У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Нелегальний ринок праці: сучасний стан та шляхи протидії
Количество страниц 116
ВУЗ КТИ
Год сдачи 2016
Содержание ЗМІСТ


Вступ…………………………………………………………………………. 3
Розділ 1. Загальнотеоретичні аспекти нелегального ринку праці………... 6
1.1. Поняття та сутність нелегального ринку праці……………………….. 6
1.2. Причини та наслідки тінізації ринку праці……………………………. 20
1.3. Нормативно-правове регулювання ринку праці………………………. 27
Розділ 2. Аналіз сучасного стану нелегального ринку праці в Україні….. 35
2.1. Аналіз тіньового сегменту економіки України……………………….. 35
2.2. Оцінка масштабів та соціально-економічних наслідків тінізації зайнятості населення в Україні……………………………………………..
39
2.3. Аналіз рівня тіньового ринку праці за видами економічної діяльності……………………………………………………………………..
75
Розділ 3. Напрямки протидії поширення тіньового ринку праці…………. 83
3.1. Шляхи подолання нелегальної зайнятості населення в Україні…….. 83
3.2. Світовий досвід протидії нелегальної зайнятості та можливості його використання в Україні………………………………………………………
89
Висновки……………………………………………………………………... 104
Список використаних джерел……………………………………………… 111







ВСТУП

Актуальність теми. Державна політика зайнятості зосереджена переважно на легальному секторі економіки, залишаючи поза увагою значну частину населення, діяльність якого тією чи іншою мірою не відповідає чинному законодавству. В той же час тінізація економічної діяльності призводить до «підриву» соціально-економічних основ існування держави. Відтак, оцінювання масштабів та наслідків тіньової зайнятості є, беззаперечно, актуальним.
Більша частина бізнесу знаходиться «у тіні» через корупцію фіскаль¬них органів та надмірно високий рівень опо¬даткування заробітної плати, яка є тяжким тягарем для ро¬ботодавців. Саме це змушує їх до сплати за¬робітних плат «у конвертах» і провокує тіньо¬ву зайнятість.
Низький рівень оплати праці зумов¬лений існуванням корупції та надмірним за¬гальним податковим навантаженням (у тому числі на заробітну плату), що перевищує реальні можли¬вості економіки, робить Україну менш при¬вабливою для здійснення підприємницької діяльності на тлі інших країн-сусідів та розви нених країн світу. Саме високі податкові збо¬ри й нецільове використання бюджетних надходжень провокують корупцію та зростан¬ня тіньової економіки. Тіньова оплата праці створює загрозу еко¬номічній безпеці суб’єктів економічного про¬цесу, спонукає їх до стихійного встановлення власних правил здійснення господарських операцій, в яких регулююча і контролююча роль держави поступово заміщується нефор¬мальними угодами між учасниками.
Існування такого соціально-економічного явища як тіньовий ринок праці зумовлює сут¬тєве скорочення у структурі доходів бюджету, зокрема частки податкових надходжень. Обся¬ги ресурсів, що обертаються у сфері тіньового ринку праці, являють собою суттєву перешко¬ду на шляху забезпечення сталого розвитку економіки країни, що підтверджує важливість нашого дослідження.
Не зважаючи на те, що проблема тінізації ринку праці порушуються в багатьох роботах вітчизняних учених, все ж її спеціальному дослідженню присвячена досить незначна кількість наукових доробок. Зокрема, значний внесок у розвиток концепції тіньової зайнятості зробили А. Баланда, Е. Лібанова, А. Калина, А. Чернобай. Водночас методи її вимірювання є об'єктом досліджень В. Шульги, Б. Контіні, Ю. Харазішвілі, О. Макаренко та ін. Не зважаючи на значний доробок зазначених авторитетних вчених, у сучасній науці немає єдності щодо тлумачення, аналізу та напрямків протидії тіньовій зайнятості та нелегальному ринку праці.
Об’єктом дослідження є система трудових, економічних та організаційних відносин, що виникають між суб’єктами нелегального ринку праці.
