У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Запобігання незаконному обігу наркотичних засобів Інтерполом та Європолом
Количество страниц 96
ВУЗ Чернівецький Національний Університет ім. Юрія Федьковича
Год сдачи 2017
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. МІЖНАРОДНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ НЕЗАКОННОГО ОБІГУ НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ ІНТЕРПОЛОМ ТА ЄВРОПОЛОМ 8
1.1. Поняття незаконного обігу наркотичних засобів 8
1.2. Правове регулювання незаконного обігу наркотичних засобів Інтерполом 17
1.3. Правове регулювання незаконного обігу наркотичних засобів Європолом 36
Висновки до розділу 1 50
РОЗДІЛ 2 СПІВРОБІТНИЦТВО ДЕРЖАВ У СФЕРІ ЗАПОБІГАННЯ НЕЗАКОННОМУ ОБІГУ НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ ІНТЕРПОЛОМ ТА ЄВРОПОЛОМ 52
2.1 Форми міжнародного співробітництва держав у сфері запобігання незаконному обігу наркотичних засобів Інтерполом та Європолом 52
2.2 Види міжнародного співробітництва держав у сфері запобігання незаконному обігу наркотичних засобів Інтерполом та Європолом 61
Висновки до розділу 2 72
РОЗДІЛ 3 ФОРМИ І ЗАСОБИ СПІВРОБІТНИЦТВА УКРАЇНИ З ІНТЕРПОЛОМ ТА ЄВРОПОЛОМ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ НЕЗАКОННОМУ ОБІГУ НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ 74
3.1 Форми співробітництва України з Інтерполом та Європолом щодо запобігання незаконному обігу наркотичних засобів 74
3.2. Засоби співробітництва України з Інтерполом та Європолом щодо запобігання незаконному обігу наркотичних засобів 79
Висновки до розділу 3 82
ВИСНОВКИ 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 89







ВСТУП

Актуальність теми. На сьогодні злочини у сфері обігу наркотиків дедалі частіше вчинюють організовані угруповання зі стійкими транснаціональними зв’язками. Міжнародні злочинні угруповання мають високий професіоналізм й організованість, чому сприяють тісні зв’язки вітчизняних і зарубіжних злочинних угруповань, близькість України до азійських держав-виробників і європейського ринку збуту наркотиків. Збільшення кількості наркозалежних осіб сприяє активному їх залученню до незаконного обігу наркотиків і подальшому формуванню транснаціонального наркобізнесу як однієї з головних ланок організованої злочинності. Характерною рисою транснаціонального наркобізнесу є перетворення українського транзитного шляху на додаткову зону збуту контрабандних наркотиків. Все це сприяє зростанню кількості наркозалежних в нашій країні та зростанню рівня наркозлочинності. Збільшення кількості осіб, які зловживають наркотиками, та різке зростання цін на такі засоби створюють сприятливі умови для формування організованих груп, які причетні до нелегального наркобізнесу. Все це зумовило необхідність міжнародного співробітництва поліцейських сил.
Україна з перших років своєї незалежності почала активно входити в сферу міжнародного співробітництва, одним з елементів якого є спільні з іноземними державами дії по боротьбі зі злочинністю. Проблеми боротьби зі злочинними проявами не можуть бути успішно розв’язані у межах однієї держави, оскільки відкритість кордонів унаслідок демократичних процесів, що відбуваються в країнах, які знаходилися раніше за «залізною завісою», сприяє поширенню транснаціональної злочинності.
Отже, створення спеціальних підрозділів правоохоронних органів, основним напрямком діяльності яких є міжнародне співробітництво в забезпеченні ефективної боротьби зі злочинністю, стало нагальною необхідністю. Це зумовило створення в Україні Національного центрального бюро Інтерполу, можливості якого використовуються правоохоронними органами України для співробітництва з Генеральним Секретаріатом Інтерполу і правоохоронними органами зарубіжних держав у ході здійснення діяльності, пов'язаної з попередженням, розкриттям і розслідуванням злочинів, що мають транснаціональний характер чи виходять за межі України.
