої освіти. На рівні ж дошкільної освіти дуже мало розроблених питань. І як наслідок постає проблема в практичному впровадженні інновацій, та управлінні ними. Причинами цього можна виділити: недостатню дослідженість з боку фахівців дошкільної освіти, невизначеність понятійного апарату, навіть на науковому рівні.
Таким чином дослідження даної проблеми залишається досить відкритим і має кілька напрямків які мають місце для досліджень. Зокрема це розробка моделі управління інноваційним розвитком, визначення педагогічних та психологічних умов ефективного управління в інноваційному середовищі, підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи в умовах інноваційного середовища.
У підсумку всього наведеного нами зроблено висновок, що сучасний дошкільний навчальний заклад – складна динамічно-розвиваюча система, яка потребує професійного управління. Основними шляхами підвищення ефективності управління дошкільним закладом можна вважати:
 розроблення планів розвитку ДНЗ і їх реалізація;
 використання найкращих людських, інформаційних і фінансових ресурсів;
 організація кваліфікованої роботи педагогічного персоналу, який є методично-грамотним, відрізняється прогресивним ставленням, ентузіазмом, відданістю професії;
 прагнення адміністрації зробити ДНЗ привабливим для педагогів, таким, що більшою мірою, ніж інші заклади, здатний забезпечити педагогам стабільність, задоволеність працею, професійний розвиток;
 створення науково-методичних, організаційно-педагогічних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
 впровадження в практику роботи ДНЗ інноваційних технологій та досягнень найкращого вітчизняного і зарубіжного педагогічного досвіду;
 ефективна співпраця з батьками, громадськістю, шефськими організаціями.
В роботі нами розроблено Програму стратегічного розвитку КДНЗ №144, внесено пропозиції щодо усунення виявлених недоліків в управлінській діяльності керівника КДНЗ №144 і розроблені пропозиції по підвищенню управлінської діяльності.
Аналіз системи управління охороною праці в КДНЗ №144 довів, що в цілому стан охорони праці в КДНЗ №144 відповідає численним вимогам затверджених правил та стандартів.
Проведене дослідження показало, що основні резерви підвищення ефективності діяльності ДНЗ слід шукати в удосконаленні управління, що може бути здійснено завдяки впровадженню інновацій в систему менеджменту дошкільного закладу.








СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Про дошкільну освіту: Закон України від 11.07.2001 № 2628-III (Редакція від 05.12.2012) http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2628-14
2. Про освіту: Закон України від 23.05.1991 № 1060-XII (Редакція від 01.01.2013) [Електронний ресурс] / Верховна рада України. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1060-12
3. Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017: Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 629. [Електронний ресурс] / Верховна рада України. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/629-2011-п
4. Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад: Постанова Кабінет Міністрів України від 12.03.2003 № 305 (Редакція від 01.02.2014). [Електронний ресурс] / Верховна рада України. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/305-2003-п
5. Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників: Наказ МОН України від 06.10.2010 № 930 (Редакція від 30.09.2013) http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1255-10
6. Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року: Указ Президента України від 25.06.2013 № 344/2013. [Електронний ресурс] / Верховна рада України. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
7. Базовий компонент дошкільної освіти України: наук. кер. А.М. Богуш, дійсний член НАПН України, проф., д-р пед. наук.; авт. кол.: Богуш А.М., Бєлєнська Г.В., Богініч О.Л. та ін.. – К., 2012. – 26 с.
8. Белая, К.Ю. Методическая работа в ДОУ: анализ, планирование, формы и методы [Текст] / К.Ю.Белая. – М.: ТЦ Сфера, 2007. – 96 с.
9. Біла К. Самоосвіта педагогів дошкільного закладу / Ксенія Біла // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2010. – № 2. – С. 17-19.
10. Большой толковый психологический словарь / Ребер Артур [пер. с англ.]. – М. : Вече, АСТ, 2012. – Том 1 (А–О). – 592 с.