Предметом дослідження є теоретичні та методичні проблеми протидії нелегальному ринку праці.
Метою роботи є обгрунтування теоретичних і методичних підходів до дослідження і аналізу сучасного стану та шляхів протидії нелегального ринку праці.
Поставлена мета зумовила потребу у розв’язанні таких завдань:
- визначити поняття та сутність нелегального ринку праці;
- виявити причини та наслідки тінізації ринку праці;
- розглянути нормативно-правове регулювання ринку праці;
- проаналізувати обсяги тіньового сегменту еконміки України;
- здійснити оцінку масштабів та соціально-економічних наслідків тінізації зайнятості населення в Україні;
- проаналізувати рівень тіньового ринку праці за видами економічної діяльності;
- виявити шляхи подолання нелегальної зайнятості населення в Україні;
- проаналізувати світовий досвід протидії нелегальної зайнятості та можливості його використання в Україні.
Теоретичною та методологічною основою дослідження є фундаментальні положення економічної науки, критичне осмислення, аналіз та синтез концепцій найбільш визначних шкіл сучасної економічної науки з проблем тіньової зайнятості та нелегального ринку праці. При підготовці роботи використовувались сучасні загальнонаукові та специфічні методи: порівняльно-економічний, економіко-статистичний, абстрактно-логічний, структурно-функціональний та ін.
Основними методами дослідження є абстрактно-логічний підхід на базі системного аналізу процесів економічного життя й відносин зайнятості, який дає змогу простежити процеси становлення, функціонування та розвитку відносин тіньової економіки та нелегального ринку праці. Застосування принципів порівняльного, структурно-функціонального підходів необхідне для якісного й кількісного аналізу досліджуваних явищ. Система зайнятості та безробіття розглядалися на макро- і мікрорівнях.
У ході дослідження були вивчені праці вітчизняних і зарубіжних економістів та соціологів, що спеціалізуються на вивченні різних аспектів проблем зайнятості; використовувалися збірники наукових статей, матеріали конференцій, журнальні статті, закони й інші нормативно-правові документи, що стосуються питань нелегального ринку праці, забезпечення зайнятості населення, соціального партнерства і регулювання соціально-трудових відносин.
Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Список литературы ВИСНОВКИ

В результаті проробленого дослідження нелегального ринку праці: сучасний стан та шляхи протидії, можна зробити наступні висновки:
1. Ринок праці - це динамічна форма відносин, що постійно розви¬вається та змінюється, в результаті чого змінюються вимоги та коло проблем, пов'язаних з інтересами найманої робочої сили, наймачів, підприємців та посередників-профспілок. Ринок праці - система правових, соціально-трудових, економічних та організаційних відносин, що виникають між особами, які шукають роботу, працівниками, професійними спілками, роботодавцями та їх організаціями, органами державної влади у сфері задоволення потреби працівників у зайнятості, а роботодавців - у найманні працівників відповідно до законодавства.
Безпосереднім джерелом одержання “брудних” коштів є тіньова економіка як сукупність неврахованих і проти¬правних видів економічної діяльності. Рівень тінізації економіки певною мірою є результатом кризи управління економічним життям суспільства, його довіри до еліти і бюрократії. Тіньова економіка - це системне явище господарювання асоціальної природи, що притаманне країнам з будь-яким соціально-економічним ладом, а також виражає різний рівень інтенсивності соціальної небезпеки та відображає форму кризи державного управління економіки як дисфункціональність.
Нелегальний ринок - це ринок, який заборонений законом. Нелегальний ринок праці - це ринок несанкціонованої діяльності, заборонений державою. Він обслуговує потреби тіньової економіки, що є несанкціонованою господарською діяльністю. Такий ринок існує в усіх країнах незалежно від соціально-економічного устрою.
Нелегальний ринок праці - система трудових, економічних та організаційних відносин, що виникають між особами, які шукають роботу, працівниками, роботодавцями та їх організаціями у сфері задоволення потреби працівників у зайнятості, а роботодавців - у найманні працівників в обхід від законодавства.
