У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Електронна комерція в Україні: управлінський аспект
Количество страниц 121
ВУЗ Тернопільський національний економічний університет
Год сдачи 2016
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЕЛЕКТРОННОГО РИНКУ 6
1.1 Поняття та особливості ринку електронної комерції 6
1.2 Електронна комерція: визначення, види, переваги, недоліки 11
1.3. Нормативно-правове забезпечення електронної комерції 15
Висновки до розділу 1: 26
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОГО РИНКУ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 27
2.1 Аналіз ринку електронної комерції в Україні 27
2.2. Дослідження ринку пластикових карток 37
2.2. Аналіз сучасних тенденцій ринку е-комерції в світі 43
Висновки до розділу 2:. 53
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ 55
3.1. Основні напрями розвитку систем електронної комерції 55
3.2. Перспективи розвитку державного управління у сфері електронної комерції України 65
Висновки до розділу 3: 77
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 79
Висновки до розділу 4: 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 100
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 104
ДОДАТОК А 114
ДОДАТОК Б 117









ВСТУП
Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю пошуку нових управлінських механізмів забезпечення у сфері електронної комерція в Україні. Торгівля в сучасному світі, як оффлайн, так і онлайн, змінюється під впливом нових технологій, які активно розробляються і впроваджуються на ринку. Поширення смартфонів, зростаюча кількість мобільних додатків і сервісів, що надають зручність і швидкість, змінили поведінку покупця, його звички. Щоб не втратити клієнтів і придбати нових, рітейлерам необхідно дуже швидко реагувати на ці зміни і надавати споживачам можливість купувати де завгодно, коли завгодно і яким би то не було чином.
Європа - це континент з багатьма відмінностями, і не тільки з точки зору політики, культури та мови. Рівень розвитку електронної комерції також відрізняється у всіх країнах. Якщо у Великобританії галузь онлайн-торгівлі досягла зрілості, то в країнах східної частини Європи вона тільки починає розвиватися. Крім того, відрізняється рівень витрат на покупки в інтернеті жителями різних європейських країн.
Поява та розвиток нових ринків, що породжуються Інтернет-технологіями, привертає увагу міжнародних організацій, провідних фінансистів і банкірів світу, керівників держав і бізнесменів у першу чергу як стратегічна складова економіки майбутнього. Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій та їх запровадження в економічне життя суспільства в Україні досліджувалися у працях М. Макарової, Н. Меджибовської, Т. Г. Затонацької, В. Плескач, О. Чубукової, І. Успенського та інших.
Об’єктом дослідження є процес управління у сфері електронної комерції.
Предметом дослідження є теоретичні, науково-методичні та прикладні аспекти формування управлінських механізмів забезпечення у сфері електронної комерція в Україні.
Мета і задачі дослідження. Метою роботи є узагальнення теоретичних засад та обґрунтування управлінських механізмів удосконалення діяльності у сфері електронної комерція в Україні.
Виходячи з мети в роботі поставлені наступні завдання:
- вивчити суть і перспективи електронної комерції;
- проаналізувати форми і види електронної комерції;
- визначення нормативно-правового забезпечення електронної комерції;
- аналіз ринку електронної комерції в Україні;
- дослідження ринку пластикових карток;
- аналіз сучасних тенденцій ринку е-комерції в світі;
- визначення основних напрямів розвитку систем електронної комерції;
- обґрунтувати напрями розвитку державного управління у сфері електронної комерції України.
Методологія та методи дослідження. У процесі дослідження даної теми були використані загальнонаукові та спеціальні методи, що дозволили всебічно вивчити теоретичні основи та практично розглянути способи управління у сфері електронної комерція в Україні.
У роботі використовувались такі загальнонаукові методи, як метод аналізу, методи індукції та дедукції. В основі роботи лежить системно-структурний метод, за допомогою якого соціальний капітал розглядається у системі управління у сфері електронної комерція в Україні. Для уточнення наукових понять з тематики електронної комерція був використаний метод теоретичного узагальнення та порівняння.
У практичній частині роботи був використаний метод глибинного інтерв’ю, за допомогою якого було проаналізовано та визначено основну роль електронної комерція в Україні, виділені ключові способи напрями та перспективи розвитку електронної комерція в Україні.