Міжнародне співробітництво України щодо запобігання незаконному обігу наркотичних засобів не обмежується одним лише Інтерполом. 4 грудня 2009 р. у м. Київ під час Cаміту Україна – ЄС була підписана Угода між Україною та Європолом про стратегічне співробітництво. Європейський поліцейський офіс (Європол) – правоохоронна інституція Європейського Союзу, до сфери повноважень якої належать боротьба, у тому числі й незаконним обігом наркотичних засобів.
Вдосконалення такого співробітництва неможливе без наукового обґрунтування, що зумовлює актуальність обраної теми.
Стан наукової розробки. Окремі аспекти даної проблематики було висвітлено в роботах таких науковців, як С.В. Бобровник, В.В. Василевич, О.М. Джужа, А.І. Долгова, А.Ф. Зелінський, М.І. Мельник, М.А. Погорецький, Ю.Г. Пономаренко, В.Г. Пшеничний, В.Я. Тацій та ін. Однак не всі аспекти даної проблематики досліджені належним чином.
Метою даної роботи є дослідження запобігання незаконному обігу наркотичних засобів Інтерполом та Європолом.
Відповідно до поставленої мети, нами окреслено наступне коло завдань:
1. Визначити поняття незаконного обігу наркотичних засобів.
2. Розглянути правове регулювання незаконного обігу наркотичних засобів Інтерполом та Європолом.
3. Дослідити форми міжнародного співробітництва держав у сфері запобігання незаконному обігу наркотичних засобів Інтерполом та Європолом.
4. Проаналізувати види міжнародного співробітництва держав у сфері запобігання незаконному обігу наркотичних засобів Інтерполом та Європолом.
5. Встановити форми співробітництва України з Інтерполом та Європолом щодо запобігання незаконному обігу наркотичних засобів.
6. Розглянути засоби співробітництва України з Інтерполом та Європолом щодо запобігання незаконному обігу наркотичних засобів.
Об’єктом дослідження є співробітництво держав з Інтерполом та Європолом.
Предметом дослідження є запобігання незаконному обігу наркотичних засобів Інтерполом та Європолом.
Методи дослідження. Методологічну основу роботи становлять:
- діалектичний метод наукового пізнання соціально-правових явищ в їх суперечностях, розвитку та змінах, що дає можливість об’єктивно оцінити рівень й ефективність запобігання незаконному обігу наркотичних засобів міжнародними поліцейськими організаціями;
- формально-логічний – при побудові визначення поняття «незаконного обігу наркотичних засобів;
- порівняльно-правовий – при аналізі чинного законодавства та міжнародних нормативних актів, що визначають порядок діяльності правоохоронних органів України та міжнародних поліцейських організацій стосовно запобігання незаконному обігу наркотичних засобів;
- формальної логіки (абстрагування, аналіз та синтез, індукція й дедукція, гіпотеза) – при визначенні основних напрямів роботи, головних проблемних питань, задуму та логіки дослідження.
Хронологічні рамки дослідження – обмежені сучасним співробітництвом держав в рамках Інтерполу та Європолу.
Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що вони можуть бути використані з метою вдосконалення митного, кримінально-процесуального та антинаркотичного законодавства. Дана робота також може бути використана в навчальному процесі – при розробленні текстів лекцій і навчально-методичних матеріалів із проведення семінарів та практичних занять з тем курсу «Кримінологія», «Профілактика злочинів», а також на курсах підвищення кваліфікації і спеціалізації працівників підрозділів боротьби з незаконним обігом наркотиків.
Структуру роботи складають сім підрозділів, об’єднаних у три розділи, а також вступ, висновки та список використаних джерел. Загальний об’єм роботи складає 93 сторінки, об’єм основного тексту – 85 сторінок. Список використаних джерел містить 50 найменувань.