2. Основною причиною виникнення тіньово¬го ринку праці є наявність можливостей для певної частини економічних агентів, не дотри¬муватись існуючого законодавства.
По-перше, низький рівень заробітної плати в державному секторі економіки. Не всіх гро¬мадян влаштовують розміри їх зарплат, тому відбувається, так би мовити, «відплив» части¬ни трудових ресурсів у «тінь» задля отриман¬ня більших доходів.
По-друге, надмірний податковий тягар, складна система оподаткування, нестабіль¬ність податкового законодавства, високий по¬датковий тиск і нерівномірність податкового навантаження на суб’єкти господарювання. Високе податкове навантаження на особисті доходи громадян і, зокрема, процент відраху¬вань до соціальних фондів, провокує перехід великої частини економіки в «тінь».
По-третє, низька якість державних послуг, передусім тих, що стосуються життєзабезпе¬чення громадян, які надають медичні уста¬нови, заклади освіти та комунальні служби. Результати дослідження сфери громадських послуг засвідчують, що якість обслуговування населення державними установами не поліп¬шується. По-четверте, надмірне регулювання під¬приємницької діяльності, високий рівень ко¬рупції та некомпетентність державних служ¬бовців. Дослідження показують, що в умовах поширеної адміністративної корупції, держав¬ні службовці прагнуть до нарощування кіль¬кості перевірок і підвищення розмірів податків і штрафів. Унаслідок цього система податків і штрафів втрачає ефективність як інструмент державної політики.
По-п’яте, відсутність довіри до державних інституцій. Саме довіра до уряду або відчут¬тя «соціальної солідарності» спонукає людей платити податки. За таких умов, будь-які обі¬цянки уряду проводити ефективні реформи в обмін на сплату громадянами податків викли¬кають щоразу суспільний супротив.
Тіньова зайнятість в умовах трансформаційної економіки є абсо¬лютно очевидним фактом, а її нелегальність обумовлена слабкістю соціально-економіч-них інститутів. Збільшенню тіньової зайня¬тості сприяють скорочення виробництва в основних видах економічної діяльності, низька частка оплати праці у випуску, збере¬ження високого рівня бідності працюючого населення, високий рівень оподаткування легального бізнесу, в тому числі внесків у державні соціальні фонди, низький рівень дотримання встановлених законів і, як на¬слідок, втрата довіри до правоохоронної та судової систем держави.
З одного боку, зайнятість у тіньовій сфері дає можливість зберегти трудовий потенціал, сприяє вирішенню проблеми доходів і навіть елементарного виживання деякої частини на¬селення. З іншого - відволікає масу ресурсів і зусиль на приховування як самої такої ді¬яльності, так і її результатів, а найголовніше - призводить до втрати обов’язкових податко¬вих надходжень внаслідок тіньової оплати праці, які вкрай необхідні для здійснення державою своїх функцій.
3. Нормативно-правовою основою регулювання національного ринку праці є Кодекс законів про працю, Закони України «Про зайнятість населення», «Про оплату праці», «Про колективні договори та угоди» тощо. В Україні існують дві методики оцінки рівня тіньової економіки: методика Державної статистичної служби України та методика Міністерства економічного розвитку і торгівлі. Держкомстат України розробив та використовує методику визначення обсягів тіньової економіки в рамках Програми розвитку системи національних рахунків. Щодо боротьби з нелегальним ринком праці на законодавчому рівні, то можна назвати прийняття Верховною Радою України нової редакції За¬кону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”, Податкового кодексу України, відповідних постанов Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів.
Найбільш прийнятними для визначення обсягів тіньової економіки в умовах наявної статистичної бази є такі методи: “витрати населення – роздрібний товарооборот”, фінансовий, монетарний, електричний. Існують прямі та непрямі методи вимірювання тіньової зайнятості. До прямих можна віднести методи соціологічних опитувань та вибіркових обстежень. До непрямих можна віднести: методи оцінювання тіньового ринку праці; методи оцінювання тіньової зайнятості через оцінювання тіньової економіки; експертні методи.