11. Вознюк, А. В. Дизайн дослідження та діагностичний інструментарій для вивчення психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками / А. В. Вознюк // Актуальні проблеми психології : збірник наук. праць Інституту психології імені Г. С. Костюка. – К. : ДП “Інформаційно-аналітичне агентство”, 2011. – Том X : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – Вип. 19. – С. 38-46.
12. Вознюк, А. В. Ступінь значущості управління педагогічними працівниками для керівників освітніх організацій в процесі здійснення управлінської діяльності (результати пошукового етапу дослідження) / А. В. Вознюк // Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України / [ред. кол. : С. Д. Максименко (голов. ред.) та ін.]. – К. : А.С.К., 2012. – Т. I : Організаційна психологія. Соціальна психологія. Економічна психологія / за ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки. – 2012. – Вип. 36. – С. 204-208.
13. Вознюк, А. В. Сутність та основні компоненти психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками / А. В. Вознюк // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць / голова ред. колегії збірника Н. Є. Завацька. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. – № 3 (29). – С. 71-79.
14. Вознюк, А. В. Чинники формування психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками / А. В. Вознюк // Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України / [ред. кол. : С. Д. Максименко (голов. ред.) та ін.]. – К. : А.С.К., 2011. – Т. I : Організаційна психологія. Економічна психологія / за ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки. – 2011. – Вип. 31. – С. 30-35.
15. Гаєвський Б. А. Основи науки управління: навчальний посібник / Б.А. Гаєвський. – К. : МАУП, 2009. – 112 с.
16. Гончар, Н. П. Інтерактивні технології як засіб формування висококваліфікованого фахівця дошкільної сфери / Н. П. Гончар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. праць Київського ун-ту ім. Б. Грінченка. – К., 2012. – Вип. 17. – С. 33-35.
17. Гончар, Н. П. Критеріальні характеристики готовності вихователів дошкільних навчальних закладів до використання інтерактивних технологій / Н. Гончар // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (голов. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2013. – Вип. 44. – С. 80-84.
18. Гончар, Н. П. Модель формирования готовности будущих воспитателей дошкольных учебных заведений к использованию интерактивных технологий / Н. П. Гончар // Дошкольное образование: опыт, проблемы, перспективы : мат. IV Междунар. науч.-практ. семинара (Респ. Беларусь, Барановичи, 18 апр. 2013 г.) / редкол. : А. В. Никишова (гл. ред.), Н. Г. Дубешко (отв. ред.) [и др.]. – Барановичи : РИО БарГУ, 2013. – С. 11-14.
19. Гончар, Н. П. Особливості професійної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів у сучасних умовах / Н. Гончар // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. – Полтава, 2011. – Вип. 2 (111). – С. 43-45.
20. Гончар, Н. П. Практичні аспекти формування готовності майбутніх вихователів до використання інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах ІІІ–ІV рівнів акредитації / Н. П. Гончар // Педагогічний альманах : зб. наук. праць / редкол. : В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ “Херсонська академія неперервної освіти”, 2013. – Вип. 19. – С. 134-139.
21. Дитина: Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років / наук. кер. проекту О. Огнев’юк, К. Волинець; наук. кер. програмою: О. Проскура, Л. Кочина, В. Кузьменко [та ін.] / Мін. осв. і наук., мол. та спорту України [та ін.]. – 3-є вид., доопр. та доп. – К. : Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. – 492 с.
22. Дичківська І. Соціально-педагогічна компетентність: інноваційні підходи / Дичківська І. // «Дошкільне виховання», 2010. – № 1. – С. 7-11.
23. Дошкільна освіта : навч.-метод. посіб. / за заг. ред. М. Чепіль, Н. Скотної. – Дрогобич : Редакційно-вид. відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2009. – 251 с.
24. Дошкільнятко-Здоров’ятко (Модель методичної роботи в дошкільному навчальному закладі): Методичний посібник / За редакцією Олійник М.І. Чернівці : Книги ХХІ, 2012. – 120 с.
25. Дудник Н.З. Педагогічні технології : навчальний посібник / М. Чепіль, Н. Дудник. – К. : Академвидав, 2012. – 224 с.