Список литературы ВИСНОВКИ

Таким чином, в результаті проведеного дослідження, слід зробити наступні висновки:
1. Встановлено, що незаконний обіг наркотичних засобів та психотропних речовин передбачає культивування рослин, включених до Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, розроблення, вироб¬ництво, виготовлення, зберігання, перевезен¬ня, пересилання, придбання, збут, ввезення на територію України, вивезення з території України, транзит через територію України, використання, знищення наркотичних засо¬бів, психотропних речовин і прекурсорів, які здійснюються з порушенням вимог Закону України «Про обіг в Україні наркотичних за¬собів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів». Незаконний обіг наркотичних засобів та психотропних речовин включає три технологічно пов’язані умовні блоки: вироб¬ництво; збут (реалізація) наркотичних засо¬бів; легалізація наркодоходів. Виробництво наркотичних засобів, психотропних речовин - це дії, пов'язані з серійним одержанням наркотичних засобів та/або психотропних речовин із хімічних речовин та/або рослин. Під збутом наркотичних засобів та психотропних речо-вин слід розуміти явище стихійної чи організованої форми реалізації наркопродукції, з метою незаконного збагачення. Легалізація наркодоходів – це вчинення фінансових операцій та інших угод з грошовими коштами та іншим майном, здобутих завідомо злочинним шляхом, а також використання зазначених коштів та іншого майна для здійснення підприємницької або іншої господарської діяльності, а також створення організованих груп в Україні чи за її межами для легалізації (відмивання) грошових коштів та іншого майна, здобутих завідомо злочинним шляхом, пов’язаним з незаконний обігом наркотичних засобів та психотропних речовин.
2. Як показало проведене дослідження, правове регулювання незаконного обігу наркотичних засобів Інтерполом здійснюється на підставі Статуту Міжнародної організації кримінальної поліції Інтерполу, Регламенту Інтерполу, Правил процедури Інтерполу та інших актів. Статут є документом, що детально регламентує компетенцію Інтерполу, його цілі і завдання, принципи міжнародного співробітництва в боротьбі зі злочинністю. Він же закріпив структурну організацію, яка поступово реформувалася під впливом виконуваних Інтерполом завдань і стала відповідати типовій структурі ряду міжнародних організацій. Статутними органами Міжнародної організації кримінальної поліції - Інтерпол є: Генеральна Асамблея; Виконавчий комітет; Генеральний секретаріат; Національні центральні бюро; Радники; Комісія з контролю за архівами Інтерполу. Інтерпол забезпечує обмін інформацією між поліцейськи¬ми відомствами різних держав у боротьбі з тими видами злочинів, які виходять за межі однієї країни. Іншими словами робота Інтерполу - це більшою мірою аналіз, створення та ведення баз даних, до яких мають доступ правоохоронні органи країн-членів цієї організації, сприяння обміну інформацією, координація дій поліцій багатьох держав. Сучасну правову базу Європейської поліцейської організації щодо боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів визначають досить значна кількість правових актів, які, будучи вельми неоднакові як за статусом, так і за юридичною силою, складають основу діяльності Європолу. Європолу відведена роль інформаційно-довідкового центру координації боротьби з транснаціональною злочинністю на регіональному рівні і забезпечення внутрішньої безпеки країн-членів ЄС в умовах форсованої економічної та політичної інтеграції. Він сприймається виключно як поліцейська інформаційна установа, уповноважена надавати правоохоронним органам оперативну, технічну чи іншу поліцейську інформацію. Європол позбавлений будь-яких виконавчих функцій, - його персонал не має права здійснювати кримінального переслідування, затримувати злочинців чи проводити слідчі дії.