4. Незважаючи на велику кількість різних методів дослідження економічної діяльності в тіньовому секторі економіки, не можна говорити про високу вірогідність показників, оскільки практично всі загальні оцінки масштабів тіньових процесів носять досить умовний характер. Структура тіньової економіки, яка сформувалась в Україні до початку економічної кризи, набула інституціональних ознак та суттєво не змінилась, що пояснюється несприятливим інституційним середо¬вищем ведення бізнесу в легальному секторі. Виникнення військового конфлікту на території України, фінансова дестабілізація (значний дефіцит платіжного балансу, цінові та курсові шоки, зростання збитковості виробництва), зростання панічних настроїв економічних агентів та посилення адміністративного тиску призвели до формування за розрахунками Мінекономрозвитку безпрецедентно високого рівня тіньової економіки у 2014 році – 42% від обсягу офіційного ВВП (порівняно з 2013 роком збільшився на 7 в.п.).
Проаналізувавши динаміку ВВП та тіньової економіки за інтегральним показником в період з 2010 по 2014 роки, отримані дані продемонстрували різну тенденцію розвитку цих показників. В період з 2011 по 2014 роки при падінні рівня ВВП в країні, відбулось як номінальне, так і відносне збільшення рівня тонізації. Загалом рівень тіньової економіки в Україні у 2010-2014 рр. коливається від 26% до 60%, дану дисперсію можна пояснити тим, що кожен метод розрахунку охоплює певну сферу національної економіки. На сьогодні обсяги тіньової економіки в Україні навіть за офіційними підрахунками надзвичайно великі. Тому пріоритетного значення набувають процеси детінізації національної економіки та створення інституційного середовища, в якому було би невигідно надалі знаходитись в тіньовому секторі.
5. Тіньова зайнятість є складовою нелегального ринку праці, що охоплює трудову діяльність, яка не заборонена законодавством, проте є офіційно незареєстрованою, не враховується державною статистикою та не підлягає оподаткуванню. Методи кількісного вимірювання тіньової зайнятості забезпечують оцінювання її масштабів за різними критеріями. Відтак, у цілях забезпечення високого рівня достовірності їх варто застосовувати в комплексі. Кількісне оцінювання тіньової зайнятості в Україні за різними методами свідчить про значну варіацію результатів за ними Негативні наслідки тіньової зайнятості суттєво переважають позитивні, відтак необхідність розробки програми детінізації ринку праці в державі є очевидною.
6. Практика доводить, подолати тіньову економіку лише шляхом запровадження адміністративних заходів, тобто, виконуючи лише контрольну функцію, неможливо. Тому політика детінізації має базуватися на засадах заохочування до ведення легального бізнесу, які передбачають, по-перше, усунення першопричин, що зумовлюють ухід економічних агентів у тінь, а, по-друге, упередження застосування недобросовісних дій, які носять злочинний та/або антигромадський характер. Необхідно також зауважити, що основною умовою ефективності політики з детінізації економіки є наявність довіри суспільства до дій влади.
Аналіз рівня тіньового ринку праці за видами економічної діяльності за останні два роки показав, що за виключенням фінансової та страхової діяльності, а також сільського господарства всі агреговані ВЕД продемонстрували зростання рівня “тіні” за підсумком 2014 року.
7. Боротьба за істотне скорочення й обмеження неформаль¬ної зайнятості повинна стати одним із пріори¬тетів державної стратегії економічної безпеки та політики щодо ринку праці. Вона повинна мати комплексний характер і охоплювати за¬ходи як суто економічного, так й адміністра¬тивного, соціально-психологічного, мотива¬ційного та виховного характеру. Як показує досвід багатьох країн, тіньова економіка існує у всьому світі. Проте у різних країнах вона проявляється у різних масштабах та формах, а отже, чинить й різний вплив на всі соціально-економічні та політичні процеси, які відбуваються в тій чи іншій державі. Особливо загрозливим явищем є розповсюдження тіньового сегменту ринку праці.
