У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Агресивна реклама на прикладі ТОВ Вожак
Количество страниц 85
ВУЗ КНЭУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 3639.doc 
Содержание Вступ...........................................................................................................................
1. Реклама та її агресивна форма як засоби маркетингової комунікації................
1.1 Маркетингова сутність реклами, класифікація та вибір форми реклами...
1.2 Рекламні агенства як засіб підвищення ефективності рекламної діяльності................................................................................................................
1.3 Загальні принципи створення агресивної реклами.......................................

2. Організація агресивної рекламної компанії (на прикладі ТМ “Вожак”).........
2.1 Характеристика основних напрямків діяльності ТОВ “Вожак”..........
2.2 Характеристика ресурсів ТОВ “Вожак” і ефективність їхнього використання. Оцінка фінансових результатів діяльності....................................
2.3 Дослідження ринку збуту меблевих конструкцій Київської області...…………………………………………………………………………......
2.4 Аналіз системи збуту продукції ТОВ “Вожак”. Виявлення її достоїнств та недоліків...……………………………………………………......
2.5 Виявлення ринкових можливостей по збуту продукції ТОВ “Вожак”...………………………………………………………………………......

3. Удосконалювання стратегії просування продукції ТОВ “Вожак” з використанням агресивної реклами...……………………………………......
3.1 Застосування елементів e-mail - маркетингу в системі товаропросування продукції ТОВ “Вожак”...………………………………
3.1. Розробка безкоштовних зразків рекламного характеру та проведення рекламної компанії в спеціалізованих виданнях...…………
3.2. Визначення економічної ефективності від запропонованих заходів...……………………………………………………………………......
Висновок...………………………………………………………………………......
Список використаної літератури...………………………………………….......
Додатки...…………………………………………………………………….......


Вступ

Перехід до нового механізму господарювання припускає зміну «ринку продавця» (виробника) на «ринок покупця» (споживача), тобто відбувається зміна концепції діяльності підприємства з «продавати те, що продається» на «продавати те, що купується».
Актуальність обраної теми визначена переходом економіки України на ринкові умови господарювання, у зв'язку із чим є необхідним такий інструмент збуту продукції як агресивна реклама.
Основною метою написання дипломної роботи є освоєння загальних принципів керування системою рекламних компаній з метою підвищення політики просування товару, розгляд помилок керівництва підприємства в області збуту та шляхів удосконалювання існуючої системи збуту в ТОВ «Вожак», без яких підприємство не зможе в повному обсязі реалізовувати свої мети, конкурувати на ринку.
Для досягнення зазначеної мети в роботі необхідне рішення наступних завдань:
- досліджувати теоретичні аспекти понять реклами та агресивної реклами в розрізі системи маркетингових комунікацій підприємств;
- розглянути реальний досвід керування системою виробництва та збуту на конкретному підприємстві;
- запропонувати вдосконалювання системи збуту продукції підприємства з варіантом розрахунку економічної ефективності.
Об'єктом дослідження для дипломної роботи обране підприємство ТОВ «Вожак», основною діяльністю якого є виробництво та збут меблів і меблевих заготівель із масиву деревини.
У процесі написання дипломної роботи були використані наступні методи дослідження: монографічного, економіко-статистичний, організаційного проектування, ситуаційного аналізу, збору вторинної та первинної інформації.
Інформаційною основою написання дипломної роботи послужили: закони прийняті Державною Думою, постанови уряду, джерела, наведені в списку літератури, первинні показники підприємства (організаційна структура, посадові інструкції, положення про відділ, фінансова звітність підприємства за розглянутий період).
Список литературы Висновок

У ході аналізу діяльності компанії ТОВ “Вожак” біло встановлений, що Середносписочна чисельність працівників на ТОВ «Вожак» склала на 2007 р. 41 чіл. Сума вироблення товарної продукції на 1 працівника в 2005 році становила 940,3 тис. грн., в 2007 р. цей показник збільшився до 958,1 тис. грн. Відповідно, трудомісткість виробництва на підприємстві має тенденцію до зниження.
У складі основних коштів найбільшу частку займають машини та устаткування. За три роки їхню частку збільшився з 72,73% до 83,63%. Значно зменшилася частка споруджень із 16,50% до 6,38%. Невиробничі основні фонди на підприємстві відсутні. Найбільшу частку в структурі оборотних коштів займають фонди обігу, у тому числі дебіторська заборгованість (83,77% в 2007 р.), готова продукція (9,69% в 2007 р.). Оборотні фонди підприємства в 2007 р. склали 2733,4 тис. грн., або 5,89%. За аналізований період частка оборотних фондів підприємства значно зменшилася, а фондів обігу, навпроти, збільшилася, в основному за рахунок збільшення дебіторської заборгованості.
Збільшення поточних активів відбулося через збільшення готової продукції на 3113 тис. грн. Обертає на себе увага значний ріст дебіторської заборгованості (на 15762 тис. грн.), питома вага який під кінець року в структурі сукупних активів збільшився на 15,5%.
Аналіз вільних ринкових ніш по збуту меблів показав, що На меблевому ринку м. Києва близько 50 підприємств, які конкурують між собою у виробництві та продажу меблів. Але віддають перевагу меблям не кожного виробника. Дослідження показало, що більше 73% киян бажають придбати меблі вітчизняного виробника та тільки 8,1% - імпортного. У Київській області покупці віддають перевагу продукції ПО “Київський меблевий комбінат”, «Эллайс» і «Р.К.С.».
У проектній главі були запропоновані заходи щодо проведення агресивної реклами, по наступних напрямках:
- застосування елементів e-mail-маркетингу в системі товаропросування продукції ТОВ “Вожак”;
- розробка безкоштовних зразків рекламного характеру;
- проведення рекламної компанії в спеціалізованих виданнях.
Загальний економічний ефект від впровадження всіх заходів щодо вдосконалювання маркетингової діяльності ТОВ «Вожак» складе:
 на кожну гривню - 2,35 грн.;
 в абсолютному вираженні - 271712 грн. або 271,7 тис. грн.