3. Проведене дослідження показало, що співробітництво держав щодо запобігання незаконному обігу наркотичних засобів Інтерполом є багатостороннім та диверсифікованим явищем, що характеризується постійним розвитком та удосконаленням шляхів реалізації. Таке співробітництво здійснюється у різних формах: презентаційній, навчально-освітній, спрямованій на отримання технічної та інших видів допомоги і у формі безпосередньої взаємодії. В цілому, діяльність Інтерполу обмежується реєстрацією злочинців і міжнародним розшуком. Статут наділяє Генеральний секретаріат Інтерполу повноваженнями технічного та інформаційного центру всієї організації. В основі цієї діяльності лежить збір інформації з питань боротьби з кримінальною злочинністю, її узагальнення, обробка та розповсюдження за допомогою технічних засобів і публікацій у пресі. В умовах зростання незаконному обігу наркотичних засобів, на порядку денному стоїть питання про подальше вдосконалення координації діяльності правоохоронних органів в рамках Інтерполу. Європол зайняв стійке місце в Європейському Союзі. Його головним завданням є підтримка держав-членів в області попередження і боротьби з міжнародною злочинністю. Він вирішує важливі завдання, використовує всі можливості для того, щоб домогтися подальшого прогресу в області даного завдання. Найважливішою діяльністю Європолу є контроль над наркотиками, боротьба з незаконним обігом наркотичних засобів і попередження наркозлочинності, оскільки одним з центрів торгівлі, поширення, споживання наркотиків є Європа.
4. Як показало проведене дослідження, основним видом міжнародного співробітництва держав у сфері запобігання незаконному обігу наркотичних засобів Інтерполом є координація міжнародного розшуку злочинців. Міжнародний розшук злочинців - це розшукові дії, що проводяться за межами території держави, де було скоєно злочин. У такому розшуку бере участь кілька країн, у всякому разі, більше двох. Його проводить кримінальна поліція кожної з них на своїй території власними силами з дотриманням своїх національних законів і відомчих інструкцій. Як показало проведене дослідження, роль Інтерполу в проведенні такого розшуку величезна. Система співробітництва поліції різних країн, що склалася в Інтерполі, дозволяє здійснювати в самому широкому масштабі пошуки злочинців, а також дає можливість прискорити підготовку документів, необхідних для дотримання судових формальностей в справах про їх видачу державі, на прохання якої було оголошено розшук. Інтерпол також здійснює створення різноманітних технічних служб, веде статистику злочинності у сфері запобігання незаконному обігу наркотичних засобів та ін. В рамках Європолу здійснюється більш інформаційне та координаційне співробітництво. Відділ по боротьбі з наркотиками в Європолі, створений ще в 1994 році, надає підтримку оперативним діям державам-членам в боротьбі з виробництвом і трафіком героїну, кокаїну, синтетичних препаратів і прекурсорів, здійснюючи безпосередні контакти з відповідними відомствами держав-членів.
5. Встановлено, що Україна, в рамках існуючих міжнародних угод з Інтерполом та Європолом, плідно співпрацює з цими організаціями. Співробітництво України з Інтерполом щодо запобігання незаконному обігу наркотичних засобів здійснюється у формах координації діяльності правоохоронних органів держав в боротьбі із злочинністю в сфері незаконному обігу наркотичних засобів; міжнародного розшуку злочинців, які переховуються від правоохоронних органів із метою ухилення від кримінальної відповідальності та перебувають у державному або міждержавному розшуку; обміну досвідом роботи, законодавчими та іншими нормативними актами, учбово-методичною літературою з питань діяльності правоохоронних органів; обміну науково-технічною та іншою інформацією з питань боротьби із злочинністю; обміну оперативно-розшуковою, оперативно-довідковою та криміналістичною інформацією про підготовку і вчинення злочинів та причетних до них осіб, а також архівною та, в окремих випадках, процесуальною інформацією та ін. Основними організаційно-правовими фор¬мами співробітництва України і Європолу є: обмін «стратегічною» і «технічною» ін¬формацією; організація семінарів, навчальних курсів та інших форм професійних зустрічей; організація робочих візитів експертів, представників правоохоронних органів та їх керівників, які спеціалізуються на протидії різним видам злочинності.