8. Система заходів щодо регулювання безро¬біття в офіційному секторі України, на нашу думку, повинна включати:
- створення умов для продовження пері¬оду трудової діяльності за рахунок стимулю¬вання, використання трудового потенціалу робітників зрілого (старшого) віку (гнучкий графік роботи, часткова зайнятість, упорядку¬вання системи пільгових пенсій);
- стимулювання зайнятості жінок, які ма¬ють неповнолітніх дітей і дітей-інвалідів;
- формування у суспільстві толерантно¬го ставлення до трудової міграції й емігран¬тів, створення системи соціалізації мігрантів, умов для їх адаптації, забезпечення ефектив¬ного контролю за дотриманням законодавства по відношенню до трудових емігрантів;
- забезпечення дотримання усталених норм і правил у сфері регулювання ринку пра¬ці та трудових відносин, підвищення ефектив¬ності контролю та надзору за їх виконанням;
- створення умов для інтеграції в трудову діяльність осіб з обмеженими фізичними мож¬ливостями;
- державну підтримку нетрадиційним сферам зайнятості, стимулювання підприєм¬ців до навчання, перекваліфікації й подальшо¬го працевлаштування додаткової робочої сили;
- залучення приватного (як вітчизняного, так й іноземного) капіталу в райони зі стійким рівнем безробіття;
- розвиток приватно-державного партнер¬ства у сфері зайнятості населення і захисту від безробіття, формування партнерств бізне¬су, місцевих і регіональних органів влади, які будуть займатися розв’язанням проблем соці¬альної адаптації, перенавчання працівників, звільнених з робочих місць у зв’язку з модер¬нізацією і переоснащенням підприємств, що впроваджують працезберігаючі технології;
- заходи щодо квотування робочих місць для представників найуразливіших груп на ринку праці, безвідсоткові кредити, що нада¬ються безробітним, які започатковують влас¬ний бізнес.









СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Про зайнятість населення. Верховна Рада України; Закон від 05.07.2012 № 5067-VI // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2013, № 24, ст.243
2. Вілкул Ю.Г. Ринкова економіка і держава (Макроекокомічний аспект). Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. -Кривий Ріг: Мінерал, 2003. - 541 с. – С. 423-424.
3. Боринець С. Я. Міжнародні фінанси : підручник / С. Я. Боринець. - К. : Знання- Прес, 2012. - 311 с.
4. Старцев Ю. К. Сутність та причини виникнення тіньової економіки / Ю. К. Старцев // Управління розвитком . - 2013. - № 21. - С. 126-128.
5. Турчинов О. В. Тіньова економіка : теоретичні основи дослідження / О. В. Турчинов — К. : «АртЕК», 1995. - 300 с.
6. Гринів Л. С. Національна економіка : навчальний посібник / Л. С. Гринів, М. В. Кічурчак. - Львів : «Магнолія 2006», 2008. - 464 с.
7. Мочерний С. В. Основи економічної теорії: Підручник. / С.В.Мочерний, В.Г.Скотний. – Львів: Новий Світ-2000, 2006. – 600 с.
8. Мандибура В. Тіньова економіка як об’єкт системного наукового дослідження [Електронний ресурс] / В. Мандибура. - Режим доступу : http://elib.info/book.php?id = 1116673847&р=0.
9. Камлик М. І. Економічна безпека підприємницької діяльності. Економіко-правовий аспект : навч. посібн. / М. І. Камлик. - К. : Атіка, 2005. - 432 с.
10. Латов Ю. Теневая экономика : учебн. пособ. / Ю. Латов. - М., 2006. - 336 с.
11. Мазур І. Детінізація економіки України: теорія та практика : монографія / І. Мазур. - К. : ВПЦ "Київський університет", 2006. - 329 с.