Наукова новизна дослідження полягає у наступному:
– визначено характерні особливості розвитку електронної комерції, що дозволило обґрунтувати управлінський механізм забезпечення діяльності у сфері електронної комерції;
– проведено аналіз ринку електронної комерції в Україні, який дозволяє спрогнозувати перспективи розвитку сфери електронної комерції в Україні;
– обґрунтовано нормативно-правове забезпечення електронної комерції в Україні, який передбачає визначиння правові засади діяльності в полі електронної комерції;
– поглиблено дослідження ринку пластикових карток, які дозволяють виявити основні тенденції розвитку у сфері електронних платежів;
– виявлено та узагальнено проблеми управління розвитком електронної комерції та обґрунтовано практичні рекомендації щодо удосконалення механізмів управління у сфері електронної комерції з постійним технологічним процесом;
– запропоновано модель організація державного управління інноваційним розвитком підприємництва у системі внутрішньої торгівлі, яка враховує основні принципи діяльності підприємства у час інноваційних технологій і дозволяє реалізувати управлінський механізм у системі внутрішньої електронної торгівлі.
Практичне значення отриманих результатів полягає у вивченні особливостей формування ринку електронної комерції в Україні та визначення основних аспектів управління у сфері. Крім того, розроблені рекомендації для ефективного державного управління інноваційним розвитком підприємництва у системі внутрішньої електронної торгівлі.
Апробація результатів дослідження. Результати дослідження оприлюднені на

Структура та обсяг дисертації. Магістерська дисертація складається зі вступу, чотирьох розділів, восьми підрозділів, висновків та рекомендацій, списку використаних джерел та 2 додатків. Загальний обсяг роботи становить 121 сторінку, в тому числі список використаних джерел на 9 сторінках, що містить 98 найменувань, та додатки на 7 сторінках.
Список литературы ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
Інноваційні процеси, що охопили українську економіку, активно впроваджуються у сферу внутрішньої торгівлі. Сукупність прогресивних, якісно нових змін, породжених бурхливим розвитком інформаційних технологій, активно сприяють електронній комерціалізації внутрішньої торгівлі, продукуванню нових позамагазинних форм торгівлі, організації інтернет-магазинів тощо. Попри позитивну тенденцію до активізації процесів дерегуляції національної економіки, питання державного управління сфери торгівлі потребує особливої уваги.
На початку осені в Україні відбулася знакова подія на ринку інтернет-торгівлі - був прийнятий закон про електронну комерцію. Розроблявся закон протягом семи років, ще більше двох років тривав процес його прийняття. 3 вересня, Верховна Рада України прийняла в другому читанні перший в історії України закон, що регулює електронну комерцію, у тому числі - інтернет-торгівлю і використання електронних грошей. Законопроект зареєстровано під №0957. Його підтримали 235 народних депутатів.
Законопроект, ініціатором якого є народний депутат Ольга Белькова, визначає організаційно-правові засади діяльності у сфері електронної комерції в Україні, встановлює порядок здійснення електронних правочинів із застосуванням інформаційно-телекомунікаційних систем і визначає права та обов'язки учасників відносин у сфері електронної комерції. Текст законопроекту дає визначення таких явищ, як "електронна угода", "електронне повідомлення", "інтернет-магазин" і т.д.
Також згідно з законом, всі угоди в онлайні повинні укладатися з використанням "одноразового ідентифікатора" - цифро-літерного коду, який надсилається покупцеві на пошту або мобільний і використовується для верифікації угоди.
На ринок намагається вийти багато e-commerce-платформ, що забезпечує досить високу конкуренцію в галузі. Це дуже добре для споживача, але для інвестора це означає додаткові ризики.
Нарешті тренд, про який говорили у всьому світі останні 5 років, став актуальний в Україні. 2015 став поворотним у світі інтернету - вперше в США частка мобільного трафіку перевищила 50%. Є навіть назва для цього тренда - мобайлгеддон (mobilegeddon). Тому зараз, з появою 3G, більшість українських eCommerce компаній починають наганяти упущені можливості і розвивати мобільний напрямок: сайти і додатки. Вже цього року українські інтернет-магазини можуть отримати 10-15% доходу від покупок на мобільних пристроях. А наступного року абсолютно реально доростити цю цифру до 15-20%. Мобільний додаток окупиться протягом 5-12 місяців, залежно від ринку і витрат на нього. Мобільний сайт окупиться швидше.