6. Як показало проведене дослідження, основними засобами співробітництва України з Інтерполом та Європолом щодо запобігання незаконному обігу наркотичних засобів, є оголошення в розшук, направлення інформаційних засобів з метою перевірити особу за кримінальними обліками, ідентифікувати осіб, встановити місцезнаходження осіб; здійснення контрольо¬ваної поставки та інших оперативно-розшукових заходів.
7. За результатами проведеного дослідження, для підвищення ефективності запобігання незаконному обігу наркотичних засобів Інтерполом та Європолом, вважаємо за необхідне здійснити удосконалення взаємодії міжнародного співробітництва з усіма зацікавленими правоохоронними органами та організаціями зарубіжних країн; удосконалення обміну інформацією з питань протидії міжнародній наркозлочинності з метою спрощення обміну інформацією; адаптацію національного законодавства у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків до законодавства Європейського Союзу; зміцнення підрозділів по боротьбі з наркобізнесом шляхом підвищення професійного рівня працівників, упровадження та використання новітніх технологій документування наркозлочинів.









СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Закон України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори [Елект¬ронний ресурс] — Режим доступу: http:// zakon2.rada. gov. ua/laws/ show/60/95-BP.
2. Закон України «Про заходи протидії не¬законному обігу наркотичних засобів, психот¬ропних речовин і прекурсорів та зловживанню ними» [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/62/95-BP.
3. Тимошенко В. А. Наркобізнес: націона¬льна та міжнародна протидія новим викликам : монографія / В. А. Тимошенко. — К., 2006. — 456 с.
4. Організований наркобізнес (поняття, форми, підстави кримінальної відповідально¬сті) / Ю. В. Баулін, В. І. Борисов, Л. В. Дорош та ін. ; за заг. ред. Ю. В. Бауліна, Л. В. Дорош. — X. : Право, 2005. — 256 с.
5. Хруппа М. С. Кримінологічне поняття наркобізнесу / М. С. Хруппа, О. Вінс // Право України. — 1993. — № 4. — С. 25-27.
6. Головкін Б. М. Антинаркотична політика держави у світлі реформування концептуаль¬них засад / Б. М. Головкін // Актуальні про-блеми кримінологічної політики в Україні (з нагоди 35-річчя створення кафедри криміноло¬гії та кримінально-виконавчого права Націона¬льної академії внутрішніх справ) : матер. між- вуз. наук.-теорет. конф. (м. Київ, 25.04.2012 р.). — К. : Нац. акад. внутр. справ, 2012. — С. 37-40.
7. Понівечив власну долю, наркозалежні почали заробляти гроші на здоров’ї інших [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://mvs.gov.ua/mvs/control/main/uk/publish/arйс1е/738483.
8. Кулик О. Г. Злочинність в Україні: тен¬денції, закономірності, методи пізнання : мо¬нографія / О. Г. Кулик. — К. : Юрінком Інтер, 2011. — 288с.
9. Кримінальний кодекс України : наук.- практ. комент. / за заг. ред. В. В. Сташиса, В. Я. Тація. — X. : Одіссей, 2008. — 1208 с.
10. Гасанов Э. Г. Борьба с наркотической преступностью: Международный и сравните¬льно-правовой аспекты / Э. Г. Гасанов. — М. : Уч.-консульт. центр ЮрИнфоР, 2000. - 209 с.
11. Единая Конвенция о наркотических средствах 1961 г. [Електронний ресурс] [міжнародний документ від 30.03.1961 р.]. — Режим доступу: http://www.incb.org/documents/Narcotic-Drugs/1961- Convention/ convention_1961 _ru.pdf.
12. Кримінальний кодекс України : наук.- пракг. комент. / за ред. М. I. Мельника, М. I. Хавронюка. — К. : Юрид. думка, 2010. — 1288 с.