12. Безпека людського розвитку: економіко-теоретичний аналіз : монографія / Л. С. Шевченко, О. А. Гриценко, Т. М. Камін- ська [та ін.]; за ред. д-ра екон. наук, проф. Л. С. Шевченко. - Х. : Право, 2010. - 448 с.
13. Тіньова економіка в Україні: масштаби та напрями подолання. - К. : НІСД, 2011. - 31 с.
14. Ринок праці: Навчальний посібник / Е. М. Лібанова. — К.: Центр навчальної літератури, 2003. — 224 с.
15. Калина А. В. Економіка праці: Навч. посібник / А. В. Калина. — К.: МАУП, 2004. — 272 с.
16. Портна О. В. Доходи населення як складова фінансового потенціалу України [Електронний ресурс] / О. В. Портна // Бізнес Інформ. - 2013. - № 2. - С. 251-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/binf_2013_2_54.pdf
17. Харазішвілі Ю. М. Детінізація заробітних плат як чинник соціального розвитку та забезпечення економічної безпеки України [Електронний ресурс] / Ю. М. Харазішвілі, О. П. Коваль // Стратегічні пріоритети. - 2013. - № 4. - С. 38-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/spa_2013_4_7.pdf
18. Харазішвілі Ю. М. Методичний підхід до оці¬нювання тіньової зайнятості в Україні / Ю. М. Харазішвілі, Н. М. Дмитренко // Економіка Україні. - 2010. - № 12. - С. 16 - 28.
19. Заходи детінізації ринку праці України. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://old.niss.gov.ua/monitor/monitor17/02.htm
20. Єдиний соціальний внесок. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.buhoblik.org.ua/nalogi/edinyj-soczialnyj-vznos/586-dinij-soczalnij-vnesok-2013.html
21. Шост І.М. Економічні аспекти формування ринку праці в Україні // Економіка та держава. - 2009. - № 9. - С. 33-34.
22. Краус Н. М. Тіньова зайнятість і офіційне безробіття на ринку праці: світовий досвід і українські реалії [Електронний ресурс] / Н. М. Краус, Є. Г. Самойленко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvpusk_2014_1_11.pdf
23. Шевченко Л. С. Соціальні ризики найманих працівників у сфері оплати праці / Шевченко Л. С. // Економічний простір. - 2008. № 12/1. - С. 57-64.
24. Носова Є. А. Тіньова заробітна плата в Україні: причини існування та шляхи подолання [Електронний ресурс] / Є. А. Носова // Соціально-трудові відносини: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/stvttp_2013_2_17.pdf
25. Городецька Т. Е. Тіньові джерела доходів населення України в умовах відкритої економіки [Електронний ресурс] / Т. Е. Городецька // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2013. - № 2. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/uazt_2013_2_14.pdf
26. Макаренко О.І. Оцінка рівня тіньової складової ринку праці в Україні // Вісник Запорізького національного університету №1(5), 2010. – С. 159-164.
27. Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 50-51, ст.2057.
28. Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 р. № 2755-1 [із змінами та доповненнями]. [Електронний ресурс] // Верховна Рада України: [сайт]. — Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2755-17
29. Гайдай М. Г. Тіньова економіка як джерело незаконних доходів [Електронний ресурс] / М. Г. Гайдай, М. Ю. Семененко // Наукові праці НДФІ. - 2011. - Вип. 3. - С. 14-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npndfi_2011_3_3.pdf
30. Харазішвілі Ю. М. Можливості легалізації заробітної плати в Україні: перерозподіл соціальної відповідальності [Електронний ресурс] / Ю. М. Харазішвілі, О. П. Коваль, І. М. Новак // Демографія та соціальна економіка. - 2013. - № 2. - С. 193-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/dse_2013_2_20.pdf
31. Юрчик Г. Механізм державного регулювання національного ринку праці в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Г. Юрчик // Україна: аспекти праці. - 2014. - № 3. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Uap_2014_3_4.pdf
32. Офіційний сайт Державного комітету статистики. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.ukrstat.gov.ua
33. Офіційний сайт міністерства економічного розвитку і торгівлі України. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.me.gov.ua.