Як мовиться, ти керуєш тільки тим, що вимірюєш. Крім того, в результаті аналізу можна знайти приховані можливості для підвищення ефективності і навіть драйвери зростання. У сьогоднішній ситуації це дуже і дуже актуально. Тому глибокий аналіз залучення нових клієнтів і показників активності клієнтської бази дуже затребуваний. Туди ж відносяться і дослідження поведінки клієнта на сайті і управління воронкою продажів. Тут важко говорити про окупність - це дуже індивідуальний процес. Але навіть збільшення конверсії на 5% в перерахунку на рік може виявитися чималою сумою.
Є таке правило - чим більше часу проходить від моменту замовлення до моменту доставки, тим більша ймовірність відмови. Тому рітейлери дуже багато зусиль, часу і коштів вкладають у скорочення термінів доставки. Прискорена до 24 годин доставка дозволяє зменшити відмови мінімум на 20-30%.
Персоналізація також дає можливості для інтенсивного росту - коли ти тим же клієнтам продаєш більше і частіше за рахунок релевантності пропозицій. Аналогічно попередньому пункту, говорити про суму витрат і періоді окупності тут неможливо.
Доставка в той же день, а саме дрони сьогодні це - дуже перспективні напрями. Так як товар доставляється НЕ ланцюжком, а одна покупка одному покупцю одним пристроєм, то це можна реалізувати не просто в той же день, а в той же час.
Основна проблема - відсутність законодавчої бази. Тільки нещодавно в США виділили п'ять полігонів під випробування різних систем дронів.
Зараз безпілотники будувати дуже важко, в Європі в деяких країнах законодавство відрізняється в різних регіонах (наприклад, у Німеччині). Десь можна можна розгортати повноцінні комерційні системи, десь взагалі все заборонено.
Україна в області дроностроенія зараз - один зі світових лідерів, в основному - через війну. У нас є більше 30 робочих груп, які займаються розробкою заліза і софта для дронів, і як мінімум 4 українських компаній, які залучають фінансування в цьому напрямку з Європи та США. У нашій країні є розробки, які дозволяють розганяти дрони до 200 км / год при дальності польоту до 300 км. Питання тільки в системах управління. Ще один сильний гравець на цьому ринку - Ізраїль, вони ведуть розробки в області безпілотників останні років 20.
Вже з'явилися технології машин на автопілоті, які не мають права виїжджати на дороги, пересуваються з обмеженою швидкістю по пішохідних зонах. Це теж може стати майбутнім доставки.
Що можна сказати про інвестиції в український e-commerce? Великі угоди на нашому ринку є, маленьких - ні. Ринок внизу дуже конкурентний, ймовірність того, що якийсь дрібний проект виросте в середню компанію, не кажучи вже про великий - вкрай мала. Професійні e-commerce-інвестори в український ринок зараз не вкладаються, хоча є й винятки.
Європейці, приходячи на локальний ринок, дивляться на макроекономіку, і як правило, відмовляються від інвестицій.
Ще рік тому дуже сильно відчувався удар по e-commerce - близько 1 млрд грн був виведений з ринку, оскільки пішов на волонтерство. Покупці не перестали купувати їжу або ходити в магазини, але замість покупок нової електроніки або одягу віддавали гроші на волонтерські проекти.
Зараз користується популярністю будь інфраструктура, яку може споживати великий e-commerce. Інша справа, що багато компаній, які працюють у цій галузі, не здатні самі залучити гроші на розвиток.
Крім того, Україна генерує досить великий потік проектів в e-commerce, які орієнтовані на глобальні ринки. У цьому успішні нішеві проекти. Попит є, українські витрати - невисокі, такі сервіси добре знають ринок і конкурентоспроможні.
Пріоритетним напрямом урядової політики в сфері електронної комерції є також створення в органах влади на центральному та регіональному рівнях підрозділів, що відповідають за реалізацію інформаційної політики, політики розбудови інформаційного суспільства та інформатизації і впровадження електронного урядування. Такі підрозділи можуть створюватись в органах влади як нові або на базі існуючих підрозділів інформатизації, захисту інформації та інших, що можуть бути визначеними відповідальними за реалізацію інформаційної політики в цілому та зокрема за впровадження електронного урядування в рамках компетенції відповідного органу влади.