13. Бублейник В. А. Об’єктивна сторона складу злочину, передбаченого ст. 307 КК України: теоретичні і практичні проблеми / В. А. Бублейник, Т. В. Ходирєва // Науковий вісник Юрид. акад. М-ва внутр. справ. — 2003. — № 1 (13) (Спец. вип.). — С. 200-205.
14. Головкін Б. М. Антинаркотична полі¬тика держави: напрями вдосконалення / Б. М. Головкін // Науковий вісник Нац. акад. внутр. справ. — 2012. — № 4. — С. 151-158.
15. Питання сучасної наркополітики Укра¬їни: права людини та доступ до лікування / Одеська правозахисна група «Верітас». — X. : Права людини, 2011. - 94 с.
16. Про становище молоді в Україні: (Щодо підтримки молодої сім’ї, посилення соціально¬го захисту дітей та молоді у 2001-2006 рр.) : щоріч. доп. Президентові України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України / [Т. В. Безулік, А. І. Білий, Є. І. Бородін та ін.]. — К. : Гопак, 2006. - 360 с.
17. Большинство украинцев считают нар¬команию серьезной проблемой для своего го¬рода - опрос [Електронний ресурс]. — Режим доступу:http://institute.gorshenin.ua/news/36_bo1shinstvo_ukraintsev_schitayut.html.
18. Національний звіт щодо наркотичної ситуації (дані 2011 року) для Європейського моніторингового центру з наркотиків та нар-котичної залежності [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.damonitoring.net.ua/fi1e/2012_nat_zvit.pdf.
19. Вартість вилучених оперативниками наркотиків склала понад 4 мільйони гривень [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://mvs.gov.ua/mvs/contro1/main/uk/pub1ish/arйсіє/764155.
20. Управление ООН по наркотикам и преступности [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.un.org/ru/ecosoc/unodc.
21. Лемешко О. М. Кримінально-правова оцінка легалізації нар ко дохо дів / О. М. Ле¬мешко. — К. : Видавець СПД ФО Вапняр- чукН. — М., 2004. — 112 с.
22. Копилова М. Соціально-економічні фактори, що детермінують злочини проти власності на курортах Південно-Східного узбережжя АР Крим / М. Копилова // Право України. — 2010. — № 3. — С. 246-252.
23. Бельсон, Я. М. Интерпол: Прошлое и настоящее /Я. М. Бельсон. //Правоведение. — 1980. — № 3. — С. 92 – 97.
24. Статут Міжнародної організації кримінальної поліції Інтерполу від 13.06.1956 (із змінами) [Електронний ресурс]. [міжнародний документ від 13.06.1956 р.]. — Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/995_142.
25. Регламент Інтерполу [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.interpol.int.
26. Правила процедури Інтерполу [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.interpol.int.
27. Волеводз А.Г. Международные правоохранительные организации: учебное пособие. — М.: Проспект, 2011. — 344 с.
28. Иванцов С.В. Правовые проблемы контроля над организованной преступностью: международный опыт и перспективы развития // Вестник Воронежского института МВД России. — 2009. — № 3 (осень). — С. 10 – 16.
29. Самарин В.И. Международная организация уголовной полиции / В.И. Самарин. СПб. : Питер, — 2004. — 202 с.
30. Неволя В.В. Інтерпол та Європол: співвідношення діяльності міжнародних організацій в боротьбі з організованою злочинністю / В. В. Неволя // Боротьба з організованою злочинністю і корупцією (теорія і практика). — 2011. — Вип. 24. — С. 15-20.
31. Рішення № 2009/371/ПВД Ради про створення Європейського поліцейського відомства (Європол) [Електронний ресурс] [міжнародний документ від 06.04.2009 р.]. — Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/994_a78.
32. Hegel R.J. Europol - Plattform polizeilicher Zusammenarbeit. Europol auf dem Weg ins neue Jahrtausend // Kriminalpolizei. — 2000. — Dezember.
