У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Використання комп’ютерного моделювання в ШКФ
Количество страниц 71
ВУЗ Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
Год сдачи 2015
Содержание Зміст
Вступ……………………………………………………………………………
Розділ 1. Дидактичні аспекти технологізації навчального процесу в середній школі…………………………………………...……………………
§1.1. Проблема наочності при викладанні шкільного курсу фізики……
§1.2. Комп’ютеризація навчального процесу…………………………….
Розділ 2. Навчальний фізичний експеримент і комп’ютерне моделю-вання в середній школі………………………………………………………
§2.1. Дидактична роль фізичного експерименту в сучасному навчаль-ному процесі………………………………………………………………..
§2.2. Різноманітні функції навчального фізичного експерименту у на-вчально-виховному процесі……………………………………………….
§2.3. Аналіз методу комп’ютерного моделювання……………………….
§2.4. Аналіз існуючих програмно-педагогічних засобів з комп’ютерними моделями для шкільного курсу фізики…….…………..
Розділ 3. Поєднання традиційних та інформаційних технологій при вивченні шкільного курсу фізики……………………………………...…..
§3.1. Розробка дидактичного матеріалу для вивчення розділу "Кінема-тика" у 10 класі загальноосвітньої школи.………………………...……..
§3.2. Розробка структурно-логічної схеми предмету "Фізика" у 10 класі...
§3.3. Розробка структурно-змістової моделі формування знань з фізи-ки в 10 класі
Розділ 4. Комп’ютерне анімаційне моделювання при викладанні шкі-льного курсу фізики……………………………………………………..
§4.1. Застосування комп’ютерного анімаційного моделювання для під-вищення наочності уроку за допомогою графічного редактора Paint.Net……………………………………………
§4.2. Розробка анімаційної моделі засобами програми для створення й редагування анімаційних об’єктів Macromedia Flash…………………....
§4.3. Розробка лабораторної роботи "Вимірювання прискорення віль-ного падіння"……………………………………………………………….
Висновки……………………………………………………………………….
Використана література…………………………………………………….. 3






ВСТУП

Впровадження у практику особистісно-орієнтованого навчання, при якому вчитель орієнтується не на "середнього" учня, а на кожного конкретного учня, враховуючи його особистість, здібності, риси, схильності й інтереси, вимагає розробки нових методів, засобів і організаційних форм навчання [1]. Зокрема одним з можливих шляхів із вдосконалення навчального процесу в цьому напрямку є застосування до викладання навчального матеріалу нових досягнень науки і техніки, насамперед комп’ютерної техніки.
Найбільш вагомим застосуванням комп’ютера у фізиці є комп’ютерне моделювання фізичних явищ і робота комп’ютера у поєднанні з експериментальною установкою, де він виконує дві ролі – фіксує експериментальні дані зі швидкістю й в обсягах, зовсім недосяжних при роботі на некомп’ютеризованій установці, та автоматизує керування експериментом. Окрім того, комп’ютер використовується для обробки експериментальних даних, зберігання й швидкого пошуку величезних масивів інформації і як засіб комунікації. Використання персонального комп’ютера на уроках фізики дозволяє познайомити учнів з усіма цими напрямками його застосування.
Існує також ще й дидактична роль використання комп’ютерної техніки, залученої до навчального процесу. Насамперед, це – візуалізація навчального матеріалу. До того ж розширюються можливості залучення до навчального процесу міжпредметних зв’язків. Так, шкільний курс інформатики потребує підтримки з боку курсу фізики, коли мова заходить про будову комп’ютера, принципи функціонування його окремих елементів, і, у свою чергу, інформатика забезпечує курс фізики матеріалом, який викликає великий інтерес учнів.
Комп’ютерне моделювання, яке є сучасним засобом розв’язування прикладних науково-технічних задач у фізиці-науці, має водночас не менш важливе застосування у навчальному процесі разом з потужними у пізнавальному аспекті інформаційними технологіями. Вивчення комп’ютерного моделювання майбутніми вчителями фізики відкриває широкі можливості щодо використання сучасних технологій у їх науковій та навчальній діяльності для реалізації міжпредметних зв’язків інформатики, математики, фізики та інших предметів.
Не зважаючи на очевидну актуальність застосування комп’ютерного моделювання в шкільному курсі фізики аналіз літератури та досвід, отриманий автором під час педагогічної практики у харківських школах, свідчить, що питання його ефективного впровадження у шкільну практику ще недостатньо досліджені і потребують подальшої розробки при викладанні певних тем курсу. Тому мета даної дипломної роботи полягає в розробці питання використання комп’ютерного моделювання в шкільному курсі фізики на прикладі викладання окремих його тем у старших класах середньої школи.
Список литературы ВИСНОВКИ:

У даній роботі проведено аналіз літературних джерел, наукових праць, статей з питання використання комп’ютерних моделей при викладанні фізики в середній школі.
На основі цього розглянуто психолого-педагогічні аспекти ефективного використання комп’ютерного моделювання при викладанні фізики. Дослідження шкільного курсу "Фізика" 10 класу на основі використання структурно-змістовного аналізу дозволило краще зрозуміти взаємозв’язки основних явищ, законів та теорій, що вивчаються в рамках цього курсу.
Застосування в навчальному процесі навчальних комп’ютерних моделей надасть змогу підвищити інтерес учнів до вивчаємого матеріалу, стимулювати розвиток пізнавальної активності і творчого мислення, сформувати в учнів уявлення про комп’ютер як ефективний засіб пізнання закономірностей і явищ світу.
Також розроблено комп’ютерні моделі фізичних явищ для застосування в навчальному процесі обраної теми.
Розроблено методичні рекомендації лабораторної роботи для вивчення теми "Вимірювання прискорення вільного падіння" із застосуванням розроблених комп’ютерних моделей в якості наочного матеріалу.
Використання розроблених демонстрацій сприятиме інтенсифікації навчального процесу, підвищенню зацікавленості учнів до вивчення фізики та урізноманітненню уроку, що сприятиме кращому засвоєнню знань з вивчаємого розділу. Вони допоможуть учням зрозуміти суть фізичних явищ і процесів, оволодіти способами і технікою вимірювань, а також дадуть їм можливість ознайомитися з практичним використанням фізичних закономірностей.


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

1. Галузевий стандарт вищої освіти. Освітньо-кваліфікаційний рівень – бакалавр. Напрям підготовки – 0701 Фізика. Освітньо-кваліфікаційна характеристика. Освітньо-професійна програма / Л.А. Булавін, Ю.В. Александров, В.М. Андронов, Г.П. Грищенко, В.П. Лебедєв та ін. – Міністерство освіти і науки України. Видання офіційне. – К. – 2004. – 99 с.
2. Іваницький О. І. Теоретичні і методичні основи підготовки майбутнього вчителя фізики до впровадження інноваційних технологій навчання: Автореф. дис. На здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. І. Іваницький. – К., 2005. – 43 с.
3. Савченко В.Ф., Коршак Е.В., Ляшенко О.І. Уроки фізики у 7–8 класах. – Київ: Перун. – 2002. – 320 с.
4. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : “К.І.С.”, 2004. – 112 с.
5. Шевандрин Н.И. Психодиагностика, коррекция и развитие личности. М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС. – 1998. – 512 с.
6. Буров В.А. Демонстрационный эксперимент по физике в средней школе. – М.: Просвещение. – 1979. – 147 – 179 с.
7. Данилюк Р. Використання комп’ютерних моделей у шкільному курсі фізики // Фізика. – 2004. – Жовт. (№30). – с. 1–2.
8. Роберт И.В. Распределенное изучение информационных и коммуникационных технологии в образовательных предметах // Информатика и образование. – М. – 2001. – №5.
9. Шилов В.Ф. Демонстрационный экеперимент по молекулярной физике и термодинамике. В сб.: Учебный экеперимент по молекулярной физике и теплоте. Библ. ж-ла «Физика в шк.». Вып. 6 / Ред.-сост. В.Ф. Гудкова. – М.: Школа-Пресс, 1995. – С. 4–17.
10. Шилов В.Ф. Демонстрационный экеперимент по электродинамике. В сб.: Учебный экеперимент по злектродинамике. Библ. ж-ла «Физика в шк.». Вып. 7 / Ред.-сост. А.В. Чеботарёва. – М.: Школа-Пресс, 1996. – С. 4–27.
11. Тищук В.І. Педагогічні основи розвитку навчального фізичного експерименту. В зб.: Оновлення змісту, форм та методів навчання фізики / Наукові записки РДПІ. Вип. 2. – Рівне: РДПІ, 1997. – с. 18–34.
12. Бігун М.І. Використання елементів комп’ютерного моделювання при вивченні фізики // Освіта. – 2003. – 23–30 липн. (№34). – с. 5.
13. Рамський Ю. С., Хазіна С. А. Комп’ютерне моделювання фізичного процесу у різних програмних середовищах / Ю. C. Рамський, С. А. Хазіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наукових праць / Редрада. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – № 6 (13). – С. 93-97.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.