Враховуючи позитивний досвід інших країн та конституційні зміни, що відбулись в Україні, необхідність в обговоренні найбільш важливих і складних проблем розвитку інформаційного суспільства та впровадження електронного урядування в широкому експертному середовищі, доцільно також створити Міжвідомчу раду з питань розбудови інформаційного суспільства при Президентові України. На жаль, в Україні є негативний досвід функціонування аналогічної структури при Кабінеті Міністрів України, яку було створено ще в 2010 р., але яка так ні разу не зібралась.
Зазначені пропозиції щодо удосконалення організаційної структури системи управління розвитком інформаційного суспільства та впровадження електронного урядування, а також завдань та функцій її окремих елементів повинні увійти в Стратегію розбудови інформаційного суспільства та Стратегію впровадження електронного урядування.







СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Балабанов И.Т. Электронная коммерция. — СПб: Питер, 2001. — 336 с..
2. Тардаскіна Т.М. ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ / Тардаскіна Т.М., Стрельчук Є.М, Терешко Ю.В.. – Одеса: Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова, 2011. – 244 с..
3. Ясенев В.Н. Информационные системы и технологии в экономике: учеб./ В.Н. Ясе- нев; - М. : Юнити-Дана, 2008. - 560 с.
4. Мегаэнциклопедия Кирилла и Мефодия [Электронный ресурс] - Режим доступа: http://megabook.ru/article/Электронная%20коммерция.
5. Кобелев О.А. Электронная коммерция: учеб. пособие / Под ред. С.В. Пирогова. 4-е изд., перераб. и доп. М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К», 2012. 684 с.
6. Электронная коммерция. Практическое руководство: Пер. с англ./Илайес Эвод – СПб.: ООО «ДиаСофтЮП», 2002. – 608с. .
7. Царев В.В., Кантарович А. А. Электронная коммерция. – СПб: Питер, 2002. – 320с.:ил. – (Серия «Учебников для вузов»);.
8. Збірник діючих договорів, угод і конвенцій, ув'язнених СРСР із іншими державами. Вип. XII. М., 1956..
9. Информационные отношения и право: Сб. науч. тр. / Под ред. В. В. Ершова, Д. А. Ловцова. В 2-х вып. М.: Росс. акад. правосудия, 2006; 2007..
10. Ловцов Д. А. Проблемы правового регулирования электронного документооборота // Информационное право. 2005. № 2..
11. Digital Signature Directive 1999/93/EU (28.06.99) // Official Journal of the European Communities. 1999. № 28..
12. Проект Закону про електронну комерцію [Електронний ресурс] // Комітет з питань фінансової політики і банківської діяльності. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=52409.
13. ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ [Електронний ресурс] // КОМПАНІЇ "ТИ І ПРАВО". – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://tuipravo.info/novyny/179-elektronna-komertsiia.html.
14. ЗАКОН УКРАЇНИ "Про електронну комерцію" [Електронний ресурс] // Відомості Верховної Ради (ВВР), № 45, ст.410. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/675-viii..
15. GfK Group Ukraine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.gfk.com/ua/Pages/default.aspx.
16. Что произошло с рынком e-commerce Украины за 2014 г. и чего ждать к концу 2015 г [Електронний ресурс] // Украинская ассоциация директ маркетинга (УАДМ). – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://www.uadm.com.ua/wp-content/uploads/2015/07/e-commerce-.pdf.
17. Re-engineering the supply chain for the omni-channel of tomorrow [Електронний ресурс] // EY in collaboration with The CGF. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://www.ey.com/Publication/vwLUAssets/EY-re-engineering-the-supply-chain-for-the-omni-channel.
18. ІНДЕКС СПОЖИВЧОЇ ДОВІРИ [Електронний ресурс] // The Nielsen Company. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://www.nielsen.com/ua/uk.html#insights.
19. Около 70% украинских онлайн-пользователей совершают покупки в интернете [Електронний ресурс] // Портал Дело.ua. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://delo.ua/tech/okolo-70-ukrainskih-onlajn-polzovatelej-pokupajut-v-internete-242379/.
20. Глава Нацкомиссии по регулированию связи: В Украине 4G появится в течение года–двух [Електронний ресурс] // Интернет-издания "ГОРДОН". – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://gordonua.com/news/money/Glava-Nackomissii-po-regulirovaniyu-svyazi-V-Ukraine
21. Рейтинг украинских интернет-магазинов по категориям — исследование УАДМ [Електронний ресурс] // AIN.UA. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://ain.ua/2014/11/14/550295.