33. Das Europaische Kriminalpolizeiamt — Europol. — Wiesbaden. 2000.
34. Гаврилюк В.І., Дубина В.І., Данилюк М.П. Актуальні аспекти міжнародного співробітництва органів внутрішніх справ України на напрямку протидії торгівлі людьми — Посібник. — К.: Цифра, 2007. — 175 с.
35. Авунц Р. Структура, компетенция и принципы сотрудничества Интерпола [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://cyberleninka.ru.
36. Текущее развитие права Европейского Союза: Амстердамский договор. Информационно-правовой портал. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://eulaw.edu.ru/documents/articles/amsterd_dogovor.htm.
37. Антинаркотическая стратегия государств — членов Шанхайской организации сотрудничества на 2011-2016 годы [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://ufo.fskn.gov.ru/?articleID=776.
38. Родионов К. С. Интерпол: вчера, сегодня, завтра. — 4-е изд., пере-раб. и доп. — М.: Междунар. отношения, 2010. — 224 с.
39. Галенская Л. Н. Правовые проблемы сотрудничества государств в борьбе с преступностью. — Л., 1978. — 86 с.
40. Nepote J. European Police Cooperation in Criminal Matters // ICPR. — 1970.- №. 238. — P. 144.
41. Антинаркотическая политика Европейского Союза [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://alleuropalux.org/?p=2229.
42. Постанова Кабінету Міністрів № 555 від 30.09.1992 р. «Про вступ України до Інтерполу» [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/555-92-%D0%BF.
43. Постанова Кабінету Міністрів від 25.03.1993 № 220 «Про Національне центральне бюро Інтерполу» [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/220-93-%D0%BF.
44. Угода між Україною та Європейським поліцейським офісом про стратегічне співробітництво від 04.12.2009 [Електронний ресурс] [міжнародний документ від 04.12.2009 р.]. —Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/994_954.
45. Меморандум про взаєморозуміння між Україною та Європейським поліцейським офісом щодо встановлення захищеної лінії зв'язку від 11.03.2015, 19.03.2015 [Електронний ресурс] [міжнародний документ від 11.03.2015, 19.03.2015]. — Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/984_a12/paran2#n2.
46. Закон України «Про ратифікацію Меморандуму про взаєморозуміння між Україною та Європейським поліцейським офісом щодо встановлення захищеної лінії зв’язку» від 04.06.2015 № 507-VIII [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/507-19.
47. Співробітництво України та ЄС у сфері юстиції, свободи та безпеки / Генеральне консульство України в Мюнхені [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://munich.mfa.gov.ua/ua/about-ukraine/european-integration/justice-freedom-security.
48. Наказ МВС України, Генеральної прокуратури України, Служби безпеки України та ін. «Про затвердження Інструкції про порядок використання правоохоронними органами можливостей НЦБ Інтерполу в Україні у попередженні, розкритті та розслідуванні злочинів» від 09.01.1997 № 3/1/2/5/2/2 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0054-97.
49. Кримінальний кодекс України від 05.04.2001 // Відомості Верховної Ради України, 2001. — № 25-26. — Ст.131.
50. Чорноус Ю. М. Завдання Інтерполу у боротьбі зі злочинами міжнародного характеру / Ю. М. Чорноус // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. — 2012. — № 1. — С. 566-574.
51. Актуальні проблеми протидії незаконному обігу наркотичних засобів і психотропних речовин у сучасних умовах. – Д., 2004. – 408 с.
52. Бандурка О. М. Інтерпол: Міжнародна організація кримінальної поліції : [наук.-практ. посіб.] / Бандурка О. М. ; Нац. ун-т внутр. справ. −
Х. : Основа, 2003. − 323 с.
53. Бельсон Я. М. Интерпол в борьбе с уголовной преступностью / Бельсон Я. М. – М. : Наука,1989. – 239 с.
54. Бельсон Я. М. Россия в Интерполе / Я. М. Бельсон // Изв. вузов. Правоведение. – 1994. – № 3. – С. 111−116.