34. Лейфура М. В. Основні методики оцінки рівня тіньової економіки та її динаміка в Україні [Електронний ресурс] / М. В. Лейфура. // Економіка. Управління. Інновації. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/eui_2013_2_46.pdf
35. Рейкін В. Системні характеристики тіньової економіки та її компонентів / В.Рейкін // Галицький економічний вісник. - Тернопіль : ТНТУ, 2014. - Том 45. - № 2. - С. 67-73.
36. Клименко С. П. Оцінювання тіньової економіки в Україні: проблеми та шляхи / С. П. Клименко // Ефективність державного управління. - 2014. - № 40. - С. 495-501.
37. Тіньова економіка в Україні: масштаби та напрями подолання: аналіт. доп. / Т. А. Тищук, Ю. М. Харазішвілі, О. В. Іванов; за заг. ред. Я. А. Жаліла. - К.: НІСД, 2011. - 96 с.
38. Юрчик І. Б. Аналіз сучасного стану ринку праці в Україні [Електронний ресурс] / І. Б. Юрчик // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vzhdtu_econ_2015_1_27.pdf
39. Юрчик І. І. Ринок праці як чинник розвитку економіки України [Електронний ресурс] / І. І. Юрчик // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.6. - С. 325-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvnltu_2014_24.6_52.pdf
40. Аналітична доповідь Міжна¬родного центру перспективних дос¬ліджень "Детінізація особистих до¬ходів в Україні". [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc= s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CBsQFjAAahUKEwiQwsOMpdLIAhVnp3IKHb-VAv0&url=http%3A%2F%2Fold.icps.com.ua%2 Ffiles%2Farticles%2F35%2F56%2FLegal_green.doc&usg=AFQjCNF9g72gZ81mnSi48damPAB5cOuaaw&bvm=bv.105454873,d.bGQ
41. Шарікова О. В. Податкова політика як фактор легалізації "тіньової" заробітної плати [Електронний ресурс] / О. В. Шарікова // Економіка та держава. - 2010. - № 6. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ecde_2010_6_16.pdf
42. Помулєва В. Соціальна ефективність податкових пільг в оподаткуванні доходів фізичних осіб // Інноваційна еконо¬міка. - 2014. - № 3. - С. 223-227.
43. Славкова А. Оптимізація податкового навантаження та пільгове оподаткування в контексті зміцнення фіскального значення податку на доходи фізичних осіб // Фінанси, облік і аудит. - 2012. - Вип. 20. - С. 156-174.
44. Сомова В. Аналіз рівномірності розподілу податкового навантаження на фізичних осіб // Бізнес Інформ. - 2014. - № 7. - С. 284-288.
45. Міненко В.Л. Реформування пенсійного забезпечення як чинник підвищення рівня зайнятості та розвитку ринку праці в Україні // Економіка і держава. - 2007. -№3. - С. 71-73.
46. Кір’ян Т. М. Нагальні проблеми щодо подолання "тіньової" економіки / Т. М. Кір’ян, М. С. Шаповал // Вісник економічної науки України. - 2014. - № 3. - С. 32-36.
47. Бондалетова Т.О., Борецька О.В. Детінізація ринку праці як один із шляхів наповнення бюджету пенсійного фонду України. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://intkonf.org/bondaletova-to-boretska-ov-detinizatsiya-rinku-pratsi-yak-odin-iz-shlyahiv-napovnennya-byudzhetu-pensiynogo-fondu-ukrayini/
48. Краус Н. М. Детермінанти тіньової економіки в інноваційних умовах господарювання : мо¬нографія. – Полтава. : Дивосвіт, 2014. - С. 148.
49. Топорівський І., Ковалевич Д.А. Особливості тіньового сегменту ринку праці в Україні. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.reu.chtei-knteu.cv.ua/?p=919
50. Данилишин В. І., Стефанків О. М. Тіньові заробітні плати: причини, обсяги та шляхи детінізації. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=658
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.