22. Euromonitor: потребителю все интереснее сочетание офлайни онлайн-ритейла [Електронний ресурс] // Журнал Retail & Loyalty. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://www.retail-loyalty.org/news/euromonitor-potrebitelyu-vse-interesnee-sochetanie-oflayn-i-on
23. ДОСЛІДЖЕННЯ ОНЛАЙН-ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ-2014 [Електронний ресурс] // GfK Ukraine. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://www.gfk.com/ua/Documents/Proposals/gfk_online_shopping_proposal_UKR_2014.pdf.
24. Объем рекламного рынка Украины 2014 и прогноз объемов рынка 2015 [Електронний ресурс] // ВРК и sostav.ua. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://blog.uamaster.com/obem-reklamnogo-rynka-ukrainy-2014-prognoz-obemov-rynka-2015/
25. Интернет-банкинг по-украински: портрет типичного пользователя [Електронний ресурс] // PaySpace Magazine. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://psm7.com/typical-ukrainian-user-of-internet-banking.html.
26. Ринок платіжних карток у ІІІ кварталі [Електронний ресурс] // НБУ. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://www.bank.gov.ua/doccatalog/document;jsessionid=85A05E02EABC5E2B61742527F664053F?id=23950915.
27. Connected Consumers Are Not Created Equal: A Global Perspective - See more at: https://www.atkearney.com/consumer-products-retail/connectedconsumers#sthash.FFOvknEj.dpuf [Електронний ресурс] // AT Kearney. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: https://www.atkearney.com/consumer-products-retail/connectedconsumers.
28. Internet Society (ISOC) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.internetsociety.org/.
29. Social, Digital & Mobile Worldwide in 2014 [Електронний ресурс] // We Are Social Ltd. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://wearesocial.net/blog/2014/01/social-digital-mobile-worldwide-2014/
30. SimilarWeb PRO [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://pro.similarweb.com/category/#/Shopping/999/1m/referrals.
31. Д. Козяче. Електронна комерція / Пер. з англ. М.: Видавничо-торговий дім «Російська редакція», 1999. С. 6..
32. Меджибовська Н. Перспективи розвитку електронного бізнесу в Україні / Н. Меджибовська // Економіка України. – 2003. – № 6. – С. 36 – 41..
33. Барицька Л. Включення України в інтеграційні процеси міжнародної електронної торгівлі / Л. Барицька // Економіст. – 2002. – № 9. – С. 24 – 27. .
34. Антохонова І. Про використання інформаційних технологій і їх вплив на розвиток економіки / І. Антохонова, О. Полухіна // Питання статистики. – 2010. – № 5. – С. 61 – 67.
35. Раціоналізація застосування електронної комерції в Україні // Міжнародна електронна комерція (International E-Commerce). 11.09.2010 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://e-commerce2000.blogspot.com/2010/09/blogpost_2539.html.
36. Ковтунець В. Становлення електронного бізнесу в Україні / В. Ковутунець // Актуальні проблеми економіки. – 2001. – № 1-2. – C. 51 – 53..
37. Самойленко Л. Переваги застосування електронного бізнесу / Л. Самойленко // Економіка АПК. – 2003. – № 8. – С. 141 – 146..
38. Дадьо Я. Е-торгівля – нова логістика / Я. Дадьо, В. Лассак // Вісник «Логістика». – Львів : Національний університет «Львівська політехніка». – 2001. – № 424. – С. 283 – 289..
39. Йовенко М. О. Фактори розвитку електронної комерції в Україні / М. О. Йовенко // Управління розвитком. Спецвипуск «Проблеми і перспективи розвитку інформаційних систем і технологій в економіці» : матеріали конференції. – 2004. – № 2. – С. 13 – 1.
40. Гресь А. М. Удосконалення організації систем доставки товарів у електронній торгівлі в Україні / А. М. Гресь // Науковий вісник Українського державного лісотехнічного університету. – 2004. – Вип.14.4. – С. 288 – 294..
41. Інтернет-дослідження: компанія Gemius Ukraine // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://gemius.com.ua .
42. Офіційний сайт Асоціації Учасників Електронного Бізнесу України // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uelbu.org/ .
43. Internet World Stats // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. internetworldstats. com/stats4.htm.
44. Інтернет Асоціація України // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: //www. inau.org,ua/ru.phtrn .
45. Плескач В. Л. Електронна комерція : підручн. / В. Л. Плескач, Т. Г. Затонацька. – К. : Знання, 2007. – 535 с..