55. Бородин С. В. Международное сотрудничество в борьбе с уголовной преступностью : (Проблемы деятельности ООН в области предупреждения преступности и обращения с правонарушителями) /
С. В. Бородин, Е. Г. Ляхов. – М. : Междунар. отношения, 1983. – 200 с.
56. Бублейник В. А. Боротьба з незаконним збутом наркотичних засобів: кримінально-правовий і кримінологічний аспекти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. юрид. наук : спец. 12.00.08 «Кримінальне право і кримінологія; кримінально-виконавче право» / Бублейник В. А. − К.,
2007. − 20 с.
57. Вербенський М. Г. Поняття та риси транснаціонального наркобізнесу / М. Г. Вербенський, Е. В. Расюк / Науковий вісник Дніпропетровського державного універси¬тету внутрішніх справ. – 2007. – № 2. – С. 154–165.
58. Вербенський Н. Г. Сучасні тенденції незаконного обігу наркотичних засобів в Україні та вплив на них транснаціонального наркобізнесу / Н. Г. Вербенський // Право і суспільство. – 2005. − № 2. – С. 75−86.
59. Виноградова О. І. Міжнародне співробітництво України у галузі боротьби зі злочинністю : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. юрид. наук : спец. 12.00.09 «Кримінальний процес і криміналістика; судова експертиза» / О. І. Виноградова. – Х., 2000. – 22 с.
60. Грибовская Н. Н. Место и роль Европейского полицейского ведомства в реализации единой уголовной политики Европейского Союза / Н. Н. Грибовская // Российский следователь. − 2006. − № 9. − С. 56−58.
61. Дайчман И. Интерпол. Всемирная система борьбы с преступностью / Дайчман И. – М. : РИППОЛ КЛАССИК, 2003. – 480 с.
62. Европол – Европейское полицейское управление // Борьба с преступностью за рубежом. – М. : ВИНИТИ РАН, 2008. – № 12. – С. 12−27.
63. Карпов О. Н. Проблеми використання можливостей НЦБ Інтерполу в Україні та шляхи їх подолання / О. Н. Карпов // Захист прав, свобод та законних інтересів особи на досудових стадіях кримінального судочинства України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Херсон, 29−30 квіт. 2010 р. – Запоріжжя : Юрид. ін.-т Дніпропетров. держ. ун-ту внутр. справ, 2010. – Ч. 1. – С. 135−140.
64. Карпов О. Н. Шляхи удосконалення взаємодії міжнародних поліцейських організацій / О. Н. Карпов // Держава, регіон, підприємство: теорія та практика економіко-правового регулювання : зб. наук. праць. – Херсон, 2009. – С. 189–192.
65. Культенко О. Вплив глобалізації на формування інституційної системи Інтерполу / О. Культенко // Вісник Академії управління МВС. – К., 2010. − № 1 (13). − С. 61−65.
66. Культенко О. Щодо потреби перегляду обсягу правосуб’єктності Інтерполу в Україні / О. Культенко // Право України. − 2010. − № 8. − С. 169−173.
67. Мацко А. С. Історія та становлення розвитку Міжнародної організації кримінальної поліції – Інтерпол / А. С. Мацко // Часопис Київського університету права. – 2006. − № 2. – С. 178−184.
68. Мацко А. С. Правові та організаційні аспекти діяльності Інтерполу в Україні / А. С. Мацко // Право України. – 2001. – № 9. – С. 96−100.
69. Сайкина Е. Б. Международные меры контроля в борьбе с незаконной перевозкой наркотических средств и психотропных веществ / Е. Б. Сайкина // Российский следователь. − 2009. − № 2. − С. 37−40.
70. Смирнов М. І. Інститут взаємної правової допомоги у кримінальних справах: сучасний стан та перспективи розвитку : [монографія] / Смирнов М. І. – Одеса : Фенікс, 2006. – 242 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.