26. Електронна система запису до ДНЗ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dnz.kiev.ua . – Назва з екрану.
27. Єльникова Г. В. Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні : монографія / Г. В. Єльникова. – К. : ДАККО, 1999. – 303 с.
28. Карамушка Л.М. Психологія освітнього менеджменту: [Навч. посібник] /Л.М. Карамушка. – К.: Либідь, 2012– 424 с.
29. Каткова Н.В., Воробйова I.A. Сучасні концепції оцінки ефективності діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Н.В. Каткова. – Режим доступу: http://ev.nuos.edu.ua/content/suchasn%D1%96-kontsepts%D1%96i-ots%D1% 96nki-efektivnost%D1%96-d%D1%96yalnost%D1%96-p%D1%96dpriemstv.
30. Коваленко О. Менеджмент освіти: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. інженерно-педагогічних спец. / О. Коваленко. – Х. : Контраст, 2008. – 68 с.
31. Коломенський Н. Л. Психологічні основи менеджменту в освіті : програма / Н. Л. Коломенський. – К. : Укр. ін-т підвищення кваліфікації керівних кадрів в освіті, 2010. – 43 с.
32. Корнещук Н. Г. Теоретико-методологические основы комплексной оценки качества деятельности образовательной системы : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 – Магнитогорск, 2007. – 48 с.
33. Королюк С. В. Управленческая культура руководителя СНО: лекции по курсу «Образовательный менеджмент и самоменеджмент руководителя» / С. В. Королюк. – П. : ПОИППО, 2013. – 108 с.
34. Крижко В.В. Аксіологічний потенціал державного управління освітою. Навч. Посібник / В.В.Крижко, І.О.Мамаєва.– К.: Освіта України, 2005.– 224с
35. Крутій К.Л. Інноваційна діяльність у дошкільному навчальному закладі: методичний аспект / К.Л. Крутій, Н.В. Маковецька. – Запоріжжя: ЛІПС, 2004. – С. 19, 64-70.
36. Крутій К.Л. Освітній простір дошкільного навчального закладу: монографія у 2-х ч./ К.Л.Крутій. – Частина друга. Концепція, Програма розвитку та освітні програми ДНЗ. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2010. – 284 с.
37. Крутій К.П. Масові форми методичної роботи з педагогами в сучасному дошкільному навчальному закладі / За заг. ред. К. П. Крутій. – Запоріжжя: ЛІПС, 2004. – С. 75-87.
38. Литвинова С. Г. Віртуальні предметні спільноти / Світлана Григорівна Литвинова // Інформаційно-комунікаційні технології в освіті: досвід, інновації, технічне забезпечення : Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (1-березня 2012 року м. Суми). ― Суми : РВВ СОІППО, 2012. ― С. 39-42.
39. Мармаза О. І. Менеджмент в освіті: секрети успішного управління / О. І. Мармаза. – Х. : Основа, 2005. – 176 с.
40. Махиня, Т.А. Тренінгові технології розвитку управлінських умінь керівника дошкільного навчального закладу / Махиня Т.А. – К.; Кіровоград : Центрально-Українське видавництво, 2010. – 82 с.
41. Мескон М. Основы менеджмента / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. – М. : Дело, 2012. – 702 с.
42. Нікітіна С.О. Психолого-педагогічний аспект у підготовці менеджерів // Проблеми педагогічних технологій. Вип. 2. – Луцьк, 2010. – С. 80-88.
43. Облачные вычисления [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://habrahabr.ru/blogs/cloud_computing/111274 . – Назва з екрану.
44. Олійник В. В. Теоретико-методологічні засади управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти: Дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / АПН України; Центральний ін-т післядипломної педагогічної освіти. — К., 2004. — 489арк.+ дод. — Бібліогр.: арк. 412-451.
45. Павлютенков Є. Мистецтво управління школою / Є. Павлютенков. – Х. : Основа, 2011. – 320 с.
46. Пантюк Т. Дошкільна педагогіка / Т. Пантюк, С. Лозинська / навч.-метод. посіб. – Дрогобич : Ред.-вид. відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2011. – 118 с.