46. Типовой закон об электронной торговле Комиссии Организации Объединенных Наций по праву международной торговки [Электронный ресурс]. — Режим доступа :http:// www.uncitral.org/uncitral/ru/uncitral_texts/electronic_commerce.html..
47. Directive 2000/31/EC of the European Parliament and of the Council of 8 June 2000 on certain legal aspects of information society services, in particular electronic commerce, in the Internal Market («Directive on electronic commerce») [Text] // Official Journal. – 2000. – L 178. – 17.07.2000. – Р. 1–16.
48. Brown K. The World Economics and Internet [Text] / K. Brown, P. Siegl. — Sydney :NUS Commerce Press, 1999. — P. 233..
49. Арбузов С. Г. Банківська енциклопедія / С. Г. Арбузов, Ю. В. Колобов, В. І. Міщенко, С. В. Науменкова. — К. : Центр наукових досліджень Національного банку України: Знання, 2011. — 504 с..
50. Вплив регулювання на розвиток ринку електронних платежів: приклад України. Аналітичний звіт для публічного обговорення // Інститут Економічних Досліджень та Політичних Консультацій [Електронний ресурс]. — Режим доступу : Режимдоступу: http://www.ier.com.ua/files/
Projects/2010/2010_12/report_ukr_18112010_for_RT.pdf.
51. Загальні дані про кількість клієнтів, платіжних карток та платіжних пристроїв // Національний банк України Офіційне інтернет-представництво [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://bank.gov.ua/doccatalog/document?id=44655..
52. Сума та кількість операцій з використанням платіжних карток, емітованих українськими банками // Національний банк України Офіційне інтернет-представництво [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://bank.gov.ua/doccatalog/document?id=44656..
53. Тенденції 2014 року у сфері платіжних карток та прогнози на майбутнє // Український процесінговий центр [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://upc.ua/ua/news-ua/1421.htm..
54. Кожна сьома операція по платіжним карткам в Україні – це операція в інтернеті // eCommerceConnect [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://ecommerce.upc.ua/uk/news.html?id=1495..
55. Горобець В. Настоящее электронной коммерции. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://e-commerce.com.ua. .
56. Шалева О.І. Електронна комерція. Навч. посіб. – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 216 с. .
57. Как меняется профиль и потребности украинских интернет-пользователей. – [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://www.gfk.ua/imperia/md/content/gfkukraine/presentations/121026_optimization.pdf. .
58. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник. / Під ред. Старостиної А.О. – К.: «Іван Федоров», 1997. – 400 с..
59. Юлдашева О.У. Промышленный маркетинг: теория и практика. Учебное пособие. – СПб.: Издательство СПБУЭФ, 1998. – 196 с..
60. Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. – М.: Издательство «Финпресс», 1999. – 656 с..
61. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: Пер з англ.: Уч. пос. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с..
62. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001. – 336 с..
63. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. / Пер. с англ. под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питер, 2011. – 752 с..
64. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг.Теория и 86 ситкаций: Учеб. Пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. – 519 с..
65. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2012. – 688 с..
66. Мамыкин А.А. Стратегия и тактика маркетинга в Интернет // Маркетинг в России и за рубежом. — 2013. — №2. – С.61-66.
67. Потоцький О.К., Скабовська Ю.Р. Е-коммерція в Україні. // Маркетинг в Україні. – 2011. - №4. – С.8-10..
68. Рублёвская Ю.В., Попов Е.В. Моделирование бизнеса в Интернет-среде // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №2. – С.21-28..
69. Соколова А.Н., Геращенко Н.И. Электронная коммерция: мировой и российский опыт. – М.: Открытые системы, 2000. – 224 с..
70. Новомлинский Н. Интернет-стратегии каждый выбирает по себе.// Business Online http:// www.bison.ru.
71. Центр развития Интернет-бизнеса http:// www.e-management.ru.
72. Teylor Nelson Sofres Interactive, 2002, http:// www.tnsofres.com /ger2002/keycountry/images/fullsize/Ukrane.
73. E-commerce, 2015, http:// www.e-commerce.ru.
74. Благун І.С., Баран Р.Я. Маркетинг розвитку електронного бізнесу// Маркетинг в Україні. – 2002. - №2. – С.31-33..
75. Холмлгоров В. Интернет-маркетинг. Краткий курс. – СПб.: 2001. – 208 с..