1. Академія ринку: Маркетинг /Пер. с фр. М.: Економіка, 2004.
2. Багиев Л. Ю. Маркетинг: Підручник для Вузов. - Спб.: «Видавництво Спбгуэиф, 2004. - 936 с.
3. Болт Г. Дж. Практичний посібник з керування збутом. - М.: «Економіка», 2003. - 270 с.
4. Бухгалтерський баланс ТОВ «Вожак» за 2005-2007 року.
5. Виноградова С. Н. Організація та технології торгівлі. - Мн.: «Вища школа», 2004. - 224 с.
6. Власова В.М. Основи підприємницької діяльності. - М.: Фінанси та статистика, 2005.-297 с.
7. Гермогенова Л. Ю. Ефективна реклама в Росії. Практика та рекомендації. - М., 2005. - 252 с.
8. Герчикова И.Н. Менеджмент: Підручник.-3-і изд., перераб. і доп.- М.: ЮНИТИ, 2005.-501 с.
9. Горемыкин В.А., Прочан А.Ю. Планування підприємницької діяльності підприємства. - М.: Инфра-М, 2005.-324 с.
10. Діксон П. Керування маркетингом. - М.: «Біном», 2006. - 556 с.
11. Дихтль Е., Хершин Х. Практичний маркетинг. - М.: Вища школа, 1995.-423 с.
12. Евдокимов Ф.И., Гавва В.М. Абетка маркетингу. - ИКФ «Сталкер», 2005.-385 с.
13. Егоршин А.П. Керування персоналом: Підручник для вузів. - 4-і изд., испр. - Н.Новгород: НІМБ, 2004.-720 с.
14. Кабушкин Н.И. Основи менеджменту: Учеб. допомога - 6-і изд., стереотип. - Мн.: Нове знання. 2004.-336 с.
15. Карданская Н.Л. Ухвалення управлінського рішення: Підручник для вузів. - М: ЮНИТИ, 2004. -407с.
16. Ковальов А.И., Войленко В.В. Маркетинговий аналіз.- М.: Центр економіки та маркетингу.- Изд. 2-і, перераб. і доп., 2005.-256 с.
17. Козленко Н.Л. Ухвалення управлінського рішення на підприємстві в ринковому середовищі. - М: Агропром издат, 1999. - 317с.
18. Ф. Котлер, Г. Амстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. Основи маркетингу: Пер. с англ.- 2-і европ. Изд. - М.; Спб.; Видавничий будинок «Вільямс», 2005.-944 с.
19. Кретов И.И. Маркетинг на підприємстві. - М: Фінансистів-форм, 2004. - 536с.
20. Курс лекцій по дисциплінах: «Менеджмент», «Маркетинг», «ІСУ», «Аналіз господарської діяльності».
21. Маркетинг: Підручник / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников і ін.; Під ред. А.Н. Романова.- М.: Банки та біржі, ЮНИТИ, 2004.-560 с.
22. Менеджмент організації. Навчальна допомога. Румянцева, Саломатин Н.А., Акбердин Р.З. і ін. - М.: ИНФРА М. 2005. - 432с.
23. Менеджмент: Підручник для вузів / М.М.Максимцов, А.В.Игнатьева, М.А.Комарів; Під ред. М.М.Максимцова, А.В.Игнатьевой. - М.: Банки та біржі, ЮНИТИ, 2005.-343 с.
24. Мильнер Б.З. Теорія організації: Підручник.- 3-і изд., перераб. і доп.- М.: ИНФРА-М, 2004.-558 с.
25. Основи підприємницької справи / Під ред. Ю.М. Осипова. - М: Бек,1996.-451с.
26. Панкратов Ф. Г., Серегина Т. К., Шахурин В. Г. Рекламна діяльність: Підручник для Вузов. - М.: ІОЦ «Маркетинг», 2004. - 244 с.
27. Пугачов В. П. Керівництво персоналом організації: Підручник. - М: Аспект Пресс, 2004.-279з.
28. Савицька Г.В. Аналіз господарської діяльності підприємства: 2-і изд., перераб. І доповню, - Мн: ИП «Экоперспектива»,2004. - 498с.
29. Смирнов Э.А. Розробка управлінських рішень: Підручник для вузів. - М: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. - 271с.
30. Керування організацією: Підручник / під ред. А.Г. Поршнєва, З.П. Румянцевій, Н.А. Соломатина.- 2-еизд., перераб. і доп.- М.: ИНФРА-М, 2005.-669 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300
Скачать бесплатно 3639.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.