47. Пидкасистый П. И. Педагогика: учебное пособие для студентов педагогических вузов и педагогических колледжей / П. И. Пидкасистый. – М. : Педагогическое общество России, 2008. – 640 с.
48. Підготовка керівника навчального закладу до управлінської діяльності в ринкових умовах : Навч. посіб. – К. : Логос, 2006. – 128 с.
49. Пісоцька Л.С. Актуальні проблеми управління розвитком дошкільної освіти в Україні : [ Моногр.] / Л.С.Пісоцька. – Хмельницький : ХГПА, 2009. – 174 с.
50. Поташник М. М. Управление современной школой (В вопросах и ответах): Пособие для руководителей образовательных учреждений и органов управления образованием / М. М. Поташник, А. М. Моисеев. – М. : Новая школа, 2011. – 350 с.
51. Симонов, В.П. Педагогический менеджмент. Ноу-хау в образовании: учебное пособие \ В. Симонов. – М.: Высшее образование, Юрайт-Издат, 2009. – 357 с.
52. Сладкевич В. П. Сучасний менеджмент організацій : навчальний посібник для студентів ВНЗ / В. Сладкевич, А. Д. Чернявський – К. : МАУП, 2007. – 488 с.
53. Сластенин В. А. Педагогика: учебное пособие для студентов высших педагогических учебных заведений / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов (ред. В. А. Сластенина). – М. : Академия, 2002. – 576 с.
54. Солодянкина О.В. Система планирования в дошкольном учреждении. / Солодянкина О.В. – М. : АРКТИ, 2007. – 258 с.
55. Теорія менеджменту : [конспект лекцій] – Режим доступу : http://books.efaculty.kiev.ua/men/6 /t11/2.html.
56. Тимошко Г. М. Система підготовки резерву керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської діяльності: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г. М. Тимошко. – К., 2004 – 196 с.
57. Україна ХХІ століття. Державна національна програма “Освіта”. – К.: Райдуга, 1991. – С. 61.
58. Филиппов А. В. Признаки управленческой деятельности: Организационная психология / А. В. Филиппов, Л. В. Винокурова, И. С. Скрипюка. — СПб : Питер, 2012. – 512 с.
59. Хміль Ф. І. Основи менеджменту : підручник / Ф. І. Хміль. – К. : Академвидав, 2005.– 608 с.
60. Чепіль М. Актуальні проблеми освіти : навч.-метод. посіб. / М. Чепіль, А. Федорович. – Дрогобич : Ред.-вид. відділ ДДПУ ім. І. Франка, 2012. – 124 с.
61. Чепіль М. Педагогічні технології : навч. посіб. / М. Чепіль, Н. Дудник. – К. : Альматер, 2012. – 224 с.
62. Чміль А. Структурні елементи критеріального оцінювання діяльності закладів освіти / А.Чміль, О.Боднар // Післядипломна освіта в Україні.- 2007.- № 2.- С. 42 - 46.
63. Чумичева Р.М. Управление дошкольным образованием: уч.пос.для студ. / Р.М.Чумичева, Н.А.Платохина.– М.: Изд.центр «Академия», 2011.– 400с.
64. Шамова Т.И. Управление образовательными системами: [Учебное пособие] / Т.И. Шамова, П.И. Третьяков, Н.П. Капустин. Под ред. Т.И. Шамовой. – М., 2002. – 354 с.
65. Шоутен Т. Менеджмент керівників закладів дошкільної і початкової освіти / Шоутен Т., Даниленко Л., Зайченко О., Софій Н. / за заг. ред. Л. Даниленко; Всеукр. фонд «Крок за кроком». – К.: СПД-ФО К.С.Парашин, 2009. – 112с.
66. Янко О.В. Організаційно-педагогічні умови управління якістю роботи сучасного дошкільного навчального закладу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.06 «Теорія і методика управління освітою» / О.В.Янко. – Луганськ, 2009. – 22 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
600





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.