76. Пінчук Н.С., Галузинський Г.П., Орленко Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу : Навч. Посібник. –К.: КНЕУ, 1999. – 328с..
77. Business2business // http:// www.business2business.ru.
78. Грищенко С. Металлургия Украины на пороге третьего тысячелетия // Обзор украинского рынка. – 2003. - №3. - С.81-84..
79. Реклама и маркетинг в Интернет. [Т. Кеглер, П. Доулинг и др.]; пер. с англ. – М.: Альпина паблишер, 2013. – 640 с. .
80. Джерк Н. Разработка приложений для электронной коммерции. Библиотека программиста / Джерк Н. – СПб.: Питер, 2001. – 512 с. .
81. Кой Блеафут. Революция Quixtar (Новые высокотехнологичные возможности бизнеса). Блеафут Кой; пер. с англ. В. Кашникова. – Минск: Капитал, 2003. – 208 с. .
82. Джеймс Кроуз. Компьютерние сети / Джеймс Кроуз, Кит В. Росс. [4 изд.] – СПб.: Питер, 2014. – 765 с..
83. Матвієнко, О. С. Електронна комерція: поняття та законодавче закріплення в Україні [Електронний ресурс] / О. С. Матвієнко. Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. – 2008. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pre/2008/Matvienko.pdf.
84. Шишка О. Р. Співвідношення понять «електронна комерція» та «електронна торгівля» [Електронний ресурс] / О. Р. Шишка. Бі- бліотека наукових статей. – Режим доступу : http://www.stattionline.org.ua/
index.php/pravo/76/12144-spivvidnoshennya-ponyat-elektronna.
85. Мелюхин И. С. Информационное общество: достижения, проблемы, тенденции развития [Текст] / И. С. Мелюхин. – М. : МГУ, 1999. – С. 10.
86. Тарасов В. Б. Виртуальное предприятие – ключевая стратегия автоматизации и перестройки деловых процес сов [Текст] / В. Б. Тарасов // Электронный офис. – 2003. – № 10/2003. – С. 2–3. .
87. Чучковська А. В. Правове регулювання електронної комерції в Україні : навчальний посібник. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – С. 132. .
88. Желіховський В. М. Правові засади електронної комерції в Україні : дис... канд.. юрид. наук : 12.00.07 «Теорія управління; адміні- стративне право і процес, фінансове право; інформаційне право» / Желіховський В’ячеслав Михайлович. – К., 2012. – С. 20.
89. Теедеев А. А. Электронная коммерция (электронная экономическая деятельность). Правовое регулирование и налогообложение [Текст] / А. А. Теедеев. – М., 2002. – 68 с. .
90. Макарова М. В. Електронна комерція [Текст] : посібник для студентів вищих навчальних закладів / М. В. Макарова. – К. : Видавничий центр «Академія», 2002. – С. 38. .
91. Ткаченко М. І. Система електронних послуг комерційного банку [Текст] / М. І. Ткаченко. – Тернопіль, 2003. – С. 54. .
92. Генеральна угода по торгівлі послугами від 15.04.1994 року [Електронний ресурс] Верховна Рада України. Офіційний веб-портал. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/981_017. .
93. Directive 1999/93/EС of the European Parliament, and of the Council of 13 December 1999 on a Community Framework for Electronic Signatures (Electronic Signatures Directive) [Text] // Official journal. – 1999. – L 13. – 23.10.1998. – Р. 5..
94. Швець М., Брижко В. До питання систематизації інформаційного законодавства України // Правова інформатика. – 2007. – № 4 (16). – С. 5–7. .
95. Позняков С. Адміністративно-правові аспекти державного контролю і правоохоронної діяльності у сфері оподаткування електронної торгівлі // Правова інформатика. – 2007. – № 2 (14). – С. 57–62. .
96. Юридична енциклопедія / ред.: Ю. С. Шемшученко ; НАН України, Ін-т держави і права ім. В. М. Корецького. – К. : Укр. енцикл. ім. М. П. Бажана, 2001. – Т. 3. К – М. – С. 166. .
97. Електронна комерція : навч. посіб. / А. М. Береза, І. А. Козак, Ф. А. Шевченко та ін. – К. : КНЕУ, 2002. – С. 170. .
98. Соловяненко Н. И. Перспективы российского законодательства об электронной коммерции [Электронный ресурс]. – Режим до- ступа : http://www.ice.ru/exp/20371..
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.